PDA

View Full Version : Er is nog hoop


humble
19 mei 2006, 19:11
Ondanks de kruistocht van Dulle Griet; Phara de Aguirre en dictator Siegfried Bracke, de hetze en het politiek gerecupereer van de politiek correcten, de constante, slaafse, eenzijdige en onkritische berichtgeving van een opportunistische staatmedia zijn er nog 45 �* 75% van de Vlamingen die nuchter en intelligent genoeg zijn om deze farce te doorzien en die beseffen dat er andere diepere problemen zijn voor het falen van de multiculturele samenleving dan het VB. Er is dus nog Hoop dat het verstand het haalt op het ongenuaceerd eigenbelang; politiek, machthebbers en hun slaafjes eigen.

fredzx6
19 mei 2006, 19:20
er is zeker nog hoop nu dat meneer de gucht zegt dat de vb kiezers meeverantwoordelijk zijn . die man heeft lef

benji
19 mei 2006, 19:31
Vind de uitspraken van de klucht te vér gaand ,hij noemt nu ook de kiezers van het vb medeverantwoordelijk !!!
Kunnen we geen klacht indienen wegens laster en eerroof?
Deze man denkt dat hij zich alles kan permiteren ,mischien omdat hij weet dat hij toch indien een klacht voor een rechter met vld-kaart zal komen .
Ik vind dat het genoeg is en dat we moeten betogen tegen deze corupte onstaat!

GENOEG IS GENOEG!!

alberto
19 mei 2006, 19:34
er is zeker nog hoop nu dat meneer de gucht zegt dat de vb kiezers meeverantwoordelijk zijn . die man heeft lef
Dit is gewoon paniekvoetbal, men weet het niet meer, gewoon het Belang afschaffen of durft men dat niet, misschien kan men het niet.
Het zwakke beleid dat ze jaren aan het voeren zijn kwestie de migranten heeft gefaalt en nu is het de burger die op het belang stemt daar de schuldige van, zwak, heel zwak.

PAJOT
19 mei 2006, 19:34
er komt wel een tijd dat wij met mijnheer de Gucht een rekening zullen vereffenen .... geduld.

benji
19 mei 2006, 19:36
vanavond in morgen beter op de rode staatszender ,met de klucht , yves besmet en de visa commisaris

Mitgard
19 mei 2006, 19:37
zeer moedig van de gucht.
wat stijgt die man in mijn achting.
eindelijk iemand die ook eens verdorie die kiezers voor hun verantwoordelijkheid plaatst.
zijn die te dom om te beseffen waarvoor ze stemmen, of zijn het écht gewoon bekrompen egoïsten?

Mitgard
19 mei 2006, 19:38
er komt wel een tijd dat wij met mijnheer de Gucht een rekening zullen vereffenen .... geduld.

dit meen ik te kunnen interpreteren als een bedreiging.
doe zo verder, ventje.
hoe meer er van jou zijn hoe beter.

benji
19 mei 2006, 19:38
Hopelijk laat het VB het hier niet bij en dient ze klacht in .
Zal er alvast eens voor bellen se .

Mitgard
19 mei 2006, 19:39
Hopelijk laat het VB het hier niet bij en dient ze klacht in .


op basis van welke wet, einstein?

PAJOT
19 mei 2006, 19:43
dit meen ik te kunnen interpreteren als een bedreiginginterpreteer de zaken liever zoals ze er staan

benji
19 mei 2006, 19:43
laster en eerroof , of kenne ze da in de liiiiimbuuuurg ni mijne maaaan

Mitgard
19 mei 2006, 19:50
laster en eerroof , of kenne ze da in de liiiiimbuuuurg ni mijne maaaan

ik weet niet welke eer er nog te 'roven' valt bij het VB en de biggen die electoraal aan haar spenen zuigen.
maar misschien weten ze dat wel in antwerpen of in de vloanders.

fredzx6
19 mei 2006, 19:55
vb kiezers zijn meeverantwoordelijk voor een moord zeer zware beschuldigingen

Bazilfunk
19 mei 2006, 20:04
er komt wel een tijd dat wij met mijnheer de Gucht een rekening zullen vereffenen .... geduld.

Kom niet zeveren, op het partijcongres van het VB is duidelijk gezegd dat met uw soort ze niet meer willen gezien worden.

baarle
19 mei 2006, 20:04
zeer moedig van de gucht.

Fantastisch van De Gucht. Als er na de partijpolitieke hype van de voorbije week nog een schijntje van een kans over was dat het Belang bij de Antwerpse moorden zou verliezen, dan heeft Karel dat nu drastisch omgedraaid. Oorlog van de elite tegen het volk. :lol: De Napoleon van Berlare gaat regelrecht voor het verdwijnen van zijn partij en een grote gemeentelijke spring voorwaarts van het Belang.

Waarom vinden ze bij het VB nooit eens sos bereid om zo'n uitspraak te doen?

CutTheCrap
19 mei 2006, 20:06
Aan allen die ooit voor het VB gestemd hebben, houd u vast aan de takken van de bomen. U zal vervolgd worden, U zal veroordeeld worden want U bent allen verantwoordelijk voor de moorden die gebeurd zijn.

Met gefrustreerde groet, Kareltje

Boadicea
19 mei 2006, 20:32
Vind de uitspraken van de klucht te vér gaand ,hij noemt nu ook de kiezers van het vb medeverantwoordelijk !!!
Kunnen we geen klacht indienen wegens laster en eerroof?
Deze man denkt dat hij zich alles kan permiteren ,mischien omdat hij weet dat hij toch indien een klacht voor een rechter met vld-kaart zal komen .
Ik vind dat het genoeg is en dat we moeten betogen tegen deze corupte onstaat!

GENOEG IS GENOEG!!

Ben ik het 100% percent mee eens. Als we zogezegd medeverantwoordelijk zijn voor een moord, hebben we recht op juridische verdediging. Ik zie het echter zo.

Met deze tekst ben ik er een topic over gestart:

Hierbij wens ik meneer De Gucht (ik zeg liever Klucht) te feliciteren voor zijn record.
Door alle kiezers van het VB mede verantwoordelijk te stellen voor de moorden van 1 gek, heeft hij in 1 klap 1 miljoen mensen gestigmatiseerd.

Dit is een recordaantal mensen in 1 klap, vermits er van elke groep allochtonen nog geen enkele zo groot is. Als je alle mensen die geregistreerd in dit land vertoeven bij elkaar telt, kom je van geen enkele nationaliteit op zulk een aantal, zelfs van de Marokkanen niet.

De eerlijkheid dient me te zeggen dat ik verrast ben door meneer De Gucht zijn bescheidenheid. Hij is tot zover ik weet één van die weinige politici die blijkbaar liever stemmen verliest dan wint.

Vermits ik nu blijkbaar mededader ben aan een moord, lijkt de stap naar een volgende misdaad, namelijk meewerken aan een "moordende" verkiezingsuitslag voor paars, me een logische stap.:-)

Mitgard
19 mei 2006, 20:34
Vermits ik nu blijkbaar mededader ben aan een moord, lijkt de stap naar een volgende misdaad, namelijk meewerken aan een "moordende" verkiezingsuitslag voor paars, me een logische stap.:-)

leer alvast maar beteuterd te kijken voor wanneer je met het VB aan de macht nog steeds marokkanen op straat zult zien lopen.

Pietje
19 mei 2006, 20:38
vanavond in morgen beter op de rode staatszender ,met de klucht , yves besmet en de visa commisaris

Waar blijven die VB-ers die subtiele humor toch halen :lol:
Zelfs "Nonkel Jef" is beter 8)
Jacques Vermeire, kom terug, alles vergeven en vergeten. :lol:

Stefanie
19 mei 2006, 20:55
leer alvast maar beteuterd te kijken voor wanneer je met het VB aan de macht nog steeds marokkanen op straat zult zien lopen.

Veel Nederlandse Morokkanen en Turken hebben Nederland verlaten, de afgelopen jaren. Ik denk niet dat Rita Verdonk verder gaat dan dat het Vlaams belang zou gaan. Veel allochtonen hebben Nederland verlaten. Veel moslims zijn van Nederland naar België gekomen omdat ze hier mogen trouwen met een importbruidje of importbruidegom (in België doen die paarsen zo moeilijk niet over huwelijksmigratie) en omdat die Nederlanders te veel kritiek hadden op de Islam na de moord op Theo Van Gogh.

Stefanie
19 mei 2006, 20:58
Ik vind dat het genoeg is en dat we moeten betogen tegen deze corupte onstaat!

Ik vind dat het tijd wordt om in opstand te komen. Een betoging is wel goed, maar da's maar eenen dag. Daarna gaat iedereen terug naar zijn werk, of doet wat hij gewoonlijk doet.

Mitgard
19 mei 2006, 21:04
Veel Nederlandse Morokkanen en Turken hebben Nederland verlaten, de afgelopen jaren. Ik denk niet dat Rita Verdonk verder gaat dan dat het Vlaams belang zou gaan. Veel allochtonen hebben Nederland verlaten. Veel moslims zijn van Nederland naar België gekomen omdat ze hier mogen trouwen met een importbruidje of importbruidegom (in België doen die paarsen zo moeilijk niet over huwelijksmigratie) en omdat die Nederlanders te veel kritiek hadden op de Islam na de moord op Theo Van Gogh.

veel rechtse partijen hebben ook de macht verlaten na de laatste verkiezingen.
het 'eigen volk' was blijkbaar ook niet zo voor een rechts beleid.

born2bewild
19 mei 2006, 21:05
veel rechtse partijen hebben ook de macht verlaten na de laatste verkiezingen.
het 'eigen volk' was blijkbaar ook niet zo voor een rechts beleid.

Waarom ben je dan zo bang?

Mitgard
19 mei 2006, 21:06
Waarom ben je dan zo bang?

waarom stem jij er dan op?

born2bewild
19 mei 2006, 21:07
waarom stem jij er dan op?

Waarom ben je dan zo bang?

Mitgard
19 mei 2006, 21:10
*gaaaaaap*

rechtsen...

Supe®Staaf
19 mei 2006, 21:50
Goedzo Karel!
Laten we de schuldigen pakken.
Wie stemde allemaal voor het VB?
Vingers opsteken, of we schaffen het stemgeheim af!
:evil:

baarle
19 mei 2006, 21:57
leer alvast maar beteuterd te kijken voor wanneer je met het VB aan de macht nog steeds marokkanen op straat zult zien lopen.

Daar zullen maar weinigen een probleem mee hebben, Mitteken. Waar het echt om gaat is dat er binnenkort nauwelijks nog VLD-ers in de Wetstraat rondlopen. :-)

Amon_Re
19 mei 2006, 22:03
zeer moedig van de gucht.
wat stijgt die man in mijn achting.
eindelijk iemand die ook eens verdorie die kiezers voor hun verantwoordelijkheid plaatst.
zijn die te dom om te beseffen waarvoor ze stemmen, of zijn het écht gewoon bekrompen egoïsten?

Hoe reageer je't best op bovenstaand parelke van "gezond verstand"?
Hoe kon het VB zo groot worden in de eerste plaats? Ooit al es afgevraagd waarom mensen derop stemmen? En dit elke verkiezing meer?

Kan het soms zijn omdat de mensen de malaise beu zijn? Omdat de politici die aan de macht zijn eigenlijk dorpsidioten zijn? Ach nee, der zijn gewoon 1m racisten in België die kweken gelijk konijnen om de partij groot te brengen...:roll:

Amon_Re
19 mei 2006, 22:05
ik weet niet welke eer er nog te 'roven' valt bij het VB en de biggen die electoraal aan haar spenen zuigen.
maar misschien weten ze dat wel in antwerpen of in de vloanders.

Voor iemand die zogezegd tegen haat is spuug je verdacht zelf veel haat

Amon_Re
19 mei 2006, 22:08
Ik vind dat het tijd wordt om in opstand te komen. Een betoging is wel goed, maar da's maar eenen dag. Daarna gaat iedereen terug naar zijn werk, of doet wat hij gewoonlijk doet.

Enkele goeie voorstellen?

Stefanie
19 mei 2006, 22:11
Enkele goeie voorstellen?

Nee, ik kan niets bedenken. Sorry. Het enige wat ik kan zeggen is dat die haatzaaiende paarsen en haatzaaiende journalisten wel godsdienstwaanzinnigen lijken.

Amon_Re
19 mei 2006, 22:13
Nee, ik kan niets bedenken. Sorry. Het enige wat ik kan zeggen is dat die haatzaaiende paarsen en haatzaaiende journalisten wel godsdienstwaanzinnigen lijken.

Haatzaaiend zou'k niet zeggen, manipulatieve smeerlapperij daaraantegen...
Wat me nog het meeste stoort aan alles is dat er blijkbaar nog mensen zijn in België met teweinig verstand om dit in te zien :cry:

Oh, en wij Belgen zijn veel te braaf, 't wordt hoog tijd dat de regerende macht van zijn sokkel gesmeten wordt.

Stefanie
19 mei 2006, 22:19
Haatzaaiend zou'k niet zeggen, manipulatieve smeerlapperij daaraantegen...
Wat me nog het meeste stoort aan alles is dat er blijkbaar nog mensen zijn in België met teweinig verstand om dit in te zien :cry:

Oh, en wij Belgen zijn veel te braaf, 't wordt hoog tijd dat de regerende macht van zijn sokkel gesmeten wordt.

Niet haatzaaiend? Die éne van de CD&V zei dat het Vlaams belang geweld cultiveert. Ze beweren dat het Vlaams belang aanzet tot geweld.

Amon_Re
19 mei 2006, 22:45
Niet haatzaaiend? Die éne van de CD&V zei dat het Vlaams belang geweld cultiveert. Ze beweren dat het Vlaams belang aanzet tot geweld.

Ik zie zoiets eerder als een poging tot manipulatie, vandaar ook dat ik me er zo in erger, 't is een belediging voor't verstand van de mensen.