PDA

View Full Version : Klopt dit (ivm Deens cartoons)


StevenNr1
4 februari 2006, 02:38
Op volgende website ( http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/ ) vind je deze tekst:
Furthermore, when a delegation of Danish imams went to the Middle East to discuss the issue of the cartoons with senior officials and prominent Islamic scholars, the imams openly distributed a booklet that showed not only the original 12 cartoons, but three fraudulent anti-Mohammed depictions that were much more offensive than the ones published in Denmark. It is now thought that these three bonus images are what ignited the outrage in the Muslim world. The newspaper Ekstra Bladet obtained a copy of the booklet and presented the three offensive images on its Web site (though not in an easy-to-find place). All look like low-quality photocopies. Here they are:
http://ekstrabladet.dk/grafik/nettet/tegninger38.jpg
http://ekstrabladet.dk/grafik/nettet/tegninger39.jpg
http://ekstrabladet.dk/grafik/nettet/tegninger40.jpgWeet iemand hier iets meer van (of heb ik het toevallig in de vele topics over dit onderwerp hier over het hoofd gezien?)

Rr00ttt
4 februari 2006, 06:11
Op volgende website ( http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/ ) vind je deze tekst:
Weet iemand hier iets meer van (of heb ik het toevallig in de vele topics over dit onderwerp hier over het hoofd gezien?)


Stemt overeen met wat ze op brusselsjournal schrijven waar ze dit al een hele tijd volgen.

skaldis
4 februari 2006, 08:04
het zijn gewoon de fundi's hier die de boel opstoken blijkbaar, alkuldaas psychologische oorlogsvoering.

Mahdi
4 februari 2006, 10:31
het zijn gewoon de fundi's hier die de boel opstoken blijkbaar, alkuldaas psychologische oorlogsvoering.

Met welke bedoeling? De grote Jihad eindelijk in brand steken?

lyot
4 februari 2006, 11:03
Met welke bedoeling? De grote Jihad eindelijk in brand steken?

recuperatie, dualisering van de maatschappij bevorderen ... It's a long journey..

gebeurt langs beide zijden trouwens..

skaldis
4 februari 2006, 11:07
Met welke bedoeling? De grote Jihad eindelijk in brand steken?De europeanen de gordijnen injagen en zorgen dat de secularisering van de moslims in europa faalt.

circe
4 februari 2006, 11:44
Deense imams maakten pr-reis voor cartoons
En plots was er woede

In heel het Midden-Oosten werd gisteren na het vrijdaggebed heftig gedemonstreerd tegen de cartoons over Mohammed in Europese kranten. Dik vier maanden nadat de originelen verschenen waren in een Deense krant. Het heeft er alle schijn van dat moslimgroeperingen het protest sturen en aanzwengelen.

Het protest van de moslims tegen de profeet-cartoons lijkt nu in alle hevigheid losgebarsten. Maar wel pas vier maanden na de publicatie van de Deense cartoons. Toeval? Er lijkt meer aan de hand te zijn.

De twaalf cartoons verschenen op 30 september 2005 in de krant Jyllands-Posten . Op 14 oktober vond in de Deense hoofdstad een betoging plaats van vijfduizend moslims. Pas begin november tekende Egypte protest aan, waarna de Organisatie van Islamitische Conferentie, die 56 moslimlanden groepeert, zich de zaak ging aantrekken. ,,Maar toen leek de zaak gekalmeerd'', zegt Kevin McGwin, die de cartoonrel volgt voor de krant The Copenhagen Post . Tot Saudi-Arabië tien dagen geleden besloot om zijn ambassadeur uit Kopenhagen terug te roepen én er een boycot tegen Deense producten begon. Het hek was van de dam.

Een element dat volgens Denemarken zeker een rol speelde, zijn de bezoeken die Deense moslimorganisaties tot twee keer toe brachten aan onder meer Libanon en Egypte om de publicatie van de cartoons aan te klagen.

Als bewijzen lieten de Deense moslimleiders op hun rondreis niet alleen de twaalf cartoons zien, maar ook een drietal andere afbeeldingen. Op een beeld had de profeet seks met een dier, op een andere was hij afgebeeld met een varkensneus.

De uitgesproken Saudische opstelling vanaf 20 januari had wellicht ook te maken met het feit dat de grootmoefti van Saudi-Arabië zich met de zaak was gaan bemoeien. Hij eiste sancties van de Deense regering tegen de krant. Vanuit Saudi-Arabië sloeg het protest over op andere landen.

Georganiseerd protest

McGwin ziet nog een ander element: de landen waar de heisa vorige week losbarstte, zijn precies die landen die hun ambassadeurs in oktober hadden afgestuurd op de Deense premier Anders Fogh Rasmussen. Maar de Deense premier weigerde toen die elf te ontvangen.

Toeval? Volgens Claude Moniquet en zijn European Strategic Intelligence and Security Center in Brussel niet. ,,Plots krijg je begin van de week in zeer uiteenlopende landen als Indonesië, Egypte, Marokko en Libanon gelijkaardige demarches en uitspraken.''

,,Van die adempauze van enkele weken heeft de organisatie van de Moslimbroeders gebruik gemaakt om hun netwerken in de wereld te mobiliseren en het mondiale protest te organiseren.''

Hij belooft begin volgende week bewijzen op zijn webstek (www.esisc.org) te zetten. (BBR)

Uit het nieuwsblad!

Raven
4 februari 2006, 11:44
Op volgende website ( http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/ ) vind je deze tekst:
Weet iemand hier iets meer van (of heb ik het toevallig in de vele topics over dit onderwerp hier over het hoofd gezien?)

Die foto's die de Denen gepubliceerd hebben gaan er echt over!! Hebben jullie dan geen enkel respect voor de Islam!! Hoogtijd dat de Westerse wereld wat meer begripvol begint te tonen tegenover de miljoenen moslims die in Europa zijn binnengehaald als slaven. Maar nu de mijnen dicht zijn en de westerlingen dwepen met verdraagzaamheid, is dit dan de nieuwe vorm van onderdrukking? Bespotting van moslims en hun waarden!

Bezie dit eens, een van de foto's gepubliceerd door de Denen:

http://ekstrabladet.dk/grafik/nettet/tegninger39.jpg


Noemt het westen dit "cartoons"?? Noemt het westen dit "vrijemeningsuiting?" Noemt het westen dit een poging tot dialoog!??

Als dit jullie vorm van democratie en vrijheid is.... :roll: ... en die cultuur noemt zich dan verlicht.

Kaal
4 februari 2006, 12:02
Bezie dit eens, een van de foto's gepubliceerd door de Denen:


Neen, die werden niet door de Denen gepubliceerd. Zij werden wel verspreid door Deense Imans.

Daily Telegraph :

The complained-of cartoons first appeared in October; they have provoked such fury only now. As reported in this newspaper yesterday, it turns out that a group of Danish imams circulated the images to brethren in Muslim countries. When they did so, they included in their package three other, much more offensive cartoons which had not appeared in Jyllands-Posten but were lumped together so that many thought they had.

Ik heb voor het ogenblik even moeite om mijn woede meester te blijven en ik zal dus even wachten voordat ik zeg wat ik denk van die Imans.

Een ding moet ik wel kwijt : ik hoop dat de moslims die hier in Europa wonen beseffen dat zij hun imago ongelooflijk veel schade aan het toebrengen zijn. Zij moeten niet vergeten dat ook Europeanen gekrenkt kunnen worden in hun eer. Weliswaar niet zo snel als de schuimbekkende baardmensen maar op den duur hebben de voorturende provocaties effect, zelfs bij de bange, decadente blanke man.

Ik zal één voorbeeld aanhalen. Gisteren publiceerde de Britse "The Sun" een editoriaal om uit te leggen dat zij de karikaturen niet gingen publiceren om respect te tonen en om de zaak niet op de spits te drijven. Een heel merkwaardige toegeving van die krant die anders altijd gretig de meest provocerende teksten en foto's publiceert. Geen enkele Britse krant heeft de karikaturen gepubliceerd en de Britse regering heeft duidelijk afstand genomen van Denemarken.

Nu ziehier wat The Sun vandaag zegt, naar aanleiding van de rellen in London gisteren waarbij tot moord opgeroepen werd, ook van Britten.



The Sun and other papers decided not to print the cartoons to avoid offending Muslims.
This country is a haven of liberty and free speech. That is why so many Muslims flock here.
Yesterday a crazed mob repaid our generosity in sickening fashion.
Even though no offensive cartoons have been published here, hooded men bellowed that suicide bombers would soon “make Britain pay.” It did not occur to these ill-informed fools THEY are British too.
While these sickening scenes took place, there was the familiar silence from senior British Muslim leaders. Shame on them, and shame on all Muslims who think yesterday’s scenes were acceptable.


Volgens mij maken de baarden een zware inschattingsfout. Hoeveel Britten gaan de moslims nu in een slechter daglicht zien. Hoeveel gaan er beginnen denken dat die mensen best allemaal de deur uit gezet worden?

Denk niet dat de moslims nooit terug kunnen gestuurd worden. Dat kan wel. Alles kan als men dat echt wil. Miljoenen Fransen Harki's werden amper 60 jaar geleden uit Algerije gezet en veel van die Fransmannen woonden daar veel langer dan de meeste moslims hier.

StevenNr1
4 februari 2006, 12:03
Lees misschien eens wat er staat, die drie afbeeldingen zijn net door radicale imams verspreid (naar het schijnt) om de massa in S-A nog wat op te zwepen. Die komen dus NIET uit die Deense krant. Had je al wel kunne zien aan het genre afbeelding e.d.

(Kaal was me voor.)

Lincoln
4 februari 2006, 12:11
Die foto's die de Denen gepubliceerd hebben gaan er echt over!! Hebben jullie dan geen enkel respect voor de Islam!! Hoogtijd dat de Westerse wereld wat meer begripvol begint te tonen tegenover de miljoenen moslims die in Europa zijn binnengehaald als slaven. Maar nu de mijnen dicht zijn en de westerlingen dwepen met verdraagzaamheid, is dit dan de nieuwe vorm van onderdrukking? Bespotting van moslims en hun waarden!

Bezie dit eens, een van de foto's gepubliceerd door de Denen:

http://ekstrabladet.dk/grafik/nettet/tegninger39.jpg


Noemt het westen dit "cartoons"?? Noemt het westen dit "vrijemeningsuiting?" Noemt het westen dit een poging tot dialoog!??

Als dit jullie vorm van democratie en vrijheid is.... :roll: ... en die cultuur noemt zich dan verlicht.


Inderdaad een beschaafde mens zal dit wansmakelijke daden nooit toelaten, ik vind het erg dat men dit aan koppelt aan de vrijemenings uiting zonder verantwoordelijkheid op te nemen,.
Ik denk dat dit eerder een ondermijning van de democratie is, en meer schade zal toebrengen in de europese denk systeem dan bij de moslims,. En soort zelfmoord ??

vooruit
4 februari 2006, 12:14
Inderdaad een beschaafde mens zal dit wansmakelijke daden nooit toelaten, ik vind het erg dat men dit aan koppelt aan de vrijemenings uiting zonder verantwoordelijkheid op te nemen,.
Ik denk dat dit eerder een ondermijning van de democratie is, en meer schade zal toebrengen in de europese denk systeem dan bij de moslims,. En soort zelfmoord ??

kunt ge nie lezen? Deze "cartoon" is nooit door de denen gepubliceert!

Lincoln
4 februari 2006, 12:14
Lees misschien eens wat er staat, die drie afbeeldingen zijn net door radicale imams verspreid (naar het schijnt) om de massa in S-A nog wat op te zwepen. Die komen dus NIET uit die Deense krant. Had je al wel kunne zien aan het genre afbeelding e.d.

(Kaal was me voor.)Uit het internet ? maar wat mij opvalt is het perfect geschreven arabisch, dat is ook verdacht. vermomde imaams om de massa meer op te hitsen ??

StevenNr1
4 februari 2006, 12:16
Ik heb dit topic ook maar gestart om te vragen of iemand weet of dit ook echt klopt. Het is dus geen zeker feit hé.

Lincoln
4 februari 2006, 12:18
kunt ge nie lezen? Deze "cartoon" is nooit door de denen gepubliceert!Ik heb niets tegen de denen (wel tegen diegene die dit laten verspreiden zonder discriminatie )en ik volg de situatie heel goed onder ogen!! Zoals men dat in het arabisch zegt ;( tbe3 lke'dab 7tta lbab daro) volg de leugenaar tot zijn deurhuis. we zullen zien vanwaar deze heisa allemaal uitdijt,.

Lincoln
4 februari 2006, 12:19
Ik heb dit topic ook maar gestart om te vragen of iemand weet of dit ook echt klopt. Het is dus geen zeker feit hé.Alles kan in deze luwiege tijden.

vooruit
4 februari 2006, 12:21
Ik heb dit topic ook maar gestart om te vragen of iemand weet of dit ook echt klopt. Het is dus geen zeker feit hé.

Ik had ook al op verschillende plaatsen gelezen dat er veel cartoons rond gaan die niet uit europese kranten komen. 1 ding is in elk geval zeker, bovenstaande cartoons zijn zeker geen deense.

Lincoln
4 februari 2006, 12:23
kunt ge nie lezen? Deze "cartoon" is nooit door de denen gepubliceert!Maar ze hebben wel ingestemde om te caricuteren en de persoonlijkheid van de profeet te schaden.

Mahdi
4 februari 2006, 12:32
De europeanen de gordijnen injagen en zorgen dat de secularisering van de moslims in europa faalt.

Een onderdeel van feitelijkheden zoals de radicalisering van de mohammedanen in Europa door steeds meer hoofddoeken en burqa's te gaan dragen? Door crimineel gedrag van mohammedaanse jongeren aan te moedigen waardoor ze in de underdogsituatie terechtkomen en gemakkelijker te indoctrineren zijn?

Welk een vuile spelletjes worden hier gespeeld?

Hoedanook zeer domme spelletjes. Het westen heeft immers de bom.

Kaal
4 februari 2006, 12:35
Niet rond de pot draaien hé lincoln. De cartoons die effectief gepubliceerd werden schaden de persoonlijk van de profeet niet. Zij zijn eerder gericht tegen de terroristen die in naam van de profeet doden.

Die drie andere cartoons die de persoonlijk van de profeet wel schaden (en niet een klein beetje) werden *niet* gepubliceerd en geen kat weet waarvan ze komen. Dat staat ondertussen toch vast meen ik of moeten we aannemen dat serieze kranten zoals the Daily Telegraph zomaar iets uit hun duim zuigen.

Lincoln
4 februari 2006, 13:16
Niet rond de pot draaien hé lincoln. De cartoons die effectief gepubliceerd werden schaden de persoonlijk van de profeet niet. Zij zijn eerder gericht tegen de terroristen die in naam van de profeet doden.

Die drie andere cartoons die de persoonlijk van de profeet wel schaden (en niet een klein beetje) werden *niet* gepubliceerd en geen kat weet waarvan ze komen. Dat staat ondertussen toch vast meen ik of moeten we aannemen dat serieze kranten zoals the Daily Telegraph zomaar iets uit hun duim zuigen.Waarom niet ineens de terroristen caricuteren i.p.v de profeet??

circe
4 februari 2006, 13:39
Waarom niet ineens de terroristen caricuteren i.p.v de profeet??

Het zijn weldegelijk de terroristen die er steeds de naam van Allah en Mohammed bijhalen toch?

Niemand gelooft toch dat Mohammed de bom heeft uitgevonden? Het kleinste kind weet dat dat de chinezen waren en dat Mohammed geen bommen had.

Weten die moslims dat dan zelf niet?

kelt
4 februari 2006, 14:05
De europeanen de gordijnen injagen en zorgen dat de secularisering van de moslims in europa faalt.

Vooral het tweede deel van uw zin is juist.
Dit is iets waar de "behouders van de oude cultuur" in het Midden-Oosten s nachts van wakker liggen.Een massa "gemoderniseerde" moslims die hun blikken terug laten gaan naar hun oorsprongsgebied,en boos worden over zoveel onbekwaamheid en mismanagement......


Herinneren we ons hoe de "gestelde machten" uit het "Ouderwetse diep-culturele en zelfs godsdienstige Europa" hun macht en invloed kwijtraakten onder invloed van Amerikanen,Canadezen,Australiers die hen uit hun eigen oorlogen kwamen bevrijden.
Het is amper 100 jaar geleden.....

Democratisering begint in de geesten........

Ere wie ere toekomt,CNN toont eindeloze rijen nieuwslezers en -lezeressen van Midden-Oostelijk en Aziatische afkomst.CNN,CNBC en BBC hebben bovendien 24/7 "geregionaliseerde" uitzendingen met "geregionaliseerd" personeel,maar werkend op dezelfde principes.Wees gerust,dat nieuws wordt even taltrijk bekeken als Al-Jazeera,en ZAL invloed hebben......

Enkel Noord-Korea slaagt er totnogtoe nog vrij goed in dat te verhinderen......voor hoelang nog. :?

StevenNr1
4 februari 2006, 22:13
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/02/03/bleurope03.xml Het verhaal maar beter niet geloven zeker?

vooruit
4 februari 2006, 22:56
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/02/03/bleurope03.xml Het verhaal maar beter niet geloven zeker?

Er zitten volgens mij toch nog altijd gaten in zijn verhaal. Zo kan ik op geen enkele manier mij inbeelden wat het nut kan zijn om die cartoons te maken en mee te nemen als ze niet als nut hebben om mensen te misleiden en boos te maken. Waarom zouden ze anders zelf die heiligschennis begaan? :?

Mahdi
4 februari 2006, 23:23
Het zijn weldegelijk de terroristen die er steeds de naam van Allah en Mohammed bijhalen toch?

Niemand gelooft toch dat Mohammed de bom heeft uitgevonden? Het kleinste kind weet dat dat de chinezen waren en dat Mohammed geen bommen had.

Weten die moslims dat dan zelf niet?

Onmogelijk circe. Alles van enigerlei waarde werd uitgevonden door de mohammedanen. De Egyptenaren, de Oude Grieken, de Chinezen, de Indiërs, de Europeanen, allen hebben ze alles te danken aan het onovertroffen genie van de mohammedanen.

Dat is nu eenmaal zo. Wanneer ga je dat nu eindelijk inzien???

democratsteve
4 februari 2006, 23:36
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/02/03/bleurope03.xml Het verhaal maar beter niet geloven zeker?
Da's het probleem tegenwoordig.
Je krijgt zoveel disinfo dat je op den duur niet weer weet wie/wat je moet geloven.

Rene Artois
5 februari 2006, 10:24
Onmogelijk circe. Alles van enigerlei waarde werd uitgevonden door de mohammedanen.

Zeer juist. Evenwel pas nadat ze het afgekeken hadden van de Chinezen (geneeskunde), grieken (meetkunde), Indiërs (wiskunde) en byzantijnen (bouwkunde).

circe
5 februari 2006, 11:34
Ik denk dat Mahdi een beetje sarcastisch was hoor René.

Rene Artois
5 februari 2006, 11:36
Ik denk dat Mahdi een beetje sarcastisch was hoor René.

Weet ik. Ik deed het ook maar voor de volledigheid.

Harald
5 februari 2006, 13:40
Die foto's die de Denen gepubliceerd hebben gaan er echt over!! Hebben jullie dan geen enkel respect voor de Islam!! Hoogtijd dat de Westerse wereld wat meer begripvol begint te tonen tegenover de miljoenen moslims die in Europa zijn binnengehaald als slaven. Maar nu de mijnen dicht zijn en de westerlingen dwepen met verdraagzaamheid, is dit dan de nieuwe vorm van onderdrukking? Bespotting van moslims en hun waarden!

Bezie dit eens, een van de foto's gepubliceerd door de Denen:

http://ekstrabladet.dk/grafik/nettet/tegninger39.jpg


Noemt het westen dit "cartoons"?? Noemt het westen dit "vrijemeningsuiting?" Noemt het westen dit een poging tot dialoog!??

Als dit jullie vorm van democratie en vrijheid is.... :roll: ... en die cultuur noemt zich dan verlicht.


Dit is géén van de foto's die de Denen gepubliceerd hebben! Dit is wel één van de cartoons (?) waarmee Deense imams zijn gaan rondzeulen in Egypte en het Midden-Oosten.

Het respect voor de islam komt vanzelf als de moslims zich respectabel gedragen.
Jouw post hierboven is zo'n voorbeeld van uiterst afkeurenswaardig gedrag.
Deze foto maakt géén deel uit van de reeks cartoons waar het allemaal om draait. En die cartoons zijn echt niet zo stuitend.
Jouw aanval op de vrije-meningsuiting, de democratie, de Verlichting is vals en verdient géén respect.

En wat vind jij zo stuitend aan de foto ons bezorgd door de Deense imams?

Sex met een dier? Als hooggeplaatste moslimgeestelijken aanraden om 'een geit te nemen' als de vrouw ongesteld is dan is bestialiteit niet vreemd aan de moslim. In onze ogen is dit evenwel niet respectabel.

Sex met een hond? Dat is uiteraard helemaal iets anders. Mohammed was een eersteklas hondenhater. En de volgelingen dus ook. Dit gaat zo ver dat de meeste moslim taxichauffeurs, ook in West-Europa, blinden met geleidehond weigeren. Ook dit gedrag draagt niet bij tot meer respect voor de islam. De hond heeft in onze cultuur een heel andere plaats. Pas je aan.

Enkele maanden terug was er in Vlaanderen wat commotie rond de affiche van het toneelstuk "Onze Lieve Vrouw van Vlaanderen". Sommigen vergelijken wat toen gebeurde met de heisa rond de Mohammed-cartoons. Het kan aan mijn geheugen liggen, maar ik herinner mij géén bedreigingen, ontvoeringen, bezetting van kantoren, bomaanslagen en brandende ambassades.
Maar nu lees ik dat Christus een moslimprofeet is en dat met profeten niet mag gespot worden. Waarom was er toen geen protest van islamzijde tegen het bespotten van de profeet Christus en zijn moeder?
De selectieve verontwaardiging van vandaag is er ook niet naar om wat meer respect af te dwingen.

mvg

Harald.

StevenNr1
5 februari 2006, 15:40
Da's het probleem tegenwoordig.
Je krijgt zoveel disinfo dat je op den duur niet weer weet wie/wat je moet geloven.Op de klassieke media vertrouwen lijkt dan uiteindelijk toch nog het beste. Maar dan mag je vaak toch ook al heel kritisch zijn.

Raven
5 februari 2006, 17:12
*dubbel*

Raven
5 februari 2006, 17:13
Neen, die werden niet door de Denen gepubliceerd. Zij werden wel verspreid door Deense Imans.

Ik heb de Deense krant in kwestie niet gezien. Maar waarom zou ik twijfelen aan de Deense Imam's? Dit verhaal van valse foto's is maar "wankel" op z'n beste. Hiernaast zijn er talloze andere foto's die niet vals zijn.

Een ding moet ik wel kwijt : ik hoop dat de moslims die hier in Europa wonen beseffen dat zij hun imago ongelooflijk veel schade aan het toebrengen zijn. Zij moeten niet vergeten dat ook Europeanen gekrenkt kunnen worden in hun eer. Weliswaar niet zo snel als de schuimbekkende baardmensen maar op den duur hebben de voorturende provocaties effect, zelfs bij de bange, decadente blanke man.

Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Dit zijn whatif's en allerhande profetieën die niemand anders kan maken dan een profeet.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp

Ik zal één voorbeeld aanhalen. Gisteren publiceerde de Britse "The Sun" een editoriaal om uit te leggen dat zij de karikaturen niet gingen publiceren om respect te tonen en om de zaak niet op de spits te drijven. Een heel merkwaardige toegeving van die krant die anders altijd gretig de meest provocerende teksten en foto's publiceert. Geen enkele Britse krant heeft de karikaturen gepubliceerd en de Britse regering heeft duidelijk afstand genomen van Denemarken.

Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.

vooruit
5 februari 2006, 17:46
Ik heb de Deense krant in kwestie niet gezien. Maar waarom zou ik twijfelen aan de Deense Imam's? Dit verhaal van valse foto's is maar "wankel" op z'n beste. Hiernaast zijn er talloze andere foto's die niet vals zijn.



Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Dit zijn whatif's en allerhande profetieën die niemand anders kan maken dan een profeet.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp



Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.

Een prachtig voorbeeld van : Onverdraagzaamheid, zwart-wit denken en vooral van overmoed.

Firestone
5 februari 2006, 17:50
Een prachtig voorbeeld van : Onverdraagzaamheid, zwart-wit denken en vooral van overmoed.Toch vooral een voorbeeld van een doorzichtige provocatie ...

Vlaanderen Boven
5 februari 2006, 17:51
Een prachtig voorbeeld van : Onverdraagzaamheid, zwart-wit denken en vooral van overmoed.

Eerder een prachtig voorbeeld van fake poster.

Alvader
5 februari 2006, 23:06
Ik heb de Deense krant in kwestie niet gezien. Maar waarom zou ik twijfelen aan de Deense Imam's? Dit verhaal van valse foto's is maar "wankel" op z'n beste. Hiernaast zijn er talloze andere foto's die niet vals zijn.



Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Dit zijn whatif's en allerhande profetieën die niemand anders kan maken dan een profeet.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp



Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.

Kijk jongen, er zal misschien een dag komen dat ook de Westerlingen de mensenrechten tijdelijk buitenspel zullen zetten, open en bloot. Kruip dan terug in uw zandhoop.

carlgustaaf
5 februari 2006, 23:24
Ik heb de Deense krant in kwestie niet gezien. Maar waarom zou ik twijfelen aan de Deense Imam's? Dit verhaal van valse foto's is maar "wankel" op z'n beste. Hiernaast zijn er talloze andere foto's die niet vals zijn.



Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Dit zijn whatif's en allerhande profetieën die niemand anders kan maken dan een profeet.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp



Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.de doorsnee-vlaming, of europeaan, is dus een vetzak met afhangende tetten en een brillekas, die niet kan vechten?:lol: En ge wilt die allemaal naar een koncentratiekamp sturen door middel van beestentreinen, zoals de Nazi's met de Joden, zigeuners, communisten , verzetsstrijders enz.enz.?Staat dat plan in het programma van de AEL/MDP mischien?

Michken
6 februari 2006, 00:08
Ik heb de Deense krant in kwestie niet gezien. Maar waarom zou ik twijfelen aan de Deense Imam's? Dit verhaal van valse foto's is maar "wankel" op z'n beste. Hiernaast zijn er talloze andere foto's die niet vals zijn.

1/ informeer uzelf , de 3 bijkomstige cartoons hebben nooit in de Deense krat gestaan
2/ dat waren maar de 12 bekende die helemaal niet zo provocerend waren als de drie bijgevoegde, men wil gewoon haat creeren tegenover de Denen en daarbij het gehele Westen.
3/ u gelooft dus schijnbaar alles wat u imam zegt, misschien is dat ook een van de grote fouten van de islam, ze staan onvoorwaaredlijk achter hun leiders, ongeacht huin daden gerechtvaardigd zijn

Michken
6 februari 2006, 00:13
Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp

Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.

Dit toont nochmaals de 'goede' intentie van de 'brave' moslims in dit land ... zelfs op een forum kunnen ze het niet laten van te provoceren en te dreigen.
Maar wees gerust :-) De moslims zullen nooit in de meerderheid zijn, zover zal het nooit komen, komt (midden) rechts bij de volgende verkiezingen niet in de regering , dan zeker de daaropvolgende.
De moslims zijn doorgaans passief en tam maar als het zover zal zijn, zullen ze wel allemaal klaarstaan om hun leventje te verdedigen, en hun leventje van hun familie in hun thuisland waar ze jaarlijks geld naar sturen ...
Provocatie en aggressiviteit is hun enige wapen ... :| zielig

Michken
6 februari 2006, 00:13
Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp

Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.

Dit toont nochmaals de 'goede' intentie van de 'brave' moslims in dit land ... zelfs op een forum kunnen ze het niet laten van te provoceren en te dreigen.
Maar wees gerust :-) De moslims zullen nooit in de meerderheid zijn, zover zal het nooit komen, komt (midden) rechts bij de volgende verkiezingen niet in de regering , dan zeker de daaropvolgende.
De moslims zijn doorgaans passief en tam maar als het zover zal zijn, zullen ze wel allemaal klaarstaan om hun leventje te verdedigen, en hun leventje van hun familie in hun thuisland waar ze jaarlijks geld naar sturen ...
Provocatie en aggressiviteit is hun enige wapen ... :| zielig

Michken
6 februari 2006, 00:15
sri voor dubbele post
Maar tspul werkte schijnbaar niet