PDA

View Full Version : Vrouw gesteamed door blanke man voor MP3


voicelesscharlie
24 april 2006, 18:21
In het station van Kraainem is een 24 jarige vrouw door en blanke man(waarschijnlijk van Zweedse afkomst)) onder bedreiging van een mes "gesteamed".
Ze moest haar MP3 afstaan en bovendien ook nog eens uitleggen hoe dat ding werkte.
Ze raakte gelukkig niet gewond.
bron:VRT journaal.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
( kommentaar overbodig)

Tegendradigaard
24 april 2006, 18:29
wat een woessie die blanke man.... tsssss nog niet eens de lef om ze dood te steken...

PAJOT
24 april 2006, 18:32
die Zweden toch ! :evil:

Bhairav
24 april 2006, 18:34
Wie durft er nu niet tegen een Zweed op...

Gargamel
24 april 2006, 18:36
Fait divers,ni dood soms ?

Mitgard
24 april 2006, 18:41
ik vind dat niet om te lachen.
duizend jaar geleden zorgden die zweden hier echt wel voor een onveiligheidsgevoel.
en toen was er nog niet eens een vlaams belang waar de mensen op konden stemmen, kun je nagaan.

alberto
24 april 2006, 18:41
Iemand die een mp3 wilt pikken en die niet weet hoe dat spul werkt, die VRT toch, waar blijven ze het halen, foei die stoute blanke man.

Djiezes
24 april 2006, 18:43
BOYCOT IKEA! NU! :rofl:

alberto
24 april 2006, 18:43
ik vind dat niet om te lachen.
duizend jaar geleden zorgden die zweden hier echt wel voor een onveiligheidsgevoel.
en toen was er nog niet eens een vlaams belang waar de mensen op konden stemmen, kun je nagaan.
Daar weet ik niks van, was ik toen al geboren? kzal het eens vragen aan mijnen bompa.

Jan van den Berghe
24 april 2006, 18:50
In het station van Kraainem is een 24 jarige vrouw door en blanke man(waarschijnlijk van Zweedse afkomst)) onder bedreiging van een mes "gesteamed".
Ze moest haar MP3 afstaan en bovendien ook nog eens uitleggen hoe dat ding werkte.
Ze raakte gelukkig niet gewond.
bron:VRT journaal.

Hoe klein ook, een beroving blijft een tragisch feit. Wel is het meer dan doorzichtig waarom de VRT plotseling met dit crimineel feit komt aandraven... en tegelijkertijd benadrukt dat het een blanke betrof. Anders is men er zo snel niet bij om te vermelden dat het om een getinte medeburger ging...

cookie@vws
24 april 2006, 18:56
De vikingen zijn terug!

Bob
24 april 2006, 19:11
Wanneer kleur ineens belangrijk wordt...

Knorretje
24 april 2006, 19:11
Quote van de dag op , je raad het nooit :roll: , de VRT-site :

"Waarom zou een Marokkaan niet geschokt zijn? Waarom zou een Eskimo niet geschokt zijn?



Louis Tobback over de reacties op de moord op Joe Van Holsbeeck.

D'as dezelfde Louis die ze enkele jaren geleden nog afdeed "als meeuwen op een stort"...

djimi
24 april 2006, 19:17
Wel is het meer dan doorzichtig waarom de VRT plotseling met dit crimineel feit komt aandraven... en tegelijkertijd benadrukt dat het een blanke betrof. Anders is men er zo snel niet bij om te vermelden dat het om een getinte medeburger ging...



Ach wel nee, de VRT was gewoon zo attent om te vermijden dat u en uw vriendjes hier enkele nutteloze threads zouden volgeschreven hebben.

Stel u voor dat ze hadden gezegd : '... door een man ...'

Resultaat :

1 thread over 'die vreemdelingen' : 'ik ben geen racist maar ...' enz. ...

1 thread over 'het gepamper' : 'en mogen we misschien niet weten welk ras ...' enz. ...

Misschien nog een thread die dezelfde ideeën - maar met een ander titeltje - op ons, arme lezertjes, loslaat, enz. ...

LEVE DE VRT, DUS

Bob
24 april 2006, 19:21
Groot gelijk. De code is nu eenmaal dat als er niets vermeld is, dat het een Afrikaan is. Is dat niet zo, dan vermeld men dit uitdrukkelijk. Laten wij ons hier aub aan houden, want anders weten we het weer niet meer.

daiwa
24 april 2006, 19:23
Hoe klein ook, een beroving blijft een tragisch feit. Wel is het meer dan doorzichtig waarom de VRT plotseling met dit crimineel feit komt aandraven... en tegelijkertijd benadrukt dat het een blanke betrof. Anders is men er zo snel niet bij om te vermelden dat het om een getinte medeburger ging...


Zoals in dit geval bv. dat ze dan toevallig niet geven.


Gewelddadige straatrovers aan het werk
MECHELEN - Een 18-jarige en een 21-jarige jongeman die in het weekend aan de Geerdegemvaart, ter hoogte van de voetgangersbrug huiswaarts fietsten, werden plots door een groepje van vier allochtonen staande gehouden. De twee werden bedreigd en hun belagers eisten hun geld en gsm's. Van de 21-jarige jongeman namen ze en zijn geld een gsm af. Ze haalden de SIM-kaart er uit en gooiden die op de grond. Van de 18-jarige namen ze zijn portefeuille af. Ze wisten echter niet dat daar geen geld in stak. Na de diefstal wandelden de vier rustig weg.
Aan het Douaneplein werd zaterdag een 19-jarige jongeman uit Mechelen belaagd door een groepje van acht allochtone jongeren. Een van hen vroeg een sigaret en haalde daarop de gsm uit de zak van de jongeman.

Als zijn belagers vertrekken, gaat de jongeman hen achterna en eist zijn gsm terug. Een drietal van zijn belagers keren zich tegen hem en dienen hem een aantal rake klappen en stampen toe, waarna ze met zijn allen op de vlucht slaan. (RBZ)

Bhairav
24 april 2006, 19:23
Wanneer kleur ineens belangrijk wordt...
Hoe zou gij reageren moest er zo ineens een pipo beginnen dreigen die eruitziet alsof hij in de javel heeft zitten weken?;-)

Bob
24 april 2006, 19:26
Hoe zou gij reageren moest er zo ineens een pipo beginnen dreigen die eruitziet alsof hij in de javel heeft zitten weken?;-)

Weet ik niet, maar vind wel dat hij de gebruikaanwijziging maar op het internet moet gaan opzoeken.

voicelesscharlie
24 april 2006, 19:34
De vikingen zijn terug!

Gelukkig maar.
Die hebben destijds ook Noord -Afrika geplunderd:twisted:

voicelesscharlie
24 april 2006, 19:37
Hoe zou gij reageren moest er zo ineens een pipo beginnen dreigen die eruitziet alsof hij in de javel heeft zitten weken?;-)

Kon ook een zweed van allochtone afkomst zijn.
Een Zweed met een zwart krullebolleke.:lol:
Maar de VRT zei uitdrukkelijk dat hij blank was.
Dus hij had zich gepoeierd:lol:

Mitgard
24 april 2006, 19:39
Gelukkig maar.
Die hebben destijds ook Noord -Afrika geplunderd:twisted:

ja, de vikingen.
en daar voelt een drooggeburgerd trutje als jij zich verwant mee zeker. :lol:

Bhairav
24 april 2006, 19:41
"drooggeburgerd" :lol:

Ke Nan
24 april 2006, 19:42
De Zweden zijn echt terug. Ik was zaterdag in de Ikea in Sterrebeek en daar was een Zweeds gezin meubels aan het inkopen. We worden nu dus zowel uit het noorden binnengevallen als uit het zuiden. Een Zweeds masterplan! De afstammelingen van de Zweden(de Berbers) uit Noord-Afrika waren de voorhoede. Die uit het Noorden komen nu de puntjes op de i zetten.

Bhairav
24 april 2006, 19:43
Ik wist niet dat Berbers Zweeds (Scandinavisch, ik denk ni da toen Zweden al bestond) waren van afkomst...

Ke Nan
24 april 2006, 19:46
Ik wist niet dat Berbers Zweeds (Scandinavisch, ik denk ni da toen Zweden al bestond) waren van afkomst...

Probeer er maar eens op te googelen. ;)

Bhairav
24 april 2006, 19:54
Ik wist dat ze "Europees" waren. Maar ni van zover...
Ik geloof u hoor...

BitterSweet
24 april 2006, 19:56
Zoals in dit geval bv. dat ze dan toevallig niet geven.


Gewelddadige straatrovers aan het werk
MECHELEN - Een 18-jarige en een 21-jarige jongeman die in het weekend aan de Geerdegemvaart, ter hoogte van de voetgangersbrug huiswaarts fietsten, werden plots door een groepje van vier allochtonen staande gehouden. De twee werden bedreigd en hun belagers eisten hun geld en gsm's. Van de 21-jarige jongeman namen ze en zijn geld een gsm af. Ze haalden de SIM-kaart er uit en gooiden die op de grond. Van de 18-jarige namen ze zijn portefeuille af. Ze wisten echter niet dat daar geen geld in stak. Na de diefstal wandelden de vier rustig weg.
Aan het Douaneplein werd zaterdag een 19-jarige jongeman uit Mechelen belaagd door een groepje van acht allochtone jongeren. Een van hen vroeg een sigaret en haalde daarop de gsm uit de zak van de jongeman.

Als zijn belagers vertrekken, gaat de jongeman hen achterna en eist zijn gsm terug. Een drietal van zijn belagers keren zich tegen hem en dienen hem een aantal rake klappen en stampen toe, waarna ze met zijn allen op de vlucht slaan. (RBZ)

Vlak in mijn buurt en dagelijkse kost,op de bethanienpolder een wijk aan de battelsestwg wil het wijkcomitee zelfs niet meer voortwerken wegens de dagelijkse pesterijen en en "kleine criminaliteit",blijkbaar trekken ze zich niet veel aan van de mars in Brussel.
Spijtig,heel spijtig!

daiwa
24 april 2006, 20:02
Vlak in mijn buurt en dagelijkse kost,op de bethanienpolder een wijk aan de battelsestwg wil het wijkcomitee zelfs niet meer voortwerken wegens de dagelijkse pesterijen en en "kleine criminaliteit",blijkbaar trekken ze zich niet veel aan van de mars in Brussel.
Spijtig,heel spijtig!


En dan komt Somers op tv zeggen dat in zijn stad de meeste problemen zijn opgelost.
De zoveelste leugen dus.

En dat dat krapuul zich niets ging aantrekken van die mars was te verwachten.
Crminaliteit zit bij een deel van die gasten blijkbaar in de genen ingebakken.

BitterSweet
24 april 2006, 20:13
En dan komt Somers op tv zeggen dat in zijn stad de meeste problemen zijn opgelost.
De zoveelste leugen dus.

En dat dat krapuul zich niets ging aantrekken van die mars was te verwachten.
Crminaliteit zit bij een deel van die gasten blijkbaar in de genen ingebakken.

Zwijgen en zweten voor politiekers die het beter weten
Ondertussen blijft het duren en verschiet men dat burgers verzuren.

Casca
24 april 2006, 20:17
Crminaliteit zit bij een deel van die gasten blijkbaar in de genen ingebakken.

Eindelijk nog eens iemand die ik echt racistisch kan noemen zonder geneuzel over de cultuur van de verstikkende islam te horen te moeten krijgen... heerlijk 8)

daiwa
24 april 2006, 20:19
Eindelijk nog eens iemand die ik echt racistisch kan noemen zonder geneuzel over de cultuur van de verstikkende islam te horen te moeten krijgen... heerlijk 8)



Ga jij je voorraad nog maar opdoen bij Ontex. :roll:

Casca
24 april 2006, 20:26
Ga jij je voorraad nog maar opdoen bij Ontex. :roll:

Kom, zeg het... 'ze zijn gewoon genetisch inferieur'... het gaat deugd doen, en hier hoef je niet bang te zijn voor de shaming die je krijgt als je op die manier lalt in het openbaar :-)

gsus
24 april 2006, 20:29
Zever verdient uitgelachen te worden, ook als jij het maatschappelijk klimaat klaar vindt om jouw wetenschappelijke onwaarheden ter ondersteuning van je ideale, raszuivere samenleving op ons los te laten.

Racist!

daiwa
24 april 2006, 20:34
Kom, zeg het... 'ze zijn gewoon genetisch inferieur'... het gaat deugd doen, en hier hoef je niet bang te zijn voor de shaming die je krijgt als je op die manier lalt in het openbaar :-)


Ik,en ik ben niet alleen, zeg dat in het openbaar ook hoor.
En ik heb ook niet gezegd dat ze allemaal zo zijn hé, een deel noem ik krapuul.

Ook bij de autochtonen zit krapuul waar het kwaad in de genen ingebakken zit.
Dutroux....Horion...om er maar twee te noemen.

Casca
24 april 2006, 20:38
Ook bij de autochtonen zit krapuul waar het kwaad in de genen ingebakken zit.
Dutroux....Horion...om er maar twee te noemen.

En de pseudowetenschap zet zich voort 8)

gsus
24 april 2006, 20:41
nu nog met een studie afkomen, en geen Duitse uit de jaren '30/'40

misschien iemand het verschil uitleggen tssn wetenschap en zever

baarle
24 april 2006, 20:52
misschien iemand het verschil uitleggen tssn wetenschap en zever

misschien iemand het verschil uitleggen tussen een staande uitdrukking en een wetenschappelijke stelling?

voicelesscharlie
24 april 2006, 21:08
Kom, zeg het... 'ze zijn gewoon genetisch inferieur'... het gaat deugd doen, en hier hoef je niet bang te zijn voor de shaming die je krijgt als je op die manier lalt in het openbaar :-)
Zou wel eens kunnen.
Ze behoren tot het semitische ras.
Het woord zegt het zelf het zijn halfbloeden.

Thai
24 april 2006, 21:22
wetenschap heeft zijn grote doorbraak gemaakt met Descarte: je pense, donc je suis, ik denk, dus ik ben

wat is de hierachter liggende gedachte

1. in die periode werd Europa nog overheerst door Koning en Kerk met alle bijhorende wantoestanden, zolas die nog steeds heersen in de meeste landen, vooral de moslim is hier actueel het slechtste voorbeeld van.

Descarte ging op zoek naar een manier van denken die het niet zou toelaten om fouten te maken

dus, dacht hij zo, als ik me ervan wil verzekeren dat mijn besluiten juist zijn, mag ik me alleen baseren op kennis waar ik niet aan kan twijfelen, zo heeft hij dus zijn eigen gedachten wereld onderzocht en alles waar hij aan kon twijfelen heeft hij verworpen, God ging er dus al snel van tussen uit, bestaat God (Allah) hij ging er nogtans vanuit van wel, maar hij kon er toch aan twijfelen, dus heeft hij God verworpen

het enige waar hij niet aan kon twijfelen was zichzelf, hij kon niet ontkennen dat hij aan zich zelf kon twijfelen, maar twijfelen is denken, hij kan enkel aan zichzelf twijfelen daar hij kan denken dus ... je pense donc je suis !

deze redenering voort zettend kom je uit tot het besluit dat je enkel kan vertrouwen op het feit dat je dnekt, via nog enkele stappen kom je aan op de vaststelling dat enkel en alleen de wiskunde betrouwbaar is !

de wiskunde is de kern van alles !

de rest is dus zever !

De Prof
24 april 2006, 21:46
In het station van Kraainem is een 24 jarige vrouw door en blanke man(waarschijnlijk van Zweedse afkomst)) onder bedreiging van een mes "gesteamed".
Ze moest haar MP3 afstaan en bovendien ook nog eens uitleggen hoe dat ding werkte.
Ze raakte gelukkig niet gewond.
bron:VRT journaal.



ECHT WALGELIJK VAN DE VRT!!!

Ze hebben zolang gezocht tot ze er een autochtoone misdaad tegenover konden plaatsen...
Wie lokt er hier "racisme" uit...
Echt om van te kotsen.:evil:

En dan die nadruk op "blank" het moet echt zo overkomen.

Van "jongeren" of boefje of wat dan ook is geen sprake.
Nee meteen schieten op dat blank zijn...

Hoe laag van de VRT...
Ze moesten zich schamen...

Mitgard
24 april 2006, 21:56
Zou wel eens kunnen.
Ze behoren tot het semitische ras.
Het woord zegt het zelf het zijn halfbloeden.

ikzelf behoor tot het arische ras.
dat merk je meteen aan mijn superioriteit.

gsus
24 april 2006, 21:58
ECHT WALGELIJK VAN DE VRT!!!


Nee meteen schieten op dat blank zijn...

Hoe laag van de VRT...
Ze moesten zich schamen...

en jullie schieten niet meteen op dat allochtoon-zijn?

Boadicea
24 april 2006, 22:13
Tiens, is de onmacht van onze justitie nu al zo duidelijk, dat zelfse de Zweedse criminelen ons landje weten te vinden? Of leren ze het van het crapuul uit eigen land (inspiratie van een andere topic, zie "Vreemdelingen en integratiebeleid": no go area's in Zweden)?

Jakko
24 april 2006, 23:18
Hoe klein ook, een beroving blijft een tragisch feit. Wel is het meer dan doorzichtig waarom de VRT plotseling met dit crimineel feit komt aandraven... en tegelijkertijd benadrukt dat het een blanke betrof. Anders is men er zo snel niet bij om te vermelden dat het om een getinte medeburger ging...

Blank zijn doet zelfs niet terzake tenzij die Noord-Afrikanen (wat voor iedereen blijkbaar synoniem is voor moslim) die nu Polen blijken te zijn, zwart waren? En de moslimexecutieve die hun gemeenschap zou moeten oproepen de daders aan te geven:oops: .

Het kunnen uiteraard nog altijd moslims zijn.

baarle
25 april 2006, 08:22
ikzelf behoor tot het arische ras.
dat merk je meteen aan mijn superioriteit.

Ik heb hier ergens gelezen dat je daar vroeger meer reclame voor maakte. :lol:

drosophila
25 april 2006, 13:56
Hoe klein ook, een beroving blijft een tragisch feit. Wel is het meer dan doorzichtig waarom de VRT plotseling met dit crimineel feit komt aandraven... en tegelijkertijd benadrukt dat het een blanke betrof. Anders is men er zo snel niet bij om te vermelden dat het om een getinte medeburger ging...

Véééél te snel, zo blijkt nu.

Boadicea
25 april 2006, 14:02
Volgens de laatste berichten, moeten we de mogelijkheid openhouden dat de "Zweed" wel eens een Pool kan zijn.

baarle
25 april 2006, 14:03
Véééél te snel, zo blijkt nu.

Het belangrijke woordje in bovenstaande zin is 'nu'.

drosophila
25 april 2006, 14:06
Het belangrijke woordje in bovenstaande zin is 'nu'.

Toch zal elke beschrijving in de krant genre 'daders van Noord-Afrikaanse afkomst' voortaan met een korrel zout genomen worden.

Boadicea
25 april 2006, 14:08
Toch zal elke beschrijving in de krant genre 'daders van Noord-Afrikaanse afkomst' voortaan met een korrel zout genomen worden.

Carte blanche voor het Noord-Afrikaans crapuul. Onze knuffelregering heeft het weer eens tactisch gespeeld.:evil:

baarle
25 april 2006, 14:19
Toch zal elke beschrijving in de krant genre 'daders van Noord-Afrikaanse afkomst' voortaan met een korrel zout genomen worden.

:lol: :lol:

Denkt u dat werkelijk? In het mainstream linkse wereldje misschien wel, ja.

drosophila
25 april 2006, 14:26
:lol: :lol:

Denkt u dat werkelijk? In het mainstream linkse wereldje misschien wel, ja.

Ik maak me geen illusies, hoor. Om elke door zure hersenzwam aangetaste Vlaam te genezen is meer nodig.

voicelesscharlie
25 april 2006, 14:29
Toch zal elke beschrijving in de krant genre 'daders van Noord-Afrikaanse afkomst' voortaan met een korrel zout genomen worden.
Zulke beschrijvingen staan al lang niet meer in de de PC kranten.
Als het Noord-Afrikanen zijn zeggen de PCten" BELGEN" of gewoon niets.
Als het geen Noord-Afrikanen zijn zeggen de PCten uitdrukkelijk dat het BLANKEN waren.

drosophila
25 april 2006, 14:31
Zulke beschrijvingen staan al lang niet meer in de de PC kranten.
Als het Noord-Afrikanen zijn zeggen de PCten" BELGEN" of gewoon niets.
Als het geen Noord-Afrikanen zijn zeggen de PCten uitdrukkelijk dat het BLANKEN waren.

personal computer kranten???

baarle
25 april 2006, 14:34
Ik maak me geen illusies, hoor. Om elke door zure hersenzwam aangetaste Vlaam te genezen is meer nodig.

Alleen nog linkse gazetten toelaten zou al een goed begin zijn.

SpaceRunner
25 april 2006, 14:37
personal computer kranten???

PC staat hier eerder voor Politiek Correct, denk ik.

Knuppel
25 april 2006, 14:40
Alleen nog linkse gazetten toelaten zou al een goed begin zijn.

Welja, die denken immers (politiek) correct inplaats van deontologisch onverantwoorde meningen te verspreiden...

drosophila
25 april 2006, 14:41
PC staat hier eerder voor Politiek Correct, denk ik.

En hoe definieert u dat dan, "politiek correct"?

voicelesscharlie
25 april 2006, 14:50
En hoe definieert u dat dan, "politiek correct"?

Cultuurrelativistisch ,cultureel Marxistisch of gewoon neo-Marxistisch.(google)

SpaceRunner
25 april 2006, 15:00
En hoe definieert u dat dan, "politiek correct"?

Ik zou zeggen, diegenen die het voor het zeggen hebben, alle zaken zo noemen en etikeren dat het hen enkel goed uitkomt maar niet noodzakelijk zeggen waar het opstaat.

Ik heb er eerder een gevoel van. Als ik even tijd heb, zal ik eens een goede definitie opzoeken of proberen te schrijven.

Knuppel
25 april 2006, 15:16
En hoe definieert u dat dan, "politiek correct"?

In zijn brede betekenis verwijst de term naar een ideologie of visie waarin respect voor de wensen van groepen zoals etnische minderheden, homofielen, vrouwen en gehandicapten alsmede het verdedigen van hun sociaal-economische en culturele belangen centraal staan.

Casca
25 april 2006, 21:01
In zijn brede betekenis verwijst de term naar een ideologie of visie waarin respect voor de wensen van groepen zoals etnische minderheden, homofielen, vrouwen en gehandicapten alsmede het verdedigen van hun sociaal-economische en culturele belangen centraal staan.

... en er zijn er die daartegen zijn? 8O

djimi
25 april 2006, 21:26
... en er zijn er die daartegen zijn?



Alle echte echten zijn daartegen, en alle valse valsen.

De echte valsen, en de valse echten, daarentegen !!!