PDA

View Full Version : Hamster en slang worden vriendjes...


Jazeker
18 januari 2006, 22:33
Hamster en slang dikke maatjes in Japanse dierentuin

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/nb1801slang.jpg ap


In een dierentuin in Tokio is een opmerkelijke vriendschap ontloken: Aochan, een 120 centimeter lange rattenslang, is tot grote verbazing van zijn verzorgers dikke maatjes geworden met Gohan, een slechts negen centimeter lange dwerghamster.

Verzorgers van de dierentuin Mutsugoro Okoku schotelden Aochan de hamster in oktober voor toen de slang weigerde nog langer bevroren muizen op te peuzelen. De verwachting was dat de slang het harige knaagdiertje zonder pardon zou verorberen, maar Aochan had kennelijk meer behoefte aan gezelschap dan aan eten.

Gohan - ’maaltijd’ in het Japans - lijkt het goed met de slang te kunnen vinden, want soms klimt hij zelfs op zijn rug om een dutje te doen, zegt verzorger Kazuya Yamamoto. Aochan heeft vooralsnog geen pogingen gedaan zijn nieuwe kameraad op te eten en lijkt het gezelschap zeer te waarderen, aldus Yamamoto.

Tot nader order is er nog nooit een hechte vriendschap gegroeid tussen mij en een boterham met kaas en confituur, maar je weet dus blijkbaar maar nooit.

Mitgard
18 januari 2006, 22:55
je weet het 't eerst bij het nieuwsblad :thumbsup:

Jazeker
18 januari 2006, 22:56
je weet het 't eerst bij het nieuwsblad :thumbsup:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF18012006_035 :thumbsup:

Fille van de Foor
19 januari 2006, 02:26
Zo zie je maar dat "multicultuur" wél werkt...

Ik-haat-afwassen
19 januari 2006, 07:09
Vreemd , maar moet kunnen :-)
Katten & vogels hebben dat soms ook :)

Uitzondering: schoonmoeders 8)

jOOSt
19 januari 2006, 11:16
Vreemd , maar moet kunnen :-)
Katten & vogels hebben dat soms ook :)

Uitzondering: schoonmoeders 8)Eet je dan schoonmoeders? :?

Nynorsk
19 januari 2006, 11:25
Tot nader order is er nog nooit een hechte vriendschap gegroeid tussen mij en een boterham met kaas en confituur, maar je weet dus blijkbaar maar nooit.

Boterham met kaas en confituur is dan ook geen dier.

Als ge mij een nog levend konijn geeft als avondmaal, is de kans ook groter dat ik het beest laat leven en als kameraadje zie, dan dat ik het slacht en opeet.

Maar goe.

:-( eenzame slangen :-(

Neko
19 januari 2006, 11:27
ご飯 of gohan is eigenlijk gekookte rijst ;)
Louter ter (nutteloze) informatie :D

Mooi staaltje van dierlijke multiculturaliteit :D

Jazeker
19 januari 2006, 11:31
Als ge mij een nog levend konijn geeft als avondmaal, is de kans ook groter dat ik het beest laat leven en als kameraadje zie, dan dat ik het slacht en opeet.

Ik zou een nogal belabberd gastheer/kok zijn als ik je een nog levend konijn op je bord zet, denk je niet ? :?

Nynorsk
19 januari 2006, 11:33
Ik zou een nogal belabberd gastheer/kok zijn als ik je een nog levend konijn op je bord zet, denk je niet ? :?

Ge kunt het mij wel kado doen. En ge laat het nog leven omdat het op die manier langer vers blijft :-D

Monocle
19 januari 2006, 11:47
Eet je dan schoonmoeders? :?

Superlekker op grootmoeders wijze :)

Shizie
19 januari 2006, 11:51
never trust a snake....

dat weet de hamster precies niet :s

C uit W
19 januari 2006, 11:51
Met zo ne naam, wat wil je, een Super Sayian eet je niet zomaar op hoor 8)

Nynorsk
19 januari 2006, 11:53
Ge kunt het mij wel kado doen. En ge laat het nog leven omdat het op die manier langer vers blijft :-D

P.S. Dit was dus geen uitnodiging om mij een konijn kado te doen.

Nynorsk
19 januari 2006, 11:54
never trust a snake....

dat weet de hamster precies niet :s

ze lijkt me niet veel ontsnappingsmogelijkheden te hebben :?

Bhairav
19 januari 2006, 12:36
Het is pas intressant als ze met elkaar neuken...

Brandaan
19 januari 2006, 13:20
Het is pas intressant als ze met elkaar neuken...

Perverseling.

Jazeker
19 januari 2006, 13:37
ze lijkt me niet veel ontsnappingsmogelijkheden te hebben :?

De stress om die slang te vriend te houden moet erg zijn :?. Ge kunt nooit eens uw flink uw gedacht zeggen of zo...

Shizie
19 januari 2006, 14:01
De slang heeft te lang dode muizen gegeten.. het bewaart de hamster tot een speciaal moment... domme menskes realizeren het niet en hebben het in de media geplaatst.. Kijk es : een slang en een hamster zijn bevriend hoe schattig!!!

nog een voorbeeld van mijn russische simplisme ;)

Nynorsk
19 januari 2006, 14:54
De stress om die slang te vriend te houden moet erg zijn :?. Ge kunt nooit eens uw flink uw gedacht zeggen of zo...

Bij mensen is dat hetzelfde. Iedere willekeurige mens rond u kan u op eender welk moment gewoon afknallen. Zelfs zonder dat ge uw gedacht gezegd hebt.

We zijn allemaal hamsters.

Jazeker
19 januari 2006, 15:00
Bij mensen is dat hetzelfde. Iedere willekeurige mens rond u kan u op eender welk moment gewoon afknallen. Zelfs zonder dat ge uw gedacht gezegd hebt.

We zijn allemaal hamsters.

In de middens waarin ik me beweeg loopt niet iedereen rond met geladen vuurwapen, eigenlijk :?. Laat staan dat ik 24/7 in een kooitje zit met zo een flippend geval.

Nynorsk
19 januari 2006, 16:53
In de middens waarin ik me beweeg loopt niet iedereen rond met geladen vuurwapen, eigenlijk :?. Laat staan dat ik 24/7 in een kooitje zit met zo een flippend geval.

Scharen kunnen ook dienst doen als moordwapen.
En je zit 24/7 met diezelfde lunatics op dezelfde planeet waar voorlopig niet aan valt te ontsnappen.

Jazeker
19 januari 2006, 16:55
Scharen kunnen ook dienst doen als moordwapen.
En je zit 24/7 met diezelfde lunatics op dezelfde planeet waar voorlopig niet aan valt te ontsnappen.

Wat een vrolijkheid :?

http://www.adhdkids.org/images/depressed.jpg

Nynorsk
19 januari 2006, 17:22
Wat een vrolijkheid :?

http://www.adhdkids.org/images/depressed.jpg


:?

ik vind dat gewoon spannend, eigenlijk.
dat doet niks met mijn gemoed, behalve dan dat ik de mensheid er wat leuker van ga vinden.

Jazeker
19 januari 2006, 18:00
ik vind dat gewoon spannend, eigenlijk.
dat doet niks met mijn gemoed, behalve dan dat ik de mensheid er wat leuker van ga vinden.

8O Dus de mensheid wordt leuker als je beseft dat elk moment een nutter je door je kop schiet of je aanvalt met een schaar ?

:-D Wat een verscheidenheid in denken bestaat er toch

Groentje-18
19 januari 2006, 19:16
Schattig.

Zo heb je ook een tijger en drie biggetjes. Een schildpad en een neushoorn, enzovoort.
Bush en Bin Laden zouden zelfs beste vriendjes kunnen worden als je ze samen in één kot steekt, als je ze er maar lang genoeg inlaat (en er mss voor zorgt dat ze elkaar niet kunnen vermoorden.).

Jazeker
19 januari 2006, 21:04
Bush en Bin Laden zouden zelfs beste vriendjes kunnen worden

<NWO-mode>Dat zijn ze al !</NWO-mode>

Ik-haat-afwassen
19 januari 2006, 22:35
Eet je dan schoonmoeders? :?
Superlekker op grootmoeders wijze :)
Wat denken jullie zelf :lol:

BigF
20 januari 2006, 01:56
Die slang heeft gewoon last van een beetje een opgeblazen gevoel.
Wacht maar tot ze een paar Rennies binnenheeft.

Jazeker
20 januari 2006, 02:20
Die slang heeft gewoon last van een beetje een opgeblazen gevoel.
Wacht maar tot ze een paar Rennies binnenheeft.

jIJ bent natuurlijk vuilB . altijd maar je recht van de Sterkeste. Maar in 1937 had goebbels het al over 'paar' en later had de fuhrer (zie verzet.org) het ook al over 'afwachten' :roll:

We zien wel waar jij naartoe wil :roll:


---
PS : schrijffouten zijn mogelijks bewust...