PDA

View Full Version : joods centrum Wiestenthal wil onderzoek naar rol VB in schietpartij


Mitgard
16 mei 2006, 09:18
Centrum Wiesenthal wil onderzoek naar rol Vlaams Belang in Antwerpse schietpartij

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_147197.jpg


Het gerenommeerde Centrum Simon Wiesenthal, genoemd naar de beroemde nazi-jager, vraagt de regering een grondig onderzoek naar de band tussen racistische moorden in Antwerpen en het Vlaams Belang.

Klacht
Het Centrum schreef over de kwestie een brief naar minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. De brief zou nog niet op het kabinet aangekomen zijn. De uithaal van het Joodse Centrum opmerkelijk is omdat het Vlaams Belang zijn pijlen uitdrukkelijk op de islamitische allochtonen richt en de joodse gemeenschap regelmatig probeert te charmeren. Morgen gaan een aantal partijen vermoedelijk een nieuwe racismeklacht tegen het VB doorverwijzen naar de Raad van State.

-------------------------------------------------

al dat hypocriet geknuffel van FDW voor niks. ;-)
steeds meer mensen worden wakker...

Boadicea
16 mei 2006, 09:22
Enfin, na het AEL, CGKR, Kif Kif en ga zo verder, moeten de joden ook eens op de kar springen.
Waren er soms joden bij dit incident betrokken? Wel een moslimvrouw en we weten hoe goed die religies met elkaar overweg kunnen. Eén blik op Israël zegt genoeg.

deJos
16 mei 2006, 09:27
De uithaal van het Joodse Centrum opmerkelijk is omdat het Vlaams Belang zijn pijlen uitdrukkelijk op de islamitische allochtonen richt en de joodse gemeenschap regelmatig probeert te charmeren.

De meeste joden hebben een enorme afkeer van extreem rechts. Zij hebben het nog niet zo lang geleden met de harde hand ondergaan.

Je kan gerust stellen dat er nog steeds spanning bestaan tussen de islamitische en joodse gemeenschap. Toch kloten zij hen niet door mee op het Vb bootje te springen.

Velen hier zouden veel van hen kunnen leren over integriteit.

labyrinth
16 mei 2006, 09:31
Enfin, na het AEL, CGKR, Kif Kif en ga zo verder, moeten de joden ook eens op de kar springen.
Waren er soms joden bij dit incident betrokken? Wel een moslimvrouw en we weten hoe goed die religies met elkaar overweg kunnen. Eén blik op Israël zegt genoeg.

De Joden weten tot wat racisme kan leiden. Ik vind hun vraag dan ook eigenlijk normaal. Ze herkennen de voortekenen......

devilke
16 mei 2006, 10:26
De Joden weten tot wat racisme kan leiden. Ik vind hun vraag dan ook eigenlijk normaal. Ze herkennen de voortekenen......
daarom dat ze 1 van de meeste racistische regimes hebben?

circe
16 mei 2006, 10:30
Zo te zien heeft de mediahetze en politieke recuperatie ook in het Centrum Wiesenthal zijn job gedaan.

Nu nog even wachten tot het onderzoek heeft uitgewezen dat de moordenaar zich liet leiden door een computerspel.

Jan van den Berghe
16 mei 2006, 10:36
al dat hypocriet geknuffel van FDW voor niks. ;-)
steeds meer mensen worden wakker...

Iedereen weet uit welke hoek de wind waait bij het Centrum Wiesenthal. Dit was ook niet het segment van de Antwerpse Joden dat FdW wenst te benaderen.

bruut geweld
16 mei 2006, 10:53
antwerpse joden ...

Zoals Marinower ?
Zoals Gantman ?
Zoals het JOODS forum dat de klacht tegen het VB steunt
Zoals de antwerpse joodse rabbijn die in het interrreligieus overleg zit
en bij polspoel en Desmet zo'n zes maand geleden hetVB verketterde ?

Rosenberg is allang geen bepalende factor meer, dat is hij ook nooit geweest, maar hij werd wel als dusdanig "gemarket".


Dewinter heeft een zware inschattingsfout gemaakt, om burgemeester van Antwerpen te willen worden trok hij de joodse kar en nu wordt hij uit dezelfde hoek aangevallen...

Jan van den Berghe
16 mei 2006, 10:55
antwerpse joden ...

Zoals Marinower ?
Zoals Gantman ?
Zoals het JOODS forum dat de klacht tegen het VB steunt
Zoals de antwerpse joodse rabbijn die in het interrreligieus overleg zit
en bij polspoel en Desmet zo'n zes maand geleden hetVB verketterde ?


Maar in het rijtje hoort niet de invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim die wel met FdW contact heeft gezocht. Hierbij was het niet FdW die de stap zetten, maar wel de hoofdrabbijn.

Marinower noch Gantman zijn chassidim.

Supe®Staaf
16 mei 2006, 10:56
Het gerenommeerde Centrum Simon Wiesenthal, genoemd naar de beroemde nazi-jager, vraagt de regering een grondig onderzoek naar de band tussen racistische moorden in Antwerpen en het Vlaams Belang.Zeer goed, behalve 1 detail.
Als het Centrum Simon Wiesenthal een onderzoek wil, dan moet het Centrum Simon Wiesenthal dat zelf bekostigen.
Als priveeclub op de kap van de gemeenschap onderzoeken laten uitvoeren is niet netjes.
8)

bruut geweld
16 mei 2006, 10:57
Maar in het rijtje hoort niet de invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim die wel met FdW contact heeft gezocht. Hierbij was het niet FdW die de stap zetten, maar wel de hoofdrabbijn.

Marinower noch Gantman zijn chassidim.

8) beter lezen.

Firestone
16 mei 2006, 10:57
Maar in het rijtje hoort niet de invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim die wel met FdW contact heeft gezocht. Hierbij was het niet FdW die de stap zetten, maar wel de hoofdrabbijn.

Marinower noch Gantman zijn chassidim.Over welke rabbijn heb je het?

Hans1
16 mei 2006, 10:59
Centrum Wiesenthal wil onderzoek naar rol Vlaams Belang in Antwerpse schietpartij

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_147197.jpg


Het gerenommeerde Centrum Simon Wiesenthal, genoemd naar de beroemde nazi-jager, vraagt de regering een grondig onderzoek naar de band tussen racistische moorden in Antwerpen en het Vlaams Belang.

Klacht
Het Centrum schreef over de kwestie een brief naar minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. De brief zou nog niet op het kabinet aangekomen zijn. De uithaal van het Joodse Centrum opmerkelijk is omdat het Vlaams Belang zijn pijlen uitdrukkelijk op de islamitische allochtonen richt en de joodse gemeenschap regelmatig probeert te charmeren. Morgen gaan een aantal partijen vermoedelijk een nieuwe racismeklacht tegen het VB doorverwijzen naar de Raad van State.

-------------------------------------------------

al dat hypocriet geknuffel van FDW voor niks. ;-)
steeds meer mensen worden wakker...

Mooi initiatief. Het wordt tijd die Vlaams-nationale stal eens uit te kuisen als we hier in België binnenkort nog een democratie willen behouden.

MisterXYZ
16 mei 2006, 10:59
Centrum Wiesenthal wil onderzoek naar rol Vlaams Belang in Antwerpse schietpartij

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_147197.jpg


Het gerenommeerde Centrum Simon Wiesenthal, genoemd naar de beroemde nazi-jager, vraagt de regering een grondig onderzoek naar de band tussen racistische moorden in Antwerpen en het Vlaams Belang.

Klacht
Het Centrum schreef over de kwestie een brief naar minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. De brief zou nog niet op het kabinet aangekomen zijn. De uithaal van het Joodse Centrum opmerkelijk is omdat het Vlaams Belang zijn pijlen uitdrukkelijk op de islamitische allochtonen richt en de joodse gemeenschap regelmatig probeert te charmeren. Morgen gaan een aantal partijen vermoedelijk een nieuwe racismeklacht tegen het VB doorverwijzen naar de Raad van State.

-------------------------------------------------

al dat hypocriet geknuffel van FDW voor niks. ;-)
steeds meer mensen worden wakker...


Denkt u dat dit zoveelste centrum dat een onderzoek gaat laten instellen en door de regering moet gedaan worden, objectief, onbevoordeeld zal uigevoerd worden door "correcte" politiekers, laat me niet lachen hé. Ik heb daarvoor geen onderzoek nodig, ik kan u nu al de uitslag meedelen.....nl een verdere verkettering van het Vlaams Belang, omdat ze dingen durven zeggen waar 80% van de Vlamingen achter staan en waarvan er ongeveer 30% werkelijk voor het Vlaams Belang stemmen.
Niet het gerecht moet het laatste woord hebben in deze maar de kiezers, die nu verguisd worden door de "correcten" en niet de minste inspraak hebben in deze problematiek!! En daar maken de politiekers weer een foutje en zegt de paarse regering wij zijn goed bezig. Ja was het maar waar!!!!

Hans1
16 mei 2006, 11:00
Zeer goed, behalve 1 detail.
Als het Centrum Simon Wiesenthal een onderzoek wil, dan moet het Centrum Simon Wiesenthal dat zelf bekostigen.
Als priveeclub op de kap van de gemeenschap onderzoeken laten uitvoeren is niet netjes.
8)

Kost afhouden van de VB-subsidies. De link is in elk geval duidelijk prima facie: vader, grootvader, tante...

Hans1
16 mei 2006, 11:01
Zo te zien heeft de mediahetze en politieke recuperatie ook in het Centrum Wiesenthal zijn job gedaan.

Nu nog even wachten tot het onderzoek heeft uitgewezen dat de moordenaar zich liet leiden door een computerspel.

Is dat uw laatste "redmiddel"? 't Zal niet pakken.

Jan van den Berghe
16 mei 2006, 11:02
Over welke rabbijn heb je het?

Pinchas Meyers

Jan van den Berghe
16 mei 2006, 11:07
Kost afhouden van de VB-subsidies. De link is in elk geval duidelijk prima facie: vader, grootvader, tante...

?

Dus als een bepaalde persoon iets onwettigs doet en zijn vader lid is van de SP.a en diens vader lid was van de BSP, dan is duidelijk bewezen dat de SP.a schuldig is?

Dat beweert u immers... Als advocaat zou u moeten weten dat geen enkele rechter dergelijke redeneringen volgt.

Supe®Staaf
16 mei 2006, 11:08
Kost afhouden van de VB-subsidies.:rofl: :rofl: :rofl:
Sadistisch hoor!
Jij wil iemand die veroordeeld is tot de strop zijn koord laten betalen.

genehunter
16 mei 2006, 11:15
Eén blik op Israël zegt genoeg.

Wat zitten de joden er zich mee te moeien eigenlijk? Als je één staat van nazi praktijken kan beschuldigen dan is het Israël toch hoor.

Antoon
16 mei 2006, 11:19
Maar in het rijtje hoort niet de invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim die wel met FdW contact heeft gezocht. Hierbij was het niet FdW die de stap zetten, maar wel de hoofdrabbijn.

Marinower noch Gantman zijn chassidim.
.



Wat een onzin.

Ik heb indertijd die zaak van dichtbij gevolgd, en alle elementen ervan bijgehouden.

Jouw "invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim" is een zekere Pinchas Meyers die geen enkele officiële functie bekleedt binnen de Joodse Gemeenschap, aldus de voorzitter van de grootste Chassidim gemeenschap van Antwerpen.


Hieronder de foto van Dewinter met Meyers

http://membres.lycos.fr/consistoire/DNG2.JPG


En verder de uitleg van David Gallitzky, voorzitter van de grootste Chassidim gemeenschap van Antwerpen:

http://membres.lycos.fr/consistoire/Belz.JPG

driewerf
16 mei 2006, 11:20
Maar in het rijtje hoort niet de invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim die wel met FdW contact heeft gezocht. Hierbij was het niet FdW die de stap zetten, maar wel de hoofdrabbijn.

Marinower noch Gantman zijn chassidim.
PDW de joden maar opvrijen, en dan krijg je dit
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1709327&postcount=99
(let op de avatar en de signature, niet op de inhoud)

Firestone
16 mei 2006, 11:31
Wat een onzin.

Ik heb indertijd die zaak van dichtbij gevolgd, en alle elementen ervan bijgehouden.

Jouw "invloedrijke hoofdrabbijn van de chassidim" is een zekere Pinchas Meyers die geen enkele officiële functie bekleedt binnen de Joodse Gemeenschap, aldus de voorzitter van de grootste Chassidim gemeenschap van Antwerpen.Inderdaad.

Bovendien was het wel degelijk Dewinter die contact heeft gezocht met een rabbijn, en niet omgekeerd zoals Jan beweerde.

Helaas heb ik voorlopig het artikel van Mishpasha waarin dat staat enkel in het Hebreeuws gevonden.

kaatd
16 mei 2006, 11:49
Wat zitten de joden er zich mee te moeien eigenlijk? Als je één staat van nazi praktijken kan beschuldigen dan is het Israël toch hoor.

Misschien moet u eens leren het onderscheid te maken tussen 'de joden' en de staat Israel. Niet alle joden zijn het eens met wat die staat doet, niet alle joden wonen er.
U veralgemeent een klein beetje, vrees ik.

PollyCorrect
16 mei 2006, 12:16
dankje, kaatd.

Ik wil wel dit toevoegen: uitgerekend Israël met nazi's vergelijken is een vorm van antisemitisme en strafbaar.

Het is een 'verdoken' vorm van negationisme die vaker voorkomt - en vaak ook hier te zien is geweest onder mom van anti-zionisme - en zou op een forum als dit niet geduld mogen worden door de moderators.

Jazeker
16 mei 2006, 12:27
Het maakt allemaal deel uit van hetzelfde. Al lang zitten tegenstanders van het Vlaams Belang te knarsetanden om de opgang ervan zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Maar nu is het taboe eraf en storten ze zich een orgie van dol schuimbekken en hete antidemocratische dromen over het verbieden van partijen die hen niet liggen. Wat een decadent schouwspel. Beschamend.

PollyCorrect
16 mei 2006, 12:34
Ik vind het op zich niet zo erg, zo'n onderzoek.
Aangezien er zo gegild wordt op het VB - zonder preciese aanwijzing behalve een tante in de familie - vraagt er iemand om dit te onderzoeken, ipv klakkeloos het cordon-idee aannemen.

PS: heb je trouwens gezien wie die betoging bij de VB kantoren organiseerde?! Een PVDA vrouw! De Marxistisch Leninistische Stalinistische dino-club! :D :roll:

bruut geweld
16 mei 2006, 12:39
Ik wil wel dit toevoegen: uitgerekend Israël met nazi's vergelijken is een vorm van antisemitisme en strafbaar.

Het is een 'verdoken' vorm van negationisme die vaker voorkomt - en vaak ook hier te zien is geweest onder mom van anti-zionisme - en zou op een forum als dit niet geduld mogen worden door de moderators.

wat een ONZIN :lol:

EEn gefrusteerde zionist heeft al een paar keer gedreigd om dit forum te laten sluiten . Freedom of speech anyone ?
de pogingen om de terechte kritiek op het zionisme te bannen zijn ook al niet meer te tellen , net zoals de pogingen om mij tot een scheldpartij te verleiden om me toch maar geband te krijgen 8) Gelukkig laten de mods dat niet toe en reageren gepast.
Voorheen werden de mods ook al als antisemiet bestempeld
etc
etc.


en je kennis van wetgeving is nog steeds lachwekkend.8)
aan ANTIZIONISME IS HOEGENAAMD NIETS STRAFBAAR.
en wat het negationisme erbij komt zoeken is al helemaal een grap.

Maar laten we niet teveel offtopic gaan.
het ging over een joods centrum dat het niet zo begrepen heeft op het VB dacht ik.8)

Jazeker
16 mei 2006, 12:44
Ik vind het op zich niet zo erg, zo'n onderzoek.
Aangezien er zo gegild wordt op het VB - zonder preciese aanwijzing behalve een tante in de familie - vraagt er iemand om dit te onderzoeken, ipv klakkeloos het cordon-idee aannemen.


Ik vraag me wel wie het onderzoek moet voeren ? Diegenen die nu al roepen dat het VB moet worden verboden ?

PS: heb je trouwens gezien wie die betoging bij de VB kantoren organiseerde?! Een PVDA vrouw! De Marxistisch Leninistische Stalinistische dino-club! :D :roll:

Tja... het is niet moeilijk om een paar honder sans-papiers te mobiliseren om voor VB kantoren te gaan betogen. Nog wat vakbonders en PVDA'ers erbij en we hebben weer een betoging ;-)

Fille van de Foor
16 mei 2006, 12:47
Iedereen weet uit welke hoek de wind waait bij het Centrum Wiesenthal. Dit was ook niet het segment van de Antwerpse Joden dat FdW wenst te benaderen.

Leg dat eens uit schoolmeesterke, want ik weet dat niet... En evenmin laat ik mij vangen aan je zogezegde vanzelfsprekendheden, die eigenlijk helemaal nietszeggend zijn, maar waarbij je maar al te graag wil insinueren dat wie ze niet begrijpt een volslagen idioot is. De waarlijk stommekloten op dit forum kan je daarmee misschien op je hand krijgen, maar bij mij pakt dat niet. Te meer dat ik steeds merk dat mijnheer JvdB steeds zijn schup afkuist wanneer hijzelf niet veel anders meer kan dan één en ander uitvoerig uit de doeken te doen (iets wat hij in 95% van zijn ontelbare postings wel tot vervelens toe aan anderen wil opleggen).

PollyCorrect
16 mei 2006, 12:51
Centrum Wiesenthal wil onderzoek naar rol Vlaams Belang in Antwerpse schietpartij

Het gerenommeerde Centrum Simon Wiesenthal, genoemd naar de beroemde nazi-jager, vraagt de regering een grondig onderzoek naar de band tussen racistische moorden in Antwerpen en het Vlaams Belang.

Klacht
Het Centrum schreef over de kwestie een brief naar minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. De brief zou nog niet op het kabinet aangekomen zijn. De uithaal van het Joodse Centrum opmerkelijk is omdat het Vlaams Belang zijn pijlen uitdrukkelijk op de islamitische allochtonen richt en de joodse gemeenschap regelmatig probeert te charmeren. Morgen gaan een aantal partijen vermoedelijk een nieuwe racismeklacht tegen het VB doorverwijzen naar de Raad van State.

...

Mitgard, waar heb je deze tekst vandaan? Hij is van te voren al aardig bijgekleurd door de auteur. Ik kan me niet voorstellen dat het Wiesenthal Centrum het op deze manier voorgesteld heeft, woorden als "uithaal" en "charmeren" klinken me een ietsje te opdringerig in de oren.

filosoof
16 mei 2006, 12:52
Zo te zien heeft de mediahetze en politieke recuperatie ook in het Centrum Wiesenthal zijn job gedaan.

Nu nog even wachten tot het onderzoek heeft uitgewezen dat de moordenaar zich liet leiden door een computerspel.
en dat een grootvader oostfronter, een vader Voorposter, een tante Vuil Belangparachutiste daar heelemaaaal niks mee te maken kunnen hebben?

't is de schuld van de
Marokkanen
Romms
Walen
islamieten
joden
atheisten
homos
liberalen
sossen
linkselingen
zwarten
en natuurlijk van Bert Anciaux, Elio Di Rupo,Leman en Verhofstad
dat die killer kilde?:vlaander: :vlaamsbl: :snipersm:

Gibson
16 mei 2006, 12:53
moraliteit heeft een uitermate subjectieve en relatieve nasmaak

zonder harde bewijzen koopt het centrum wienstenhal nada, en mag ze net zoals eersterangs loser lanoye, gisteren in morgen beter van de daken schreeuwen dat ze het patent bezit op moraliteit, algemene waarden en normen - we just don't give a fuck

filosoof
16 mei 2006, 13:01
moraliteit heeft een uitermate subjectieve en relatieve nasmaak

zonder harde bewijzen koopt het centrum wienstenhal nada, en mag ze net zoals eersterangs loser lanoye, gisteren in morgen beter van de daken schreeuwen dat ze het patent bezit op moraliteit, algemene waarden en normen - we just don't give a fuck
moraliteit, algemene waarden en normen:vlaamsbl: :vlaander: :snipersm:

Jazeker
16 mei 2006, 13:04
moraliteit, algemene waarden en normen:vlaamsbl: :snipersm:

Laag hoor. Is dit die geroemde sereniteit waartoe zo werd opgeroepen bij de mp3 moord ?

Mitgard
16 mei 2006, 13:07
Mitgard, waar heb je deze tekst vandaan? Hij is van te voren al aardig bijgekleurd door de auteur. Ik kan me niet voorstellen dat het Wiesenthal Centrum het op deze manier voorgesteld heeft, woorden als "uithaal" en "charmeren" klinken me een ietsje te opdringerig in de oren.

als de teneur van de doorsnee vlaamse kranten je niet aanstaat, kun je misschien beter het pallieterke lezen.
een gesloten geest beleeft best niet te veel. ;-)

filosoof
16 mei 2006, 13:11
Laag hoor. Is dit die geroemde sereniteit waartoe zo werd opgeroepen bij de mp3 moord ?
Die werd vertaald in een eental lijken uit de loop van een Marlin, een allochtoon in de coma, een brandstichting in een bewoond pand, een verdronken Marokkaan, niet?? D�*t is laag!!
:vlaamsbl::vlaander::snipersm:

Jazeker
16 mei 2006, 13:13
Die werd vertaald in een eental lijken uit de loop van een Marlin, een allochtoon in de coma, een brandstichting in een bewoond pand, een verdronken Marokkaan, niet?? D�*t is laag!!

En de mp3 moord was hoogstaand. Wat snap je niet aan 'sereen het onderzoek afwachten' ?

filosoof
16 mei 2006, 13:17
En de mp3 moord was hoogstaand. Wat snap je niet aan 'sereen het onderzoek afwachten' ?
Zoals de ouders van de slachtoffers van Dutroux 10 jaar moesten wachten? Zoals de familie van het slachtoffer van de racistische moord aan de Carnotstraat al jaren wacht?(en waarschijnlijk nog een eeuwigheid zal wachten)

Sereen, zoals Dewinter, die zijn zeg wou doen tegen de ouders van Luna,

tégen hun uitdrukkelijke wens in?? :vlaamsbl: :snipersm:

filosoof
16 mei 2006, 13:32
en dat een grootvader oostfronter, een vader Voorposter, een tante Vuil Belangparachutiste daar heelemaaaal niks mee te maken kunnen hebben?

't is de schuld van de
Marokkanen
Romms
Walen
islamieten
joden
atheisten
homos
liberalen
sossen
linkselingen
zwarten
en natuurlijk van Bert Anciaux, Elio Di Rupo,Leman en Verhofstad
dat die killer kilde?:vlaander: :vlaamsbl: :snipersm:

Uiteraard niet door de invloed van deze bende in zijn opvoeding? (met een beetje geluk herken zijn pa ertussen:
http://www.voorpost.org/images/vpvl.jpg

athena
16 mei 2006, 13:33
Die werd vertaald in een eental lijken uit de loop van een Marlin, een allochtoon in de coma, een brandstichting in een bewoond pand, een verdronken Marokkaan, niet?? D�*t is laag!!
:vlaamsbl::vlaander::snipersm:

Toch een kleine nuancering, het blijkt al een paar dagen dat de brand in Heule bij een Marokkaans gezin werd aangestoken door een allochtone garagehouder die met een paar van de zonen van het gezin nog een eitje te pellen had.

Verdronken Marokkaan werd teruggevonden met enkel nog zijn onderbroek aan, zonder uitwendige verwondingen, het Antwerps parket neemt aan dat hij zelf in het water gesprongen is.

athena
16 mei 2006, 13:40
Nog speciaal eentje voor filo, op dit eigenste moment staat een Tunesiër van 18 jaar terecht voor het Hof van Assisen van Gent. Op zijn 16e had hij een Vlaming van 82 de kop ingeslaan. Hier geen sprake van racisme en amper media-aandacht. Want ja who the fuck cares, het was toch maar een Vlaming afgemaakt door een allochtoon.

Knorretje
16 mei 2006, 14:07
Nog speciaal eentje voor filo, op dit eigenste moment staat een Tunesiër van 18 jaar terecht voor het Hof van Assisen van Gent. Op zijn 16e had hij een Vlaming van 82 de kop ingeslaan. Hier geen sprake van racisme en amper media-aandacht. Want ja who the fuck cares, het was toch maar een Vlaming afgemaakt door een allochtoon.

En wat zou hij vinden van dit :

Het Nieuwsblad online 16.5.2006

Vier "Duitse" tieners verkrachten schoolmeisje

Vier Duitse, allochtone jongens van 13 tot 15 jaar hebben een 16-jarig spraakgestoord meisje in Berlijn verkracht. De aanranders maakten met een gsm filmopnamen toen de jongste van de bende zich aan het slachtoffer vergreep.
De verkrachting gebeurde vorige week maar raakte pas nu bekend. Vier Duitse jongens, van wie een van Angolese (14) afkomst, een van Russische (14) en twee van Turkse (13 en 15), trokken het meisje in het struikgewas en misbruikten haar twee uur lang. Daarna zetten ze het op een lopen. Bang, beschaamd en vernederd moest het spraak- en leergestoord meisje weer naar huis stappen. Ze nam een douche en ging slapen. Pas 's anderendaags vertelde ze haar vreselijke wedervaren aan een vriendin en nog later aan de familie. Het meisje werd in het ziekenhuis opgenomen. Artsen stelden verwondingen aan de geslachtsorganen vast.

De daders konden vrijdag worden opgepakt nadat ze op de schoolspeelplaats hadden gepocht met de videobeelden. Alle betrokkenen ontkennen. Op de gsm waren ondertussen de beelden gewist maar de politie zou die weer kunnen oppikken.

De verkrachters werden na het verhoor opnieuw vrijgelaten. ,,Ze hebben een vast adres en er bestaat geen gevaar dat de jongeren zullen vluchten of onderduiken. De jongste is zelfs nog niet strafrechtelijk aansprakelijk'', zegt de parketverantwoordelijke.


En Filo, zou men niet beter de Duitse sossen op het matje roepen (en hun dotaties afnemen) wegens hun morele verantwoordelijkheid ?

Weisse Wolf
16 mei 2006, 18:16
Indien burgerlijk rechts nog twijfelt waar de echte vijand moet gezocht worden dan hebben ze nu toch een mooie hint gekregen.

Antoon
16 mei 2006, 18:22
Indien burgerlijk rechts nog twijfelt waar de echte vijand moet gezocht worden dan hebben ze nu toch een mooie hint gekregen.

Ik was vergeten dat jij het constant hebt over "burgerlijk rechts". Je bent een tijdje afwezig geweest me dunkt, vandaar dat ik die term niet meer hebt gehoord of gelezen.

Maar ik ben ook vergeten wat "burgerlijk rechts" voor jou betekende, zijn het de goeie of de slechte?

Sinistra
16 mei 2006, 18:26
daarom dat ze 1 van de meeste racistische regimes hebben?

Wie, de Arabieren??? Ja idd, daar heb je gelijk in.

http://www.radiofarda.com/images/photo/ahmadinejad+nazi_flag.jpg

Sinistra
16 mei 2006, 18:30
Wat zitten de joden er zich mee te moeien eigenlijk? Als je één staat van nazi praktijken kan beschuldigen dan is het Israël toch hoor.

Israëlï's hebben het meest multiculturele land in deze explosieve regio. Ik heb het dan niet alleen over de 13% moslims die Israëlisch staatsburger zijn maar ook over de talrijke Falasha's , dit zijn Afrikaanse Joden uit Ethiopië die dezelfde rechten en plichten genieten als de Russische en Europese immigranten. Jullie Europeanen zouden eens beter in de spiegel zien inplaats van Israël te beschuldigen van nazisme. Nazisme is trouwens een puur Europees product.

Riksken
16 mei 2006, 19:05
Zeer goed, behalve 1 detail.
Als het Centrum Simon Wiesenthal een onderzoek wil, dan moet het Centrum Simon Wiesenthal dat zelf bekostigen.
Als priveeclub op de kap van de gemeenschap onderzoeken laten uitvoeren is niet netjes.
8)
Voor hun zelfgefinancierde Mossad moet dat een klein kunstje zijn.

Weisse Wolf
16 mei 2006, 19:16
Ik was vergeten dat jij het constant hebt over "burgerlijk rechts". Je bent een tijdje afwezig geweest me dunkt, vandaar dat ik die term niet meer hebt gehoord of gelezen.En dat zal in de toekomst niet vlug veranderen. Ik heb nuttigere zaken gevonden waar ik mijn tijd aan wil spenderen, een hele avond voor een pc-schermpje zitten hoort daar niet meer bij.

Maar ik ben ook vergeten wat "burgerlijk rechts" voor jou betekende, zijn het de goeie of de slechte?Waarom vraag je dat, voel je je aangesproken misschien? :-)
Ik koester geen haat tegen burgerlijk rechts, veel van men vrienden zijn het zelfs. Het zijn brave mensen, een beetje soft in hun denken maar verder kan ik het goed met hun vinden. Het is hun schuld niet dat ze zich laten meeslepen door de demagogische praatjes van rechtse postjesjagers die enkel maar uit zijn op geld en macht.

Boadicea
16 mei 2006, 19:54
De Joden weten tot wat racisme kan leiden. Ik vind hun vraag dan ook eigenlijk normaal. Ze herkennen de voortekenen......

De joden willen ons samen met de rest van het westen en met hulp van onze regeringen, nog steeds schuldgevoelens aanpraten voor een gruwelijke genocide. Ik ben 32 jaar na de tweede wereldoorlog geboren en weet niet waarom ik nog steeds een boetegordel moet dragen voor deze feiten. De processen in Nurenberg zijn voorbij en de beulen zijn geëxecuteerd. Daarom voel ik me niet schuldig en krijg ik maar de stempel racist.
Met er steeds op te blijven hameren en onderdrukkingswetten lossen we duidelijk niets op en kunnen we niets vermijden.

Fille van de Foor
16 mei 2006, 20:13
Ik heb nuttigere zaken gevonden waar ik mijn tijd aan wil spenderen, een hele avond voor een pc-schermpje zitten hoort daar niet meer bij.

Borduren in hakenkruisjessteek?

Firestone
16 mei 2006, 20:18
De joden willen ons samen met de rest van het westen en met hulp van onze regeringen, nog steeds schuldgevoelens aanpraten voor een gruwelijke genocide. Ik ben 32 jaar na de tweede wereldoorlog geboren en weet niet waarom ik nog steeds een boetegordel moet dragen voor deze feiten.Vertel eens concreet wie je een boetegordel aandoet en hoe deze boetegordel er concreet uitziet. De processen in Nurenberg zijn voorbij en de beulen zijn geëxecuteerd. Daarom voel ik me niet schuldig en krijg ik maar de stempel racist.Vertel eens concreet wie op jouw de stempel racist heeft geplakt wegens de holocaust.

Of is het zoals de "allochtone mordenaars die hier als volkshelden worden behandeld" van enkele dagen geleden?

PollyCorrect
16 mei 2006, 20:26
Dank je, Mitgard, voor de verhelderende objectiviteit en de hoogstaande beschaving die erbij hoort.

Hierbij dus de officiële berichtgeving van www.wiesenthal.com:


Wiesenthal Centre to Belgian Internal Affairs Minister: "Investigate Flemish Interest Party Skinhead Links to Racist Murders in Antwerp"

Paris, 12 May 2006

In a letter to Belgian Internal Affairs Vice Premier Minister, Patrick De Wael, the Wiesenthal Centre's* Director for International Relations, Dr. Shimon Samuels, expressed "shock and disgust" at the racist murders yesterday of a female African babysitter and the white child in her care.* The shooting took place at a park in Antwerp. The assailant went on to seriously wound a Turkish woman, and was only stopped when he was shot and wounded by a policeman.* Samuels noted, "Despite the condemnation of these killings by the extreme right Flemish Interest Party (formerly Vlams Blok), it is clear that the impunity granted to their Skinhead retinue and the tenor of their website links have encouraged a rising wave of racist violence in Belgium."
The Centre urged the Belgian authorities "to apply the full measure of the law in punishing the perpetrators and exposing their networks.* A complete investigation must be launched into the activities of the Flemish Interest and its associates."
Samuels transmitted the sympathies of the Simon Wiesenthal Centre's membership to the families of the victims, "Whether white, black, Turkish or Jewish - all hate is indivisible."

For further information, please contact Dr. Samuels at +33 6 09 77 01 58.

Boadicea
16 mei 2006, 20:26
Vertel eens concreet wie je een boetegordel aandoet en hoe deze boetegordel er concreet uitziet. Vertel eens concreet wie op jouw de stempel racist heeft geplakt wegens de holocaust.

Of is het zoals de "allochtone mordenaars die hier als volkshelden worden behandeld" van enkele dagen geleden?

Firestone, is het enige wat jij hiet op dit forum kan doen alles in vraag trekken?
Je hebt hier al eens bewezen dat wat de holocaust betreft je de wetten ook goed kent. Als je rechts bent, wordt je er sowieso al door gestigmatiseerd.

Voor mij zijn onze wetten tot een heksenjacht aan het leiden, die mensen tot waanzin kan drijven. Dat is hiermee bewezen.
De zaak Hans van Themsche was juist iets waar ik hier al meer dan een maand voor waarschuw, maar ja ...

Firestone
16 mei 2006, 20:34
Firestone, is het enige wat jij hiet op dit forum kan doen alles in vraag trekken?Blijkbaar is dat nodig want in het vervolg van je post staat absoluut niets waaruit blijkt dat jij een boetegordel moet dragen of dat iemand jou een stempel van racist geeft wegens de holocaust.
Je hebt hier al eens bewezen dat wat de holocaust betreft je de wetten ook goed kent. Als je rechts bent, wordt je er sowieso al door gestigmatiseerd.Hoezo? Is iedere rechtse dan een negationist? :?
Voor mij zijn onze wetten tot een heksenjacht aan het leiden, die mensen tot waanzin kan drijven. Dat is hiermee bewezen.
De zaak Hans van Themsche was juist iets waar ik hier al meer dan een maand voor waarschuw, maar ja ...Nu doe je precies wat men op dit forum steeds aan "links" verwijt: de dader knuffelen, vergoeilijken, de schuld bij anderen leggen, ...

PollyCorrect
16 mei 2006, 20:36
Israëlï's hebben het meest multiculturele land in deze explosieve regio. Ik heb het dan niet alleen over de 13% moslims die Israëlisch staatsburger zijn maar ook over de talrijke Falasha's , dit zijn Afrikaanse Joden uit Ethiopië die dezelfde rechten en plichten genieten als de Russische en Europese immigranten. Jullie Europeanen zouden eens beter in de spiegel zien inplaats van Israël te beschuldigen van nazisme. Nazisme is trouwens een puur Europees product.
Nazisme en jodendom op die manier linken is inderdaad een vorm van jodenhaat.

Jammer dat het politiek correct lijkt onder het mom van 'anti-zionisme'.

Bazilfunk
16 mei 2006, 20:37
Voor mij zijn onze wetten tot een heksenjacht aan het leiden, die mensen tot waanzin kan drijven. Dat is hiermee bewezen.
De zaak Hans van Themsche was juist iets waar ik hier al meer dan een maand voor waarschuw, maar ja ...


Ik snap het niet hoor. Al jaren waarschuwt het VB voor de gevaarlijke moslim gemeenschap e.d. Ze willen strengere heksenjachten op illegalen en hoofdoeken.

Langs de andere kant waarschuwt links al jaren voor gevaarlijke vlaams nationalistische fundamentalisten.

Als dan plots die voorspelde vlaag van vlaams nationalistische haat terreur in terroristische aanslagen begint om te slagen dan beginnen die VNers ineens te lullen over heksenjachten tegen hun en dat ze al lang hadden gewaarschuwt voor terroristische aanslagen??? 8O

Boadicea
16 mei 2006, 20:45
Ik snap het niet hoor. Al jaren waarschuwt het VB voor de gevaarlijke moslim gemeenschap e.d. Ze willen strengere heksenjachten op illegalen en hoofdoeken.

Langs de andere kant waarschuwt links al jaren voor gevaarlijke vlaams nationalistische fundamentalisten.

Als dan plots die voorspelde vlaag van vlaams nationalistische haat terreur in terroristische aanslagen begint om te slagen dan beginnen die VNers ineens te lullen over heksenjachten tegen hun en dat ze al lang hadden gewaarschuwt voor terroristische aanslagen??? 8O

Ik zeg al sinds 11 september 2001 dat als er geschifte gekken zijn onder de allochtonen, er ook onder de autochtonen zijn en dat een tegenreactie (zoals nu gebeurd is) dan ook zal plaatsvinden.
Het is gewoon pure logica en dat we op het punt van een escallatie staan, kunnen we ook niet meer ontkennen. Voor mij is het duidelijk dat de regering zo uit zijn lood geslagen is door 1 feit, dat ze de boel niet meer in de hand kunne houden. Ze maken plots nieuwe wapenwetten, schieten op het VB, computerspelletje en om het even wat. Eigenlijk zijn ze te laf om toe te geven dat ze door het multicul bos de bomen niet meer zien.

voicelesscharlie
16 mei 2006, 20:50
De meeste joden hebben een enorme afkeer van extreem rechts. Zij hebben het nog niet zo lang geleden met de harde hand ondergaan.
Klinklare onzin.
Heeft extreemrechts geen grote vooruitgang geboekt in Israël en den Dolf was een nationaal-Socialist

ancapa
16 mei 2006, 20:58
nu nog straffer... Vlaams Blok nam vroeger nog de verdediging op tegen het geweld op Joden door "antwerpse jongeren". Filip Dewinter ging zelf praten met de rabbijn van Antwerpen om hem zijn steun te betuigen ! Hij mocht zelfs intervieuws geven voor Joodse kranten...

Boadicea
16 mei 2006, 21:04
nu nog straffer... Vlaams Blok nam vroeger nog de verdediging op tegen het geweld op Joden door "antwerpse jongeren". Filip Dewinter ging zelf praten met de rabbijn van Antwerpen om hem zijn steun te betuigen ! Hij mocht zelfs intervieuws geven voor Joodse kranten...

Schone merci van het centrum Wiesenthal. Misschien kunnen ze in het vervolg gaan samenwerken met het AEL. Dat zou pas vooruitgang zijn.

Pietje
16 mei 2006, 21:06
nu nog straffer... Vlaams Blok nam vroeger nog de verdediging op tegen het geweld op Joden door "antwerpse jongeren". Filip Dewinter ging zelf praten met de rabbijn van Antwerpen om hem zijn steun te betuigen ! Hij mocht zelfs intervieuws geven voor Joodse kranten...

Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!! :roll: :roll:

Boadicea
16 mei 2006, 21:11
Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!! :roll: :roll:

Het toppunt van verdraagzaamheid: geen problemen met zowel collaborateurs als met joden. ;-)

Pietje
16 mei 2006, 21:14
Het toppunt van verdraagzaamheid: geen problemen met zowel collaborateurs als met joden. ;-)

Hij heeft er idd blijkbaar geen probleem mee dat de organisatie van zijn grote voorbeeld 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz stuurde.

25.000 Belgische Joden, waarvan er nauwelijks levend zijn teruggekeerd.

PollyCorrect
16 mei 2006, 21:17
Het toppunt van verdraagzaamheid: geen problemen met zowel collaborateurs als met joden. ;-)

Misschien zegt dat méér over de jehoediem dan over het VB :oops:

Whatever. Wat een onzin eigenlijk om op deze manier te praten.

Mensen evolueren, behalve Stalinisten en Neo-Nationaal-Socialisten.

De maatschappij evolueert ook, en links en rechts betekenen allang niet meer wat het na WOII betekende.

Sommige zaken zijn omgekeerd gaan draaien. Alleen dino's zijn gefossiliseerd.

Ik houd mijn hart vast voor de kinderen, die vandaag met échte waarden proberen zichzelf staande te houden.

Ik weet niet hoe ze het doen in deze waanzin.

Weisse Wolf
16 mei 2006, 21:58
Borduren in hakenkruisjessteek?Nee, volksverraderlijke elementen als uzelf opsporen en gevangen zetten in mijn geïmproviseerd concentratiekamp in het bos. ;-)

Pietje
16 mei 2006, 21:59
Nee, volksverraderlijke elementen als uzelf opsporen en gevangen zetten in mijn geïmproviseerd concentratiekamp in het bos. ;-)

Aha, je bent in het bos gaan spelen, vandaag ?? :-)

Fille van de Foor
16 mei 2006, 22:14
Nee, volksverraderlijke elementen als uzelf opsporen en gevangen zetten in mijn geïmproviseerd concentratiekamp in het bos. ;-)

Dan toch niet 's ochtends komen, want dan leg ik zo'n kereltjes als jij tussen mijn boterham.

Boadicea
16 mei 2006, 22:20
Dan toch niet 's ochtends komen, want dan leg ik zo'n kereltjes als jij tussen mijn boterham.

Amai ... een linkse kanibaal op dit forum.

Gorefest
16 mei 2006, 22:32
Hij heeft er idd blijkbaar geen probleem mee dat de organisatie van zijn grote voorbeeld 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz stuurde.

25.000 Belgische Joden, waarvan er nauwelijks levend zijn teruggekeerd. Nee, havanna's roken bij een man die enkele honderdduizenden heeft gevangengezet en zeventienduizend man heeft geëxecuteerd, da mag; da is progressief.

Mitgard
16 mei 2006, 22:37
Nee, volksverraderlijke elementen als uzelf opsporen en gevangen zetten in mijn geïmproviseerd concentratiekamp in het bos. ;-)

lopen mannen, hij gaat ons komen halen... :lol:

Sinistra
16 mei 2006, 22:38
Schone merci van het centrum Wiesenthal. Misschien kunnen ze in het vervolg gaan samenwerken met het AEL. Dat zou pas vooruitgang zijn.

Het Simon Wiesenthal werkt samen met geen van beiden, noch met Arabisch noch met Europees extreem-rechts!

Pietje
16 mei 2006, 22:39
Nee, havanna's roken bij een man die enkele honderdduizenden heeft gevangengezet en zeventienduizend man heeft geëxecuteerd, da mag; da is progressief.

Leer eens een verschil maken tussen een gewapende strijd (tegen onderdrukker Baptista, waar uiteraard doden vielen), en koudweg mensen uitroeien als ongedierte, enkel en alleen om hun "Joods-zijn".

sodoirt
16 mei 2006, 22:44
Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!! :roll: :roll:Hebt u harde bewijzen van hetgeen u zegt? Ik bedoel : is het VNV daar voor verantwoordelijk? In hoever hebben zij daar aan meegewerkt? Niet dat ik de collaboratie wil goedkeuren en zeker niet het VNV, verre van, maar ik vind dat iedereen voor zijn schuld moet veroordeeld worden en niet voor de schuld van anderen. Hebt u die informatie uit de analyses van de historici van de deportatie gehaald? Graag dan wat referenties.

Gorefest
16 mei 2006, 22:47
Leer eens een verschil maken tussen een gewapende strijd (tegen onderdrukker Baptista, waar uiteraard doden vielen), en koudweg mensen uitroeien als ongedierte, enkel en alleen om hun "Joods-zijn".
Ik heb het wel over het totale regime of is die strijd sinds 1959 nog altijd niet afgelopen?

Pietje
16 mei 2006, 22:49
Hebt u harde bewijzen van hetgeen u zegt? Ik bedoel : is het VNV daar voor verantwoordelijk? In hoever hebben zij daar aan meegewerkt? Niet dat ik de collaboratie wil goedkeuren en zeker niet het VNV, verre van, maar ik vind dat iedereen voor zijn schuld moet veroordeeld worden en niet voor de schuld van anderen. Hebt u die informatie uit de analyses van de historici van de deportatie gehaald? Graag dan wat referenties.

Kijk, het is al laat, maar die hulp vh VNV aan de deportatie van die 25.000 Joden naar Auschwitz (vanuit de Dossin-Kazerne in Mechelen) zijn wel feiten die historisch kunnen nagetrokken worden. Indien gewenst, zal ik het later eens voor je opzoeken. 8)

Pietje
16 mei 2006, 22:50
Ik heb het wel over het totale regime of is die strijd sinds 1959 nog altijd niet afgelopen?

Je kan je statements dan ook bewijzen met feiten, I presume ??

Gorefest
16 mei 2006, 22:51
Kijk, het is al laat, maar die hulp vh VNV aan de deportatie van die 25.000 Joden naar Auschwitz (vanuit de Dossin-Kazerne in Mechelen) zijn wel feiten die historisch kunnen nagetrokken worden. Indien gewenst, zal ik het later eens voor je opzoeken. 8)
Ja so? Het blijkt ook dat de grote baas van media markt een grote SS'er was die wel eens 'een handje' toestak. Ga jij nu niemeer naar media markt dan? :mrgreen:

Pietje
16 mei 2006, 22:51
Ja so? Het blijkt ook dat de grote baas van media markt een grote SS'er was die wel eens 'een handje' toestak. Ga jij nu niemeer naar media markt dan? :mrgreen:

Nog nooit geweest.

NapalmBenny.
16 mei 2006, 22:59
Nen moskee naast dat centrum, en ze zullen wel zwijgen :D, of juist niet :D

sodoirt
16 mei 2006, 22:59
Kijk, het is al laat, maar die hulp vh VNV aan de deportatie van die 25.000 Joden naar Auschwitz (vanuit de Dossin-Kazerne in Mechelen) zijn wel feiten die historisch kunnen nagetrokken worden. Indien gewenst, zal ik het later eens voor je opzoeken. 8)Doen! Want ik ben nieuwsgierig om te zien op wat men zich baseert. Volgens mijn informatie waren de belangrijkste verantwoordelijken de politie en de administratie van Antwerpen die praktisch niets met het VNV te maken hadden. Dat komt van joodse historici. Belet natuurlijk niet dat sommige VNVers misschien wel op individuele basis zouden meegewerkt hebben en later verborgen Joden hebben aangegeven. Maar het overgrote deel van de 25.000 gedeporteerden zijn aan de toemalige administratie toe te schrijven in Antwerpen. In Brussel en Wallonië werd de politie omgekocht met fondsen uit de VS om hun oogjes toe te doen. Ik weet er niet alles over, maar deze uitleg van historici is me wel bijgebleven.

sodoirt
16 mei 2006, 23:04
Ja so? Het blijkt ook dat de grote baas van media markt een grote SS'er was die wel eens 'een handje' toestak. Ga jij nu niemeer naar media markt dan? :mrgreen:Het enige dat nu bevestigd is beperkt zich tot het SSer zijn en SS-fondsen naar Zwitserland te hebben doorgesluisd en daarna gebruikt voor eigen doeleinden. De rest wordt verder onderzocht.

Gorefest
16 mei 2006, 23:05
Nog nooit geweest.
Om mijn 'moraal van het verhaal' kort te maken: alle politieke 'regimes' wat rechts zijn, moet als een duivel afgeschilderd worden (Nazis, Pinochet..); maar de linkse regimes ho maar; daar kunnen we best wat sigaren roken en wat handjes schudden; dat zijn de goeien (Castro, China..)
Snap je het verschil in aanpak? ;-)

Pietje
16 mei 2006, 23:05
Doen! Want ik ben nieuwsgierig om te zien op wat men zich baseert. Volgens mijn informatie waren de belangrijkste verantwoordelijken de politie en de administratie van Antwerpen die praktisch niets met het VNV te maken hadden. Dat komt van joodse historici. Belet natuurlijk niet dat sommige VNVers misschien wel op individuele basis zouden meegewerkt hebben en later verborgen Joden hebben aangegeven. Maar het overgrote deel van de 25.000 gedeporteerden zijn aan de toemalige administratie toe te schrijven in Antwerpen. In Brussel en Wallonië werd de politie omgekocht met fondsen uit de VS om hun oogjes toe te doen. Ik weet er niet alles over, maar deze uitleg van historici is me wel bijgebleven.

Let er trouwens op dat nagenoeg geen enkele VB-er het echt tegenspreekt.

Gorefest
16 mei 2006, 23:06
Het enige dat nu bevestigd is beperkt zich tot het SSer zijn en SS-fondsen naar Zwitserland te hebben doorgesluisd en daarna gebruikt voor eigen doeleinden. De rest wordt verder onderzocht.
Ik heb het vandaag ook maar vanuit de gazet hoor ;-)

Pietje
16 mei 2006, 23:07
Om mijn 'moraal van het verhaal' kort te maken: alle politieke 'regimes' wat rechts zijn, moet als een duivel afgeschilderd worden (Nazis, Pinochet..); maar de linkse regimes ho maar; daar kunnen we best wat sigaren roken en wat handjes schudden; dat zijn de goeien (Castro, China..)
Snap je het verschil in aanpak? ;-)

Castro heeft geen volk uitgeroeid zoals de nazi's getracht hebben.

Gorefest
16 mei 2006, 23:12
Castro heeft geen volk uitgeroeid zoals de nazi's getracht hebben.
Allez, Pol Pot dan.. nu goed? 8)
Trouwens de joden waren toch de 'uitverkorenen' ?? :mrgreen:

Pietje
16 mei 2006, 23:13
Allez, Pol Pot dan.. nu goed? 8)

Oei, bij Chipie geslapen ? Toon mij één post waar ik ook maar een ietsiepietsie positief zou staan tav de rode kmehr.

Sinistra
16 mei 2006, 23:17
Castro heeft geen volk uitgeroeid zoals de nazi's getracht hebben.

Mss idd niet in die mate maar hij is allesinds een dictator die zijn hand er niet voor omdraait om politieke tegenstanders met geweld het zwijgen op te leggen...

Gorefest
16 mei 2006, 23:18
Oei, bij Chipie geslapen ? Toon mij één post waar ik ook maar een ietsiepietsie positief zou staan tav de rode kmehr.
Dat heb ik ook niet gezegd; ik haal het ook alleen maar als voorbeeld aan.
Misschien ietsje minder efficiënt, maar qua gruwelijkheid moeten ze niet onderdoen.

Pietje
16 mei 2006, 23:20
Dat heb ik ook niet gezegd; ik haal het ook alleen maar als voorbeeld aan.
Misschien ietsje minder efficiënt, maar qua gruwelijkheid moeten ze niet onderdoen.

Heb ik ook nooit ontkend. Of wel ?
Wees gerust ik heb "The Killing Fields" meermaals gezien.

Gorefest
16 mei 2006, 23:28
Heb ik ook nooit ontkend. Of wel ?
Wees gerust ik heb "The Killing Fields" meermaals gezien.
Nee; maar de sfeer wat men nu aan het creëeren is, vooral Verhofstadt is er goed in; is er van: alleen extreem-rechts is tot zulk geweld in staat. En dat is een pijnlijke blunder van Verhofstadt. Een klein 'politiek correct' foutje zeg maar ;-)
Alle extremen kunnen tot gruwelijkheden leiden. Maar ik zie de gemiddelde VB'er nog niet met miljoenen 'kriegsmanschaften' Europa veroveren, gelijk men het graag wil voorstellen :mrgreen:

sodoirt
16 mei 2006, 23:28
Let er trouwens op dat nagenoeg geen enkele VB-er het echt tegenspreekt.Wat het VB beweert of niet over die zaak interesseert me niet. Idem wat extreem-links beweert. Wat historici gevonden hebben wel! En dan liefst de recentste werken die oa bewijzen dat noch de SS, noch de Vlaamse SSers (waren dat "de" VNVers?) het alleen aankonden en het gros van het werk door gemeentepersonneel van Antwerpen geleverd werd.

Pietje
16 mei 2006, 23:31
Wat het VB beweert of niet over die zaak interesseert me niet. Idem wat extreem-links beweert. Wat historici gevonden hebben wel! En dan liefst de recentste werken die oa bewijzen dat noch de SS, noch de Vlaamse SSers (waren dat "de" VNVers?) het alleen aankonden en het gros van het werk door gemeentepersonneel van Antwerpen gekeverd werd.

Ik heb niet gezegd dat "ze" (VNV-ers) het alleen gedaan hebben. Wel dat ze de nazi's geholpen hebben bij die bewuste deportatie (in de meeste gevallen door verklikking).

Gorefest
16 mei 2006, 23:37
Ik heb niet gezegd dat "ze" (VNV-ers) het alleen gedaan hebben. Wel dat ze de nazi's geholpen hebben bij die bewuste deportatie (in de meeste gevallen door verklikking).
En iedere VNV'er wist ook uiteraard dat het niet om een gewone volksverhuis ging zoals aangekondigd ;-)

sodoirt
16 mei 2006, 23:39
Ik heb niet gezegd dat "ze" (VNV-ers) het alleen gedaan hebben. Wel dat ze de nazi's geholpen hebben bij die bewuste deportatie (in de meeste gevallen door verklikking).Ik beweer ook niet dat ze er voor niets tussen zitten, maar tot hoever heb ik niet nagetrokken! Maar wat jij echter schreef
Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, zou dan wel ook eens een gedeeltelijke verdraaiing van de geschiedenis kunnen zijn, die iedereen best kan missen, buiten revisionisten en negationisten.

Jazeker
16 mei 2006, 23:53
Nen moskee naast dat centrum, en ze zullen wel zwijgen :D, of juist niet :D

*PROEST*

Jazeker
16 mei 2006, 23:55
Mss idd niet in die mate maar hij is allesinds een dictator die zijn hand er niet voor omdraait om politieke tegenstanders met geweld het zwijgen op te leggen...

en pietje zweeg...

genehunter
17 mei 2006, 10:38
Israëlï's hebben het meest multiculturele land in deze explosieve regio.
Een muur zetten van 8 meter hoog met een lengte van 657km rond een getto is wreed multicultureel. Echte integratie, jaja.

die zijn hand er niet voor omdraait om politieke tegenstanders met geweld het zwijgen op te leggen...

Strijd tegen Terrorisme?

http://www.jewlicious.com/wp-content/apache.jpghttp://www.aljazeerah.info/News%20photo%20negatives/2003%20news%20phot%20negatives/Jan%2003%20pho%20neg/gaza25_.jpg

Bwa, ik geef de israëli's geen ongelijk hé, maar een beetje zelfkennis kunnen ze toch wel gebruiken.

PollyCorrect
17 mei 2006, 10:45
Een muur zetten van 8 meter hoog met een lengte van 657km rond een getto is wreed multicultureel. Echte integratie, jaja.

Inderdaad. Schandalig gewoon, al dat land dat ze durven pikken van de Arabische wereld!

http://www.najsa.org/source/map.jpg

PollyCorrect
17 mei 2006, 10:48
Hoe durven ze! (De zionisten natuurlijk!)

Zo de WERELD veroveren!

Een WERELDMACHT, d�*t is het!

Een bedreiging!

Een doorn in het oog van de democratie!


http://www.masada2000.org/isr-world.gif

Scarabaeida
17 mei 2006, 10:55
Ze hebben toch nauwe banden met de VS en hebben veel vertegenwoordigers in de Westerse wereld (inzicht = kennis = macht). Bovendien zijn het nog belangrijke wapenproducenten. Een groot deel van de Israëlis (niet zionisten of joden die hier wonen dus) is voor een ethnische zuivering van Palestijnen.


Ik vind deze volgende wet dat Israël heeft goedgekeurd nogal wat hebben van Nonkel Dolf zijn beleid.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060514Israel/index.shtml

Nu weet ik dat islamitische terreurgroeperingen evenmin "kosher" zijn, maar ik begrijp dat mensen verontwaardig zijn voor de eenogige observatie in de westerse wereld. Sowieso heb ik al problemen met joodse slachtoffers en als ik joden benader (in het echte leven dus) ben ik even hard als tegen anderen. Dat laatste is iets wat sommige westerlingen door een belachelijke kronkel niet kunnen (waaronder Guy Verhofstadt, om een voorbeeld te noemen).

PollyCorrect
17 mei 2006, 10:56
Men moet de zionistische wereldmacht tégenhouden!

Zelfs de UK, België, Frankrijk, Nederland en Duitsland zijn hevig bedreigd!

http://www.monde-diplomatique.fr/cartes/IMG/arton650.jpg

bron: http://www.monde-diplomatique.fr/cartes/IMG/arton650.jpg

PollyCorrect
17 mei 2006, 11:03
A scandal it is! I say: a scandal!

What?? A World Threat!

Hops, into the sea with them! And quick, a bit!

http://www.geocities.com/palestiniansarelies/map.jpg

PollyCorrect
17 mei 2006, 11:05
The danger of Israël should be our First Priority!
Look! Borgerhout should go into the streets and get organized!

http://www.buffalo-israel-link.org/joel5_files/image006.jpg

PollyCorrect
17 mei 2006, 11:09
Israël has too many powerful friends!
http://www.jewishagency.org/NR/rdonlyres/59E771D3-7D78-4402-A32C-AC833907ED15/10906/map.jpg

Antoon
17 mei 2006, 11:21
Een muur zetten van 8 meter hoog met een lengte van 657km rond een getto is wreed multicultureel. Echte integratie, jaja.



Onzin.

De muur is niet rond een getto gebouwd, maar tussen Israel en de Palestijnse gebieden in de Westbank. Je zegt het zelf, het is 657km lang.

Bovendien is het maar op een paar km een muur, de rest is een hek.

Ten laatste is die separatie er om terroristen buiten Israel te houden, want ze kwamen per tientallen binnen om zich te laten ontploffen op schoolbussen, restaurants en kindertuinen, tussen kinderen en oude mensen.

Ter vergelijking: de lengte van de Belgisch-Franse grens is 620 km, dus nog kleiner dan de lengte van de grens tussen Israel en Palestina waar de muur (hoofdzakelijk een hek) gebouwd is.

Ter info:

Lengte van de Belgische grenzen
Zeegrens (Noordzee) 66,5 km
Nederlandse grens 449,5 km
Duitse grens 161,5 km
Grens van het Groothertogdom Luxemburg 148,0 km
Franse grens 620,0 km

En last but not least : binnen Israel zelf (de Groene lijn) is er inderdaad een voorbeeldige multiculturele bevolking, Joden, Christenen en Moslims, maar voornamelijk mensen uit alle uithoeken van de wereld.

filosoof
17 mei 2006, 11:21
Nen moskee naast dat centrum, en ze zullen wel zwijgen :D, of juist niet :D
Die mensen zijn verdraagzamer dan VuilB-ers

PollyCorrect
17 mei 2006, 11:23
Israël steelt land en is véél te groot!
Israël heeft zelfs een MUUR gebouwd om mensen met goede bedoelingen tegen te houden!

http://www.cbsnews.com/htdocs/mideast/html/roadmap/images/map_israel_roadmap.gif

En, niet te vergeten: Israël heeft helemaal geen historische betekenis! Allemaal uitvindsels van zionisten, om de Palestijnen te pesten en de wereld te veroveren!

http://christiankonnections.com/assets/images/autogen/a_Map__Israel-Prophets__T72-6.gif

Antoon
17 mei 2006, 11:23
Polly, we hebben het door. ;-)

PollyCorrect
17 mei 2006, 11:26
Polly, we hebben het door. ;-)

Ik geloof het ook. Maar ik mag toch óók eens lol hebben?

;)

PollyCorrect
17 mei 2006, 11:43
Nog even dit: ANTIsemITISME bestaat niet, want Arabieren zijn ook semieten! (eigenlijk een uitvinding van de Zionisten*!)
Men is eigenlijk alleen maar anti-Israël!

*(om zielig te doen)

http://user.cs.tu-berlin.de/~anarchie/rz/Homepage/Bilder/small_boycott_antisemitism.gif

Scarabaeida
17 mei 2006, 11:55
Correctie: men is anti-joods. Want anti-zionisten behoren niet per se tot die laatste groep. Nahja, wat is anti-zionisme? Vandaag de dag is het moeilijk af te breken wat er al is.

bruut geweld
17 mei 2006, 14:48
Een muur zetten van 8 meter hoog met een lengte van 657km rond een getto is wreed multicultureel. Echte integratie, jaja.



Strijd tegen Terrorisme?

http://www.jewlicious.com/wp-content/apache.jpghttp://www.aljazeerah.info/News%20photo%20negatives/2003%20news%20phot%20negatives/Jan%2003%20pho%20neg/gaza25_.jpg



ach ja de niet-joden die in israel NOG NIET weggepest zijn (waaronder naast moslimpalestijen ook heel wat CHRISTELIJKE palestijnen) zijn in de zionstaat tweederangsburgers die gewoon NIEt gelijk zijn voor de wet, alhoewel ze burgers zijn van de staat. Maar ja, ze zijn niet "uitverkoren boven alle andere volkeren" he ! dat geldt ook voor de lokale AUTOCHTONE christenen.
vandaar dat Israel effectief een verwerpelijke apartheidstaat is en aldus ook zo bestempeld staat in de publieke opinie8)

Buiten het feit dat ze continu(zelfs momenteel ) land stelen (kuch LEBENSRAUM SUCHEN) zijn de zionisten wel degelijk een soort "wereldmacht", vermits ze de enige overgebleven supermacht en zijn politieke invloed /militaire druk in hun "back-pocket" hebben gestoken en compleet domineren.

Alhoewel het toch ook in de USA sterk begint te veranderen. Het irak debacle en de Hamas verkiezingen heeft veel vragen boven gebracht.
Steeds meer Amerikanen durven hun mening te uiten dat de belangen van een nefast zestig jaar durend kolonisatie-experiment in tegenstrijd zijn met die van de USA in de regio.
Een sloganesk aipac kan daar niets meer aan veranderen :twisted:

leuk om te zien dat een gefrusteerde zionist aan het flippen geslagen is. HYSTERIA :lol: yes, times are a changing..

PollyCorrect
17 mei 2006, 14:49
Correctie: men is anti-joods.

wié is er anti-joods, Scara? Jij?

http://www.holylandmap.net/anthro/enisrael.files/image011.jpg

bruut geweld
17 mei 2006, 14:59
:lol: :lol: eenvoudig !

volgens zionisten is IEDEREEN die niet achter hun kolonisatie-experiment en LEBENSRAUM zoektocht met dito etnische deportaties staat , anti joods of een anderlabeltje .8)


Zelfs mods en forums die de terechte kritiek op de zion Apartheidstaat toestaan , zijn al beschuldigd geweest van antisemitisme etc.
ONTERECHT natuurlijk, maar zionisten geven nu eenmaal niet veel om waarheid, leugens en belachelijke verwijten spuien zijn nu eenmaal hun handelsmerk.
(ook DREIGEN om dit form te sluiten kan blijkbaar voor hen )8O
Niet dat het op iemand nog indruk maakt, want de term "antisemiet" gewoon zodanig uitgehold door zionisten dat hij bijna krachteloos is geworden.

Zionisten : ze draaien nu eenmaal zot ,logisch want ze weten zelf ook wel dat ze alleen leugens te verkondigen hebben 8)
maar het blijft evenwel een leuk spektakel om ze zo te zien spartelen...

PollyCorrect
17 mei 2006, 15:02
[QUOTE=Scarabaeida;1711445]Correctie: men is anti-joods. QUOTE]

Oh ja? Is men anti-joods?
Wie is die "men" dan?

Is men ook anti-Belgisch?
Anti-man?
Anti-Europees?
Anti-blank?
Anti-Roemeens?
Anti-Boeddistisch?
Anti-vrouw?

:roll: Ik hoop dat ik een zinnig antwoord krijg hierop, Scar.

PAJOT
17 mei 2006, 15:06
De Joden zitten daar goed in hun reservaat. Ik begrijp niet wat rechtsen bezielt om daar tegen te zijn.

Maar voor enkelen is het antizionisme natuurlijk een middel om hun primitieve antisemitische gevoelens te botvieren.

PollyCorrect
17 mei 2006, 15:12
Maar voor enkelen is het antizionisme natuurlijk een middel om hun primitieve antisemitische gevoelens te botvieren.

Inderdaad.

Maar volgens Scara is 'men' anti-joods.

Ja, toch? Scara? waar ben je?

Kun je me ook nog zeggen wie jouw men is?

Dankje!

bruut geweld
17 mei 2006, 15:12
"Men" is alleen ANTI ZIONIST :lol: :lol:

en dat zionisten daar zeer gefrusteerd en hysterisch van geraken, hoeft geen betoog.


o ja, was dit geen topic over een joodse organisatie die het niet zo op het VB had begrepen ?

Krijg je ook geen strafpunten voor op zo'n manier off topic te blijven gaan om toch maar te PANIEKERIG TE WILLEN VERBERGEN dat het wel degelijk een JOODSE organisatie gaat ?8)

nee, het VB is er blijkbaar niet content mee. Ze voelen zich blijkbaar wat in de "rug" aangevallen.

Sinistra
17 mei 2006, 15:28
"Men" is alleen ANTI ZIONIST :lol: :lol:

en dat zionisten daar zeer gefrusteerd en hysterisch van geraken, hoeft geen betoog.


o ja, was dit geen topic over een joodse organisatie die het niet zo op het VB had begrepen ?

Krijg je ook geen strafpunten voor op zo'n manier off topic te blijven gaan om toch maar te PANIEKERIG TE WILLEN VERBERGEN dat het wel degelijk een JOODSE organisatie gaat ?8)

nee, het VB is er blijkbaar niet content mee. Ze voelen zich blijkbaar wat in de "rug" aangevallen.

Zoals gewoonlijk weer een hoop gebral zonder serieuze politieke inhoud van uw zijde. Israël zal blijven bestaan en daar zullen nog geen duizenden antisemieten en antizionisten iets aan kunnen veranderen. Leer er best mee leven anders geraak je gefrusteerd.

Boadicea
17 mei 2006, 15:30
Het Simon Wiesenthal werkt samen met geen van beiden, noch met Arabisch noch met Europees extreem-rechts!

Ho, ik dacht alleen maar dat samenwerking een vorm van integratie was.

Sinistra
17 mei 2006, 15:31
:lol: :lol: eenvoudig !

volgens zionisten is IEDEREEN die niet achter hun kolonisatie-experiment en LEBENSRAUM zoektocht met dito etnische deportaties staat , anti joods of een anderlabeltje .8)


Etnische deportaties???:rofl: Leuke grap man.....:lol: :lol: :lol:

bruut geweld
17 mei 2006, 15:38
8) de ene joods fundamentalistische nick verdwijnt, en de ander verschijnt binnen een wel heel korte tijdspanne :lol:

en nu maar switchen...

Om die BG toch maar te verleiden tot een scheldpartij zodat we hem geband kunnen krijgen ... A ja , want het forum en de mods BEDREIGEN lukte niet, dus trachten we ons zo toe te spitsen op "de freedom of speech" off course alleen voor zionisten 8)


dat "uitverkoren zijn " is toch een beetje uit de hand gelopen:twisted:

de toekomst van Israel ?
Wel demografisch ziet dat er voor binnen een vijftig jaar niet al te best uit.
Zouden de Palestijnen na verdreven te zijn van hun landen, bestookt te zijn met zwaar oorlogsmaterieel etc dan zeer vergevingsgezind gaan zijn ?
Die zionisten toch he 8)

bruut geweld
17 mei 2006, 15:47
Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen . als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8)

Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik.

Ach ja, zionisten :
Als zij land stelen, is het geen diefstal
als een ander dat doet, uiteraard wel

Sinistra
17 mei 2006, 15:49
8) de ene joods fundamentalistische nick verdwijnt, en de ander verschijnt binnen een wel heel korte tijdspanne :lol:

en nu maar switchen

Sorry, maar Pollycorrect en ik zijn 2 verschillende personen. De moderatie kan dit bevestigen.


Om die BG toch maar te verleiden tot een scheldpartij zodat we hem geband kunnen krijgen ... A ja , want het forum en de mods BEDREIGEN lukte niet, dus trachten we ons zo toe te spitsen op "de freedom of speech" off course alleen voor zionisten 8)
Van mij mag je gerust blijven hoor, met je hatelijke *knip* bijdrage ben je de beste reclame voor de Palestijnen. Freedom of Speech? Zijn jouw Arabische dictaturen daar niet "zeer" goed in??8)


dat "uitverkoren zijn " is toch een beetje uit de hand gelopen:twisted:
Uit welke hand? :lol: :lol:


de toekomst van Israel ?
Wel demografisch ziet dat er voor binnen een vijftig jaar niet al te best uit.
Zouden de Palestijnen na verdreven te zijn van hun landen, bestookt te zijn met zwaar oorlogsmaterieel etc dan zeer vergevingsgezind gaan zijn ?
Die zionisten toch he 8)
Demografisch :lol: :lol: :lol: De meest Joods-Orthodoxe gezinnen hebben nog steeds minstens evenveel bengels als de Arabische hoor. Ik denk dat jullie Europeanen nog wel eens gaan verschieten binnen een jaar of 30 wanneer de islam de enigste nog toegelaten religie zal zijn binnen Europa.

Gelieve medeforummers niet te beschuldigen van strafbare feiten, waar ze niet voor veroordeeld zijn.

mvg,
Arnold.

Sinistra
17 mei 2006, 15:56
Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen .

Ik lach gewoon met jouw onzin, dat is al even leuk als een goede Jerry Springer show.:lol:


als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8) .

De Palestijnen wonen allang in kolonies en er wordt niemand gedeporteerd. Mss in de hoofden van enkele gekke kolonisten maar zo denkt de meerderheid van de Israëlische bevolking er niet over hoor.


Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik..

Van mij mag je het gerust eens proberen te lachen met de holocaust. Ja, sorry he ik heb de wet op het antisemietisme niet uitgevonden hoor..;:lol:


Ach ja, zionisten :
Als zij land stelen, is het geen diefstal
als een ander dat doet, uiteraard wel

Welk land hebben wij dan wel gestolen???:roll:

bruut geweld
17 mei 2006, 16:02
"jullie europeanen" :?

RACISME !!! (tegen het "europees hoofdras" )


oeps was even zionistische logica aan het toepassen.
maar dat is natuurlijk enkel voor het "uitverkoren" volk 8)



en weer leugentjes : de dreigementen naar dit forum en de mods, het uitlokken van scheldpartijen en eisen van bans zijn WEL degelijk gebeurd.
ook eventjes de adressen vergelijken ?:twisted:

Sinistra
17 mei 2006, 16:12
"jullie europeanen" :?

RACISME !!! (tegen het "europees hoofdras" )
:lol: :lol: :lol: Begin je weeral te schuimbekken? Racisme, xenofobie en antisemietisme zijn nu eenmaal pure Europese fenomenen die ook daar hun ontstaan hebben. Dit zijn geen leugens maar feiten, jammer voor jullie...:-D

"
oeps was even zionistische logica aan het toepassen.
maar dat is natuurlijk enkel voor het "uitverkoren" volk 8)
Uiteraard, wat dacht u anders??? ;-)

"
en weer leugentjes : de dreigementen naar dit forum en de mods, het uitlokken van scheldpartijen en eisen van bans zijn WEL degelijk gebeurd.
ook eventjes de adressen vergelijken ?:twisted:
"Uitlokken van scheldpartijen"?? Jesus, kerel wat ben jij paranoide zeg. Wat bans betreft daar moet de moderatie over beslissen, in ieder geval weet ik uit het verleden dat je al eens een ban hebt opgelopen dus zo onschuldig zullen jouw bijdrage dan ook niet zijn maar k maak me er al lang niet meer druk om. *knip*

Geen persoonlijke aanvallen.

mvg,
Arnold.

Antoon
17 mei 2006, 16:21
"jullie europeanen" :?

RACISME !!! (tegen het "europees hoofdras" )


oeps was even zionistische logica aan het toepassen.
maar dat is natuurlijk enkel voor het "uitverkoren" volk 8)



en weer leugentjes : de dreigementen naar dit forum en de mods, het uitlokken van scheldpartijen en eisen van bans zijn WEL degelijk gebeurd.
ook eventjes de adressen vergelijken ?:twisted:

Jouw verhaal slaat nergens op.

1) Ik ben geen Jood, doch ik ben een van de grootste aanhangers van het zionisme die je op het forum kunt vinden.
Het zou me niet verwonderen dat je zelfs binnen de Joodse Gemeenschap niet zoveel mensen zal vinden die even onvoorwaardelijke zionisten zijn als ik.

2) Als je discriminatie (of racisme) beschouwt als zionistische logica, dan ken je en begrijp je er echt geen ballen van.

3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.

Meer weten? :

Christenen voor Israel (http://christenenvoorisrael.nl/wie-zijn-wij.html)

Christians for Israel (http://www.c4israel.org/aboutus.html)

Gibson
17 mei 2006, 16:22
Jouw verhaal slaat nergens op.

1) Ik ben geen Jood, doch ik ben een van de grootste aanhangers van het zionisme die je op het forum kunt vinden.
Het zou me niet verwonderen dat je zelfs binnen de Joodse Gemeenschap niet zoveel mensen zal vinden die even onvoorwaardelijke zionisten zijn als ik.

2) Als je discriminatie (of racisme) beschouwt als zionistische logica, dan ken je en begrijp je er echt geen ballen van.

3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.

Meer weten? :

Christenen voor Israel (http://christenenvoorisrael.nl/wie-zijn-wij.html)

Christians for Israel (http://www.c4israel.org/aboutus.html)
LOL

Bazilfunk
17 mei 2006, 16:27
3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.


Mag ik even vragen of je dat figuurlijk of letterlijk bedoelt?

bruut geweld
17 mei 2006, 16:33
LOL ? idd8)

De Palestijnse christenen en diegenen die noodgewongen "ingelijfd" werden bij de gestolen zionstaat, zijn echt NIET "VOOR" Israel.8)

Ter info : Arafat, jawel die, werd als een heilige omschreven door in de kerkdienst van Bethlehem.


AMerikaanse Joden en een minderheid van de pot gerukte fundamentalistische evangelisten die vinden dat "god" door zijn medium George Walker Bush zich tot hen richt en die wat flutwebsites oprichten en dan doen alsof dé christenen voor israel zouden zijn , zijn wel erg optimistisch over hun propaganda invloed. :lol: :lol:

Scarabaeida
17 mei 2006, 16:39
Inderdaad.

Maar volgens Scara is 'men' anti-joods.

Ja, toch? Scara? waar ben je?

Kun je me ook nog zeggen wie jouw men is?

Dankje!

Jij had het over de foutheid van de term "anti-semitisme". Ik ging ermee akkoord. Want Arabieren zijn evengoed Semitisch, ook al verschillen ze met Joden na al die jaren; het is fout het ene Semitish te noemen en het andere niet. Het is een verouderde term die sinds nauwere contacten met Arabieren naar het absurde toe is verworden.

Echter, jij begon jodenhaat aan anti-Israël te koppelen en daarmee ging ik niet akkoord. Anti-Joods is een betere term voor wat men nu nog anti-semitisme noemt.
Gelukkig hou ik van rabiate typetjes en is het je met plezier uitgelegd. ;)



3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.


Bekeren tot het Jodendom is mogelijk, alleen gebeurt het zelden. :lol:



PS: door een belachelijke bug kunnen de laatste zinnen niet in normale letters.

Boadicea
17 mei 2006, 16:39
Jouw verhaal slaat nergens op.

1) Ik ben geen Jood, doch ik ben een van de grootste aanhangers van het zionisme die je op het forum kunt vinden.
Het zou me niet verwonderen dat je zelfs binnen de Joodse Gemeenschap niet zoveel mensen zal vinden die even onvoorwaardelijke zionisten zijn als ik.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

2) Als je discriminatie (of racisme) beschouwt als zionistische logica, dan ken je en begrijp je er echt geen ballen van.

Ik lig niet wakker van zionisme of niet.

3) De Joden zijn inderdaad het uitverkoren volk, of je dat nu graag hebt of niet.

Heum, jezelf als uitverkoren over boven een ander aanzien is een teken van ideologisch racisme. Hitler begon er mee ... door het Arische volk als uitverkoren te beschouwen.

Meer weten? :

Christenen voor Israel (http://christenenvoorisrael.nl/wie-zijn-wij.html)

Christians for Israel (http://www.c4israel.org/aboutus.html)

Sinistra
17 mei 2006, 16:58
LOL ? idd8)

De Palestijnse christenen en diegenen die noodgewongen "ingelijfd" werden bij de gestolen zionstaat, zijn echt NIET "VOOR" Israel.8) .

Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israel en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem (http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeruzalem) wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birbaum. De heimwee naar Zion stamt al uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven. Dus al lang voor de Arabische kolonisatie in 632 n. Chr. Bewijs, er wonen dus al eeuwen Joden in Israël en het vroegere Palestina. [/quote]


Ter info : Arafat, jawel die, werd als een heilige omschreven door in de kerkdienst van Bethlehem.

Een "heilige" van het internationale terrorisme was hij zeker.


AMerikaanse Joden en een minderheid van de pot gerukte fundamentalistische evangelisten die vinden dat "god" door zijn medium George Walker Bush zich tot hen richt en die wat flutwebsites oprichten en dan doen alsof dé christenen voor israel zouden zijn , zijn wel erg optimistisch over hun propaganda invloed. :lol: :lol:

Je bedoelt ongetwijfeld de aanhangers van de Christian Coalition. Nu deze zijn effectief nauw verbonden met de rechterzijde van de Replublikeinen maar uitgerekend de democraten staan bekend om hun nog feller pro-Israëlische standpunten en dit hebben niets te maken met Christelijke evangelisten.

sodoirt
17 mei 2006, 20:09
Er wordt hier zonder waardige bron geschreven dat de Christenen door de Joden verdreven worden uit het Midden-Oosten.
Hier staat een goede analyse wie daarvoor verantwoordelijk is. Zelfs de Dhimmi Sabbah probeert de Islam gunstig te zijn door zich aan de maffia praktijken te onderwerpen, maar ook dat houdt de Islam niet tegen om ook de Christen arabieren uit de Palestijnse gebieden weg te pesten.

http://www.lefigaro.fr/international/20060513.FIG000000946_le_grand_exode_des_chretiens _d_orient.html

PollyCorrect
17 mei 2006, 20:17
Bekeren tot het Jodendom is mogelijk, alleen gebeurt het zelden. :lol:



PS: door een belachelijke bug kunnen de laatste zinnen niet in normale letters.

Prima, Scar. Ik snap 'm. Ik dacht dat je bedoelde dat JIJ ant-joods was

Trouwens: Ruth (van de bybel) was een Moabiet, en bekeerde zch tot jodendom
ze was één van de eerste moeders van de stammen van lsrael

:) niet zooooo zeldzaam dus?

PollyCorrect
17 mei 2006, 21:39
PS: nu men toch over Wiesenthal begon hier nog even dit:


Niet elk bericht van 't Wiesenthal centrum naar een minister komt op de voorpagina.

Dit bvbeeld... of de klacht tegen Journal du Mardi, een door de PS gesponsord weekblad, voor volgende uitdrukking :

"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la
politique et les affaires..." noch andere.. kijk op wiesenthal.com

DE PERS IS SELECTIEF MET WAT ZE VAN WIESENTHAL PUBLlCEERT.

Ze hebben het allen hieruit gehaald: http://www.ejpress.org/article/8246
en het volgende "vergeten":

"Pinhas Kornfeld, a leading member of the Antwerp Forum of Jewish organisations, however told EJP that "violence is not a monopoly of the extreme-right.
Its clear in this case that the young guy has been living in an extreme-rightist environment but all fanaticisms and extremisms are dangerous," he added.

He explained that he was himself recently attacked in daylight in the centre of Brussels by people who werent skinheads or extreme-rightists and spoke of increasing acts of anti-Semitism in Antwerp where some 15,000 Jews are living.
----
http://www.wiesenthal.com/site/apps/nl/content2.asp?c=fwLYKnN8LzH&b=245494&ct=2221971

Scarabaeida
17 mei 2006, 21:45
Prima, Scar. Ik snap 'm. Ik dacht dat je bedoelde dat JIJ ant-joods was

Nu moet ik wel toegeven dat het anti-zionisme steeds dichter bij jodenhaat aanleunt tegenwoordig. Ik zou mezelf eerder een voorvechter van laks en verdraagzaam zionisme noemen dan een anti-zionist. Het is niet dat Israël ontruimd moet worden, want dat is volgens mij anti-zionisme in de zin van het woord (ik hou niet van "anti", wekt adrenaline op vind ik)

ancapa
17 mei 2006, 21:47
Aha, je bent in het bos gaan spelen, vandaag ?? :-)

hij ziet nog de bomen door het bos en gij niet meer :-o

vnv is de deportatie van 25.000 joden ?
helemaal alleen ?
voor de rest niets ?

ik praat hiermee geen enkele deportatie goed, integendeel, maar alle schuld bij vnv leggen is niet correct

PollyCorrect
17 mei 2006, 21:47
Nu moet ik wel toegeven dat het anti-zionisme steeds dichter bij jodenhaat aanleunt tegenwoordig. Ik zou mezelf eerder een voorvechter van laks en verdraagzaam zionisme noemen dan een anti-zionist. Het is niet dat Israël ontruimd moet worden, want dat is volgens mij anti-zionisme in de zin van het woord.
you are so cool, Scara - en je avatar prentje = schattlg :)

ja, lax = beter dan fana, anyhow

(sorry, my queyboard = fooquet up, no more typyng for me///)

ancapa
17 mei 2006, 21:50
Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!! :roll: :roll:

de inzet van Staf Declercq voor de Vlaamse zaak van vóór de oorlog vermelde hij, niet de oorlogstoestanden die keurde hij nooit goed gezien zijn eigen vader zelf oorlogsslachtoffer is !!

Scarabaeida
17 mei 2006, 21:57
you are so cool, Scara - en je avatar prentje = schattlg :)

:oops:

Al ga ik akkoord dat een goede avatar rust moet uitstralen. ;)

sodoirt
17 mei 2006, 22:48
PS: nu men toch over Wiesenthal begon hier nog even dit:


Niet elk bericht van 't Wiesenthal centrum naar een minister komt op de voorpagina.

Dit bvbeeld... of de klacht tegen Journal du Mardi, een door de PS gesponsord weekblad, voor volgende uitdrukking :

"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la
politique et les affaires..." noch andere.. kijk op wiesenthal.com

DE PERS IS SELECTIEF MET WAT ZE VAN WIESENTHAL PUBLlCEERT.

Ze hebben het allen hieruit gehaald: http://www.ejpress.org/article/8246
en het volgende "vergeten":

"Pinhas Kornfeld, a leading member of the Antwerp Forum of Jewish organisations, however told EJP that "violence is not a monopoly of the extreme-right.
Its clear in this case that the young guy has been living in an extreme-rightist environment but all fanaticisms and extremisms are dangerous," he added.

He explained that he was himself recently attacked in daylight in the centre of Brussels by people who werent skinheads or extreme-rightists and spoke of increasing acts of anti-Semitism in Antwerp where some 15,000 Jews are living.
----
http://www.wiesenthal.com/site/apps/nl/content2.asp?c=fwLYKnN8LzH&b=245494&ct=2221971IDD!
Wiesenthal Centre to French Foreign Minister: "Embassy of France to Morocco Endorses Antisemitism"
Daar wordt niet veel over geschreven in de pers. Noch over deze klacht die over dezelfde antisemitische zin gaat
"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires, ..."
op het einde van
http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=368&catId=27&language=NL
In zijn speciaal nummer van 21 februari 2006 toegewijd aan de Islam, herneemt de "Journal du Mardi" een artikel van de Marokkaanse krant « Tel quel » binnen dewelke men volgend stuk kan lezen : « En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires (…) » (« In feite, in tegenstelling tot de Joden wiens godsdienst vanaf nu de politiek en de handel (...) »). Een klacht is neergelegd door het Centraal Israëlitisch Consistorium van België bij het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding.Ja, als racisme uit een linkse of marokkaanse hoek komt wordt het wel stilgezwegen in de pers.
Heb wat gezocht en het staat dan nog steeds op hun site:
http://www.journaldumardi.be/index.php?option=com_content&task=view&id=226&Itemid=9
Dat PS weekblad moet schijnbaar geen rekening houden met het centrum voor gelijke kansen? Is het dan toch niet opgericht om racisme te bestrijden maar alleen om het VB te bestrijden. Men zou het al voor minder gaan denken.

Pietje
17 mei 2006, 23:22
de inzet van Staf Declercq voor de Vlaamse zaak van vóór de oorlog vermelde hij, niet de oorlogstoestanden die keurde hij nooit goed gezien zijn eigen vader zelf oorlogsslachtoffer is !!

Je liegt !!! Hij vermeldde NOOIT "de SDC van voor de oorlog". Het was SDC "tout court", "met alles erop en eraan" :roll:

Pietje
17 mei 2006, 23:24
hij ziet nog de bomen door het bos en gij niet meer :-o

vnv is de deportatie van 25.000 joden ?
helemaal alleen ?
voor de rest niets ?

ik praat hiermee geen enkele deportatie goed, integendeel, maar alle schuld bij vnv leggen is niet correct

Waar zeg ik dat ze het alleen zouden gedaan hebben ?? Ze hielpen (meestal al klikkend) de Nazi's de Joodse mensen op te sporen. Dat was al erg genoeg.

ancapa
17 mei 2006, 23:29
Je liegt !!! Hij vermeldde NOOIT "de SDC van voor de oorlog". Het was SDC "tout court", "met alles erop en eraan" :roll:

"voor de Vlaamse Zaak heeft gedaan..."

trouwens op de fameuse herdenking in Kester was niemand van de kopstukken aanwezig, ik trouwens ook niet !

hopeloos geval :oops:

Pietje
17 mei 2006, 23:34
"voor de Vlaamse Zaak heeft gedaan..."

trouwens op de fameuse herdenking in Kester was niemand van de kopstukken aanwezig, ik trouwens ook niet !

hopeloos geval :oops:

Vlaamse zaak, my ass. Die had SDC aan de moffen versjacherd :twisted: . SDC was trouwens ook een notoir antisemiet, Jodenhater, wat de moffen uiteraard goed uitkwam.

sodoirt
18 mei 2006, 10:05
Waar zeg ik dat ze het alleen zouden gedaan hebben ?? Ze hielpen (meestal al klikkend) de Nazi's de Joodse mensen op te sporen. Dat was al erg genoeg.Pietje, ik wacht nog steeds op harde bewijzen van historici over wat je schreef ivm VNV. Komt het nog of heb je dat gewoon uit je duim gezogen omdat het je goed uitkwam?

labyrinth
18 mei 2006, 10:12
Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!! :roll: :roll:

Of één minuut stilte vragen voor de slachtoffers van racistische moorden en eindigen met 'eigen volk eerst'.
Je moet maar durven. Om door het podium te zakken van schaamte...

PollyCorrect
18 mei 2006, 18:34
IDD!
Wiesenthal Centre to French Foreign Minister: "Embassy of France to Morocco Endorses Antisemitism"
Daar wordt niet veel over geschreven in de pers. Noch over deze klacht die over dezelfde antisemitische zin gaat
"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires, ..."
op het einde van
http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=368&catId=27&language=NL
Ja, als racisme uit een linkse of marokkaanse hoek komt wordt het wel stilgezwegen in de pers.
Heb wat gezocht en het staat dan nog steeds op hun site:
http://www.journaldumardi.be/index.php?option=com_content&task=view&id=226&Itemid=9
Dat PS weekblad moet schijnbaar geen rekening houden met het centrum voor gelijke kansen? Is het dan toch niet opgericht om racisme te bestrijden maar alleen om het VB te bestrijden. Men zou het al voor minder gaan denken.

WElNlG REACTlE HlEROP ?:shock:

MisterXYZ
19 mei 2006, 09:00
Of één minuut stilte vragen voor de slachtoffers van racistische moorden en eindigen met 'eigen volk eerst'.
Je moet maar durven. Om door het podium te zakken van schaamte...


Hou eens op met dat gezever hé. Jullie zijn de oorzaak van al die drama's die er gebeurd zijn. Het Vlaams Belang klaagt alleen datgene aan dat jullie aan de kant schuiven en waar de meerderheid van de Vlamingen achter staan en willen dat jullie wat beter regeren en wat harde beslissingen nemen in verband met het asiel beleid, illegalen zomaar laten rondlopen is vragen om zulke dingen die er nu gebeuren en misschien wel te gebeuren staan!!! Het Vlaams Belang zal nog meer stemmen binnenhalen, als de linkse politiekers zo blijven tekeer gaan op een kinderachtige manier, politiekers onwaardig!!!!

Tegendradigaard
19 mei 2006, 09:18
who the fuck is wiestenthal... ?

Tegendradigaard
19 mei 2006, 09:21
of is het wistemtal ?

Vertaling voor de niet Antwerpenaars : wist hij het al ?

kingtiger
19 mei 2006, 11:17
Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen . als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8)

Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik.

Ach ja, zionisten :
Als zij land stelen, is het geen diefstal
als een ander dat doet, uiteraard wel
Elk volk heeft recht op een eigen staat dus ook de joden.De facto zijn de joden erin geslaagd door hun vechtslust en hun dynamisme palestina te veroveren.De wet van de natuur is de wet van de sterkste.De joden mogen het vroegere palestina houden en voor mijn part alle arabieren deporteren.De arabieren hebben dit door hun lafheid verdiend.:twisted:

kingtiger
19 mei 2006, 11:20
Israël steelt land en is véél te groot!
Israël heeft zelfs een MUUR gebouwd om mensen met goede bedoelingen tegen te houden!

http://www.cbsnews.com/htdocs/mideast/html/roadmap/images/map_israel_roadmap.gif

En, niet te vergeten: Israël heeft helemaal geen historische betekenis! Allemaal uitvindsels van zionisten, om de Palestijnen te pesten en de wereld te veroveren!

http://christiankonnections.com/assets/images/autogen/a_Map__Israel-Prophets__T72-6.gif
Als volksnationalist kan ik niets dan sympathie hebben voor de zionisten.Dat van die wereld veroveren is voorbijgestreefde onzin;:twisted:

kingtiger
19 mei 2006, 11:25
daarom dat ze 1 van de meeste racistische regimes hebben?
De zionisten zijn wel degelijk een beetje racisten.Goeie reden dus om er sympathie voor te hebben.Ik stuur alle joden uit vlaanderen echter ook met plezier naar Israel;sans rancune maar het moet.:lol:

kingtiger
19 mei 2006, 11:29
En dat zal in de toekomst niet vlug veranderen. Ik heb nuttigere zaken gevonden waar ik mijn tijd aan wil spenderen, een hele avond voor een pc-schermpje zitten hoort daar niet meer bij.

Waarom vraag je dat, voel je je aangesproken misschien? :-)
Ik koester geen haat tegen burgerlijk rechts, veel van men vrienden zijn het zelfs. Het zijn brave mensen, een beetje soft in hun denken maar verder kan ik het goed met hun vinden. Het is hun schuld niet dat ze zich laten meeslepen door de demagogische praatjes van rechtse postjesjagers die enkel maar uit zijn op geld en macht.
ge zijt een vriendelijke jongen .Eigenlijk zijn het grote onnozelaars.:twisted:

PollyCorrect
19 mei 2006, 13:15
Als volksnationalist kan ik niets dan sympathie hebben voor de zionisten.Dat van die wereld veroveren is voorbijgestreefde onzin;:twisted:

heb je als kingtiger ook gesnapt dat ik enkel bepaalde mensen parodieerde, en op ironische wijze de �*ndere waarheid aantoonde door middel van simpele plaatjes in de vorm van wereld- en landkaarten?

:lol:

Sinistra
23 mei 2006, 10:46
De zionisten zijn wel degelijk een beetje racisten.Goeie reden dus om er sympathie voor te hebben.Ik stuur alle joden uit vlaanderen echter ook met plezier naar Israel;sans rancune maar het moet.:lol:

Probeer ons eens terug te sturen. Als we willen bombarderen we dit apelandje van jullie naar het prehistorisch tijdperk.;-)

Lof der Zotheid
23 mei 2006, 12:23
Probeer ons eens terug te sturen. Als we willen bombarderen we dit apelandje van jullie naar het prehistorisch tijdperk.;-)

Ik dacht dat gij 100% Vlaming waart, en uit Vlaamse ouders geboren?

Boadicea
23 mei 2006, 12:32
Probeer ons eens terug te sturen. Als we willen bombarderen we dit apelandje van jullie naar het prehistorisch tijdperk.;-)

Ho, is dat hier ook niet racistisch? Is dat het ware gelaat van de joodse gemeeschap dat jij hier toont?

Probeer maar eens.

Derk de Tweede
23 mei 2006, 16:19
De meeste joden hebben een enorme afkeer van extreem rechts. Zij hebben het nog niet zo lang geleden met de harde hand ondergaan.

Je kan gerust stellen dat er nog steeds spanning bestaan tussen de islamitische en joodse gemeenschap. Toch kloten zij hen niet door mee op het Vb bootje te springen.

Velen hier zouden veel van hen kunnen leren over integriteit.

Ook in Israel heb je heel veel rechts-extremisten.

bruut geweld
23 mei 2006, 23:39
Ho, is dat hier ook niet racistisch? Is dat het ware gelaat van de joodse gemeeschap dat jij hier toont?

Probeer maar eens.

corr : dit is het ware gezicht van de ZIONISTEN. 8)

Leugens, manipulatie, land stelen en de occasionele bedreiging horen daar bij als water en brood.

Ze liegen dus ook over welke nationaliteit ze hebben 8)

PollyCorrect
24 mei 2006, 11:28
Ook in Israel heb je heel veel rechts-extremisten.
stel je voor, het zijn precies... mensen!

:lol:

kingtiger
25 mei 2006, 08:22
Probeer ons eens terug te sturen. Als we willen bombarderen we dit apelandje van jullie naar het prehistorisch tijdperk.;-)
IK VIND DAT ALLE JODEN IN EEN LAND MOETEN LEVEN.De joden vallen onder dezelfde regel als alle vreemdelingen.Tijdelijk zijn ze welkom maar geen migratie.Ik ben wel rechtsradicaal maar geen antisemiet.:twisted:

Boadicea
25 mei 2006, 16:52
Net gehoord op het nieuws: paus Benedictus de zestiende gaat Auschwitz bezoeken, tijdens zijn reis door Polen. Hij mag er wel zijn gebeden niet in het Duits opzeggen.

Jazeker
25 mei 2006, 18:40
Net gehoord op het nieuws: paus Benedictus de zestiende gaat Auschwitz bezoeken, tijdens zijn reis door Polen. Hij mag er wel zijn gebeden niet in het Duits opzeggen.

Conclusie : Duits spreken staat dus ook al op internationale lijst van terreurdaden.

labyrinth
25 mei 2006, 21:34
Conclusie : Duits spreken staat dus ook al op internationale lijst van terreurdaden.

Dat in Auschwitz het Duits niet welkom is kan ik wel begrijpen......

Lof der Zotheid
26 mei 2006, 09:50
Conclusie : Duits spreken staat dus ook al op internationale lijst van terreurdaden.

Misschien De Witte en het CGKR contacteren...?:twisted: