PDA

View Full Version : Of ligt het aan mij?

BigF
12 maart 2006, 09:33
Ik denk dat ik hier beter de boekhouding afsluit en terug naar die boskabouter trek.
Hier is echt helemaal niks meer te beleven. Net eens getest of autisme de aandacht kan wekken. Mij benieuwen...

't Is hier zo stilletjes de laatste tijd?
What's happened? Iedereen geband?

Ambiorix
12 maart 2006, 11:34
ge moet naar Vlaanderen actueel gaan.
en ja er zijn wat bans gevallen hier. nogal op korte tijdsspanne, laat ons zeggen "door aktief ingrijpen van de moderators".

duveltje382
12 maart 2006, 12:06
ge moet naar Vlaanderen actueel gaan.
en ja er zijn wat bans gevallen hier. nogal op korte tijdsspanne, laat ons zeggen "door aktief ingrijpen van de moderators".

5 Man en ne paardekop,maar je kunt er wel goed lachen moet ik eerlijk toe geven;-)

Ambiorix
12 maart 2006, 12:08
5 Man en ne paardekop,maar je kunt er wel goed lachen moet ik eerlijk toe geven;-)
idd;-)

BigF
12 maart 2006, 13:54
Serieus,

ik heb net eens door verscheidene paginas van K&K aan't bladeren geweest en pakweg een half jaar geleden volgde er op praktisch elke draad tussen de 20 en de 100 replies. Slechts enkelen werden door minder dan 10 replies bedeeld.
Nu stikt het hier van de draden met minder dan 10 (of 20) replies en nog slechts enkele die de 20 replies halen. En velen met 0 of 1 of 2 replies.

Hoe komt het dat de draden in K&K alsmaar korter worden?
Iemand een idee?

duveltje382
12 maart 2006, 14:11
Serieus,

ik heb net eens door verscheidene paginas van K&K aan't bladeren geweest en pakweg een half jaar geleden volgde er op praktisch elke draad tussen de 20 en de 100 replies. Slechts enkelen werden door minder dan 10 replies bedeeld.
Nu stikt het hier van de draden met minder dan 10 (of 20) replies en nog slechts enkele die de 20 replies halen. En velen met 0 of 1 of 2 replies.

Hoe komt het dat de draden in K&K alsmaar korter worden?
Iemand een idee?

Meer draadjes geven ook meer keuze.
Maar ik moet je wel gelijk geven soms zijn ze te licht(ook die van mij)

BigF
12 maart 2006, 14:22
Meer draadjes geven ook meer keuze.
Maar ik moet je wel gelijk geven soms zijn ze te licht(ook die van mij)
Het gaat hem niet over de lichtheid der draadjes of over wie ze start hoor. Draadjes in K&K horen licht te zijn en dat zijn ze altijd al geweest.
Tegenwoordig zijn er blijkbaar minder forumleden geinteresseerd in zo'n 'licht draadje' en wordt er dus minder op replied.
Which is not nice.

duveltje382
12 maart 2006, 14:26
Het gaat hem niet over de lichtheid der draadjes of over wie ze start hoor. Draadjes in K&K horen licht te zijn en dat zijn ze altijd al geweest.
Tegenwoordig zijn er blijkbaar minder forumleden geinteresseerd in zo'n 'licht draadje' en wordt er dus minder op replied.
Which is not nice.

Ha zo bedoel je dat,ik ben zelf nog niet zo lang op dit forum dus.....................
en beetje begrip voor dit bleutje;-)

BigF
12 maart 2006, 14:35
Ha zo bedoel je dat,ik ben zelf nog niet zo lang op dit forum dus.....................
en beetje begrip voor dit bleutje;-)
:-D Gij bent de 1337 posts toch al voorbij!
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1577350&postcount=1646

MaXiMuS
12 maart 2006, 16:53
Ik denk dat ik hier beter de boekhouding afsluit en terug naar die boskabouter trek.
Hier is echt helemaal niks meer te beleven. Net eens getest of autisme de aandacht kan wekken. Mij benieuwen...

What's happened? Iedereen geband?

Idd! Laten we keetschoppen!

Ik verwijs u met graagte door naar mijn keetschop-topic!

Proletariër
12 maart 2006, 17:47
sja als je een topic 'de-net-niet-topic' start, moet je geen lange draadjes verwachten he :p

BigF
12 maart 2006, 20:04
sja als je een topic 'de-net-niet-topic' start, moet je geen lange draadjes verwachten he :p
Ik dacht; ik pas het niveau van mijn draad even aan, kwestie van de drempel niet te hoog te leggen; is het weer niet goed!
:-D

baseballpolitieker
19 april 2007, 21:24

What's happened? Iedereen geband?Pas maar op of we gaan met de huidige moderator sfeer naar het zelfde beeld, ze weigeren begot nieuwe sub-fora op te richten, ze weigeren dus gewoon groter te worden!:roll:

BigF
19 april 2007, 22:29
Pas maar op of we gaan met de huidige moderator sfeer naar het zelfde beeld, ze weigeren begot nieuwe sub-fora op te richten, ze weigeren dus gewoon groter te worden!:roll:

ik heb nog nooit, n-o-o-i-t, last gehad van de moderatoren hier.

waarbij ik wel moet vermelden dat ik niet op de politieke fora alhier kom, enkel K&K

DaBlacky
19 april 2007, 23:01
Pas maar op of we gaan met de huidige moderator sfeer naar het zelfde beeld, ze weigeren begot nieuwe sub-fora op te richten, ze weigeren dus gewoon groter te worden!:roll:

In al die jaren dat ik hier op het forum zit (toch ondertussen al bijna vier), heb ik maar twee keer meegemaakt dat ze een subforum op vraag van de gebruikers oprichtten: het forumparlement, wat is afgelopen op een serieuze sisser door sommige koppige vandalen, en de subfora betreffende actualiteit.

1handclapping
20 april 2007, 11:56
De Boskabouter met zijn restaurant is een beter alternatief voor K&K

La Chunga
20 april 2007, 12:29
Zonet heb ik een ongelooflijke ontdekking gedaan! Jawel...

Hoe je iemand kan quoten op dit forum is me al lang niet meer onbekend. Maar soms heb je zo'n tekst van elders die je ook in zo'n grijs kot wil zetten. Ik vroeg me altijd af hoe anderen dat deden...
Na een jaar intensief onderzoek (ik houd me uitsluitend bezig met relevant onderzoek!) ben ik eruit! Als ik op dat tekstballonetje in de tekstverwerker druk, zet hij de geselecteerde tekst automatisch in zo'n kot...

Zoiets...

Dit is een gratis monster.

Schitterend! Of om on-topic te blijven: Ligt het aan mij?

DaBlacky
20 april 2007, 12:52
De Boskabouter met zijn restaurant is een beter alternatief voor K&K

Kruipt veel te veel tijd in.

Kay_
20 april 2007, 12:58
Of ligt het aan mij?

Alles ligt aan u, nah!

Mitgard
20 april 2007, 17:26
ik werk tegenwoordig hé.

en tis niet zo'n beroep waarbij ge de ganse dag kunt forummen.

La Chunga
20 april 2007, 17:28
ik werk tegenwoordig hé.

en tis niet zo'n beroep waarbij ge de ganse dag kunt forummen.

Dat ligt aan u.8-)