PDA

View Full Version : "Waarom heb je ......"


Lincoln
7 april 2006, 13:38
......voor uw nicknaam gekozen,m.a.w wat was de aanleiding bij het kiezen van uw nick??

Bv: Ik heb voor Lincoln gekozen omdat mijn vrienden mij zo noemden op school.

En nu jullie beurt beste leden.

Voodoo Child
7 april 2006, 13:47
Het beestigste Jimi Hendrix nummer tiens !

eigenlijk zou het dan "Voodoo Child (slight return)" moeten zijn :(

Hertog van Gelre
7 april 2006, 13:49
Ik heb geen nick. Ik ben écht de Hertog van Gelre.

Lincoln
7 april 2006, 13:53
Ik heb geen nick. Ik ben écht de Hertog van Gelre.Dan ben je zeker uit je graf opgestaan! http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/giggles.gif

cookie@vws
7 april 2006, 14:01
Cookie: een vervelend ding dat zich in je computer nestelt en wreed hardnekkig kan zijn. ;-)

Voodoo Child
7 april 2006, 14:01
Dan ben je zeker uit je graf opgestaan! http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/giggles.gif
vreemd om dat van Lincoln te moeten horen.

Lincoln
7 april 2006, 14:03
vreemd om dat van Lincoln te moeten horen.Why??

FISHERMAN
7 april 2006, 15:06
Omdat ik verslaafd ben aan Fisherman's Friend.:lol:

cookie@vws
7 april 2006, 16:05
Omdat ik verslaafd ben aan Fisherman's Friend.:lol:Blij al dat je niet uit je bek stinkt :lol:

Jewel
7 april 2006, 16:15
Bv: Ik heb voor Lincoln gekozen omdat mijn vrienden mij zo noemden op school.Waarom werd je zo genoemd?

Vlaanderen Boven
7 april 2006, 16:33
Omdat ik verslaafd ben aan Fisherman's Friend.:lol:

Kim
7 april 2006, 17:38
Mijn nickname is gewoon mijn voornaam...

Mijn bijnaam op school was vroeger "Herr Flick", maar die is al ingenomen hier denk ik. :)

duveltje382
7 april 2006, 17:40
Cookie: een vervelend ding dat zich in je computer nestelt en wreed hardnekkig kan zijn. ;-) ZEER JUIST Hé :)

DaBlacky
7 april 2006, 17:43
Ik heb mijn nickname gekozen toen ik voor het eerst op Internet kwam toen ik puberde. Als puber droeg ik altijd alles in het zwart. Om het toch een beetje "schattig" te maken, heb ik er een y aan toegevoegd: blacky.
Na verloop van tijd liepen er meerdere blacky's rond op Internet plus iedereen maakte de associatie met de hond van de Backeljauws (terwijl ik die serie nog nooit gezien had), zodoende is er DaBlacky van gemaakt (die "Da" komt uit de housewereld. Ik was toen een "housekikker").

Ondertussen luister ik niet meer naar house (of dance voor that matter) en draag ik nog amper zwart. De nickname is echter gebleven. En het heeft NIETS met honden te maken.

cookie@vws
7 april 2006, 17:47
Mijn nickname is gewoon mijn voornaam...

Mijn bijnaam op school was vroeger "Herr Flick", maar die is al ingenomen hier denk ik. :)Kon je toen wel commentaar verdragen? ;-) :lol:

Kim
7 april 2006, 18:03
Kon je toen wel commentaar verdragen? ;-) :lol:

Ik kan altijd commentaar verdragen, maar om de een of andere reden deel ik uw gevoel voor humor niet (wat uitzonderlijk is, want ik lach enorm graag).

cookie@vws
7 april 2006, 18:06
Ik kan altijd commentaar verdragen, maar om de een of andere reden deel ik uw gevoel voor humor niet (wat uitzonderlijk is, want ik lach enorm graag).Droogstoppel...

/\|cazar
7 april 2006, 18:06
Ik heb mijn nickname gekozen toen ik voor het eerst op Internet kwam toen ik puberde. Als puber droeg ik altijd alles in het zwart. Om het toch een beetje "schattig" te maken, heb ik er een y aan toegevoegd: blacky.
Na verloop van tijd liepen er meerdere blacky's rond op Internet plus iedereen maakte de associatie met de hond van de Backeljauws (terwijl ik die serie nog nooit gezien had), zodoende is er DaBlacky van gemaakt (die "Da" komt uit de housewereld. Ik was toen een "housekikker").

Ondertussen luister ik niet meer naar house (of dance voor that matter) en draag ik nog amper zwart. De nickname is echter gebleven. En het heeft NIETS met honden te maken.

U komt nochtans nog steeds over als puber.


Alcazar -> martelpaleis in Spanje, tijdens een vorig leven actief aldaar.

Kim
7 april 2006, 18:09
Droogstoppel...

Voila, dat bedoel ik dus...

PAJOT
7 april 2006, 18:10
http://users.pandora.be/pajot/a/f/o/afo_fd_10_05.jpg

uit eerbied en respekt voor de mooiste streek van België

Vlaanderen Boven
7 april 2006, 19:12
U komt nochtans nog steeds over als puber.

Alcazar, kruip onder een steen en sterf.

vercetti
7 april 2006, 19:26
Thomas was al bezet, en de dag dat ik me registreerde speelde ik Vice City. Achternaam van hoofdpersonage= Vercetti.

Patriot!
7 april 2006, 23:51
Ik weet da nie..... ik ben nu eenmaal een patriot, dus uit luiheid heb ik nie verder gekeken om iets inventiever te zoeken. Bij de oprichting van Groen! deed ik echter wel mee met de hippe trend en plaatste een uitroepteken achter m'n nickname. ;)

Lincoln
8 april 2006, 13:08
Waarom werd je zo genoemd?Gewoon ,misschien lijk ik op hem.:-D

ekskimo
8 april 2006, 14:16
omdat ik een jas heb met een eskimo kap en toen zei ik tegen mijn vriend waw precies een echte ekskimo en die verspreking is sindsdien mijn bijnaam

Ambiorix
8 april 2006, 14:39
naar een legende die vocht voor volk en territorium, tegen imperialisme en vreemde overheersing. Ik had ook Sitting Bull of William Wallace kunnen nemen.

voicelesscharlie
8 april 2006, 14:59
Dat is mijn echte naam.
Allen kan ik mijn stem niet verheffen op het net.

Proletariër
8 april 2006, 15:18
ik was dien zever hier wa aan 't lezen, en op dien moment werd de woordjes proletariaat en proletariër een paar keer gebruikt op het linkse subforum.

aangezien ik aan de marxistische voorwaarden van een proletariër voldoe... (net zoals 90% van de bevolking maja

lombas
8 april 2006, 15:34
Ik bedacht de naam zelf, het is m'n schrijversnaam.

Later bleek het een verkeersbord te zijn en een familienaam.

Voodoo Child
8 april 2006, 15:43
Ik bedacht de naam zelf, het is m'n schrijversnaam.

Later bleek het een verkeersbord te zijn en een familienaam.
het deed mij eerder denken aan een kruising tss 'lomp' en 'dumb ass'

graptjen eh john ;)

lombas
8 april 2006, 15:53
het deed mij eerder denken aan een kruising tss 'lomp' en 'dumb ass'

graptjen eh john ;)

Wel, subliminaal en freudiaans gezien zou dat best wel correct kunnen zijn, natuurlijk.