PDA

View Full Version : IQ-test??


MaXiMuS
7 mei 2006, 21:53
Kameraden, vrienden, forumleden,

In de goedheid die mij, doch vooral u, siert, houden wij queeste over hoe het forum te verbeteren valt.

En ziehier het eerste resultaat van menig slapeloze nacht: de intelligentie-test.

Het principe is even eenvoudig als geniaal. Teneinde verlost te zijn van het gezwans van enkele apen in mensenvel moet elkeen, alvorens hem/haar een nickname toebedeeld wordt een kleine iq test ondergaan. Dit meet uw iq. En zij die slagen (lees meer halen dan 115 om maar een cijfertje te geven) worden toegelaten. De rest vriendelijk geweigerd met de boodschap: 'het spijt ons, u bent te dom om hier te mogen typen'.

Ik ben voor.

En u?

BigF
7 mei 2006, 21:57
............ wordt een kleine iq test ondergaan. Dit meet uw iq............
Een iq-test die uw iq meet.
Hmm, klink logisch...

Jaani_Dushman
7 mei 2006, 22:00
...wordt een kleine iq test ondergaan. Dit meet uw iq.Is het niet "deze meet uw IQ"? "test" is immers een mannelijk woord, terwijl "dit" enkel gebruikt wordt voor onzijdige woorden.

MaXiMuS
7 mei 2006, 22:16
Een iq-test die uw iq meet.
Hmm, klink logisch...


Beste vriend,

Rekening houdende met het feit dat er nog geen iq-test plaatsgehad heeft, en er dus sujets van divers pluimage op dit heerlijke forum vertoen & teneinde iedereen in staat te stellen te kunnen stemmen, ook de mentaal minder bedeelden onder ons, dacht ik dat het wenselijk was een kleine uitleg te geven over het doel van de iq-test.

MaXiMuS
7 mei 2006, 22:17
Is het niet "deze meet uw IQ"? "test" is immers een mannelijk woord, terwijl "dit" enkel gebruikt wordt voor onzijdige woorden.


'Dit' refereert naar 'het ondergaan van de iq-test'

Edoch ben ik u zeer erkentelijk, alsook ontzettend dankbaar voor uw welwillende medewerking aan deze bevraging!

MaXiMuS
7 mei 2006, 22:38
Tot nog toe is 100% voor mijn fantastische ideetje...

heerlijk zeg ik u! Heerlijk!!

Ambiorix
8 mei 2006, 10:12
Kameraden, vrienden, forumleden,

In de goedheid die mij, doch vooral u, siert, houden wij queeste over hoe het forum te verbeteren valt.

En ziehier het eerste resultaat van menig slapeloze nacht: de intelligentie-test.

Het principe is even eenvoudig als geniaal. Teneinde verlost te zijn van het gezwans van enkele apen in mensenvel moet elkeen, alvorens hem/haar een nickname toebedeeld wordt een kleine iq test ondergaan. Dit meet uw iq. En zij die slagen (lees meer halen dan 115 om maar een cijfertje te geven) worden toegelaten. De rest vriendelijk geweigerd met de boodschap: 'het spijt ons, u bent te dom om hier te mogen typen'.

Ik ben voor.

En u?
tegen!

het is niet omdat je 114 IQ hebt dat je niet kan discussieren, of omdat je 140 hebt dat het wel zou lukken.
verder vind ik domme mensen dikwijls vriendelijk, en kan IK daar wel mee overweg.:evil:

MaXiMuS
8 mei 2006, 10:39
tegen!

het is niet omdat je 114 IQ hebt dat je niet kan discussieren, of omdat je 140 hebt dat het wel zou lukken.
verder vind ik domme mensen dikwijls vriendelijk, en kan IK daar wel mee overweg.:evil:



OK, het is natuurlijk maar de vraag of een politiek forum dé plaats is om met de blik op oneindig wat beaat naar elkaar te zitten glimlachen...

Neen, mijn beste vriend: de keiharde confrontatie, de discussie op het scherp van de snee, de eloquentie waarmee de tegenstrever door de modder, het slijk én de eigen blunders gesleurd wordt. Dáár, mijn beste, draait het om!

Nick_
8 mei 2006, 11:04
'Dit' refereert naar 'het ondergaan van de iq-test'

Edoch ben ik u zeer erkentelijk, alsook ontzettend dankbaar voor uw welwillende medewerking aan deze bevraging!

Teneinde verlost te zijn van het gezwans van enkele apen in mensenvel moet elkeen, alvorens hem/haar een nickname toebedeeld wordt een kleine iq test ondergaan. Dit meet uw iq.

'het ondergaan van de iq-test' staat dus nergens in die zin. Je moet nochtans geen hoog IQ hebben om dat te zien.

BigF
8 mei 2006, 11:07
......... Je moet nochtans geen hoog IQ hebben om dat te zien.
Nee, maar het helpt wel natuurlijk.

Djiezes
8 mei 2006, 12:00
Ik heb ja gestemd, in de hoop dat MaXiMuS dan niet meer dan 80 scoort. ;-)

MaXiMuS
8 mei 2006, 12:06
Teneinde verlost te zijn van het gezwans van enkele apen in mensenvel moet elkeen, alvorens hem/haar een nickname toebedeeld wordt, een kleine iq test ondergaan. Dit meet uw iq.

'het ondergaan van de iq-test' staat dus nergens in die zin. Je moet nochtans geen hoog IQ hebben om dat te zien.


Edoch, mijn vriend, edoch!

Als u de perfectie nastreeft, zal ik het volledig uitleggen. En u zult zien, de enige fout waar ik aan gezondigd heb, heeft u niet gezien. Ik ben nl. een komma vergeten, in al mijn haast deze queeste tot een goed einde te brengen.

Betreffende uw niet oninteressante opmerking aangaande het gebruik van 'dit' wens ik u te wijzen op het veelvuldig gebruik, niet enkel in de Nederlandse taal, doch ook in de Nederlandse taal van verzwegen woorden of zinnen. Meer bepaald wordt een zin vaak verkort door het verzwijgen van woorden. Reeds de Romeinen kenden dit.
Volledig zou zijn: "Teneinde verlost te zijn van het gezwans van enkele apen in mensenvel moet elkeen, alvorens hem/haar een nickname toebedeeld wordt, een kleine iq test ondergaan. Dit ondergaan van de iq-test meet uw iq."

Maar hetgeen ik in het rood geplaatst heb, is dus deel van de zin, doch slechts latent aanwezig.

Hierbij ga ik wel akkoord dat het eenvoudiger ware geweest 'dit' door 'deze' te vervangen. Dan was iedereen blij en tevrede.

Nick_
8 mei 2006, 15:08
Hierbij ga ik wel akkoord dat het eenvoudiger ware geweest 'dit' door 'deze' te vervangen. Dan was iedereen blij en tevrede.

tevredeN

:)

MaXiMuS
8 mei 2006, 15:09
tevredeN

:)


zucht.... :lol:

PAJOT
8 mei 2006, 15:17
laat maar komen die test ! Waar kan ik die vinden ?

Esperanza
8 mei 2006, 15:42
OK, het is natuurlijk maar de vraag of een politiek forum dé plaats is om met de blik op oneindig wat beaat naar elkaar te zitten glimlachen...

Neen, mijn beste vriend: de keiharde confrontatie, de discussie op het scherp van de snee, de eloquentie waarmee de tegenstrever door de modder, het slijk én de eigen blunders gesleurd wordt. Dáár, mijn beste, draait het om!Je bedoelt een discussie zoals deze?Ik versta daar wel degelijk iets anders onder. Maar ik ga geen poging doen het uit te leggen, want ik zou het noodzakelijkerwijs onbevattelijk maken voor mensen als u.Bovendien heb ik niet echt tijd noch goesting om het uit te leggen, want zoiets zou ons (lees: mij) veel te ver brengen.

Inderdaad heel "scherp op de snee"... :rofl: :rofl:

MaXiMuS
8 mei 2006, 16:43
Je bedoelt een discussie zoals deze?

Inderdaad heel "scherp op de snee"... :rofl: :rofl:


Ik wou enkel louter aanstippen dat religie (het geloven in God) meer is dan het loutere geloof in het transcendente. Het is een cultuur. Een zeer hoogstaande zelfs. Maar om het genuanceerd genoeg uit te leggen over wat het wel en niet inhoudt, mijn beste, zou ik veel te lang bezig zijn.

Bovendien betwijfel ik of mijn inspanningen u wel iets zouden bijbrengen. Wat baten immers kaars en bril als de uil toch niet ziene wil?

Maar goed, ik merk dat u 1 post van mij heeft gevonden (van de meer dan 500) waarin u mij betrapt op het 'geen zin hebben om een halve dag te besteden om iets extreem delicaats uit te leggen aan een of andere eikel die het nadien toch niet leest.' Mijn gelukwensen om zoveel scherpzinnigheid.

MaXiMuS
8 mei 2006, 17:01
Je bedoelt een discussie zoals deze?




Ik bedoel alleszins niet een 'discussie' als deze::rofl: :rofl: :rofl:



Anderzijds kan ik me best voorstellen dat je iemand, waarvan je steeds maar weer lik op stuk krijgt, wilt verbannen zien .



steeds maar weer lik op stuk.... om eerlijk te zijn: ik heb in mijn hele forum-carriere de schamele 2 posts van haar gelezen, en ik was 2 x niet onder de indruk (om eufemistisch uit de hoek te komen)...

En van die schamele 2 posts was er dan slechts 1 aan mij geadresseerd ook...


U hanteert een eigen definitie van 'steeds maar weer lik op stuk krijgen' neem ik aan?

Esperanza
8 mei 2006, 17:15
Ik bedoel alleszins niet een 'discussie' als deze:Tja, als jij, alvorens een discussie aan te gaan, er al (veiligheidshalve) van uitgaat dat je tegenstander jouw post toch niet gaat lezen, en jezelf de moeite kunt besparen om te posten, dan vraag ik mij toch af wat de bedoeling is van jouw aanwezigheid op dit forum. het 'geen zin hebben om een halve dag te besteden om iets extreem delicaats uit te leggen aan een of andere eikel die het nadien toch niet leest.'

Esperanza
8 mei 2006, 17:19
Mijn gelukwensen om zoveel scherpzinnigheid.Pretenderende jouw tegenstander door en door te kennen en te voorspellen wat zij al dan niet gaat doen, getuigt inderdaad van zeer veel scherpzinnigheid. Mijn complimenten met deze (goddelijke) gave.

Esperanza
8 mei 2006, 17:22
Neen, mijn beste vriend: de keiharde confrontatie, de discussie op het scherp van de snee, de eloquentie waarmee de tegenstrever door de modder, het slijk én de eigen blunders gesleurd wordt. Dáár, mijn beste, draait het om!Veel geblaat, maar weinig wol. 8)

MaXiMuS
8 mei 2006, 17:22
Tja, als jij, alvorens een discussie aan te gaan, er al (veiligheidshalve) van uitgaat dat je tegenstander jouw post toch niet gaat lezen, dan vraag ik mij toch af wat de bedoeling is van jouw aanwezigheid op een forum.


Is het uit domheid, of uit onwillendheid dat u zonder meer uit mijn onwil over 1 bepaald onderwerp verder uit te wijden, besluit dat dat in alle situaties doe?

MaXiMuS
8 mei 2006, 17:24
Veel geblaat, maar weinig wol. 8)


...mekkert het schaap.



hoor wie het zegt :roll: :lol:

Esperanza
8 mei 2006, 17:25
Ik heb ja gestemd, in de hoop dat MaXiMuS dan niet meer dan 80 scoort. ;-)Het zal wel ietsjes meer zijn, gezien Maximus over een dergelijke grote intelligentie beschikt dat hij perfect kan voorspellen of zijn tegenstander zijn posts al dan niet gaat lezen. Een tegenstander van formaat, dus...

MaXiMuS
8 mei 2006, 17:28
Het zal wel ietsjes meer zijn, gezien Maximus over een dergelijke grote intelligentie beschikt dat hij perfect kan voorspellen of zijn tegenstander zijn posts al dan niet gaat lezen. Een tegenstander van formaat, dus...


Ach neen. U complimenteert me te veel. In uw geval was het niet moeilijk voorspellen.

Bovendien: de toekomst voorspellen is nog niks in vergelijking met de gave dingen te zien in het verleden die nooit plaats gevonden hebben... U bent het, mijn beste, die bulkt van de intelligentie!

Esperanza
8 mei 2006, 17:33
Ach neen. U complimenteert me te veel. Altijd bereid om een mede-forummer een plezier te doen...
U bent het, mijn beste, die bulkt van de intelligentie!Daar staan schapen dan ook om bekend...

MaXiMuS
8 mei 2006, 17:37
Tja, als jij, alvorens een discussie aan te gaan, er al (veiligheidshalve) van uitgaat dat je tegenstander jouw post toch niet gaat lezen

Ach ach... niet lezen = lezen maar de clou hoedanook niet snappen...

Kijk: je liet niet meteen een grootse indruk (lees: debiele indruk) door deze conclusie:

10 Amerikaanse soldaten dood in Afghanistan en 4 Britten in Irak. Telkens gaat het om helikopters neergeschoten door het verzet. Fantastisch toch!

Het geeft me hoop, telkens ik zo'n nieuwsbericht lees. Lang leve het heroisch verzet van het Iraaks en Afghaans volk! Weg met de imperialisten!



Jammer genoeg voor jou beschikt Kaatd over meer intelligentie in haar pink dan de meesten op dit forum in hun gehele lijf.





PS er is geen verzet. er is een burgeroorlog.

Esperanza
8 mei 2006, 17:48
Ach ach... niet lezen = lezen maar de clou hoedanook niet snappen...Niet lezen of niet snappen, maakt geen verschil. Je blijft helderziend, merk ik...Kijk: je liet niet meteen een grootse indruk (lees: debiele indruk) door deze conclusie:Iemand voor debiel verslijten voor het hebben van een andere mening dan de jouwe, getuigt niet bepaald van veel intelligentie.

Zou Djiezes dan toch gelijk hebben...?

PAJOT
8 mei 2006, 17:51
waar blijft die iq-test nu ?

MaXiMuS
8 mei 2006, 18:11
Niet lezen of niet snappen, maakt geen verschil. Je blijft helderziend, merk ik...


Functioneel bekeken is dat inderdaad hetzelfde.



Iemand voor debiel verslijten voor het hebben van een andere mening dan de jouwe, getuigt niet bepaald van veel intelligentie.

Waar blijf je je achterlijkheden halen, denk ik zo: een FEIT is geen MENING.



Ik stel voor dat u deze topic niet verder verpest met uw gezwans. Dit gaat over een al dan niet invoering van een iq-test.

Ik ben voor: u stemde wellicht: 'een watte?'

MaXiMuS
8 mei 2006, 18:12
waar blijft die iq-test nu ?


Geduld, mijn beste, geduld: eerst moet het forum akkoord gaan.

Tweede stap is de voorlegging aan de moderatie

Derde stap de staking

MaXiMuS
8 mei 2006, 18:43
al is er voorlopig een mooie meerderheid :twisted:

zij geloven blijkbaar in het eigen kunnen :-D

BigF
8 mei 2006, 18:59
JA 7 36,84%
NEE 7 36,84%

Mooie meerderheid?

MaXiMuS
8 mei 2006, 19:01
Mooie meerderheid?


daarnet was het 7-5....:-D

BigF
8 mei 2006, 19:12
't Kan verkeren...

BigF
8 mei 2006, 19:13
...zei...??

Allez, IQ-fanaten, wie??

Djiezes
8 mei 2006, 21:03
...zei...??

Allez, IQ-fanaten, wie??

Jij? :silly:

MaXiMuS
8 mei 2006, 21:55
...zei...??

Allez, IQ-fanaten, wie??



8-7 in het voordeel van mijn idee!!

Haha

sterker nog:

haha

BigF
8 mei 2006, 22:05
Brederode jullie stelletje ongeletterden...

maddox
8 mei 2006, 22:35
IQ en schrijfvaardigheid hebben niet veel met elkaar te maken.

De holbewoner die het "vuur" uitvond kon gegarandeerd niet schrijven.
En tegenwoordig zijn er genoeg slimme dislexisten.

MaXiMuS
8 mei 2006, 22:39
Brederode jullie stelletje ongeletterden...



HA... dat sloeg op 't kan verkeren....

Brederode idd:

sterker nog:

het kan verkeren, sprak brederode, en zijn hoofd werd prompt afgehakt.

Jazeker
9 mei 2006, 01:21
HA... dat sloeg op 't kan verkeren....

Brederode idd:

sterker nog:

het kan verkeren, sprak brederode, en zijn hoofd werd prompt afgehakt.

Maximus... mijn iq ligt bij de meeste tests boven de 150. mag er een forum zijn waar ik kan praten zonder gestoord te worden door medium-iq mensen als jij ?

TomB
9 mei 2006, 01:46
Dit meet uw iq. En zij die slagen (lees meer halen dan 115 om maar een cijfertje te geven) worden toegelaten. De rest vriendelijk geweigerd met de boodschap: 'het spijt ons, u bent te dom om hier te mogen typen'.

Ik ben voor.

Laat me raden, u scoorde 116. ;)

cookie@vws
9 mei 2006, 07:39
http://www.testmijniq.nl/nl/index.php

Alleen openbaar maken door middel van Copy/Paste hé de resultaten! We zullen eens zien....

Apocalyps
9 mei 2006, 07:49
Laat me raden, u scoorde 116. ;)

pssst... je bent een comma vergeten ---> 11,6.

MaXiMuS
9 mei 2006, 08:01
pssst... je bent een comma vergeten ---> 11,6.


hihihihihihihihimoehahahahahahahaha


wat een grapjurk ben jij!



@ jazeker: het probleem is, als de lat op 150 gelegd wordt, dat het een een of twee mans forum wordt. En dan is de lol er ook af, natuurlijk.

Vandaar dat ik de lat voldoende laag zou leggen (120 of zo) teneinde de meest schrijnende gevallen uit de boot te doen vallen. 8)


@ Jazeker: doe die iq-test nu eens :-D

cookie@vws
9 mei 2006, 08:01
copy paste ging niet, maar haalde 115 ;-)

Djiezes
9 mei 2006, 08:17
copy paste ging niet, maar haalde 115 ;-)

Kon ook niet copy-pasten, maar ik haalde 122 :-)

cookie@vws
9 mei 2006, 08:21
Kon ook niet copy-pasten, maar ik haalde 122 :-)De cijferreeksen deden me de das om, ik staar me gewoon blind op die krengen... :-D

lombas
9 mei 2006, 09:03
129. Er is al eens een topic hierover verschenen, ik ga niet een IQ test duizend keer afleggen eh.

MaXiMuS
9 mei 2006, 18:23
Ge kunt wel copypasten vunzige fakers allemaal.

Ik heb dus es meegedaan.
Ik voer wel verzachtende omstandigheden aan (gebrek aan slaap, reeds een hele dag gestudeerd en de test afgelegd met heerlijk dreunende house-muziek op de achtergrond):


Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!

Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.

Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.
Intelligentie is een redelijk zekere factor, immers feit is dat het IQ (intelligentie quotiënt) in de loop van uw leven nooit onderhevig is aan grote dalingen, maar soms nog licht kan stijgen.
Juist hierdoor blijft het IQ een betrouwbare waarde voor u en uw omgeving.
Wij bieden u daarom de mogelijkheid tot het bestellen van uw persoonlijk testrapport en het bijbehorende certificaat voor de klassieke IQ test. De volgende punten zijn slechts enkele van de vele voordelen die uw resultaten en het laten vastleggen daarvan doorgaans opleveren.

Bewijs van zelfontplooiing.
Erkenning en/of zelferkenning.
Op dit moment nog student? Dan hebben wij goed nieuws! Studenten hebben extra veel baat bij het laten vastleggen van hun resultaten. Meestal komt dit doordat zij nog een hele carrière voor de boeg hebben. Hoe vaak men in aanraking komt met een IQ test hangt onder andere af van het opleidingsniveau. Iemand met een studie op HBO/WO niveau kan gevoeglijk aannemen nog vaak een IQ test voor ogen te krijgen ten tijde van sollicitaties. Werkgevers kijken nu eenmaal niet alleen naar een diploma wanneer zij meerdere gegadigden hebben voor een functie. Omdat al decennia lang blijkt dat IQ een voorspellende waarde heeft op de werkvloer, worden dit soort tests veelvuldig ingezet. Al vlak na de studie kan een assessment (waarbij een IQ test vaak een grote rol speelt) bij werkgevers op het programma staan. Wees dus goed voorbereid!U ziet dat er tal van voordelen kunnen zijn, waarbij nog niet eens is vermeld dat u waarschijnlijk ook wel nieuwsgierig bent geworden, omdat u misschien nog niet eerder deelnam aan intelligentietesten... Voor uw certificaat en het bijbehorende testrapport betaalt u slechts 15,90 euro! Om uw bestelling kenbaar te maken kies "Verder".

Om eerst nog te zien wie u onlangs voor gingen en/of om uw resultaten met die van anderen te vergelijken klik hier (http://www.testmijniq.nl/nl/new/[email protected]&pass=pcjckopqhh).




De testtrilogie bevat naast de klassieke IQ test nog twee testen, te weten de algemene kennis test en de rekenvaardigheid test, welke u naar believen nog kunt voltooien. Klik hier (http://www.testmijniq.nl/nl/new/kiq/temp.php?to=..%2Ftest.php) om nog een andere test te maken

Voor de door u zojuist gemaakte test kunnen wij u per e-mail meer informatie doen toekomen.

cookie@vws
9 mei 2006, 18:31
Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 140 en 150!

Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoortZoals je kan zien is dat dus ook te vervalsen, btw, wie stoeft er met 115? Het ging dus daadwerkelijk niet...

Kim
9 mei 2006, 18:40
Ik had 122 (stomme cijferreeksen, ik ben nooit goed geweest in wiskunde... :()

Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!

Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.

Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.

MaXiMuS
9 mei 2006, 19:50
ge moet wel debiel zijn om dit testje te willen vervalsen.;-)

overigens ben ik helemaal niet tevreden met die 120-130. De test is nl. veel te kort om een goede test te zijn. Een normale test heeft echt wel wat meer vragen in petto dan 6 per onderwerp... Dit is meer roulette

MaXiMuS
9 mei 2006, 19:51
en iedereen haalt hier 120-130

goeie test hoor :-D

Apocalyps
9 mei 2006, 20:07
De Nationale IQ test 2006 (http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/test2006.html)

http://i18.photobucket.com/albums/b124/Raspoetin/x510fd.jpg (http://s18.photobucket.com/albums/b124/Raspoetin/?)

133... Ik was nét te laat met sommige vragen.
Ook heel leuk: je vriend die tegen je aan begint te lullen als je je net concentreert op een vraag... en dan is de tijd alweer om.:roll:

Kim
9 mei 2006, 20:17
Ik ga die test eens afleggen, kijken hoeveel ik daar scoor... ;)

EDIT: Zeg, wat is dat voor iets eigenlijk? De eerste vraag die ik daar krijg: "heeft u borstvergroting"? :? :lol:

PAJOT
9 mei 2006, 21:20
belachelijke test, ben gestopt na vraag 10


dit is een veel mooiere : http://www.iqtest.dk/main.swf

MaXiMuS
9 mei 2006, 21:34
Ach


ik ben niet echt een fan van die tests...stel: ge scoort 130. Zijde dan plots slimmer dan wanneer ge 70 zou scoren?

allemaal zever...

PAJOT
9 mei 2006, 21:58
http://img.photobucket.com/albums/v180/ranta/iqtest2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v180/ranta/iqtest.jpg dat bevestigt wat ik al lang wist

MaXiMuS
9 mei 2006, 21:58
De Nationale IQ test 2006 (http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/test2006.html)



133... Ik was nét te laat met sommige vragen.
Ook heel leuk: je vriend die tegen je aan begint te lullen als je je net concentreert op een vraag... en dan is de tijd alweer om.:roll:


wa nen dwazen test is da maat

het begint al als ge uw emailadres moet ingeven... ik typ sneller dan die site kan verwerken

en nadien: bent u linksdragend of zo... al die zaken dan maar at random ingevuld, een fake emailadres ingegeven en zovoort

dan wil ik die test beginnen:

Welk woord komt het meest in de buurt van mixen
a) draaien
b) voetballen
c) basketten
d) slapen

aleja... serieus.

In een vlaag van zinsverbijstering klik ik op A (aleja)

En dan gebeurt er ...... niets

blijkbaar moede zelfs wachten tot de tijd verstreken is elke keer

en toe nheb ik er maar de brui aan gegeven.

MaXiMuS
9 mei 2006, 21:59
dat bevestigt wat ik al lang wist


dat de test nie twerkt? :-D

Kim
9 mei 2006, 22:02
wa nen dwazen test is da maat

het begint al als ge uw emailadres moet ingeven... ik typ sneller dan die site kan verwerken

en nadien: bent u linksdragend of zo... al die zaken dan maar at random ingevuld, een fake emailadres ingegeven en zovoort.

Bij mij was de vraag of ik een borstvergroting had... :mrgreen:

MaXiMuS
9 mei 2006, 22:05
Bij mij was de vraag of ik een borstvergroting had... :mrgreen:


en en en?? :-D

Kim
9 mei 2006, 22:06
en en en?? :-D

Ik heb da allemaal ni nodig... :mrgreen:

(maar ik vraag me af, als ik nu "ja" had ingevuld, had ik dan meer of minder iq gekregen? ;))

MaXiMuS
9 mei 2006, 22:08
Ik heb da allemaal ni nodig... :mrgreen:

(maar ik vraag me af, als ik nu "ja" had ingevuld, had ik dan meer of minder iq gekregen? ;))


dan hadden ze u gewoon GEEN reclame voor borstvergroting meer gestuurd... :-D

Kim
9 mei 2006, 22:09
dan hadden ze u gewoon GEEN reclame voor borstvergroting meer gestuurd... :-D

Mjah, daar zit iets in... 8)

Kreeg jij ook die vraag waarin je moest aangeven hoeveel centimeter de omvang van je hoofd bedroeg?

MaXiMuS
9 mei 2006, 22:10
Mjah, daar zit iets in... 8)

Kreeg jij ook die vraag waarin je moest aangeven hoeveel centimeter de omvang van je hoofd bedroeg?


yup

MaXiMuS
9 mei 2006, 22:10
hoeveel is het bij u??

Kim
9 mei 2006, 22:12
hoeveel is het bij u??

Ik heb die test niet verder afgelegd, maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat. Even maken dus... :)

MaXiMuS
9 mei 2006, 22:13
Ik heb die test niet verder afgelegd, maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat. Even maken dus... :)


hihi


(ik doelde eigenlijk op die hoofdomtrek)

Kim
9 mei 2006, 22:45
Gelet op het feit dat ik reeds gelijk een zombie achter m'n laptop zit valt dit nog redelijk mee: 121

(die berekeningen met die honden, kikkers, vissen e.d. pffffff :-()

EDIT: ik heb mijn hoofdomtrek niet gemeten. :mrgreen:

MaXiMuS
9 mei 2006, 22:47
Gelet op het feit dat ik reeds gelijk een zombie achter m'n laptop zit valt dit nog redelijk mee: 121

(die berekeningen met die honden, kikkers, vissen e.d. pffffff :-()

EDIT: ik heb mijn hoofdomtrek niet gemeten. :mrgreen:


héhé

ik ga morgen of zo ook nog es proberen :-P

Kim
9 mei 2006, 22:48
héhé

ik ga morgen of zo ook nog es proberen :-P

Ok, laat me even weten wat de logica achter die beestenboel is als je het uitgedokterd hebt! ;)

Bhairav
10 mei 2006, 07:01
144; heb ik al eens gezegd, en ga da ni opnieuw doen.

maddox
10 mei 2006, 07:32
'k voel me achterlijk met mijn 112

Bhairav
10 mei 2006, 07:47
Probeer eens met een frisse kop. :p

Supe®Staaf
10 mei 2006, 10:58
'k voel me achterlijk met mijn 112Trek het u niet aan.
Ik heb maar 65

Ambiorix
10 mei 2006, 11:20
126

PAJOT
10 mei 2006, 16:46
PAJOT : 132
Lombas : 129
Ambiorix : 126
MaXiMus : 120-130
Kim : 122
Djiezes : 122
cookie@vws : 115
Maddox : 112


:-D

Kim
10 mei 2006, 16:49
PAJOT : 132
Lombas : 129
Ambiorix : 126
MaXiMus : 120-130
Kim : 122
Djiezes : 122
cookie@vws : 115
Maddox : 112


:-D

Hebben die mensen allemaal dezelfde test gedaan? De ene is geheel anders en moeilijker dan de andere... ;)

lombas
10 mei 2006, 16:57
PAJOT : 132
Lombas : 129
Ambiorix : 126
MaXiMus : 120-130
Kim : 122
Djiezes : 122
cookie@vws : 115
Maddox : 112


:-D

Nu, nadat ik wifi hier in huis heb gehaald, moet dat wel gedaald zijn - ik voel het zo wegbranden.

:-D

MaXiMuS
10 mei 2006, 17:52
verdomme!

ik ga dienen test nog keer afleggen om dan hoger in de ranking te staan! ik had een slechte dagt zeg ik u!!


(niet dat het vandaag beter is, ma soit)

Kim
10 mei 2006, 17:53
verdomme!

ik ga dienen test nog keer afleggen om dan hoger in de ranking te staan! ik had een slechte dagt zeg ik u!!


(niet dat het vandaag beter is, ma soit)

Idem, twee uur aan een stuk zoeken in Henri de Page en z'n complementen mat een mens af... ;)

Ambiorix
10 mei 2006, 18:09
Hebben die mensen allemaal dezelfde test gedaan? De ene is geheel anders en moeilijker dan de andere... ;) bwa, dieje klassieke test zeker? op de website van cookie dacht ik..

http://www.testmijniq.nl/nl/index.php

PAJOT
10 mei 2006, 18:11
Hebben die mensen allemaal dezelfde test gedaan? De ene is geheel anders en moeilijker dan de andere... ;)maak deze, heel mooie test : http://www.iqtest.dk/main.swf / kies Dansk ;-)

Jaani_Dushman
10 mei 2006, 19:40
maak deze, heel mooie test : http://www.iqtest.dk/main.swf / kies Dansk ;-)Eens in het Deens gedaan. 123.

MaXiMuS
10 mei 2006, 19:44
Idem, twee uur aan een stuk zoeken in Henri de Page en z'n complementen mat een mens af... ;)


De Page ... hihihi


Ik zou toch in wat recentere bronnen snuffelen ;-) :-D

MaXiMuS
10 mei 2006, 19:53
Ok, laat me even weten wat de logica achter die beestenboel is als je het uitgedokterd hebt! ;)


duizend maal sorry :-D


de test van de borstvergroting gaat TE traag voor mij... :-(

ik heb het opgegeven :-( :-( :-(

hikikomori85
25 december 2013, 11:50
IQ Test (http://www.nti.nl/test-jezelf/iq-test/)

U heeft 9 van de 10 vragen goed beantwoord.

Gefeliciteerd, je hebt een IQ van ongeveer 125. Qua niveau komt dat overeen met een masteropleiding. Bij een echte IQ-test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.

Haha, dit moet de gemakkelijkste iq test ooit zijn :-D

maddox
25 december 2013, 12:18
Ik moet zeggen, om minder dan 9 te halen moet je al moeite doen op die test.

Tijd wordt niet meegeteld, om maar 1 voorbeeld aan te halen.

Mambo
26 december 2013, 00:48
Doe de deze; http://www.mensa-test.com/
De echte komen pas nadien als je hierdoor bent.