PDA

View Full Version : Examens


vercetti
23 mei 2006, 21:26
Sommigen zijn al bezig, anderen moeten (dringend beginnen), en nóg anderen zijn er vanaf.

Wie ziet het zitten?

Ik alvast niet. Vooral boekhouden niet. http://games.telenet.be/forum/images/smilies/shakehead.gif

5TSO Handel BTW.

Mitgard
23 mei 2006, 21:30
who cares.

Jaani_Dushman
23 mei 2006, 23:34
Sommigen zijn al bezig, anderen moeten (dringend beginnen), en nóg anderen zijn er vanaf.

Wie ziet het zitten?

Ik alvast niet. Vooral boekhouden niet. http://games.telenet.be/forum/images/smilies/shakehead.gif

5TSO Handel BTW.Ik zie het altijd zitten. Ik zie het altijd veel te goed zitten. Dat is net het probleem...

Blazer
23 mei 2006, 23:35
Sommigen zijn al bezig, anderen moeten (dringend beginnen), en nóg anderen zijn er vanaf.

Wie ziet het zitten?

Ik alvast niet. Vooral boekhouden niet. http://games.telenet.be/forum/images/smilies/shakehead.gif

5TSO Handel BTW.

Ik wens je veel succes! Boekhouden= blijven oefenen, tot ge het kunt!

Mijn examens komen er ook aan, altijd een beetje doodgaan maar normaal gezien (= als ik een beetje moeite doe en niet ziek word ofzo) dan moet dat wel lukken

Blazer
23 mei 2006, 23:35
Ik zie het altijd zitten. Ik zie het altijd veel te goed zitten. Dat is net het probleem...

Ervaren 2de zitter?8)

Jaani_Dushman
23 mei 2006, 23:40
Ervaren 2de zitter?8)Op z'n zachtst uitgedrukt: ik zal zeker niet aan m'n proefstuk toe zijn. ;-)

(7 keer op rij, voor de geïnteresseerden. Of nee, 8e keer: m'n ingangsexamen vergeten)

Blazer
23 mei 2006, 23:49
Op z'n zachtst uitgedrukt: ik zal zeker niet aan m'n proefstuk toe zijn. ;-)

(7 keer op rij, voor de geïnteresseerden. Of nee, 8e keer: m'n ingangsexamen vergeten)

Amaai, en in welk jaar zijde al geraakt?

Jaani_Dushman
24 mei 2006, 00:02
Amaai, en in welk jaar zijde al geraakt?'t Laatste (5e). Eindelijk! :-D

Eens kijken wat we daarna kunnen gaan studeren. ;)

ekskimo
24 mei 2006, 06:00
examens beginnen bennenkort ook maar eerst eindwerken afmaken
bweerk om stress en haaruitval van te krijgen:|

vrijevlaming
24 mei 2006, 07:05
tis mijn laaste reeks examens, en ik ben afgestudeerd. En het kan mij allemaal geen kloot meer schelen, motivatie nul komma nul. Door de groepering van vakken en een goed resultaat bij de partiële in januari kunnen ze mij averre niet meer buizen. Kmoet enkel nog opletten voor twee vakken (en zelfs dat is nog relatief) en mijn eindwerkverdediging.

Kim
24 mei 2006, 07:06
Ik zie het altijd zitten. Ik zie het altijd veel te goed zitten. Dat is net het probleem...

Hm, dat klinkt enigszins bekend in de oren...

Bhairav
24 mei 2006, 07:29
Pfff. Daar heb ik allemaal geen last van.

vrijevlaming
24 mei 2006, 07:30
Pfff. Daar heb ik allemaal geen last van.

beroepsdopper en profiteur misschien?8)

Bhairav
24 mei 2006, 07:31
Jep. Met een geldige reden uiteraard, maar dit even terzijde (het moet plezant blijven).
En gij maar blokken. :lol:

Djiezes
24 mei 2006, 08:17
Veel sterkte allemaal! Het weer is de laatste dagen wel ideaal om te blokken; en geen hittegolf zoals de vorige jaren...

Blazer
24 mei 2006, 08:52
Veel sterkte allemaal! Het weer is de laatste dagen wel ideaal om te blokken; en geen hittegolf zoals de vorige jaren...

Die komt nog wel, zo midden juni

vrijevlaming
24 mei 2006, 09:16
Die komt nog wel, zo midden juni
ha, ik heb gedaan de 19de, dus dat komt wel goed. Dan enkel nog de eindwerkverdediging tegen de28ste, maar die is toch al af

Lof der Zotheid
24 mei 2006, 09:32
Mijn sympathie aan alle blokkende en zwoegende studenten. Ook ik heb dat nog mogen doen in het heetst van de zomer. Sterkte!

Lof der Zotheid
24 mei 2006, 09:33
Jep. Met een geldige reden uiteraard, maar dit even terzijde (het moet plezant blijven).
En gij maar blokken. :lol:

En die is...:twisted: ?

Tavek
24 mei 2006, 09:34
Enkel thesis hier nog, geen exames meer.

En dan ist gedaan ;)

Nick_
24 mei 2006, 11:19
(7 keer op rij, voor de geïnteresseerden. Of nee, 8e keer: m'n ingangsexamen vergeten)

Mama en papa zullen wel betalen! :evil:

Nick_
24 mei 2006, 11:21
Mijn studentenperiode zit er al een tijdje op, maar ik had het liefst hittegolven. Dan blokte ik blijkbaar het best. :?


ps: Hittegolven zijn zeldzaam in België, ook tijdens examenperiodes. :(

Bratskos Di Mola
24 mei 2006, 12:41
Mijn examens moeten nog beginnen , heb nog twee weken ( oef :-P )

4 Grieks Latijn

Zie het over het algemeen wel zitten , hopelijk dat ik er voor frans derdoor ben anders hebbek een dik probleem :(

vercetti
24 mei 2006, 17:30
ps: Hittegolven zijn zeldzaam in België, ook tijdens examenperiodes. :(

Vorig jaar was het een aantal dagen snikheet, kan ik me herinneren.

gewoon ik
24 mei 2006, 17:37
holéé mijn laatste examens vo de retorica
dan begint het studen zijn pas echt!!

ma echt zitte zie ik et niet nee, ik kan tot nu toe al bijna mijn badkamer vernieuwen met de behaalde buizen, dus ik heb nogal wat werk (en ik blok geneens vo loodgieter, ma ik doe wetwisk6u)


pffff ik moest e bacca maken (vraag me niet wat is en ik geef geen verwarrende uitleg) ma dankzij dit forum (mijn schone topic in Europa over de christelijke waarden) heeft toch geholpen

succes iedereen die moet blokken

van Maerlant
25 mei 2006, 11:47
Kben ook bezig. Momenteel ligt er hier chemie voor mij.
De stress slaat pas toe als ik aan wiskunde moet beginnen

Percalion
25 mei 2006, 15:47
Mijn examens moeten nog beginnen , heb nog twee weken ( oef :-P )

4 Grieks Latijn

Zie het over het algemeen wel zitten , hopelijk dat ik er voor frans derdoor ben anders hebbek een dik probleem :(

:cheer: Grieks-Latijn :cheer:

Percalion
25 mei 2006, 15:49
Geen paniek hier hoor.




En nu ga ik wat macro-economie tot mij nemen.

Groot Bakkes
25 mei 2006, 16:10
Chill ppl, duurt nog ff eh, voor humaniora toch iig. :wink:

Succes iedereen.