PDA

View Full Version : Duncan's onderwerpen en posts


lombas
18 februari 2006, 08:55
Ligt het aan mij of zijn een aantal onderwerpen annex posts van Duncan verwijderd?

duveltje382
18 februari 2006, 09:47
Ik stelde mij die zelfde vraag ook al deze nacht,is duncan er eigenlijk nog wel(op het forum) Graag had ik zijn echte problemen gekend

lombas
18 februari 2006, 09:48
Hij is tijdelijk geband, maar ik vind de discussies niet meer terug.

Dat ballingschap had ik eerlijk gezegd al voorspeld na de eerste scheldpartij van zijnentwege, maar veel te bedaren was er niet bij. Jammer, want ik had ook graag eens duidelijkheid omtrent zijn probleem vernomen.

duveltje382
18 februari 2006, 09:58
Klopt hij is tijdelijk geband
duncan images/statusicon/user_offline.gif
Tijdelijke verbannen
User ID : 6796

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 10:35
Duncan en iedereen wiens interesse hier oprecht is in de reden van zijn haat tegen vrouwen zijn in alle geval welkom het subforum effe serieus (http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=forum/15) van ons vierde wereld forum.

Bijna alle armen die ik ken dragen ergens wel zo één of andere woede in zich - het positieve aan duncan ( en dat is eerder zeldzaam ) dat is dat hij de woede uit ipv ze zoals de meesten in het verborgene onbewust te cultiveren.

duveltje382
18 februari 2006, 10:53
Duncan en iedereen wiens interesse hier oprecht is in de reden van zijn haat tegen vrouwen zijn in alle geval welkom het subforum effe serieus (http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=forum/15) van ons vierde wereld forum.

Bijna alle armen die ik ken dragen ergens wel zo één of andere woede in zich - het positieve aan duncan ( en dat is eerder zeldzaam ) dat is dat hij de woede uit ipv ze zoals de meesten in het verborgene onbewust te cultiveren.

Ervaringsdeskundige King of beggars and fleas ?

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 11:08
Ervaringsdeskundige King of beggars and fleas ?jazeker mijn beste. ik heb het vooral moeilijk met dikke nekken en ook met mensen die economisch zwakkeren moeten bashen. Heb dat al van kindsbeen af - ik heb dan de neiging om de zwakkerenbashers te gaan bashen.

lombas
18 februari 2006, 11:15
jazeker mijn beste. ik heb het vooral moeilijk met dikke nekken en ook met mensen die economisch zwakkeren moeten bashen. Heb dat al van kindsbeen af - ik heb dan de neiging om de zwakkerenbashers te gaan bashen.

Ik ook. ;-)

duveltje382
18 februari 2006, 11:17
Ik ook. ;-)
8O

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 11:22
waar ik helemaal groen van wordt dat is mensen en organisaties die met de centen die voorzien zijn voor armoedebestrijding armen het woord in de mond leggen en die denken dat ze dat moeten doen omdat ze denken dat armen onmogelijk voor zichzelf kunnen spreken

lombas
18 februari 2006, 11:27
8O

Wat, problemen mee?

duveltje382
18 februari 2006, 11:31
Wat, problemen mee?

En beetje wel om eerlijk te zijn,maar dat zal wel aan mij liggen denk ik.

lombas
18 februari 2006, 12:53
En beetje wel om eerlijk te zijn,maar dat zal wel aan mij liggen denk ik.

Jij hebt er problemen mee dat ik inzit over mijn medemens die het wat moeilijker heeft?

Nu gaan we het krijgen... :-D

duveltje382
18 februari 2006, 12:58
Jij hebt er problemen mee dat ik inzit over mijn medemens die het wat moeilijker heeft?

Nu gaan we het krijgen... :-D Nee dat niet. Kijk ook eens naar http://forum.politics.be/showthread.php?t=46141 Dan ga jij me wat beter begrijpen.

lombas
18 februari 2006, 13:17
Nee dat niet. Kijk ook eens naar http://forum.politics.be/showthread.php?t=46141 Dan ga jij me wat beter begrijpen.

Ik begrijp dat weliswaar ergens in de context, maar niet hoe dat zich op mij refecteert en waarom daaruit geconcludeerd wordt dat ik geen sympathie zou hebben met iemand die het moeilijk heeft... :?

duveltje382
18 februari 2006, 13:24
Ik begrijp dat weliswaar ergens in de context, maar niet hoe dat zich op mij refecteert en waarom daaruit geconcludeerd wordt dat ik geen sympathie zou hebben met iemand die het moeilijk heeft... :? Nee, dat niet, maar als ik post van U moet lezen moet ik mijn woordenboekje wel bovenhalen en dan versta ik er nog maar de helft van soms. Rijke taal kan bij mij maar geen misbruik om te overtroeven. Voor de rest vind ik U heel goed in het debat hoor

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 13:29
ik heb je daar ook al eens op gewezen he lombas - herinner je ?

je zei toen dat je het schijt kreeg ( maar dan met jouw woorden ) van dat anti-intellectualisme

nu ik las ergens dat op 8 oct mogelijks je politieke carriere begint ?

als politicus in een democratisch bestel sta je of val je met je bedrevenheid om mensen te kunnen overtuigen - en met een boodschap die ze niet begrijpen ga je ze met absolute zekerheid nooit kunnen overtuigen

denk daar toch eens goed over na - want ik zeg je dit omdat ik je veel succes wens, omdat ik meen dat je aan s lands politiek echt iets waardevols zou kunnen bijdragen

lombas
18 februari 2006, 13:30
Nee, dat niet, maar als ik post van U moet lezen moet ik mijn woordenboekje wel bovenhalen en dan versta ik er nog maar de helft van soms. Rijke taal kan bij mij maar geen misbruik om te overtroeven. Voor de rest vind ik U heel goed in het debat hoor

Sorry :? . Je bent niet de eerste en enige die dat zegt. Maar mijn taalgebruik is ten eerste totaal misvormd door Latijn en Grieks te studeren (waar een compleet andere zinsconstructie geldt), en ten tweede door het feit dat ik nogal veel schrijf (schrijver en zo ;-)).

Ik moet er dan altijd op wijzen dat het niet voortkomt uit pretentie of kwaad opzet, maar gewoon uit opvoedkundige overblijfselen.

:-D

Chipie
18 februari 2006, 13:34
Ik ook. ;-)Ik ook... :wink:

Nynorsk
18 februari 2006, 13:35
Duncan en iedereen wiens interesse hier oprecht is in de reden van zijn haat tegen vrouwen zijn in alle geval welkom het subforum effe serieus (http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=forum/15) van ons vierde wereld forum.

Bijna alle armen die ik ken dragen ergens wel zo één of andere woede in zich - het positieve aan duncan ( en dat is eerder zeldzaam ) dat is dat hij de woede uit ipv ze zoals de meesten in het verborgene onbewust te cultiveren.

ge kunt uw woede uiten, en dat mag af en toe eens op harde wijze gebeuren (zonder dat er fysieke schade aangebracht wordt toch), maar het kan ook op die wijze dat er niet meer te praten valt.

Ik zou heel veel interesse mogen vertonen in Duncan z'n problemen (en dat doe ik trouwens ook), maar praten is duidelijk onmogelijk als je bij alles wat je zegt een woedebui over je heen krijgt. Als je wil praten met mensen, en je begint kwaad, dan moet je uiteindelijk wel rustig worden en even gaan zitten, en niet meteen iemand op de brandstapel willen slepen of uitschelden voor alles wat rot en lelijk is als die het niet eens is met je.

lombas
18 februari 2006, 13:35
ik heb je daar ook al eens op gewezen he lombas - herinner je ?


Lees even mijn antwoord op Duveltje, dat is tevens op dit bedoelt ;-).


je zei toen dat je het schijt kreeg ( maar dan met jouw woorden ) van dat anti-intellectualisme

Dat is één van mijn excuses, doch het excuus van het antwoord op Duveltje is, jammer genoeg, het echte en enig geldende.


nu ik las ergens dat op 8 oct mogelijks je politieke carriere begint ?


Misschien ja. Je kan niet altijd op internet blijven rondhangen, en ooit komt er een dag dat ik ook een gezin ga moeten onderhouden. Verantwoordelijkheid heb ik altijd al wel goed kunnen opnemen. Of ik dat in de naam van anderen ook goed ga doen, valt uiteraard te bezien...


als politicus in een democratisch bestel sta je of val je met je bedrevenheid om mensen te kunnen overtuigen - en met een boodschap die ze niet begrijpen ga je ze met absolute zekerheid nooit kunnen overtuigen

Ik ben zo'n theoretische politicus die liever op de achtergrond blijft. Daar is het spannender doch minder gevaarlijk en grappiger doch minder opvallender.


denk daar toch eens goed over na - want ik zeg je dit omdat ik je veel succes wens, omdat ik meen dat je aan s lands politiek echt iets waardevols zou kunnen bijdragen

Als iemand me zegt dat-ie niet begrepen heeft wat ik zei, ben ik altijd bereid dat over te doen met de middelen die wel tot diens vocabularium behoren.

Nynorsk
18 februari 2006, 13:36
Sorry :? . Je bent niet de eerste en enige die dat zegt. Maar mijn taalgebruik is ten eerste totaal misvormd door Latijn en Grieks te studeren (waar een compleet andere zinsconstructie geldt), en ten tweede door het feit dat ik nogal veel schrijf (schrijver en zo ;-)).

Ik moet er dan altijd op wijzen dat het niet voortkomt uit pretentie of kwaad opzet, maar gewoon uit opvoedkundige overblijfselen.

:-D

een handicap, dus.

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 13:37
een handicap, dus.ik denk het eerlijk gezegd ook maar dit soort handicap is reeds voor de helft verdwenen volgens mij indien men zich er van bewust is

lombas
18 februari 2006, 13:37
een handicap, dus.

Psychisch onderwijsgestoord, Nyn; ik ben een slachtoffer van het Vrij Onderwijs. :-D

Nynorsk
18 februari 2006, 13:39
Psychisch onderwijsgestoord, Nyn; ik ben een slachtoffer van het Vrij Onderwijs. :-D


dutske toch :-(

je mag bij mij in behandeling als je wil :-P

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 13:40
Ik ben zo'n theoretische politicus die liever op de achtergrond blijft. Daar is het spannender doch minder gevaarlijk en grappiger doch minder opvallender.tut tut tut - allemaal uitvluchtjes - of maw de normale plankenkoorts fase die inherent is aan waar je doorheen moet - het podium op dus !!!

en anders zal ik je wel wat trappen onder je kont komen geven :-D

lombas
18 februari 2006, 13:40
dutske toch :-(

je mag bij mij in behandeling als je wil :-P

:cry:

Welke soort behandeling?

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 13:40
dutske toch :-(

je mag bij mij in behandeling als je wil :-Pik wist het dat je hem nu ging troosten :-D . de gelukzak :-P

Nynorsk
18 februari 2006, 13:41
:cry:

Welke soort behandeling?

eentje waar ge maandenlang stil van zult zijn ;-)


mijn behandelingen zijn leuk, ze.

voor ernstige gevallen voorzie ik een gereduceerd tarief.

Nynorsk
18 februari 2006, 13:43
ik wist het dat je hem nu ging troosten :-D . de gelukzak :-P

mijn troost is gratis en eindeloos. :-D

lombas
18 februari 2006, 13:43
tut tut tut - allemaal uitvluchtjes - of maw de normale plankenkoorts fase die inherent is aan waar je doorheen moet - het podium op dus !!!

en anders zal ik je wel wat trappen onder je kont komen geven :-D

Laster! ;-)

Ik ga zo'n omkoopbare politicus worden voor de doelen die ik tof vind. Wat die kiezers niet mogen weten, is dat ik redelijk rare principes heb.

lombas
18 februari 2006, 13:45
eentje waar ge maandenlang stil van zult zijn ;-)


mijn behandelingen zijn leuk, ze.

voor ernstige gevallen voorzie ik een gereduceerd tarief.

En hoeveel behandelingen moet ik ondergaan, denk je zo?

Klinkt wel aanlokkelijk, vind ik. Het zalige woord "dutske" alleen al... :-D

King of beggars and fleas
18 februari 2006, 13:46
Als iemand me zegt dat-ie niet begrepen heeft wat ik zei, ben ik altijd bereid dat over te doen met de middelen die wel tot diens vocabularium behoren.Toch nog even - daar krijg je in de supersnelle moderne mediamaatschappij de kans niet voor. het moet dus van de eerste keer raak zijn ;-)

lombas
18 februari 2006, 13:46
mijn troost is gratis en eindeloos. :-D

Wat dan met die tarieven? Of zijn dat tarieven in natura?

lombas
18 februari 2006, 13:47
Toch nog even - daar krijg je in de moderne mediamaatschappij de kans niet voor. het moet dus van de eerste keer raak zijn ;-)

De moderne mediamaatschappij is zelfs in simpliciteit onbegrijpelijk.

Nynorsk
18 februari 2006, 13:53
En hoeveel behandelingen moet ik ondergaan, denk je zo?

Klinkt wel aanlokkelijk, vind ik. Het zalige woord "dutske" alleen al... :-D

Het aantal behandelingen hangt af van je progre...euh vooruitgang.

En ik heb nog meer zalige woordjes hoor.

Nynorsk
18 februari 2006, 13:55
Wat dan met die tarieven? Of zijn dat tarieven in natura?

je denkt teveel na.
ik klop dat er wel uit. :-D

lombas
18 februari 2006, 14:37
je denkt teveel na.
ik klop dat er wel uit. :-D

Kloppen :-(

lombas
18 februari 2006, 14:39
Het aantal behandelingen hangt af van je progre...euh vooruitgang.

En ik heb nog meer zalige woordjes hoor.

:turn-l: vertelleuh joh!

Nynorsk
18 februari 2006, 14:53
forummeetingske?

kunnen we dat kloppen en vertellen meteen combineren.

lombas
18 februari 2006, 15:03
forummeetingske?

kunnen we dat kloppen en vertellen meteen combineren.

Doelend CP?

Nynorsk
18 februari 2006, 15:04
Doelend CP?

bestaat dat nog? :-D

lombas
18 februari 2006, 15:07
bestaat dat nog? :-D

Besta jij wel, dat vraag ik me al een poos af...

Mensen, of moet ik zeggen: "dingen", die het woord "dutske" gebruiken, daar sta ik twijfelachtig over - die zijn te lief - dat kan niet meer bestaan.

:-D

duveltje382
18 februari 2006, 15:13
Chat.Politics.be:)

Nynorsk
18 februari 2006, 15:15
Besta jij wel, dat vraag ik me al een poos af...

Mensen, of moet ik zeggen: "dingen", die het woord "dutske" gebruiken, daar sta ik twijfelachtig over - die zijn te lief - dat kan niet meer bestaan.

:-D

ik besta hoor.
wil je mij voelen?

lombas
18 februari 2006, 15:32
ik besta hoor.
wil je mij voelen?

Ik weet niet :-(.

Ik denk niet dat jij zou willen dat ik voel :-D.

Nynorsk
18 februari 2006, 15:33
Ik weet niet :-(.

Ik denk niet dat jij zou willen dat ik voel :-D.


da valt wel mee ze. ;-)

trek wel uw sportschoenen voor 't geval ge mittie tegenkomt. 8)

lombas
18 februari 2006, 15:35
da valt wel mee ze. ;-)

trek wel uw sportschoenen voor 't geval ge mittie tegenkomt. 8)

Ik heb geen sportschoenen...

Nynorsk
18 februari 2006, 15:37
Ik heb geen sportschoenen...

dutske :-D

lombas
18 februari 2006, 15:39
dutske :-D

:morning:

lombas
18 februari 2006, 15:41
Het aantal behandelingen hangt af van je progre...euh vooruitgang.


Ik ben een hele trage leerling als ik wil... :-D

Nynorsk
18 februari 2006, 16:04
Ik ben een hele trage leerling als ik wil... :-D

prima.

geef maar je adres. ik doe huisbezoeken ook. ;-)

1handclapping
18 februari 2006, 16:32
Confrater : opgelet Lombas is chronoclastisch geïnfibuleerd !

(soms kan ik er echt niet aan doen)

lombas
18 februari 2006, 16:33
prima.

geef maar je adres. ik doe huisbezoeken ook. ;-)

Huisbezoeken, lekker!

Maar nu nog even niet, ik had die griep, weet je wel... ;-)

lombas
18 februari 2006, 16:36
Confrater : opgelet Lombas is chronoclastisch geïnfibuleerd !

(soms kan ik er echt niet aan doen)

Consoror bedoel je? :-D

Jij bent gewoon hypermetaclastisch geïnotionaveerd.

Beksastische geamalgationeerde hassiofoob...

duveltje382
18 februari 2006, 16:53
Consoror bedoel je? :-D

Jij bent gewoon hypermetaclastisch geïnotionaveerd.

Beksastische geamalgationeerde hassiofoob...

A,dat bedoede gij8O:lol:
Ik moet nen andere woordenboek gaan kopen

lombas
18 februari 2006, 20:00
Moderatie? Een antwoord op mijn oorspronkelijke vraag?

Of moet ik weer gaan PM'en :(.

Dorie wat ben ik lui vandaag.

Jeroen
18 februari 2006, 20:02
Je ziet ze niet meer, dus lijkt het wel alsof ze verwijderd zijn he ;) :P

Kortom: ja, er zijn een aantal berichten en onderwerpen verwijderd.

duveltje382
18 februari 2006, 20:04
Je ziet ze niet meer, dus lijkt het wel alsof ze verwijderd zijn he ;) :P

Kortom: ja, er zijn een aantal berichten en onderwerpen verwijderd. Waarom?

lombas
18 februari 2006, 20:05
Je ziet ze niet meer, dus lijkt het wel alsof ze verwijderd zijn he ;) :P

Kortom: ja, er zijn een aantal berichten en onderwerpen verwijderd.

:-D

Maar nu kan ik ze niet meer lezen, noch de context terug opnemen... :-(

"Ik wasj gisjtejen feel siekjes en ik hep er niets fan hejjined."

:-D

lombas
18 februari 2006, 20:06
Waarom?

Omdat er nu eenmaal een Nieuwe Wereld Orde is die alles controleert! :-D

duncan
27 februari 2006, 21:19
Bedankt mensen & VOORAL webmaster ( en zen verantwoordelijken ) om mijn mondje te snoeren en me te bannen.


Gezien dit gebruikenlijk is om te liegen en te bedriegen; mensen met grote mond te laten praten omdat ze niet arm zijn en aan VRIENDJES politiek doen in het Antwerpse is het dan ook logisch dat deze forum meer en meer agressie kent .

Minder en minder succes en mensen gelijk mij zich niet welkom voelen .

Merci om uw eigen volk uit te sluiten , te VOOR oordelen enz.... .

Verder aan A L de commerciële managers en beleids mensen die mekaar zo graag zien ....haalt wa meer buitenlanders hier in de groot steden want men zal NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEEELL meer tekorten kweken vooral in Antwerpen.

Gezien hier veel Antwerpenaars zitten die zichzelf als sociaal beschrijven hou ik het met deze SCHIJN niet bezig .

Voor de rest mogen ze eens ANDERE mensen bannen die NOG veel groffer dan mij zijn en veel smerigere taal MISbruiken wat ik niet zo veel doe in vergelijk met die klojo's .

Voor de webmaster nog dit ; ik hem u mails NIET gelezen en intreseert me GEEN bal gelijk GIJ ook niet met mensen inzit ...verwijder men posts en ik zet ze terug of laat ze terug zetten .

*Sluit geen armen uit zodat je hun mond kunt snoeren = schijn politiek en sociale nep communicatie iets dat eigen is aan ANTWERPEN .

* en ik heb GEEN probleem ik voel me alléén NIET thuis hier of Antwerpen en ik weet perfect waarom & ben ook niet alléén .

duncan
27 februari 2006, 21:22
Duncan werd geband tot 27/02/06 door 3 �* 4 ANTWERPENAARS :-s

'Verkrachting minder erg als vrouw geen maagd is' ( 1 2 3 ... Laatste pagina)
Smurfje

Als IK het woord verkrachting schrijf of CAPS gebruik wordt ik geband en andere forum gebruikers ?!
Waarom heb ik enkel " steeds" hier REL en ni op andere( politieke) forum sites ?!

lombas
27 februari 2006, 21:32
Allez Duncan ma begin nu toch niet terug... :?

Je ging eindelijk eens duidelijk vertellen wat er mis zit: als je dat op politicsinfo kan, kan dat hier toch ook? Nee?

;)

duncan
27 februari 2006, 21:54
Allez Duncan ma begin nu toch niet terug... :?

Je ging eindelijk eens duidelijk vertellen wat er mis zit: als je dat op politicsinfo kan, kan dat hier toch ook? Nee?

;)


Eerst LEZEN voor u reageert aub dat héét sociale communicatie & reflectie - dank u .

Ja ik doe dat maar ge leest NIET wat ik schrijf dus doe ik dat ook niet .
Duncan werd geband tot 27/02/06 door 3 �* 4 ANTWERPENAARS :-s

'Verkrachting minder erg als vrouw geen maagd is' ( 1 2 3 ... Laatste pagina)
Smurfje geschreven bij maatschappelijke discuties

Als IK het woord verkrachting schrijf of CAPS gebruik wordt ik geband en andere forum gebruikers ?!
Waarom heb ik enkel " steeds" hier REL en ni op andere( politieke) forum sites ?!

duncan
27 februari 2006, 21:54
'Verkrachting minder erg als vrouw geen maagd is' ( 1 2 3 ... Laatste pagina)
Smurfje geschreven bij maatschappelijke discuties

Als IK het woord verkrachting schrijf of CAPS gebruik wordt ik geband en andere forum gebruikers ?!

StevenNr1
27 februari 2006, 22:12
Antwerpenaars zijn echte rotzakken hé.

duncan
27 februari 2006, 22:12
Duncan en iedereen wiens interesse hier oprecht is in de reden van zijn haat tegen vrouwen zijn in alle geval welkom het subforum effe serieus (http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=forum/15) van ons vierde wereld forum.

Bijna alle armen die ik ken dragen ergens wel zo één of andere woede in zich - het positieve aan duncan ( en dat is eerder zeldzaam ) dat is dat hij de woede uit ipv ze zoals de meesten in het verborgene onbewust te cultiveren.



Haat tegenover vrouwen ?????
Wat "andere" me in de mond gooien is NIET waar .


Ik werkte minstens 15 jaar met vrouwen en NU vandaag de dag al minimum 7 jaar met corrupte cheque systeem.


Mijn woede ( die niet is ;) wordt voor oordeelt en mij in de mond gegooid op andere plaatsen, forums,diensten, bij mensen thuis is dat NIET zo .

duncan
27 februari 2006, 22:14
Antwerpenaars zijn echte rotzakken hé.



Zekers alsge weet dat ze zelfs in gemeentelijke groen partijen zetelen, sociaal .....enz .


Of bijvoorbeeld in Roeselare wonen ( groot Antwerpen) .
:-)

lombas
27 februari 2006, 22:22
Eerst LEZEN voor u reageert aub dat héét sociale communicatie & reflectie - dank u .

Ja ik doe dat maar ge leest NIET wat ik schrijf dus doe ik dat ook niet .
Duncan werd geband tot 27/02/06 door 3 �* 4 ANTWERPENAARS :-s

'Verkrachting minder erg als vrouw geen maagd is' ( 1 2 3 ... Laatste pagina)
Smurfje geschreven bij maatschappelijke discuties

Als IK het woord verkrachting schrijf of CAPS gebruik wordt ik geband en andere forum gebruikers ?!
Waarom heb ik enkel " steeds" hier REL en ni op andere( politieke) forum sites ?!

Ik dééd niets... :?

longhorn
27 februari 2006, 22:26
We zijn weer vertrokken...

StevenNr1
27 februari 2006, 22:26
Zekers alsge weet dat ze zelfs in gemeentelijke groen partijen zetelen, sociaal .....enz .Tis maar wat ze u wijsmaken.

duncan
27 februari 2006, 22:36
Tis maar wat ze u wijsmaken.


Tjah dien groenen ken ik toevallig :-s lol

duncan
27 februari 2006, 22:37
We zijn weer vertrokken...



Met wat zijn we vertrokken met het debateren over het niets of over het uitsluiten van 1 mening van een arme mens ?!

:-)

Ochja just is misschien niet belangrijk dat economie ni iederéén mee laat draaien.

lombas
27 februari 2006, 22:37
Pairon? Gruwelijke kerel...

duncan
27 februari 2006, 22:50
Is da dien ni van de vdab ?!
hmmmm

lombas
27 februari 2006, 22:55
Zit jij nu topics over mij te openen? Volgens mij begin je dit echt als een persoonlijke vete te zien, waar alles is wat ik constant vraag: "Leg nu eens rustig in één post je probleem uit."

In de ene post zeg je dat je werkloos bent, dan heb je weer werk, dan zijn het vrouwen die slecht zijn, dan is heel de maatschappij slecht... :?

En houd nu alsjeblief op met je voortdurend tégen mij te richten. Dank u.

duncan
27 februari 2006, 23:01
Zit jij nu topics over mij te openen? Volgens mij begin je dit echt als een persoonlijke vete te zien, waar alles is wat ik constant vraag: "Leg nu eens rustig in één post je probleem uit."

In de ene post zeg je dat je werkloos bent, dan heb je weer werk, dan zijn het vrouwen die slecht zijn, dan is heel de maatschappij slecht... :?

En houd nu alsjeblief op met je voortdurend tégen mij te richten. Dank u.


U richt zich tot mij dus ik BEANTWOOR en reageer dat u zich daar aan ergert tesamen mé nog PAAR andere zegt voldoende !

Kijkt wa naar uzelf :)

JA ik werk ( dienstencheques)
& JA ik ben werkloos en de rest moogtge met uw sociaal bewustzijn en vriendelijkheid zelf invullen het hoe of waarom .


En NEEN ik heb NIETS tegen vrouwen ...misschien heeft u ook iets veel tegen bepaalde arme arbeiders in de maatschapij .





En houd nu alsjeblief op met je voortdurend tégen mij te richten. Dank u.[/QUOTE]

vernoem men naam dan niet en richt u dan niet tot mij dan hebtge da ni da heet sociale communicatie .

lombas
27 februari 2006, 23:04
U richt zich tot mij dus ik BEANTWOOR en reageer dat u zich daar aan ergert tesamen mé nog PAAR andere zegt voldoende !

Kijkt wa naar uzelf :)

JA ik werk ( dienstencheques)
& JA ik ben werkloos en de rest moogtge met uw sociaal bewustzijn en vriendelijkheid zelf invullen het hoe of waarom .


En NEEN ik heb NIETS tegen vrouwen ...misschien heeft u ook iets veel tegen bepaalde arme arbeiders in de maatschapij .





vernoem men naam dan niet en richt u dan niet tot mij dan hebtge da ni da heet sociale communicatie .

Ik bedoelde met dat laatste dat je me niet moet uitmaken, liever niet.

lombas
28 februari 2006, 00:21
Ik vind het wel jammer hoor, ik heb Duncan's persoonlijke pagina's eens wat doorbladerd - het lijkt gewoon een teleurgestelde man, vergeten tussen die 6 miljard andere nozems... :?

Jammer dat-ie de laatste tijd zo onaanspreekbaar is.

Jazeker
28 februari 2006, 01:50
Ik voel een gedicht opborrelen...

lombas
28 februari 2006, 01:52
godver zeg... ik had hier een flinke reply gedaan en die stond hier ook een half uurtje maar nu is die weg.

Dat verdwijnen van berichten wordt toch wel erg.

Huh? Niet gemerkt... :?

Jazeker
28 februari 2006, 01:59
*jantje zag eens pruimen hangen... als eieren zo groot*

ingenious
28 februari 2006, 02:00
volgens mij wordt je paranoia en staat die post in k&k. duncan heeft meerdere threads hé. ;-)

lombas
28 februari 2006, 02:02
Volgens mij heeft Inge hard gelijk...

Jazeker
28 februari 2006, 02:07
Jantje zag die echt hangen hoor !

Jazeker
28 februari 2006, 02:08
Volgens mij heeft Inge hard gelijk...

Inge heeft gelijk.

Jazeker
28 februari 2006, 02:12
Ik geef jullie allen gelijk, en als overwinnaar heb ik meteen ook in de mate van het mogelijke de geschiedenis veranderd. Ik hoop dat jullie de aanpassing leuk vinden :D

(en mensen die hier niet wijs uit raken... Ik stelde iets dat niet waar was en Lombas en Ingenious wezen me terecht)

lombas
28 februari 2006, 02:14
Wat een zelfcensuur. Ik sleep je voor de Moderatorische Rechtbank van Enigste en Tegelijkertijd Hoogste Aanleg.

Al een geluk dat ik je post in de eeuwigheid heb vastgelegd...

Jazeker
28 februari 2006, 02:15
Wat een zelfcensuur. Ik sleep je voor de Moderatorische Rechtbank van Enigste en Tegelijkertijd Hoogste Aanleg.

Al een geluk dat ik je post in de eeuwigheid heb vastgelegd...

Jij noemt dat zelfcensuur. Ik noem dat herziening en herevaluatie. Kijk daar ... Freya laat haar benen zien !

ingenious
28 februari 2006, 02:17
Inge heeft gelijk.

dat wordt een mooi onderschrift. :-D

lombas
28 februari 2006, 02:18
Jij noemt dat zelfcensuur. Ik noem dat herziening en herevaluatie. Kijk daar ... Freya laat haar benen zien !

Ze loopt links, dan kijk ik rechts, en mocht ze rechts lopen, dan bekeer ik me tot het communisme!

PRIMAAT WAT PRIMEERT
ISCH DAT Z'HAAR BENEN SCHEERT

EVENWEL LOOPTSCH ZE AAN DIE RECHTERZIJDE
BEKEER U SCHNEL TOT DE COMMUNISTEN GEITENSOKKENWEIDE

lombas
28 februari 2006, 02:19
Inge heeft gelijk.

Inge heeft altijd gelijk.

Jazeker
28 februari 2006, 02:24
Ze loopt links, dan kijk ik rechts, en mocht ze rechts lopen, dan bekeer ik me tot het communisme!

PRIMAAT WAT PRIMEERT
ISCH DAT Z'HAAR BENEN SCHEERT

EVENWEL LOOPTSCH ZE AAN DIE RECHTERZIJDE
BEKEER U SCHNEL TOT DE COMMUNISTEN GEITENSOKKENWEIDE

Als ik mijn rijk vestig word jij mijn alchemist en dichter.

Jazeker
28 februari 2006, 02:28
dat wordt een mooi onderschrift. :-D

Ik heb al genoeg kandidaten voor het onderschrift... maar niet genoeg webruimte om ze te hosten. Daarom moet ik een beurtrol inlassen.

ingenious
28 februari 2006, 02:37
ik kan maar 1 quote in mijn onderschrift zetten, dus je hebt plaats moeten ruimen voor lombas. :>

lombas
28 februari 2006, 08:34
Als ik mijn rijk vestig word jij mijn alchemist en dichter.

Ik heb de titel van mijn ode aan u dan al:

NEE, DAT IS NIET ZEKER

lombas
28 februari 2006, 08:37
ik kan maar 1 quote in mijn onderschrift zetten, dus je hebt plaats moeten ruimen voor lombas. :>

Ik kan daar alleen maar oe-oe-oe-a-a-a op zeggen en daar als reactie raar met mijn armen op zwaaien.

Djiezes
28 februari 2006, 08:56
Ik vind het wel jammer hoor, ik heb Duncan's persoonlijke pagina's eens wat doorbladerd - het lijkt gewoon een teleurgestelde man, vergeten tussen die 6 miljard andere nozems... :?

Jammer dat-ie de laatste tijd zo onaanspreekbaar is.

PFFFF... Dat die klojo (en dan bedoel ik Duncan) om te beginnen al eens zou ophouden met de hele wereld de schuld te geven van zijn "problemen"...

lombas
28 februari 2006, 09:22
PFFFF... Dat die klojo (en dan bedoel ik Duncan) om te beginnen al eens zou ophouden met de hele wereld de schuld te geven van zijn "problemen"...

Ik probeer enkel begripvol te zijn... Een stadium dat hij misschien al jaren geleden heeft verlaten.

Als ik hem daar zie, met zijn katje... :?

Lof der Zotheid
28 februari 2006, 10:30
Ik probeer enkel begripvol te zijn... Een stadium dat hij misschien al jaren geleden heeft verlaten.

Als ik hem daar zie, met zijn katje... :?

En waar hebt gij zijn persoonlijke pagina dan wel gelezen?

lombas
28 februari 2006, 10:37
En waar hebt gij zijn persoonlijke pagina dan wel gelezen?

http://hometown.aol.com/kingcalanman/
http://hometown.aol.com/kingcalanman/myhomepage/personal.html

Het internet is er bezaaid mee :-D.

Lof der Zotheid
28 februari 2006, 11:58
http://hometown.aol.com/kingcalanman/
http://hometown.aol.com/kingcalanman/myhomepage/personal.html

Het internet is er bezaaid mee :-D.

Amai zeg, wat een raar geval...

lombas
28 februari 2006, 11:59
Amai zeg, wat een raar geval...

Sjjt. :-D

Lof der Zotheid
28 februari 2006, 12:00
Sjjt. :-D

Sorry, 'k zal héél stil zijn...:lol:

duncan
12 maart 2006, 14:35
Amai zeg, wat een raar geval...


klopt mor kei lief voor de gezinnen waar ik < graag > werk .

Bedankt om me aan te wijzen en te beschrijven maar ik doe daar niet aan mee & iddd begrip voor sommige heb ik niet en zal dat ook nooit hebben ...last van ?!

Goed houden zo ...zegt veel over uw persoon sociaal communicatief gezien :-)

King of beggars and fleas
12 maart 2006, 16:35
k ben toch blij dat je weer terug bent duncan :-D

duncan
12 maart 2006, 17:00
k ben toch blij dat je weer terug bent duncan :-D


kei lief moh zo lang ik me niet welkom voel blijf ik niet lang zenne .

Bedankt king :)

lombas
13 maart 2006, 10:18
Ik vind dat ook tof...

Lof der Zotheid
13 maart 2006, 10:34
klopt mor kei lief voor de gezinnen waar ik < graag > werk .

Bedankt om me aan te wijzen en te beschrijven maar ik doe daar niet aan mee & iddd begrip voor sommige heb ik niet en zal dat ook nooit hebben ...last van ?!

Goed houden zo ...zegt veel over uw persoon sociaal communicatief gezien :-)

Goed zo! En nu nog eens héél rustig en in het Nederlands? Want eerlijk gezegd snap ik niet veel van wat gij daar neergepend hebt...

duncan
13 maart 2006, 10:36
Goed zo! En nu nog eens héél rustig en in het Nederlands? Want eerlijk gezegd snap ik niet veel van wat gij daar neergepend hebt...



tjah cynikus kweet datge het niet zo hebt met men nederlands ...lees het dan niet in plaats van commentaar te geven en mensen buiten te pesten.

Wiltge nederlands oké zeg me dan eens wa het woord oelewapper wil zeggen en leer dit volk wat bij zoals ge mé mij probeert op een iets wat negatievere manier ...zo te bemerken .

* some people like 2 play

Chipie
13 maart 2006, 11:02
tjah cynikus kweet datge het niet zo hebt met men nederlands ...lees het dan niet in plaats van commentaar te geven en mensen buiten te pesten.

Wiltge nederlands oké zeg me dan eens wa het woord oelewapper wil zeggen en leer dit volk wat bij zoals ge mé mij probeert op een iets wat negatievere manier ...zo te bemerken .

* some people like 2 play:thumbsup:

Lof der Zotheid
13 maart 2006, 11:38
tjah cynikus kweet datge het niet zo hebt met men nederlands ...lees het dan niet in plaats van commentaar te geven en mensen buiten te pesten.

Wiltge nederlands oké zeg me dan eens wa het woord oelewapper wil zeggen en leer dit volk wat bij zoals ge mé mij probeert op een iets wat negatievere manier ...zo te bemerken .

* some people like 2 play

Ik wil niemand buitenpesten. Ik begrijp maar al te goed dat de werkmensen van ons eigen volk ten onrechte worden benadeeld ten opzichte van vreemdelingen. In dat opzicht heb ik alle begrip voor uw situatie. Wat ik wil aantonen, is dat ge niets bereikt door zo onsamenhangend te brabbelen, en in zo'n slecht Nederlands woorden neer te krabbelen. Ge snijdt er alleen mee in uw eigen vlees.

1handclapping
13 maart 2006, 14:06
In Antwerpen doen we aan alfabetische armoedebestrijding, sorry : armenbestrijding. De basisfilosofie zijnde zorg dat er geen armen zijn, dan is er ook geen armoede. We begonnen aan de letter Z : armen van Zimbabwaanse afkomst, vervolgens de X = Xenofobe armen.. We zijn nu aan de V belandt = Vlaamse armen.. Enfin : de Albanese armen hebben geluk.

In vergelijking met de periode 1940 - 1945 zijn we er met reuzeschreden op vooruit gegaan. In die gezegende tijd was het probleem Joden verwijderen
en wel op racistische gronden. Iemand die nooit van zijn leven de binnenkant van een synagoge gezien had, maar waarvan eender welke roddelaar het gerucht kon verspreiden dat de man van moederszijde ooit een joodse voorvader had gehad had in alle geval prijs : hij verdween uit Antwerpen
en wat er daarna mee gebeurde : daar hadden wij toen niets mee te maken en nu vanzelfsprekend nog veel minder.

Van zodra VB-VLOTT aan de macht komt breken we alle ziekenhuizen af, sluiten alle RVT's, OCMW centra en restaurants met goedkope maaltijden,
drugverslaafdencentra enz.. als we die instellingen naar de prachtige Ardennen
verplaatsen geeft ons dat weer politieke munt om te stellen dat Wallonië ons te veel geld kost (& tegelijk kunnen we alle mogelijke taksen in Antwerpen verlagen !)

lombas
13 maart 2006, 14:18
Van zodra VB-VLOTT aan de macht komt breken we alle ziekenhuizen af, sluiten alle RVT's, OCMW centra en restaurants met goedkope maaltijden,
drugverslaafdencentra enz.. als we die instellingen naar de prachtige Ardennen
verplaatsen geeft ons dat weer politieke munt om te stellen dat Wallonië ons te veel geld kost (& tegelijk kunnen we alle mogelijke taksen in Antwerpen verlagen !)

Niet overdrijven aub... Dat zou ik namelijk niet echt verwachten van een solidaristische partij.

Jazeker
13 maart 2006, 16:49
Van zodra VB-VLOTT aan de macht komt breken we alle ziekenhuizen af, sluiten alle RVT's, OCMW centra en restaurants met goedkope maaltijden,
drugverslaafdencentra enz.. als we die instellingen naar de prachtige Ardennen
verplaatsen geeft ons dat weer politieke munt om te stellen dat Wallonië ons te veel geld kost (& tegelijk kunnen we alle mogelijke taksen in Antwerpen verlagen !)

Alsook zal Antwerpen zijn nucleaire wapens inzetten tegen Rotterdam, Iran verplichten zich te kerstenen, en de kabelmaatschappijen verplichten om enkel nog maar Duitsche zenders te vertonen. Alle lieve diertjes in asielen zullen worden afgeslacht door FDW zelve en een huilend klein meisje zal worden ineengeslagen door Karel Dillen.

8)

duncan
13 maart 2006, 20:15
Ik wil niemand buitenpesten. Ik begrijp maar al te goed dat de werkmensen van ons eigen volk ten onrechte worden benadeeld ten opzichte van vreemdelingen. In dat opzicht heb ik alle begrip voor uw situatie. Wat ik wil aantonen, is dat ge niets bereikt door zo onsamenhangend te brabbelen, en in zo'n slecht Nederlands woorden neer te krabbelen. Ge snijdt er alleen mee in uw eigen vlees.



oelewapper betekent embetante mensen ...mensen die tegen andere zeggen en persoon in kwestie dat zen nederlands " slecht " is .

Lees het dan niet - concervatieven kaffer ;-) gij snijd ook zo in uw eigen vlees door eerst consevatief aan te merken gelijk de meeste mé kostuum in dees landje .
Da van die werkmensen kunt gij niet vatten want ge doet alsof ge me niet begrijpt maar leest en relativeerd zo blijkt nu ...voor zo ver ge da kunt uiteraard .

Pesten ?! neej het lijkt alzo ...komt zo over zoals ik schreef .

TIP: leert wa sociaal cognitiever zijn en vriendelijker da helpt .
:-D

Lof der Zotheid
14 maart 2006, 12:55
oelewapper betekent embetante mensen ...mensen die tegen andere zeggen en persoon in kwestie dat zen nederlands " slecht " is .

Lees het dan niet - concervatieven kaffer ;-) gij snijd ook zo in uw eigen vlees door eerst consevatief aan te merken gelijk de meeste mé kostuum in dees landje .
Da van die werkmensen kunt gij niet vatten want ge doet alsof ge me niet begrijpt maar leest en relativeerd zo blijkt nu ...voor zo ver ge da kunt uiteraard .

Pesten ?! neej het lijkt alzo ...komt zo over zoals ik schreef .

TIP: leert wa sociaal cognitiever zijn en vriendelijker da helpt .
:-D

We praten langs elkaar heen. Het enige wat ik heb proberen te zeggen, is dat ge misschien iets samenhangender en iets korter moet schrijven. Zo wordt ge ook beter begrepen. Het was zeker niet mijn bedoeling u te pesten of buiten te pesten. Mocht ge u gekwetst hebben gevoeld, dan excuseer ik mij hierbij.

PS: Ik weet wel wat een oelewapper is ;-) ...

Proletariër
12 juli 2006, 06:04
en wat is een oelewapper nu juist?