PDA

View Full Version : dringende vraag


Orion
18 mei 2006, 16:06
Kan er iemand mij zeggen hoelang speed in het bloed blijft? Alvorens ik gestigmatiseerd wordt: het is niet voor mij!!!

van Maerlant
18 mei 2006, 16:14
2 tot 3 dagen.

Orion
18 mei 2006, 16:23
2 tot 3 dagen.
Kan toch niet? Ik denk dat het verschillende maanden is dat het traceerbaar is via een bloedmonster.

Truder
18 mei 2006, 16:24
Geen idee, ik gebruik geen dope.

van Maerlant
18 mei 2006, 16:28
Kan toch niet? Ik denk dat het verschillende maanden is dat het traceerbaar is via een bloedmonster.

Nee, dat dacht u verkeerd. Het kan wel nog gezien worden bij controle van vet- of spierweefsel, en in het haar.
Als je courant gebruikt, kan het er natuurlijk langer inzitten (maar is meestal wel te verwaarlozen).

Orion
18 mei 2006, 16:34
Nee, dat dacht u verkeerd. Het kan wel nog gezien worden bij controle van vet- of spierweefsel, en in het haar.
Als je courant gebruikt, kan het er natuurlijk langer inzitten (maar is meestal wel te verwaarlozen).
als je bv door de politie gepakt wordt met speed en ze een test vragen om te zien of je clean bent, hoe doen ze dat dan? Ik dacht bloed, vandaar mijn vraag...

Bad Attila
18 mei 2006, 16:36
Kan toch niet? Ik denk dat het verschillende maanden is dat het traceerbaar is via een bloedmonster.

Volgens mijn informatie is het traceerbaar in bloed en urine tijdens 48 tot 72 uur.

Orion
18 mei 2006, 16:38
OK, jullie hebben me overtuigd. Bedankt voor de hulp allemaal!

Greetz

PS: mag lockje op

van Maerlant
18 mei 2006, 17:26
als je bv door de politie gepakt wordt met speed en ze een test vragen om te zien of je clean bent, hoe doen ze dat dan? Ik dacht bloed, vandaar mijn vraag...

Blijft wat langer in de urine zitten.

Groot Bakkes
18 mei 2006, 18:37
als je bv door de politie gepakt wordt met speed en ze een test vragen om te zien of je clean bent, hoe doen ze dat dan? Ik dacht bloed, vandaar mijn vraag...

Je schrijft "als je gepakt wordt met speed", dan weten ze toch al zeker dat ge niet clean bent. :-D
Volges mij ben je dn nog beter dat je het wel in je bloed/urine hebt zitten, anders zou men u kunnen verdenken van dealen ipv gebruiken. ---> meer last