PDA

View Full Version : Om heel eerlijk te zijn!!!!!!

duveltje382
19 januari 2006, 18:34
Politics.be Geeft iedereen een kans om zijn gedacht te zeggen of overtuiging te brengen. Eerlijk is eerlijk. Wie vind dit ook?

De Nachtuil
19 januari 2006, 18:37
De vraag is natuurlijk of iedereen hier ook een interessant gedacht heeft.

Geertje
19 januari 2006, 18:42
Dit is inderdaad juist. Of je nu extreem-links bent of extreem-rechts, anarchist of communist of liberaal iedereen mag vrij spreken.

Als overtuigd liberaal vind ik dit verheugend. Natuurlijk zijn er ook zeuders aanwezig die vinden dat er gecensureerd moet worden, maar voor part mogen deze branden in de hel.

Leve de vrijheid.
Leve de democratie.
Leve de rechtvaardigheid.
Leve de gelijkheid.

Lof der Zotheid
20 januari 2006, 12:41
Als er echt democratie en vrije meningsuiting zou heersen, zouden er hier geen bannelingen zijn.

Nick_
20 januari 2006, 12:59
Als er echt democratie en vrije meningsuiting zou heersen, zouden er hier geen bannelingen zijn.

Er zijn toch ook gevangenissen in een echte democratie? ;)

Monocle
20 januari 2006, 13:12
De vraag zou eigenlijk moeten zijn: Bestaat democratie wel ????

Fonske
20 januari 2006, 14:30
Om die vraag te beantwoorden moet je eerst een duidelijke en eensgezinde definitie van democratie bekomen. Iets wat onmogelijk is, vermits er ook iets normatief in het concept zit.

duveltje382
20 januari 2006, 15:35
Om die vraag te beantwoorden moet je eerst een duidelijke en eensgezinde definitie van democratie bekomen. Iets wat onmogelijk is, vermits er ook iets normatief in het concept zit. Ik ben tot mijn 14 jaar naar de school geweest en versta termen als" normatief "in het concept niet Leg uit A U B