PDA

View Full Version : Misnoegde ´Moslims´ keren terug...


Micele
10 februari 2006, 14:56
Vraagje: hoeveel misnoegde moslims uit Denemarken, hebben Denemarken al verlaten - eventueel teruggekeerd naar hun geboorteland - , uit protest tegen die cartoons?

Nergens iets van gehoord of gelezen, jullie mss?

Lof der Zotheid
10 februari 2006, 15:40
Vraagje: hoeveel misnoegde moslims uit Denemarken, hebben Denemarken al verlaten - eventueel teruggekeerd naar hun geboorteland - , uit protest tegen die cartoons?

Nergens iets van gehoord of gelezen, jullie mss?

Waarom zouden ze willen terugkeren, als hun doel het Westen onderwerpen is?

1handclapping
10 februari 2006, 15:44
La vie est dur pour un moslim danois en moyen orient !

Knipp
10 februari 2006, 15:45
Volgend jaar ga je kunnen tellen hoeveel er vertrokken zijn. Acht treinen of drie metro's en een bus.

carlgustaaf
10 februari 2006, 15:57
Vraagje: hoeveel misnoegde moslims uit Denemarken, hebben Denemarken al verlaten - eventueel teruggekeerd naar hun geboorteland - , uit protest tegen die cartoons?

Nergens iets van gehoord of gelezen, jullie mss?geen enkele, integendeel:ze gaan nu aan de Denen vragen hun immigratiewetten soepeler te maken, om hun goede wil te tonen, en te bewijzen dat ze geen racisten zijn...

Micele
10 februari 2006, 16:23
geen enkele, integendeel:ze gaan nu aan de Denen vragen hun immigratiewetten soepeler te maken, om hun goede wil te tonen, en te bewijzen dat ze geen racisten zijn...
Geen probleem, Groenland is groot genoeg, en het wordt er steeds warmer...;-)

Knipp
10 februari 2006, 16:30
Geen probleem, Groenland is groot genoeg, en het wordt er steeds warmer...;-)

msschn een ideetje voor zionisten ?

Joden kopen Groenland en verhuizen ernaar, vrede in het middenoosten en
het geld wordt geïnvesteerd in alternatieve energie

staat er echt niks over groenland in het oude testament ?

alle nog bestaande resten van de kampen ook verhuizen
en Groenland omdopen tot Holocaustion en het negationisme is ook opgelost

Micele
10 februari 2006, 19:17
msschn een ideetje voor zionisten ?

Joden kopen Groenland en verhuizen ernaar, vrede in het middenoosten en
het geld wordt geïnvesteerd in alternatieve energie

staat er echt niks over groenland in het oude testament ?

alle nog bestaande resten van de kampen ook verhuizen
en Groenland omdopen tot Holocaustion en het negationisme is ook opgelost Mss is aan Margaretha II vragen?
Het staatshoofd (http://nl.wikipedia.org/wiki/Staatshoofd) van Groenland is de Deense (http://nl.wikipedia.org/wiki/Denemarken) koningin Margaretha II (http://nl.wikipedia.org/wiki/Margaretha_II_van_Denemarken). Een gouverneur vervult namens de koningin de rol van landvoogd.

Bhairav
10 februari 2006, 19:20
Ik durf wedden dat Denemarken een saai kutland is. Ik heb mij late wijsmaken dat de mensen daar simpel zijn...

luc broes
10 februari 2006, 19:25
Ik durf wedden dat Denemarken een saai kutland is. Ik heb mij late wijsmaken dat de mensen daar simpel zijn...
Laat je niets wijs maken!

Bhairav
10 februari 2006, 19:37
Ik ga da ni gaan uitzoeken ter plekke.
Zal weer van die saaie charmes hebben. Keiproper enzo, flauw hoor.

Bob
10 februari 2006, 19:37
Ik durf wedden dat Denemarken een saai kutland is. Ik heb mij late wijsmaken dat de mensen daar simpel zijn...

Het zijn dan wel simpele mensen die zich iets laten wijsmaken...

Bhairav
10 februari 2006, 19:40
Neen, maar het zou wel eens waar kunnen zijn.

Micele
10 februari 2006, 20:44
Ik durf wedden dat Denemarken een saai kutland is. Ik heb mij late wijsmaken dat de mensen daar simpel zijn...
De afstammelingen van de Vikingen, simpel? :lol:
http://www.ictam.com/Site_pages_NL/-EUROPE/vikingsreis.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Denemarken

Jazeker
10 februari 2006, 20:59
Ik durf wedden dat Denemarken een saai kutland is. Ik heb mij late wijsmaken dat de mensen daar simpel zijn...

Ik vind jou anders ook wel saai hoor :? Je weet altijd al van tevoren wat jouw replies gaan zijn.

carlgustaaf
10 februari 2006, 23:16
Ik durf wedden dat Denemarken een saai kutland is. Ik heb mij late wijsmaken dat de mensen daar simpel zijn...niet zo simpel als jij hoor:lol:

Bhairav
10 februari 2006, 23:26
Ik vind jou anders ook wel saai hoor :? Je weet altijd al van tevoren wat jouw replies gaan zijn.
Ik ben geen land, oen.

Bhairav
10 februari 2006, 23:26
niet zo simpel als jij hoor:lol:
:evil:

Isegrim
11 februari 2006, 00:48
Geen probleem, Groenland is groot genoeg, en het wordt er steeds warmer...;-)

Dat zou problemen geven tijdens de ramadan denk ik.

Jazeker
11 februari 2006, 02:55
Ik ben geen land, oen.

Maar je bent wel een saaie sufkut.

zoooooooooooooo voorspelbaar.

carlgustaaf
11 februari 2006, 08:14
:evil:wat? Voel je je beledigd?Omdat ik jou een simpele noem?Je moet je over mij geen zorgen maken hoor, ik heb niets tegen simpelen van geest, het is toch jouw schuld niet dat Moeder Natuur je niet bedorven heeft...8)

Micele
11 februari 2006, 18:50
Dus om nog eens op mijn oorspronkelijke vraag terug te komen, dan moet ik maar het tegendeel beweren:
- Géén enkele moslim heeft Denemarken verlaten, integendeel vele moderne moslims emigreren nog altijd naar Denemarken, of niet?

Hopende op een antwoord,

met vredelievende groeten

Bhairav
11 februari 2006, 19:17
wat? Voel je je beledigd?Omdat ik jou een simpele noem?Je moet je over mij geen zorgen maken hoor, ik heb niets tegen simpelen van geest, het is toch jouw schuld niet dat Moeder Natuur je niet bedorven heeft...8)
:-D

Siegfried
12 februari 2006, 12:32
:evil:

Ik ken Bhairav, in het clubhuis is hij echt niet zo stoer en anarchistisch!

Bhairav
12 februari 2006, 12:33
Sssssst!