PDA

View Full Version : enquêteresultaten


Anonymous
8 juni 2002, 13:40
Volgens een enquête afgenomen in opdracht van de VLD is Steve Stevaert momenteel de populairste Vlaamse politicus, ik snap dit absoluuut niet maar soit.
Wie is volgens jullie op dit moment de beste politicus van België, er moet geen grens zijn bij ministers, als u Meneer Decroly "un vrai sympa" vindt is dat even goed.

Truder
8 juni 2002, 13:51
Annemans
En in de toekomst Anke Vandermeersch

Anonymous
9 juni 2002, 20:11
Mijn favoriet is Alexandra Colen.

lucien
11 juni 2002, 18:11
Dat Alexandra Coolen jouw populairste politica is ligt waarschijnlijk aan het feit dat zij met het Bruin BLOK voor de vrouw aan de haard is.
Zij zou daar beter ook blijven.

Anonymous
11 juni 2002, 18:28
Volgens een enquête afgenomen in opdracht van de VLD is Steve Stevaert momenteel de populairste Vlaamse politicus, ik snap dit absoluuut niet maar soit.
Wie is volgens jullie op dit moment de beste politicus van België, er moet geen grens zijn bij ministers, als u Meneer Decroly "un vrai sympa" vindt is dat even goed.



Filip Dewinter en Roeland Raes

De eerste is de beste debater van Vlaanderen en omstreken
De tweede durft radicaal in te gaan tegen het politiek-correcte liberale eenheidsdenken.

Kotsmos
11 juni 2002, 21:05
en ook nog eens overtuigd negationist zijn
faut le faire!

Anonymous
11 juni 2002, 21:42
en ook nog eens overtuigd negationist zijn
faut le faire!

Wat vindt u eigenlijk van de wet op het negationisme? Persoonlijk vind ik dit een zeer grote vergissing.

Kotsmos
11 juni 2002, 21:52
mja, vrije meningsuiting enzo, allemaal goed en wel, maar negationisme op zich getuigt gewoon niet echt van al te hoge intelligentie (toch nie als ge er echt van overtuigd bent dat de holocaust nooit gebeurd is).

Linus
12 juni 2002, 13:01
De eerste is de beste debater van Vlaanderen en omstreken


de beste wat?

Linus

Anonymous
12 juni 2002, 14:46
Mijn favoriet is Alexandra Colen.

Tja, Godfried, die keuze verbaast me niet aangezien je zelf lid bent van het Blok. Ben jij Alexandra Colen ofzo?

Anonymous
12 juni 2002, 16:10
mja, vrije meningsuiting enzo, allemaal goed en wel, maar negationisme op zich getuigt gewoon niet echt van al te hoge intelligentie (toch nie als ge er echt van overtuigd bent dat de holocaust nooit gebeurd is).
Misschien niet, maar het is aan de historici om daarover te oordelen. Niet aan de politici.

Kotsmos
12 juni 2002, 18:21
moest de holocaust nu nog een groot vraagteken zijn, zou het idd aan historici zijn om het uit te klaren, maar vermits het gewoon een bewezen feit is (de Engelsen wisten er al van in '42), mag een politicus zich er wel over uitlaten (of mogen alleen economisten zich uitlaten over de Grote Depressie, en nu we toch bezig zijn: mogen alleen juristen een mening hebben over de doodstraf?).
Volgend jaar ga ik geschiedenis studeren, ik zal over 4 jaar voor uitsluitsel zorgen :)

Anonymous
12 juni 2002, 19:27
moest de holocaust nu nog een groot vraagteken zijn, zou het idd aan historici zijn om het uit te klaren, maar vermits het gewoon een bewezen feit is (de Engelsen wisten er al van in '42), mag een politicus zich er wel over uitlaten (of mogen alleen economisten zich uitlaten over de Grote Depressie, en nu we toch bezig zijn: mogen alleen juristen een mening hebben over de doodstraf?).
Volgend jaar ga ik geschiedenis studeren, ik zal over 4 jaar voor uitsluitsel zorgen :)

Iedereen zou zich erover moeten kunnen uitlaten, dat is net mijn punt. Ook de non-believers. De "waarheid" in een wet vastleggen is nooit goed. Vergeet niet dat geen enkel feit ooit onomstootbaar bewezen kan worden (zelfs niet "wetenschappelijk", meer zelfs: dat is ook de bedoeling van de wetenschap niet). Vroeger was men er ook van overtuigd dat de aarde plat was, en werden andere meningen verboden. Nu denken we dat de aarde bolvormig (ongeveer toch :-)) is, maar daarom moeten we niet dezelfde fout maken, en de platte-aarde theorie verbieden! Ook wij kunnen ons immers vergissen: wie weet is de de aarde toch plat, en zijn er andere verklaringen voor de fenomenen die we nu met bolvormigheid verklaren (tot en met het feit dat we de planeet vanuit de ruimte zelf kunnen zien als bol; in de hedendaagse wetenschap zijn wel vreemder dingen naar boven gekomen die op het eerste zicht onmogelijk leken, superpositie in de fysica bv.)

Anonymous
13 juni 2002, 11:53
De eerste is de beste debater van Vlaanderen en omstreken


de beste wat?

Linus

+

Kotsmos

Geregistreerd op: 7-5-2002
Berichten: 75

Geplaatst: Di Jun 11, 2002 9:52 pm Onderwerp:

mja, vrije meningsuiting enzo, allemaal goed en wel, maar negationisme op zich getuigt gewoon niet echt van al te hoge intelligentie (toch nie als ge er echt van overtuigd bent dat de holocaust nooit gebeurd is).


=> ze hebben beiden gelijk :wink: