PDA

View Full Version : Vier jaar cel voor Noord-afrikaan die vriendin doodsloeg


_Yahya_
29 april 2006, 01:38
Vier jaar cel voor Hasselaar die vriendin doodsloeg

De correctionele rechtbank van Hasselt heeft vrijdag een 41-jarige man uit deze stad tot een effectieve gevangenisstraf van vier jaar veroordeeld omdat hij in januari 2004 zijn toenmalige vriendin zodanig toetakelde dat ze aan haar verwondingen overleed. Aan de familieleden van het slachtoffer moet de geweldenaar een schadevergoeding van 11.500 euro betalen.

De vrouw kwam om het leven door een scheur in de rechter hartkamer. Hoewel de Hasselaar ontkende dat hij iets met de feiten te maken had, oordeelde de rechter vrijdag dat de verwondingen die bij de vrouw werden vastgesteld, onmogelijk door een valpartij konden zijn veroorzaakt.

De feiten speelden zich op 15 januari 2004 in de woning van de man in Hasselt af. Een half jaar voordien had hij de vrouw ook al serieus onder handen genomen. Hij duwde haar toen van de trap, waardoor ze met een enkelbreuk in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Drie weken later schreef de vrouw een noodkreet op een briefje dat bestemd was voor haar familieleden. Ze wilde haar vriend verlaten en "weg uit deze hel". </STRONG></EM></U></I></B>

Fille van de Foor
29 april 2006, 02:46
Vier jaar cel voor Hasselaar die vriendin doodsloeg

De correctionele rechtbank van Hasselt heeft vrijdag een 41-jarige man uit deze stad tot een effectieve gevangenisstraf van vier jaar veroordeeld omdat hij in januari 2004 zijn toenmalige vriendin zodanig toetakelde dat ze aan haar verwondingen overleed. Aan de familieleden van het slachtoffer moet de geweldenaar een schadevergoeding van 11.500 euro betalen.

De vrouw kwam om het leven door een scheur in de rechter hartkamer. Hoewel de Hasselaar ontkende dat hij iets met de feiten te maken had, oordeelde de rechter vrijdag dat de verwondingen die bij de vrouw werden vastgesteld, onmogelijk door een valpartij konden zijn veroorzaakt.

De feiten speelden zich op 15 januari 2004 in de woning van de man in Hasselt af. Een half jaar voordien had hij de vrouw ook al serieus onder handen genomen. Hij duwde haar toen van de trap, waardoor ze met een enkelbreuk in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Drie weken later schreef de vrouw een noodkreet op een briefje dat bestemd was voor haar familieleden. Ze wilde haar vriend verlaten en "weg uit deze hel". </STRONG></EM></U></I></B>
En?

_Yahya_
29 april 2006, 15:52
:roll:

Duvelke
29 april 2006, 16:32
:roll:
ja waarom zit jij hier constant nieuwsberichte ten toon te stellen zonder enige commentaar.
Stop eens met spammen!

_Yahya_
29 april 2006, 16:40
hehhee, dat zijn geen spammen!! waarom zeg jij dat tegen mij en niet tegen de media die heel de maand aan het zagen waren (nu niet meer) omdat ze d8en dat het om een noord-afrikaan ging .. :roll:

Brandaan
29 april 2006, 16:56
hehhee, dat zijn geen spammen!! waarom zeg jij dat tegen mij en niet tegen de media die heel de maand aan het zagen waren (nu niet meer) omdat ze d8en dat het om een noord-afrikaan ging .. :roll:

Zet u nu eens uw (deel terechte) grieven over de media in één topic in plaats van zoveel topics aan te maken zonder veel eigen commentaar erin te geven.

_Yahya_
29 april 2006, 17:32
Zet u nu eens uw (deel terechte) grieven over de media in één topic in plaats van zoveel topics aan te maken zonder veel eigen commentaar erin te geven.
kijk
als er voor elke gebeurtenis (niet noord-afrikaans) een sub_forum voor gemaakt wordt (zolas deze voor mp3-moord), dan kan niemand forum.politics.be komen bezoeken en lezen door zoveel redundantie en talloze topics dat erin zou zitten ..
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Brandaan
29 april 2006, 17:45
kijk
als er voor elke gebeurtenis (niet noord-afrikaans) een sub_forum voor gemaakt wordt (zolas deze voor mp3-moord), dan kan niemand forum.politics.be komen bezoeken en lezen door zoveel redundantie en talloze topics dat erin zou zitten ..
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Dat had ik u van te voren ook wel kunnen vertellen hoor..........

_Yahya_
29 april 2006, 18:35
Dat had ik u van te voren ook wel kunnen vertellen hoor..........
mooi zo :roll:

Duvelke
29 april 2006, 22:51
hehhee, dat zijn geen spammen!! waarom zeg jij dat tegen mij en niet tegen de media die heel de maand aan het zagen waren (nu niet meer) omdat ze d8en dat het om een noord-afrikaan ging .. :roll:
ja en?
als de media het doet, moet jij het toch nog niet doen?:roll:

Bobke
29 april 2006, 23:37
hehhee, dat zijn geen spammen!! waarom zeg jij dat tegen mij en niet tegen de media die heel de maand aan het zagen waren (nu niet meer) omdat ze d8en dat het om een noord-afrikaan ging ..
Waarom zegt ge niet tegen de media dat ze niet mogen berichten over die man uit Hasselt ?
Voor zover ik weet is niemand komen klagen omdat het verhaal in de kranten verscheen, integendeel, iedereen was het erover eens dat hij gestraft moest worden.
Evenmin is iemand op het idee gekomen om de man in bescherming te nemen of te verbergen.
Vergelijk die daad eens met de Turk die drie mensen op verschillende plaatsen in Gent doodschoot omdat hij in zijn eer gekrenkt was.
Weet ge ondertussen al hoeveel straf hij gekregen heeft ?
Ik ook niet, blijkbaar is de media daar evenmin een maand aan het zagen geweest. Waarschijnlijk omdat het over een familiedrama ging en de dader direct opgepakt is.

_Yahya_
30 april 2006, 15:29
nee, omdat mischien de dader uit een islamitische afkomst is, daarom, ik had dat ook gehoord, zij hebben vaak in het nieuws terug gezei over die turk.
over die man die zijn ex-vrouw en haar neiuw vriend een paar dagen geleden in Hemeksen neergeschoten heeft ??
dat hebben ze volgens mij één keer in het nieuws gezegd, en dat was het ..
gelukkig dat de moordenaar van Joe geen noord-afrikaan is, anders zouden ze tot de dag van vandaag blijven zagen.

_Yahya_
30 april 2006, 15:33
soory, maar dit is de waarheid, ik vind dat ook erg dat een paar jonge mindejarige marokanen een auto binnen breken om een audio/cd speler, of een gsm. dat ga ik ook niet ontkennen, maar als zo iets gebeurt en zij zijn niet zeker wie dat echt heeft gedaan dan ga ze een noord-afrikaan zeggen.
in de kranten lezen wij dat in grote titels.. gsm, audio/cd ..
en waar zijn die dieven die hier in Antwerpen een goud/diamant winkel binnen vallen?? waar zijn die dieven van banken?? waar zijn die dieven van auto's ??
nieuwe auto, gaat 's nachts naar een andere lidstaat en morgen vroeg terug met nieuwe nummer plaat ...?? daarover horen wij niks in de media.. waarschijnlijk omdat de daders geen noord-afrikenen zijn !

Diatonos
30 april 2006, 17:50
Deze topic heeft in het geheel niets te maken met de moord op Joe Van Holsbeeck. Slotje dus!