PDA

View Full Version : 10 cartoondoden in Libië


Mahdi
18 februari 2006, 10:07
De mo-gekken krijgen er maar geen genoeg van :


18/02 Tien doden bij rellen over Mohammed-prenten in Libië

http://assets.rug.be/img_art/site/images/72911290-518b-423c-bf12-80b555bbc9d1.jpg
Een demonstratie tegen de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed heeft in de Libische stad Benghazi tot hevige rellen geleid rond het Italiaanse consulaat in die stad.
Bij de wanordelijkheden zijn volgens de politie tien mensen om het leven gekomen en verscheidene anderen gewond geraakt. Het gebouw waar de Italiaanse diplomatieke missie in is gevestigd werd in brand gestoken.

De rellen ontstonden toen ongeveer duizend demonstranten probeerden het consulaat te bestormen en agenten die onder de voet dreigden te worden gelopen met scherp begonnen te schieten. Aanleiding voor de rellen is het dragen van een T-shirt met de omstreden prenten door de Italiaanse minister van bestuurlijke hervormingen, Roberto Calderoli van de rechtse Lega Nord. Premier Silvio Berlusconi heeft Calderoli, die zich beriep op de volgens hem door moslims bedreigde vrijheid van meningsuiting die door alle politici verdedigd zou moeten worden, gevraagd zijn ontslag in te dienen.
Het Italiaanse ministerie van buitenlandse zaken heeft de rellen rond het consulaat veroordeeld en Tripoli verantwoordelijk gesteld voor het garanderen van de veiligheid van Italiaanse diplomaten in het land.


http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={745148FF-52D6-4D9A-883C-97CEB35055BF}


Zot zijn doet niet zeer, je gaat er alleen maar een heel klein beetje dood van...

Beagle
18 februari 2006, 10:08
Ik wist niet dat Libiers fervente islamieten waren.

Jampie
18 februari 2006, 10:09
De mo-gekken krijgen er maar geen genoeg van :


18/02 Tien doden bij rellen over Mohammed-prenten in Libië

http://assets.rug.be/img_art/site/images/72911290-518b-423c-bf12-80b555bbc9d1.jpg
Een demonstratie tegen de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed heeft in de Libische stad Benghazi tot hevige rellen geleid rond het Italiaanse consulaat in die stad.
Bij de wanordelijkheden zijn volgens de politie tien mensen om het leven gekomen en verscheidene anderen gewond geraakt. Het gebouw waar de Italiaanse diplomatieke missie in is gevestigd werd in brand gestoken.

De rellen ontstonden toen ongeveer duizend demonstranten probeerden het consulaat te bestormen en agenten die onder de voet dreigden te worden gelopen met scherp begonnen te schieten. Aanleiding voor de rellen is het dragen van een T-shirt met de omstreden prenten door de Italiaanse minister van bestuurlijke hervormingen, Roberto Calderoli van de rechtse Lega Nord. Premier Silvio Berlusconi heeft Calderoli, die zich beriep op de volgens hem door moslims bedreigde vrijheid van meningsuiting die door alle politici verdedigd zou moeten worden, gevraagd zijn ontslag in te dienen.
Het Italiaanse ministerie van buitenlandse zaken heeft de rellen rond het consulaat veroordeeld en Tripoli verantwoordelijk gesteld voor het garanderen van de veiligheid van Italiaanse diplomaten in het land.


http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={745148FF-52D6-4D9A-883C-97CEB35055BF}


Zot zijn doet niet zeer, je gaat er alleen maar een heel klein beetje dood van...Sinds wanneer vind jij het erg dat er moslims gedood worden ?

stab
18 februari 2006, 10:34
Premier Silvio Berlusconi heeft Calderoli, die zich beriep op de volgens hem door moslims bedreigde vrijheid van meningsuiting die door alle politici verdedigd zou moeten worden, gevraagd zijn ontslag in te dienen.Oh, maar , er is hier in Europa niks aan de hand, hoor.

longhorn
18 februari 2006, 23:49
In Nigeria zijn vandaag 15 mensen omgekomen(vermoord) en kerken in brand gestoken toen moslims christenen aanvielen uit cartoonprotest. Commentaar overbodig zeker? Ik ben gewoon blij dat ik in een regio woon waar er heel weinig van die pestlijders wonen.

Bhairav
19 februari 2006, 00:00
Ik wist niet dat Libiers fervente islamieten waren.
Dat komt er van als ge geen VBer zijt.

carlgustaaf
19 februari 2006, 00:01
Ik wist niet dat Libiers fervente islamieten waren.En eveneens fervente Italianen-haters nu.

carlgustaaf
19 februari 2006, 00:05
In Nigeria zijn vandaag 15 mensen omgekomen(vermoord) en kerken in brand gestoken toen moslims christenen aanvielen uit cartoonprotest. Commentaar overbodig zeker? Ik ben gewoon blij dat ik in een regio woon waar er heel weinig van die pestlijders wonen.Die cartoons worden toch gewoon als excuse gebruikt .Anders hadden deze killers wel iets anders gevonden om ten strijde te trekken.Zelfs Nostradamus had het al door, honderden jaren terug: de derde wereldoorlog zal starten "dankzij" de arabieren.Tevens betekent hij het einde van deze bevolkingsgroep ...

Mustapha
19 februari 2006, 12:26
Arabieren maken maar +/-20% deel uit van de gehele Islamitische populatie ;-)

De grootste rellen waren in Pakistan, Indië, Nigeria, Indonesië, Maleisië, Afghanistan ..... stuk voor stuk niet-Arabische landen.

Bhairav
19 februari 2006, 12:50
Dat gaan ze allemaal negeren. Zo hoort dat, dat is goed voor de socio-cohesiviteit.

Knuppel
19 februari 2006, 12:57
Sinds wanneer vind jij het erg dat er moslims gedood worden ?

Mahdi, is dat niet de naam van de vrouw van Peter De Ryck en één van zijn vele dubbelnicks?

Peter De Ryck, is dat niet de man achter de huidige 'Carina' en een fan van Blokwatch?

Firestone
19 februari 2006, 13:01
Mahdi, is dat niet de naam van de vrouw van Peter De Ryck en één van zijn vele dubbelnicks?
Ik dacht eigenlijk dat Mahdi Wreker was ...

Knuppel
19 februari 2006, 13:01
Arabieren maken maar +/-20% deel uit van de gehele Islamitische populatie ;-)

De grootste rellen waren in Pakistan, Indië, Nigeria, Indonesië, Maleisië, Afghanistan ..... stuk voor stuk niet-Arabische landen.

En wat wilde je daarmee bewijzen, Mustapha?
Dat niet alle Islamieten uit hetzelfde vaatje tappen waar Mohamed 'zijn' Allah uit opviste?

stab
19 februari 2006, 13:02
Mahdi, is dat niet de naam van de vrouw van Peter De Ryck en één van zijn vele dubbelnicks?Neen hoor, Mahdi is zeker niet pdr.
Lees maar zijn berichten na.
Mss is het wel Wreker.

stab
19 februari 2006, 13:03
Ik dacht eigenlijk dat Mahdi Wreker was ...Tjein, meiske, ge waart me efkes voor.

Knuppel
19 februari 2006, 13:03
Dat gaan ze allemaal negeren. Zo hoort dat, dat is goed voor de socio-cohesiviteit.

Maar zij zullen jou niet negeren, wees gerust....

Knuppel
19 februari 2006, 13:10
Oh, maar , er is hier in Europa niks aan de hand, hoor.

Neen hoor.
Berlusconi en Poetin spelen geen eerste viool ergens in Europa.
Het zijn alleen maar de zoveelste STAATSHOOFDEN die aan de macht proberen te blijven.
Ten allen prijze.

Knuppel
19 februari 2006, 13:26
Neen hoor, Mahdi is zeker niet pdr.
Lees maar zijn berichten na.
Mss is het wel Wreker.

Het zou kunnen.

'Mady' heeft echter meermaals haar man gesteund op dit forum.
'Mahdi' past echter beter bij de nieuwe, linkse status van de man die kortgeleden nog voet aan de grond probeerde te krijgen bij Blokwatch. De liefde is echter nooit van lange duur.
Met iemand die zijn huig naar de wind hangt, en, die telkens opnieuw het deksel op de neus krijgt, weet je maar nooit.

daiwa
19 februari 2006, 14:10
Oh, maar , er is hier in Europa niks aan de hand, hoor.


Over 10 tot 15 jaar zullen allochtonen de meerderheid uitmaken in de grote steden en zitten we wellicht in een etnische burgeroorlog” – Dyab Abou Jahjah.



"Het multiculturalisme is een tragische vergissing die de westerse beschaving duur te staan zal komen. De overdreven openheid van het Westen voor immigranten met een andere culturele achtergrond vergemakkelijkt de aanslagen door radicale islamisten in westerse landen” – Vaclav Klaus, president van Tsjechië

Mahdi
19 februari 2006, 15:42
Ik dacht eigenlijk dat Mahdi Wreker was ...

Ik dacht eerder aan Theo :

http://www.femblog.nl/2005/07/13/B.jpg

Firestone
19 februari 2006, 17:19
Ik dacht eerder aan Theo :

http://www.femblog.nl/2005/07/13/B.jpg:?
Euh, en dan?
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat de moord op Theo Van Gogh een vreselijke misdaad was?
Daar ben ik het uiteraard mee eens.
En verder?

Knuppel
19 februari 2006, 17:44
Ik dacht eerder aan Theo :

http://www.femblog.nl/2005/07/13/B.jpg

Aan zijn slachter bedoel je?