PDA

View Full Version : oops, kniezwengel VERGETEN. geen erg, zolang ansjovis de subsidies maar niet vergeet


born2bewild
18 mei 2006, 23:04
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_210249.html?wt.bron=homeArt1
Kate Ryan is er donderdagavond niet in geslaagd om door te stoten naar een finaleplaats van het Eurovisie Songfestival in Athene. Ook dit jaar weer speelde het voorspelbare stemgedrag van buurlanden enkele deelnemers parten. Kates act liep niet helemaal vlekkeloos. Kate vergat haar kniezwengel en erger, de Griekse regie blunderde tijdens haar optreden. Televotend Europa verkoos ondingen als Litouwen boven Je t'adore.

:lol::lol:

pinbag
18 mei 2006, 23:06
Vote Lordi!

ik vond het mega goe, we hebben weer verloren en het verbaasde me totaal niet altijd die zaag groepjes pfff

Vote Lordi!Vote Lordi!Vote Lordi!Vote Lordi!Vote Lordi!

vjeeke
19 mei 2006, 00:40
k&k?

xmordan
19 mei 2006, 00:54
Moet Bert den bleiter niet zijn verantwoordelijkheid nemen en aftreden als minister? Dit om zijn verspilling van belastingsgelden. Zoals ieder Belg moest hij toch geweten hebben dat het songfestival vooral een politieke kwestie is.
Al jaren gaan wij daar alle records breken en toch zijn we dikwijls laatste.
Moeten we de eer niet aan onszelf houden en ons voorgoed terugtrekken van het Oost-europees songfestival?
Kate was fantastisch, maar tegen zoveel oneerlijkheid kan niemand op.
En dat wisten we.

oz457
19 mei 2006, 01:47
Bye Bye, mijn belastingsgeld. Ik had beter mijn venster open gedaan, en het geld uit den huize gesmeten.

Riksken
19 mei 2006, 01:53
Je t'adore????? Eigen volk eerst. Altijd, overal, behalve in Vlaanderen.

PAJOT
19 mei 2006, 07:32
k&k?tachtigduizend euro door de minister weggegooid geld is toch iets meer dan k&k ;-)

Herr Flick
19 mei 2006, 07:34
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_210249.html?wt.bron=homeArt1
Kate Ryan is er donderdagavond niet in geslaagd om door te stoten naar een finaleplaats van het Eurovisie Songfestival in Athene. Ook dit jaar weer speelde het voorspelbare stemgedrag van buurlanden enkele deelnemers parten. Kates act liep niet helemaal vlekkeloos. Kate vergat haar kniezwengel en erger, de Griekse regie blunderde tijdens haar optreden. Televotend Europa verkoos ondingen als Litouwen boven Je t'adore.

:lol::lol:


Ik heb van de uitslag zitten genieten, ... die liekes zelf trekken toch allemaal op niks, Elk land zend zijn meest debiele minst betekenende artiesten uit, zou je bijna kunnen zeggen. Die die echt geld waard zijn, doen aan dit flutfestival nie mee natuurlijk een slechtere carriere move bestaat er haast niet. (Ja Eddy Wally coveren is zelf niet zo erg als meedoen aan da festival.)

En dan als heel het oostblok televoot voor het oostblok, Weet je nu al wie er gaat winnen ...

Hoe ze bij de VRT nog geld durven vrijmaken voor dit circus is mij eigenlijk een compleet raadsel,

Supe®Staaf
19 mei 2006, 10:01
http://forum.politics.be/showthread.php?t=51035

garfield
19 mei 2006, 10:17
dikke afgang voor een zwak liedje en zwakke act.

Lof der Zotheid
19 mei 2006, 15:35
Wat zal ons Bertje toch weeral bléééééééééééééiten!:twisted: Haal alle zakdoeken en dweilen maar alvast boven!:twisted:

BigF
19 mei 2006, 18:55
Ik heb vandaag zeker 25 keer het woord 'kniezwengel' gehoord.

En de uitleg dat ze die vergeten was.
En dat dat ons veel geld heeft gekost.
En dat nen zekere Bert er voor iets tussen zit.


Hoe barstens interessant allemaal...

Jazeker
19 mei 2006, 20:48
Ik heb vandaag zeker 25 keer het woord 'kniezwengel' gehoord.

Ik ook. Vreselijk woord overigens.