PDA

View Full Version : Ik denk dat Lombas moderator is!

duveltje382
20 februari 2006, 19:23
Wie deelt mijn mening ook!
Ik heb hem al een paar keren betrapt;-)

Proletariër
20 februari 2006, 19:25
dat zou wel verklaren waarom er zoveel klachten zijn over de moderatie hier :lol:

BigF
20 februari 2006, 20:20
dat zou wel verklaren waarom er zoveel klachten zijn over de moderatie hier :lol:
:rofl:

Phrea|K
20 februari 2006, 22:05

Betrapt op wat?

giserke
20 februari 2006, 23:06
volgens mij is het een 'haar' :?

Jazeker
21 februari 2006, 02:24

Ik denk het nie !

En Lombas is geen moderator. Als de leider van lombasianen en tevens hoofd van een eigen sekte en tevens aanstormend leider van de stadsstaat Antwerpen en tevens hoofd van de partij Propol ook nog eens moderator moet spelen, dan is dat het begin van het einde. Zijn samenleving was glorieus, maar de decadentie sloeg snel toe.

Proletariër
21 februari 2006, 07:15
ja, ik heb da ook gezien op die avatar, stond vroeger een foto via de webcam van lombas 8)

lombas
21 februari 2006, 15:50
Ik denk het nie !

En Lombas is geen moderator. Als de leider van lombasianen en tevens hoofd van een eigen sekte en tevens aanstormend leider van de stadsstaat Antwerpen en tevens hoofd van de partij Propol ook nog eens moderator moet spelen, dan is dat het begin van het einde. Zijn samenleving was glorieus, maar de decadentie sloeg snel toe.

Propol is niet de naam van de partij, die wordt hopelijk op 3 maart bekend gemaakt, en ik heb geen enkele officiele functie daarbinnen (voorlopig, dat wordt ook op 3 maart bekend gemaakt).

Ten tweede zijn het de Lombasianisten, niet de lombasianen.

Ten derde de decadentie is nog niet toegeslaan. Ik moet eerst zo'n portefeuille ter beschikking krijgen. Als dat het geval is, ben ik bereid iedereen hier wat toe te stoppen om braaf te zijn.

lombas
21 februari 2006, 15:51

:-D

lombas
21 februari 2006, 15:51

Iemand van de moderatie zou hier uitsluitsel kunnen geven, natuurlijk...

BigF
21 februari 2006, 15:55
Ik snap die moderatie hier niet;

gisteren ofzo opent Driewerf nen topic over iemand die zich in het hol van de leeuw bevindt (duidelijk als grap bedoeld) en die topic wordt zonder pardon gesloten wegens "persoonlijke topic".

Deze topic, die minstens even persoonlijk is, blijft gewoon open...

What's the difference??

lombas
21 februari 2006, 16:02

gisteren ofzo opent Driewerf nen topic over iemand die zich in het hol van de leeuw bevindt (duidelijk als grap bedoeld) en die topic wordt zonder pardon gesloten wegens "persoonlijke topic".

What's the difference??

Er wordt hier geen melding gemaakt van mijn persoonlijke eigenschappen, dus ik vind het geen aanslag om mijn persoonlijke gegevens.

duveltje382
21 februari 2006, 16:11

What's the difference?? Hmmmmmmmmmm.......,,,,?????? 'Tja het is omdat ik maar duveltje 382 ben hé Ik verhef jullie tot de stand der wijzen. Maar ik vind het toch maar zwakjes hoor!

Lof der Zotheid
21 februari 2006, 16:57
Ten tweede zijn het de Lombasianisten, niet de lombasianen.

Zijn het niet de Lombavianen (zie avatar) ?:twisted: :twisted:

Ten derde de decadentie is nog niet toegeslaan. Ik moet eerst zo'n portefeuille ter beschikking krijgen. Als dat het geval is, ben ik bereid iedereen hier wat toe te stoppen om braaf te zijn.

Ge zijt in elk geval een echte politicus, decadent of niet...

duveltje382
21 februari 2006, 17:17
Zijn het niet de Lombavianen (zie avatar) ?:twisted: :twisted:

Ge zijt in elk geval een echte politicus, decadent of niet...
Van welke partij?

Armadel
21 februari 2006, 18:10
Lombas moderator en politics zakt naar een nieuwe diepte.

duveltje382
21 februari 2006, 18:35

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zeker niet,Lombas is daar te eerlijk voor.
Maar voor mij mag hij moderator zijn hoor!;-)

Proletariër
21 februari 2006, 19:22
8O nog dieper?

Armadel
21 februari 2006, 19:43
Ik denk het wel...

lombas
21 februari 2006, 21:17
Eigenlijk ben ik inderdaad wel altijd eerlijk als het onbezoldigd is :D

Percalion
21 februari 2006, 21:46
Ik stel als geheim administrator van CP mijn veto tegen zulks een aanstelling. Geen lombavianen op het forum waar ik via een geheim genootschap baas van ben!

Jazeker
21 februari 2006, 21:49
Ik stel als geheim administrator van CP mijn veto tegen zulks een aanstelling. Geen lombavianen op het forum waar ik via een geheim genootschap baas van ben!

Nee beste, jij wordt alleen geacht te denken dat je daar baas bent. NWO-newbie.

BigF
21 februari 2006, 22:57
Hmmmmmmmmmm.......,,,,?????? 'Tja het is omdat ik maar duveltje 382 ben hé Ik verhef jullie tot de stand der wijzen. Maar ik vind het toch maar zwakjes hoor!
Hey, Duveltje, das geen kritiek op u hoor! ;-)
Gewoon een vraag aan de mods.

Of hey! Jij bent zelf mod!!! :-D
Met de verdachtmakingen probeer je de aandacht van je eigen persoontje af te wenden!! Jaja, 'k heb u wel door!
;-)

giserke
22 februari 2006, 00:32
Lombas, en vraagje.
Zijde gij nu ne vent of een vrouw? :-o

StevenNr1
22 februari 2006, 01:00
Lombas, en vraagje.
Zijde gij nu ne vent of een vrouw? :-oDit verdient een fatwa.

Jazeker
22 februari 2006, 01:29
Lombas, en vraagje.
Zijde gij nu ne vent of een vrouw? :-o

Een man, een man zeg ik.

http://users.skynet.be/fb032911/Jos/media/pictures/Jos%20Spreekwoord.JPG

Proletariër
22 februari 2006, 05:38
ale Jazeker, speel zo niet mee giserkes voeten...

lombas
22 februari 2006, 09:53
Ik ben een man, en ik heb maar één keer het tegenovergestelde beweerd.

Toen kreeg ik allerlei rare PM'ekes...

Armadel
22 februari 2006, 10:37
Ik ben een man, en ik heb maar één keer het tegenovergestelde beweerd.

Toen kreeg ik allerlei rare PM'ekes...

Tuurlijk. En al die nachtelijke uitspattingen dan? Die tellen niet mee zeker? Jij bent precies een revisionist van je eigen verleden.

Lof der Zotheid
22 februari 2006, 12:17
Van welke partij?

Wat ik bedoelde is, dat hij een politicus in hart en nieren is...

lombas
22 februari 2006, 12:57
Tuurlijk. En al die nachtelijke uitspattingen dan? Die tellen niet mee zeker? Jij bent precies een revisionist van je eigen verleden.

:-D Daar kan ik maar één ding op zeggen, op zijn aaps: oe-oe-oe-a-a-a

lombas
22 februari 2006, 12:58
Wat ik bedoelde is, dat hij een politicus in hart en nieren is...

Dat pakt mij nu.

(lees: dat wordt een bonus voor jou als ik die portefeuille in handen krijg)

Amigocratie boven alles - samen maken we de representatiedemocratie kapot! :-D

Armadel
22 februari 2006, 13:55
En laten we voor Lombas een woordenboek kopen zodat hij tenminste van zijn neologistische buien af raakt.

Lof der Zotheid
22 februari 2006, 15:33
Dat pakt mij nu.

(lees: dat wordt een bonus voor jou als ik die portefeuille in handen krijg)

Amigocratie boven alles - samen maken we de representatiedemocratie kapot! :-D

Dank u, dank u! Eindelijk iemand gevonden die ook graag aan vriendjespolitiek doet, en net zo corrupt en slecht is als ik:twisted: :-D !

lombas
22 februari 2006, 15:55
Dank u, dank u! Eindelijk iemand gevonden die ook graag aan vriendjespolitiek doet, en net zo corrupt en slecht is als ik:twisted: :-D !

Daar draait het toch om in de representatiepolitiek... :-D

Behalve de Bubbels natuurlijk, die zijn met alles in orde :twisted:

...

Ze hebben dan ook niks... :-D

Lof der Zotheid
22 februari 2006, 16:05
Daar draait het toch om in de representatiepolitiek... :-D

Behalve de Bubbels natuurlijk, die zijn met alles in orde :twisted:

...

Ze hebben dan ook niks... :-D

:twisted: :twisted: :twisted: Kunnen we dan al gelijk een som overeenkomen? Ik krijg mijn smeergeld het liefst zo rap mogelijk!:twisted: :twisted: :twisted:

lombas
22 februari 2006, 16:11
:twisted: :twisted: :twisted: Kunnen we dan al gelijk een som overeenkomen? Ik krijg mijn smeergeld het liefst zo rap mogelijk!:twisted: :twisted: :twisted:

Eerst op mij stemmen, dan zien we wel.

StevenNr1
22 februari 2006, 16:13
Ranst zei u he, hmz, kunt ge misschien dervoor zorgen dat de watertoren uit mijn zicht verdwijnt, er een asielcentrum bijkomt en de tennisfaciliteiten niet ver vd watertoren voor mij gratis worden en voor snobs verboden, als ik u verkies en wat in uw handen stop?

lombas
22 februari 2006, 16:17
Ranst zei u he, hmz, kunt ge misschien dervoor zorgen dat de watertoren uit mijn zicht verdwijnt, er een asielcentrum bijkomt en de tennisfaciliteiten niet ver vd watertoren voor mij gratis worden en voor snobs verboden, als ik u verkies en wat in uw handen stop?

Welke van de watertorens? Er staat er één op honderd meter van mijn huis... :-D Daarnaast woont trouwens toevallig een Zuid-Afrikaan die teruggaat...

Twee asielcentra? Mokee dan... Dan kan ik die extra subsidies gebruiken voor steekpenningen :twisted: Die migranten kunnen wel in een tentje...

Hoezéé, toch dié watertoren 8O Jij bent mijn buurjongen offa?

Ik stel wel eisen aan wat soort zaken ik in mijn handen gestopt krijg :?

StevenNr1
22 februari 2006, 16:20
Familie van mij woont op 5 meter (foutmarge van 5000%) van dien toren en ik ben daar eens gaan tennissen op een kutveld dat niet meer gebruikt werd omdat we op die andere niet op mochten vermits ge daarvoor moe(s)t betalen. En dien toren vind ik echt lelijk, daar mee.

lombas
22 februari 2006, 16:21
Familie van mij woont op 5 meter (foutmarge van 5000%) van dien toren en ik ben daar eens gaan tennissen op een kutveld dat niet meer gebruikt werd omdat we op die andere niet op mochten vermits ge daarvoor moe(s)t betalen. En dien toren vind ik echt lelijk, daar mee.

8O Buurjongen!

StevenNr1
22 februari 2006, 16:23
Die hun tuin ligt naast dat wegtje dat naar dat plein vak voor dien toren loopt, ongeveer.

Jazeker
22 februari 2006, 17:08

Je bent al meteen een klassiek politicus geworden... beloven voor de verkiezingen en daarna afvoeren. Ik stem niet op u :evil:

BigF
22 februari 2006, 19:10
Die hun tuin ligt naast dat wegtje dat naar dat plein vak voor dien toren loopt, ongeveer.
Is dat links van dat grasveldje tegenover dienen bakker waar ge passeert als ge rechts naast dien toren dat doodlopend straatje uitloopt?
Allez, als ge van rechts komt toch...

StevenNr1
22 februari 2006, 19:12
Euh, ge zijt er mee aan het lachen?

BigF
22 februari 2006, 19:19
Euh, ge zijt er mee aan het lachen?
Ik denk dat we het over nen andere toren hebben.
;-)

Lof der Zotheid
23 februari 2006, 11:50

Geen probleem. Misschien zouden we dan een klein voorschotje overeen kunnen komen?

Armadel
23 februari 2006, 11:52
U beseft toch dat Lombas geen aanhang heeft en u dus naar uw geld zal kunnen fluiten?

lombas
23 februari 2006, 13:26
Je bent al meteen een klassiek politicus geworden... beloven voor de verkiezingen en daarna afvoeren. Ik stem niet op u :evil:

Daar zal je dan zelf de gevolgen van moeten dragen...

lombas
23 februari 2006, 13:26
U beseft toch dat Lombas geen aanhang heeft en u dus naar uw geld zal kunnen fluiten?

We hebben juist tienduizende folders verspreid :?