PDA

View Full Version : Conclusie


_Yahya_
27 april 2006, 17:00
>> Alles wat er gebeurd is wat betreft de moord op Joe om zijn MP3, laat mij duidelijk zien dat de media en de pers in de handen van racisten is, weer hier ook in belgie zoals in nederland, in vs is dat al laang in handen van imperialisten...!
>> Allochtonen (vooral marokkanen) hebben mee gedaan in de betoging over de moord op Joe, maar Autochtonen hebben dat niet gedaan in de betoging over die belg die een marokaan (Mohammed Achrak) een paar jaar geleden in Borgerhout heeft doodgeschoten. ;-)
>> Er moet nieuw maatregelen genomen worden tegen criminaliteit, racisme en haat.

MAAR
.
.
.







11 september blijft de grootste bedrog van deze eeuw :roll:

_Yahya_
27 april 2006, 21:59
Mohammed Achrak enhttp://www.elsevier.nl/artimg/a20061335176814.JPG http://www.oordconsult.nl/bloem67-1.jpg

zijn slachtoffers van criminaliteit in België.de regering moet in een grote actie schieten ..!!

Lincoln
28 april 2006, 12:14
Mohammed Achrak enhttp://www.elsevier.nl/artimg/a20061335176814.JPG http://www.oordconsult.nl/bloem67-1.jpg

zijn slachtoffers van criminaliteit in België.de regering moet in een grote actie schieten ..!!Yep, en als het nodig is de hele team van S.W.A.T erbij roepen en de C.I.A als het ook nodig is, als u denkt dat de regering niet in actie geschoten was dan was belgie allang een piraten-"stad".....

_Yahya_
28 april 2006, 15:50
ja, inderdaad , hier heb jij 100 % gelijk in.
Ik vraag me af hoe de katholieke, atheistische ..- en de Belgische gemeenschap zal reageren op het nieuws dat de gevaarlijkste crimineel hier in belgie Marc Dutroux is ??

De moord op Mohammed Achrak een paar jaar geleden...
wie? van welke afkomst ??

numarx
28 april 2006, 16:04
Zeg makker, kan je eerst wat zinnen leren bouwen zodat iemand begrijpt waar je het over hebt?

StevenNr1
28 april 2006, 16:06
Een dergelijke criminele daad is een individueel iets. Er kan vanalles aan vooraf gaan, zoals psychische problemen of zelfs ziektes, maatschappelijke of persoonlijke frustraties of problemen, noodzaak om te overleven, ... teveel om op te noemen, maar nooit is een bepaalde culturele of etnische achtergrond, dé (zelfs niet een?) rede geweest om roofovervallen of kruimeldiefstallen en volgens mij zelfs ook niet om roekeloze schietpartijen te ondernemen, en dat lijkt mij iets dat veel mensen wel eens durven vergeten.
Maar dat is niet echt on-topic eigenlijk, toch?

_Yahya_
28 april 2006, 16:15
"Een moord op een autochtoon dan gaat het om criminaliteit, een moord op een allochtoon dan gaat het om geestelijke gestoorde.."
volgens mij is de moord op Joe om zijn MP3 geen crminialiteit, mischien is de dader psychish ziek ofzo ..
ik verwacht het, want hij is geen noord-afrikaan, wat denken jullie?

Boadicea
28 april 2006, 17:17
Mohammed Achrak was het slachtoffer van een geesteszieke. Racistische motieven zijn nergens bewezen, maar toch moest de Turnhoutsbaan door opgehitste moslimheethoofden kapotgeslagen worden.
Ik vond die moord ook erg, maar de reactie erop nog erger, want deze trof gewone mensen, die er niets mee te maken hadden en die deze daad zonder al dat geweld ook afgekeurd hadden.
Het is zoals de Mohammed cartoons. Als er niet zoveel heisa rond geweest was, hadden wij hier en België, ze hoogst waarschijnlijk ook nooit te zien gekregen. De reactie met doden en vernieling, vond ik erger dan de cartoons en bevestigde alleen hun boodschap.
Het bewijst gewoon dat er een grote kloof is tussen de moslimwereld en de Westerse waarden en normen. Deze valt volgens mij niet te overbruggen.

Apocalyps
28 april 2006, 17:38
Van welke school ben jij eigenlijk afkomstig? Ik versta er de ballen van, van wat jij hier allemaal neerpent.

Knorretje
28 april 2006, 19:34
Van welke school ben jij eigenlijk afkomstig? Ik versta er de ballen van, van wat jij hier allemaal neerpent.

School gelopen in een concentratieschool ? :-P

_Yahya_
28 april 2006, 20:43
Mohammed Achrak was het slachtoffer van een geesteszieke. Racistische motieven zijn nergens bewezen, maar toch moest de Turnhoutsbaan door opgehitste moslimheethoofden kapotgeslagen worden.
Ik vond die moord ook erg, maar de reactie erop nog erger, want deze trof gewone mensen, die er niets mee te maken hadden en die deze daad zonder al dat geweld ook afgekeurd hadden.
Het is zoals de Mohammed cartoons. Als er niet zoveel heisa rond geweest was, hadden wij hier en België, ze hoogst waarschijnlijk ook nooit te zien gekregen. De reactie met doden en vernieling, vond ik erger dan de cartoons en bevestigde alleen hun boodschap.
Het bewijst gewoon dat er een grote kloof is tussen de moslimwereld en de Westerse waarden en normen. Deze valt volgens mij niet te overbruggen.
woon jij in Borgerhout ?? ken jij hem ??? ben jij zijn buur ?? was jij zijn klasgenote?
"Een moord op een autochtoon dan gaat het om criminaliteit, een moord op een allochtoon dan gaat het om geestelijke gestoorde.."
wat is er met die reactie ??? vind jij hem niet goed waarom ??
ik heb een deel genomen aan de stille mars in Brussel, ik vind dat heel erg en spijtig, en jij ?? in borgerhout heb ik geen enkel belg gezien die mee ging in die betoging?? ja, de manier was niet goed, door een paar minderjarige marokanen, maar tja, dat is normaal, heel veel mensen kennen de dader, toch zeggen ze dat het om een geesteszieke ging .. dat is het.
Het bewijst gewoon dat er een grote kloof is tussen de moslimwereld en de Westerse waarden en normen. Deze valt volgens mij niet te overbruggen
ja, inderdaad, je hebt gelijk, het is niet Irak die de regime van VS wouden veranderen omdat ze 15.000 atoombommen hebben, maar het is VS die Irak zijn binnengevallen omdat saddam houssein massavernietigingswapens had (ik bedoel met die wapens: de olie). ik kan je hier niet tegen spreken. het is waar, of bedoel jij iets anders?? geef een paar voorbeelden voor duidelijkheid ..

Boadicea
28 april 2006, 21:12
woon jij in Borgerhout ?? ken jij hem ??? ben jij zijn buur ?? was jij zijn klasgenote?
"Een moord op een autochtoon dan gaat het om criminaliteit, een moord op een allochtoon dan gaat het om geestelijke gestoorde.."
wat is er met die reactie ??? vind jij hem niet goed waarom ??
ik heb een deel genomen aan de stille mars in Brussel, ik vind dat heel erg en spijtig, en jij ?? in borgerhout heb ik geen enkel belg gezien die mee ging in die betoging?? ja, de manier was niet goed, door een paar minderjarige marokanen, maar tja, dat is normaal, heel veel mensen kennen de dader, toch zeggen ze dat het om een geesteszieke ging .. dat is het.
Het bewijst gewoon dat er een grote kloof is tussen de moslimwereld en de Westerse waarden en normen. Deze valt volgens mij niet te overbruggen
ja, inderdaad, je hebt gelijk, het is niet Irak die de regime van VS wouden veranderen omdat ze 15.000 atoombommen hebben, maar het is VS die Irak zijn binnengevallen omdat saddam houssein massavernietigingswapens had (ik bedoel met die wapens: de olie). ik kan je hier niet tegen spreken. het is waar, of bedoel jij iets anders?? geef een paar voorbeelden voor duidelijkheid ..

Irak heeft niets met de kwestie te maken en NEE ... ik ben niet naar Brussel geweest, omdat ik geen zin had om als een hypocriet tussen al die mensen uit de regering te lopen, want meer dan de helft daarvan zou ik op hun bakkes willen slaan en dat zou de sereniteit van de mars in gevaar brengen. Ik ben dus uit respect thuis gebleven, omdat ik anders alleen de orde zou kunnen verstoren.
Mijn visie en oplossingen zouden voor dit land toch niet politiek correct zijn.

Lincoln
29 april 2006, 11:04
Irak heeft niets met de kwestie te maken en NEE ... ik ben niet naar Brussel geweest, omdat ik geen zin had om als een hypocriet tussen al die mensen uit de regering te lopen, want meer dan de helft daarvan zou ik op hun bakkes willen slaan en dat zou de sereniteit van de mars in gevaar brengen. Ik ben dus uit respect thuis gebleven, omdat ik anders alleen de orde zou kunnen verstoren.
Mijn visie en oplossingen zouden voor dit land toch niet politiek correct zijn.....:lol: ...amai, da was echt antwaarps....;-)

ericferemans
29 april 2006, 11:40
"Een moord op een autochtoon dan gaat het om criminaliteit, een moord op een allochtoon dan gaat het om geestelijke gestoorde.."
volgens mij is de moord op Joe om zijn MP3 geen crminialiteit, mischien is de dader psychish ziek ofzo ..
ik verwacht het, want hij is geen noord-afrikaan, wat denken jullie?
Naar het schijnt is het een neo-nazi, die iets tegen lang krulhaar heeft.
Binnenkort is het een martelaar :cry:

_Yahya_
29 april 2006, 16:35
Zeg makker, kan je eerst wat zinnen leren bouwen zodat iemand begrijpt waar je het over hebt?
maar hoe kun je iemand zo'n kritiek geven, als je de persoon niet goed kent..??
het is echt onvriendelijk, maar je laat zien dat iets je serieus ergert..
het is iemand uitmaken ..??

luister, beleefdheid, respect en vriendelijk zijn, is belangrijker dan grammatica ..

Ik ga je iets leren:
"
mijnheer, ik zou je graag willen zeggen dat ik het ook niet begrijp waarom zij een ras hierbij willen betrekken. het is helemaal niet goed wat er gebeurd is. Ik kan je latere reactie niet begrijpen, kan je dat even begrijpelijk herhalen a.u.b." ;-)

ik kan niet begrijpen dat men er een ras bij wil betrekken, voor mij is iedereen verantwordelijk voor zijn eigen daden, hoe slecht deze ook zijn . is er hier in België een crimineel die erger is dan Marc Dutroux ...? :roll: