PDA

View Full Version : Monsters winnen YEEEEEEEY


UFSIA
21 mei 2006, 11:53
http://www.nyan.aland.fi/informer/img/nyan/Lordi.jpg


Zalige groep, dit is de eerste keer in JAAAAREN dat ik denk dat er een groep verdiend gewonnen heeft :-D

Unieke uit de band springende kostuums, de enige in hun genre, muzikaal goed gebracht EN verwijzingen naar het geloof ( alleluja en verscheidene woordspelingen )

Dit is de eerste keer in jaren dat er een goed lied gewonnen heeft.
(al geleden van love shine alike)

http://www.nyan.aland.fi/informer/img/nyan/Lordi.jpg


Let's rock Halleluja

http://www.youtube.com/watch?v=vXjzwY08Qfc

ekskimo
21 mei 2006, 11:54
heb eurosong nie gevolgd ma ze zien er wel cool uit en ik had als veelerover gehoord dus ik vind da goe da ze gewonnen hebben ipv een abba achtig of billen/borsten liedje
:twisted:

Everytime
21 mei 2006, 12:21
OK, ze hebben gewonnen maar ik verwacht toch geen grote hit van die groep. Zoals de meesten die naar Eurosong hebben deelgenomen, zullen ze zeer snel vergeten worden. Op de andere kant vind ik het goed dat iets totaal anders dan wat we regelmatig op Eurosong horen, gewonnen heeft.

UFSIA
21 mei 2006, 12:42
Och komaan man die zijn goed. dit IS een grote hit

en de boodschap is zalig : "true believers thou shalt be saved" etcetera. De oudere garde in de kerk is misschien wat huiverig, maar dit is wat we nodig hebben, groepen die op een eigentijdse en nieuwe manier het geloof weer onder de aandact brengen EN goed zingen. Lordi is een erg filosofisch mens, let eens op de verborgen boodschappen , en die melodie, en die zalige basstem , leuke act, originaliteit en zoveel meer.

En er heeft eens iets anders gewonnen dan die domme eenheidsworst => Europe is eenheid in verscheidenheid.

Heel europa zag immers dat het goed was :twisted:

En Kate Ryan trok op veel minder lol

tomm
21 mei 2006, 12:49
Wat een povere bedoening was dat zeg, ik heb de tv uitgezet kon het niet langer aanzien. Vermits al de rest ook carnaval was waren die Finnen misschien het minst slecht want nog enige verbeelding.

Revolutie
21 mei 2006, 12:54
hell yeah!

van Maerlant
21 mei 2006, 14:24
Denken die dat ze een black metal groep zijn ofzo?

Kallikles
21 mei 2006, 14:33
Och komaan man die zijn goed. dit IS een grote hit

en de boodschap is zalig : "true believers thou shalt be saved" etcetera. De oudere garde in de kerk is misschien wat huiverig, maar dit is wat we nodig hebben, groepen die op een eigentijdse en nieuwe manier het geloof weer onder de aandact brengen EN goed zingen.

Je gelooft toch niet dat die mannen dat serieus menen met die religie? :lol:

gewoon ik
24 mei 2006, 22:15
nope gewoon overgenomen van enkele voorgangers

alhoewel : in amerika (hozeee) aangeklaagt wegens satanisme

Boadicea
24 mei 2006, 22:36
Heum, die moeten er niet van wakker liggen dat ze niet meer anoniem over straat kunnen lopen. Zonder die pakken zal niemand hen een handtekening komen vragen, want ik geloof niet dat ze er dan zo spectaculair uitzien.
In ieder geval ... leuk voor de afwisseling. Vermits er altijd copy cats zijn, verwacht ik volgend jaar een Eurometal festival.

gewoon ik
25 mei 2006, 12:06
ah tof volgend jaar dan toch es kijken :lol: miss iet dat meer de muziek benadert dan andere jaren