PDA

View Full Version : Dour festival


Ambiorix
30 april 2006, 18:30
wie gaat er ook?
voor welke groepen, welke dagen?
http://www.dourfestival.be/imgs/wp.jpg

Mitgard
30 april 2006, 19:52
dour?
weet gij hoe ver dat dat is?
daar kommekik niet zenne.

Ambiorix
30 april 2006, 19:56
dour?
weet gij hoe ver dat dat is?
daar kommekik niet zenne.
4euro om naar daar te gaan met een go-pass. allé as ge onder een bepaalde leeftijd zit. en ge kampeert daar hé. dus ge moet ni elke dag op en af.

tis vergeleken met andere festivals echt goedkoop, en bovendien is het alternatieve muziek waar geen commerciele ballast aan hangt.
maja ik geef toe, niet iedereen kan het betalen. het kan altijd goedkoper.

Mitgard
30 april 2006, 20:14
ik zou nie eens weten wie er komt.
ik ken zo wel mensen die per se altijd naar dour wilden gaan en niet naar werchter om anders te doen dacht ik ofzo, maar alternatiever blijkbaar.
vroeger ging ik altijd naar pukkelpop, maar toen niemeer.

Pietje
30 april 2006, 20:18
http://www.dourfestival.be/nl

8)

Everytime
30 april 2006, 23:37
Commerciele franse rapmuziek is al voor zondag aangekondigd : Booba, Disiz La Peste, Fonky Family, L'Skadrille, Rohff en Sinik. Allez, nog Diam's en haar "Boulette" (nummer 1 in Franstalig België en in Frankrijk) misschien toevoegen, wie weet.

DaBlacky
30 april 2006, 23:38
4euro om naar daar te gaan met een go-pass. allé as ge onder een bepaalde leeftijd zit. en ge kampeert daar hé. dus ge moet ni elke dag op en af.

tis vergeleken met andere festivals echt goedkoop, en bovendien is het alternatieve muziek waar geen commerciele ballast aan hangt.
maja ik geef toe, niet iedereen kan het betalen. het kan altijd goedkoper.

Het gaat niet zozeer om de prijs, het gaat vooral om het feit dat een gemiddelde Limburger er fucking ZES uur voor onderweg is.

FUCK West-Vlaanderen met hun stomme reggae-muziek (wat ik overigens slecht vind)!!
(of zit ik hier de boel te verwarren met Dranouter? Dat kan ook, ze)

Ambiorix
1 mei 2006, 02:20
ik zou nie eens weten wie er komt.
ik ken zo wel mensen die per se altijd naar dour wilden gaan en niet naar werchter om anders te doen dacht ik ofzo, maar alternatiever blijkbaar.
vroeger ging ik altijd naar pukkelpop, maar toen niemeer.
inderdaad, om anders te doen. En kweeni ma na twee jaar werchter houdt ge het daar toch voor bekeken ze.

DaBlacky
1 mei 2006, 13:30
inderdaad, om anders te doen. En kweeni ma na twee jaar werchter houdt ge het daar toch voor bekeken ze.

Dat vind ik ook wel...

C uit W
1 mei 2006, 15:21
Het gaat niet zozeer om de prijs, het gaat vooral om het feit dat een gemiddelde Limburger er fucking ZES uur voor onderweg is.

FUCK West-Vlaanderen met hun stomme reggae-muziek (wat ik overigens slecht vind)!!
(of zit ik hier de boel te verwarren met Dranouter? Dat kan ook, ze)
Dranouter is folk hé (en wiet en drank)

Fonske
1 mei 2006, 23:48
Ga donderdag nacht, altijd een goed feestje dan.
Wel spijtig, sinds Studio Brussel (sinds een jaar of twee)veel aandacht is gaan geven aan Dour barst het uit zijn voegen: veel te veel volk. Alleen daardoor weet ik nog niet of ik ga gaan.

Jazeker
2 mei 2006, 00:19
Het gaat niet zozeer om de prijs, het gaat vooral om het feit dat een gemiddelde Limburger er fucking ZES uur voor onderweg is.

FUCK West-Vlaanderen met hun stomme reggae-muziek (wat ik overigens slecht vind)!!
(of zit ik hier de boel te verwarren met Dranouter? Dat kan ook, ze)

Je zit te verwarren met Dranouter.