PDA

View Full Version : bekoort het u nog?

styllo_ben
13 februari 2006, 13:38
Vindt ge het nog fijn hier?

Ik heb mijn twijfels. Te veel mensen om de stomste redenen worden geband, Firestone doet niet meer mee in de nieuwe wereld orde, Ostyn heeft zich nog steeds niet ge-excusseerd, Antoon doet hard zijn best om van dit site een back-up portaal van het Witte Huis te maken, extremisten van alle pluimage zijn gekortwiekt, en het ergste, er is geen El Turco/justicelover meer waar ik mijn Koerden-verhalen aan kwijt kan...

Bovendien is het hier minder leuk nu ik nog steeds geen antwoord gegeven heb aan Turkje, Morduk en Desiderius, en eerlijk gezegd, ik heb er nog steeds geen zin in...

En de mods en admins dan...rotvolk!!!

Is het nog wel leuk hier?

Jeroen
13 februari 2006, 16:06
:-D

Smurfje
13 februari 2006, 16:13
Hallo ex-admin.:-D

(ik vind jullie wel lief hoor, maar jullie zouden nog liever zijn als jullie La_principessa unbannen )

Kim
13 februari 2006, 16:21
Bwah, ik vind het hier al bij al nog redelijk goed meevallen... Ik vind het spijtig dat sommige figuren geband zijn (shizie, justicelover en ja, zelfs Guderian) maar van anderen vind ik het dan weer terecht (breydel bv.). Zijn de grenzen dichter op dit forum? Ik weet het niet...

styllo_ben
13 februari 2006, 17:00
klotevolk, rotvolk...

dit topic hoort in de afdeling "suggesties en mededelingen".

Hebben ze het bij "koetjes en kalfjes" gezet.

...

styllo_ben
13 februari 2006, 17:01
wat een fachisten...

gaan zij nu bepalen wat serieus genomen moet worden en wat niet???

duveltje382
13 februari 2006, 17:53

Ik heb mijn twijfels. Te veel mensen om de stomste redenen worden geband, Firestone doet niet meer mee in de nieuwe wereld orde, Ostyn heeft zich nog steeds niet ge-excusseerd, Antoon doet hard zijn best om van dit site een back-up portaal van het Witte Huis te maken, extremisten van alle pluimage zijn gekortwiekt, en het ergste, er is geen El Turco/justicelover meer waar ik mijn Koerden-verhalen aan kwijt kan...

Bovendien is het hier minder leuk nu ik nog steeds geen antwoord gegeven heb aan Turkje, Morduk en Desiderius, en eerlijk gezegd, ik heb er nog steeds geen zin in...

Is het nog wel leuk hier? OOOOOOOOOOOO,,?????? Als den deze moet misse is het rel"Bhairav"

Armadel
13 februari 2006, 18:04
Men censureert hier wel enorm. Waarom is JusticeLover gebannen? Om die uitspraken over Joden? Man, man, man, straks zien we de mods hier ook nog ambassades in brand steken...

Brandaan
13 februari 2006, 19:27
klotevolk, rotvolk...

dit topic hoort in de afdeling "suggesties en mededelingen".

Hebben ze het bij "koetjes en kalfjes" gezet.

...

Waarom? Hoe is dit een suggestie? of hoe is dit een mededeling?

Nu kun je jezelf ook afvragen hoe dit een koetje of een kalfje is, maar ach........:-D

DenMathias
13 februari 2006, 19:32
Men censureert hier wel enorm. Waarom is JusticeLover gebannen? Om die uitspraken over Joden? Man, man, man, straks zien we de mods hier ook nog ambassades in brand steken...
:lol:
Hier? Zware censuur? De moderators laten mensen hier bijzonder vrij, naar mijn mening.
Nu, ze doen het niet slecht, die modjes :-P

duveltje382
13 februari 2006, 20:29
Hier? Zware censuur? De moderators laten mensen hier bijzonder vrij, naar mijn mening.
Nu, ze doen het niet slecht, die modjes :-P Dat is ook waar,ik ken andere forums :)

berre
13 februari 2006, 21:25
WAT, is justicelover ook al gebannen??? kom dat kan toch niet meer serieus zijn... ze worden hier gebannen aan de lopende band!

styllo_ben
22 februari 2006, 22:35
WAT, is justicelover ook al gebannen??? kom dat kan toch niet meer serieus zijn... ze worden hier gebannen aan de lopende band!

dat verklaart dus waarom ze geen tijd vinden om de verloren gegane posten terug te zoeken...

Ik zie ze al bezig, die mods en admins... samengekropen in hun typische computernerd-achtig ingerichte slaapkamer, verduisterd met dikke gordijnen, aan het bekokstoven wie ze nu gaan bannen en met welke verhaaltjes ze hun tirrannie gaan dekken...op hun bed ligt een beschimmelde pizzadoos van 3 weken terug, de geur in de kamer verraadt dat hun vuile zaldoekjes en plekkerige 'boekjes' zorgvuldig weggemoffeld zijn achter een kast...

Vlaanderen Boven
22 februari 2006, 22:39
Je hebt een probleem met masturberen, styllo_ben?

styllo_ben
22 februari 2006, 22:39
en waarom denk je dat?

BigF
22 februari 2006, 22:40
Niemand verplicht u hier langs te komen.
Forums genoeg...

styllo_ben
22 februari 2006, 22:41
Niemand verplicht u hier langs te komen.
Forums genoeg...

nope, zo werkt het niet.

Als je niet tevreden bent met "Brussel", verhuis je toch ook niet naar een ander land?

Chrisis
22 februari 2006, 22:42
Jammer dat er geen weg tussenin werd voorzien als mogelijk antwoord op de peiling...
Zoals : "Ik nog steeds loop graag af en toe eens binnen, gelijk in ieder echt café!"

styllo_ben
22 februari 2006, 22:44
ik zie de mods al zelfvoldaan een dikke nek krijgen bij het zien van het uitslag van de peiling...

:roll:

BigF
22 februari 2006, 22:46
nope, zo werkt het niet.

Als je niet tevreden bent met "Brussel", verhuis je toch ook niet naar een ander land?
Nee, maar je gaat ook niet elke dag met een spandoek door Brussel lopen om te laten merken wat je grieven zijn.
Want dat gaat net even veel resultaat op leveren dan hier de mods en admins rotvolk te noemen.

Kritiek leveren is best Ok, maar als daar direkt bij gescholden moet worden heb ik mijn bedenkingen.

styllo_ben
22 februari 2006, 22:46
een reden voor hen om een nieuwe zakdoekje boven te halen...

niet? Vlaanderen boven? Je blijkt over psychiatrische inzichten te beschikken.

BigF
22 februari 2006, 22:47
ik zie de mods al zelfvoldaan een dikke nek krijgen bij het zien van het uitslag van de peiling...

:roll:

Pijnlijk he?

styllo_ben
22 februari 2006, 22:47
Nee, maar je gaat ook niet elke dag met een spandoek door Brussel lopen om te laten merken wat je grieven zijn.
Want dat gaat net even veel resultaat op leveren dan hier de mods en admins rotvolk te noemen.

Kritiek leveren is best Ok, maar als daar direkt bij gescholden moet worden heb ik mijn bedenkingen.

en als ik nu achter 'rotvolk' het volgende plaats : ;-)

zo goed?

;-)

styllo_ben
22 februari 2006, 22:49
Pijnlijk he?

eerlijk...eigenlijk niet.

ik wil alleen dat ze zich democratischer opstellen.

styllo_ben
22 februari 2006, 22:56
en om de "sociale rust" en "maatschappelijke vrede" hier te bewaren pleit ik voor de oprichting van een commissie die, vooraleer de mods een liqiudatie uitvoeren, het dossier publiekelijk behandelt en de beklaagde de kans geeft om zich publiekelijk te verweren. Zo beetje een e-rechtbank.

In het echte leven is het toch ook zo?

BigF
22 februari 2006, 22:56
eerlijk...eigenlijk niet.

ik wil alleen dat ze zich democratischer opstellen.
Ah, kijk eens; je kunt het wel! Zonder schelden.

Ik vind ook dat hier tegenwoordig teveel geband wordt, maar ik koester geen illusies dat een draadje in K&K daar veel aan gaat veranderen. Zeker niet als dat draadje begint met gescheld.

En een :wink: zetten achter discutabele zinssneden is laf.
Das alleen handig om je nadien achter te verbergen.

Maar kom, ik ga u laten in uw strijd tegen de mods.
Veel succes!
En zie dat je niet geband geraakt!

BigF
22 februari 2006, 22:59
en om de "sociale rust" en "maatschappelijke vrede" hier te bewaren pleit ik voor de oprichting van een commissie die, vooraleer de mods een liqiudatie uitvoeren, het dossier publiekelijk behandelen en het slachtoffer de kans geven om zich publiekelijk te verweren. Zo beetje een e-rechtbank.

Er is een levensgroot verschil tussen een forum en het echte leven!!
(Lees bovenstaande zin desnoods drie keer, maar onthou het)

Bovendien zouden de mods wel gek zijn om zo'n systeem in te voeren.
Binnen de kortste keren zijn ze met niks anders bezig.

Al ben ik wel voor een draad waarin bij elke ban gemeld wordt wie, waarom en voor hoe lang iemand geband is.

styllo_ben
22 februari 2006, 23:06
Er is een levensgroot verschil tussen een forum en het echte leven!!
(Lees bovenstaande zin desnoods drie keer, maar onthou het)

Bovendien zouden de mods wel gek zijn om zo'n systeem in te voeren.
Binnen de kortste keren zijn ze met niks anders bezig.

Al ben ik wel voor een draad waarin bij elke ban gemeld wordt wie, waarom en voor hoe lang iemand geband is.

tja, ieder nieuw systeem vertoont kinderziektes. Maar toch. Ik ben gewonnen voor uw idee van een thread waarin info komt te staan over de bannelingen.

Wel moeten de bannelingen, als de ban-besluit van de mods vaststaat, de mogelijkheid krijgen om in een laatste post hun mening te posten in die thread. Dit mogen de bannelingen bv. gebruiken om zich te verweren. Het kan ook zijn dat ze bv. spijt hebben en niet geband willen worden. Of als ze geen spijt hebben, moeten ze toch nog een kans krijgen om hun daden/woorden te verantwoorden of te verdedigen.

styllo_ben
22 februari 2006, 23:08
Om te vermijden dat zo'n systeem ontaardt, kunnen de informatici ervoor zorgen dat behalve de aanklager, de beklaagde en de rechters (mods) niemand kan posten in die thread.

styllo_ben
22 februari 2006, 23:15
iemand akkoord met het idee dat de bannelingen de kans moeten krijgen om met een laatste post hun mening te geven over hun ballingschap, of toch op zijn minst afscheid te nemen bij een permanente ban.

Want het is nogal cru dat iemand, waarmee je die nacht hebt staan discussiëren, de volgende morgen van de aardbodem blijkt te zijn verdwenen.

styllo_ben
22 februari 2006, 23:18
hallo?

dit mag dan in koetjes en kalfjes staan, maar ik ben serieus bezig.

Willen de mods deze topiv terug plaatsen in suggesties en mededelingen. Assjeblief, ik heb spijt en neem mijn scheldwoorden terug.

BigF
22 februari 2006, 23:24
tja, ieder nieuw systeem vertoont kinderziektes. Maar toch. Ik ben gewonnen voor uw idee van een thread waarin info komt te staan over de bannelingen.

Wel moeten de bannelingen, als de ban-besluit van de mods vaststaat, de mogelijkheid krijgen om in een laatste post hun mening te posten in die thread. Dit mogen de bannelingen bv. gebruiken om zich te verweren. Het kan ook zijn dat ze bv. spijt hebben en niet geband willen worden. Of als ze geen spijt hebben, moeten ze toch nog een kans krijgen om hun daden/woorden te verantwoorden of te verdedigen.
Dat idee van die draad met die info is niet van mij maar van StevenNr1 als ik het goed heb, ma soit.
Als je de bannelingen daar de kans geeft nog eens te reageren wordt dat snel weer een discussie en dat is nu net wat een ban probeert te voorkomen dacht ik.
Maar let there be no misunderstanding; Ik ben tegen bans.

Tip; er bestaan nog dingen als e-mail, Msn, andere forums... als iemand van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.

styllo_ben
22 februari 2006, 23:26
Dat idee van die draad met die info is niet van mij maar van StevenNr1 als ik het goed heb, ma soit.
Als je de bannelingen daar de kans geeft nog eens te reageren wordt dat snel weer een discussie en dat is nu net wat een ban probeert te voorkomen dacht ik.
Maar let there be no misunderstanding; Ik ben tegen bans.

Tip; er bestaan nog dingen als e-mail, Msn, andere forums... als iemand van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.

Je leest niet goed. Ik zeg dat de bannelingen nog één enkele keer mogen posten. dus geen discussie. en behalve de aanklager en de mods mag niemand er posten, op straffe van een ferme ban...riskeer je dat?

styllo_ben
22 februari 2006, 23:27

het zal niet hetzelfde zijn als op politics.be...ja, ik weet het...

BigF
22 februari 2006, 23:29
het zal niet hetzelfde zijn als op politics.be...ja, ik weet het...
Ik bedoel maar; je kan via die weg nog altijd proberen te weten te komen wat de reden voor hun ban was...

StevenNr1
22 februari 2006, 23:31
Boh, dat ze bannen ok, maar het voorstel om info steeds te krijgen in een aparte draad waar de bans worden bijgehouden, moet toch kunnen, denk ik. En verder kan een laatste woord wel steeds via via gepost worden.

BigF
22 februari 2006, 23:32
Je leest niet goed. Ik zeg dat de bannelingen nog één enkele keer mogen posten. dus geen discussie.
Ik weet het, maar na dat laatste woord van de banneling willen de mods natuurlijk op de fouten in diens post wijzen, waarna de banneling dat weer wil corrigeren waarop de mods....

Zie je?

styllo_ben
22 februari 2006, 23:32
Ik bedoel maar; je kan via die weg nog altijd proberen te weten te komen wat de reden voor hun ban was...

dat is natuurlijk mogelijk, maar is het publiekelijke karakter van deze forum niet fijner?

BigF
22 februari 2006, 23:33
Boh, dat ze bannen ok, maar het voorstel om info steeds te krijgen in een aparte draad waar de bans worden bijgehouden, moet toch kunnen, denk ik. En verder kan een laatste woord wel steeds via via gepost worden.
Beste samenvatting van heel ons geleuter tot nu toe!
I rest my Kees.

styllo_ben
22 februari 2006, 23:36
Ik weet het, maar na dat laatste woord van de banneling willen de mods natuurlijk op de fouten in diens post wijzen, waarna de banneling dat weer wil corrigeren waarop de mods....

Zie je?

we zullen gewoon het reglement zo maken dat, wat er ook staat in die laatste post, er geen discussie op gang kan komen.

De banneling die voor een laatste keer post, zal toch wel het belang van dit inzien en er eerbiedig mee omspringen. Hij zal toch proberen op een erbiedwaardige manier er een einde aan te maken...en als die het niet doet...tja, zo mensen zijn we toch liever kwijt op deze forum, niet?

BigF
22 februari 2006, 23:36
dat is natuurlijk mogelijk, maar is het publiekelijke karakter van deze forum niet fijner?
Wat al dan niet fijner is zal aan de mods hun reet roesten denk ik.
Hoe jammer je het ook vind, zij hebben nog steeds het laatste woord.

Kortom; 't is op elk forum wel eens hommeles en dat is hier niet anders.
Ik hou het dus op die info-draad over bannelingen en daar ga ik het bij laten.
Wil je meer uit de brand proberen te slepen; ga je gang!
Suck6!

styllo_ben
22 februari 2006, 23:37
I rest my Kees.

awel, daar pleit ik nu voor, een e-rechtbank :-)

styllo_ben
22 februari 2006, 23:38

wat bedoel je met via via?

styllo_ben
23 februari 2006, 18:55
ik wil hier opnieuw mijn beklag doen over de mods.

In suggesties en mededelingen had ik een topic geopend nadat el turco mij gecontacteerd had. Het was de bedoeling dat de mensen, die toch wel van hem houden, massaal steun betuigingen gingen posten. Ook wou hij zijn 'laatste woord' zeggen. Ik heb hem hierbij geholpen.

En wat doen de mods...ze sluiten de topic!!! Ik vind dit niet kunnen. Met welk reden sluiten ze dit?

PetSel
23 februari 2006, 19:06
V

PetSel
23 februari 2006, 19:07
Valt hier wel best mee.
Mensen die geband zijn verdienen het ook volgens mij.
Voor de rest , keep up the good work.

styllo_ben
23 februari 2006, 19:18
Valt hier wel best mee.
Mensen die geband zijn verdienen het ook volgens mij.
Voor de rest , keep up the good work.

ik vind dat we ons gezond verstand erbij moeten houden. Het is niet omdat iemand eens iets verkeerd zegt, en bovendien ook nog niet eens serieus, dat we hem meteen moeten bannen. Velen schieten weleens uit hun slof als andere forumgangers een niet aflatende stroom anti-jood of anti-moslim retoriek spuien op dit forum. Als was het maar om sarcastisch te doen of een soort van parodie te maken, gebruiken sommigen weleens hun woorden. Zo zijn er voorbeelden van onterechte bans.

StevenNr1
23 februari 2006, 21:07
wat bedoel je met via via?Mail naar iemand anders die hij hier kent ofzo. Of dubbelaccount.

longhorn
23 februari 2006, 21:30
ik wil hier opnieuw mijn beklag doen over de mods.

In suggesties en mededelingen had ik een topic geopend nadat el turco mij gecontacteerd had. Het was de bedoeling dat de mensen, die toch wel van hem houden, massaal steun betuigingen gingen posten. Ook wou hij zijn 'laatste woord' zeggen. Ik heb hem hierbij geholpen.

En wat doen de mods...ze sluiten de topic!!! Ik vind dit niet kunnen. Met welk reden sluiten ze dit?

El Turco's 'laatste woord' was wel weinig diplomatisch. Het 'dreigen' met het hacken van de site was stom en zo heeft hij het wel volledig verkorven bij de mods...Jammer, maar eigen schuld, dikke bult.

styllo_ben
23 februari 2006, 23:22
El Turco's 'laatste woord' was wel weinig diplomatisch. Het 'dreigen' met het hacken van de site was stom en zo heeft hij het wel volledig verkorven bij de mods...Jammer, maar eigen schuld, dikke bult.

ja, zo kennen we hem. en dan? ooit u bedreigd gevoeld door hem?

styllo_ben
23 februari 2006, 23:31
ik heb niet de toestemming gekregen van hem om zijn emails openbaar te maken, maar ja, dan zondig ik maar tegen de regel van briefgeheim. Dit zijn fragmenten van zijn hand:

Ik zou willen meedoen maar wel onder de nick El Turco . Ze moeten JusticeLover vergeven en zijn nick veranderen .. Technisch gezien zijn ze in staat om dat te doen

Nu denken ze van, hij is afgebold omdat hij hier beu was ... Ze weten nog steeds niet niet waarom ik pissig deed

Ik mag niet terugkomen, dan bannen ze mij

Maar als je mijn 'laatste woord' verstuurt ...

styllo_ben
23 februari 2006, 23:37

tja...weet ge wat, negeer het beginstuk van zijn 'laatste woord' waarin hij mij een koerd noemt, negeer ook de laatste stuk waarin hij de zionisten er van verdenkt Turkije te vernietigen, en beschouw het gedeelte over het hacken als een uitschuiver [ we hebben het over el turco hé, of ben je al vergeten dat hij nog ooit opriep tot een staatsgreep in Turkije en duizenden doden...] en dan vind ik dat hij toch wel goed zijn verbolgenheid uitdrukt.

en nu wil hij terug.

longhorn
23 februari 2006, 23:40
ja, zo kennen we hem. en dan? ooit u bedreigd gevoeld door hem?

Neen, integendeel. Zowel Turco als Shizie hadden hun rol op dit forum en hadden niet gebannen mogen worden. Het probleem ligt niet zozeer bij de mods maar bij een paar onnozele wetten. Al vind ik dat de laatste tijd de fictieve lijn in het zand wel heel strak gespannen staat.

styllo_ben
23 februari 2006, 23:50
inderdaad, de mods moeten kunnen vergeven.

styllo_ben
23 februari 2006, 23:54
el turco's laatste woord kan je lezen in de inmiddels gesloten (mods, waarom?) topic in suggesties en mededelingen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=46309

Ke Nan
24 februari 2006, 00:10
Ik heb hier al verschillende keren gezegd dat El Turco dikwijls impulsief en emotioneel reageert. De straffe dingen die hij hier geschreven heeft, meent hij niet echt. Het is eigen aan jonge Turkse gasten. Hij heeft zelfs toegegeven dat wanneer hij even nadenkt dat het nonsens is wat hij soms zelf zegt.
In de grond is hij goede gast. Van mij mag hij terugkomen.

lombas
24 februari 2006, 13:01

:-D

Stem Lombas!

PS ik sta steeds open voor corruptie en nee, ik ben geen moderator

lombas
24 februari 2006, 13:04
en om de "sociale rust" en "maatschappelijke vrede" hier te bewaren pleit ik voor de oprichting van een commissie die, vooraleer de mods een liqiudatie uitvoeren, het dossier publiekelijk behandelt en de beklaagde de kans geeft om zich publiekelijk te verweren. Zo beetje een e-rechtbank.

Het is hier een virtuele wereld; de moderators hier moeten zich verantwoorden op reaal vlak, er is dus helemaal geen zin besloten in het feit "te handelen naar het echte leven".

ingenious
24 februari 2006, 13:52
ik vind dat we ons gezond verstand erbij moeten houden. Het is niet omdat iemand eens iets verkeerd zegt, en bovendien ook nog niet eens serieus, dat we hem meteen moeten bannen. Velen schieten weleens uit hun slof als andere forumgangers een niet aflatende stroom anti-jood of anti-moslim retoriek spuien op dit forum. Als was het maar om sarcastisch te doen of een soort van parodie te maken, gebruiken sommigen weleens hun woorden. Zo zijn er voorbeelden van onterechte bans.
je wordt niet geband omdat je eens iets verkeerd zegt. de meeste mensen zeggen hier regelmatig iets verkeerd zonder er af te vliegen. je moet al echt belachelijk doen om geband te worden. stop toch met er over te zagen, man toch. er zijn internetfora genoeg hoor.

styllo_ben
24 februari 2006, 15:42
er zijn internetfora genoeg hoor.

noem mij eens éne die ook maar in de buurt kan komen van politics.be ;-)

De Knut
24 februari 2006, 16:18
Heb optie 1 gekozen.
Enkel omdat ik het idd ni schoon vindt dat ze dat hier bij K&K hebben gezwierd.

Lincoln
26 februari 2006, 16:08

Is het nog wel leuk hier?Ik ben hier nog. http://smilies.sofrayt.com/%5E/u/biggrinking.gif

C.C.
26 februari 2006, 16:10
Sorry maar de keuzes zijn nogal beperkt , ofwel wil je totaal weg van het forum of wel niet , geen tussen-in optie die voor mij wel handig was geweest aangezien ik hier nog maar net ben , ik heb dan maar keuze 2 gekozen :)

Firestone
26 februari 2006, 16:32
Ik heb hier al verschillende keren gezegd dat El Turco dikwijls impulsief en emotioneel reageert. De straffe dingen die hij hier geschreven heeft, meent hij niet echt. Het is eigen aan jonge Turkse gasten. Hij heeft zelfs toegegeven dat wanneer hij even nadenkt dat het nonsens is wat hij soms zelf zegt.
In de grond is hij goede gast. Van mij mag hij terugkomen.Tja, dat wil ik best geloven.

Maar in zijn laatste weken op dit forum zocht ie toch wel de confrontatie, tot in het belachelijke toe.

Ik heb uiteraard hier niets te zeggen, maar ook van mij mag hij terug. Allez, ik koppel daar wel twee voorwaarden aan toe:

Shizie moet ook terug, want die twee horen gewoon bij elkaar.
Hij moet weer de nickname EL TURCO nemen, want die "JusticeLover"-nick, die trok echt op niets.

van Maerlant
26 februari 2006, 20:10
Bwah, ik vind het hier al bij al nog redelijk goed meevallen... Ik vind het spijtig dat sommige figuren geband zijn (shizie, justicelover en ja, zelfs Guderian) maar van anderen vind ik het dan weer terecht (breydel bv.). Zijn de grenzen dichter op dit forum? Ik weet het niet...

Ah, in de maanden dat ik afwezig was, zijn 'goede makkers' guderian en breydel gebanned? Wat breydel betreft: good riddance to bad rubbish! Guderian zal ik wel missen, ik werd nog nooit eerder (en daarna ook niet meer) 'liberaal' genoemd! :)

Ke Nan
26 februari 2006, 22:20
Tja, dat wil ik best geloven.

Maar in zijn laatste weken op dit forum zocht ie toch wel de confrontatie, tot in het belachelijke toe.

Ik heb uiteraard hier niets te zeggen, maar ook van mij mag hij terug. Allez, ik koppel daar wel twee voorwaarden aan toe:

Shizie moet ook terug, want die twee horen gewoon bij elkaar.
Hij moet weer de nickname EL TURCO nemen, want die "JusticeLover"-nick, die trok echt op niets.

Ja, hij wist goed waar hij mee bezig was. Ergens is het misschien ook beter om als jonge gast niet te veel op een forum rond te hangen.

1. Zonder twijfel. De conversaties van die Lazische Turk en die Rus (Of verbasterde Turk want dat zijn de Russen eigenlijk. :mrgreen: ) waren vermakelijk. Zelfs van Shizie vermoed ik dat hij maar de helft meende van wat hij zei.
2. Volledig mee eens.

Chupamela
26 februari 2006, 22:33
Hoeveel Turken lopen hier eigenlijk rond?

Ke Nan, Soner, Turk4Ever, .. Zijn er nog?

(ja, Chupamela)

longhorn
26 februari 2006, 22:43

(ja, Chupamela)

Je hebt helaas de vurigste, El Turco, met een week gemist.

Smurfje
26 februari 2006, 22:45

(ja, Chupamela)

Ja, hier nog één.

Chupamela
26 februari 2006, 22:51
Je hebt helaas de vurigste, El Turco, met een week gemist.

:?

Ja, hier nog één.

:-)

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, t'is maar dat ik het weet.

Ke Nan
26 februari 2006, 23:10

(ja, Chupamela)

Gij zijt ook een Turk/Turkse?

Er is ook nog Red Beret en Smurfje natuurlijk. Dan is er ook nog Kahraman Yücel. Er zijn nog enkelen geweest maar daar herinner ik mij de namen niet meer van.
Mezelf, Smurfje en Turk4ever zijn de regelmatige Turkse posters. En El Turco natuurlijk maar die is geband sinds kort.

Chupamela
26 februari 2006, 23:28
Gij zijt ook een Turk/Turkse?

Dat hangt van situatie tot situatie af. Soms ben ik een Vlaemsche Turk, soms een Belgische en soms (voor de vrienden) ben ik een rasechte Turk. Spijtig,éh dak gene Turkse ben :-)

Er is ook nog Red Beret en Smurfje natuurlijk. Dan is er ook nog Kahraman Yücel. Er zijn nog enkelen geweest maar daar herinner ik mij de namen niet meer van.
Mezelf, Smurfje en Turk4ever zijn de regelmatige Turkse posters.

Dat maakt het forum dubbel interessant. Het is zo dat de meeste autochtonen niet in aanraking komen met de moslims en afgaan op hun gevoel, vooroordelens, ... Misschien kunnen we aan de hand van dit forum paar van zulke 'gevallen' toch nog redden.

En El Turco natuurlijk maar die is geband sinds kort.

Waarom is hij geband? Toch niet omdat hij Turks praatte/schreef?

En hoe zit het met andere moslims? Hoeveel Marokkaanse broeders hebben we hier?

Ke Nan
26 februari 2006, 23:39
Dat hangt van situatie tot situatie af. Soms ben ik een Vlaemsche Turk, soms een Belgische en soms (voor de vrienden) ben ik een rasechte Turk.

Tamam. Bende öyleyim. Hos geldin. :-D

Spijtig,éh dak gene Turkse ben :-)

:mrgreen:
Ge zijt evengoed welkom natuurlijk. Ik kan wel hulp gebruiken bij de Ottomanisering van dit forum.

Dat maakt het forum dubbel interessant. Het is zo dat de meeste autochtonen niet in aanraking komen met de moslims en afgaan op hun gevoel, vooroordelens, ... Misschien kunnen we aan de hand van dit forum paar van zulke 'gevallen' toch nog redden.

Naast het plezier dat ik hier ervaar is dat ook mijn nobel doel.

Waarom is hij geband? Toch niet omdat hij Turks praatte/schreef?

Hij had de wet op het negationisme overtreden. Daar zijn ze hier onverbiddellijk in. Hij wilde trouwens zelf geband worden omdat 'm hier teveel tijd doorbracht.

En hoe zit het met andere moslims? Hoeveel Marokkaanse broeders hebben we hier?

Ik denk dat Lincoln een Marokkaan is. Er zijn nog een paar maar niet echt veel.

Chupamela
26 februari 2006, 23:42
...

Bedankt voor de inlichting.

stab
26 februari 2006, 23:47
en nu wil hij terug.Wil hij terug naar Turkije?

Groot Bakkes
27 februari 2006, 00:33
Al die voile bruine Toerken hier. :mrgreen:

Lincoln
27 februari 2006, 15:05
Al die voile bruine Toerken hier. :mrgreen:Eeeeeeeeehhlaba pasop hé http://smilies.sofrayt.com/%5E/c0/biglaugh.gif

Groot Bakkes
27 februari 2006, 17:34
Of wat? Dan ga jij mij online uitschelden, heel stoer. :roll: