PDA

View Full Version : 'Zelfverminkers moeten schone messen krijgen'

Smurfje
5 februari 2006, 20:22
LONDEN - Mensen die zichzelf willen verminken, moeten daarvoor schone messen krijgen om te verkomen dat hun wonden infecteren. Ze moeten dezelfde behandeling krijgen als drugsverslaafden die schone naalden krijgen, zei een woordvoerder van de Britse vereniging van verpleegkundigen (RCN) in de Britse krant The Sunday Times.

De patiƫnten zouden volgens de verpleegkundigen steriele messen en schoon verband uitgedeeld moeten krijgen. Bovendien zouden verpleegkundigen hen moeten adviseren over welke lichaamsdelen betrekkelijk veilig 'bewerkt' kunnen worden.

Britse verpleegkundigen zijn nu verplicht om te voorkomen dat iemand zichzelf letsel toebrengt. Ze moeten scherpe voorwerpen als scheermesjes, glasscherven of blik innemen

Bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/32989091/_Zelfverminkers_moeten_schone_messen_krijgen_.html )

Lof der Zotheid
6 februari 2006, 16:27
Over veilig masochisme gesproken...

Jazeker
6 februari 2006, 19:47
:shock:

Jongens toch... niks beter te doen, die verpleegkundigen ?

pinbag
6 februari 2006, 19:57
volgens mij auto mutulatie patienten...

moest er zo iemand aan uw tafel zitten en overwacht krijgt deze een aanval neemt deze patiente zal ik maar zeggen.

eerste het beste waarmee deze zichzelf kan verminken...

da gaat van een stilo tot stuk glas ectra

dit gebeurt in een soort razernij blinde woede dus.

Bhairav
6 februari 2006, 19:58
:shock:

Jongens toch... niks beter te doen, die verpleegkundigen ?
Wat is daar aan gelegen?

Nynorsk
6 februari 2006, 20:18
volgens mij auto mutulatie patienten...

moest er zo iemand aan uw tafel zitten en overwacht krijgt deze een aanval neemt deze patiente zal ik maar zeggen.

eerste het beste waarmee deze zichzelf kan verminken...

da gaat van een stilo tot stuk glas ectra

dit gebeurt in een soort razernij blinde woede dus.

:lol::lol::lol: