PDA

View Full Version : Morel in Schoten


Steben
15 maart 2006, 10:38
Op de VRT-webstek:


Marie-Rose Morel reageert anders wel enthousiast. "Ik geef meteen mijn plaats op in het Vlaams Parlement om burgemeester te worden, maar van mij mag het ook Harrie Hendrickx zijn", zegt ze in Gazet van Antwerpen.


:roll: Neeeeeeeeeeeeen, VB is niet voor postjes, afspraakjes en zeker niet voor transfers!...

wederom wederom...

De Garde
15 maart 2006, 11:46
Klopt ja. Wel voor onderhandelen. Da's nog iets anders.

ilfalco
15 maart 2006, 12:29
hehe idd wij zijn voor het uitvoeren van ons programma ook als wij daarvoor postjes moeten afstaan;).

1handclapping
15 maart 2006, 12:34
Als Harrie Hendrikx een goede burgemeester is, waarom er dan oppositie tegen voeren ? Wat zou de meerwaarde zijn van een VB-VLOTT coalitiepartner ?

Brugge Veilig en Leefbaar
15 maart 2006, 12:43
Marie-Rose Morel reageert anders wel enthousiast. "Ik geef meteen mijn plaats op in het Vlaams Parlement om burgemeester te worden, maar van mij mag het ook Harrie Hendrickx zijn", zegt ze in Gazet van Antwerpen.

De valse feeks heeft al zoveel gelogen ! :roll: Achteraf zal ze dan zeggen dat "de partij" haar vraagt om in het parlement te blijven... Bullshit ! :-D

De Garde
15 maart 2006, 12:47
Marie-Rose Morel reageert anders wel enthousiast. "Ik geef meteen mijn plaats op in het Vlaams Parlement om burgemeester te worden, maar van mij mag het ook Harrie Hendrickx zijn", zegt ze in Gazet van Antwerpen.

De valse feeks heeft al zoveel gelogen ! :roll: Achteraf zal ze dan zeggen dat "de partij" haar vraagt om in het parlement te blijven... Bullshit ! :-D

Ochgottekes, Culien de vrouwenvriend heeft ook weer zijn commentaar klaar.

garfield
15 maart 2006, 15:34
De valse feeks heeft al zoveel gelogen ! :roll: Achteraf zal ze dan zeggen dat "de partij" haar vraagt om in het parlement te blijven... Bullshit ! :-D

Nogmaals kent u Mevr. Morel 8)
Tuurlijk niet, als je maar kan VB-bashen :evil:

Steben
15 maart 2006, 16:18
hehe idd wij zijn voor het uitvoeren van ons programma ook als wij daarvoor postjes moeten afstaan;).

Afstaan? Ahja nu snap ik het. Burgemeester worden is "postjes afstaan" bij het VB. Dat komt Dewinter goed uit in "zijn" Antwerpen...

Blijkbaar vinden jullie het opnemen van een ambt plotseling wel het uitvoeren van het programma, hetgeen de N-VA al de hele tijd beweert.

jan hyoens
15 maart 2006, 16:33
Afstaan? Ahja nu snap ik het. Burgemeester worden is "postjes afstaan" bij het VB. Dat komt Dewinter goed uit in "zijn" Antwerpen...

Blijkbaar vinden jullie het opnemen van een ambt plotseling wel het uitvoeren van het programma, hetgeen de N-VA al de hele tijd beweert.

Het opnemen van een ambt is dan ook voor ons meer dan uw wedde trekken en op snoepreisjes gaan.

Brugge Veilig en Leefbaar
15 maart 2006, 21:04
Nogmaals kent u Mevr. Morel 8)
Tuurlijk niet, als je maar kan VB-bashen :evil:

Mevrouw ? Beseft gij wel hoe belachelijk en onnozel die titel klinkt...:-D :-D

De Garde
16 maart 2006, 10:36
Mevrouw ? Beseft gij wel hoe belachelijk en onnozel die titel klinkt...:-D :-D:sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping :

jan hyoens
16 maart 2006, 10:45
:sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:


Ik zou zelfs meer durven zeggen :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:

Den Duisteren Duikboot
16 maart 2006, 12:06
Nogmaals kent u Mevr. Morel 8)
Tuurlijk niet, als je maar kan VB-bashen :evil:

Ik zou Marie-Rose Morel nooit een trut noemen, want ik ken haar niet persoonlijk.

De Knut
16 maart 2006, 12:33
De valse feeks heeft al zoveel gelogen !

't kan niet altijd brandstichting, oplichting en fraude zijn he... 8)

Knuppel
16 maart 2006, 15:07
Marie-Rose Morel reageert anders wel enthousiast. "Ik geef meteen mijn plaats op in het Vlaams Parlement om burgemeester te worden, maar van mij mag het ook Harrie Hendrickx zijn", zegt ze in Gazet van Antwerpen.

De valse feeks heeft al zoveel gelogen ! :roll: Achteraf zal ze dan zeggen dat "de partij" haar vraagt om in het parlement te blijven... Bullshit ! :-D

Aan zichzelf denken sommigen al te vaak de ander te (her) kennen....

By the way, waarom 'vergat' je dit in vetjes te zetten?

'Maar van mij mag het ook Harry Hendrickx zijn'.

vercetti
16 maart 2006, 19:34
BVL heeft het érg zitten.
Waarom is hij eigenlijk uit het Vlaams Belang gestapt? Of gesmeten?

Desiderius
16 maart 2006, 20:00
Ik heb zo een flauw vermoeden dat het zeker niet in Schoten zal zijn dat het CS wordt doorbroken. Hendrickx heeft een heel slimme zet gedaan, maar zelfs in z'n ergste nachtmerries ziet hij zich nog niet geflankeerd door madame Morel. Die twee kunnen mekaars bloed wel drinken...

sailer
16 maart 2006, 21:51
BVL heeft het érg zitten.
Waarom is hij eigenlijk uit het Vlaams Belang gestapt? Of gesmeten?
Mijnheer wilde en in de gemeenteraad en in de provincieraad zetelen

Knuppel
20 maart 2006, 22:41
Mijnheer wilde en in de gemeenteraad en in de provincieraad zetelen

Wel wel wel. Kijk eens aan.
Dit lijkt wel doodgewone jaloezie op iemand die slaagde waarin Decoorne himself faalde.

Brugge Veilig en Leefbaar
20 maart 2006, 23:37
Wel wel wel. Kijk eens aan.
Dit lijkt wel doodgewone jaloezie op iemand die slaagde waarin Decoorne himself faalde.

Ge moet leren uw eigen leugens te onthouden, het was eerst het OCMW en nu ineens provincieraad....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dwazerikken... :roll:

Jazeker
21 maart 2006, 01:51
Ge moet leren uw eigen leugens te onthouden, het was eerst het OCMW en nu ineens provincieraad....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dwazerikken... :roll:

Nogal naast de kwestie, lijkt me.

Brugge Veilig en Leefbaar
21 maart 2006, 08:39
Nogal naast de kwestie, lijkt me.

Dat Blokkers liegen en bedriegen, naast de kwestie ? Wist ik al... :-P

De Garde
21 maart 2006, 11:51
Ge moet leren uw eigen leugens te onthouden, het was eerst het OCMW en nu ineens provincieraad....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dwazerikken... :roll:

't is de OCMW-raad natuurlijk.

Bobke
21 maart 2006, 12:47
Dat Blokkers liegen en bedriegen, naast de kwestie ? Wist ik al... :-P
Vooral de gewezen. :lol:

daiwa
21 maart 2006, 13:45
Vooral de gewezen. :lol:


:-D

Knuppel
21 maart 2006, 22:29
Ge moet leren uw eigen leugens te onthouden, het was eerst het OCMW en nu ineens provincieraad....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dwazerikken... :roll:

Heb je het tegen mij, Decoorne?

Waar had ik het over het ocmw of de provincieraad?

Brugge Veilig en Leefbaar
22 maart 2006, 00:20
Heb je het tegen mij, Decoorne?

Waar had ik het over het ocmw of de provincieraad?

Tot uw dienst Knuppelken...:lol:


Citaat:
Oorspronkelijk bericht door sailer http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=46856#post1583783)
Mijnheer wilde en in de gemeenteraad en in de provincieraad zetelen

Knuppel:
Wel wel wel. Kijk eens aan.
Dit lijkt wel doodgewone jaloezie op iemand die slaagde waarin Decoorne himself faalde.

Bobke
22 maart 2006, 00:45
Tot uw dienst Knuppelken...:lol:


Citaat:
Oorspronkelijk bericht door sailer http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=46856#post1583783)
Mijnheer wilde en in de gemeenteraad en in de provincieraad zetelen

Knuppel:
Wel wel wel. Kijk eens aan.
Dit lijkt wel doodgewone jaloezie op iemand die slaagde waarin Decoorne himself faalde.
Waar ziet ge OCMW staan ? :roll:

Brugge Veilig en Leefbaar
22 maart 2006, 09:32
Niet onnozel doen, gewoon dom is al voldoende. Knuppelken zit hier al jaren die onzin te fulmineren, of tenminste die roddel in leven te houden...

De Knut
22 maart 2006, 10:19
Niet onnozel doen, gewoon dom is al voldoende.

iets waar je steeds met brio voor slaagt :-P

Bobke
22 maart 2006, 12:34
Niet onnozel doen, gewoon dom is al voldoende. Knuppelken zit hier al jaren die onzin te fulmineren, of tenminste die roddel in leven te houden...
Sterk argument al zou het overtuigender zijn als ge haar eens citeert waar ze dat beweerde.
In het citaat dat ge als bewijs aanvoerde zie ik dat niet staan maar dat zal wel aan mij liggen natuurlijk.