PDA

View Full Version : Arrestatie op video (gezicht gecensureerd).


Kim
28 april 2006, 13:55
Voor de geïnteresseerden:

http://users.skynet.be/fb072061/joe.wmv (http://users.skynet.be/fb072061/joe.wmv)

Apocalyps
28 april 2006, 14:00
Mompeld iets van recht op privacy....

Kim
28 april 2006, 14:02
Mompeld iets van recht op privacy....

Beelden zijn vertoond op VTM, dus het is geen probleem om deze hier te plaatsen.

Apocalyps
28 april 2006, 14:05
Beelden zijn vertoond op VTM, dus het is geen probleem om deze hier te plaatsen.

Ik ben hier geen mod.... helaas.

baarle
28 april 2006, 14:05
Mompeld iets van recht op privacy....

Die politieagenten zijn toch niet herkenbaar?

Apocalyps
28 april 2006, 14:07
Die politieagenten zijn toch niet herkenbaar?

*proest*

Kim
28 april 2006, 14:07
De dader in kwestie is gecensureerd zoals de wet op de bescherming van minderjarigen het voorschrijft.

Diezelfde beelden zijn vertoond op VTM, ik zie niet in welk probleem zich hier dan stelt...

Apocalyps
28 april 2006, 14:13
De dader in kwestie is gecensureerd zoals de wet op de bescherming van minderjarigen het voorschrijft.



Hmm....Ik heb net op het nieuws N24 gehoord dat de dader 17 jaar is?

baarle
28 april 2006, 14:43
Hmm....Ik heb net op het nieuws N24 gehoord dat de dader 17 jaar is?

17,5 om precies te zijn. Was voor zijn arrestatie al bekend.

Confucius
28 april 2006, 15:05
Je kon de beelden ook op de poolse TV zien via satteliet. Ik had niet de indruk dat ze gecensureerd waren. De daders waren zeker even herkenbaar alsop de beelden uit het centraal station die door het Belgisch gerecht werden vrijgegeven. Ik had gezworen dat het noord afrikanen waren, maar gelukkig weet ik nu wel beter. Die mannen doen zo iets niet...

Jewel
28 april 2006, 15:08
Mompeld iets van recht op privacy....Van de privacy van een moordenaar lig ik niet wakker...

Arnold
28 april 2006, 15:14
Ik ga er voorlopig vanuit dat men op de VTM rekening houdt met de Belgische wetten en dat dit stukje videomateriaal daar volledig conform mee is. Mocht blijken dat dit niet het geval is, dan zal de link worden verwijderd.

mvg,
Arnold.

Scarabaeida
28 april 2006, 15:18
Je kon de beelden ook op de poolse TV zien via satteliet. Ik had niet de indruk dat ze gecensureerd waren


Dit komt omdat de strafwettelijke meerjarigheid in polen 17 is.

baarle
28 april 2006, 15:32
Je kon de beelden ook op de poolse TV zien via satteliet.

Misschien ook op een website?

_Yahya_
28 april 2006, 20:27
Voor de geïnteresseerden:

http://users.skynet.be/fb072061/joe.wmv (http://users.skynet.be/fb072061/joe.wmv)
ouh dat kan niet
politie wordt in het frans en arabisch op de politie-wagens in marokko geschreven, algerije, en tunisië ook , ik zie helemaal anders op deze video:
Policja?? wa is da?

andev
28 april 2006, 20:36
Van de privacy van een moordenaar lig ik niet wakker...
Ik vind het gewoon walgelijk dat er zoveel poespas komt over het vertonen van het gezicht van een smerige krimineel! Een week aan de schandpaal op de Grote Markt in Brussel... dat zou er in de plaats moeten komen!
Het arme kereltje is pas 17,5 jaar... Dat zal dus 6 maand gesloten instelling worden, om zich te vervolmaken met de plaatselijke gangstertjes, kontakten leggen voor later en zo... en hup: weer de straat op?
Ben benieuwd...:cry:

Kim
28 april 2006, 21:06
ouh dat kan niet
politie wordt in het frans en arabisch op de politie-wagens in marokko geschreven, algerije, en tunisië ook , ik zie helemaal anders op deze video:
Policja?? wa is da?

Politie is de Poolse benaming voor "politie". Redelijk logisch, daar de arrestie plaatsvond in Polen.

PollyCorrect
28 april 2006, 21:10
Je kon de beelden ook op de poolse TV zien via satteliet. Ik had niet de indruk dat ze gecensureerd waren. De daders waren zeker even herkenbaar alsop de beelden uit het centraal station die door het Belgisch gerecht werden vrijgegeven. Ik had gezworen dat het noord afrikanen waren, maar gelukkig weet ik nu wel beter. Die mannen doen zo iets niet...

Ik houd mijn hart vast voor de Roma mensen in Polen en elders. Dat zullen wel weer pogroms worden.
Dat vertelde een Poolse onderzoeker daarnet ook op de VRT.

:(

kaatd
28 april 2006, 22:55
Ik houd mijn hart vast voor de Roma mensen in Polen en elders. Dat zullen wel weer pogroms worden.
Dat vertelde een Poolse onderzoeker daarnet ook op de VRT.

Er komen zeker porgoms van als mensen over de Roma zaken gaan schrijven zoals hier over Noordafrikanen:

PollyCorrect
28 april 2006, 22:59
Ze hebben toch niks over de Noord Afrikanen gezegd?
De Franstalige pers zweeg er toch over?
Ben je nou wéér niet blij?


http://www.pennymichelle.com/seasonal/candycane_gift_elf.jpg

PollyCorrect
28 april 2006, 23:00
Er komen zeker porgoms van als mensen over de Roma zaken gaan schrijven zoals hier over Noordafrikanen:

Je bent heel vicieus bezig, kaatd.

Ik ga een klacht indienen.

kaatd
28 april 2006, 23:01
Ze hebben toch niks over de Noord Afrikanen gezegd? De Franstalige pers zweeg er toch over? Ben je nou wéér niet blij?

Ik maak me net als jou zorgen over die Polen. Zeker als iedereen ze de hele tijd als Roma blijft omschrijven. Zo lokken we porgroms uit natuurlijk. Een beetje zoals met zinswendingen als deze:

baarle
28 april 2006, 23:02
Je bent heel vicieus bezig, kaatd.

Ik ga een klacht indienen.

Dat is precies wat ze wil. Laat ze stikken in haar bitterheid, Polly.

kaatd
28 april 2006, 23:05
Je bent heel vicieus bezig, kaatd.

Ik ga een klacht indienen.

Schattig ... Bij het CGRK?

abi
29 april 2006, 01:42
http://www.policja.pl/index.php?dzial=1&id=1717

Jazeker
29 april 2006, 02:32
Schattig ... Bij het CGRK?

Nee, klachten van blanke mensen worden daar niet aangenomen.

Nynorsk
29 april 2006, 02:48
Die 'vlucht' van die gast doet me vermoeden dat het hele gebeuren toch niet echt voorbereid was. Hij is precies nogal hals over kop gevlucht, beetje stomweg zitten bellen naar iedereen, nog steeds dezelfde kleren aan.... Niet echt een professional precies.

Fille van de Foor
29 april 2006, 02:49
Die 'vlucht' van die gast doet me vermoeden dat het hele gebeuren toch niet echt voorbereid was. Hij is precies nogal hals over kop gevlucht, beetje stomweg zitten bellen naar iedereen, nog steeds dezelfde kleren aan.... Niet echt een professional precies.

En vooral tien tinten blanker dan de nieuwslezer!

Scarabaeida
29 april 2006, 22:28
Tot pogroms zou het vast niet leiden. Nu is Polen allesbehalve een modelstaat, maar d�*e mentaliteit is toch intussen de verleden tijd daarginds, me dunkt.

Over België dan, wat me wel stoort is die ongenuanceerde houding tegenover Oost-Europeanen. Vaak nemen mensen me in het echte leven ten onrechte de woorden uit de mond en trachten ze het te verdraaien in de vorm van hate-speech tegenover hen.

Wat nog zieliger is is dat mensen Noord-Afrikaan synoniem aan Marokkaan zien en niet weten dat er ginds meer volkeren leven dan enkel Arabieren en dat ze achteraf ook geen verschil zien tussen Roma-zigeuners en Slavische Polen. Verschillende groepen zigeuners verschillen zelf onderling enorm, maar volgens mij is dat al te "ingewikkeld" voor de domme hypocriete media.

bruut geweld
29 april 2006, 22:48
Nee, klachten van blanke mensen worden daar niet aangenomen.

Joden hebben best ook wel wat donkere trekjes.
Een joodse pollyfundamentalist komt er ook wel aan de bak.


De klacht van KIFKIF geloof ik TEGEN het VB, werd trouwens ook volop gesteund door het Joods Forum.

Net zoals ze achter Siegfried Verbeke zaten
én Roeland Raes.

mja....:roll:

daiwa
29 april 2006, 22:52
Nee, klachten van blanke mensen worden daar niet aangenomen.


Idd. kijk maar wat er geworden is met de klacht van BUB tegen de N-VA.

bruut geweld
29 april 2006, 22:55
En vooral tien tinten blanker dan de nieuwslezer!

vandaag op het nieuws gezien:
De vader zag er wat donkerder uit , maar toch nog lichter dan een Noordafrikaan, geen typische afrikaanse trekken.
Als hij zich italiaan zou noemen zou je het wel geloven.

De broer zag er wel echt blank uit. Raar, raar...

Misschien dat zijn broertje wél donkerder is, die is immers niet te herkennen, maar aan zijn polsen en bovenarmen te zien was dat toch ook een licht blank kleurtje.

Jazeker
30 april 2006, 03:33
Joden hebben best ook wel wat donkere trekjes.
Een joodse pollyfundamentalist komt er ook wel aan de bak.


De klacht van KIFKIF geloof ik TEGEN het VB, werd trouwens ook volop gesteund door het Joods Forum.

Net zoals ze achter Siegfried Verbeke zaten
én Roeland Raes.

mja....:roll:

Hou je jaren 30 gezeik voor jezelf. Vandaag de dag stelt zich het probleem van de niet integreerbaren arabieren. En de joden zijn daar het slachtoffer van net als wij. Welke kant kies je dan ?

Knuppel
30 april 2006, 06:49
Tot pogroms zou het vast niet leiden. Nu is Polen allesbehalve een modelstaat, maar d�*e mentaliteit is toch intussen de verleden tijd daarginds, me dunkt.

Over België dan, wat me wel stoort is die ongenuanceerde houding tegenover Oost-Europeanen. Vaak nemen mensen me in het echte leven ten onrechte de woorden uit de mond en trachten ze het te verdraaien in de vorm van hate-speech tegenover hen.

Wat nog zieliger is is dat mensen Noord-Afrikaan synoniem aan Marokkaan zien en niet weten dat er ginds meer volkeren leven dan enkel Arabieren en dat ze achteraf ook geen verschil zien tussen Roma-zigeuners en Slavische Polen. Verschillende groepen zigeuners verschillen zelf onderling enorm, maar volgens mij is dat al te "ingewikkeld" voor de domme hypocriete media.

En voor de domme, hypocrite politie...

Ook al gehoord van de nieuwste opstand tegen de verstrenging van de asielvoorwaarden in Frankrijk?

Knuppel
30 april 2006, 06:53
Hou je jaren 30 gezeik voor jezelf. Vandaag de dag stelt zich het probleem van de niet integreerbaren arabieren. En de joden zijn daar het slachtoffer van net als wij. Welke kant kies je dan ?

Bruut geweld kan maar vermeden worden als aids.

baarle
30 april 2006, 08:12
Die 'vlucht' van die gast doet me vermoeden dat het hele gebeuren toch niet echt voorbereid was. Hij is precies nogal hals over kop gevlucht, beetje stomweg zitten bellen naar iedereen, nog steeds dezelfde kleren aan.... Niet echt een professional precies.

Hij had verwacht dat hij er zoals steeds zonder problemen zou mee wegkomen. Vergeet niet dat die gast al een paar jaar bezig was met zijn handeltje: roven in België, verkopen in Polen. Alleen was het voor een keer anders, er kwam toch reactie en het werd een internationale zaak.

Ik denk nog steeds dat de weerklank die deze roofmoordkreeg uitsluitend te danken is aan haar locatie: het Centraal Station, hart van België, waar elke Belg wel eens passeert.. Het uitkiezen van het Centraal Station als werkterrein was de kapitale fout van deze beroepsrovers.

sodoirt
30 april 2006, 10:15
Er komen zeker porgoms van als mensen over de Roma zaken gaan schrijven zoals hier over Noordafrikanen:Ha? Zijn er hier dan al zoveel pogroms geweest tegen Noordafrikanen? Of heb ik wat gemist op het nieuws waar jij dan zoveel meer zou over weten?

Kim
30 april 2006, 17:05
Joden hebben best ook wel wat donkere trekjes.
Een joodse pollyfundamentalist komt er ook wel aan de bak.


De klacht van KIFKIF geloof ik TEGEN het VB, werd trouwens ook volop gesteund door het Joods Forum.

Net zoals ze achter Siegfried Verbeke zaten
én Roeland Raes.

mja....:roll:

Negationisme is dan ook strafbaar, maar ja, daar trekt het Vlaams Belang zich niets van aan. In de media Raes met grote trom buitenzwieren en achter de schermen organiseert deze man nog mee acties. :roll:

Bende hypocrieten!