PDA

View Full Version : Wie mag er naar Eurosong dit jaar?

Armadel
1 februari 2006, 17:50
Om het even over het banaalste der banaliteiten te hebben (het is immers k&k).
Wie mag er van jullie naar Athene dit jaar om daar zichzelf drie minuten lang belachelijk te maken?

Proletariër
1 februari 2006, 17:51
Armadel mag, en pak lombas mee!

Armadel
1 februari 2006, 17:54
Dank je, maar dat gaat niet goed komen.
Ik zou Barbara Dex sturen. Dat is zo vrijwel de enige die (toonvast) kan zingen en het nummer zelf is kwalitatief beter dan de rest.

Levertraan
1 februari 2006, 18:00
Diene neger.

Jazeker
1 februari 2006, 18:05
Niemand/maakt niet uit. Ik zal toch niet kijken en het blijft een belachelijke bedoening om het platste te zoeken dat zal aanslaan in heel Europa.

Max van Dietschland
1 februari 2006, 18:26
Laura Lynn natuurlijk ! :-D

Max van Dietschland
1 februari 2006, 18:43
De meeste op die lijst zijn gewoon decadent gespuis en/of vreemdelingen. Vorige zondag heb ik eens gekeken en dat laatste nummer had meer weg van een peep-show :roll: . Schande ! En dit voor de openbare omroep dat ook met mijn belastingsgeld gefinancierd wordt. Bovendien keken er op dat uur nog kinderen mee.

Alleen Barbara Dex wist zich nog redelijk te handhaven. Bij haar primeert tenminste nog de stem en niet de borsen en de billen zoals bij de anderen. Bovendien is er veel te veel R&B-gewauwel en echte volkseigen Vlaamse muziek komt nauwelijks aan bod.

Ik ben wel eens benieuwd hoe eurosong er zou uitzien in een toekomstig Dietsland. :twisted:

Monocle
1 februari 2006, 18:49
Mij maakt het allemaal toch niet zoveel uit, maar als ik dan toch een keuze zou moeten maken, dan Roxanne omwille van de "Push up" ;)

Pietje
1 februari 2006, 18:57
De meeste op die lijst zijn gewoon decadent gespuis en/of vreemdelingen. Vorige zondag heb ik eens gekeken en dat laatste nummer had meer weg van een peep-show :roll: . Schande ! En dit voor de openbare omroep dat ook met mijn belastingsgeld gefinancierd wordt. Bovendien keken er op dat uur nog kinderen mee.

Het wordt hoog tijd, dat jij nog eens "van de grond gaat" :rofl: :rofl: :rofl:

Armadel
1 februari 2006, 19:37
Ik ben wel eens benieuwd hoe eurosong er zou uitzien in een toekomstig Dietsland. :twisted:

Het gaat er niet uitzien omdat het verboden zal worden door het Dietsche censuur-comité. Tenzij er alleen maar eigen Dietsche muziek meedoet.

Vlaams-nationalist
1 februari 2006, 20:06
Kaden met zijn "In your Heaven" was gewoon het beste. Dat dit niet door mocht; ik kan er nog steeds niet bij.

Supe®Staaf
1 februari 2006, 21:43
Ik ben wel eens benieuwd hoe eurosong er zou uitzien in een toekomstig Dietsland. :twisted:Niet moeilijk te voorspellen:
http://www.kringlandvancuijk.nl/milsbeek/groep.jpg

Shizie
1 februari 2006, 21:54
they all suck imho maar Katerine ziet er tenminste lekker uit...

my 2c

Vlaanderen Boven
1 februari 2006, 22:16
they all suck imho maar Katerine ziet er tenminste lekker uit...

my 2c

Of ze zuigen weet ik niet maar ik moet je gelijk geven.

Maar ja, met genoeg make-up en goede belichting kan bijna iedereen er lekker uitzien.

Zijne Heerlijkheid
1 februari 2006, 22:34
Voor 55% der stemmers alhier maakt het geen bal uit. Met zulke banaliteiten als dat volkse Eurovisiesongfestival houden wij, coole en hippe alternatievelingen, ons immers niet bezig.
:-)

Zijne Heerlijkheid
1 februari 2006, 22:35
Niet moeilijk te voorspellen:
http://www.kringlandvancuijk.nl/milsbeek/groep.jpg

B*h. Al dat zwart-geel-rood... een Dietse inzending onwaardig!

Jazeker
1 februari 2006, 23:06
Voor 55% der stemmers alhier maakt het geen bal uit. Met zulke banaliteiten als dat volkse Eurovisiesongfestival houden wij, coole en hippe alternatievelingen, ons immers niet bezig.
:-)

Wat is er in godsnaam volks aan ???????

Zijne Heerlijkheid
1 februari 2006, 23:32
*Zucht*
Als in K&K ook al gevit moet worden over élk woordje...

Wat is er in godsnaam volks aan ???????

OK, misschien is het woord wat ongelukkig gekozen. Ik gebruikte 'volks' in de betekenis van plat/mainstream/eenheidsworst-ig/goedkoop/ordinair...

Enfin, het was slechts de bedoeling m'n eigen keuze in die poll een beetje te relativeren.

Zo goed?

JusticeLover
1 februari 2006, 23:39
Ik heb het liedje van Kaye Styles nog niet gehoord. Maar hij heeft zijn talenten al bewezen.

Patriot!
2 februari 2006, 00:09
Weerzinwekkend, heel dat vulgaire eurosong-gedoe. Niet dat ik tegen de wedstrijd op zich ben, maar de absoluut inhoudsloze en dikwijls zelfs melodie-loze platvloerse zever, het walgelijke enthousiasme van Bart Peeters en de ernst waarmee de juryleden die would-be zangertjes en zangeresjes benaderen doen me kokhalzen.

Shizie
2 februari 2006, 00:32
Patriot, wie kijk er naar eurosong...

Jazeker
2 februari 2006, 01:28
Naast een hoop schade heeft Eurosong enkel Abba voortgebracht. Voor de rest is het een plat-commerciële bedoeling waarbij iedere natie probeert iets te sturen wat moet lijken op wat zij denken dat iedereen leuk moet vinden. Akelig. Een multi-culturele terreur die je wordt opgedrongen door elke spleet in de radio.

Voor mijn part wordt het verplicht om echt volkse songs in te sturen. Ik zit te wachten op een Eurosong waarin Ierland een zalige ballade in Gaelic laat horen en waarin ik vooral de ex-oostblokkers eens hoor met hun vlotste stukjes volksmuziek. Maar ik weet nu al dat die met een licht-techno act (2 Unlimited en 2 Fabiola zijn nooit gestorven) zullen afkomen met veel benen, tieten en groepjes-dans.

WALG

jules
2 februari 2006, 04:59
zullen afkomen met veel benen, tieten en groepjes-dans.
WALG

godzijdank bedoel je.
is het tenminste nog een lust voor het oog ;-)

Djiezes
2 februari 2006, 09:03
Van mij mogen ze gerust een van de volgende artiesten naar Eurosong sturen:
-Leki
-Skitsoy :twisted:
-Monza
-Arsenal
-El Tattoo del Tigre (dat zou pas leuk zijn!!!!)

Of anders allemaal naar Rock Werchter...

Armadel
2 februari 2006, 09:52
Skitsoy zeker. Of Hooverphonic, De Mens, De Nieuwe Snaar.
En anders de metal toer op he. Lion's Pride, Lemuria, Ancient Rites, Suhrim,...

Ik vond Woest ook niet slecht anders. Maar het heeft niet mogen zijn, he.

Antoon
2 februari 2006, 10:08
Eurosong is nu niet zo belangrijk, maar gezien er toch veel mensen van vele landen kijken dan kunnen we toch tenminste een goede inzending er naartoe sturen.

Maar ook even dit : zou het niet beter zijn dat wij appart deelnemen, Vlaanderen en Wallonië? In plaats van dat onnozel gedoe van een jaar zij en een jaar wij?

Shizie
2 februari 2006, 13:45
Wallonie EN Vlaanderen kunnen perfect tegelijkertijd deelnemen...

het zal niet lang meer duren imho

Mitgard
2 februari 2006, 15:10
Naast een hoop schade heeft Eurosong enkel Abba voortgebracht. Voor de rest is het een plat-commerciële bedoeling waarbij iedere natie probeert iets te sturen wat moet lijken op wat zij denken dat iedereen leuk moet vinden. Akelig. Een multi-culturele terreur die je wordt opgedrongen door elke spleet in de radio.

Voor mijn part wordt het verplicht om echt volkse songs in te sturen. Ik zit te wachten op een Eurosong waarin Ierland een zalige ballade in Gaelic laat horen en waarin ik vooral de ex-oostblokkers eens hoor met hun vlotste stukjes volksmuziek. Maar ik weet nu al dat die met een licht-techno act (2 Unlimited en 2 Fabiola zijn nooit gestorven) zullen afkomen met veel benen, tieten en groepjes-dans.

WALG

dat achterlijke volks-gedoe bestaat straks niet meer, traditonele culturen verdwijnen, en dat is maar goed ook aangezien traditie en cultuur bekrompen en achterlijk zijn.
ik droom van een chaotische samenleving van losse atomen die niet gebonden zijn aan een culturele of etnische identiteit. alles door mekaar, negers, aziaten en blanken lekker mixen tot halfbloedjes, punkers, homo's, gabbers, drugs, abortus, getto's, werkloosheid, geweld etc. en waar de seuten hun deur niet meer durven uitkomen.

De Knut
2 februari 2006, 15:28
Ik zie hier maar een seut, en dat ben jij. Maar soit.

Armadel
2 februari 2006, 15:54
dat achterlijke volks-gedoe bestaat straks niet meer, traditonele culturen verdwijnen, en dat is maar goed ook aangezien traditie en cultuur bekrompen en achterlijk zijn.
ik droom van een chaotische samenleving van losse atomen die niet gebonden zijn aan een culturele of etnische identiteit. alles door mekaar, negers, aziaten en blanken lekker mixen tot halfbloedjes, punkers, homo's, gabbers, drugs, abortus, getto's, werkloosheid, geweld etc. en waar de seuten hun deur niet meer durven uitkomen.

Zegt de man die zich naar een Noorse mythologische plaats noemt... :roll:
Dat is echt een droomwereld. Aids, geweld, rassenvermenging, achterlijke randdebielen die plots een pseudo-betekenis krijgen omdat ze kunnen scoren op elke straathoek.
Als dat je droomwereld is, ben je nog achterlijker dan gedacht want op lange termijn zijn alle "stoere" kerels en vrouwen zo verzwakt dat de "seuten" hen gewoon kunnen omverblazen. Uiteindelijk verliest de multicultuur toch altijd.

De Knut
2 februari 2006, 15:57

Tja, de vikings waren natuurlijk alomgekend om hun drang tot multiculturele verrijking he. Raszuiverheid vonden ze een schande.

Of was het nu omgekeerd?

Ach wat.. 't is jammer dat soepkiekens zich zulke naam toeëigenen, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen.

Armadel
2 februari 2006, 16:05
Feit. En het was zeker andersom. Mannen die betrapt werden met bastaarden van een ander volk werden genadloos afgestraft. Of probeert Mitgard misschien een beetje ironisch te zijn?

Maar dat is allemaal zeer off-topic.

De Knut
2 februari 2006, 16:10
Alleszins, in Athene zou hij het niet slecht doen. Dat is daar nl één grote freakshow.

Mitgard
2 februari 2006, 16:13
Dat is echt een droomwereld. Aids, geweld, rassenvermenging, achterlijke randdebielen die plots een pseudo-betekenis krijgen omdat ze kunnen scoren op elke straathoek.
Als dat je droomwereld is, ben je nog achterlijker dan gedacht want op lange termijn zijn alle "stoere" kerels en vrouwen zo verzwakt dat de "seuten" hen gewoon kunnen omverblazen. Uiteindelijk verliest de multicultuur toch altijd.

jij bent stoer hé.
kereltjes als jij worden dagelijks in mekaar geslagen door marokkanen, want op straat zijn zij de baas en heb jij niks te zeggen. en weet je waarom?
omdat vlamingen geboren MIETJES zijn.
een volk van KNECHTEN, dat hebben ze de hun hele geschiedenis lang bewezen.
daarom dus.
de vlaming verliest altijd, het is een volk van losers.

De Knut
2 februari 2006, 16:16
En daar ben jij het levende (nou ja) voorbeeld van.

Mitgard
2 februari 2006, 16:31
ik overweeg trouwens om me te bekeren tot de islam.
das eens wat anders hé.

hoe verder ik me kan afkeren van de westerse normpjes en waarden hoe beter.

like my new avatar?
en m'n onderschrift, das wat anders dan laura lynn hé. 8)

Armadel
2 februari 2006, 16:35
jij bent stoer hé.
kereltjes als jij worden dagelijks in mekaar geslagen door marokkanen, want op straat zijn zij de baas en heb jij niks te zeggen. en weet je waarom?
omdat vlamingen geboren MIETJES zijn.
een volk van KNECHTEN, dat hebben ze de hun hele geschiedenis lang bewezen.
daarom dus.
de vlaming verliest altijd, het is een volk van losers.

De eerste marrokaan die mij in elkaar heeft geslagen is nog steeds niet langs geweest. En weet je waarom niet? Omdat ze schrik hebben zich te verbranden. Ik woon tegenover zo'n mocro-school waar er alleen maar opvulsel van de maatschappij te vinden is. En elke keer als ik voorbij wandel beginnen ze van dat apen-gedrag te tonen en te roepen over mijn familie en zo, maar ze hebben mij nog nooit in elkaar geslagen.
Volk van losers? Dan ben jij zeker geen Vlaming. Welk volk is het ook al weer dat in het Midden-Oosten steeds het onderspit delft? Juist ja, de arabieren. En waarom? Omdat de Joden nadenken voor ze iets doen en niet om de vijf minuten Allah aanroepen en dan van die belachelijke dingen doen.
Als er een volk van losers bestaat dan ben jij de hoofman ervan. Denk je echt dat we allemaal onder de indruk zijn van je Hamas-prentje? Moeten we een Mitgardiaanse aanslag verwachten op Politics.be?
Of kunnen we met een gerust hart gaan slapen omdat we weten dat hij toch alleen maar over hout beschikt. (Oh kijk, een belediging)

U staat vanaf nu op mijn ingore-list. Dan stijgt het niveau van dit forum toch nog een klein beetje...

De Knut
2 februari 2006, 16:37

Geen nood, jij hebt geen waarden.
Nihilisme is namelijk geen waarde.
Je bent in ieder opzicht waarde-loos.

Dus ja.. je zou een goede islamiet zijn.

Mitgard
2 februari 2006, 16:39
denk je echt dat je vlamingenvolkje gaat blijven bestaan?
vlaamse vrouwen krijgen gemiddeld 1 komma nog wat kinderen, en niet zelden van een bruine. 8)
kinderrijkdom vormt het beste wapen wat de islam kan dromen, en tegen een demografische meerderheid, daar is geen verstand tegen opgewassen.
het is slechts een kwestie van tijd vooraleer de vlamingen als volk demografisch verdwijnen, samen met hun achterlijke cultuur.
ik zal er niet om rouwen.

De Knut
2 februari 2006, 16:44
Jij maakt deel uit van die achterlijke cultuur, willen of niet. Dat jij er deel van uitmaakt verklaart trouwens grotendeels waarom hij achterlijk is.

Dat islamieten veel kinderen krijgen doet er niet toe. Ratten krijgen ook veel jongen. Ze zijn echter belange niet slim genoeg om de heerschappij over te nemen.

Trouwens.. de dag dat de islamieten het hier voor het zeggen hebben zijn jij en je leeghoofdige nihilistische vriendjes het eerste slachtoffer van hun taliban-terreur.
Ik zal er ook niet om rouwen.

Jazeker
2 februari 2006, 16:45
Yes... en dat alles vervangen door een hoogstaande cultuur die nog niet verder is gekomen dan kromzwaardje zwaaien in de woestijn.

Zijne Heerlijkheid
2 februari 2006, 17:57
Voor zover ik weet, is Mitgard zelf fan van Asatru-toestanden en Germaanse mythologie en luistert ie naar Scandinavische metal.

M.a.w.: Mitgard zit met jullie voeten te rammelen en jullie trappen er domweg in.

En maar discussiëren over welk nu wel het slimste 'volk' is. Tjonge.

:roll::roll:

Zijne Heerlijkheid
2 februari 2006, 17:59
Straks word ik nog fan van Mitgard.

ingenious
2 februari 2006, 18:09
Voor zover ik weet, is Mitgard zelf fan van Asatru-toestanden en Germaanse mythologie en luistert ie naar Scandinavische metal.

M.a.w.: Mitgard zit met jullie voeten te rammelen en jullie trappen er domweg in.

En maar discussiëren over welk nu wel het slimste 'volk' is. Tjonge.

:roll::roll:

toch nog ene die het snapt. maar allez, ons mitteke heeft zijn plezierke voor vandaag weer gehad.

maar allez, fijn te weten dat jullie nog allemaal wakker liggen van het songfestival. :-D

Pietje
2 februari 2006, 18:20
U staat vanaf nu op mijn ingore-list. Dan stijgt het niveau van dit forum toch nog een klein beetje...

Sukkel !!! Mitgard speelt met uw kloten, terwijl je er zelf bijstaat. :lol: :lol:

Mitgard
2 februari 2006, 20:32
ik had ze weer goed te pakken hé.

Jazeker
2 februari 2006, 20:40
Nijntje is liever dan kopdoek

BigF
2 februari 2006, 23:02
ik overweeg trouwens om me te bekeren tot de islam.
das eens wat anders hé.

like my new avatar?
en m'n onderschrift, das wat anders dan laura lynn hé. 8)
:cheer: Mitgard :cheer:

De Knut
3 februari 2006, 09:39

so what?
Dat neemt niet weg dat hij inderdaad een nihilistisch leeghoofd is.