PDA

View Full Version : Overspel Verhofstadt ?


Keyfan
2 juni 2006, 12:26
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

vlijmscherp
2 juni 2006, 12:28
wat is jouw bron dan?

Sneta
2 juni 2006, 12:28
Achterklap bij gebrek aan argumenten.
Blijkbaar zijn alle middelen goed om politieke tegenstanders af te breken

Steben
2 juni 2006, 12:30
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

Ik denk dat Laurette en Guy de beste personen daarvoor?:lol:

Keyfan
2 juni 2006, 12:31
Ik het bericht gisteren in mijn bus gekregen, maar het nergens op het net een bevestiging kunnen vinden. Vandaar expleciet het woord "gerucht".

StevenNr1
2 juni 2006, 12:33
Een briefje in de bus of een krantje?

Firestone
2 juni 2006, 12:33
Er gaat het gerucht dat Filip Dewinter door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Abou Jahjah zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

vlijmscherp
2 juni 2006, 12:34
Een briefje in de bus of een krantje?

het VB-krantje? :lol:

StevenNr1
2 juni 2006, 12:35
(Ik had inderdaad eerst ''Pallieterke?'' geypt :) )

Jazeker
2 juni 2006, 12:35
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

Als dat zo is, dan kunnen we Guy eindelijk afzetten wegens totaal zwakzinnig.

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/GUYKE.MM.jpg

vlijmscherp
2 juni 2006, 12:37
(Ik had inderdaad eerst ''Pallieterke?'' geypt :) )

is dat niet hetzelfde?

StevenNr1
2 juni 2006, 12:38
Awel ja, min of meer hé.

Sneta
2 juni 2006, 12:41
8O Of in het ''Brussels Journal'' nog zo'n objectieve bron

Kropotsky
2 juni 2006, 12:49
overspel is al een tijd verdwenen uit het strafrecht. dus wat betreft die gerechtsdeurwaarder: vergeet het maar. :-D

vlijmscherp
2 juni 2006, 12:50
overspel is al een tijd verdwenen uit het strafrecht. dus wat betreft die gerechtsdeurwaarder: vergeet het maar. :-D

ook waar!

StevenNr1
2 juni 2006, 12:55
En als men in echtscheiding is en het overspel van de tegenpartij wil gebruiken voor het gerecht? (Ik heb ooit zo is iets opgevangen maar zal wel fout zitten.)

ICE-MAN
2 juni 2006, 12:59
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

k'denk dat ge gelijk zou kunnen hebben, het bevestigen kan ik niet, maar k'heb ook zware vermoedens.....ik vroeg mij af hoe het komt dat de Guy zijn haar er altijd zo mottig bijhangt..... zeker van te "rollebollen" met Lauretteken...... weeral een mysterie dat opgelost is zie, want zeg nu zelf, hoe VRFST zijn haar er bij ligt dat kan toch géénen enkele coiffeur op zijn geweten willen.... ja,ja "te bed of niet te bed...... met ons Laurett":lol: :lol: :lol:

Twanne
2 juni 2006, 13:00
Met de woorden van Mitterand:

"Oui, et alors?"

Sneta
2 juni 2006, 13:01
k'denk dat ge gelijk zou kunnen hebben, het bevestigen kan ik niet, maar k'heb ook zware vermoedens.....ik vroeg mij af hoe het komt dat de Guy zijn haar er altijd zo mottig bijhangt..... zeker van te "rollebollen" met Lauretteken...... weeral een mysterie dat opgelost is zie, want zeg nu zelf, hoe VRFST zijn haar er bij ligt dat kan toch géénen enkele coiffeur op zijn geweten willen.... ja,ja "te bed of niet te bed...... met ons Laurett":lol: :lol: :lol:

Je hebt mij overtuigd met je ijzersterke tussenkomst :roll:

Nynorsk
2 juni 2006, 13:02
als die haar mond houdt en als ge uw ogen toedoet is dat misschien nog wel een lekker wijf in bed?

Tantist
2 juni 2006, 13:03
Iets te spectaculair om waar te zijn...

Hoort dit trouwens niet eerder bij K&K?

Metternich
2 juni 2006, 13:14
als die haar mond houdt en als ge uw ogen toedoet is dat misschien nog wel een lekker wijf in bed?

En als ge eerst zelf nog een fles jenever of twee binnen hebt gegoten....

stephen-
2 juni 2006, 13:25
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

Ja, en stuur dat andere mailtje in je inbox maar snel naar 10 andere personen anders kan je niet meer op MSN !!! En heb je die 24 miljoen dollar van die Nigeriaan al ontvangen ?

Anna List
2 juni 2006, 13:38
er is wel een oud verhaal dat GV ooit idd betrapt werd door een deurwaarder en wel bij madame doktoor ... mijnheer doktoor liet idd die 'betrapping' door een deurwaarder vastleggen ... maar dat ie dat nu twee keer voor zou hebben dat kan ik niet echt geloven

Plot
2 juni 2006, 13:48
overspel is al een tijd verdwenen uit het strafrecht. dus wat betreft die gerechtsdeurwaarder: vergeet het maar. :-D

Art. 1016bis van het gerechtelijk wetboek, wijsneus.

Keats
2 juni 2006, 14:05
Ja, en stuur dat andere mailtje in je inbox maar snel naar 10 andere personen anders kan je niet meer op MSN !!! En heb je die 24 miljoen dollar van die Nigeriaan al ontvangen ?

Ik heb ze wel gekregen hoor, die 24 miljoen. Jij niet dan?

Jazeker
2 juni 2006, 14:09
En als ge eerst zelf nog een fles jenever of twee binnen hebt gegoten....

:lol:

De Knut
2 juni 2006, 14:20
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

'k heb hetzelfde "gerucht" gehoord vanuit een welbepaald vld-kabinet, maar ik dacht altijd dat Verafstoot te doen had met Hilde Vautmans (publiek geheim)

netslet
2 juni 2006, 14:29
http://www.theage.com.au/ffximage/2004/11/17/kath_kim_narrowweb__200x292.jpg

...

Rogier
2 juni 2006, 14:40
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?

Kleuren en smaken verschillen! Red&Blue of zo iets ;-)

Firestone
2 juni 2006, 14:43
Er gaat het gerucht dat Laurette Onkelinckx door een gerechtdeurwaarder betrapt is op overspel. De "mededader" zou Guy Verhofstadt zijn.

Ik leg de nadruk op het woord "gerucht", aangezien het bericht (nog) nergens is bevestigd.

Kan iemand dat bevestigen ?'k heb hetzelfde "gerucht" gehoord vanuit een welbepaald vld-kabinet, maar ik dacht altijd dat Verafstoot te doen had met Hilde Vautmans (publiek geheim)

http://img204.imageshack.us/img204/1879/gossipnormanrockwell15hz.jpg

BigF
2 juni 2006, 18:57
als die haar mond houdt en als ge uw ogen toedoet is dat misschien nog wel een lekker wijf in bed?
Ge zijt er ook ni echt zeker van hè?

Supe®Staaf
2 juni 2006, 20:07
als die haar mond houdtHaar mond houden?
Waarom dan?
Ze is supersexy als ze Nederlands spreekt.:oops:

en als ge uw ogen toedoet is dat misschien nog wel een lekker wijf in bed?Machtige vrouwen zijn altijd 'lekker'8)

Jaani_Dushman
2 juni 2006, 20:19
Machtige vrouwen zijn altijd 'lekker'8)Percalion is dus niet de enige die op Tatcher geilt. ;-)

BigF
2 juni 2006, 20:35
Machtige vrouwen zijn altijd 'lekker'8)
http://www.benchpresschampion.com/PHOTOS/WOMENBODYBUILDING/DeniseRutkowsky.jpg

styllo_ben
2 juni 2006, 20:36
de vld'ers moeten toch wel opletten met al hun geheime relaties...

een tijdje terug, nog voordat Dewael zelf het nieuws openbaar maakte, waren wij (een groepje van 3 studenten en een vld'er) al op de hoogte van de relatie van Dewael met Greet Op de Beeck. Dit wisten we trouwens van die vld'er.

We hadden toen het plan opgevat om met dit wetenschap de minister af te persen. We hadden al een geheim genootschap opgericht en een heus complot uitgewerkt om geld af te troggelen van de minister...maar op de een of andere manier voelde Dewael het gevaar afkomen en kwam er zelf mee naar buiten...

jammer, we konden fluiten naar ons geld.

Maar geen nood. Ik heb nog contact met die vld'er en regelmatig speelt hij wel "fait divers" door...

BigF
2 juni 2006, 20:40
de vld'ers moeten toch wel opletten met al hun geheime relaties...

een tijdje terug, nog voordat Dewael zelf het nieuws openbaar maakte, waren wij (een groepje van 3 studenten en een vld'er) al op de hoogte van de relatie van Dewael met Greet Op de Beeck. Dit wisten we trouwens van die vld'er.

We hadden toen het plan opgevat om met dit wetenschap de minister af te persen. We hadden al een geheim genootschap opgericht en een heus complot uitgewerkt om geld af te troggelen van de minister...maar op de een of andere manier voelde Dewael het gevaar afkomen en kwam er zelf mee naar buiten...

jammer, we konden fluiten naar ons geld.

Maar geen nood. Ik heb nog contact met die vld'er en regelmatig speelt hij wel "fait divers" door...
Jaja.

styllo_ben
2 juni 2006, 20:42
Jaja.

onderschat nooit studenten...

BigF
2 juni 2006, 20:45
onderschat nooit studenten...
Ok dan,

geef zo nog eens een fait-diversje door over ne bekende VLD-er.

BigF
2 juni 2006, 20:47
Of nee, laat maar.
Teveel politiek.

En sorry voor mijn "jaja" reaktie. Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar het klinkt nogal ongeloofwaardig.

Ik hoor het wel op't nieuws als't zover is.
:wink:

styllo_ben
2 juni 2006, 20:55
Ok dan,

geef zo nog eens een fait-diversje door over ne bekende VLD-er.

weetjes over grote figuren hou ik voor mij eigen, ik kan er nog iets aan verdienen.

Wel weet ik dat in een bepaalde Limburgse gemeente de VLD een constructie opgezet heeft waarmee ze de lokale NVA-afdeling, zonder dat deze laatste het doorheeft, al een geruime oplicht...

ja, ge leest het goed: de VLD sluist geld door van de NVA-kas naar hun eigen kas...

Wil je weten Hoe?

kom om 1u middernacht naar de Dussart-parking in Hasselt-centrum, kom alleen en draag Italiaanse schoenen van het merk Salvatore Ferragamo zodat ik je kan herkennen...

Jazeker
2 juni 2006, 21:03
kom om 1u middernacht naar de Dussart-parking in Hasselt-centrum, kom alleen en draag Italiaanse schoenen van het merk Salvatore Ferragamo zodat ik je kan herkennen...

Niet doen ! Hij wil je naar een homoparking lokken !

styllo_ben
2 juni 2006, 21:08
Niet doen ! Hij wil je naar een homoparking lokken !

:?

in de topic over die pedo-partij in Nederland had ik uitvoerig mijn visie op zo zaken toegelicht, dacht ik...

Jazeker
2 juni 2006, 21:20
:?

in de topic over die pedo-partij in Nederland had ik uitvoerig mijn visie op zo zaken toegelicht, dacht ik...

koetjes & kalfjes => grapjes ;-)

Metternich
2 juni 2006, 21:38
weetjes over grote figuren hou ik voor mij eigen, ik kan er nog iets aan verdienen.

Wel weet ik dat in een bepaalde Limburgse gemeente de VLD een constructie opgezet heeft waarmee ze de lokale NVA-afdeling, zonder dat deze laatste het doorheeft, al een geruime oplicht...

ja, ge leest het goed: de VLD sluist geld door van de NVA-kas naar hun eigen kas...

Wil je weten Hoe?

kom om 1u middernacht naar de Dussart-parking in Hasselt-centrum, kom alleen en draag Italiaanse schoenen van het merk Salvatore Ferragamo zodat ik je kan herkennen...
Jean-Marie, zijde gij het? Of is't den Hugo?

Supe®Staaf
2 juni 2006, 23:14
http://www.benchpresschampion.com/PHOTOS/WOMENBODYBUILDING/DeniseRutkowsky.jpgKrachtig=/=machtig.:x

Ke Nan
2 juni 2006, 23:23
En als ge eerst zelf nog een fles jenever of twee binnen hebt gegoten....

Chapeau als ge hem nog omhoog krijgt na twee flessen jenever.

Metternich
2 juni 2006, 23:34
Chapeau als ge hem nog omhoog krijgt na twee flessen jenever.

Dat is benzine voor de motor van de liefde 8)

DaBlacky
3 juni 2006, 00:59
weetjes over grote figuren hou ik voor mij eigen, ik kan er nog iets aan verdienen.

Wel weet ik dat in een bepaalde Limburgse gemeente de VLD een constructie opgezet heeft waarmee ze de lokale NVA-afdeling, zonder dat deze laatste het doorheeft, al een geruime oplicht...

ja, ge leest het goed: de VLD sluist geld door van de NVA-kas naar hun eigen kas...

Wil je weten Hoe?

kom om 1u middernacht naar de Dussart-parking in Hasselt-centrum, kom alleen en draag Italiaanse schoenen van het merk Salvatore Ferragamo zodat ik je kan herkennen...

Toch niet in Zonhoven, he?
Hoewel het me zou verbazen want veel geld verdient de N-VA hier niet, dus valt er ook weinig van af te pakken ;)

DaBlacky
3 juni 2006, 01:00
Dat is benzine voor de motor van de liefde 8)

Dat werkt alleen maar bij vrouwen op die manier.

Jazeker
3 juni 2006, 01:03
Chapeau als ge hem nog omhoog krijgt na twee flessen jenever.

Misschien springt 'm wel omhoog van het verschieten. Kans eigenlijk dat 'm zonder u gaat lopen.

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/GUYKE.MM.jpg

Supe®Staaf
3 juni 2006, 06:18
Chapeau als ge hem nog omhoog krijgt na twee flessen jenever.Niet moeilijker dan:http://forum.politics.be/showthread.php?t=51523

puud
3 juni 2006, 07:08
En onze Freya dan. Die doet het met een Duits. 'k Heb uit goeie bron vernomen dat het de kleinzoon is van den Adolf.

Metternich
3 juni 2006, 13:53
En onze Freya dan. Die doet het met een Duits. 'k Heb uit goeie bron vernomen dat het de kleinzoon is van den Adolf.

Kaalscheren en in een kooi van de zoo steken zouek zo zegge....

Tantist
3 juni 2006, 13:57
En onze Freya dan. Die doet het met een Duits. 'k Heb uit goeie bron vernomen dat het de kleinzoon is van den Adolf.

Pff... Een rooie die het met een biefsteak doet (rood vanbinnen-bruin vanbuiten)... Verbaast me niet.