PDA

View Full Version : Tijdelijke ban?


Kim
22 mei 2006, 20:30
Een vraagje aan de moderators:

Kan ik geen tijdelijke ban van een maand krijgen of zo? Ik voel het weer aankomen he, het zijn weer examens en ik ga hier weer veel te vaak posten ipv achter mijn cursus te zitten... :oops: 8)

leeuwenhart
22 mei 2006, 20:37
Een vraagje aan de moderators:

Kan ik geen tijdelijke ban van een maand krijgen of zo? Ik voel het weer aankomen he, het zijn weer examens en ik ga hier weer veel te vaak posten ipv achter mijn cursus te zitten... :oops: 8)
blijft gij maar hier meisken, hier leer je nog iets bij...;-)

PAJOT
22 mei 2006, 20:44
eksamens ... 't is geen deugd :evil:

Niet dat het mij enigszins verontrust hoor, ik ken mijn lessen, maar ik hou mij liever bezig met andere zaken.

Mitgard
22 mei 2006, 21:49
al goed dat ik geen internet had ten tijde van mijn examens.

Tantist
22 mei 2006, 21:52
Een vraagje aan de moderators:

Kan ik geen tijdelijke ban van een maand krijgen of zo? Ik voel het weer aankomen he, het zijn weer examens en ik ga hier weer veel te vaak posten ipv achter mijn cursus te zitten... :oops: 8)

Karakter kweken...

Lincoln
22 mei 2006, 21:57
Een vraagje aan de moderators:

Kan ik geen tijdelijke ban van een maand krijgen of zo? Ik voel het weer aankomen he, het zijn weer examens en ik ga hier weer veel te vaak posten ipv achter mijn cursus te zitten... :oops: 8)Ik zou graag geband worden maar dan 4ever, pemanent dus, maar ik vind geen manier om het te verkrijgen(uitschelden zal niets uithalen zene),.:?

illwill
23 mei 2006, 05:45
Ik zou graag geband worden maar dan 4ever, pemanent dus, maar ik vind geen manier om het te verkrijgen(uitschelden zal niets uithalen zene),.:?

Start een topic waarin je ontkent dat joden gedood werden. Negationisme en je bent er vanaf.

lombas
23 mei 2006, 07:32
Start een topic waarin je ontkent dat joden gedood werden. Negationisme en je bent er vanaf.

Een tijdelijke ban ;-)

Jazeker
23 mei 2006, 10:08
Oorspronkelijk bericht door illwill
Start een topic waarin je ontkent dat joden gedood werden. Negationisme en je bent er vanaf.
Een tijdelijke ban ;-)

Start een topic waarin je tijdelijk van mening bent dat ...

cookie@vws
23 mei 2006, 10:10
Start een topic waarin je tijdelijk van mening bent dat ...Zo van... tussen die periode en die periode ontken ik dus....., haat ik dus alle...., en sla ik die nog eens op zijn bakkes.... ;-)

vlijmscherp
23 mei 2006, 10:11
je kan ook je internetverbinding tijdelijk opschorten....

Geertje
23 mei 2006, 11:09
Een vraagje aan de moderators:

Kan ik geen tijdelijke ban van een maand krijgen of zo? Ik voel het weer aankomen he, het zijn weer examens en ik ga hier weer veel te vaak posten ipv achter mijn cursus te zitten... :oops: 8)

Je moet het anders doen. Je logt enkele keren fout in en je account is geblokkeerd. Na de examens vraag je je account terug te unlocken.

Blazer
23 mei 2006, 19:05
Een vraagje aan de moderators:

Kan ik geen tijdelijke ban van een maand krijgen of zo? Ik voel het weer aankomen he, het zijn weer examens en ik ga hier weer veel te vaak posten ipv achter mijn cursus te zitten... :oops: 8)

ik ken het probleem:| Internet + examens = geen goede combinatie

Je kan altijd je netwerkkabel in verzekerde bewaring geven bij een medestudent.

leeuwenhart
23 mei 2006, 20:05
ik ken het probleem:| Internet + examens = geen goede combinatie

Je kan altijd je netwerkkabel in verzekerde bewaring geven bij een medestudent.
of het je e-mail adres geven, kan ik enkele beestjes doormailen.

Tantist
23 mei 2006, 20:11
Zo van... tussen die periode en die periode ontken ik dus.....,
Zo van op 20 april 1944 werd geen enkele jood vermoord, want iedereen moest voor de camera's staan van Goebbels voor het feestje van :hitler: . Is dat goed voor een tijdelijke ban?;-)

Kim
23 mei 2006, 20:23
ik ken het probleem:| Internet + examens = geen goede combinatie

Je kan altijd je netwerkkabel in verzekerde bewaring geven bij een medestudent.

Mjah, dat is een optie maar ik heb internet nodig voor andere zaken (het elektronisch platform van de Universiteit Antwerpen, genaamd blackboard, waar je alle nieuwe mededelingen e.d. kan terugvinden... :? )

Nu goed, ik heb me voorgenomen om mijn dagelijkse limiet van 5 berichtjes niet te overschrijden. :mrgreen: (en als het kan gewoon weg te blijven ;)).

Blazer
23 mei 2006, 23:38
Mjah, dat is een optie maar ik heb internet nodig voor andere zaken (het elektronisch platform van de Universiteit Antwerpen, genaamd blackboard, waar je alle nieuwe mededelingen e.d. kan terugvinden... :? )

Nu goed, ik heb me voorgenomen om mijn dagelijkse limiet van 5 berichtjes niet te overschrijden. :mrgreen: (en als het kan gewoon weg te blijven ;)).

Blackboard hebben ze tegenwoordig overal ;-) Zijn jouw proffen dan zo ijverig om in de blok nog vanalles te posten? Die van ons gaan allemaal op verlof (allez "congres" in Californië of Hawaïi)

Jazeker
24 mei 2006, 00:34
Mjah, dat is een optie maar ik heb internet nodig voor andere zaken (het elektronisch platform van de Universiteit Antwerpen, genaamd blackboard, waar je alle nieuwe mededelingen e.d. kan terugvinden... :? )

Nu goed, ik heb me voorgenomen om mijn dagelijkse limiet van 5 berichtjes niet te overschrijden. :mrgreen: (en als het kan gewoon weg te blijven ;)).

In de tijd van de inbelmodems konden bezorgde ouders aan Belgacom nog vragen "tinternet af te zetten" tussen bepaalde uren. Misschien kan je eens informeren naar dat soort regelingen bij je provider ? ;-)

Lof der Zotheid
24 mei 2006, 09:49
Nu goed, ik heb me voorgenomen om mijn dagelijkse limiet van 5 berichtjes niet te overschrijden. :mrgreen: (en als het kan gewoon weg te blijven ;)).

Dat zeggen ze allemaal...:twisted:

Bratskos Di Mola
24 mei 2006, 12:44
Mjah, dat is een optie maar ik heb internet nodig voor andere zaken (het elektronisch platform van de Universiteit Antwerpen, genaamd blackboard, waar je alle nieuwe mededelingen e.d. kan terugvinden... :? )

Nu goed, ik heb me voorgenomen om mijn dagelijkse limiet van 5 berichtjes niet te overschrijden. :mrgreen: (en als het kan gewoon weg te blijven ;)).

JAKKES BlackBoard ZUIGT ! :p Gebruiken het op school ook , echt vervelend , we moeten der allemaal voor betalen en ik heb het nog geen second gebruikt dit jaar. Leraars blijven te digibeet om het ten volle te kunnen benutten.

Kim
24 mei 2006, 13:08
JAKKES BlackBoard ZUIGT ! :p Gebruiken het op school ook , echt vervelend , we moeten der allemaal voor betalen en ik heb het nog geen second gebruikt dit jaar. Leraars blijven te digibeet om het ten volle te kunnen benutten.

Ben er ook niet echt tevreden van, vooral nu ik weer eens niet kan inloggen omdat dat ding plat ligt! :evil:

Geertje
24 mei 2006, 13:11
Ben er ook niet echt tevreden van, vooral nu ik weer eens niet kan inloggen omdat dat ding plat ligt! :evil:

Je 4de bericht vandaag. Nog één te gaan. :-)