PDA

View Full Version : Nieuw


C.C.
26 februari 2006, 15:48
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)

Lincoln
26 februari 2006, 16:03
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)Welkom en veel geluk op dit forum.

Smurfje
26 februari 2006, 16:03
Hoi, C.C.

Je avatar is niet echt origineel, maar goed.

Welkom op het forum.

C.C.
26 februari 2006, 16:05
Hoi, C.C.

Je avatar is niet echt origineel, maar goed.

Welkom op het forum.

Nja ben er nog maar pas , binnenkort schakel ik sowieso over op een avatar van mezelf , maar vind je hem niet origineel omdat er vele mensen zo een hebben OF omdat je gewoon tegen VB bent :roll: Just a question

Smurfje
26 februari 2006, 16:12
Nja ben er nog maar pas , binnenkort schakel ik sowieso over op een avatar van mezelf , maar vind je hem niet origineel omdat er vele mensen zo een hebben OF omdat je gewoon tegen VB bent :roll: Just a question

:-D Meteen al een politieke discussie.

Nou, ik ben niet vóór het VB, maar dat wil niet zeggen dat ik het haat of iets dergelijks.

In ieder geval, ik hoop dat je iets origineels gaat toevoegen aan dit forum en niet dat links/rechts gedoe iedere keer.

Dus nogmaals welkom en veel plezier.

BigF
26 februari 2006, 16:14
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)
Welkom!
;-)

C.C.
26 februari 2006, 16:14
:-D Meteen al een politieke discussie.

Nou, ik ben niet vóór het VB, maar dat wil niet zeggen dat ik het haat of iets dergelijks.

In ieder geval, ik hoop dat je iets origineels gaat toevoegen aan dit forum en niet dat links/rechts gedoe iedere keer.

Dus nogmaals welkom en veel plezier.

Niet echt een discussie , het was niet mijn bedoeling 'kwaad' over te komen :-) Nja in mijn eigen mening ben ik rechts , maar ik probeer op een forum altijd zo goed mogelijk Algemeen te reageren en rekening te houden met alle meningen

BigF
26 februari 2006, 16:18
Niet echt een discussie , het was niet mijn bedoeling 'kwaad' over te komen :-) Nja in mijn eigen mening ben ik rechts , maar ik probeer op een forum altijd zo goed mogelijk Algemeen te reageren en rekening te houden met alle meningen

Je moet gewoon uitkomen voor je mening. Waarom zou je 'algemeen' reageren als je eigenlijk een rechts standpunt inneemt?

En 'rekening houden met alle meningen' is een heeel mooi idee, maar hou de Prozac alvast maar in de buurt, want je gaat werk hebben...
;-)

Smurfje
26 februari 2006, 16:19
Je moet gewoon uitkomen voor je mening. Waarom zou je 'algemeen' reageren als je eigenlijk een rechts standpunt inneemt?

En 'rekening houden met alle meningen' is een heeel mooi idee, maar hou de Prozac alvast maar in de buurt, want je gaat werk hebben...
;-)

:-)

Mooi uitgelegd.

Maar in K&K heb je meestal geen prozac nodig.

C.C.
26 februari 2006, 16:20
Je moet gewoon uitkomen voor je mening. Waarom zou je 'algemeen' reageren als je eigenlijk een rechts standpunt inneemt?

En 'rekening houden met alle meningen' is een heeel mooi idee, maar hou de Prozac alvast maar in de buurt, want je gaat werk hebben...
;-)

Ja , het is niet mijn bedoeling om mensen met een ander standpunt te ontmoedigen , noch ze te overtuigen dat mijn mening beter is , maar het is wel zo dat een Forum een plaats is waar mensen hun mening uiten , hoe die mening ook luid :-)

garfield
26 februari 2006, 16:22
gegroet

Kim
26 februari 2006, 16:27
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)

Welkom op politics, khoop dat je het hier naar je zin zal hebben! :)

C.C.
26 februari 2006, 16:29
Welkom op politics, khoop dat je het hier naar je zin zal hebben! :)

Dat hoop ik ook , tot nu toe valt het serieus goed mee , nog geen tegenstand gehad van niemand

BTW : kan iemand me even de Member Names (die gebaseerd zijn op het aantal berichten dat je hebt) vertellen of verwijzen naar waar deze zijn weergegeven

Firestone
26 februari 2006, 16:37
Dat hoop ik ook , tot nu toe valt het serieus goed mee , nog geen tegenstand gehad van niemand

BTW : kan iemand me even de Member Names (die gebaseerd zijn op het aantal berichten dat je hebt) vertellen of verwijzen naar waar deze zijn weergegevenKlik op Ledenlijst (http://forum.politics.be/memberlist.php) in het menu.
Als je dan op één van de titels klikt wordt de lijst op dat veld gesorteerd.

Ik geef deze informatie alléén omdat je beloofd heb een leukere avatar te kiezen.;-)

Oh ja, Welkom !!!

BigF
26 februari 2006, 16:37
http://forum.politics.be/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30

Zonder dank

(Edit; Firestone was net even sneller...)

C.C.
26 februari 2006, 16:39
Klik op Ledenlijst (http://forum.politics.be/memberlist.php) in het menu.
Als je dan op één van de titels klikt wordt de lijst op dat veld gesorteerd.

Ik geef deze informatie alléén omdat je beloofd heb een leukere avatar te kiezen.;-)

Oh ja, Welkom !!!

Ik had het over de Ranks :roll: (VB : Gouverneur , ...)

Firestone
26 februari 2006, 16:47
Ik had het over de Ranks :roll: (VB : Gouverneur , ...)Allez, tweede poging (http://forum.politics.be/showpost.php?p=776414&postcount=3).

C.C.
26 februari 2006, 16:57
Allez, tweede poging (http://forum.politics.be/showpost.php?p=776414&postcount=3).

Thanks :-)

Bhairav
26 februari 2006, 19:59
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)
Millitante seut.

Pietje
26 februari 2006, 20:01
Ik had het over de Ranks :roll: (VB : Gouverneur , ...)

Om je vlug gerust te stellen, want ik voel aan mijn water dat dat nogal delicaat ligt voor jou : na 100 posts ben je geen "vreemdeling" meer.:roll:

van Maerlant
26 februari 2006, 20:06
Welkom, C.C. Zo te zien hebt u al kennins gemaakt met Pietje. Wordt er maar aan gewoon, want er zijn hier wel meer rooie rakkers voor wie elke Vlaams-Nationalist een racist is. U zal zelf wel zien wie :)
Nogmaals: welkom.

duveltje382
26 februari 2006, 20:08
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)

Hallo ik ben duveltje 382,veel plezier op dit forum;-)

Praetorian
26 februari 2006, 20:11
Millitante seut.*Schuift pintje naar Bhairav*

Praetorian
26 februari 2006, 20:13
Welkom, C.C. Zo te zien hebt u al kennins gemaakt met Pietje. Wordt er maar aan gewoon, want er zijn hier wel meer rooie rakkers voor wie elke Vlaams-Nationalist een racist is. U zal zelf wel zien wie :)
Nogmaals: welkom.
Gelukkig heb je nog Pelgrim, Jaani en mij: marxist en flamingant 8).

van Maerlant
26 februari 2006, 20:17
Gelukkig heb je nog Pelgrim, Jaani en mij: marxist en flamingant 8).

Tjaa, ik ben steeds goed overeen gekomen met Pelgrim. Ik heb door zijn posts zelfs een proefabonnement op Meervoud genomen :) (natuurlijk enkel om te zien hoe Vlaams-Nationalistisch Links in elkaar zit... Maar mmh, nu ik erover nadenk, ik heb hier nog een Sovjet vlag hangen vanuit mn korte dagen als Leninist :p )

Praetorian
26 februari 2006, 20:23
Tjaa, ik ben steeds goed overeen gekomen met Pelgrim. Ik heb door zijn posts zelfs een proefabonnement op Meervoud genomen :) (natuurlijk enkel om te zien hoe Vlaams-Nationalistisch Links in elkaar zit... Maar mmh, nu ik erover nadenk, ik heb hier nog een Sovjet vlag hangen vanuit mn korte dagen als Leninist :p )Meervoud valt hier ook elke maand in de bus.
2 Sovjetvlaggen ( authentiek, bouwjaar 1988 ) & IRA-vlag. 8)
Join the force, my son. 8)
http://users.skynet.be/bk335835/df.jpg

van Maerlant
26 februari 2006, 20:25
:p Ik heb hier, om al dat linksisme wat in evenwicht te brengen, ook nog twee Vlaamse Leeuwen, een affiche van 11 juli, en eentje van Geert B hangen. Mijn kamer is Hans1's ergste nachtmerrie.

Groot Bakkes
26 februari 2006, 21:00
Ik ben de retard van dit forum.

Kim
26 februari 2006, 21:07
:p Ik heb hier, om al dat linksisme wat in evenwicht te brengen, ook nog twee Vlaamse Leeuwen, een affiche van 11 juli, en eentje van Geert B hangen. Mijn kamer is Hans1's ergste nachtmerrie.

Een affiche van Geert Bourgeois? Wat ben jij, een masochist?

Ik hang nog liever een foto van Karel Dillen boven mijn bed dan de houten kop van Bourgeois...

van Maerlant
26 februari 2006, 21:21
Een affiche van Geert Bourgeois? Wat ben jij, een masochist?

Ik hang nog liever een foto van Karel Dillen boven mijn bed dan de houten kop van Bourgeois...

Hij hangt niet boven mijn bed, maar naast mijn boekenkast.

Kim
26 februari 2006, 21:28
Hij hangt niet boven mijn bed, maar naast mijn boekenkast.

En dat maakt het dan minder erg of zo?

Een foto van Geert Bourgeois in je kamer: jakkes! :p

van Maerlant
26 februari 2006, 21:42
En dat maakt het dan minder erg of zo?

Een foto van Geert Bourgeois in je kamer: jakkes! :p

Ik heb hem altijd al een sympathieke mens gevonden...

Chupamela
26 februari 2006, 22:06
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)

Gezellig, ik ben ook nieuw!

Hoe ben jij eigenlijk hier beland? Heeft google je naar hier doorverwezen? ;-)

Proletariër
26 februari 2006, 23:14
Gelukkig heb je nog Pelgrim, Jaani en mij: marxist en flamingant 8).
en dat noemen ze dan een contradictio in terminis, zo zal je er nog massa's tegenkomen op deze fora ;)

Praetorian
26 februari 2006, 23:36
en dat noemen ze dan een contradictio in terminis, zo zal je er nog massa's tegenkomen op deze fora ;)Het souvereinisme is wel een reactie tegen supranationale, kapitalistische instellingen. 8)

Proletariër
27 februari 2006, 03:46
Het souvereinisme is wel een kleinburgerlijke reactie tegen supranationale, kapitalistische instellingen. 8)
helemaal mee akkoord :lol:

van Maerlant
27 februari 2006, 08:53
en dat noemen ze dan een contradictio in terminis, zo zal je er nog massa's tegenkomen op deze fora ;)

Zeg dat eens tegen Pelgrim. Hij sabelt u meteen neer met zijn zwart-gele sikkel :)

jan hyoens
27 februari 2006, 10:37
Welkom! Mensen met het hart op de juiste plaats zijn altijd welkom op dit forum. Laat je vooral niet afschrikken door de verzameling linkiewinkies die hier rondhangt, ze blaffen wel maar bijten nooit.

lombas
27 februari 2006, 11:16
Hallo C.C.

Ik ben centrist en pseudo-ego-objectief hier. En omkoopbaar.

En aapachtig.

C.C.
27 februari 2006, 11:59
Gezellig, ik ben ook nieuw!

Hoe ben jij eigenlijk hier beland? Heeft google je naar hier doorverwezen? ;-)

Ik was op zoek naar een goed politiek forum , en uiteindelijk ben ik hier terecht gekomen :) Aan jou dus ook een welkom van mij

Ook nog dank aan alle positieve 'welkommetjes' die ik gehad heb :-D

Groot Bakkes
27 februari 2006, 12:01
Hallo C.C.

Ik ben centrist en pseudo-ego-objectief hier. En omkoopbaar.

En aapachtig.

Fucked up, in korte woorden. Maar no worry, iedereen inclusief Baron Gueule le Grand is dat hier.

lombas
27 februari 2006, 12:29
Fucked up, in korte woorden. Maar no worry, iedereen inclusief Baron Gueule le Grand is dat hier.

Zwijgen gij, laat de nieuwelingen onze ware aard niet zien. :-D

Djiezes
27 februari 2006, 13:29
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)

**burps**

Groot Bakkes
27 februari 2006, 17:32
Zwijgen gij, laat de nieuwelingen onze ware aard niet zien. :-D

:oops: Oepsie, verklapt.
Btw: Lombas, laten we tegen hen ook nog even zwijgen over zij van dat andere forum, met die banden met de Illuminati. Je weet wat ik bedoel.;-)

lombas
27 februari 2006, 17:39
Je bedoelt Chez Paulus en de Paulusiaanse Conspiratie hier aanwezig?

Oeps...

Proletariër
27 februari 2006, 18:20
Welkom! Mensen met het hart op de juiste plaats zijn altijd welkom op dit forum. Laat je vooral niet afschrikken door de verzameling linkiewinkies die hier rondhangt, ze blaffen wel maar bijten nooit.
de meesten toch! :die18:

1handclapping
27 februari 2006, 19:54
Vanzelfsprekend is niets wat het schijnt : alles wordt hier door diverse instanties op nationaal, europees en internationaal vlak gescreend, gewogen, te licht bevonden en herwogen. Meningen worden in formules omgezet en
herberekend, er gebeuren verdachte verdwijningen en complotten worden gesmeed. complottheorieën overeenkomstig mishandeld.

Vooral vreemd verschijnende verschrijvelaars verdienen vrolijke vrouwen
veerkrachtig vunzig voortslapend...

jan hyoens
28 februari 2006, 15:01
Je bedoelt Chez Paulus en de Paulusiaanse Conspiratie hier aanwezig?

Oeps...

Beter bekend als het "bleitersforum"!

Proletariër
28 februari 2006, 18:00
Beter bekend als het "bleitersforum"!
bleiten ze daar nog meer dan hier? 8O

ingenious
1 maart 2006, 01:36
bleiten ze daar nog meer dan hier? 8O
alleen jantje krijgt er steeds de tranen van in de ogen hoor.

Vlaanderen Boven
1 maart 2006, 08:07
alleen jantje krijgt er steeds de tranen van in de ogen hoor.

als iemand bleit zijn het wel de linkiewinkies zeker! he!

jan hyoens
1 maart 2006, 09:29
alleen jantje krijgt er steeds de tranen van in de ogen hoor.

Van het lachen! ;-)

nabat54
2 maart 2006, 19:56
Kben hier nieuw , willen de actiefste gebruikers zich hier melden zodat ik jullie leer kennen :-D

Dank u :-)

Dag CC, ik ben hier ook nieuw, bij deze een virtueele tournée generale ;-)

Revolutie
2 maart 2006, 20:15
Welkom