PDA

View Full Version : Vraagje


democratsteve
31 juli 2003, 18:17
De meesten zullen ondertussen al wel eens het reclamefilmpje van BASE hebben gezien en gehoord. Wel, ik ben op zoek naar de song die het clipje begeleid. Het klinkt nogal erg Oasis-achtig, maar ik denk niet dat het Oasis is. Weet iemand de titel van de song, en eventuele uitvoerder?

Mieke 79
31 juli 2003, 18:21
Death in Vegas feat. Liam Gallagher. Het nummer noemt: Scorpio Rising.

Wanne
31 juli 2003, 20:44
Een half jaar nadat het nummer een single is geweest, wil iedereen het ineens kennen... Groot gelijk natuurlijk, maar jullie zijn wat traag van reactie ! Toch maar eens af en toe Stubru opzetten zou ik zo zeggen...

democratsteve
1 augustus 2003, 17:35
Een half jaar nadat het nummer een single is geweest, wil iedereen het ineens kennen... Groot gelijk natuurlijk, maar jullie zijn wat traag van reactie ! Toch maar eens af en toe Stubru opzetten zou ik zo zeggen...
Ondanks m'n bijna 40 jaren luister ik nog regelmatig naar Stu Bru, maar deze had ik nog niet gehoord. :wink:
Btw, thx to Mieke.

DaBlacky
1 augustus 2003, 18:06
Een half jaar nadat het nummer een single is geweest, wil iedereen het ineens kennen... Groot gelijk natuurlijk, maar jullie zijn wat traag van reactie ! Toch maar eens af en toe Stubru opzetten zou ik zo zeggen...
Ondanks m'n bijna 40 jaren luister ik nog regelmatig naar Stu Bru, maar deze had ik nog niet gehoord. :wink:
Btw, thx to Mieke.

Mieke rules...

Raf
1 augustus 2003, 18:14
Een half jaar nadat het nummer een single is geweest, wil iedereen het ineens kennen... Groot gelijk natuurlijk, maar jullie zijn wat traag van reactie ! Toch maar eens af en toe Stubru opzetten zou ik zo zeggen...
Ondanks m'n bijna 40 jaren luister ik nog regelmatig naar Stu Bru, maar deze had ik nog niet gehoord. :wink:
Btw, thx to Mieke.

Mieke rules...

Let maar op dat NuMarx je niet in zijn vaarwater betrapt... Alhoewel, tegenwoordig is hij into Peace, Love & Understanding... Daar groeit misschien nog een mooie ménage-�*-trois uit... :wink:

DaBlacky
1 augustus 2003, 18:16
Een half jaar nadat het nummer een single is geweest, wil iedereen het ineens kennen... Groot gelijk natuurlijk, maar jullie zijn wat traag van reactie ! Toch maar eens af en toe Stubru opzetten zou ik zo zeggen...
Ondanks m'n bijna 40 jaren luister ik nog regelmatig naar Stu Bru, maar deze had ik nog niet gehoord. :wink:
Btw, thx to Mieke.

Mieke rules...

Let maar op dat NuMarx je niet in zijn vaarwater betrapt... Alhoewel, tegenwoordig is hij into Peace, Love & Understanding... Daar groeit misschien nog een mooie ménage-�*-trois uit... :wink:

Numarx is voor Pink Terror...

numarx
1 augustus 2003, 18:16
Zelfs ik heb m'n grenzen, beste Raf. Als er ooit een man bij betrokken wordt, zal jij het zijn. :p

En mag ik misschien zelf kiezen wie "voor mij is"? :x

Raf
1 augustus 2003, 18:32
Zelfs ik heb m'n grenzen, beste Raf. Als er ooit een man bij betrokken wordt, zal jij het zijn. :p

Ik kijk er al naar uit... :wink:

En mag ik misschien zelf kiezen wie "voor mij is"? :x

Mijn verontschuldigingen... Ik had de indruk gekregen dat Mieke en jij zowat een "hot item" waren ondertussen...

Mieke 79
1 augustus 2003, 18:39
Mijn verontschuldigingen... Ik had de indruk gekregen dat Mieke en jij zowat een "hot item" waren ondertussen...

Hij vindt mij te oud. :wink:


Graag gedaan @democratsteve
Bedankt @DaBlacky

numarx
1 augustus 2003, 19:05
Mijn verontschuldigingen... Ik had de indruk gekregen dat Mieke en jij zowat een "hot item" waren ondertussen...
Ja logisch, wij zijn lief tegen iedereen en nog liever tegen elkaar! Zeg niet dat je onze topic gemist hebt he? ;) En de ":x" was eigenlijk ook en vooral tegen DaBlacky gericht... Niet dat ik dat meen, want met woede schiet je niets op.

Patriot!
1 augustus 2003, 19:08
Mijn verontschuldigingen... Ik had de indruk gekregen dat Mieke en jij zowat een "hot item" waren ondertussen...
Ja logisch, wij zijn lief tegen iedereen en nog liever tegen elkaar! Zeg niet dat je onze topic gemist hebt he? ;) En de ":x" was eigenlijk ook en vooral tegen DaBlacky gericht... Niet dat ik dat meen, want met woede schiet je niets op.

Stel dat iemand binnen een paar jaar die softie onzin weer oprakelt en tegen ons gebruikt :oops:

numarx
1 augustus 2003, 19:15
Dan slaan we die in elkaar. 8)

Patriot!
1 augustus 2003, 19:17
Dan slaan we die in elkaar. 8)

Ok! Met heel veel liefde dan wel! :wink:

Mieke 79
1 augustus 2003, 19:23
Dan slaan we die in elkaar. 8)

Helaba! Geen tekenen van revolutie-moeheid hé!

Patriot!
1 augustus 2003, 19:25
Dan slaan we die in elkaar. 8)

Helaba! Geen tekenen van revolutie-moeheid hé!


Liefdevol slaan is ook mogelijk he Mieke....

Nee geen foto's :oops: :wink:

DaBlacky
1 augustus 2003, 21:27
Mijn verontschuldigingen... Ik had de indruk gekregen dat Mieke en jij zowat een "hot item" waren ondertussen...
Ja logisch, wij zijn lief tegen iedereen en nog liever tegen elkaar! Zeg niet dat je onze topic gemist hebt he? ;) En de ":x" was eigenlijk ook en vooral tegen DaBlacky gericht... Niet dat ik dat meen, want met woede schiet je niets op.

Waarom? Vind je het een belediging om u te koppelen aan Pink Terror?