PDA

View Full Version : de diabolisering gaat door, nu ook Vande Lanotte


PAJOT
22 mei 2006, 19:01
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/526/131/20060522/dyn004_original_468_656_pjpeg_2526131_3a2d04009fbb 2c36e89374055c6cc8c2.jpg

Devi8
22 mei 2006, 19:14
En in de zaak Patrick Mombaerts :

Mocht het mijn kind zijn, ... (verdorie, ik ben vergeten wat Vande Lanotte toen gezegd heeft)

drosophila
22 mei 2006, 19:17
http://polyptique.maisonpop.fr/images_users/calimero.jpg

PAJOT
22 mei 2006, 19:24
de partij zal hier morgen wellicht over berichten op haar webstek ook. Hier zijn grenzen overschreden.

drosophila
22 mei 2006, 19:27
Hier zijn grenzen overschreden.

...en dat is NIET eerlijk...want zij is groot en ik is klein..:hondogen:

Amon_Re
22 mei 2006, 19:28
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/526/131/20060522/dyn004_original_468_656_pjpeg_2526131_3a2d04009fbb 2c36e89374055c6cc8c2.jpg
"Mocht het mijn kind zijn, ik ging onmiddellijk een paar blokkers te lijf..., maar als politicus blijf ik rationeel"


ra·ti·o·neel (bn.)
1 d.m.v. het verstand => verstandelijk; <=> irrationeel
2 doordacht
3 [wisk.] rationaal
4 [scheik.] logisch en systematisch opgebouwdJa ja, rationeel... :roll:

Amon_Re
22 mei 2006, 19:29
de partij zal hier morgen wellicht over berichten op haar webstek ook. Hier zijn grenzen overschreden.

Valt da niet onder de noemer "aanzetten tot geweld"?

armando
22 mei 2006, 19:31
dit is oproepen tot geweld of niet soms?

PAJOT
22 mei 2006, 19:32
Vande Lanotte stelt de VB-kiezer enerzijds verantwoordelijk voor dat drama dat zich in Antwerpen heeft afgespeeld

Anderzijds roept hij inderdaad in bedekte termen op tot geweld, maar ik weet niet in hoeverre dat juridisch zo is .....

Knuppel
22 mei 2006, 19:40
Het is geen oproep tot geweld maar wel een totaal verkeerde reactie. Vande Lanotte steunt op deze manier immers de hetze tegen het VB.

Waarom wordt VDL trouwens emotioneel bij deze ene moord? Er gebeurden toch elke dag zinloze moorden zonder dat hij zich daar ook maar iets van aan trok?

Waar is VDL in werkelijkheid bang voor en boos om?
Zijn machtspositie?
Voelt hij ook dat er een bom op ontploffen staat?

Dan moet hij hem ontmijnen inplaats van er de lont aan te helpen steken.

benji
22 mei 2006, 19:43
Als je tussen de lijnen leest zegt hij eigenlijk ,allochtonen val de Vlaams belangers aan ,ik zou dat ook doen in uw plaats!!
Dat is de boodschap die hij geeft , wat "klimaat" schapen zij hier nu?

Devi8
22 mei 2006, 20:00
Als je tussen de lijnen leest zegt hij eigenlijk ,allochtonen val de Vlaams belangers aan ,ik zou dat ook doen in uw plaats!!
Dat is de boodschap die hij geeft , wat "klimaat" schapen zij hier nu?
Er is nergens sprake van allochtonen. VDL zegt hier gewoon tegen iedereen zonder onderscheid van ras of geslacht (jawel, politiek correct dus), "klop een paar VB op hun smoel, ik zou dit ook doen"

benji
22 mei 2006, 20:06
Dat is dan nog veel erger....

Duupje
22 mei 2006, 20:10
Mocht VDL mijn kind zijn, ik gaf hem een lap om de oren wegens 'stupide' uitspraak en opruiend taalgebruik in een volgens de democratische partijen, al zo extreem racistisch 'klimaat' ...
Volgens mij gaan ze binnenkort Paula D'Hondt ook nog terug in dit schoon stukje theater laten acteren.

Devi8
22 mei 2006, 20:22
Als dit geen haatgevoelens gaat aanwakkeren dan weet ik het ook niet meer.
Eerst De Gucht en nu Vande Lanotte.

Op familiefeestjes mag ik al niet meer over politiek praten.
Als je vroeger zei dat je een VB stemmer was, werd er wat meewarig geknikt bij diegene die links geörienteerd was.
Nu hou je best de handen en het bestek in de gaten van diezelfde persoon...

Boadicea
22 mei 2006, 20:31
Oké, moest het mijn kind zijn ... mogen er van mij meteen enkele paarse politici sneuvelen.

Waar zijn we mee bezig?

PAJOT
22 mei 2006, 20:38
Op familiefeestjes mag ik al niet meer over politiek praten.

Als je vroeger zei dat je een VB stemmer was, werd er wat meewarig geknikt bij diegene die links geörienteerd was.
Nu hou je best de handen en het bestek in de gaten van diezelfde persoon...een familie waar geen politiek wordt besproken aan de eettafel ?

bij ons op familiefeestjes zingen we tegen de avond Lili Marleen en Die Glocken von Stalingrad


Gelukkig zitten de agenten van het CGKR nog niet overal.

Duupje
22 mei 2006, 20:38
Oké, moest het mijn kind zijn ... mogen er van mij meteen enkele paarse politici sneuvelen.

Waar zijn we mee bezig?


Inderdaad Boadicea, mijn post was dan ook eigelijk ironisch bedoeld.
Maar denk dat je de juiste vraag stelt, voor IEDEREEN, waar zijn we in godsnaam mee bezig de laatste weken?

Devi8
22 mei 2006, 20:42
Het proces van HVT is al gemaakt.
Men kent zijn motieven, het Vlaams Belang en zijn 1.000.000 stemmers hebben dat krapuul zo ver gedreven dat hij aan het moorden sloeg.

Zonder het Vlaams Belang was dit dus een droommaatschappij want er zou geen haat zijn, geen racisme en ook geen problemen met vreemdelingen. Iedereen zou tevreden rondhuppelen, er was geen werkloosheid en geen criminaliteit. Jachtwapens bestonden niet.
Allen droegen, naast de voorziene belastingen, ook nog eens spontaan 50 % van hun inkomen af voor de minderbegoeden en de mensen uit andere landen die geen toekomst hebben in eigen land.
Politiekers en de rijke bedrijfleiders - VLD stemmers, zouden net zoveel geld afdragen voor die arme minderbegoede tot ze net genoeg overhielden om op een klein flatje elke dag boterhammen met choco te kunnen eten.
Er zou geen vervreemding zijn, men kende iedereen bij naam. Een dakloze zou zonder problemen in huis worden genomen en men kon dag en nacht zijn voordeur laten openstaan wegens geen criminaliteit.
Ja waarlijk, het leven zou zo mooi kunnen zijn zonder dat Vlaams Belang... en zijn kiezers natuurlijk.

Devi8
22 mei 2006, 20:47
een familie waar geen politiek wordt besproken aan de eettafel ?

Gisteren nog eens geprobeerd. Gelukkig net op tijd teruggefloten door mijn vrouw. Mijn schoonvader, altijd in Antwerpen gewerkt en dus in de realiteit geleefd, steunde me.
Daarentegen kwam de linkse zijde al vervaarlijk opzetten, jonge kerels die de linkse politiek volledig steunen, maar in feite nog steeds uit de hand van hun vader eten. Een vader die later op de avond me vertelde, dat hoewel zijn 'linkse' kinderen al enkele jaren werken, ze nog steeds thuis wonen, geen frank afdragen en volledig op zijn kosten teren.
Gelukkig verdient de man goed, zodat zijn kinderen hun leventje en hun ideologie in alle rust kunnen verderzetten.

drosophila
22 mei 2006, 20:50
Het proces van HVT is al gemaakt.
Men kent zijn motieven, het Vlaams Belang en zijn 1.000.000 stemmers hebben dat krapuul zo ver gedreven dat hij aan het moorden sloeg.
Zou kunnen kloppen

Zonder het Vlaams Belang was dit dus een droommaatschappij want er zou geen haat zijn, geen racisme en ook geen problemen met vreemdelingen. Iedereen zou tevreden rondhuppelen, er was geen werkloosheid en geen criminaliteit. Jachtwapens bestonden niet.
Allen droegen, naast de voorziene belastingen, ook nog eens spontaan 50 % van hun inkomen af voor de minderbegoeden en de mensen uit andere landen die geen toekomst hebben in eigen land.
Politiekers en de rijke bedrijfleiders - VLD stemmers, zouden net zoveel geld afdragen voor die arme minderbegoede tot ze net genoeg overhielden om op een klein flatje elke dag boterhammen met choco te kunnen eten.
Er zou geen vervreemding zijn, men kende iedereen bij naam. Een dakloze zou zonder problemen in huis worden genomen en men kon dag en nacht zijn voordeur laten openstaan wegens geen criminaliteit.
Ja waarlijk, het leven zou zo mooi kunnen zijn zonder dat Vlaams Belang... en zijn kiezers natuurlijk.
euh.. zonnesteek?

vjeeke
22 mei 2006, 20:51
binnenkort straatcontrole - toon je politieke partijkaart - indien Vlaams Belang word je in elkaar geslagen

goed bezig VDL :roll:
nu nog Leterme en het is helemaal compleet

drosophila
22 mei 2006, 20:56
binnenkort straatcontrole - toon je politieke partijkaart - indien Vlaams Belang word je in elkaar geslagen

goed bezig VDL :roll:
nu nog Leterme en het is helemaal compleet

http://pwp.netcabo.pt/miklops/images/calimero.JPG

Devi8
22 mei 2006, 20:59
Zou kunnen kloppen
Nee hoor, laat het zou kunnen maar weg, het klopt. Alle democratische partijen zeggen het en alleen het Vlaams Belang stigmatiseert. Zij niet.

Bovendien kunnen democratische partijen nu al oordelen zonder enige tussenkomst van een rechter. Het staat nu al vast dat er over het motief niet meer moet gediscussieerd worden in de rechtbank.

Duupje
22 mei 2006, 21:01
Ik las vandaag ergens op nieuwssite, ik denk van het laatste nieuws, of gva, dat iemand er achter was gekomen, dat het niet enkel in België een probleem is, het racisme, maar een Europees.
Als ene pipo daar achter kan komen, waarom lullen ze hier in dit apenland dan raak over dat Vlaams Belang? Zijn die dan ook verantwoordelijk voor de andere landen ? Ik vraag mij eigenlijk af, voor een partij die geen kl... in te pap te brokken heeft in België, hoe die dan toch voor zoveel haat/racisme kunnen zorgen.
Als zij dat kunnen, waarom kunnen de andere partijen dan dat deel van de bevolking (toch ongeveer 1/10 Belgen) niet overtuigen van het tegenovergestelde ? Al roepen ze wel al evenhard, en gaan ze al evenhard de mist in als degene waar ze net zo lelijk tegenover doen.
Volgens mij is dit gewoon weer het zoveelste politiek spelletje, dat voor de zoveelste keer in hun gezicht gaat ontploffen. Kunnen ze daarna, na hun bezoek aan de Welnesskliniek opnieuw beginnen met deze zielige vertoningen.
En tenslotte, dat een miljoen mensen racist zijn, straffe uitspraak, ervan uitgaand, dat als men dat Vlaams Belang ook zou verbieden, net dat miljoen mensen dan voor hun partijen gaat stemmen...zijn zij dan ook racistische partijen met zo'n kiezers ? Of ligt het dan wel anders ?

Jazeker
22 mei 2006, 21:18
http://polyptique.maisonpop.fr/images_users/calimero.jpg

Politieke recuperatie van Calimero ! Dit gaat te ver !

maarte
22 mei 2006, 21:21
Deze uitspraak zal waarschijnlijk weer met de mantel der liefde worden bedekt

Devi8
22 mei 2006, 21:26
Deze uitspraak zal waarschijnlijk weer met de mantel der liefde worden bedekt
Waarom? Hoeft helemaal niet want niemand buiten de VB'ers zullen deze uitspraak verwerpen. En wie houdt er met die mensen rekening; doodslaan verdomme.

voicelesscharlie
22 mei 2006, 22:13
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/526/131/20060522/dyn004_original_468_656_pjpeg_2526131_3a2d04009fbb 2c36e89374055c6cc8c2.jpg
Mocht het mijn kind zijn ik ging een paar politiek correcte vuilspuiters te lijf.

daiwa
22 mei 2006, 22:25
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/526/131/20060522/dyn004_original_468_656_pjpeg_2526131_3a2d04009fbb 2c36e89374055c6cc8c2.jpg


Over wie heeft hij het? :roll:

Amon_Re
22 mei 2006, 22:28
Is er intresse in een wiki waarin we zulke kluchten kunnen noteren (samen met andere grappige dingen, zoals fraude & gesjoemel) evenals een overzicht van de partijen & hun programma's?

Ik veronderstel wel dat het laatste nogal eens zou kunnen misbruikt worden, mer toch.... een publiek archief als het ware van alle blunders van onze politici zou toch wel handig zijn soms

Lincoln
22 mei 2006, 22:45
http://www.studyphysics.ca/newnotes/20/unit01_kinematicsdynamics/chp07_2d/images/wile-e-coyote.jpg

Lincoln
22 mei 2006, 22:51
...was het maar geen verkiezings-campange deze jaar, dan zou ik kunnen zeggen dat de politici niet achter hun "stemmen" lopen, ze lopen allemaal achter de kiezerstemmen en we weten al ondertussen wie de aap uit de mouw zal zijn...

Jazeker
23 mei 2006, 00:46
http://www.studyphysics.ca/newnotes/20/unit01_kinematicsdynamics/chp07_2d/images/wile-e-coyote.jpg

Coyote :-D

Maar serieus... wat bedoel je ermee ?

stab
23 mei 2006, 06:35
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/526/131/20060522/dyn004_original_468_656_pjpeg_2526131_3a2d04009fbb 2c36e89374055c6cc8c2.jpgLeep.
Demagogisch.
Een raspoliticus.
Stapje voor stapje, het terrein effenend voor de liquidatie vh Vlaams Belang.
Gelukkig is er nog zo een imbeciel in het kwadraat als Karel De Gucht.

Supe®Staaf
23 mei 2006, 06:53
Leep.
Demagogisch.
Een raspoliticus.
Stapje voor stapje, het terrein effenend voor de liquidatie vh Vlaams Belang.
Gelukkig is er nog zo een imbeciel in het kwadraat als Karel De Gucht.In het liquidatieproces moet er op alle vijvertjes vis gevangen worden.

Lincoln
23 mei 2006, 12:02
Coyote :-D

Maar serieus... wat bedoel je ermee ?Coyote doet alles eraan en erop om vogeltje te vangen, helaas loopt zijn plan altijd mislukt, zo is dat met de rooien en de blauwen,.;-)

Pieke
23 mei 2006, 12:15
Waarom? Hoeft helemaal niet want niemand buiten de VB'ers zullen deze uitspraak verwerpen. En wie houdt er met die mensen rekening; doodslaan verdomme.

ik verwerp deze uitspraak, en ben geen vb-er

LeMmOnN
23 mei 2006, 12:16
Als dit geen haatgevoelens gaat aanwakkeren dan weet ik het ook niet meer.
Eerst De Gucht en nu Vande Lanotte.

Op familiefeestjes mag ik al niet meer over politiek praten.
Als je vroeger zei dat je een VB stemmer was, werd er wat meewarig geknikt bij diegene die links geörienteerd was.
Nu hou je best de handen en het bestek in de gaten van diezelfde persoon...

:lol::lol::lol:

Ik ken deze aanhaling, bij mijn familie is het van hetzelfde maar... door de jaren heen zijn er wel een aantal blokkers bijgekomen, zelfs diegene die mij ooit voor zeer vuile dingen hebben gesleten.

Zo zie je maar, verstand komt met de jaren