View Full Version : Guderian ?
Jazeker
13 januari 2006, 02:55
Stemmen maar... Guderian terug of niet ?
ingenious
13 januari 2006, 02:58
waar is de optie 'interesseert me niet?'
echt, zoveel aandacht verdient hij niet hoor. :?
Apocalyps
13 januari 2006, 08:00
Van mij mag hij terug komen, ik vond zijn posts namelijk zeer lachwekkend, en lachen is gezond.
Shizie
13 januari 2006, 09:33
Guderian
Permanent verbannen
Eur. Commissievoorzitter
dit is triestig...
Supe®Staaf
13 januari 2006, 10:36
Voor mijn part mag iedereen hier zijn onzin posten.
Ik ben zelf groot genoeg om zonder modderatie of CGKR te beslissen wat ik lees of links laat liggen.
Ik ben zelfs van mening dat elkeen die hier post, voldoende oordeelsvermogen bezit om regelrechte zottigheden te onderkennen, en er geen gevolg aan te geven, zelfs na kennisname.
Armadel
13 januari 2006, 11:08
Er is niets zo relaftief als de vrijheid om te zeggen wat je wil...
Vooral op dit forum.
Antoon
13 januari 2006, 11:25
waar is de optie 'interesseert me niet?'
echt, zoveel aandacht verdient hij niet hoor. :?
Vandaar dat ik 'nee' stemde. Wie heeft er nu wat aan of hij er is of niet. :lol:
lombas
13 januari 2006, 11:42
Ja.
Zeno!
13 januari 2006, 14:32
Stemmen maar... Guderian terug of niet ?
http://ebaumsworld.com/forumfun/whocares2.jpg
vrijevlaming
13 januari 2006, 16:21
meer humor! :lol:
Groot Bakkes
13 januari 2006, 16:50
Ja laat hem terug komen. Ik las zijn opinies graag, en itt anderen op dit forum onderbouwde hij ze quasi altijd met argumenten, referenties uit boeken,....
Als er mensen zich echt storen aan wat Guderian schreef kunnen ze hem nog altijd gwn links laten liggen, of zelfs op de ignore-list zetten (wat ik persoonlijk flauw vind).
Hij vertegenwoordigde de rechts-radicale stroming op het forum, en het is altijd interessanter om met mensen van zoveel mogelijk stromingen te converseren dan met enkel gelijkgestemden.
Daarbij: als je er niet tegen kan dat er mensen met andere opinie zijn dan de uwe, wat doe je dan op een publiek forum?
ingenious
13 januari 2006, 16:54
het heeft toch niks te maken met een mening? er zijn spelregels vastgelegd om de discussie enigzins mogelijk te maken. wie zich er niet aan kan houden die mag opkrassen.
JusticeLover
13 januari 2006, 17:06
Ik vond Guderian grappig :)
Groot Bakkes
13 januari 2006, 17:32
het heeft toch niks te maken met een mening? er zijn spelregels vastgelegd om de discussie enigzins mogelijk te maken. wie zich er niet aan kan houden die mag opkrassen.
Ik vind niet dat hij die regels overschreden heeft en daarbij een forumlegende mag toch wel met meer respect behandeld worden.;-)
Jazeker
13 januari 2006, 17:40
http://ebaumsworld.com/forumfun/whocares2.jpg
?
JusticeLover
13 januari 2006, 17:42
Ik vind niet dat hij die regels overschreden heeft en daarbij een forumlegende mag toch wel met meer respect behandeld worden.;-)
Anuslikker, :lol:
Geef mij jouw telefoonnummer is, ik zal je bellen wanneer wc-papier op is 8)
oeps
13 januari 2006, 18:03
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Groot Bakkes http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?p=1506757#post1506741)
Dit is absoluut een grappige reactie, maar toch treed ik Groot Bakkes bij.
Het gaat om objectieve rechtvaardigheid (iets wat een JusticeLover moet aanspreken).
Formeel gezien heeft Guderian de regels overtreden, waarschuwingen genegeerd etc. Maar materieel gezien heeft Guderian niets fout gedaan.
De ratio van de forumregels ligt in de wil van de moderatoren om Belgische wetten na te leven. Citaat van moderator Pieter Vandoorne : "Verder kan ik enkel nog vermelden dat ook wij gebonden worden door Belgische wetgevingen en dat wij als vrijwilligers niet wensen aansprakelijk gesteld te worden voor het verspreiden van in België strafbare woordelijke uitingen".
Maar ik vind dat Belgische wetten ook worden nageleefd als eventuele de tegenwettelijke bijdragen van Guderian door andere forummers worden weerlegd. Dan loopt het forum als zodanig geen juridisch risico.
Zolang Guderian niet in staat is om anderen fysiek te bedreigen, dan wil ik zijn nefaste oproepen heel graag blijven lezen. Hij gaf het forum absoluut kleur. En posthuum ook nog, gezien alle discussies over zijn verbanning !
oeps
13 januari 2006, 18:06
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Groot Bakkes http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?p=1506757#post1506741)
Dit is absoluut een grappige reactie, maar toch treed ik Groot Bakkes bij.
Het gaat om objectieve rechtvaardigheid (iets wat een JusticeLover moet aanspreken).
Formeel gezien heeft Guderian de regels overtreden, waarschuwingen genegeerd etc. Maar materieel gezien heeft Guderian niets fout gedaan.
De ratio van de forumregels ligt in de wil van de moderatoren om Belgische wetten na te leven. Citaat van moderator Pieter Vandoorne : "Verder kan ik enkel nog vermelden dat ook wij gebonden worden door Belgische wetgevingen en dat wij als vrijwilligers niet wensen aansprakelijk gesteld te worden voor het verspreiden van in België strafbare woordelijke uitingen".
Maar ik vind dat Belgische wetten ook worden nageleefd als eventuele tegenwettelijke bijdragen van Guderian door andere forummers worden weerlegd. Dan loopt het forum als zodanig geen juridisch risico.
Zolang Guderian niet in staat is om anderen fysiek te bedreigen, dan wil ik zijn nefaste oproepen heel graag blijven lezen. Hij gaf het forum absoluut kleur. En posthuum ook nog, gezien alle discussies over zijn verbanning !
Bhairav
13 januari 2006, 18:33
Ik vind wetten en regels stom. Maar Guderian helaas ook.
:twisted:
Groot Bakkes
13 januari 2006, 18:52
Gebruik toch gewoon ff de Koran, daar staan bladzijden genoeg in. 8)
JusticeLover
13 januari 2006, 20:16
Gebruik toch gewoon ff de Koran, daar staan bladzijden genoeg in. 8)
Ik kan je toch niet zomaar laten sterven van de honger? 8)
Groot Bakkes
13 januari 2006, 20:33
Ik kan je toch niet zomaar laten sterven van de honger? 8)
Aan m'n dagelijkse portie Turken-vlees heb ik meer dan genoeg, maar bedankt dat je met m'n gezondheid inzit. 8)
Nick_
13 januari 2006, 20:38
Guderian
Permanent verbannen
Eur. Commissievoorzitter
dit is triestig...
Zou vooral triestig zijn als hij echt Europees Commissievoorzitter was. :|
Shizie
14 januari 2006, 01:41
Zou vooral triestig zijn als hij echt Europees Commissievoorzitter was. :|
ik denk dat veel linkse ratten klachten over Guderian geschreven hebben naar de admins..
Guderian will be missed al was hij tegen mijn aanwezigheid in dit land.. Zijn meningen waren gegrond en meestal vrij interresant..
ingenious
14 januari 2006, 01:46
ik denk dat veel linkse ratten klachten over Guderian geschreven hebben naar de admins..
Guderian will be missed al was hij tegen mijn aanwezigheid in dit land.. Zijn meningen waren gegrond en meestal vrij interresant..
jij bent de volgende op ons lijstje. 8)
BigF
14 januari 2006, 01:51
Guderian terug!
Ban het bannen!:evil:
Jazeker
14 januari 2006, 04:26
24-9 nu... Dat vind ik uitzonderlijk voor een extreme figuur als Guderian. Piano had meer mensen die wilden dat hij wegbleef en die heeft slechts een tijdelijke ban zoals hij er al veel heeft gehad.
Jazeker
14 januari 2006, 04:28
Ik start meteen een peiling 'Shizie moet blijven' 8)
ingenious
14 januari 2006, 05:03
Ik start meteen een peiling 'Shizie moet blijven' 8)
doe gerust. maar onthou deze wijze woorden: een forum is geen democratie.
peil er maar lustig op los. gudi zijn egootje zal gestreeld worden. meer niet. :-D
Jazeker
14 januari 2006, 13:04
doe gerust. maar onthou deze wijze woorden: een forum is geen democratie.
peil er maar lustig op los. gudi zijn egootje zal gestreeld worden. meer niet. :-D
tja... ik amuseer me maar :-D
Shizie
14 januari 2006, 19:42
ik heb al 9 waarschuwingspunten omdat ik ergens zei "all commies should hang"...
volgens de admins is het een oproep tot moord :O
zielig en belachelijk :)
PS. ban me, I dont give a fuck. My mission here is complete.
driewerf
14 januari 2006, 20:26
ik heb al 9 waarschuwingspunten omdat ik ergens zei "all commies should hang"...
kortom, bij een volgende overtreding ga je eruit. 8)
Jazeker
14 januari 2006, 20:39
kortom, bij een volgende overtreding ga je eruit. 8)
En ik zal threads starten om Shizie te houden :D
ingenious
14 januari 2006, 20:42
aangezien hij net de uitspraak herhaald heeft waar hij voor gewaarschuwd is, mag je er al ene starten denk ik. :roll:
Jazeker
14 januari 2006, 21:00
Jij hebt recht van spreken. Je hebt 16 jaar in dat crazy systeem moeten creperen.
Proletariër
14 januari 2006, 21:07
je ziet mij toch ook zo een dingen niet zeggen over kapitalisten? ik zit hier al 34 jaar in dat crazy systeem te creperen
de zwaarste straf voor de kapitalisten zou zijn ze een paar jaar te laten werken, meer moet dat niet zijn
Jazeker
14 januari 2006, 21:11
je ziet mij toch ook zo een dingen niet zeggen over kapitalisten? ik zit hier al 34 jaar in dat crazy systeem te creperen
crepeer je ? zit je in een commune opgesloten zonder privacy ? Heb je geen boterham te vreten ?
de zwaarste straf voor de kapitalisten zou zijn ze een paar jaar te laten werken, meer moet dat niet zijn
Propaganda...
Proletariër
14 januari 2006, 21:17
crepeer je ? zit je in een commune opgesloten zonder privacy ? Heb je geen boterham te vreten ?
het scheelt nie veel, ik heb een kroostrijk gezin en de kinderen hemmen al het brood opgegeten :lol:
Shizie
14 januari 2006, 21:21
Jij hebt recht van spreken. Je hebt 16 jaar in dat crazy systeem moeten creperen.
indeed...
en mijn "all commies should hang" opmerking was meer sarcastisch dan ernstigs..
anyway :D
its time to go for me soon Im afraid :)
Smurfje
14 januari 2006, 21:32
indeed...
Krijg je een tijdelijke of een permanente ban dan?
Proletariër
14 januari 2006, 21:41
staat daar iets in over oproepen tot moord?
de commies moeten meer lichaamsoefening doen, aan een buis hangen en je optrekken is daar één van :p
Shizie
14 januari 2006, 21:54
permamente prolly
oproep tot moord leidt tot een perm ban :)
ijsfontein
14 januari 2006, 21:57
Bans zijn stom. Tijdelijke bans, oké. Maar permanent is echt onrechtvaardig. Misschien had die jongen gewoon een lastige dag. Wat een stom forum zeg.
Jazeker
15 januari 2006, 01:26
indeed...
Ik hoop dat je hier nog een tijdje moogt blijven :-)
Jazeker
15 januari 2006, 01:27
Bans zijn stom. Tijdelijke bans, oké. Maar permanent is echt onrechtvaardig. Misschien had die jongen gewoon een lastige dag. Wat een stom forum zeg.
Jij staat nochtans bij de mensen die "nee" heeft gestemd 8O
JusticeLover
15 januari 2006, 01:40
Weeral verbannen :rofl:
longhorn
15 januari 2006, 04:39
Weeral verbannen :rofl:
Het ijskonijn (copyright Lombas) verbannen na 2 berichtjes. Nieuw rekord?:-)
Midian
15 januari 2006, 05:42
Vrijheids van meningsuiting versus rascistisch getinte uitspraken. Lijkt mij eerder appelen met peren vergelijken. En soms brengt Guderian toch wel goeie punten aan ook. (het softdrugsbeleid) Ik heb trouwens liever iemand die zijn gedacht zegt, ze zijn tenminste eerlijk.
Midian
15 januari 2006, 05:46
Ik begrijp het niet, het is niet dat je door dat te zeggen een staatsgreep pleegt of zoiets.
skorzeny
16 januari 2006, 16:39
Gezien de ruime democratische meerderheid voor de terugkeer van Guderian doe ik een oproep aan de moderators om te tonen dat ze een hart hebben en de forumlegende laten terugkeren.
Lof der Zotheid
16 januari 2006, 16:47
Aan m'n dagelijkse portie Turken-vlees heb ik meer dan genoeg, maar bedankt dat je met m'n gezondheid inzit. 8)
Vreet gij dat dan echt8O ? Naar het schijnt, moet het afschu - we - lijk smaken...:twisted:
Groot Bakkes
16 januari 2006, 16:53
Vreet gij dat dan echt8O ? Naar het schijnt, moet het afschu - we - lijk smaken...:twisted:
Het is malser als Bosniër-vlees maar taaier dan negervlees. Een gulden middenweg dus. :-D
Lof der Zotheid
16 januari 2006, 17:02
Het is malser als Bosniër-vlees maar taaier dan negervlees. Een gulden middenweg dus. :-D
Het minste van de twee kwaden...:?
jan hyoens
17 januari 2006, 15:51
Wat? Heeft de shizie mij voorbijgestoken? Ik zal mij moeten herpakken! stelletje linkiestinkies,klabbers!
jan hyoens
17 januari 2006, 15:52
Met de nodige gyros-kruiden smaakt het naar pita!:twisted:
Proletariër
17 januari 2006, 15:55
Wat? Heeft de shizie mij voorbijgestoken? Ik zal mij moeten herpakken! stelletje linkiestinkies,klabbers!
dat was toch maar een opwarmertje, hoop ik :p
ingenious
17 januari 2006, 15:56
wie wil er jou laten bannen? 8O
kom kom, de linkiestinkies zijn gek op je, maak je maar geen illusies. :lol:
Lof der Zotheid
17 januari 2006, 16:29
Met de nodige gyros-kruiden smaakt het naar pita!:twisted:
Ik ben toch niet overtuigd... De smaak is veel te doordringend om het met wat kruiden weg te moffelen:twisted:...
Hij moet terug. Geen cordon sanitaire!
Griffin
1 maart 2007, 21:10
Hij moet terug. Geen cordon sanitaire!
Archivaris?
Vlaanderen Boven
1 maart 2007, 21:40
Is die nu nog niet teruggelaten?? Ik ben al lang vergeten waarvoor hij geband was. Ik denk dat de tijd wel is gekomen om hem hier terug op te laten.
Internaut
2 maart 2007, 05:23
Allé vooruit omdat het een rechtse kracht maar wel één met een eigenaardige ideologie.
Ook hier zijn de klikspanen aanwezig, zoals ten tijde van de oorlog. Eentje daarvan is onze ferremans.
Djiezes
2 maart 2007, 08:24
Als Guderian terug wil komen zal hij dat wel doen onder een andere nick. Zo is er hier onlangs nog een permanent verbannen forumlid terug opgedoken...
Phrea|K
2 maart 2007, 14:05
Binnen het kader van repressieve tolerantie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Repressieve_tolerantie) moeten we Guderian, dé bepleiter van het rechtse "Big Uggly Government" model oftewel de rechtse BUG, natuurlijk een nieuwe kans geven. Lang leve de linksche én rechtsche anti-liberale systeemcritici! Weg met het cordon sanitaire! :-D :twisted: 8-)
Linkse Vogel
2 maart 2007, 19:45
Guderian is van voor mijnen tijd joeng
Metternich
2 maart 2007, 20:16
Wij eisen amnestie!
Als Guderian terug wil komen zal hij dat wel doen onder een andere nick. Zo is er hier onlangs nog een permanent verbannen forumlid terug opgedoken...
Lao Tzu misschien?Wie is dat eigenlijk?
Pietje
2 maart 2007, 20:57
Eén of andere extreemrechtse sul. 8-)
Eén of andere extreemrechtse sul. 8-)
Maar als wie postte hij hier vroeger?
Pietje
2 maart 2007, 21:22
Maar als wie postte hij hier vroeger?
Het probleem is, al die extreem-rechtsen gelijken zo erg op elkaar dat je ze maar moeilijk uit elkaar kan houden.
Metternich
2 maart 2007, 21:25
Het probleem is, al die extreem-rechtsen gelijken zo erg op elkaar dat je ze maar moeilijk uit elkaar kan houden.Extreem-rechts is voor jou blijkbaar iedereen die ook maar één millimeter rechts van jou staat op de politieke as :roll:
Djiezes
3 maart 2007, 11:06
... ;-)
ERLICH
3 maart 2007, 11:15
Ja laat hem terug komen. Ik las zijn opinies graag, en itt anderen op dit forum onderbouwde hij ze quasi altijd met argumenten, referenties uit boeken,....
Als er mensen zich echt storen aan wat Guderian schreef kunnen ze hem nog altijd gwn links laten liggen, of zelfs op de ignore-list zetten (wat ik persoonlijk flauw vind).
Hij vertegenwoordigde de rechts-radicale stroming op het forum, en het is altijd interessanter om met mensen van zoveel mogelijk stromingen te converseren dan met enkel gelijkgestemden.
Daarbij: als je er niet tegen kan dat er mensen met andere opinie zijn dan de uwe, wat doe je dan op een publiek forum? Zeer correct samengevat.
Dronkoers
3 maart 2007, 11:21
... ik ken hem/haar niet...
ERLICH
3 maart 2007, 11:21
Het probleem is, al die extreem-rechtsen gelijken zo erg op elkaar dat je ze maar moeilijk uit elkaar kan houden. Bedoeld u één grote familie strevend naar een veilige rechtvaardige samenleving? Is dan wel iets anders dan de linker zijde nietwaar.
1handclapping
3 maart 2007, 15:05
Om vast te stellen of guderian terug is, of mag komen ziehier een zeer populaire extreem-rechtse stelling :
"De grootste vergissing van A. Hitler is dat hij de oorlog verloren heeft"
Metternich
3 maart 2007, 15:48
Om vast te stellen of guderian terug is, of mag komen ziehier een zeer populaire extreem-rechtse stelling :
"De grootste vergissing van A. Hitler is dat hij de oorlog verloren heeft"Is dat niet de grootste vergissing van iedereen die ooit een oorlog verloren heeft?
Den Duisteren Duikboot
3 maart 2007, 19:34
Ik heb voor de aardigheid 'ja' gestemd, maar uiteraard is het niet een of andere democratische stemming die de doorslag behoort te geven, maar de wijze toepassing van het forumreglement door de heersende elite.
MaXiMuS
3 maart 2007, 22:08
guedirian, is dat diene communist?
Kallikles
3 maart 2007, 23:28
guedirian, is dat diene communist?
Neen het is een uiterst-rechts sujet. Het is echter nog een échte rechts-nationalist, die het rechts-populistische jeanetten-VB van JV ook maar niks vindt. Van mij mag hij gerust terugkomen!
Ambiorix
4 maart 2007, 00:16
rechtspopulistisch? liberaal ja! zo liberaal als de pest
rechtspopulistisch? liberaal ja! zo liberaal als de pest
Hoe kan jij het stemgedrag van de pest nu kennen :twisted:
Ambiorix
4 maart 2007, 00:24
;-)
Lof der Zotheid
6 maart 2007, 16:30
Laten we niet van het onderwerp afdwalen. Clementie voor Guderian is gevraagd!
Internaut
7 maart 2007, 01:42
Guderian is van voor mijnen tijd joeng
Tom Jones ook jong.
P.s doe eens iets aan je uiterlijk, is echt geen zicht om zo in de politiek te gaan.
Zeg eum waar is Freya haar derde kind eigenlijk gebleven, weet jij dat soms ? Ik vroeg me dat namelijk af :-P
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.