PDA

View Full Version : Provocerende Deense ongelovigen vernielen moslimgraven


Carina
12 februari 2006, 21:12
http://blogsimages.skynet.be/images/003/093/673_d9f29e99b213f993c24f0082f23ab17f.gif
Moslimgraven vernield in DenemarkenOnbekenden hebben 25 moslimgraven op het kerkhof in Saedding nabij Esbjerg in Denemarken vernield. De grafschennis is een vergeldingsactie voor het protest in de moslimwereld tegen de Mohammed-spotprenten van de Deense krant Jyllands-Posten.

De actie was duidelijk gericht tegen de moslims want de katholieke zerken bleven gespaard. De politie heeft nog geen spoor van de daders, die de zerken vernield hebben en de bloemen vertrappeld, meldt de Deense krant Ekstrabladet.

Bron: Het Laatste Nieuws.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_171005.html?DCSext.bron=homeArt11 (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_171005.html?DCSext.bron=homeArt11)


A'Udhoe billâhi minash shaytânir radjiem.

Armadel
12 februari 2006, 21:18
Als we in vette letters gaan liggen rochelen dan moet je het zeggen.
Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...
Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje.

Carina
12 februari 2006, 21:21
Als we in vette letters gaan liggen rochelen dan moet je het zeggen.
Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...
Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje.


Ik zoek mijn toevlucht bij Allah tegen de verworpen sheitan.

slegie
12 februari 2006, 21:22
wat men zaait zal men oogsten

blijkbaar snappen die extremistische moslims dat nog niet goed.

zij hebben haat en dood gezaaid

haat zijn ze nu al aan het oogsten, de dood zal nog volgen als ze blijven door doen.

zij willen oog om oog en tand om tand en dit zullen ze ook krijgen, daar ben ik zeker van.

de spanningen in de wereld zijn serieus aan het stijgen en het buskruit zit in de ton nu nog het land vinden en WO 3 kan beginnen

Duvelke
12 februari 2006, 21:22
Als we in vette letters gaan liggen rochelen dan moet je het zeggen.
Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...
Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje.
die 25 overledenen hebben daar niets mee te maken. Ik vind het zeer erg dat mensen zoiets doen. Grafschennis is het.

Tegendradigaard
12 februari 2006, 21:24
ze moeten van die graven afblijven...... want in feite zijn dat de enige goede moslims....

Armadel
12 februari 2006, 21:24
WOIII zal een oorlog worden van religies tegen elkaar en de vrijheid om die religies te beleven. Een oorlog tussen waarden, tussen vrijheid en onderwerping aan de Islam.

Ik ben er klaar voor.

En dat is inderdaad grafschennis, maar die Italiaanse priester had ook niets gedaan buiten niet-moslim te zijn en die hebben ze ook neergeknald. En er is een verschil tussen een levende ziel weg te nemen en een paar stenen kapot te smijten.

slegie
12 februari 2006, 21:25
die 25 overledenen hebben daar niets mee te maken. Ik vind het zeer erg dat mensen zoiets doen. Grafschennis is het.

zeg dat tegen diegene die de haat en het geweld zaaien!!!

ikzelf keur het niet goed maar begrijpen kan ik het maar als te beter.

u ziet niet dat dit is wat de extremistische moslims willen, zij schreeuwen voor hun heilige oorlog en ik zeg laten we ze het geven.

Tegendradigaard
12 februari 2006, 21:28
*knip*

Oproepen tot geweld zijn wettelijk niet toegestaan.

Armadel
12 februari 2006, 21:32
Gaan we de Shizie-toer op, Tegendradigaard? ;)

Mahdi
12 februari 2006, 22:02
http://blogsimages.skynet.be/images/003/093/673_d9f29e99b213f993c24f0082f23ab17f.gif

In de grond zijn moslims goeie mensen.

Duvelke
12 februari 2006, 22:10
http://blogsimages.skynet.be/images/003/093/673_d9f29e99b213f993c24f0082f23ab17f.gif

In de grond zijn moslims goeie mensen.
door zulke uitspraken krijg je toestanden zoals nu.

Vlaanderen Boven
12 februari 2006, 22:13
Als we in vette letters gaan liggen rochelen dan moet je het zeggen.
Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...
Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje.

Ja, want een goede reactie tegen domheid is nog grotere domheid :roll:

Van graven blijf je af. Zo denken wij er hier in Europa over. Misschien hoor jij hier wel niet thuis

Mahdi
12 februari 2006, 22:13
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Mahdi images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=45971#post1545447)
http://blogsimages.skynet.be/images/003/093/673_d9f29e99b213f993c24f0082f23ab17f.gif

In de grond zijn moslims goeie mensen.
door zulke uitspraken krijg je toestanden zoals nu.

Ja zeg, zeg dan al eens iets goeds over de moslims, is het weer niet goed.

daiwa
12 februari 2006, 22:35
http://blogsimages.skynet.be/images/003/093/673_d9f29e99b213f993c24f0082f23ab17f.gif
Moslimgraven vernield in DenemarkenOnbekenden hebben 25 moslimgraven op het kerkhof in Saedding nabij Esbjerg in Denemarken vernield. De grafschennis is een vergeldingsactie.
A'Udhoe billâhi minash shaytânir radjiem.


Gij zijt wel heel selectief in het posten hé Carina of is het PDR?
In Beiroet is een katholieke wijk met een kerkhof voor uitsluitend katholieken en daar werden drie dagen na het uitbreken van de rellen al een groot deel van die zerken vernield door moslims.
Dus wie is hier begonnen met vernielen van zerken?

driewerf
12 februari 2006, 22:59
In Beiroet is een katholieke wijk met een kerkhof voor uitsluitend katholieken en daar werden drie dagen na het uitbreken van de rellen al een groot deel van die zerken vernield door moslims.
Dus wie is hier begonnen met vernielen van zerken?

triestige tijden waarin we leven. In beide gevallen een uiting van barbarij.
Maar goed, zerken zijn maar stenen, ik heb nog altijd liever dat men zerken verbrijzelt dan schedels.

BitterSweet
12 februari 2006, 23:04
triestige tijden waarin we leven. In beide gevallen een uiting van barbarij.
Maar goed, zerken zijn maar stenen, ik heb nog altijd liever dat men zerken verbrijzelt dan schedels.

t'is voor niks nodig,t'is gewoon dom langs beide zijden!

stropkeuh
12 februari 2006, 23:08
die 25 overledenen hebben daar niets mee te maken. Ik vind het zeer erg dat mensen zoiets doen. Grafschennis is het.

Just en zo gooien we ons eigen ruiten is en de Denen ook. Juist nu we mekaar zo hard nodig hebben. Geweld niet met tegen geweld antwoorden, dat maakt ons geestelijk veel sterker.
Schrijf brieven , maak infopakketten over het ware gezicht van Islam en stuur die naar scholen, kerken overheden, zodat iedereen goeie achtergrond informatie krijgt. Kennis maakt macht.
Zelf veel van de forum geleerd hoe de islam in mekaar steekt en ben zelf zo een paket aant maken.
Niet buigen voor de Islam regels en politici informeren, die politic correcten flink aan de jas trekken.
Ik hoop dat ze die heethoofden pakken en ze afgekoeld krijgen want die overleden mensen kunnen er niets aan doen.
Grafschennis is is verwerpelijk en als moslims dan doen ook. Maar laten we ons juist geestelijk sterker en beschaafder tonen door ze niet met de zelfde munt trug te geven, hoewel ik wel begrijp dat het gebeurt is.
Van de doden blijf je af, hoe dan ook :-(

dutch
12 februari 2006, 23:08
De doden moet men in vrede laten rusten! Overal en altijd...
In mijn moslimdorpje is het katholieke kerkhof (van Italiaanse kolonialen) een vreselijk oord : knekels en beenderen alom, alles vernield, grafputten liggen open en vol met zwerfvuil, geen enkele marmeren plaat staat er nog... Deze marmer is terug te vinden in de moslimhuizen rondom en de arduin dient er als deurdrempel... Bij navraag zei de vriendelijke en bevriende burgemeester mij : "maar het zijn toch maar katholieke graven...!?!"

Inderdaad, men oogst wat men zaait.

Lincoln
12 februari 2006, 23:17
wat men zaait zal men oogsten

blijkbaar snappen die extremistische moslims dat nog niet goed.

zij hebben haat en dood gezaaid

haat zijn ze nu al aan het oogsten, de dood zal nog volgen als ze blijven door doen.

zij willen oog om oog en tand om tand en dit zullen ze ook krijgen, daar ben ik zeker van.

de spanningen in de wereld zijn serieus aan het stijgen en het buskruit zit in de ton nu nog het land vinden en WO 3 kan beginnenGrote mond ,te veel geblaf, zonder verstand,.

Lincoln
12 februari 2006, 23:21
WOIII zal een oorlog worden van religies tegen elkaar en de vrijheid om die religies te beleven. Een oorlog tussen waarden, tussen vrijheid en onderwerping aan de Islam.

Ik ben er klaar voor.

En dat is inderdaad grafschennis, maar die Italiaanse priester had ook niets gedaan buiten niet-moslim te zijn en die hebben ze ook neergeknald. En er is een verschil tussen een levende ziel weg te nemen en een paar stenen kapot te smijten."Die hebben ze", te grof geformuleerd man/vrouw, het werk van één snotaap die rondzwaaide met een kogel ,en het is al "die hebben ze", waarom die algemene afstraffing ? en daarbij de turkse regering heeft de zaak goed behandeld een de schoft krijgt zeker een levenslang,.

stab
12 februari 2006, 23:26
Er worden af en toe ook wel es Joodse graven geschonden.
Vaak wordt de schuld aan extreem-rechts gegeven.
Later blijkt dat (bijna) steeds moslim jongeren de daders zijn.

Duvelke
12 februari 2006, 23:36
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Mahdi images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=45971#post1545447)
http://blogsimages.skynet.be/images/003/093/673_d9f29e99b213f993c24f0082f23ab17f.gif

In de grond zijn moslims goeie mensen.


Ja zeg, zeg dan al eens iets goeds over de moslims, is het weer niet goed.
wat is daar goed aan ? ben je achterlijk ofzo? :roll:

carlgustaaf
12 februari 2006, 23:41
De doden moet men in vrede laten rusten! Overal en altijd...
In mijn moslimdorpje is het katholieke kerkhof (van Italiaanse kolonialen) een vreselijk oord : knekels en beenderen alom, alles vernield, grafputten liggen open en vol met zwerfvuil, geen enkele marmeren plaat staat er nog... Deze marmer is terug te vinden in de moslimhuizen rondom en de arduin dient er als deurdrempel... Bij navraag zei de vriendelijke en bevriende burgemeester mij : "maar het zijn toch maar katholieke graven...!?!"

Inderdaad, men oogst wat men zaait.waar is dat dorp?

carlgustaaf
12 februari 2006, 23:41
De doden moet men in vrede laten rusten! Overal en altijd...
In mijn moslimdorpje is het katholieke kerkhof (van Italiaanse kolonialen) een vreselijk oord : knekels en beenderen alom, alles vernield, grafputten liggen open en vol met zwerfvuil, geen enkele marmeren plaat staat er nog... Deze marmer is terug te vinden in de moslimhuizen rondom en de arduin dient er als deurdrempel... Bij navraag zei de vriendelijke en bevriende burgemeester mij : "maar het zijn toch maar katholieke graven...!?!"

Inderdaad, men oogst wat men zaait.waar is dat dorp?

Lincoln
12 februari 2006, 23:44
waar is dat dorp?In libie zeker ??

willem1940NLD
13 februari 2006, 02:29
Ik vind grafschennis walgelijk. Twee (of drie) kwaden maken niet 1 goed.

carlgustaaf
13 februari 2006, 06:56
laat de doden met rust.We hebben al genoeg werk met de levenden...

Tijl Uilenspiegel
13 februari 2006, 08:09
In Het Nieuwsblad staat vandaag een artikel waarin een moslim beweert dat in Denermarken geen moslim kerkhoven bestaan er mogen ook geen moskeën gebouwd worden. Hij zegt letterlijk dat indien hij in Denermarken wil begraven worden hij zijn naam moet veranderen. Zijn dit wel moslimgraven?

Bhairav
13 februari 2006, 08:14
Wie weet zijn het stenen met graffitie op! Das toch allemaal kribbel-krabbel.

De Nachtuil
13 februari 2006, 08:15
In Het Nieuwsblad staat vandaag een artikel waarin een moslim beweert dat in Denermarken geen moslim kerkhoven bestaan er mogen ook geen moskees gebouwd worden. Hij zegt letterlijk dat indien hij in Denermarken wil begraven worden hij zijn naam moet veranderen. Zijn dit wel moslimgraven?
Misschien een kwestie van interpretatie?
In België kunnen er wettelijk gezien ook geen Joodse-/Moslim-graven gebouwd worden wegens geen "eeuwigdurende concessie"+kerkhoven moeten in Belgie multireligieus zijn.
Toch zijn er "Moslim" begraafplaatsen in Belgie.

Raven
13 februari 2006, 10:05
Denemarken is niet goed bezig, nog enkele van zulke zuivere haatacties tegen moslims, en moslims zijn verplicht zich "in verdrukking" te moeten gaan beschouwen, wat een jihad tot bevrijding vereist.

Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.

Mitgard
13 februari 2006, 10:19
Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.

van dat soort fierheidszever, daar loopt het veebee ook van over.

het veebee, de taliban van vlaanderen.

alberto
13 februari 2006, 10:46
Denemarken is niet goed bezig, nog enkele van zulke zuivere haatacties tegen moslims, en moslims zijn verplicht zich "in verdrukking" te moeten gaan beschouwen, wat een jihad tot bevrijding vereist.Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.

Volgens de moslims is dat zo, maar volgens mij is dat zo niet zo, de Denen, ze zijn wel goed bezig.
Dit toont aan dat de moslims de onverdraagzamen zijn en niet het vrije westen.

Kaal
13 februari 2006, 10:53
wat men zaait zal men oogsten

Juist. Komt trouwens uit de mond van Jezus als ik me niet vergis :)

Ik geef de schuld aan de Deense Imans. Zij hebben olie op het vuur gedaan. Zij hebben dit mogelijk gemaakt.

Turkje
13 februari 2006, 16:25
verworpen sheitan.

Tofu blijft langer vers.

Bill
13 februari 2006, 17:04
Denemarken is niet goed bezig, nog enkele van zulke zuivere haatacties tegen moslims, en moslims zijn verplicht zich "in verdrukking" te moeten gaan beschouwen, wat een jihad tot bevrijding vereist.

Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.
Altijd maar beloven en dreigen, ja. Een mens wordt vooral heel erg moe van dat schapengeblèèr. :lol::lol:

Vision
13 februari 2006, 17:11
wat men zaait zal men oogsten

blijkbaar snappen die extremistische moslims dat nog niet goed.

zij hebben haat en dood gezaaid

haat zijn ze nu al aan het oogsten, de dood zal nog volgen als ze blijven door doen.

zij willen oog om oog en tand om tand en dit zullen ze ook krijgen, daar ben ik zeker van.

de spanningen in de wereld zijn serieus aan het stijgen en het buskruit zit in de ton nu nog het land vinden en WO 3 kan beginnen

Praten in slogans, waar hebben we dat nog gezien. :?

garfield
13 februari 2006, 17:12
Grafschennis kan niet

Trouwens PDR wees niet zo hypocriet en selectief.
Waar is de provocatie hierin ?? enkele leeghoofden vernielden enkele zerken mss wel uit wraak voor de consulaten in Syria en libanon maar voor hetzelfde geld waren het enkele pubers die wat "fun" wouden hebben.

stropkeuh
13 februari 2006, 18:12
Denemarken is niet goed bezig, nog enkele van zulke zuivere haatacties tegen moslims, en moslims zijn verplicht zich "in verdrukking" te moeten gaan beschouwen, wat een jihad tot bevrijding vereist.

Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.

:cry: :cry: :cry: :-( Och moslims in verdrukking, moete we compassie krijgen? Pfffffff in scene gezette verdrukking, schijnheilige hypocriet. Zekers van da profeetje van jullie geleerd. Jullie zijn geen haar beter dan die woestijnrover.

Bhairav
13 februari 2006, 18:13
Moet dat dan?

Bhairav
13 februari 2006, 18:13
Moet dat dan?

Tegendradigaard
13 februari 2006, 19:24
*knip*

Oproepen tot geweld zijn wettelijk niet toegestaan.

Ik heb de indruk dat sinds ik hier weg ben gegaan het hier ook niet meer toegelaten is te lachen...

tja ik kan er ook niets aan doen dat mijn humor niet gesnapt wordt door sommige humorloze wezens....

en ge denkt toch niet dat ik mij ooit ga verlagen tot het gebruiken van die vuile gele bollekes he..

Jullie zijn mijn humor niet waard... allez sommige toch

Krijg ik nu extra waarschuwingspunten wegens het tegenspreken van de forumgoden.... ???? pfffff

chris k
13 februari 2006, 19:55
Zullen Denen geweest zijn die een slechte jeugd gehad hebben zeker....................bij de moslims is dat altijd zo .

Knuppel
13 februari 2006, 20:10
Ik zoek mijn toevlucht bij Allah tegen de verworpen sheitan.

Zit die gek bij Blokwatch?

Foreigner
13 februari 2006, 20:22
triestige tijden waarin we leven. In beide gevallen een uiting van barbarij.
Maar goed, zerken zijn maar stenen, ik heb nog altijd liever dat men zerken verbrijzelt dan schedels.

Een gewaardeerde Europese gedachte. Moslims schijnen daar anders over te denken.

Foreigner
13 februari 2006, 20:26
Van de doden blijf je af, hoe dan ook :-(

Echt een Europese gedachte. Moslims schijnen daar anders over te denken. Die slepen juichend de lijken van Amerikaanse soldaten achter een auto door de straten, toegejuicht door hun geloofsgenoten over de hele wereld.

Foreigner
13 februari 2006, 20:31
waar is dat dorp?

Dat staat toch onder de atavar van Dutch?

Mahdi
13 februari 2006, 21:15
wat is daar goed aan ? ben je achterlijk ofzo? :roll:

Ik heb gezegd "in de grond zijn moslims goeie mensen". Ik heb niet gezegd "boven de grond zijn moslims goeie mensen".

:roll:

Mahdi
13 februari 2006, 21:24
Denemarken is niet goed bezig, nog enkele van zulke zuivere haatacties tegen moslims, en moslims zijn verplicht zich "in verdrukking" te moeten gaan beschouwen, wat een jihad tot bevrijding vereist.

Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.

Inderdaad. Volgens de mohammedaanse leer is gebruik van geweld ongeoorloofd. Tenzij de ware leer bedreigd wordt. In Denemarken is dit nu overduidelijk het geval. De mohammedaanse gemeenschap wordt beknot in het beleven van haar geloofsovertuiging. Andere wereldbeschouwelijke stromingen op het lapje grond dat ook wel Denemarken genoemd wordt duwen de mohammedaanse bevolking aldaar in de verdrukking.

Mijns insziens is dit voldoende grond ter voorbereiding van de zogenaamde "kleine jihad". De meeste mohammedanen zullen het hierover met mij eens zijn. Als het ware geloof bedreigd wordt is verdediging niet slechts geoorloofd, het is voor iedere goede moslim dan zelfs geboden. En de beste gelovigen zijn in dat geval degenen die hun huizen verlaten en met lijf en leden en al hun middelen strijden voor de zaak van Allah.

Zo staat het allemaal letterlijk in de koran, zo zeggen het de imams in de moskeeën.

stab
14 februari 2006, 01:42
Volgens de mohammedaanse leer is gebruik van geweld ongeoorloofd.Wsl tegenover mede-moslims...:roll:

Supe®Staaf
14 februari 2006, 02:03
De mohammedaanse gemeenschap wordt beknot in het beleven van haar geloofsovertuiging. Wat een lafhartige leugen.
Geen duizend cartoons kunnen een moslim verhinderen 5 maal met zijn reet omhoog naar mekka te buigen, of de Koran te reciteren tot hij een ons weegt.
Niemand verplicht een moslim om cartoons te ontcijferen.
Op de duur doen die mannen mij denken aan onze pastoors die fulmineerden tegen porno, maar elke week een bruine omslag vol 'studiemateriaal' toegestuurd kregen.
:roll:

Supe®Staaf
14 februari 2006, 02:04
Moet dat dan?Neen.
Moet dat dan?Neen.

Bobke
14 februari 2006, 02:17
Wat een lafhartige leugen.
Geen duizend cartoons kunnen een moslim verhinderen 5 maal met zijn reet omhoog naar mekka te buigen, of de Koran te reciteren tot hij een ons weegt.
Niemand verplicht een moslim om cartoons te ontcijferen.
Op de duur doen die mannen mij denken aan onze pastoors die fulmineerden tegen porno, maar elke week een bruine omslag vol 'studiemateriaal' toegestuurd kregen.
:roll:
Is dat de reden waarom ze tegen homo's zijn ?

Knuppel
14 februari 2006, 07:38
Wat een lafhartige leugen.

Het handelsmerk van PDR.

Herr Flick
14 februari 2006, 08:12
ze moeten van die graven afblijven...... want in feite zijn dat de enige goede moslims....


Terug van weggeweest ?

Raven
14 februari 2006, 09:26
:cry: :cry: :cry: :-( Och moslims in verdrukking, moete we compassie krijgen? Pfffffff in scene gezette verdrukking, schijnheilige hypocriet. Zekers van da profeetje van jullie geleerd. Jullie zijn geen haar beter dan die woestijnrover.

:-( , Westerlingen... :roll:

Amon_Re
14 februari 2006, 10:10
Denemarken is niet goed bezig, nog enkele van zulke zuivere haatacties tegen moslims, en moslims zijn verplicht zich "in verdrukking" te moeten gaan beschouwen, wat een jihad tot bevrijding vereist.

...

Dus, omdat er enkele kalveren denken dat het "cool" & "stoer" is om enkele grafzerken te verkloten moeten alle moslims in Denemarken een heilige oorlog verkondigen & beginnen (of verder doen met?) te moorden?

Manneke, de middeleeuwen zijn al enkele 100 jaren voorbij.

Immers, er is niet zoeits als "keer de andere wang" in Islam. Integendeel, het roept op tot religieuze trots, en eerder met trots te sterven als martelaar, dan te moeten leven in onderdrukking.

Dat ze dan allemaal als martelaar van een brugske springen eh, als ze te koppig/trots/stom zijn om't licht te zien

Amon_Re
14 februari 2006, 10:11
Juist. Komt trouwens uit de mond van Jezus als ik me niet vergis :)

Ik geef de schuld aan de Deense Imans. Zij hebben olie op het vuur gedaan. Zij hebben dit mogelijk gemaakt.

Olie? Enkele vaten napalm ja, en dan nog es zelf in de fik gestoken

Amon_Re
14 februari 2006, 10:17
:-( , Westerlingen... :roll:
http://www.september11news.com/111wtcreutersitaly.jpg

Moslims.... :roll:

Veralgemenen kan iedereen

Calle
14 februari 2006, 11:05
ze moeten van die graven afblijven...... want in feite zijn dat de enige goede moslims....

Awel, u heb ik gemist zenne ! ;)

phoebe
15 februari 2006, 01:58
Gho...blijf toch van die zeken af, we hebben al genoeg last met die van de levende soort in de maatschappij, dat we de dode niet moeten gaan lastig vallen.