PDA

View Full Version : Mag Filip Dewinter nu zondag mee opstappen?


De Prof
19 april 2006, 18:37
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.


Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?

Supe®Staaf
19 april 2006, 18:43
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

daiwa
19 april 2006, 18:44
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.


Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?


Van mij mag hij dat gerust maar zelf heb ik daar geen behoefte aan.
Wij hebben toch geen schuld aan de uitwas van geweld van dat krapuul.

Revolutie
19 april 2006, 18:44
Het is toch ook een mens?

doremi
19 april 2006, 18:45
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.


Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?

Net als de anderen als burger ok, als politicus niet.

alberto
19 april 2006, 18:55
Waarom zou hij dat niet mogen? :roll:

PollyCorrect
19 april 2006, 18:56
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

Dit is ten minste eerlijk.
Wel een moeilijk dilemma hé.
Misschien kun je iemand gewoon verwijten te bestaan?

Supe®Staaf
19 april 2006, 19:01
Dit is ten minste eerlijk.
Wel een moeilijk dilemma hé.
Misschien kun je iemand gewoon verwijten te bestaan?Als Dewinter als politicus wil 'bestaan' moet hij tegen een stootje kunnen.
Ik beloof mij te beperken tot verbaal geweld tegen Dewinter.
Hij hoeft het niet te lezen, en ook zijn forum-aanhang hier staat het vrij om wat ik hem na zondag in de schoenen schuif te negeren.
Hij mag dus wat mij betreft 'bestaan'.
Mag ik van jou kritiek op hem spuien?
Dank bij voorbaat.
8)

PollyCorrect
19 april 2006, 19:05
Je bent wat té heetgeblakerd, Staaf, want zo bedoelde ik het niet.
Maar ja, het maakt deel uit van de algemene Belang-Paranoia die in dit land heerst.

:P

De Prof
19 april 2006, 19:12
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

En wat zou je ervan denken moest FDW, of het VB in het algemeen aan de media vraagt.
Hun medeleven te laten betuigen, zonder echter mee optestappen, omdat niet iedereen de dit kan "verdagen"...?

Knuppel
19 april 2006, 19:14
FDW moet doen wat de ouders vroegen en dat is volgens mij: wegblijven.

De Prof
19 april 2006, 19:14
Waarom zou hij dat niet mogen? :roll:

Dat is een goede vraag

Vraag het eens aan de media?

Knuppel
19 april 2006, 19:16
En wat zou je ervan denken moest FDW, of het VB in het algemeen aan de media vraagt.
Hun medeleven te laten betuigen, zonder echter mee optestappen, omdat niet iedereen de dit kan "verdagen"...?

Niks te media.

Een condoleancebericht ten persoonlijken titel en in alle stilte volstaat.

PollyCorrect
19 april 2006, 19:18
Vind ik ook, Knup. Het lijkt soms alsof.. euuuh... Politiek Correct België maar w�*t blij is met het Vlaams Belang, want zo hoeven ze bepaalde politieke problemen (issues) niet te behandelen, laat staan op te lossen.

Want alleen al het 'benoemen', maakt van een PC'er een Belanger, en dat is uit den Boze!

:evil:

Supe®Staaf
19 april 2006, 19:19
Je bent wat té heetgeblakerd, Staaf,
want zo bedoelde ik het niet.
Fijn zo!
Maar ja, het maakt deel uit van de algemene Belang-Paranoia die in dit land heerst.

:PDie paranoiä is geheel terecht.
Ik verafschuw elke ideologie die op gratuite wijze ieder individu bijna automatisch alle kenmerken toekent van het maatschappelijke hokje waarin hij gestopt wordt. Ook de omgekeerde redenering: wanneer de eigenschappen of daden van één individu automatisch getransponeerd worden naar de volledige groep waar hij in opgedeeld wordt.

En denk maar niet dat ik dit enkel Dewinter ten laste leg: ook Danneels en Ahadir e.v.a. bezondigen zich hieraan, elk voor zijn bollenwinkel..........

Supe®Staaf
19 april 2006, 19:20
En wat zou je ervan denken moest FDW, of het VB in het algemeen aan de media vraagt.
Hun medeleven te laten betuigen, zonder echter mee optestappen, omdat niet iedereen de dit kan "verdagen"...?Daar kan ik niet direct iets bij verzinnen.............

De Prof
19 april 2006, 19:21
FDW moet doen wat de ouders vroegen en dat is volgens mij: wegblijven.

Hier heb je gelijk in.
En ik verwacht dat ook...
Jammer genoeg, hebben de 'democratische' partijen daar geeen oren naar
Zij gaan wel mee opstappen.

Nu, voor mij mag iedereen mee opstappen, allochtoon, autochtoon, politieker, wie of wat je ook bent.

Ik hoop daarom dat de media, NIEMAND in "close-up" zal nemen.
Want dan primeert niet meer wie je bent maar wat

Knuppel
19 april 2006, 19:27
Vind ik ook, Knup. Het lijkt soms alsof.. euuuh... Politiek Correct België maar w�*t blij is met het Vlaams Belang, want zo hoeven ze bepaalde politieke problemen (issues) niet te behandelen, laat staan op te lossen.

Want alleen al het 'benoemen', maakt van een PC'er een Belanger, en dat is uit den Boze!

:evil:

Was de vraag dan niet of het verstandiger is dat FDW discreet op de achtergrond blijft?
Met een simpel condoleancebericht, waar de media niets over te weten hoeven te komen, zijn de ouders ervan op de hoogte dat FDW hun vraag respecteert, desondanks met hen meeleeft, én de media kan niks misbruiken. Op grijpen die daar niet elke kans voor aan?

De Prof
19 april 2006, 19:37
Was de vraag dan niet of het verstandiger is dat FDW discreet op de achtergrond blijft?
Met een simpel condoleancebericht, waar de media niets over te weten hoeven te komen, zijn de ouders ervan op de hoogte dat FDW hun vraag respecteert, desondanks met hen meeleeft, én de media kan niks misbruiken. Op grijpen die daar niet elke kans voor aan?

Het zou beter zijn moest de familie "elke" persoon die iet of wat met politiek te maken heeft expliciet vraagt weg te blijven.

Dan pas zou er een echt burger meeleven zijn.
Maar bkijkbaar kunnen ze het niet laten.
Ze hebben al met hunne kop op TV geweest om te zeggen dat ze WEL komen.

:evil: :evil:

Maar je zal zien, "ondanks", zal de politiek correcte media, zondag ze weer in de schijnwerpers zetten.

En dan zal men het niet na laten om te berichtten dat het VB NIET aanwezig was.
Alsof dit gebeuren , hun geen barst kan schelen.

ancapa
19 april 2006, 20:12
Vlaams Belang werd werd in alle talen doodgezwegen op VTM als democratische partij !

Nog een geluk dat er zondag het Nationaal zangfeest is in Antwerpen... daar zijn we welkom !

baarle
19 april 2006, 21:05
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

Ik ben geen FDW-fan, maar het zou het imago van het Belang geen goed doen als het in deze establishmentsmars zou meelopen.

Hij kan dus beter sympathie uiten voor de mars én er fijntjes het schijnheilig "waar was jij om 14 uur?"-karakter van aanklagen.

baarle
19 april 2006, 21:09
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.

Jij die je beweringen altijd onderbouwt, zal zeker een bron hebben voor het bovenstaande. Graag hier de bewijzen op tafel dat het VB gezegd heeft dat "alle allochtonen moordenaars zijn".

ancapa
19 april 2006, 21:12
Jij die je beweringen altijd onderbouwt, zal zeker een bron hebben voor het bovenstaande. Graag hier de bewijzen op tafel dat het VB gezegd heeft dat "alle allochtonen moordenaars zijn".

zo zijn de links politiek correcten nu eemaal Baarle !

nog veel plezier ! Schol ! Maar voor mij een Duvel ! Geen Stella meer ! ;-)

Jakko
19 april 2006, 21:18
Je bent wat té heetgeblakerd, Staaf, want zo bedoelde ik het niet.
Maar ja, het maakt deel uit van de algemene Belang-Paranoia die in dit land heerst.

:P

Het is gewoon de VB-belang filosifie die op zijn persoontje wordt toegepast. Het is nooit goed.

strijder
19 april 2006, 21:20
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.(quote)Het is niet voor politieke bedoeling maar ze moesten het tog allemaal even voor de camera zeggen?als ge geen politieke bedoeling hebt gaat ge gewoon naar brussel zonder de pers in telichten en stapt ge gewoon mee op in de anominiteit.:oops: 8)

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.


Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?

strijder
19 april 2006, 21:26
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted: Verhofstad en die van laken lieten opvallend weinig van zich horen.zouden deze ouders ook naar het paleis mogen komen of is dat alleen weggelegd voor slachtovers van allochtonen afkomst?:evil: :twisted:

strijder
19 april 2006, 21:29
Net als de anderen als burger ok, als politicus niet. Mag hij dat dan ook eerst verklaren op het 19.00 nieuws !!net als de anderen:? :?

baarle
19 april 2006, 21:42
Daar kan ik niet direct iets bij verzinnen.............

Het zou een goed idee zijn, zeg het maar. Past perfect in het plaatje, zeer bruikbaar voor de verkiezingen.

GuidoVP
19 april 2006, 21:54
Jongens toch,
Als ge geen vriend, buur of familielid zijt blijft ge daar weg. Eender welke politieke strekking ge hebt. Als ge daarentegen een band met de familie hebt dan vind ik dat niemand u kan of mag tegenhouden. En dat geldt zowel voor links als rechts: maak u niet belachelijk.
Stuur een bloemetje of een kaartje om uw medeleven te tonen, maar meer niet. Mijn diepste medeleven gaat uit naar de familie en de vrienden, maar mijn of uw aanwezigheid zal niemands leed verzachten.

Pietje
19 april 2006, 22:02
Jongens toch,
Als ge geen vriend, buur of familielid zijt blijft ge daar weg. Eender welke politieke strekking ge hebt. Als ge daarentegen een band met de familie hebt dan vind ik dat niemand u kan of mag tegenhouden. En dat geldt zowel voor links als rechts: maak u niet belachelijk.
Stuur een bloemetje of een kaartje om uw medeleven te tonen, maar meer niet. Mijn diepste medeleven gaat uit naar de familie en de vrienden, maar mijn of uw aanwezigheid zal niemands leed verzachten.

My point exactly. 8)

longhorn
20 april 2006, 01:17
De VB-top zou inderdaad beter thuisblijven en niet meesjacheren met de huichelaars van de 'democratische' partijen.

Knuppel
20 april 2006, 07:23
Het zou beter zijn moest de familie "elke" persoon die iet of wat met politiek te maken heeft expliciet vraagt weg te blijven.

Dan pas zou er een echt burger meeleven zijn.
Maar bkijkbaar kunnen ze het niet laten.
Ze hebben al met hunne kop op TV geweest om te zeggen dat ze WEL komen.

:evil: :evil:

Maar je zal zien, "ondanks", zal de politiek correcte media, zondag ze weer in de schijnwerpers zetten.

En dan zal men het niet na laten om te berichtten dat het VB NIET aanwezig was.
Alsof dit gebeuren , hun geen barst kan schelen.

Dat hééft de familie gedaan.
Als de politici van de 'democratische' partijen zich daar niet aan houden is dat HUN zaak. Houdt FDW zich daar niet aan, dan is dat de ZIJNE. Punt is dat er verschil ZAL gemaakt tussen een FDW en de rest. Willen jullie dat?

Hier kan je daar een zeer recent en schitterend voorbeeld van zien:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=49855

Knuppel
20 april 2006, 07:24
My point exactly. 8)

Je bedoelt dat jij elke politicus die zich niet aan deze mooie gedachte heeft gehouden gaat aanpakken?

Knuppel
20 april 2006, 07:29
En nog iets, Pietje, stel dat FDW thuisblijft, ga JIJ het VB dan later nooit van ongevoeligheid beschuldigen omdat die partij geen vertegenwoordiger op de begrafenisdienst had? Begrafenisdienst inderdaad, want het 'klassieke' westerse begrafenisriteel zal vermeden worden omdat het de 'andersgelovigen' die verwacht worden zou kunnen storen.

circe
20 april 2006, 07:36
En nog iets, Pietje, stel dat FDW thuisblijft, ga JIJ het VB dan later nooit van ongevoeligheid beschuldigen omdat die partij geen vertegenwoordiger op de begrafenisdienst had? Begrafenisdienst inderdaad, want het 'klassieke' westerse begrafenisriteel zal vermeden worden omdat het de 'andersgelovigen' die verwacht worden zou kunnen storen.

Is dit ernstig?

Ik meende nochtans dat bij andere begrafenissen de moslimplechtigheid gewoon doorgaat en dat zelfs hoogwaardigheidsbekleders zich speciaal in een hoofddoek hijsen.

Knuppel
20 april 2006, 08:02
Niet ernstig dus maar wél de realiteit.

Pietje
20 april 2006, 10:33
Je bedoelt dat jij elke politicus die zich niet aan deze mooie gedachte heeft gehouden gaat aanpakken?

Denk je dat ik die bevoegdheid heb ?

Pietje
20 april 2006, 10:37
En nog iets, Pietje, stel dat FDW thuisblijft, ga JIJ het VB dan later nooit van ongevoeligheid beschuldigen omdat die partij geen vertegenwoordiger op de begrafenisdienst had? Begrafenisdienst inderdaad, want het 'klassieke' westerse begrafenisriteel zal vermeden worden omdat het de 'andersgelovigen' die verwacht worden zou kunnen storen.

Voor mij is het simpel, elke politic(a)(us) zou daar best wegblijven. Zoiets ruikt altijd naar politieke recuperatie. De regering kan eventueel wel een afvaardiging sturen (hoeven daarom geen ministers of parlementairs te zijn).

Knuppel
20 april 2006, 10:41
Denk je dat ik die bevoegdheid heb ?

Eigenlijk niet, neen.
Maar waarom zou je je die bevoegdheid de ene keer met veel overtuiging toeëigenen, en ze de andere keer met valse argumenten ontlopen?
Zo hypocriet ben jij toch niet, zeker?

Knuppel
20 april 2006, 10:48
Voor mij is het simpel, elke politic(a)(us) zou daar best wegblijven. Zoiets ruikt altijd naar politieke recuperatie. De regering kan eventueel wel een afvaardiging sturen (hoeven daarom geen ministers of parlementairs te zijn).

Daar ben ik het dus mee eens.

En dat gebeurt dus niet. Integendeel. De 'democratische' politieke partijen hebben intussen al met elkaar afgesproken dat ze ALLEMAAL op de betoging zullen zijn die de familie niet gerecupereerd wilden zien door...de politiek.

Welke politici VANDAAG effectief of op de begrafenisDIENST van Joe aanwezig zijn, en welke niet, zullen we gauw genoeg weten.

Pietje
20 april 2006, 10:53
Eigenlijk niet, neen.
Maar waarom zou je je die bevoegdheid de ene keer met veel overtuiging toeëigenen, en ze de andere keer met valse argumenten ontlopen?
Zo hypocriet ben jij toch niet, zeker?

Bepaalde politici kraak ik nu eenmaal met plezier af, gewoon omdat ik persoonlijk vind dat ze het verdienen (jij doet dat trouwens ook). Of verwacht je nu van mij een lofrede tav Dewinter indien hij zich daar niet laat zien.

Knuppel
20 april 2006, 10:56
Dat jij en ik niet altijd dezelfde politici afkraken is een feit.
Hier ging het echter over een houding afkraken die wij BEIDEN afkeuren.

djimi
20 april 2006, 11:00
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.



Hij kan zich natuurlijk ook in een boerka hullen, dan blijft hij 'incognito', en hoeft niemand zijn lelijke boeventronie te aanschouwen.


Wat mijzelf betreft mag hij gerust meelopen, hoor. Maar hij kan zich toch maar beter niet te veel laten opmerken.

Pietje
20 april 2006, 11:06
Dat jij en ik niet altijd dezelfde politici afkraken is een feit.
Hier ging het echter over een houding afkraken die wij BEIDEN afkeuren.

Afkeuren is misschien overdreven. En de ene gaat er al met andere bedoelingen naartoe dan de andere, al zullen die dat nooit toegeven.

Morghodius
20 april 2006, 12:01
als hij niet mag dan mogen al die linkse partijen ook niet meelopen.

Knuppel
20 april 2006, 12:22
Afkeuren is misschien overdreven. En de ene gaat er al met andere bedoelingen naartoe dan de andere, al zullen die dat nooit toegeven.

Ik zei dat je excuus al klaar is om de partijen die de zaak ZULLEN recupereren mooi te praten.

Herr Flick
20 april 2006, 12:44
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.


Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?



Het is simpel,


Als FDW mee opstapt desnoods zelf vermomd als turkse groetenman, zullen ze er hem uithalen en zeggen dat hij het geheel politiek tracht te recuperen.

Stapt hij niet mee op, dan gaan ze zeggen dat m niet geintereseerd is.

Herr Flick
20 april 2006, 12:46
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:


Ik was er dus weer bal op... ;-)

Dat uw vorst en Verafstoot verweten worden hebben ze zelf gezocht, Remerie in zijn gat kruipen ja, en zeggen dat het maar een gevoel is dat onveiligheidsgevoel en verdraagzaame enz...

En nu gaan ze weer nekeer op de eerste root staan, bende hypokriete klootzakken. ze zouden er beter eens iets aan doen.

ancapa
20 april 2006, 12:57
Ik was er dus weer bal op... ;-)

Dat uw vorst en Verafstoot verweten worden hebben ze zelf gezocht, Remerie in zijn gat kruipen ja, en zeggen dat het maar een gevoel is dat onveiligheidsgevoel en verdraagzaame enz...

En nu gaan ze weer nekeer op de eerste root staan, bende hypokriete klootzakken. ze zouden er beter eens iets aan doen.

Dewinter zal altijd de boter gegeten hebben ! Vlaams Belang is niet welkom ! Vlaams Belang kan beter wegblijven !

Conclusie : zondag is het de mars van de hypokrieten en blinde mollen die het niet zagen aankomen !

Dinsdag 11 april lancering van de campagne : "Uw veilgheid, onze prioriteit!"
Woensdagmorgen 12 april in de kranten : Vlaams Belang vervalt in Vlaams Blok slogans !
Woensdagnamiddag 12 april 16u27 "Het" drama gebeurt in Brussel Centraal !

Dus allen zondag naar het Nationaal Zangfeest in Antwerpen !

athena
20 april 2006, 13:10
Politici van het Vlaams Belang zijn in mijn ogen de enigste politici die het recht hebben op mee op te stappen zondag. Alle anderen zijn mede verantwoordelijk voor de moord op Joe, door hun jarenlang gedoogbeleid tov allochtone criminaliteit.
"Ze worden gediscrimineerd, ze zijn kansarm, ze zijn het slachtoffer van die racistische Vlamingen/Belgen,.." en dit nu al 25 jaar lang.
Mijn maag keerde gisteren werkelijk om toen ik Vera Dua op het nieuws hoorde verkondigen hoe zeer ze in zat met de moord. Heb zelden zo'n walgelijk staaltje van hypocrisie gezien.

Pietje
20 april 2006, 13:46
Ik zei dat je excuus al klaar is om de partijen die de zaak ZULLEN recupereren mooi te praten.

Och Knuppel, voor jou zijn niet zelden ook alle middelen goed om het VB mooi te praten.

De Knut
20 april 2006, 13:48
FDW moet doen wat de ouders vroegen en dat is volgens mij: wegblijven.

Uit ene persbericht van het VB blijkt dat uit respect voor de wens van de ouders het VB idd zal afwezig blijven op een mars waar eigenlijk ALLE politici zouden moeten afwezig zijn.

Knuppel
20 april 2006, 13:51
Wat wil je daarmee zeggen?
Dat voor jou eveneens alle middelen gepermitteerd zijn om de partijen goed te keuren die deze treurige zaak recupereren ten voordele van HUN politieke bollenwinkel?

Je beseft toch dat je dan niet beter bent dan een weekend-nazi zoals ik?

Knuppel
20 april 2006, 13:53
Uit ene persbericht van het VB blijkt dat uit respect voor de wens van de ouders het VB idd zal afwezig blijven op een mars waar eigenlijk ALLE politici zouden moeten afwezig zijn.

Awel, d�*t grijpt me nu naar de keel, zie.
Nooit gedacht dat het VB méér fatsoen had dan de rest....

Pietje
20 april 2006, 13:59
Wat wil je daarmee zeggen?
Dat voor jou eveneens alle middelen gepermitteerd zijn om de partijen goed te keuren die deze treurige zaak recupereren ten voordele van HUN politieke bollenwinkel?

Je beseft toch dat je dan niet beter bent dan een weekend-nazi zoals ik?

Waar keur ik wie goed ?

De Knut
20 april 2006, 14:00
Persbericht:

Overeenkomstig de wens van de familie van de vermoorde Joe, wenst het Vlaams Belang elke partijpolitieke recuperatie van het drama te vermijden. Vlaams Belang-kopstukken en parlementsleden zullen daarom niet deelnemen aan de manifestatie van komende zondag. Onze partij drukt evenwel opnieuw haar medeleven uit, en herinnert er aan dat Joe helaas slechts het meest recente slachtoffer in een lange rij is.

Het Vlaams Belang wijst er trouwens op dat het in de eerste plaats de taak is van politici om er in wetgeving en in beleid voor te zorgen dat soortgelijke drama’s waar mogelijk vermeden en in ieder geval zwaar bestraft worden. Wat het huidige klimaat van feitelijke straffeloosheid betreft, dragen de traditionele partijen dus een verpletterende verantwoordelijkheid.





Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang

Steenbok66
20 april 2006, 14:04
Dewinter zal altijd de boter gegeten hebben ! Vlaams Belang is niet welkom ! Vlaams Belang kan beter wegblijven !

Conclusie : zondag is het de mars van de hypokrieten en blinde mollen die het niet zagen aankomen !

Dinsdag 11 april lancering van de campagne : "Uw veilgheid, onze prioriteit!"
Woensdagmorgen 12 april in de kranten : Vlaams Belang vervalt in Vlaams Blok slogans !
Woensdagnamiddag 12 april 16u27 "Het" drama gebeurt in Brussel Centraal !

Dus allen zondag naar het Nationaal Zangfeest in Antwerpen !

de krekels gaan zingen terwijl de beleidsmensen werken en zich nuttig maken...
dat is het verschil...
lawaaimakers tegen beleidsmensen...

Steenbok66
20 april 2006, 14:06
Persbericht:

Overeenkomstig de wens van de familie van de vermoorde Joe, wenst het Vlaams Belang elke partijpolitieke recuperatie van het drama te vermijden. Vlaams Belang-kopstukken en parlementsleden zullen daarom niet deelnemen aan de manifestatie van komende zondag. Onze partij drukt evenwel opnieuw haar medeleven uit, en herinnert er aan dat Joe helaas slechts het meest recente slachtoffer in een lange rij is.

Het Vlaams Belang wijst er trouwens op dat het in de eerste plaats de taak is van politici om er in wetgeving en in beleid voor te zorgen dat soortgelijke drama’s waar mogelijk vermeden en in ieder geval zwaar bestraft worden. Wat het huidige klimaat van feitelijke straffeloosheid betreft, dragen de traditionele partijen dus een verpletterende verantwoordelijkheid.





Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang

als dat geen recuperatie is... dan weet ik het niet meer hoor...
zij willen zich als de beteren profileren...
dom wie daarin trapt...

De Knut
20 april 2006, 14:07
terwijl de beleidsmensen werken en zich nuttig maken...

Manifesteren voor een slachtoffer dat viel door HUN laks beleid, is niet zich nuttig maken

De Knut
20 april 2006, 14:08
als dat geen recuperatie is... dan weet ik het niet meer hoor...

in tegenstelling tot de Philippe Moureaux' en co die gaan manifesteren zeker??

Pietje
20 april 2006, 14:09
Persbericht:
Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang

Het feit alleen al dat het VB het nodig vindt er een persbericht voor te verspreiden zegt eigenlijk genoeg wat hun bedoeling is : IEDEREEN moet (willen of niet) en zal weten dat het VB van zichzelf denkt dat ze de enige partij zijn met enige verantwoordelijkheid. Of hoe het VB zonder zondag aanwezig te zijn dit drama toch nog gebruikt voor politieke recuperatie.
Zielige kwallen :evil:

De Knut
20 april 2006, 14:11
Of hoe Piet Snot van de vakbond het fatsoen van één partij misbruikt om zijn eigen frustraties te rechtvaardigen.

Kwal !

Pietje
20 april 2006, 14:11
Of hoe Piet Snot van de vakbond het fatsoen van één partij misbruikt om zijn eigen frustraties te rechtvaardigen.

Kwal !


Welk fatsoen ??

De Knut
20 april 2006, 14:12
Het feit alleen al dat het VB het nodig vindt er een persbericht voor te verspreiden zegt eigenlijk genoeg wat hun bedoeling is

In tegenstelling tot de DRIE persberichten van dikke Fouad van Spirit? In tegenstelling tot de verklaringen van de SPa op de 1ste pagina van alle kranten van vandaag, over hoe ze tegen de wens van de ouders in mee gaan opstappen?

baarle
20 april 2006, 14:13
als dat geen recuperatie is... dan weet ik het niet meer hoor...
zij willen zich als de beteren profileren...

Je lijkt wel ... jaloers. :lol:

De Knut
20 april 2006, 14:13
Welk fatsoen ??

Dat iemand zoals jij geen fatsoen herkent verwondert niemand.

Pietje
20 april 2006, 14:14
Dat iemand zoals jij geen fatsoen herkent verwondert niemand.

Van veroordeelde organisaties verwacht ik ook geen fatsoen.

De Knut
20 april 2006, 14:16
'k herinner me idd een paar veroordelingen die vakbondsterroristen hebben opgelopen. d'Orazio en ander crapuul op kop.

Knuppel
20 april 2006, 14:17
Waar keur ik wie goed ?

Nergens en niemand. Dat kón ook niet tot zou blijken wie zich niet aan de wens van de ouders hield, hé?

Ik hoor echter net dat het niet eens meer nodig zal zijn om iemand af te keuren...

Pietje
20 april 2006, 14:18
'k herinner me idd een paar veroordelingen die vakbondsterroristen hebben opgelopen. d'Orazio en ander crapuul op kop.

Zal ik hier anders nog eens het arrest vh Hof van Beroep posten ?

Knuppel
20 april 2006, 14:18
Het feit alleen al dat het VB het nodig vindt er een persbericht voor te verspreiden zegt eigenlijk genoeg wat hun bedoeling is : IEDEREEN moet (willen of niet) en zal weten dat het VB van zichzelf denkt dat ze de enige partij zijn met enige verantwoordelijkheid. Of hoe het VB zonder zondag aanwezig te zijn dit drama toch nog gebruikt voor politieke recuperatie.
Zielige kwallen :evil:

En wat zou je gezegd hebben als het VB er wél geweest was, Pietje?

De Knut
20 april 2006, 14:20
Zal ik hier anders nog eens het arrest vh Hof van Beroep posten ?

als dat je helpt de aandacht af te leiden van de lijkenpikkerij van je linkse vrienden, zeker doen. (Je bedoelt toch het arrest van de veroordeling van de kakbond van D'Orazio he?)

Knuppel
20 april 2006, 14:21
als dat geen recuperatie is... dan weet ik het niet meer hoor...
zij willen zich als de beteren profileren...
dom wie daarin trapt...

En wat had JIJ gezegd als het andersom was geweest, Steenbokse: Enkel het VB aanwezig maar geen enkele anders politicus zoals het gevraagd was?

Pietje
20 april 2006, 14:22
Nergens en niemand. Dat kón ook niet tot zou blijken wie zich niet aan de wens van de ouders hield, hé?



Degenen die zich zogezegd aan de wens van de ouders houden, vinden het wel nodig er een perscommuniqué van te verspreiden. Anders gezegd : iedereen moet en zal het weten. Amaai, "quelle grande classe" :roll:

Knuppel
20 april 2006, 14:22
als dat je helpt de aandacht af te leiden van de lijkenpikkerij van je linkse vrienden, zeker doen. (Je bedoelt toch het arrest van de veroordeling van de kakbond van D'Orazio he?)

Neen, d�*t arrest bedoelt Pietje natuurlijk niet....

Knuppel
20 april 2006, 14:24
Degenen die zich zogezegd aan de wens van de ouders houden, vinden het wel nodig er een perscommuniqué van te verspreiden. Anders gezegd : iedereen moet en zal het weten. Amaai, "quelle grande classe" :roll:

Idd. Duizend maal smeriger dan er naartoe te zijn gegaan...

De Knut
20 april 2006, 14:24
Degenen die zich zogezegd aan de wens van de ouders houden, vinden het wel nodig er een perscommuniqué van te verspreiden.

Nogmaals.. in tegenstelling tot de drie persberichten van dikke Fouad van Spirit ???

Pietje
20 april 2006, 14:30
Idd. Duizend maal smeriger dan er naartoe te zijn gegaan...

Nee, gewoon hetzelfde. Indien ze op een postieve manier hadden willen handelen, hadden ze gewoon geen persbericht verspreid en simpelweg thuis gebleven. Niks zou hen belet hebben om ieder die dat wou persoonlijk neutraal en discreet (zonder partijlogo) een rouwtelegram te sturen.

Revolutie
20 april 2006, 15:17
Het feit alleen al dat het VB het nodig vindt er een persbericht voor te verspreiden zegt eigenlijk genoeg wat hun bedoeling is : IEDEREEN moet (willen of niet) en zal weten dat het VB van zichzelf denkt dat ze de enige partij zijn met enige verantwoordelijkheid. Of hoe het VB zonder zondag aanwezig te zijn dit drama toch nog gebruikt voor politieke recuperatie.
Zielige kwallen :evil:
het zal altijd wel voor jullie linkserds verkeerd zijn, wat het Vlaams Belang ook doet. Jullie zijn toch zo'n verdraagzame gasten.

De Knut
20 april 2006, 15:52
Nogmaals.. in tegenstelling tot de drie persberichten van dikke Fouad van Spirit ???

??

Geertje
20 april 2006, 15:56
In het VTM nieuws is gezegd dat er van alle "democratische" partijen mensen zullen mee opstappen.
Niet als politieker, maar als mens uit medeleven.

Ik hoop van harte dat de "democratische" media dan ook voldoende respect heeft om ze niet in beeld te brengen.
Nu deden ze dat dus al niet, elke 'democratische' Vlaamse partij mocht al aan het woordd, of in beeld komen. Hoe hypocriet toch!
Iedereen die mee wandeld, doet dat als Vader, moeder, kind, vriend, enz..
Dus allemaal als gewone burger.


Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?

Men zou "democratische partijen" beter vervangen door "blinde partijen". Blind voor de problemen in deze maatschappij. Maar ja, problemen herkennen en erkennen valt onder de noemer "niet politiek correct" en zo wordt er weer niets opgelost.

Jakko
20 april 2006, 16:21
In tegenstelling tot de DRIE persberichten van dikke Fouad van Spirit? In tegenstelling tot de verklaringen van de SPa op de 1ste pagina van alle kranten van vandaag, over hoe ze tegen de wens van de ouders in mee gaan opstappen?

Maar dien dikke Fouad zou wel eens meer moslims op de been kunnen brengen, dan dien FDW met zijn varkenssnuit en wellicht wringt daar het schoentje. Er valt politiek niks te recupereren, en als ze daar gaan vertellen wat het volk denkt, zou dat wel eens heel verkeerd kunnen overkomen bij alle manifestanten, als een rode lap op een stier. Hun afwezigheid betuigt van fatsoen, maar wellicht is het niet de beweegreden.

t623422
20 april 2006, 17:20
de scheiding tussen regering en gerecht is voor mij niet te begrijpen
een minister kan je weg stemmen dit democratie
maar wat heeft de brave belg aan het gerecht niets
hoe kan ik mijn ongenoegen laten blijken over het gerecht
als wij nochten stemmen over het gerecht dan kunnen er heel wat rechters gaan stempelen
die beelden moesten al direct zijn vertoond

[radiohoofd]
20 april 2006, 17:58
Joe zou het zo niet gewild hebben denk ik, maar als hij het niet kan laten... ik ga hem niet tegenhouden.
Zolang hij zijn vlaggetjes maar thuislaat, dat zou pas echt walgelijk zijn.

Confucius
20 april 2006, 18:39
Maar dien dikke Fouad zou wel eens meer moslims op de been kunnen brengen, dan dien FDW met zijn varkenssnuit en wellicht wringt daar het schoentje. Er valt politiek niks te recupereren, en als ze daar gaan vertellen wat het volk denkt, zou dat wel eens heel verkeerd kunnen overkomen bij alle manifestanten, als een rode lap op een stier. Hun afwezigheid betuigt van fatsoen, maar wellicht is het niet de beweegreden.

Dikke Fouad zal er zelf niet bijzijn. Hij zei gisteren in een interview op Radio Donna, waarbij hij bijna als een heilige werd bestempeld door de interviewer, dat het hem speet maar dat hij toevallig op vakantie naar Marokko was. Hij zou er in "gedachten" bij zijn. Verder streefde hij als politicus naar het "geluk" en het "vreedzaam" samenleven van alle mensen, de interviewer viel daarbij bijna in zwijm van bewondering.. Toen was voor mij de maat vol en heb ik naar een andere post gezapt. Teveel is teveel ! Denken ze nu echt dat we allemaal onozelaars zijn ?

Knorretje
20 april 2006, 18:41
Van veroordeelde organisaties verwacht ik ook geen fatsoen.

Maar in geval van criminele allochtonen gaat hij d'office uit van een overmaat aan fatsoen. :roll:

Jakko
20 april 2006, 18:56
Dikke Fouad zal er zelf niet bijzijn. Hij zei gisteren in een interview op Radio Donna, waarbij hij bijna als een heilige werd bestempeld door de interviewer, dat het hem speet maar dat hij toevallig op vakantie naar Marokko was. Hij zou er in "gedachten" bij zijn. Verder streefde hij als politicus naar het "geluk" en het "vreedzaam" samenleven van alle mensen, de interviewer viel daarbij bijna in zwijm van bewondering.. Toen was voor mij de maat vol en heb ik naar een andere post gezapt. Teveel is teveel ! Denken ze nu echt dat we allemaal onozelaars zijn ?

Maar ik denk wel dat zijn boodschap zal aanslaan bij de allochtone bevolking, voortgaande op de aangekondigde afwezigheid van het VB. Dat is wat telt. De mythe van de onverschilligheid doorprikt. Reken me dus niet bij die "we". Toch liever onnozelaar dan.

Confucius
20 april 2006, 19:01
Dat de deelnemers maar oppassen. In Frankrijk had je veertien dagen geleden ook "casseurs" die zich onder de nuttige idioten mengden om ze te beroven en molesteren.

ericferemans
21 april 2006, 12:51
zo zijn de links politiek correcten nu eemaal Baarle !

nog veel plezier ! Schol ! Maar voor mij een Duvel ! Geen Stella meer ! ;-) Tiens: een eigenaardige reactie, zo dacht ik bij mezelf. Waaro zou een blokker toch Duvel prefereren? Aan Coolen te zien toch geen echt gedreven satanieke sekte.
Dus maar wat gegoogeld. En: BINGO:

De Zwarte Hand. Verzet in Klein-Brabant en de Rupelstreek. (http://www.verzet.org/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=347)




Op 12 oktober 1941 wordt de VNV'r Richard Philips de nieuwe burgemeester van Puurs en in zijn openingsspeech
belooft hij 'dat schorremorrie van De Zwarte Hand een lesje te leren!'. Ook Albert Moortgat (Brouwerij Moortgat, "Hier rust den Duvel") de VNV-burgemeester van Breendonk steekt een stevige duit in het zakje.
Tegen 28 oktober 1941
waren 109 leden ingerekend en dat betekende ook het vroegtijdige einde van De Zwarte Hand. Slechts 2 groepsleden
wisten te ontsnappen en ondergedoken te blijven. Bernard Caremans profiteerde van een naamsverwarring, en werd
een naamgenoot van hem per vergissing opgepakt. Hij dook onder, vond opnieuw kontakt met andere verzetsgroepen
en kon voor de rest van de oorlog niet meer opgepakt worden.

En mijn eurotje is gevallen :)

ericferemans
21 april 2006, 13:14
Persbericht:
(Frank Vanhecke, Voorzitter Vlaams Belang)
Overeenkomstig de wens van de familie van de vermoorde Joe, wenst het Vlaams Belang elke partijpolitieke recuperatie van het drama te vermijden. Vlaams Belang-kopstukken en parlementsleden zullen daarom niet deelnemen aan de manifestatie van komende zondag.Daar waar alle partijen beslissen om mee te doen, om er in persoonlijke naam hun medeleven uit te drukken met een familie en om er te manifesteren voor een maatschappij zonder absurde moorden blijft Frankie boy en zijn zwartzakken thuis. Fraai: zo val je natuurlijk weer eens op en kan PDW zijn haaiengrijns noch eens tonen. Dit is een perverse vorm van lijkenpikkerij die aantoont dat zij zichzelf persé willen profileren als donkerzwarte schapen. Het is in elk geval duidelijk: eigen belang eerst!
Onze partij drukt evenwel opnieuw haar medeleven uit, en herinnert er aan dat Joe helaas slechts het meest recente slachtoffer in een lange rij is.
Medeleven uitdrukken door niet aanwezig te zijn op een rouwstoet is als neuken voor de maagdelijkheid: het komt niet erg geloofwaardig over. Inderdaad zijn er in België per dag één roofmoord. Die van de bende van Nijvel indertijd waren er trouwens ineens een pak tegelijk. Niet voor een mp3 speler maar "voor de lol". En dat waren geen allochtonen. Maar het vermoorden van mekaar om erfenissen, om juwelen, om geld of om mp3 spelers: telt de grootte van de buit of de absurditeit van de daad? Moet men dat niet eens met zijn allen gaan aanklagen? Ik dacht dat het tijd is.

Frankie boy wil natuurlijk WEL politiek profijt trekken: hij suggereert hier weer dat er zovele dergelijke moorden zijn, liefst zou hij zeggen "door allochtonenen allemaal", maar dat durft hij niet. Hij melkt virtueel zoals een slechte acteur luchtgitaar speelt. Arme doorzichtige Frankie boy.

Het Vlaams Belang wijst er trouwens op dat het in de eerste plaats de taak is van politici om er in wetgeving en in beleid voor te zorgen dat soortgelijke drama’s waar mogelijk vermeden en in ieder geval zwaar bestraft worden.

Wat een open deur wordt hier nu ingetrapt? Politici dienen niet om te straffen: besturen is voorzien! Zij dienen om dergelijke zaken te voorkomen. De klemtoon die Frankie legt op "law en order" gaat weer eens over het bestraffen. Steeds zwaarder. Terwijl al lang bewezen heeft dat dit een averrechts effect heeft. "Een beetje vermijden maar vooral straffen".
Het oproepen en bespelen van haat is toch zo'n dankbaar thema Frankie, we weten dat, maar jij verkneukelt je. Was de champagne koel genoeg toen het bleek om allochtone jongeren te gaan? Stel je voor dat het een nazi-tje was, lid van het blok: had je toen ook zo luid gepiept?
Wat het huidige klimaat van feitelijke straffeloosheid betreft, dragen de traditionele partijen dus een verpletterende verantwoordelijkheid.
De partij die niet politiek gebruik wil maken van een absurde moord laat nu zien dat ze niet consequent is maar gaga. Waar is dat klimaat van straffeloosheid? Ik dacht dat de gevangenis uitpuilden! Of wil Frankie dat ontkennen? Het lijkenpikken is niet voldoende: men gaat nu ook pissen op degenen die de daders zoeken en veroordelen zullen.

Het schaamteloos verdraaien van de realiteit, het uitbuiten van elke opportiniteit inclusief het misbruik maken van filmbeelden van jonge boefjes, lijkenpikken en aanzetten tot angst en dus ook haat: het is niet meer te pruimen.

Den Duisteren Duikboot
22 april 2006, 09:03
Nu vraag ik me af, mag FDW , als burger ook mee opstappen?

Hypocrisie is niet bij wet verboden.

Knorretje
22 april 2006, 09:32
Hypocrisie is niet bij wet verboden.

Nog een geluk voor de 'democratische partijen'. Anders had men bij de mars een cordon sanitaire rond hen moeten leggen. 8)

Thai
22 april 2006, 10:34
Bepaalde politici kraak ik nu eenmaal met plezier af, gewoon omdat ik persoonlijk vind dat ze het verdienen (jij doet dat trouwens ook). Of verwacht je nu van mij een lofrede tav Dewinter indien hij zich daar niet laat zien.

MAKE LOVE NOT WAR !

Thai
22 april 2006, 10:42
Maar ik denk wel dat zijn boodschap zal aanslaan bij de allochtone bevolking, voortgaande op de aangekondigde afwezigheid van het VB. Dat is wat telt. De mythe van de onverschilligheid doorprikt. Reken me dus niet bij die "we". Toch liever onnozelaar dan.

Als dat niet de grootste rotzak is als je het over politieke recuperatie hebt?
Gaat hij daar om de continue problemen die door zijn soort worden gecreëerd aan te klagen of om het onschuldig schaapje te gaan uithangen?

Ik wil hem wel eens zien protesteren tegen de moslim extremisten, als er weer een terroristische aanslag wordt gepleegd.

Thai
22 april 2006, 10:55
Het schaamteloos verdraaien van de realiteit, het uitbuiten van elke opportiniteit inclusief het misbruik maken van filmbeelden van jonge boefjes, lijkenpikken en aanzetten tot angst en dus ook haat: het is niet meer te pruimen.

waarom verdedig jij die moordenaars?
vind je dat dan niet erg wat die Joe is overkomen?

Griffin
22 april 2006, 10:56
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

Als hij echter anoniem meestapt - dat is inderdaad onmogelijk met al die paparapers - mag hij, net zoals andere politici, gewoon meestappen. Geen politiek gekleurde vlaggen, logo's & uitspraken, is volgens mij de wens van de ouders. Ze verbieden niemand om mee op te stappen als ie zich daaraan houdt.

Supe®Staaf
22 april 2006, 11:19
Als hij echter anoniem meestapt - dat is inderdaad onmogelijk met al die paparapers - mag hij, net zoals andere politici, gewoon meestappen. Geen politiek gekleurde vlaggen, logo's & uitspraken, is volgens mij de wens van de ouders. Ze verbieden niemand om mee op te stappen als ie zich daaraan houdt.
Ik bekijk het als volgt:

Wanneer er gevraagd wordt om een betoging niet politiek te recupereren, dan bestaat er maar één oplossing voor alle politici: wegblijven.
Als een gedeelte van hen toch gaat, dan verwijten de thuisblijvers hen recuperatie, en kunnen de marsjeerders de thuisblijvers stigmatiseren als hartelozen die geen medeleven willen betuigen of niet achter de standpunten staan.
Dus zodra er ook maar één politicus meegaat is 't hele spel 'door de politiek gerecupereerd' of je nu opstapt of thuisblijft.

Als anonieme opstappen, is onmogelijk.
Dat geef je zelf goed aan.
Je bent en blijft politicus.

Ik blijf er bij: als de politici de wens van de ouders écht respecteren, dan laat er geen enkele zijn smoelwerk zien, geeft er geen enkele commentaar.

ericferemans
22 april 2006, 13:21
waarom verdedig jij die moordenaars?
vind je dat dan niet erg wat die Joe is overkomen?
waar, in 's hemelsnaam verdedig ik de moordenaars???

ericferemans
23 april 2006, 08:43
Ik bekijk het als volgt:

Wanneer er gevraagd wordt om een betoging niet politiek te recupereren, dan bestaat er maar één oplossing voor alle politici: wegblijven.
Als een gedeelte van hen toch gaat, dan verwijten de thuisblijvers hen recuperatie, en kunnen de marsjeerders de thuisblijvers stigmatiseren als hartelozen die geen medeleven willen betuigen of niet achter de standpunten staan.
Dus zodra er ook maar één politicus meegaat is 't hele spel 'door de politiek gerecupereerd' of je nu opstapt of thuisblijft.

Als anonieme opstappen, is onmogelijk.
Dat geef je zelf goed aan.
Je bent en blijft politicus.

Ik blijf er bij: als de politici de wens van de ouders écht respecteren, dan laat er geen enkele zijn smoelwerk zien, geeft er geen enkele commentaar.

De ouders die oproepen voor een betoging doen dit niet omdat ze de gezondheid willen promoten, zij doen dit niet om de Vlaming en Waal fit te houden. Zij doen dit omdat zij een signaal willen geven dat de maatschppij dient te veranderen. Dat is een legitieme, toffe actie.

Dat hierbij alle politici hun oor moeten lenen, en door hun aanwezigheid tonen dat zij luisteren, er respect voor hebben en willen helpen is evident.
Thuisblijven zou je kunnen interpreteren als doofheid, lompheid, onverschilligeheid en gebrek aan empathie. Het is namelijk hun verdomde job om te luisteren wanneer er iets duidelijk wordt gemanifesteerd.

Dat er crapuul is dat op dit feest van de rede en de verdraagzaamheid thuisblijft, niet om persoonlijke redenen maar om duidelijk (en gemotiveerde!) politieke reden is niet tactvol: het is boers.

Knuppel
23 april 2006, 09:12
De ouders die oproepen voor een betoging doen dit niet omdat ze de gezondheid willen promoten, zij doen dit niet om de Vlaming en Waal fit te houden. Zij doen dit omdat zij een signaal willen geven dat de maatschppij dient te veranderen. Dat is een legitieme, toffe actie.

Was het dan niet Fouad die opriep voor deze betoging inplaats van de ouders?


Dat hierbij alle politici hun oor moeten lenen, en door hun aanwezigheid tonen dat zij luisteren, er respect voor hebben en willen helpen is evident.


Inplaats van hun oor te lenen en te DOEN ALSOF ze luisteren bleven de politici die al j�*ren de macht hebben om iets te doen, maar NIET deden omdat hun prioritiet bij VB-bestrijding lag, weg van die mars. Het is immers evident dat ze zich doodschamen voor hun eigen wanbeleid, waardoor Joe de duimen moest leggen lang voor zijn tijd.

Thuisblijven zou je kunnen interpreteren als doofheid, lompheid, onverschilligeheid en gebrek aan empathie.

Gaan zou kunnen geïnterpreteerd worden als hypocrisie zonder meer. Hun gebrek doofheid, lompheid, en gebrek aan empathie hebben ze al veel eerder bewezen.


Het is namelijk hun verdomde job om te luisteren wanneer er iets duidelijk wordt gemanifesteerd.



Jij schaamt je ook niet rap, hé?
Het was al j�*ren de verdomde plicht van de machthebbers ervoor te zorgen dat manifestaties zoals deze nergens voor nodig zijn!!!


Dat er crapuul is dat op dit feest van de rede en de verdraagzaamheid thuisblijft, niet om persoonlijke redenen maar om duidelijk (en gemotiveerde!) politieke reden is niet tactvol: het is boers.


Bedoel je nu de POLITIEKE PARTIJ die weigert de dood van Joe te recupereren voor eigen doeleinden, of heb je het over die miljoenen andere boeren die niet zullen deelnemen aan jouw 'feest van de rede en verdraagzaamheid'?

daiwa
23 april 2006, 11:25
Daar waar alle partijen beslissen om mee te doen, om er in persoonlijke naam hun medeleven uit te drukken met een familie en om er te manifesteren voor een maatschappij


En dan zeggen ze nog dat het geen politieke mars is.:roll:

ericferemans
23 april 2006, 13:09
Was het dan niet Fouad die opriep voor deze betoging inplaats van de ouders?

Het idee is gelanceerd door Fouad, de rest komt van ouders en sympathisanten van hen.


Inplaats van hun oor te lenen en te DOEN ALSOF ze luisteren bleven de politici die al j�*ren de macht hebben om iets te doen, maar NIET deden omdat hun prioritiet bij VB-bestrijding lag, weg van die mars. Het is immers evident dat ze zich doodschamen voor hun eigen wanbeleid, waardoor Joe de duimen moest leggen lang voor zijn tijd.


Dat je zegt dat
- het inburgeringsbeleid van Marino Keulen
- de positieve discriminatie door Vandenbroecke
- de inzet voor gelijke kansen door de voltallige regering
niets zijn is larie. Je kan zeggen dat het te weinig is. Maar zeg dan hoe het beter kan.
Dat de misdaad niet weg is weet iedereen. De vraag is: kan het beter?
Een vooral: Hoe.


Gaan zou kunnen geïnterpreteerd worden als hypocrisie zonder meer. Hun gebrek doofheid, lompheid, en gebrek aan empathie hebben ze al veel eerder bewezen.

loze praat: het gaat hier relatief goed. Het is niet één zot die moord die dit tegenspreekt.


Jij schaamt je ook niet rap, hé?
Het was al j�*ren de verdomde plicht van de machthebbers ervoor te zorgen dat manifestaties zoals deze nergens voor nodig zijn!!!

Dus: één enkele misdaad wil zeggen dat er geen goede politiek gevoerd wordt? Eén dodelijk ongeval dat onze verkeerswetgeving niet deugd?
Eén arme dat we geen goede sociale voorzieningen hebben?
:evil:

daiwa
23 april 2006, 13:23
[quote=ericferemans;1672564

Dus: één enkele misdaad wil zeggen dat er geen goede politiek gevoerd wordt?
[/quote]



Een enkele misdaad zeg jij?
Uit deze brief kan men nochtans opmaken dat Joe voor zijn dood al meermaals kennis heeft mogen maken met dat gespuis.


Een stukje uit de brief van de vader van de vriend van de vermoorde jongen..


''Na twee fysieke aanvallen, een bedreiging, een poging tot afpersing, tijdens je verplaatsingen in minder dan twee jaar, dacht ik dat je nu het ergste wel had meegemaakt. Ik had niet gerekend op de laffe moord op je vriend die onder je ogen werd gepleegd door roofdieren die uit waren op zogenaamd gemakkelijke prooien.''

baarle
23 april 2006, 13:26
Het is niet één zot die moord die dit tegenspreekt.

Een beetje liefhebbend: een "zot"?

Die jongen is helemaal niet zot, Feremans. Hij wist verdomd goed wat hij deed, en hij deed het goed, zonder foutjes.

ericferemans
23 april 2006, 13:42
Een beetje liefhebbend: een "zot"?

Die jongen is helemaal niet zot, Feremans. Hij wist verdomd goed wat hij deed, en hij deed het goed, zonder foutjes.
ok: één normale die het goed deed. Zoals jij het ziet..:roll:

ericferemans
23 april 2006, 13:43
En dan zeggen ze nog dat het geen politieke mars is.:roll:
Evident: massabijeenkomsten zijn altijd politiek belangrijk. Daar hebben die ouders trouwens gelijk in : er moet over de problemen worden gepraat, over nagedacht. En natuurlijk moeten politici daar gevolgen uit trekken.
Maar niet ondoordacht. Niet zoal het Vb dat ziet: pak de makkak.

baarle
23 april 2006, 13:45
ok: één normale die het goed deed. Zoals jij het ziet..:roll:

Je kan het weglachen, maar iedereen heeft de beelden gezien: daaruit blijkt glashelder dat die mannen zeer goed wisten wat ze wilden (een mp3) en wat ze deden (moorden bij de minste tegenstand). Van zotten is hier geen sprake.

Hoe zit het tussen haakjes met die moord op die Nigeriaanse jongen in hartje Molenbeek, een maand geleden? De omstandigheden waren zeer vergelijkbaar. Ook hij is vermoord met messteken omdat hij zijn geld (30 euro) niet rap genoeg wou afgeven. Een feit tussen haakjes dat door jullie Fouad Ahidar aangeklaagd is. Wat ik me afvraag is waarom die moordenaars nog steeds vrij rondlopen, en of het niet dezelfden zouden zijn als degenen die Joe om het leven brachten.

ericferemans
23 april 2006, 13:47
Een enkele misdaad zeg jij?
Uit deze brief kan men nochtans opmaken dat Joe voor zijn dood al meermaals kennis heeft mogen maken met dat gespuis.


Een stukje uit de brief van de vader van de vriend van de vermoorde jongen..


''Na twee fysieke aanvallen, een bedreiging, een poging tot afpersing, tijdens je verplaatsingen in minder dan twee jaar, dacht ik dat je nu het ergste wel had meegemaakt. Ik had niet gerekend op de laffe moord op je vriend die onder je ogen werd gepleegd door roofdieren die uit waren op zogenaamd gemakkelijke prooien.''
Elke misdaad is er één te veel. Maar er hier een "bronx" van maken?
South Bronx, de buitenwijken van Parijs: al eens gaan kijken, of durf je dat niet...
Bij ons is het relatief veilig. Buiten een harde kern van verlopen tienezels is er in onze steden geen gevaar om zo maar reden te hebben om je onveilig te voelen. Het onveiligheidsgevoel van de meeste mensen is niet gebaseerd op ervaringen, maar op bangmakerij.
Het wordt hoogtijd dat de politie en de gemeentelijke politici waarheid en verzinsel uit mekaar halen en dit ook duidelijk maken aan het grote publiek.
Angst is namelijk aanstekelijk. Het is trouwens de basis van geweld.
De echte pestkloten dienen van straat gehaald, de harde kern die zich de laatste tijd ontwikkelt dreigt inderdaad om meelopers te krijgen, en dan glijden we af naar hoe het in de andere landen er aan toe gaat.

Dit kan enkel indien iedereen een handje toesteekt. Het is me al opgevallen dat niemand nog zijn mond opentrekt tegen een jonge snul die onozelheden doet op straat. Ik geloof toch echt niet dat je moet bang gaan hebben voor een snotventje dat zijn frieten op straat kiepert, meisjes ambeteert, lawaai maakt op de bus. Mijn ervaring is dat ze wel een grote mond hebben maar als je ze stevig aanpakt en zegt dat je eens mee zal gaan naar hun pa dat ze anders piepen. Trouwens: wie was er een engeltje als ie klein was? Ik niet hoor ;)
Maar messentrekkers horen niet op straat. Zij horen in de gevangenis. Natuurlijk.

baarle
23 april 2006, 13:49
Bij ons is het relatief veilig. Buiten een harde kern van verlopen tienezels is er in onze steden geen gevaar om zo maar reden te hebben om je onveilig te voelen. Het onveiligheidsgevoel van de meeste mensen is niet gebaseerd op ervaringen, maar op bangmakerij.

Heb jij opgroeiende kinderen die dagelijks in de stad moeten zijn?

daiwa
23 april 2006, 14:00
Elke misdaad is er één te veel. Maar er hier een "bronx" van maken?
South Bronx, de buitenwijken van Parijs: al eens gaan kijken, of durf je dat niet...
Bij ons is het relatief veilig..



Hoe het er op een ander aan toegaat maakt nog niet goed wat hier gebeurt.
Verleden week heb ik op radio 2 Antwerpen het regionaal nieuws gehoord waar een reporter ter plaatse een interveiuw ging afnemen van de jongeren en daaruit bleek dat die toestanden ook hier, in Antwerpen dus, schering en inslag zijn.

En daaruit bleek ook dat die berovingen steeds in groep gebeuren op iemand die alleen is, zo laf zijn ze dan nog.:twisted:

En ja, de ondervraagde jongeren zeiden in koor dat de daders vrijwel altijd allochtonen zijn.

ericferemans
23 april 2006, 14:13
Heb jij opgroeiende kinderen die dagelijks in de stad moeten zijn?
Mijn jongste zoon woont in Borgerocco. Het is daar heel gezellig en ik ga er vaak met hem uit eten en een pint pakken. Nooit iets gezien. In dertig jaar niet.
Mijn twee andere zoons wonen in een zeer bruine wijk in Gent. Lekker brood, lekker vlees vlak in de buurt en goedkoop. Vriendelijke buren. Nooit iets vervelend meegemaakt.
De verhalen over de gruwelijke allochtonen zijn me zeer goed bekend: van dit forum. Indien ik dan vraag welke wijk, welke dag, welke plaats dan blijkt telkens dat het "van horen zeggen is".
Wat me wel is opgevallen is dat de bange mensen vaak het hebbenover "brutaal kijkende zus of zos". Als je bang bent is een blik voldoende om je de stuipen op het lijf te jagen. En meisjes klagen dat de arabieren veel fluiten en aanpappen. Ze moesten het eens niet doen!

ericferemans
23 april 2006, 14:16
Hoe het er op een ander aan toegaat maakt nog niet goed wat hier gebeurt.
Verleden week heb ik op radio 2 Antwerpen het regionaal nieuws gehoord waar een reporter ter plaatse een interveiuw ging afnemen van de jongeren en daaruit bleek dat die toestanden ook hier, in Antwerpen dus, schering en inslag zijn.

En daaruit bleek ook dat die berovingen steeds in groep gebeuren op iemand die alleen is, zo laf zijn ze dan nog.:twisted:

En ja, de ondervraagde jongeren zeiden in koor dat de daders vrijwel altijd allochtonen zijn. Van horen zeggen. De zoveelste keer. Stoer doen, indianenverhalen...
Indertijd verbrandde men heksen. Die vlogen op bezemstelen en die aten babys op die ze roofden. Er zijn er zo gedurende een hele tijd duizenden per jaar verbrand. Getuigen genoeg. Ze zien vliegen is van alle tijden...:roll:
We zijn op goede weg.:?

daiwa
23 april 2006, 14:21
Mijn jongste zoon woont in Borgerocco. Het is daar heel gezellig en ik ga er vaak met hem uit eten en een pint pakken. Nooit iets gezien. In dertig jaar niet.



De manier hoe allochtonen enkele jaren geleden Borgorocco ''verbouwd'' hebben heeft nochtans uitgebreid in de media gestaan hoor.

Gelukkig zijn wij een beetje beter opgevoed en '' verbouwen'' wij Brussel niet na die laffe roofmoord.

daiwa
23 april 2006, 14:24
Van horen zeggen.


Lees jij dan nooit het regionaal gerechtelijk nieuws?

ericferemans
23 april 2006, 14:29
Lees jij dan nooit het regionaal gerechtelijk nieuws?
En de statistieken waaruit blijkt dat de criminaliteit fors daalt ook, ja...:roll:

MIsdaad uitroeien kan niet. Je dient te zien of het beter wordt of erger.
Kutmarokkaantjes zijn inderdaad een pest. Zoals vroeger de skin-heads. Zoals Hells-Angels dat ook waren.
Maar indien je je daarop blindstaart (ik zeg dus niet dat je dit moet goedpraten, ik zeg blindstaren) dan mis je het hele verhaal.

daiwa
23 april 2006, 14:49
En de statistieken waaruit blijkt dat de criminaliteit fors daalt ook, ja...:roll:



In Antwerpen dalen de cijfers voor sommige misdaden inderdaad maar er stond ook in die statistieken dat ze voor zware criminaliteit stijgt.

En dat ''dalen'' zullen we maar met een korreltje zout pakken zeker als ik onderstaande lees.


13/04 In Antwerpen worden kleine misdrijven al 6 jaar niet vervolgd

Het parket en de politie van Antwerpen hebben zes jaar geleden al afspraken gemaakt over welke misdrijven nog vervolgd zullen worden en welke niet.

ericferemans
23 april 2006, 14:54
13/04 In Antwerpen worden kleine misdrijven al 6 jaar niet vervolgd

Het parket en de politie van Antwerpen hebben zes jaar geleden al afspraken gemaakt over welke misdrijven nog vervolgd zullen worden en welke niet. Anderzijds vernam ik dat er hier moet onderscheid worden gemaakt tussen éénmalige feiten en recidive.
Wanneer de politie je voor de tweede keer vastpakt ga je gegarandeerd voor de rechter. Dat relativeert heel de prietpraat over "straffeloosheid" meteen: men geeft de voorrang aan het opsluiten van echte misdadigers, men laat de occasionele dief lopen. Lijkt me niet eens een slecht idee. Het oppakken en ficheren alleen is al een zekere straf, en degenen die hier niet genoeg uit geleerd hebben moeten het dan maar voelen.

baarle
23 april 2006, 14:56
MIsdaad uitroeien kan niet. Je dient te zien of het beter wordt of erger.

Tot een aanvaardbaar niveau terugbrengen kan wel. In de jaren '70 en '80 was het nog aanvaardbaar. Nu niet meer.

En toch blijft onze overheid het vertikken om in te grijpen.

Kutmarokkaantjes zijn inderdaad een pest. Zoals vroeger de skin-heads. Zoals Hells-Angels dat ook waren.

Helaas zitten die kutmarokkaantjes overal, terwijl je al moet zoeken om een skinhead of een Hellsangel tegen te komen. En treedt de overheid al eens hard op tegen de skinheads of de Hellsangels, terwijl ze de kutmarokkaantjes alleen maar pampert.

ericferemans
23 april 2006, 15:02
Tot een aanvaardbaar niveau terugbrengen kan wel. In de jaren '70 en '80 was het nog aanvaardbaar. Nu niet meer.

En toch blijft onze overheid het vertikken om in te grijpen.

Bullshit. De statistieken geven een daling aan. Denk eens aan de aanslagen die toen doorgingen: CCC, Gia. Denk eens aan de Bende van Nijvel!
De overvallen in banken en postkantoren, doplokalen, op geldtransporten.
De misdaad daalt. Punt. Hoeveel ze daalt hangt van andere factoren af dan pakkans en repressie alleen. Het steeds maar roepen om hogere straffen is zinloos: het helpt immers niet. Er is een wetenschap van de misdaad: de criminologie. Ga daar eens naar luisteren.


Helaas zitten die kutmarokkaantjes overal, terwijl je al moet zoeken om een skinhead of een Hellsangel tegen te komen. En treedt de overheid al eens hard op tegen de skinheads of de Hellsangels, terwijl ze de kutmarokkaantjes alleen maar pampert. Ik had het over het verleden, lees maar na...:roll:
"Daarenboven heeft dat pamperen van die gasten door de politie" van jou gezorgd heeft voor een klein pipieke in MIJN broek :)

daiwa
23 april 2006, 15:07
Anderzijds vernam ik dat er hier moet onderscheid worden gemaakt tussen éénmalige feiten en recidive.
.


Als slachtoffer heb je daar geen boodschap aan.

ericferemans
23 april 2006, 15:08
Als slachtoffer heb je daar geen boodschap aan.
maar als toekomstig slachtoffer wel...

baarle
23 april 2006, 15:11
Bullshit. De statistieken geven een daling aan. Denk eens aan de aanslagen die toen doorgingen: CCC, Gia. Denk eens aan de Bende van Nijvel!
De overvallen in banken en postkantoren, doplokalen, op geldtransporten.
De misdaad daalt. Punt. Hoeveel ze daalt hangt van andere factoren af dan pakkans en repressie alleen. Het steeds maar roepen om hogere straffen is zinloos: het helpt immers niet. Er is een wetenschap van de misdaad: de criminologie. Ga daar eens naar luisteren.

Dit gaat niet over de Bende van Nijvel of over bankovervallen, Eric. Dit gaat over de bedreiging die elke doorsnee burger - en veel jongeren, Belgische zowel als allochtoonse - in elke straat van zowat elk stadje kan ondergaan.

Je kan dat blijven wegpraten, maar de getuigenissen komen steeds meer naar buiten, zowel van Belgen als van allochtonen.

Als je zo verder met over de hoofden van die mensen heen te praten, ga je niet alleen de Belgen naar het Belang duwen maar ook het gros van de allochtonen (een trend die trouwens al ingezet is).

Ik had het over het verleden, lees maar na...:roll:

Inderdaad! En ik over het heden.

"Daarenboven heeft dat pamperen van die gasten door de politie" van jou gezorgd heeft voor een klein pipieke in MIJN broek :)

Wat is het verband tussen die allochtoonse pampers en jouw pipieke?

ericferemans
23 april 2006, 15:24
Wat is het verband tussen die allochtoonse pampers en jouw pipieke?

Sopt ermee. Het gaat hier overstromen :rofl:

Paulus
23 april 2006, 15:48
Volgens mij is het Vlaams Belang de enige politieke partij die mee mag opstappen. Wat vandaag gebeurt in ons land werd reeds tientallen jaren geleden door hen voorspeld. Alleen zij hebben de bevolking voor dergelijke drama's ernstig gewaarschuwd, laten we eerlijk blijven.

Maar ja, het was allemaal niet waar, het zijn racisten die zoiets durven zeggen, hoe kunnen zij nu beweren dat het vreemdelingenbeleid moet herzien worden?

Vandaag de afrekening. Vraag maar aan Joe wie gelijk heeft.

Hadden het twee Vlamingen geweest die een Noordafrikaan zonder scrupules hadden afgemaakt voor een mp-3 player, dan stonden de mediawereld en de pseudodemocratische partijen 'racisme' te schreeuwen alsof het huis in brand stond.

Maar nu. Nu heeft racisme daar niks mee te maken natuurlijk. Noordafrikanen doen zoiets niet. Laat me niet lachen.

Bovendien had men de moslimgemeenschap gevraagd om de uitlevering te vragen via de moskee's. Ze hebben de daad wel veroordeeld, maar van uitleveren is er geen sprake. Bedankt voor uw medewerking moslims. Het illustreerd goed hoe u over ons denkt.

Paulus.

baarle
23 april 2006, 15:56
Sopt ermee. Het gaat hier overstromen :rofl:

Het overstroomt bij jou en dan moet ik nog meer soppen? :lol:

ericferemans
23 april 2006, 16:04
Volgens mij is het Vlaams Belang de enige politieke partij die mee mag opstappen. Wat vandaag gebeurt in ons land werd reeds tientallen jaren geleden door hen voorspeld. Alleen zij hebben de bevolking voor dergelijke drama's ernstig gewaarschuwd, laten we eerlijk blijven.

Ik voorspel voor volgend jaar ook zoiets. Heb ik nu ook recht op één miljoen stemmen of is er meer actie nodig?

Maar ja, het was allemaal niet waar, het zijn racisten die zoiets durven zeggen, hoe kunnen zij nu beweren dat het vreemdelingenbeleid moet herzien worden?

En in welke richting, als ik je vragen mag? En gaat dit dan helpen? En hoe weet je dat?



Hadden het twee Vlamingen geweest die een Noordafrikaan zonder scrupules hadden afgemaakt voor een mp-3 player, dan stonden de mediawereld en de pseudodemocratische partijen 'racisme' te schreeuwen alsof het huis in brand stond.
Tja, nu kraait er geen haan over8)8):roll::roll::|:|:|:|

Maar nu. Nu heeft racisme daar niks mee te maken natuurlijk. Noordafrikanen doen zoiets niet. Laat me niet lachen.

Just: en "Belgen" ook niet hé!


Bovendien had men de moslimgemeenschap gevraagd om de uitlevering te vragen via de moskee's. Ze hebben de daad wel veroordeeld, maar van uitleveren is er geen sprake. Bedankt voor uw medewerking moslims. Het illustreerd goed hoe u over ons denkt.

Ik vraag al een maan aan de paus de uitlevering van twee katholieke pedofielen die zijn gaan lopen. En die smeerlap wil dat maar niet hé :(

baarle
23 april 2006, 16:15
Ik voorspel voor volgend jaar ook zoiets. Heb ik nu ook recht op één miljoen stemmen of is er meer actie nodig?

Die moet je verdienen, elke dag opnieuw. :lol:

Zorg dat de kiezer "tevreden terugkeert".

voicelesscharlie
23 april 2006, 16:15
Als hij meestapt verwijt ik hem dat hij de moord misbruikt om zijn collectivistisch-racistische ideologie (alle allochtonen zijn moordenaars) te propageren.
Als hij thuisblijft, verwijt ik hem een gebrek aan medeleven. Dat gebeurde hier ook al ten aanzien van onze vorst en Verhofstadt.

Hij mag kiezen.
:twisted:

Wat verwijtje een NIet-VB politicus die mee opstapt?

baarle
23 april 2006, 16:28
Bullshit. De statistieken geven een daling aan.

Is dit ook een broekschijter die de mensen op stang wil jagen, Feremans?

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060423ReaxFamilie/index.shtml

Duidelijke boodschap aan de politiek"

zo 22/04/06 - De vader van de vriend van Joe noemt de stille mars in de eerste plaats een eerbetoon aan Joe. Dat zei hij op de RTBF-televisie. Toch ziet hij er ook duidelijk een politieke betekenis in.

Voor de man is de mars een duidelijke boodschap aan het adres van de politici. Zij moeten het stedelijke geweld dringend beter aanpakken. Het geweld wordt volgens de vader alsmaar driester.

Paulus
23 april 2006, 16:28
Ik voorspel voor volgend jaar ook zoiets. Heb ik nu ook recht op één miljoen stemmen of is er meer actie nodig?

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het Vlaams Belang de enige partij is die dergelijke drama's had voorspeld en gepaste maatregelen wou nemen door het uitvoeren van hun programma. Maar ze werden ongeloofwaardig gemaakt door pers en andere politieke partijen. Dat maakt het tot hun recht om mee op te stappen als enige politieke partij.



En in welke richting, als ik je vragen mag? En gaat dit dan helpen? En hoe weet je dat?


Alles is beter dan niks doen. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor de échte problemen worden aangepakt volgens jou? En of het gaat helpen. Het huidig (emigratie)beleid heeft in elk geval gefaald voor Joe of ga je zelfs dat ontkennen? Slechter dan nu kan niet, Joe als getuige.



Tja, nu kraait er geen haan over8)8):roll::roll::|:|:|:|


Inderdaad. Geen haan die 'racisme' kraait. Was het anders geweest (twee Vlamingen die een Noordafrikaan afmaakten) was dat zeker wél het geval.


Just: en "Belgen" ook niet hé!


Belgen juist wel, vooral mensen die voor het Vlaams Belang zijn, worden als racist afgeschilderd.


Ik vraag al een maan aan de paus de uitlevering van twee katholieke pedofielen die zijn gaan lopen. En die smeerlap wil dat maar niet hé :(


Dat is niet waar, want ik zou het weten. De paus is namelijk mijn biologische vader. :roll:

Paulus.

Jazeker
23 april 2006, 18:01
Die moet je verdienen, elke dag opnieuw. :lol:

Zorg dat de kiezer "tevreden terugkeert".

En daar is het VB trouwens goed in. Weinig VB kiezers gaan nog terug naar andere partijen.

Max van Dietschland
23 april 2006, 19:11
In het nieuws van 20 uur op Nederland 1 zei men dat het Vlaams Belang afwezig was onder druk van de ouders van Joe.

Wel als dat zo is, als de ouders de enige partij die echt iets wil doen aan de onveiligheid en multikul, de enige partij die staat voor orde en veiligheid, die partij niet laten meelopen, wel dan zijn die ouders met hun steun voor het huidige regime in feite mede-verantwoordelijk voor de dood van hun zoon. :evil: :evil:

Dit is een grote schande ! Filip Dewinter en co hebben die mensen niets misdaan. Maar het vreemde gespuis mag wel meelopen. Want je moet niet zeggen dat al die Marokaanse jongeren die daar meeliepen allemaal brave engeltjes zijn. :evil: :evil:

Met Dietse groet

Max

strijder
23 april 2006, 21:16
Mijn jongste zoon woont in Borgerocco. Het is daar heel gezellig en ik ga er vaak met hem uit eten en een pint pakken. Nooit iets gezien. In dertig jaar niet.
Mijn twee andere zoons wonen in een zeer bruine wijk in Gent. Lekker brood, lekker vlees vlak in de buurt en goedkoop. Vriendelijke buren. Nooit iets vervelend meegemaakt.
De verhalen over de gruwelijke allochtonen zijn me zeer goed bekend: van dit forum. Indien ik dan vraag welke wijk, welke dag, welke plaats dan blijkt telkens dat het "van horen zeggen is".
Wat me wel is opgevallen is dat de bange mensen vaak het hebbenover "brutaal kijkende zus of zos". Als je bang bent is een blik voldoende om je de stuipen op het lijf te jagen. En meisjes klagen dat de arabieren veel fluiten en aanpappen. Ze moesten het eens niet doen! Mischien was u altijd op de goede plaats in deze gemeente? Oftewelbent u steke blind? ik ken meerdere mensen in beide stede die al meer dan één maal beroofd zijn!Wellicht zult u nu wel zeggen dat ik lieg of met bewijzen moet komen .de meeste onder hen dien zelfs geen klacht niet meer in om dat men toch niet op treed tegen dat gespuis!:oops: :oops: :x :?

strijder
23 april 2006, 21:24
En de statistieken waaruit blijkt dat de criminaliteit fors daalt ook, ja...:roll:

MIsdaad uitroeien kan niet. Je dient te zien of het beter wordt of erger.
Kutmarokkaantjes zijn inderdaad een pest. Zoals vroeger de skin-heads. Zoals Hells-Angels dat ook waren.
Maar indien je je daarop blindstaart (ik zeg dus niet dat je dit moet goedpraten, ik zeg blindstaren) dan mis je het hele verhaal. De cijfers van de misdaat daalt volgens dezelf verkaarde democratise partijen,het is een feit dat de meeste mensen geen aan giften meer doen om dat men ontmoedigd word,bij een aan gifte van een auto in braak waar men de dader op heter daad betrapt gaat de dader nog eerder weg dan het slachtover die nog bezig is met zijn klacht neer te leggen ,graak dan maar niet ont moedigd.:? :? :? :? :? :-( :-(

strijder
23 april 2006, 21:29
Anderzijds vernam ik dat er hier moet onderscheid worden gemaakt tussen éénmalige feiten en recidive.
(Wan voor de tweede keer vastpakt ga je gegarandeerd voor de rechter. )Dat relativeert heel de prietpraat over "straffeloosheid" meteen: men geeft de voorrang aan het opsluiten van echte misdadigers, men laat de occasionele dief lopen. Lijkt me niet eens een slecht idee. Het oppakken en ficheren alleen is al een zekere straf, en degenen die hier niet genoeg uit geleerd hebben moeten het dan maar voelen. Zalig zijn de armen van geest en zij die dit geloven.:angel: :angel: :angel:

ericferemans
23 april 2006, 23:45
Mischien was u altijd op de goede plaats in deze gemeente? Oftewelbent u steke blind? ik ken meerdere mensen in beide stede die al meer dan één maal beroofd zijn!Wellicht zult u nu wel zeggen dat ik lieg of met bewijzen moet komen .de meeste onder hen dien zelfs geen klacht niet meer in om dat men toch niet op treed tegen dat gespuis!:oops: :oops: :x :?
Ik ken mensen. Bullshit. Heksenjacht. Spoken.

ericferemans
23 april 2006, 23:46
Zalig zijn de armen van geest en zij die dit geloven.:angel: :angel: :angel:
juist: moge jij God zien door den teut ener koffiepot.

Everytime
24 april 2006, 00:27
Dewinter en zijn kliek hebben niets te maken bij zo'n mars. Het Vlaams Belang is zeker tevreden met wat er gebeurde. Voor hen is die incident iets positiefs : de slachtoffer is een Franstalige jongen. Een lui, een parasiet, een werkloos, een profiteur, enz... voor hen. Hetzelfde voor de daders : het zijn Arabieren, dus dieven, krapulen, enz.......... Het Vlaams Belang en de Vlaams-Nationalisten in het algemeen zijn in feit blij met wat er gebeurde : "de slachtoffer is maar een Franstalige jongen. Het is zeker niet erg aangezien hij Franstalig is."

baarle
24 april 2006, 00:30
Het Vlaams Belang en de Vlaams-Nationalisten in het algemeen zijn in feit blij met wat er gebeurde : "de slachtoffer is maar een Franstalige jongen. Het is zeker niet erg aangezien hij Franstalig is."

Tja, aan u zelf ken je een ander hé?

Jazeker
24 april 2006, 00:37
Oorspronkelijk bericht door Everytime
Het Vlaams Belang en de Vlaams-Nationalisten in het algemeen zijn in feit blij met wat er gebeurde : "de slachtoffer is maar een Franstalige jongen. Het is zeker niet erg aangezien hij Franstalig is."

Tja, aan u zelf ken je een ander hé?

Ze weten ECHT niet meer van wat hout nog pijlen te maken, he ?

baarle
24 april 2006, 00:39
Ze weten ECHT niet meer van wat hout nog pijlen te maken, he ?

Ze zijn als de dood voor de volgende stille mars op 8 oktober.

Everytime
24 april 2006, 00:42
Ze zijn als de dood voor de volgende stille mars op 8 oktober.

U hebt het over de overwinning van het Vlaams Belang bij de volgende verkiezingen?

baarle
24 april 2006, 00:44
U hebt het over de overwinning van het Vlaams Belang bij de volgende verkiezingen?

Vertelt u het zelf maar, wat u dergelijke crapuleuze onnozelteiten doet vertellen als in http://forum.politics.be/showpost.php?p=1673621&postcount=138

Everytime
24 april 2006, 00:52
Vertelt u het zelf maar, wat u dergelijke crapuleuze onnozelteiten doet vertellen als in http://forum.politics.be/showpost.php?p=1673621&postcount=138

Zet uw Vlaams-Nationalisme in de vuilnisbak en stop gratis haat tegenover de Franstaligen te hebben. Dan alleen zal ik verwerpen wat ik heb gezegd.

baarle
24 april 2006, 00:54
Zet uw Vlaams-Nationalisme in de vuilnisbak

Ik heb u al verschillende keren gezegd dat ik geen Vlaamsnationalist ben. Dat in tegenstelling tot u, die een rabiaat taalracist bent en daar blijkbaar nog fier op is ook..

en stop gratis haat tegenover de Franstaligen te hebben. Dan alleen zal ik verwerpen wat ik heb gezegd.

U hoeft niets te verwerpen. Ik prefereer dat u het laat staan en het bevestigt. Zo kan iedereen zien wat voor een geborneerd personage u bent.

Everytime
24 april 2006, 01:02
Ik heb u al verschillende keren gezegd dat ik geen Vlaamsnationalist ben. Dat in tegenstelling tot u, die een rabiaat taalracist bent en daar blijkbaar nog fier op is ook..



U hoeft niets te verwerpen. Ik prefereer dat u het laat staan en het bevestigt. Zo kan iedereen zien wat voor een geborneerd personage u bent.

Ik ben geen taalracist. Ik heb helemaal niets tegen Vlamingen die de Franstaligen graag hebben en die ons niet negeren enkel en alleen omdat we Franstalig zijn. Die Vlamingen bestaan, dat weet ik wel. Volgens mij vormen ze de grote meerderheid van de Vlaamse bevolking. De Vlamingen die ik bekritiseer, zijn juist een minderheid.

Mijn excuses als die woorden mensen van dit forum hebben gekwetst.

baarle
24 april 2006, 01:09
Ik ben geen taalracist. Ik heb helemaal niets tegen Vlamingen die de Franstaligen graag hebben en die ons niet negeren enkel en alleen omdat we Franstalig zijn.

Taal is voor u het belangrijkste criterium. Dat maakt op zijn minst een taalnationalist van u, iemand met verwerpelijke ideeën uit het midden vorige eeuw. Uw liaison met het FDF (Lebensraum! Anschluss!) toont dan weer aan dat u taal ook gebruikt als middel om uw racisme bot te vieren.

U hoeft zich niet te schamen: in Brussel wonen er zo enkele honderdduizenden. Daar is dat zo normaal dat het niet opvalt, in sommige kringen is het zelfs de norm. Het maakt wel dat normale mensen die uw vermanende woorden aan de Vlamingen lezen, meestal in een onbedaarlijke lachbui uitbarsten.

Everytime
24 april 2006, 01:26
Taal is voor u het belangrijkste criterium. Dat maakt op zijn minst een taalnationalist van u, iemand met verwerpelijke ideeën uit het midden vorige eeuw. Uw liaison met het FDF (Lebensraum! Anschluss!) toont dan weer aan dat u taal ook gebruikt als middel om uw racisme bot te vieren.

U hoeft zich niet te schamen: in Brussel wonen er zo enkele honderdduizenden. Daar is dat zo normaal dat het niet opvalt, in sommige kringen is het zelfs de norm. Het maakt wel dat normale mensen die uw vermanende woorden aan de Vlamingen lezen, meestal in een onbedaarlijke lachbui uitbarsten.

Ik ben noch taalracist noch taalnationalist. Maar bon, als u ergens een plezier vindt me als een taalracist of taalnationalist te beschouwen, is dat uw probleem, niet het mijn.

baarle
24 april 2006, 06:55
Ik ben noch taalracist noch taalnationalist.

Ik heb daar geen plezier aan, ik zeg dat niet zomaar maar heb het beargumenteerd. Er bestaat geen post van u waarin u het niet over taal heeft. U kiest uw vrienden, uw hele leven, zelfs uw land in functie van taal. U houdt alleen maar van anderstaligen als ze uw taal spreken.

U weerlegt hier mijn argumenten niet, maar ontkent gewoon. Niet erg geloofwaardig.

lombas
24 april 2006, 07:05
Die Everytime zet dan nog in z'n onderschrift een uitspraak van rattachisme...

Zo tof vindt-ie de Vlamingen dus ook weer niet, want "we moeten ons klaarhouden, mochten ze weggaan."

strijder
24 april 2006, 21:04
[quote=Everytime;1673621]Dewinter en zijn kliek hebben niets te maken bij zo'n mars. Het Vlaams Belang is zeker tevreden met wat er gebeurde. Voor hen is die incident iets positiefs : de slachtoffer is een Franstalige jongen. Een lui, een parasiet, een werkloos, een profiteur, enz... voor hen. Hetzelfde voor de daders : het zijn Arabieren, dus dieven, krapulen, enz.......... Het Vlaams Belang en de Vlaams-Nationalisten in het algemeen zijn in feit blij met wat er gebeurde : "de slachtoffer is maar een Franstalige jongen. Het is zeker niet erg aangezien hij Franstalig is."[/quot Zeer zielig zeer zielig hier mee bewijst ge juist u eigen vestandelijk vermogen en alléén dat van u zelve:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

daiwa
24 april 2006, 21:14
Ik voorspel voor volgend jaar ook zoiets. Heb ik nu ook recht op één miljoen stemmen of is er meer actie nodig?



Dat noemt men geen voorspelling maar vooruitziend zijn.

Of ga jij de regering ook beschuldigen van ''voorspellen'' als ze zeggen dat door de vergrijzing men in de problemen gaat komen met de pensioenen?:roll:

werkgroep morkhoven
25 april 2006, 10:42
De thread 'Reactie Dewinter op Poolse moordenaars' werd afgesloten met de volgende woorden: 'Dit is een discussie die ook in andere threads kan, en de openingspost hoort hier niet echt thuis'.


http://smilies.sofrayt.com/%5E/u/band.gif