PDA

View Full Version : Nieuw op Politics SEX,SEX,SEX en nog eens SEX


George
14 augustus 2003, 22:38
Ben gewoon curieus hoeveel mensen hiernaar komen kijken.

Antwoorden "on topic" mag hoor maar hoeft niet.

Brabo
14 augustus 2003, 23:03
:? Ik mis een antwoord in uw poll, nl.:IK HÁÁT "SEX".
(Ben ik nu echt de enige hier die een hekel heeft aan schrijffouten?)

Mieke 79
14 augustus 2003, 23:09
Ik wist op voorhand dat het om het aantal aanklikkers te doen was... maar toch liet ik me met alle graagte gaan... :D

George
14 augustus 2003, 23:25
Op koetjes en kalfjes wordt er niet gehaat. L.P.U is hier de sterkste partij dus zult u zich tevreden moeten stellen "Ik doe het niet en kijk er niet naar"
BASTA

Brabo
14 augustus 2003, 23:33
Op koetjes en kalfjes wordt er niet gehaat. L.P.U is hier de sterkste partij dus zult u zich tevreden moeten stellen "Ik doe het niet en kijk er niet naar"
BASTA
Amai.
Niet moeilijk dat jij je draai niet vond in de anarchie-thread. :wink:

Pouma
14 augustus 2003, 23:40
Dit doet mij weer denken aan die natte dromen van het Vlaams Blok.
Tevens doet dit mij ook denken aan de reclame op VTM.
Hoe meer men er over spreekt,hoe minder men er van eet.

PS.Lucien,reclame over frieten trouwens.
Waarom verbaast mij de uitspraak niet van een nationale voorzitter :wink:
Tot volgende week,waarde collega en hou u goed

George
14 augustus 2003, 23:56
Op koetjes en kalfjes wordt er niet gehaat. L.P.U is hier de sterkste partij dus zult u zich tevreden moeten stellen "Ik doe het niet en kijk er niet naar"
BASTA
Amai.
Niet moeilijk dat jij je draai niet vond in de anarchie-thread. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

George
15 augustus 2003, 00:03
De eenvoudigste manier om er een anarchistische levensstijl op na te houden zonder teveel "sores" is aan de top te staan. Aan de top staan is dan wel in contradictie met anarchie. Verdomd realisme toch, dat staat elke ideologie in de weg.
Maar soit, der is nog altijd sex, drugs en rock&roll.

George
15 augustus 2003, 00:14
Dit doet mij weer denken aan die natte dromen van het Vlaams Blok.
Tevens doet dit mij ook denken aan de reclame op VTM.
Hoe meer men er over spreekt,hoe minder men er van eet.


Reclame op VTM, net als elder werkt wel, algemeen gezien dan toch zoals elke reklame. Dat een merkproduct duurder is dan een "wit" product is vaak voor een gtoot deel te wijten aan de publiciteitskosten. Of denk je nu echt dat ze bv. die onozele wasproductreclame waar iedereen zich aan ergert zou blijven uitzenden zonder effect. Nen Procter en Gamble kan zich echt wel een deftig marktonderzoek permiteren hoor. Niet enkel qua product maar ook qua efficientie van publiciteit.

Brabo
15 augustus 2003, 01:11
Maar soit, der is nog altijd sex, drugs en rock&roll.

Je loopt een jaar of 30 achter vrees ik.
In de 21ste eeuw is er enkel nog gepriegel met een condoom (én zaaddodende crème), opname in een afkickcentrum (mét achteraf begeleiding door een sociaal werkster) en - ergst van al - K3. :cry:

Komt er iemand mee van de brug springen?

TomB
15 augustus 2003, 03:05
Maar soit, der is nog altijd sex, drugs en rock&roll.

Je loopt een jaar of 30 achter vrees ik.
In de 21ste eeuw is er enkel nog gepriegel met een condoom (én zaaddodende crème), opname in een afkickcentrum (mét achteraf begeleiding door een sociaal werkster) en - ergst van al - K3. :cry:

Komt er iemand mee van de brug springen?

Uw 21e eeuw ziet er blijkbaar anders uit als de mijne.

Brabo
15 augustus 2003, 06:29
Maar soit, der is nog altijd sex, drugs en rock&roll.

Je loopt een jaar of 30 achter vrees ik.
In de 21ste eeuw is er enkel nog gepriegel met een condoom (én zaaddodende crème), opname in een afkickcentrum (mét achteraf begeleiding door een sociaal werkster) en - ergst van al - K3. :cry:

Komt er iemand mee van de brug springen?

Uw 21e eeuw ziet er blijkbaar anders uit als de mijne.

Ach, ja.
Dat komt gewoon omdat u geen aanleg hebt voor zwartkijkerij, depressie en melancholie...

Maar maak u geen zorgen, ik ben ervan overtuigd dat u andere talenten hebt, en die zullen ook best wel waardevol zijn hoor! :lol:

Pieterjan
15 augustus 2003, 09:10
Maar soit, der is nog altijd sex, drugs en rock&roll.

Je loopt een jaar of 30 achter vrees ik.
In de 21ste eeuw is er enkel nog gepriegel met een condoom (én zaaddodende crème), opname in een afkickcentrum (mét achteraf begeleiding door een sociaal werkster) en - ergst van al - K3. :cry:

Komt er iemand mee van de brug springen?

Mijn 21ste eeuw is er een van gelegaliseerde hoerenkoten (tegen een prijsverhoging ook zonder condoom), geblow van je welste (zonder ook maar iets van overheidsinmenging) en -daar geraak je nu eenmaal niet vanaf- K3 :cry:

Mieke 79
15 augustus 2003, 09:12
[
Mijn 21ste eeuw is er een van gelegaliseerde hoerenkoten (tegen een prijsverhoging ook zonder condoom), geblow van je welste (zonder ook maar iets van overheidsinmenging) en -daar geraak je nu eenmaal niet vanaf- K3 :cry:

8O

Paulus de Boskabouter
15 augustus 2003, 09:13
Mijn 21ste eeuw is er een van gelegaliseerde hoerenkoten (tegen een prijsverhoging ook zonder condoom), geblow van je welste (zonder ook maar iets van overheidsinmenging) en -daar geraak je nu eenmaal niet vanaf- K3 :cry:

AMAI!

Mijn 21e eeuw is die waar er LIEFDE bedreven wordt ipv te neuken.

Pieterjan
15 augustus 2003, 09:19
Om elke twijfel weg te nemen: dit is wat ik ontvang van mijn vazallen. In mijn ivoren toren hoor en zie ik nu eenmaal niets....

Elle
15 augustus 2003, 09:33
Mijn 21ste eeuw is er een van gelegaliseerde hoerenkoten (tegen een prijsverhoging ook zonder condoom), geblow van je welste (zonder ook maar iets van overheidsinmenging) en -daar geraak je nu eenmaal niet vanaf- K3 :cry:

8O
Maar ja, mieke,....ge krijgt er dan wel een gratis staaltje SOA bij..... :wink:

(ik doe het en ik kijk ernaar)

Pieterjan
15 augustus 2003, 09:49
Mijn 21ste eeuw is er een van gelegaliseerde hoerenkoten (tegen een prijsverhoging ook zonder condoom), geblow van je welste (zonder ook maar iets van overheidsinmenging) en -daar geraak je nu eenmaal niet vanaf- K3 :cry:

8O
Maar ja, mieke,....ge krijgt er dan wel een gratis staaltje SOA bij..... :wink:

(ik doe het en ik kijk ernaar)

die kans is groot...

Supe®Staaf
15 augustus 2003, 10:39
Mijn 21ste eeuw is er een van gelegaliseerde hoerenkoten
Fijn zo. 8)
Je hoeft niet langer illegaal bezig te zijn. 8)

(tegen een prijsverhoging ook zonder condoom)
Sparen maar! :lol:

geblow van je welste
Blowjobs :?:
Of refereer je naar het inhaleren van lichaamsvreemde, doch bewustzijns-verruimende of -vernauwende substanties :?:

K3 :cry:
:evil: :evil: :evil:
Ik ben een grote fan van K3.

Die zakkenwasser van een Marcel Vantilt was er goed naast toen hij die sublieme, zoetgevooisde meisjesgroep compleet afkraakte.
Ik voorspelde toen al hun gigantisch succes. Reeds vier �* vijf jaar constant top hits!
Wat een presence, preciese timing, hun uitspraak, de accuratesse, de homogeniteit van hun stemkleur, de frisse nummers, mooie harmonieën, vlotte arrangementen, doorwrochte orkestraties en diepgaande teksten.
Ze lijken me bovendien ook superintelligent, en uiterst fraai om naar te kijken.

Doe de hippy-shake van Afrika tot in Amerika :!: :!: :!: Yes :!: :!: :!:

Pieterjan
15 augustus 2003, 10:56
K3 :cry:
:evil: :evil: :evil:
Ik ben een grote fan van K3.

Die zakkenwasser van een Marcel Vantilt was er goed naast toen hij die sublieme, zoetgevooisde meisjesgroep compleet afkraakte.
Ik voorspelde toen al hun gigantisch succes. Reeds vier �* vijf jaar constant top hits!
Wat een presence, preciese timing, hun uitspraak, de accuratesse, de homogeniteit van hun stemkleur, de frisse nummers, mooie harmonieën, vlotte arrangementen, doorwrochte orkestraties en diepgaande teksten.
Ze lijken me bovendien ook superintelligent, en uiterst fraai om naar te kijken.

Doe de hippy-shake van Afrika tot in Amerika :!: :!: :!: Yes :!: :!: :!:

Natuurlijk sluit je je ogen voor de mega-organisatie die zonder enige mededogen het geld uit de zakken klopt van mijn 5 en 8-jarig nichtje. Wanneer ze in een winkel ook maar enige logo van een Studio 100-afdeling bemerken zijn ze haast niet te stoppen om opnieuw een euro te spenderen aan die gehaaide kinderlokkers.

De marketing verlegt zijn grenzen, ook in België. Nu ze ontdekt hebben dat de kinderen een 3-voudige afzettingsgroep zijn, zijn ze niet meer te houden. Hun schaarse zakgeld wordt afgesnoept, de ouders worden afgeroomd én ze bouwen een cliëntèle van toekomstige ouders op.

Pretparken worden gebouwd, tv-programma gefabriceerd waar artiesten uit eigen stal uitgebreid hun zegje kunnen doen, nieuwe gagdets worden per duizenden op de kinderen losgelaten.

Maar tegen dit alles hebt u natuurlijk geen bezwaar, want net als met de reclame denkt de consument immers te weten dat ze onbeïnvloedbaar zijn...:roll:

C uit W
15 augustus 2003, 13:55
Zo een titel, en geen enkele link :cry:

Pieterjan
15 augustus 2003, 14:19
Het is maar een woord:

LINK (http://www.studio100.be)

C uit W
15 augustus 2003, 14:25
Het is maar een woord:

LINK (http://www.studio100.be) Ik verwees naar de titel en had dus iets anders in gedachten....

Pieterjan
15 augustus 2003, 16:06
Dat vermoeden had ik wel...

Elle
15 augustus 2003, 16:10
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Pieterjan
15 augustus 2003, 16:16
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Wanneer heb ik de eer en het genoegen kennis te mogen maken met dit zonderling heerschap/vrouwschap?

Paulus de Boskabouter
15 augustus 2003, 16:17
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Wanneer heb ik de eer en het genoegen kennis te mogen maken met dit zonderling heerschap/vrouwschap?

8)

:wink:

Elle
15 augustus 2003, 16:19
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Wanneer heb ik de eer en het genoegen kennis te mogen maken met dit zonderling heerschap/vrouwschap?
't zal wel eerder een vrouwschap zijn (sorry, schattebouterke...), het zal niet lang meer duren pieterjan......she's on her way to save the world from (male) idiocy......

Paulus de Boskabouter
15 augustus 2003, 16:24
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Wanneer heb ik de eer en het genoegen kennis te mogen maken met dit zonderling heerschap/vrouwschap?
't zal wel eerder een vrouwschap zijn (sorry, schattebouterke...), het zal niet lang meer duren pieterjan......she's on her way to save the world from (male) idiocy......

'k zal mij laten ombouwen zenne :wink:

Pieterjan
15 augustus 2003, 16:24
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Wanneer heb ik de eer en het genoegen kennis te mogen maken met dit zonderling heerschap/vrouwschap?
't zal wel eerder een vrouwschap zijn (sorry, schattebouterke...), het zal niet lang meer duren pieterjan......she's on her way to save the world from (male) idiocy......

als die nu nog geboren moet worden is ze wel rijkelijk laat..

Elle
15 augustus 2003, 17:00
Dat vermoeden had ik wel...
OH BOY!!!!!!!! There is a genius among us!!!!! 8O :twisted: :wink:

Wanneer heb ik de eer en het genoegen kennis te mogen maken met dit zonderling heerschap/vrouwschap?
't zal wel eerder een vrouwschap zijn (sorry, schattebouterke...), het zal niet lang meer duren pieterjan......she's on her way to save the world from (male) idiocy......

'k zal mij laten ombouwen zenne :wink:
Mevr schatterbouterke zal da misschien ni zo graag hebben. :?
En ze is al geboren hoor....we moeten ze nog vinden, de vrouwelijke messias van de kennis.....

Georg
15 augustus 2003, 17:05
Ik wist op voorhand dat het om het aantal aanklikkers te doen was... maar toch liet ik me met alle graagte gaan... :D
hihi :lol:

It's not difficult to guess what's on a boys... eh girls mind :P

Supe®Staaf
15 augustus 2003, 20:51
Natuurlijk sluit je je ogen voor de mega-organisatie die zonder enige mededogen het geld uit de zakken klopt van mijn 5 en 8-jarig nichtje. Wanneer ze in een winkel ook maar enige logo van een Studio 100-afdeling bemerken zijn ze haast niet te stoppen om opnieuw een euro te spenderen aan die gehaaide kinderlokkers.

De marketing verlegt zijn grenzen, ook in België. Nu ze ontdekt hebben dat de kinderen een 3-voudige afzettingsgroep zijn, zijn ze niet meer te houden. Hun schaarse zakgeld wordt afgesnoept, de ouders worden afgeroomd én ze bouwen een cliëntèle van toekomstige ouders op.

Pretparken worden gebouwd, tv-programma gefabriceerd waar artiesten uit eigen stal uitgebreid hun zegje kunnen doen, nieuwe gagdets worden per duizenden op de kinderen losgelaten.

Maar tegen dit alles hebt u natuurlijk geen bezwaar, want net als met de reclame denkt de consument immers te weten dat ze onbeïnvloedbaar zijn...:roll:
Aan jou de keuze:

Je kleine nichtjes besteden hun luttele zakcenten aan een blijvend cultuurproduct zoals een CD van K3.

OF

Ze verknallen dagelijks hun poen aan smerige snoep vol kleurstoffen of aan spuitwater met een smaakje dat door crapuleuze multinationals aan de mensheid opgedrongen wordt onder de naam van Coca-Cola-Light-Lemon-rotzooi.

Wat zal het wezen? 8)

Pieterjan
15 augustus 2003, 21:01
Natuurlijk sluit je je ogen voor de mega-organisatie die zonder enige mededogen het geld uit de zakken klopt van mijn 5 en 8-jarig nichtje. Wanneer ze in een winkel ook maar enige logo van een Studio 100-afdeling bemerken zijn ze haast niet te stoppen om opnieuw een euro te spenderen aan die gehaaide kinderlokkers.

De marketing verlegt zijn grenzen, ook in België. Nu ze ontdekt hebben dat de kinderen een 3-voudige afzettingsgroep zijn, zijn ze niet meer te houden. Hun schaarse zakgeld wordt afgesnoept, de ouders worden afgeroomd én ze bouwen een cliëntèle van toekomstige ouders op.

Pretparken worden gebouwd, tv-programma gefabriceerd waar artiesten uit eigen stal uitgebreid hun zegje kunnen doen, nieuwe gagdets worden per duizenden op de kinderen losgelaten.

Maar tegen dit alles hebt u natuurlijk geen bezwaar, want net als met de reclame denkt de consument immers te weten dat ze onbeïnvloedbaar zijn...:roll:
Aan jou de keuze:

Je kleine nichtjes besteden hun luttele zakcenten aan een blijvend cultuurproduct zoals een CD van K3.

OF

Ze verknallen dagelijks hun poen aan smerige snoep vol kleurstoffen of aan spuitwater met een smaakje dat door crapuleuze multinationals aan de mensheid opgedrongen wordt onder de naam van Coca-Cola-Light-Lemon-rotzooi.

Wat zal het wezen? 8)

Ze downloaden het platvloerse product van Gert 'de bel doet het niet' Verhulst en deleten het wanneer ze het beu zijn

EN

Ze kopen met hun geld een stripboekje dat hen aanzet tot lezen waardoor ze een eerste stapje zetten in de wereld van het boek. Zo leren ze nog wat bij en werken ze langzaam aan een indrukwekkende kennis bijeen. Mijn keuze was indertijd vlug gemaakt....

P.S.: ik ben nog steeds heel trots op mijn Ome Willempetje. Zo trots dat het hier zelfs niets ter zake komt doen en dat ik het toch vertel...

Mieke 79
16 augustus 2003, 01:27
Ik wist op voorhand dat het om het aantal aanklikkers te doen was... maar toch liet ik me met alle graagte gaan... :D
hihi :lol:

It's not difficult to guess what's on a boys... eh girls mind :P

Niks mis mee, toch? :D
Ik mis één mogelijkheid in de poll: 'Ik laat me met alle graagte es goe gaan.' :wink:

Supe®Staaf
16 augustus 2003, 07:55
Ze downloaden het platvloerse product van Gert 'de bel doet het niet' Verhulst en deleten het wanneer ze het beu zijn
Ze schenden dus het auteursrecht d.m.v. een systeem dat hun ouders 45 Euro per maand kost, terwijl ze voor een tiental Euro Gert en zijn hondje kunnen geven wat hun rechtens toekomt en hen behoeden voor de afschuwelijke hongerdood (en dorst!) én bovendien levenslang van een brok cultuur kunnen genieten, dat bij gebrek aan harde-schijfruimte niet hoeft weggegooid worden als een nutteloos vod.

P.S.: ik ben nog steeds heel trots op mijn Ome Willempetje. Zo trots dat het hier zelfs niets ter zake komt doen en dat ik het toch vertel...
Verwar jij niet met een Willempie-pet (André Van Duyn-model)? :P

Pieterjan
16 augustus 2003, 08:03
http://www.edwinrutten.nl/images/ow_d.gif

op het inhoudelijke deel reageer ik straks. Eerst een mondje leren voor die verdomde 2de zit....:roll:

Georg
17 augustus 2003, 12:41
Ik wist op voorhand dat het om het aantal aanklikkers te doen was... maar toch liet ik me met alle graagte gaan... :D
hihi :lol:

It's not difficult to guess what's on a boys... eh girls mind :P

Niks mis mee, toch? :D
Ik mis één mogelijkheid in de poll: 'Ik laat me met alle graagte es goe gaan.' :wink:

't is niet omdat het gemakkelijk te raden is, dat ik het erg vind :D Laat U maar eens goed gaan zou ik zo zeggen ( haba haba :lol: )

:wink:

Pieterjan
17 augustus 2003, 13:09
Ze downloaden het platvloerse product van Gert 'de bel doet het niet' Verhulst en deleten het wanneer ze het beu zijn
Ze schenden dus het auteursrecht d.m.v. een systeem dat hun ouders 45 Euro per maand kost, terwijl ze voor een tiental Euro Gert en zijn hondje kunnen geven wat hun rechtens toekomt en hen behoeden voor de afschuwelijke hongerdood (en dorst!) én bovendien levenslang van een brok cultuur kunnen genieten, dat bij gebrek aan harde-schijfruimte niet hoeft weggegooid worden als een nutteloos vod.


Honger en dorst? Ha, laat me niet lachen. Gert Verhulst is waarschijnlijk de man in Vlaanderen met de meeste Ralph Laurenpoloshirts in zijn garderobe. Eentje meer of minder zal er wel niet toe doen.

Trouwens Gertje blijkt in het dagelijks leven ook al geen hoogvlieger te zijn als het op trouwheid aankomt. Als de meisjes met hun rokjes staan te zwieren blijkt hij er back-stage maar moeilijk te kunnen vanaf blijfen. De viespeuk! Geef mij dan maar de kalende en baardrijke bas die constant met zijn hand in een bobtailer zijn reet zit....

Georg
17 augustus 2003, 13:54
Trouwens Gertje blijkt in het dagelijks leven ook al geen hoogvlieger te zijn als het op trouwheid aankomt. Als de meisjes met hun rokjes staan te zwieren blijkt hij er back-stage maar moeilijk te kunnen vanaf blijfen. De viespeuk! Geef mij dan maar de kalende en baardrijke bas die constant met zijn hand in een bobtailer zijn reet zit....
Waarmee we terug op topic zijn, en nog maar eens bewezen is dat deze wereld draait om...

Juist, sex, sex en nog eens sex. Gelukkig maar :D

PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:

numarx
17 augustus 2003, 14:09
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:
Euhm, dat is mijn minimum.

Pieterjan
17 augustus 2003, 14:16
Het schijnt bij een eendagsvlieg op te lopen tot anderhalve week. Zo zie je maar dat necrofilie ook in het dierenrijk voorkomt ;)

Mieke 79
17 augustus 2003, 14:22
Het schijnt bij een eendagsvlieg op te lopen tot anderhalve week. Zo zie je maar dat necrofilie ook in het dierenrijk voorkomt ;)

WOW!!! Way to go, vliegjes! :D

wardje
17 augustus 2003, 14:24
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:
Euhm, dat is mijn minimum.

Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!

Dat lijkt altijd alsof ge kweeniehoelang bezig zijt en als ge dan op de klok kijkt heb je maar een goed halfuur gefoefeld. Allez das toch mijn ervaring van tijd tot tijd :D

Mieke 79
17 augustus 2003, 14:26
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:
Euhm, dat is mijn minimum.

Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!

Dat lijkt altijd alsof ge kweeniehoelang bezig zijt en als ge dan op de klok kijkt heb je maar een goed halfuur gefoefeld. Allez das toch mijn ervaring van tijd tot tijd :D

Inderdaad, ik denk dat veel mensen wel es overschatten hoe lang het duurt... En het hangt er allemaal vanaf wat je onder 'paringsdaad' verstaat hé. Hoe zit dat bij de vliegen, Georg? Een nog langer voorspel? :wink:

Pieterjan
17 augustus 2003, 14:29
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:
Euhm, dat is mijn minimum.

Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!

Dat lijkt altijd alsof ge kweeniehoelang bezig zijt en als ge dan op de klok kijkt heb je maar een goed halfuur gefoefeld. Allez das toch mijn ervaring van tijd tot tijd :D

prutser :roll: :crazyeye:

Mieke 79
17 augustus 2003, 14:31
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:
Euhm, dat is mijn minimum.

And cooking is a far as you will go... :cry: :?

:wink: :lol:

numarx
17 augustus 2003, 14:38
Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!
Ik bedoelde natuurlijk all-in he! Ik heb nog andere dingen te doen op een dag ook.

And cooking is a far as you will go... :cry: :?
Jep, als je wil eten is dat ook inbegrepen in dat minimum van drie kwartier.
Net zoals de afwas. Maar dat is dan weer de vrouw haar taak.

Mieke 79
17 augustus 2003, 14:46
And cooking is a far as you will go... :cry: :?
Jep, als je wil eten is dat ook inbegrepen in dat minimum van drie kwartier. Net zoals de afwas. Maar dat is dan weer de vrouw haar taak.

Amaai, gij zijt ne strenge, hé!
Macho! 8) :wink:

Elle
17 augustus 2003, 15:54
Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!
Ik bedoelde natuurlijk all-in he! Ik heb nog andere dingen te doen op een dag ook.

And cooking is a far as you will go... :cry: :?
Jep, als je wil eten is dat ook inbegrepen in dat minimum van drie kwartier.
Net zoals de afwas. Maar dat is dan weer de vrouw haar taak.

Me dunke mij da gij veel meerekent in uw driekwartier.....Als puntje bij paaltje komt is da gewoon uw vel vullen, 30 sec-fun en dan met uw saf naar late night film kijken terwijl het mieke (niet die van '79) de lakens mag verversen (want mikken is niet echt uw sterkste kant) en de keuken mag opruimen.......
MMMMMMMMMM, sounds like heaven... :twisted: :P :wink:

numarx
17 augustus 2003, 15:58
Och, wat weet jij ervan? Stomme feministe! Ga je BH verbranden! :evil:

Het Vraagteken
17 augustus 2003, 16:31
De waarheid doet pijn hé :wink:

numarx
17 augustus 2003, 16:36
De waarheid doet pijn hé :wink:
Een macho uitdagen ook. Take the hint. ;)

Elle
17 augustus 2003, 16:43
Och, wat weet jij ervan? Stomme feministe! Ga je BH verbranden! :evil:
Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!! Wat ik er van weet? Niks weet ik van uw bedsportactiviteiten, maar meer moet ik ook niet te weten komen zo te horen.....niets spectaculairs.... :twisted: :wink:

Supe®Staaf
17 augustus 2003, 22:39
Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!!
Aan het lijf van een echte, hete vrouw, vliegen die brandbare niemendalletjes toch vanzelf in de fik?

Elle
17 augustus 2003, 22:48
Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!!
Aan het lijf van een echte, hete vrouw, vliegen die brandbare niemendalletjes toch vanzelf in de fik?
Ja hallooooo, 65 euro-bh in de fik steken iedere keer dak in vuur en vlam sta, dat is nogal een rekening dak zal krijgen! En dan reken ik mijn tanga/string er niet bij! :?

Paulus de Boskabouter
17 augustus 2003, 22:50
Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!!
Aan het lijf van een echte, hete vrouw, vliegen die brandbare niemendalletjes toch vanzelf in de fik?
Ja hallooooo, 65 euro-bh in de fik steken iedere keer dak in vuur en vlam sta, dat is nogal een rekening dak zal krijgen! En dan reken ik mijn tanga/string er niet bij! :?

Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?

Supe®Staaf
17 augustus 2003, 22:52
Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?
Zoniet staan we klaar om te spuiten met de brandslang. :oops:

Georg
18 augustus 2003, 09:59
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:
Euhm, dat is mijn minimum.
Oei oei, da's wel héél lang, je weet dat je daar behandelingen voor kan krijgen. :lol:

Of anders heb je het niet goed begrepen. Ik had het over drie kwartier non-stop in en uit schuiven...

numarx
18 augustus 2003, 10:05
Of anders heb je het niet goed begrepen. Ik had het over drie kwartier non-stop in en uit schuiven...
8O Dat zie ik dan weer NIET zitten!

Mieke 79
18 augustus 2003, 10:20
Of anders heb je het niet goed begrepen. Ik had het over drie kwartier non-stop in en uit schuiven...

8O Dat zie ik dan weer NIET zitten!

De vrouwelijke partner ook niet, wees gerust! :wink:

Elle
18 augustus 2003, 10:44
Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!!
Aan het lijf van een echte, hete vrouw, vliegen die brandbare niemendalletjes toch vanzelf in de fik?
Ja hallooooo, 65 euro-bh in de fik steken iedere keer dak in vuur en vlam sta, dat is nogal een rekening dak zal krijgen! En dan reken ik mijn tanga/string er niet bij! :?

Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?
hehe, geen probleem. Als de bosbranden in Zuid-Frankrijk elk jaar opnieuw geblust geraken, dan lukt dat ook bij mij.....

Elle
18 augustus 2003, 10:45
Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?
Zoniet staan we klaar om te spuiten met de brandslang. :oops:
Don't be shy, superdicky......rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrr :wink:

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 11:28
Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?
Zoniet staan we klaar om te spuiten met de brandslang. :oops:
Don't be shy, superdicky......rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrr :wink:
Héla, hola :!: :!: :!:
Geen foute connotaties aan mijn dierbare nickname toekennen hoor. 8O
En mijn aangeboren 'shyness' vindt gewoon zijn oorsprong in een vorm van uiterste bescheidenheid: een mooie deugd, waar ik uitermate fier op ben, hem met uiterste vaardigheid te weten beoefenen. 8)

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 11:32
hehe, geen probleem. Als de bosbranden in Zuid-Frankrijk elk jaar opnieuw geblust geraken, dan lukt dat ook bij mij.....
Een kleine waarschuwing lijkt me hier passend.
Het jaar nadat een brand de akker verwoest, wordt dit uiterst vruchtbaar land. :oops:
http://users.pandora.be/Superstaaf/ultrastrongnl.gif

Elle
18 augustus 2003, 11:41
hehe, geen probleem. Als de bosbranden in Zuid-Frankrijk elk jaar opnieuw geblust geraken, dan lukt dat ook bij mij.....
Een kleine waarschuwing lijkt me hier passend.
Het jaar nadat een brand de akker verwoest, wordt dit uiterst vruchtbaar land. :oops:
http://users.pandora.be/Superstaaf/ultrastrongnl.gif
Ge moet da land eerst braak laten liggen hé.....dat gebeurt hier niet.... :wink:

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 11:44
Ge moet da land eerst braak laten liggen hé.....dat gebeurt hier niet.... :wink:
Zolang je op tijd een anderssoortig gewas plant, is er geen vuiltje aan de lucht.
Keuze te over:
:arrow: prei
:arrow: selder
:arrow: wortel
:arrow: rammenas
:arrow: komkommer
:arrow: aubergine
:arrow: zuchini
Vergeet niet het geheel onderaan af te zomen met een bescheiden aanplant van trostomaten.

:oops: :oops: :oops:

Elle
18 augustus 2003, 11:58
Ge moet da land eerst braak laten liggen hé.....dat gebeurt hier niet.... :wink:
Zolang je op tijd een anderssoortig gewas plant, is er geen vuiltje aan de lucht.
Keuze te over:
:arrow: prei
:arrow: selder
:arrow: wortel
:arrow: rammenas
:arrow: komkommer
:arrow: aubergine
:arrow: zuchini
Vergeet niet het geheel onderaan af te zomen met een bescheiden aanplant van trostomaten.

:oops: :oops: :oops:
Ah ok, zien dak dus bij hetzelfde product blijf dan. Geen komkommer of aubergine voor mijn 'landje' :( Zie dat er ergens iets wortel krijgt.... :?

Mieke 79
18 augustus 2003, 11:58
hehe, geen probleem. Als de bosbranden in Zuid-Frankrijk elk jaar opnieuw geblust geraken, dan lukt dat ook bij mij.....
Een kleine waarschuwing lijkt me hier passend.
Het jaar nadat een brand de akker verwoest, wordt dit uiterst vruchtbaar land. :oops:
http://users.pandora.be/Superstaaf/ultrastrongnl.gif

Binnen 9 maanden zullen er in het Oosten van de VS veel kindjes geboren worden. :D Ik wil hier ook es zo een mega-electriciteitspanne...

Georg
18 augustus 2003, 12:18
Of anders heb je het niet goed begrepen. Ik had het over drie kwartier non-stop in en uit schuiven...
8O Dat zie ik dan weer NIET zitten!
Exactly my point :D

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 12:20
Binnen 9 maanden zullen er in het Oosten van de VS veel kindjes geboren worden. :D Ik wil hier ook es zo een mega-electriciteitspanne...
Kan je in geval van electriciteitspanne nog uit de voeten met trilvrienden?
Of werkt dat niet op netspanning?
Lopen de frigo's met embryo's voor K.I. ook geen gevaar in geval van stroomtekort?
Je merkt het. Zo snel wordt je niet zwanger na een stroompanne. Ik bespeur eerder negatieve invloeden.......
:twisted: :P 8)

Mieke 79
18 augustus 2003, 12:33
Binnen 9 maanden zullen er in het Oosten van de VS veel kindjes geboren worden. :D Ik wil hier ook es zo een mega-electriciteitspanne...
Kan je in geval van electriciteitspanne nog uit de voeten met trilvrienden?
Of werkt dat niet op netspanning?
Lopen de frigo's met embryo's voor K.I. ook geen gevaar in geval van stroomtekort?
Je merkt het. Zo snel wordt je niet zwanger na een stroompanne. Ik bespeur eerder negatieve invloeden.......
:twisted: :P 8)

Euh, wat hebben trilvrienden te maken met zwangerschap? Die dingen werken trouwens meestal met batterijen. :D

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 12:37
Euh, wat hebben trilvrienden te maken met zwangerschap? Die dingen werken trouwens meestal met batterijen. :D
Bedankt voor het bijschaven mijner kennis.
Het is steeds verrijkend om info op te doen bij mensen met ervaring 'in the field'

Ik voel dat er blijkbaar nog heel wat schaafwerk aan mijn (sexuele) voorlichting te leveren valt.
Misschien eerst eens aan mijn internetverslaving remediëren. :?

Mieke 79
18 augustus 2003, 12:42
Ik voel dat er blijkbaar nog heel wat schaafwerk aan mijn (sexuele) voorlichting te leveren valt.
Misschien eerst eens aan mijn internetverslaving remediëren. :?


Awel, tzelfde hier, maar wat zei ik eerder?! Wanneer er een grote electriciteitspanne is, werken computers niet!

VEEEEEEEEL MEER TIJD VOOR PRAKTISCH BIJSCHAAFWERK. :D

Elle
18 augustus 2003, 13:11
Ik voel dat er blijkbaar nog heel wat schaafwerk aan mijn (sexuele) voorlichting te leveren valt.
Misschien eerst eens aan mijn internetverslaving remediëren. :?


Awel, tzelfde hier, maar wat zei ik eerder?! Wanneer er een grote electriciteitspanne is, werken computers niet!

VEEEEEEEEL MEER TIJD VOOR PRAKTISCH BIJSCHAAFWERK. :D

Voor zoiets maak je tijd, hé. Eerlijk gezegd, als ik kan kiezen tussen een zeer diep gesprek over vreemdelingenbeleid of sex, dan weet ik wat kiezen. :?

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 13:55
Voor zoiets maak je tijd, hé. Eerlijk gezegd, als ik kan kiezen tussen een zeer diep gesprek over vreemdelingenbeleid of sex, dan weet ik wat kiezen. :?
Hier volg ik je.
Vreemdelingenbeleid ligt me niet zo aan het hart.
Maar over het verdiepen van de democratie.............

Vergeet niet dat je praten veel langer kan volhouden dan sexen.
Je kan het zelfs in je slaap.
En tot op veel hogere leeftijd (mits adequaat vals gebit en hoorapparaat)

Mieke 79
18 augustus 2003, 14:04
Voor zoiets maak je tijd, hé. Eerlijk gezegd, als ik kan kiezen tussen een zeer diep gesprek over vreemdelingenbeleid of sex, dan weet ik wat kiezen. :?
Hier volg ik je.
Vreemdelingenbeleid ligt me niet zo aan het hart.
Maar over het verdiepen van de democratie.............

Vergeet niet dat je praten veel langer kan volhouden dan sexen.
Je kan het zelfs in je slaap.
En tot op veel hogere leeftijd (mits adequaat vals gebit en hoorapparaat)

Oké, maar wat is nu het leukst? Ook al is het minder lang vol te houden? :D
Electriciteitspanne dus! Dan is er niks anders te doen dan..... LEUK!

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 14:17
Oké, maar wat is nu het leukst? Ook al is het minder lang vol te houden? :D
Electriciteitspanne dus! Dan is er niks anders te doen dan..... LEUK!
Niks anders?
Amai, zo weinig fantasie!
Lekker slapen b.v.?
Wijn lazeren bij kaarslicht?
Kruiswoordpuzzel bij het licht van je eigen stroomgenerator?
Een boek lezen bij het licht van een knijpkat?

Enfin, ik heb er niet veel hoop in.
Mijn laatste voorstel zal wel verkeerdelijk begrepen worden als katje knijpen in het donker....... :?

Jorge
18 augustus 2003, 14:50
Sex is het enige essentiele in een relatie aangezien men dan pas van een relatie spreekt...vind ik. :wink:

Supe®Staaf
18 augustus 2003, 15:15
Sex is het enige essentiele in een relatie aangezien men dan pas van een relatie spreekt...vind ik. :wink:
8O 8O 8O
Ik heb een heel bijzondere relatie met mijn ouders, zij het volledig sexloos.
Dat zweer ik je op mijn eer van Voil Jeannet en mijn eerstecommuniezieltje.
:? :?: :(

Jorge
18 augustus 2003, 15:20
Sex is het enige essentiele in een relatie aangezien men dan pas van een relatie spreekt...vind ik. :wink:
8O 8O 8O
Ik heb een heel bijzondere relatie met mijn ouders, zij het volledig sexloos.
Dat zweer ik je op mijn eer van Voil Jeannet en mijn eerstecommuniezieltje.
:? :?: :(

:oops: Je m'excuse sincerement. Ik doelde uiteraard op een liefdesrelatie. :oops:

Dat je een sexloze relatie met je ouders hebt geloof ik best, maar als je begint te zweren op je eerstecommuniezieltje & er zelfs de Voil Jeannetten bij betrekt begin ik toch te twijfelen. :P :wink:

Elle
18 augustus 2003, 15:46
Sex is het enige essentiele in een relatie aangezien men dan pas van een relatie spreekt...vind ik. :wink:
Hehe, zeer eenvoudig dan hé. Den dag dat uwe 'fiere generaal' 'pietje plooi' wordt, dan heb je geen hoop meer op een liefdesrelatie..... :?
Het verschil tussen een relatie en een liefdesrelatie is nochtans oh zo overduidelijk........Love maybe? En dat hoeft niet enkel dmv sex bewezen worden. (let op: sex blijft natuurlijk fun :wink: ) Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Mieke 79
18 augustus 2003, 16:53
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Dat vind ik ook.
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D

Mieke 79
18 augustus 2003, 16:57
Dat zweer ik je op mijn eer van Voil Jeannet en mijn eerstecommuniezieltje.
:? :?: :(

Wie is er hier een Voil Jeannet? Met een superstaaf dan nog! :? :wink:

Pieterjan
18 augustus 2003, 17:03
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Dat vind ik ook.
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D

Ik bied me aan!

Mieke 79
18 augustus 2003, 20:38
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Dat vind ik ook.
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D

Ik bied me aan!

Ahzo! 8O
En voor wat? de knuffel, de warmte, de sex, de liefde, de kilometers rijden als iets tegenzit, de afwas, trilvriendje,...? :D :wink:

Pieterjan
18 augustus 2003, 21:08
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Dat vind ik ook.
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D

Ik bied me aan!

Ahzo! 8O
En voor wat? de knuffel, de warmte, de sex, de liefde, de kilometers rijden als iets tegenzit, de afwas, trilvriendje,...? :D :wink:

de knuffel..............JA!
de warmte.............JA!
de sex...................JA!
de liefde................JA!
afwas....................JA!
rijden....................NEE! (geen rijbewijs)
trilvriendje............Koning Albert?

Mieke 79
18 augustus 2003, 21:50
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Dat vind ik ook.
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D

Ik bied me aan!

Ahzo! 8O
En voor wat? de knuffel, de warmte, de sex, de liefde, de kilometers rijden als iets tegenzit, de afwas, trilvriendje,...? :D :wink:

de knuffel..............JA!
de warmte.............JA!
de sex...................JA!
de liefde................JA!
afwas....................JA!
rijden....................NEE! (geen rijbewijs)
trilvriendje............Koning Albert?

Ik ben geen experte maar die dingen noemen meestal iets als 'Tarzan' ofzo. Veel opwindender dan Koning Albert!
PS: de trein is altijd een beetje reizen. Da's mijn motto!

TomB
18 augustus 2003, 22:13
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

12. Drive 5 hours just to see you for 1.
Any guy who would drive five hours just to see a chick for one is an asshole. If every guy drove around for five hours just to spend one with their girlfriend, we'd fill up the air with so much pollution that we'd all choke on the exhaust, get cancer, and then bake under the sun while our lungs rupture and we slowly die from internal bleeding.

source: http://maddox.xmission.com/26_things.html

TomB
18 augustus 2003, 22:16
Je vriend die kilometers rijdt zonder morren omdat je er onderdoor zit en alles tegenzit, enkel en alleen om je bij te staan en je warmte te geven en te knuffelen, d�*t is ook een teken van liefde.

Dat vind ik ook.
Doeme, Elle, jouw verhalen doen me een beetje hunkeren... :wink: :D

Ik bied me aan!

Ahzo! 8O
En voor wat? de knuffel, de warmte, de sex, de liefde, de kilometers rijden als iets tegenzit, de afwas, trilvriendje,...? :D :wink:

de knuffel..............JA!
de warmte.............JA!
de sex...................JA!
de liefde................JA!
afwas....................JA!
rijden....................NEE! (geen rijbewijs)
trilvriendje............Koning Albert?

Ik ben geen experte maar die dingen noemen meestal iets als 'Tarzan' ofzo. Veel opwindender dan Koning Albert!
PS: de trein is altijd een beetje reizen. Da's mijn motto!

Pfft, hij wil zelfs den afwas doen. Daarmee valt er niet te concurreren. Enfin, als ge gewoon sex nodig hebt, ge weet mij wonen he Mie.

numarx
18 augustus 2003, 22:23
Mwaha, eten heeft ze elke dag nodig, seks niet. Ik win!

Pieterjan
18 augustus 2003, 22:27
Mwaha, eten heeft ze elke dag nodig, seks niet. Ik win!

ik heb het allemaal. Maar natuurlijk ben ik hier niet om respectloos een 'vrouwmensch' op te eisen. Ze heeft brains en kan zeker wel zelf een knoop doorhakken...

numarx
18 augustus 2003, 22:33
Jaja, playing the 'respect'-card... Doorzichtig, kerel!

Pieterjan
18 augustus 2003, 22:41
Jaja, playing the 'respect'-card... Doorzichtig, kerel!

respect? voor die slet? Van mijn leven niet ;)

Mieke 79
18 augustus 2003, 23:01
Jaja, playing the 'respect'-card... Doorzichtig, kerel!

respect? voor die slet? Van mijn leven niet ;)

Helaba! Wel een slet met brains hé... :wink: :lol:

Pieterjan
18 augustus 2003, 23:02
Ze heeft brains en kan zeker wel zelf een knoop doorhakken...

:p

TomB
18 augustus 2003, 23:37
Mwaha, eten heeft ze elke dag nodig, seks niet. Ik win!

OK, je mag alle dagen voor haar koken en ik zal gewoon af en toe binnenspringen om haar sexuele behoeften te bevredigen.

Sounds like we found a win-win situation.

Elle
18 augustus 2003, 23:56
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!

Mieke 79
19 augustus 2003, 00:04
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!

Elle, ik vind mezelf toch wel een beetje een goed doel zenne... op dat vlak toch. :wink:

Elle
19 augustus 2003, 00:15
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!

Elle, ik vind mezelf toch wel een beetje een goed doel zenne... op dat vlak toch. :wink:
Hmmm, ga ik ni op inpikken, want dan ga ik te grof worden..... :wink: die mannelijke oogjes zullen dat niet aankunnen, dan zullen ze nog sneller uitsterven en wat moeten we dan met onze lusten aanvangen.

PS: Mieke, moesten ze opeens allemaal doodvallen (de mannen) dan zal ik u wel helpen..... :wink: En vice versa of course...Deal?

Mieke 79
19 augustus 2003, 00:19
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!

Elle, ik vind mezelf toch wel een beetje een goed doel zenne... op dat vlak toch. :wink:
Hmmm, ga ik ni op inpikken, want dan ga ik te grof worden..... :wink: die mannelijke oogjes zullen dat niet aankunnen, dan zullen ze nog sneller uitsterven en wat moeten we dan met onze lusten aanvangen.

PS: Mieke, moesten ze opeens allemaal doodvallen (de mannen) dan zal ik u wel helpen..... :wink: En vice versa of course...Deal?

It's a deal. Binnen 125.000 jaar helpen we elkaar!

Mieke 79
19 augustus 2003, 00:24
Elle, ik vind mezelf toch wel een beetje een goed doel zenne... op dat vlak toch. :wink:
Hmmm, ga ik ni op inpikken, want dan ga ik te grof worden..... :wink: die mannelijke oogjes zullen dat niet aankunnen, dan zullen ze nog sneller uitsterven en wat moeten we dan met onze lusten aanvangen.


Neen, Groffe Elle, een goed doel betekent niet een wanhopig doel. :P 8)

Georg
19 augustus 2003, 11:05
't is toch opvallend dat als een vrouw over haar lusten praat, dat er dan onmiddellijk een hoop mannen hun ding aanbieden. Maar als een kerel over zijn lusten praat, haken de meeste vrouwen af. Emancipatie heet dat zeker? :lol:

Georg
19 augustus 2003, 11:21
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!

Elle, ik vind mezelf toch wel een beetje een goed doel zenne... op dat vlak toch. :wink:
Bij deze organiseer ik een collecte om Uwe Verleidelijkheid van een nieuwe trilvriend te voorzien :lol:

Mannen die een bijdrage willen leveren, stort uw zaad uit op rekeningnr. 69.69.69 , nationale Spermabank. :D

Pieterjan
19 augustus 2003, 11:33
Amai zeg, hoe mannen bij tijd en wijlen nogal opofferingsgezind kunnen zijn. :D Ze bieden zelfs de diensten van hunne piet aan voor 'het goeie doel'.....Allemaal gentlemen!

Elle, ik vind mezelf toch wel een beetje een goed doel zenne... op dat vlak toch. :wink:
Bij deze organiseer ik een collecte om Uwe Verleidelijkheid van een nieuwe trilvriend te voorzien :lol:

Mannen die een bijdrage willen leveren, stort uw zaad uit op rekeningnr. 69.69.69 , nationale Spermabank. :D

Bob de Bouwer heeft ook een drilvriend, maar denk je dat iemand een collecte heeft georganiseerd voor onze bouwmakker? Nee hoor!

http://home.hetnet.nl/~k69jet/Bouwvakkers%20kleurplaten_bestanden%5CBouwvakker%2 0met%20drilboor.gif

Elle
19 augustus 2003, 11:55
't is toch opvallend dat als een vrouw over haar lusten praat, dat er dan onmiddellijk een hoop mannen hun ding aanbieden. Maar als een kerel over zijn lusten praat, haken de meeste vrouwen af. Emancipatie heet dat zeker? :lol:
Wie haakt af? Ik haak ni af als gast over zijn lusten praat hoor. Ik help waar ik kan....Zal wel ook voor Mieke gelden hoor....

Georg
19 augustus 2003, 12:07
't is toch opvallend dat als een vrouw over haar lusten praat, dat er dan onmiddellijk een hoop mannen hun ding aanbieden. Maar als een kerel over zijn lusten praat, haken de meeste vrouwen af. Emancipatie heet dat zeker? :lol:
Wie haakt af? Ik haak ni af als gast over zijn lusten praat hoor. Ik help waar ik kan....Zal wel ook voor Mieke gelden hoor....
Waarmee nog maar eens is aangetoond dat de twee meest opvallende schoonheden in dit gezelschap bezwaarlijk nog gerekend kunnen worden tot de algemene middenmoot der vrouwenrijk. Gelukkig maar :D :D :D

:wink:

Mieke 79
19 augustus 2003, 12:44
't is toch opvallend dat als een vrouw over haar lusten praat, dat er dan onmiddellijk een hoop mannen hun ding aanbieden. Maar als een kerel over zijn lusten praat, haken de meeste vrouwen af. Emancipatie heet dat zeker? :lol:
Wie haakt af? Ik haak ni af als gast over zijn lusten praat hoor. Ik help waar ik kan....Zal wel ook voor Mieke gelden hoor....
Waarmee nog maar eens is aangetoond dat de twee meest opvallende schoonheden in dit gezelschap bezwaarlijk nog gerekend kunnen worden tot de algemene middenmoot der vrouwenrijk. Gelukkig maar :D :D :D

:wink:

Moesten de smileys er niet staan, zou ik maar moeilijk zeker zijn of dat een compliment is of niet... :wink: :D
Mieke is ook een fervent niet-afhaker!

Pieterjan
19 augustus 2003, 12:49
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)

Georg
19 augustus 2003, 12:54
Moesten de smileys er niet staan, zou ik maar moeilijk zeker zijn of dat een compliment is of niet... :wink: :D
Mieke is ook een fervent niet-afhaker!
Maar bewonderenswaardig subject mijner adoratie, gewoon is gemiddeld, en gemiddeld is niet goed hé ! :lol: :lol:

Georg
19 augustus 2003, 13:08
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)
Openheid van geest, mijn beste. Verbeelding, jonge vriend. Tenslotte wordt schoonheid niet bepaald door zij die ze draagt, maar door hij die ze bewondert...

Pieterjan
19 augustus 2003, 13:13
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)
Openheid van geest, mijn beste. Verbeelding, jonge vriend. Tenslotte wordt schoonheid niet bepaald door zij die ze draagt, maar door hij die ze bewondert...

Ik hou niet zo van die schoonheid-zit-van-binnen-zever :P

Georg
19 augustus 2003, 13:24
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)
Openheid van geest, mijn beste. Verbeelding, jonge vriend. Tenslotte wordt schoonheid niet bepaald door zij die ze draagt, maar door hij die ze bewondert...

Ik hou niet zo van die schoonheid-zit-van-binnen-zever :P
Ik had het dan ook niet over innerlijke schoonheid, die kan men enkel vaststellen. Maar de uiterlijke schoonheid is een kwestie van perceptie, niet van esthetiek. :wink:

Een korte ontdekkingstocht in de respectievelijke stud- en babe-ketens kan dit trouwens overtuigend demonstreren...

Elle
19 augustus 2003, 14:16
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)

Ik doe daar niet aan mee. Als ge mij wil zien, kunde mij heel het academiejaar in de voormiddagen vinden op: Laarbeeklaan 103, 1090 Jette. Just bring the drinks!!!

Elle
19 augustus 2003, 14:17
't is toch opvallend dat als een vrouw over haar lusten praat, dat er dan onmiddellijk een hoop mannen hun ding aanbieden. Maar als een kerel over zijn lusten praat, haken de meeste vrouwen af. Emancipatie heet dat zeker? :lol:
Wie haakt af? Ik haak ni af als gast over zijn lusten praat hoor. Ik help waar ik kan....Zal wel ook voor Mieke gelden hoor....
Waarmee nog maar eens is aangetoond dat de twee meest opvallende schoonheden in dit gezelschap bezwaarlijk nog gerekend kunnen worden tot de algemene middenmoot der vrouwenrijk. Gelukkig maar :D :D :D

:wink:
Mooi gezegd, maar ge vergeet dat wij power chicks zijn hé!!!! Die zijn nu eenmaal niet 'dertien in een dozijn'....

Elle
19 augustus 2003, 14:20
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)
Openheid van geest, mijn beste. Verbeelding, jonge vriend. Tenslotte wordt schoonheid niet bepaald door zij die ze draagt, maar door hij die ze bewondert...

Haha, zal mijn lief ook al een paar keer gezegd hebben (tegen zijn eigen) bij het wakker worden naast een ochtend-'face' en als ik een bad hair-day heb.....(kwestie van enige troost te vinden in zijn eigen woorden...)

Georg
19 augustus 2003, 14:20
't is toch opvallend dat als een vrouw over haar lusten praat, dat er dan onmiddellijk een hoop mannen hun ding aanbieden. Maar als een kerel over zijn lusten praat, haken de meeste vrouwen af. Emancipatie heet dat zeker? :lol:
Wie haakt af? Ik haak ni af als gast over zijn lusten praat hoor. Ik help waar ik kan....Zal wel ook voor Mieke gelden hoor....
Waarmee nog maar eens is aangetoond dat de twee meest opvallende schoonheden in dit gezelschap bezwaarlijk nog gerekend kunnen worden tot de algemene middenmoot der vrouwenrijk. Gelukkig maar :D :D :D

:wink:
Mooi gezegd, maar ge vergeet dat wij power chicks zijn hé!!!! Die zijn nu eenmaal niet 'dertien in een dozijn'....
Niet vergeten hoor. Dat was nu exactly my point :lol: :lol: :lol: :lol:

Georg
19 augustus 2003, 14:23
Heb jullie eigenlijk foto's? Zo ja, post die even ;) of schrik dat je op straat herkend zal worden? 8)
Openheid van geest, mijn beste. Verbeelding, jonge vriend. Tenslotte wordt schoonheid niet bepaald door zij die ze draagt, maar door hij die ze bewondert...

Haha, zal mijn lief ook al een paar keer gezegd hebben (tegen zijn eigen) bij het wakker worden naast een ochtend-'face' en als ik een bad hair-day heb.....(kwestie van enige troost te vinden in zijn eigen woorden...)
Eerder een kwestie van ingesteldheid eigenlijk. Ne mens moet overleven hé :D

George
19 augustus 2003, 21:39
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P

De Vliegende Hollander
19 augustus 2003, 22:01
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P

gna gna gna

Elle
19 augustus 2003, 22:37
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

TomB
19 augustus 2003, 23:10
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

Ik wel. Maar aan u kan ik hem niet uitleggen.

Thomas Hx
20 augustus 2003, 10:11
Zelf ik heb hem :D.

Vlaamse Leeuw
20 augustus 2003, 10:15
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

Ik heb hem ook ni. :?

Jorge
20 augustus 2003, 13:55
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

Ik heb hem ook ni. :?

Ma enfin, meent ge da nu of doet ge da gewoon om bij Elle te slijmen. :wink: :P

Georg
20 augustus 2003, 15:01
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

Ik heb hem ook ni. :?
Als in : lelijke vrouwen zijn gemakkelijker te scoren
Als in : een gat is een gat en een pik heeft geen ogen
Als in : dus vlag erover en schieten voor't vaderland

't is allemaal niet zo moeilijk, it just asks a male brain :D

Ik vind het wel een nogal denigrerend mopje, ik heb er al betere gezien...

Vlaamse Leeuw
20 augustus 2003, 15:07
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

Ik heb hem ook ni. :?
Als in : lelijke vrouwen zijn gemakkelijker te scoren
Als in : een gat is een gat en een pik heeft geen ogen
Als in : dus vlag erover en schieten voor't vaderland

't is allemaal niet zo moeilijk, it just asks a male brain :D

Ik vind het wel een nogal denigrerend mopje, ik heb er al betere gezien...

Nu heb ik hem wel.

Elle
20 augustus 2003, 20:03
Zal nog eens wast commentaar geven sè, http://www.domblondje.be/mig/albums/various/fokkesukke.gif
:P :P :P :P
Ik heb hem ni. :? :oops:

Ik heb hem ook ni. :?
Als in : lelijke vrouwen zijn gemakkelijker te scoren
Als in : een gat is een gat en een pik heeft geen ogen
Als in : dus vlag erover en schieten voor't vaderland

't is allemaal niet zo moeilijk, it just asks a male brain :D

Ik vind het wel een nogal denigrerend mopje, ik heb er al betere gezien...
Als 't da mor is.....

George
20 augustus 2003, 21:34
Als in : lelijke vrouwen zijn gemakkelijker te scoren
Als in : een gat is een gat en een pik heeft geen ogen
Als in : dus vlag erover en schieten voor't vaderland

't is allemaal niet zo moeilijk, it just asks a male brain :D

Ik vind het wel een nogal denigrerend mopje, ik heb er al betere gezien...
Als 't da mor is.....

Dat mor, das is eigenlijk ni zoemor dat.
Het mopje eigenlijk wel maar das zeer simplistisch, zoals de meeste mopjes en zeker de meeste cartoons.

Lelijke wijven zijn nu eenmaal niet gemakkelijker te versieren dan mooie meisjes. Te onzeker van zichzelf en vol complexen zodat ze bij de minste avances al argwaanend zijn, denken dat ze het doelwit van een weddenschap zijn of dat de betrokken gast, als die er wat deftig uitziet, wel andere ernsige gebreken heeft.
Een gat is geen gat, voor mij toch niet, zelfs niet puur voor de sex. Als ik het zuiver sexueel bezie, is het mooi of lelijk zijn ook van minder belang dan het ingaan op elkaars wensen en zo maximum sexueel te kunnen genieten. Het oog wil natuurlijk ook wat en als een geschikte sexpartner toevalig ook mooi is die extra stimulans mooi meegenomen. Liever een hete lelijke dan een ijskast van een babe. Voor de sex natuurlijk. Kijken doe ik liever naar een babe.

De vlag erover en schieten voor het vaderland??? kom nou, mond en tong inactief laten???

Natuurlijk zijn er voor een relatie meer factoren van belang.

Mieke 79
20 augustus 2003, 21:40
De vlag erover en schieten voor het vaderland??? kom nou, mond en tong inactief laten???


NEE! 8O

George
20 augustus 2003, 22:12
Jij begrijpt het Mieke :lol: :o :o 8O :lol: :lol: :wink:

Georg
21 augustus 2003, 10:28
Jij begrijpt het Mieke :lol: :o :o 8O :lol: :lol: :wink:
Voor de duidelijkheid : dat was de uitleg van het mopje, niet mijn persoonlijke visie. :wink:

Elle
22 augustus 2003, 09:50
Als in : lelijke vrouwen zijn gemakkelijker te scoren
Als in : een gat is een gat en een pik heeft geen ogen
Als in : dus vlag erover en schieten voor't vaderland

't is allemaal niet zo moeilijk, it just asks a male brain :D

Ik vind het wel een nogal denigrerend mopje, ik heb er al betere gezien...
Als 't da mor is.....

Dat mor, das is eigenlijk ni zoemor dat.
Het mopje eigenlijk wel maar das zeer simplistisch, zoals de meeste mopjes en zeker de meeste cartoons.

Lelijke wijven zijn nu eenmaal niet gemakkelijker te versieren dan mooie meisjes. Te onzeker van zichzelf en vol complexen zodat ze bij de minste avances al argwaanend zijn, denken dat ze het doelwit van een weddenschap zijn of dat de betrokken gast, als die er wat deftig uitziet, wel andere ernsige gebreken heeft.
Een gat is geen gat, voor mij toch niet, zelfs niet puur voor de sex. Als ik het zuiver sexueel bezie, is het mooi of lelijk zijn ook van minder belang dan het ingaan op elkaars wensen en zo maximum sexueel te kunnen genieten. Het oog wil natuurlijk ook wat en als een geschikte sexpartner toevalig ook mooi is die extra stimulans mooi meegenomen. Liever een hete lelijke dan een ijskast van een babe. Voor de sex natuurlijk. Kijken doe ik liever naar een babe.

De vlag erover en schieten voor het vaderland??? kom nou, mond en tong inactief laten???

Natuurlijk zijn er voor een relatie meer factoren van belang.
Amai zeg, dieeeeeeeeeep!!!!! :wink: Ik denk niet dat ik bij het uiterlijk van mijn partner stil sta. Ik vind het bekrompen en redelijk achterlijk om nog maar eisen te stellen op dat vlak. Aan mezelf echter..... ik ben een perfectionistje :oops:

George
25 augustus 2003, 02:23
Amai zeg, dieeeeeeeeeep!!!!! :wink: Ik denk niet dat ik bij het uiterlijk van mijn partner stil sta. Ik vind het bekrompen en redelijk achterlijk om nog maar eisen te stellen op dat vlak. Aan mezelf echter..... ik ben een perfectionistje :oops:

Zo diep ga ik niet hoor, heb het niet nagemeten maar verder dan de gemiddelde 18 cm kom ik niet. :roll: :oops: :P

numarx
25 augustus 2003, 09:08
heb het niet nagemeten
Leugenaar.

Georg
25 augustus 2003, 09:44
Amai zeg, dieeeeeeeeeep!!!!! :wink: Ik denk niet dat ik bij het uiterlijk van mijn partner stil sta. Ik vind het bekrompen en redelijk achterlijk om nog maar eisen te stellen op dat vlak. Aan mezelf echter..... ik ben een perfectionistje :oops:

Zo diep ga ik niet hoor, heb het niet nagemeten maar verder dan de gemiddelde 18 cm kom ik niet. :roll: :oops: :P
Dan zijt ge al ne gelukzak. Het gemiddelde schijnt 15 cm te zijn.

greetzz...

Mr. More than Average 8)

Mieke 79
25 augustus 2003, 11:01
Amai zeg, dieeeeeeeeeep!!!!! :wink: Ik denk niet dat ik bij het uiterlijk van mijn partner stil sta. Ik vind het bekrompen en redelijk achterlijk om nog maar eisen te stellen op dat vlak. Aan mezelf echter..... ik ben een perfectionistje :oops:

Zo diep ga ik niet hoor, heb het niet nagemeten maar verder dan de gemiddelde 18 cm kom ik niet. :roll: :oops: :P
Dan zijt ge al ne gelukzak. Het gemiddelde schijnt 15 cm te zijn.

greetzz...

Mr. More than Average 8)

Pffff... voor meiskes telt de kwantiteit niet, maar de kwaliteit. :wink:

dejohan
25 augustus 2003, 11:08
Amai zeg, dieeeeeeeeeep!!!!! :wink: Ik denk niet dat ik bij het uiterlijk van mijn partner stil sta. Ik vind het bekrompen en redelijk achterlijk om nog maar eisen te stellen op dat vlak. Aan mezelf echter..... ik ben een perfectionistje :oops:

Zo diep ga ik niet hoor, heb het niet nagemeten maar verder dan de gemiddelde 18 cm kom ik niet. :roll: :oops: :P
Dan zijt ge al ne gelukzak. Het gemiddelde schijnt 15 cm te zijn.

greetzz...

Mr. More than Average 8)

Pffff... voor meiskes telt de kwantiteit niet, maar de kwaliteit. :wink:

Ik heb dat nu al zoveel gehoord dat ik het niet meer geloof :) .

Georg
25 augustus 2003, 12:35
Pffff... voor meiskes telt de kwantiteit niet, maar de kwaliteit. :wink:
Juist, en de kwaliteit wordt in de breedte gemeten, niet in de lengte :P

Toch grappig eigenlijk dat mannen bezeten zijn over de maten, terwijl het eigenlijk de werking is die telt. Je zou bijna denken dat ze toch iets vrouwelijks hebben :p

:wink:

Mieke 79
25 augustus 2003, 13:20
Toch grappig eigenlijk dat mannen bezeten zijn over de maten, terwijl het eigenlijk de werking is die telt. Je zou bijna denken dat ze toch iets vrouwelijks hebben :p

:wink:

Hihi, de ijdeltuiten! :D

Het Skill Effect
25 augustus 2003, 19:10
En ondertussen lullen we hier deze topic omver terwijl ze eigenlijk over niks ging.
Je moet ergens je plezier uithalen. :silly: :lol:

Ben gewoon curieus hoeveel mensen hiernaar komen kijken.

Antwoorden "on topic" mag hoor maar hoeft niet.

George
25 augustus 2003, 23:13
En ondertussen lullen we hier deze topic omver terwijl ze eigenlijk over niks ging.
Je moet ergens je plezier uithalen. :silly: :lol:

Moet kunne

heb het niet nagemetenLeugenaar.

Ik lieg nooit, da mag nie van mijn mama. Maar ik beloof dat als ik hem nog eens recht krijg en er een meetlat in de buurt is dat ik het zal nameten.
Dan zijt ge al ne gelukzak. Het gemiddelde schijnt 15 cm te zijn.
Ik had eens gehoord dat het gemiddelde 18cm was. Maarja welk gemiddelde? Europees of wereldgemiddelde. 't schijnt dat de aziaten niet zo groot geschapen zijn en die zijn met veel, zwarten hebben doorgaans een grotere worst in hun broek en die zijn ook wel met veel maar hoe liggen die verhoudingen ???
Pffff... voor meiskes telt de kwantiteit niet, maar de kwaliteit.
Meestal wel ja al zijn er ook wel die de lengte belangrijk vinden. Ieder z'n goesting. Ik trek me er in elk geval niets van aan. Trouwens, als het op lengte en dikte aankomt, zuiver technisch gezien kunnen de mannen het toch niet halen van de kunststof exemplaren. Hoeveel mannen beschikken bovendien dan nog eens over al die extra's. Vibreren en roteren tegen verschillende snelheden, een extra aanhangsel dat apart kan bewegen om de clitoris te stimuleren enz. Welke man past trouwens in een handtas? Natuurlijk hebben de mannen andere voordelen maar dat laat ik hier aan de meisjes om die te bejubelen. Het ego van ons mannen wil ook wel eens gestreeld worden. :lol: :lol: :lol:

pwvb
3 oktober 2003, 04:01
Amai zeg, dieeeeeeeeeep!!!!! :wink: Ik denk niet dat ik bij het uiterlijk van mijn partner stil sta. Ik vind het bekrompen en redelijk achterlijk om nog maar eisen te stellen op dat vlak. Aan mezelf echter..... ik ben een perfectionistje :oops:

Zo diep ga ik niet hoor, heb het niet nagemeten maar verder dan de gemiddelde 18 cm kom ik niet. :roll: :oops: :P

Pffff mietje 8) 8) 8) 8) 8) :wink:

toccata
21 juni 2008, 23:22
Toffe draad titel:-D

Dronkoers
21 juni 2008, 23:25
Toffe draad titel:-D

Zonder foto's :-(

Andro
21 juni 2008, 23:36
Zonder foto's :-(

...en filmpjes.

Zwartengeel
21 juni 2008, 23:41
En geen enkele reactie van het heet-manneken in deze draad. Niet te geloven gewoon...

Kazan
22 juni 2008, 10:26
'Sex' is met 'ks': 'Seks' moet het dus zijn.

toccata
22 juni 2008, 10:38
'Sex' is met 'ks': 'Seks' moet het dus zijn.

Ge hebt de essentie vd draad niet door denk ik

Kazan
22 juni 2008, 10:40
Ge hebt de essentie vd draad niet door denk ik

Is er een essentie?

Dronkoers
22 juni 2008, 11:15
Tetten! :cheer:

Kazan
22 juni 2008, 11:54
Tetten! :cheer:

Is dat nu de essentie?

Dronkoers
22 juni 2008, 11:59
Is dat nu de essentie?

Wat is een essentie? ;-)

Kazan
22 juni 2008, 12:00
Wat is een essentie? ;-)

Dat vraag ik me nu ook al de hele tijd af.;-)

Dronkoers
22 juni 2008, 12:19
Dat vraag ik me nu ook al de hele tijd af.;-)

We zullen het eens aan iemand anders vragen ;-)