PDA

View Full Version : Ex-prostituees laten zich omscholen tot bejaardenverzorgsters

Jazeker
15 maart 2006, 12:38
Ex-prostituees laten zich omscholen tot bejaardenverzorgsters

BERLIJN - Duitse prostituees kunnen zich vanaf heden laten omscholen tot bejaardenverzorgster. In de deelstaat Noordrijn-Westfalen hebben inmiddels dertig vrouwen zich aangemeld om de opleiding van twee jaar aan te vatten.
De organisatoren van het project zijn van mening dat prostituees de juiste kwalificaties hebben voor ouderenzorg. „Ze kunnen in het algemeen goed met mensen omgaan, ze hebben geen contactproblemen“, aldus Rita Kühn van de Diaconie Westfalen.

Door de aanhoudende economische crisis in Duitsland en de grote concurrentie levert prostitutie nog maar weinig op. Veel tippelaarsters in het Roergebied willen het beroep dan ook de rug toekeren.

Maar liefst de helft van de vijftigduizend prostituees in Noordrijn-Westfalen zou bereid zijn om zich te laten omscholen. De bejaardenzorg ligt als alternatief voor de hand, omdat prostituees in het algemeen goed kunnen luisteren, veel mensenkennis hebben en geen problemen hebben met lichamelijk contact.

Bompa blij :cheer:

duveltje382
15 maart 2006, 14:08
Bompa blij :cheer:

En wat met mij dan8O
Ik ben wel bejaardenverzorger:roll:
Aan wat kan ik mij verwachten:oops:

Supe®Staaf
15 maart 2006, 14:12
En wat met mij dan8O
Aan wat kan ik mij verwachten:oops:School u om tot prostitué.:-P

duveltje382
15 maart 2006, 14:13
School u om tot prostitué.:-P
:lol:

Teerke
15 maart 2006, 16:15
Tot bejaardenhelpster gevormde prostituee tot residenterende bejaarde: "Allez bompa, ik ben al een kwartier aan jouw leuter aan het trekken en hij is nog niet hard. Er zijn nog meer liefhebbers hoor!"

Prostituee tot bejaarde klant: "Allez bompa, ik ben al een kwartier aan jouw leuter aan het trekken en hij is nog niet hard. Er zijn nog meer klanten hoor!"

Zoek het verschil!!

C uit W
15 maart 2006, 16:23
Hopelijk is het niet slecht voor de bloeddruk van die oude mannen ;)

duveltje382
15 maart 2006, 16:57
Hopelijk is het niet slecht voor de bloeddruk van die oude mannen ;)

En goede doorbloeding van lijf en ledentjes kan geen kwaad hoor;-)

Nynorsk
15 maart 2006, 17:06
En wat met mij dan8O
Aan wat kan ik mij verwachten:oops:

aan een serieuze jaloerse vrouw thuis.

leeuwenhart
15 maart 2006, 17:22
aan een serieuze jaloerse vrouw thuis.
tzal zijn 'vanavond niet schat' :lol: