PDA

View Full Version : Denen moeten weg uit Indonesië


oz457
12 februari 2006, 07:46
Denen moeten weg uit Indonesië

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_110668.jpg
De Deense autoriteiten hebben zaterdag hun onderdanen opgeroepen Indonesië zo snel mogelijk te verlaten. Het ministerie van Buitenlandse Zaken beschikt over betrouwbare informatie die erop wijst dat de Denen in het moslimland in gevaar zijn.

Volgens het ministerie zou een "extremistische groepering actief zoeken naar Denen uit protest tegen de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed. De dreiging zou vooral bestaan op Java, maar het ministerie gelooft dat het gevaar ook zou kunnen overslaan naar andere oorden, zoals het toeristische eiland Bali.

Het Deense reisbureau Star Tour heeft intussen besloten zestien toeristen uit Bali te evacueren. Een andere touroperator, Top Tours, meldde aan het persbureau Ritzau dat dertig klanten besloten hebben hun vakantie op Bali voortijdig te beëindigen.

Eerder op zaterdag kondigde het ministerie aan dat de ambassadeur in Jakarta en zijn medewerkers om dezelfde redenen het land hebben verlaten.

Bron HLN
-------------------------

Voila... oog om oog, tand om tand:
alle moslim Indonesiërs uit Denemarken, en de kous is af.

Bhairav
12 februari 2006, 08:06
Gij vind da reuze.

Mahdi
12 februari 2006, 08:39
Denen moeten weg uit Indonesië

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_110668.jpg
De Deense autoriteiten hebben zaterdag hun onderdanen opgeroepen Indonesië zo snel mogelijk te verlaten. Het ministerie van Buitenlandse Zaken beschikt over betrouwbare informatie die erop wijst dat de Denen in het moslimland in gevaar zijn.

Volgens het ministerie zou een "extremistische groepering actief zoeken naar Denen uit protest tegen de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed. De dreiging zou vooral bestaan op Java, maar het ministerie gelooft dat het gevaar ook zou kunnen overslaan naar andere oorden, zoals het toeristische eiland Bali.

Het Deense reisbureau Star Tour heeft intussen besloten zestien toeristen uit Bali te evacueren. Een andere touroperator, Top Tours, meldde aan het persbureau Ritzau dat dertig klanten besloten hebben hun vakantie op Bali voortijdig te beëindigen.

Eerder op zaterdag kondigde het ministerie aan dat de ambassadeur in Jakarta en zijn medewerkers om dezelfde redenen het land hebben verlaten.

Bron HLN
-------------------------

Voila... oog om oog, tand om tand:
alle moslim Indonesiërs uit Denemarken, en de kous is af.

Ik dacht altijd dat Indonesië, het grootste mohammedanenland ter wereld, samen met Maleisië tevens hét voorbeeld was van de "gematigde islam".

driewerf
12 februari 2006, 09:58
het VB moet nu niet de politiek correcteling komen uithangen en een potje janken: hùn cultureel fascitisch programma wordt uitgevoerd: aanpasen of opkrassen.

Ambiorix
12 februari 2006, 10:18
het VB moet nu niet de politiek correcteling komen uithangen en een potje janken: hùn cultureel fascitisch programma wordt uitgevoerd: aanpasen of opkrassen.
ja driewerf
fascitisch aanpasen
:roll:
En als er iemand politiek correct is, dan is dat ulle "LSP" wel. Verhofstadt en z'n blauw clubje sparen en de oppositie viseren (wat perfect in het programma van het establishment past), échte revolutionairen hé.:roll:

PAJOT
12 februari 2006, 10:24
het VB moet nu niet de politiek correcteling komen uithangen en een potje janken: hùn cultureel fascitisch programma wordt uitgevoerd: aanpasen of opkrassen.Een beetje geobsedeerd door het VB dat je hen hier weer bijsleurt ??

Wij eisen gewoon consequentie : alle Denen uit Indonesië, alle islamitische Indonesiërs uit Denemarken.


opmerking : 't is fascistisch ipv fascitisch

Bhairav
12 februari 2006, 10:25
Uw idee van consequentie is volks en achterlijk.

PAJOT
12 februari 2006, 10:27
mijn idee van u ook.

Bhairav
12 februari 2006, 10:59
:lol:

driewerf
12 februari 2006, 11:39
ja driewerf
fascitisch aanpasen
:roll:
En als er iemand politiek correct is, dan is dat ulle "LSP" wel. Verhofstadt en z'n blauw clubje sparen en de oppositie viseren (wat perfect in het programma van het establishment past), échte revolutionairen hé.:roll:

een leugen, mijn beste Ambiorix. Een appert leugen. Maar ja, dat zijn we van de PC'ertjes hier wel gewoon. Typisch Bloks.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1543229&postcount=25

Ambiorix
12 februari 2006, 11:44
ok ik had dat bericht nog niet eens gelezen.
ik geef toe, je brengt het nogal geloofwaardig over. Maar het komt zo totaal niet over bij de LSP'ers op het forum hoor. en bovendien, hetgéen dan over (dus tegen) het VB gaat op jullie website, gaat dan over absurde dingen. Bijvoorbeeld over de dokwerkers: waarom geen artikel over de zaak zelf, waarom geen artikel tegen de échte asocialen. Maar neen, meteen de oppositie erbij sleuren die DAN NOG MOEITE DOEN OM SOCIAAL TE ZIJN, of op z'n minst SOCIAAL OVER TE KOMEN.

driewerf
12 februari 2006, 11:49
ok ik had dat bericht nog niet eens gelezen.
ik geef toe, je brengt het nogal geloofwaardig over. Maar het komt zo totaal niet over bij de LSP'ers op het forum hoor. en bovendien, hetgéen dan over (dus tegen) het VB gaat op jullie website, gaat dan over absurde dingen. Bijvoorbeeld over de dokwerkers: waarom geen artikel over de zaak zelf, waarom geen artikel tegen de échte asocialen. Maar neen, meteen de oppositie erbij sleuren die DAN NOG MOEITE DOEN OM SOCIAAL TE ZIJN, of op z'n minst SOCIAAL OVER TE KOMEN.

omdat dat in het syndicale deel staat, en omdat ik (om jou stelling des te beter te doorprikken) mij beperkt heb tot het partij-politieke. Als ik de volledige index van deze maan had gegeven, met internationale, syndicale en theoretische artikels erbij, had het aandeel VB nog lager gelegen.

kelt
12 februari 2006, 13:27
De Indonesische Regering is nu toch wat zenuwachtig,wie volgt namelijk?

De Indonesische politie en ordestrijdkrachten hebben inderdaad,totnogtoe,de situatie onder kontrole gehouden......

Maar laat ons nooit vergeten dat de heidense EU als geheel een fenomenaal wapen in handen heeft:

Als die gekkigheid in Indonesie aanhoudt,ie als de Indonesische Regering (alweer) niet in staat blijkt te zijn inter-etnische haat opgestookt met een godsdienstig vuurtje onder controle te brengen voordat er doden vallen zal Indonesie dienen geschrapt te worden als investerings-land.....,Japan en de VS zullen snel volgen dan....


Dat betekent het einde van Indonesie als Staat,het land hangt nu al amper tesamen,NU al staan de verschillende volkeren met getrokken messen tegenover elkaar,en allemaal samen tegen de Javanen,Nu al worden in de verschillende zeestraten vrachtvaarders door zeerovers overvallen,Nu al hebben Australische Douaniers en kustwachters overwerk aan het onder kontrole brengen van inwoners van een staat die uit elkaar valt....

De Denen alvast voelen geen behoefte hier verder aan deel te nemen!


Dat gedoe in Syrie,Iran en zo is tamelijk tijdelijk in vergelijking hiermee.....