PDA

View Full Version : Ouders die de "je" vorm gebruiken TOV hun kinderen.


Bhairav
24 juni 2006, 18:43
AAAAAAAARGH!!!!:x :evil:
Hoe BELACHELIJK!!! Beseffen die ouders dat dan ni? Echt zo van die halve kleuterleid(st)ers. Ik heb mijn buren zonet tegen hun kleine zo beziggehoord. Komt bijzonder geprogrameerd over, waarvan ik mij kan voorstellen dat DAT nu juist is wat mensen aan zo'n gehuppeldepup waarderen.
Wie deelt mijn ergernis? Wie niet?

Patriot!
24 juni 2006, 18:54
Ik deel uw ergernis, ja.

Bhairav
24 juni 2006, 18:56
"Mauwroowtjeuh... dat mag jij niet doen".
Jawatte zeg. (Tegen de nam mauro heb ik niks, maar bekt zo lekker met zo'n accent)

Patriot!
24 juni 2006, 18:57
Waarom hebt gij daar niks tegen?

PAJOT
24 juni 2006, 19:09
"Mauwroowtjeuh... dat mag jij niet doen".
Jawatte zeg. (Tegen de nam mauro heb ik niks, maar bekt zo lekker met zo'n accent)in plaats van dat kind af te rossen en een week zonder eten te zetten. Hoe bourgeois !!

Flippend Rund
24 juni 2006, 19:15
AAAAAAAARGH!!!!:x :evil:
Hoe BELACHELIJK!!! Beseffen die ouders dat dan ni? Echt zo van die halve kleuterleid(st)ers. Ik heb mijn buren zonet tegen hun kleine zo beziggehoord. Komt bijzonder geprogrameerd over, waarvan ik mij kan voorstellen dat DAT nu juist is wat mensen aan zo'n gehuppeldepup waarderen.
Wie deelt mijn ergernis? Wie niet?

bhairav, ik wil dat je nu je kamer gaat opruimen. Ik dacht dat we duidelijke afspraken hadden gemaakt. Daarna mag je een kwartuurtje naar tv kijken.

Flippend Rund
24 juni 2006, 19:17
en ze heten altijd Seppe, of Robbe of Jelle of zoiets

Bhairav
24 juni 2006, 19:34
bhairav, ik wil dat je nu je kamer gaat opruimen. Ik dacht dat we duidelijke afspraken hadden gemaakt. Daarna mag je een kwartuurtje naar tv kijken.
Inderdaad. Goed verwoord... Gelukkig dat ik zo niet opgevoed was.
Het creëert zo'n ijskoude sfeer... :(

van Maerlant
24 juni 2006, 19:47
Je/jij zeggen tegen uw kinderen is achterlijk.

Bhairav
24 juni 2006, 19:51
Inderdaad.
En voor mij draait het niet om het al dan niet Vlaams genoeg zijn, het is de mentaliteit erachter.

Bhairav
24 juni 2006, 19:51
(Oops, twee keer)

Proletariër
24 juni 2006, 19:52
8O ouders die beleefd zijn tegen hun kroost!
8O het respect tov hun eigen bloed!
8O de lef tov de gehele maatschappij!

Bhairav
24 juni 2006, 19:56
Moet dat echt op zo'n seuterige manier allemaal?

Proletariër
24 juni 2006, 19:59
Moet dat echt op zo'n seuterige manier allemaal?
als gij seuterig moogt komen doen hier, waarom zou een ander dat niet tegen zijn/haar kinderen mogen doen?

Bhairav
24 juni 2006, 20:13
Ik doe ni seuterig. Ik rook wiet. :(

van Maerlant
24 juni 2006, 20:13
als gij seuterig moogt komen doen hier, waarom zou een ander dat niet tegen zijn/haar kinderen mogen doen?

Verdomme, dat noemen ze 'owned'.

van Maerlant
24 juni 2006, 20:13
Ik doe ni seuterig. Ik rook wiet. :(

Als ge dat enkel en alleen rookt om u te bewijzen, is het maar zielig ^^

Bhairav
24 juni 2006, 20:40
Uiteraard is dat de reden niet, maar tegenover een forum vol millitante seuten is dat wel het geval.

Bhairav
24 juni 2006, 20:41
Verdomme, dat noemen ze 'owned'.
Dat is alleen owned als ge de amerikaanse "easy thinking" volgt. EN aangezien ik dat niet doe maakt u zich compleet belachelijk tegenover mij. Schaamt gij u niet?

van Maerlant
24 juni 2006, 20:48
Dat is alleen owned als ge de amerikaanse "easy thinking" volgt. EN aangezien ik dat niet doe maakt u zich compleet belachelijk tegenover mij. Schaamt gij u niet?
Waarom zou ik mij schamen tegenover een wannabe-rebel, wiens enige bezigheid is op de computer van mama en papa de trol spelen op een forum? :lol: Ge choqueert niemand, jongen :rofl:

BigF
24 juni 2006, 21:22
Uw kinderen met mijnheer of mevrouw aanspreken, dat is pas belachelijk.

BitterSweet
24 juni 2006, 21:38
Pappa; Hei bhairav get oe poete weiral ni afgekeust aon de mat!

Bhairav; Hei auwe zeiksmoel k'zal ze seves is oep a bakkes slaoge

Mamma:Maar Bhairafje je weet toch dat pappa invalide is,van de vorige keer dat je hem van de trap hebt geholpen.

Bhairav
24 juni 2006, 22:51
Waarom zou ik mij schamen tegenover een wannabe-rebel, wiens enige bezigheid is op de computer van mama en papa de trol spelen op een forum? :lol: Ge choqueert niemand, jongen :rofl:
Waarom wannabe? Ik BEN dat toch?:-(

Proletariër
24 juni 2006, 23:06
:rofl:

baarle
24 juni 2006, 23:10
een forum vol millitante seuten

Leuk...

Jazeker
25 juni 2006, 01:11
AAAAAAAARGH!!!!:x :evil:
Hoe BELACHELIJK!!! Beseffen die ouders dat dan ni? Echt zo van die halve kleuterleid(st)ers. Ik heb mijn buren zonet tegen hun kleine zo beziggehoord. Komt bijzonder geprogrameerd over, waarvan ik mij kan voorstellen dat DAT nu juist is wat mensen aan zo'n gehuppeldepup waarderen.
Wie deelt mijn ergernis? Wie niet?

Wa kan u dat eigenlijk schelen?

Jazeker
25 juni 2006, 01:12
Uw kinderen met mijnheer of mevrouw aanspreken, dat is pas belachelijk.

:-D

Jazeker
25 juni 2006, 01:13
Uiteraard is dat de reden niet, maar tegenover een forum vol millitante seuten is dat wel het geval.

stoer

Metternich
25 juni 2006, 01:31
Uiteraard is dat de reden niet, maar tegenover een forum vol millitante seuten is dat wel het geval.

Al een orgasme gehad van uzelf te bewijzen tegenover militante seuten?

Bhairav
25 juni 2006, 07:44
Neen, te weinig uitdaging hier.

Bhairav
25 juni 2006, 07:45
Wa kan u dat eigenlijk schelen?
Genoeg om erover te beginnen. Ik durf wedden dat gij ook zo'n "JE"-ouder zijt.

van Maerlant
25 juni 2006, 10:37
Waarom wannabe? Ik BEN dat toch?:-(

Nee. Zoals ik al zei, zijt gij niet meer dan een zielige wannabe, die zich stoer voelt wanneer hij vanachter zijn computerschermpje de mensen op de zenuwen probeert te werken. Spijtig genoeg mislukt dat, hé :lol:

Jazeker
25 juni 2006, 13:17
Genoeg om erover te beginnen. Ik durf wedden dat gij ook zo'n "JE"-ouder zijt.

Ja hoor. Tegen al mijn 20 kinderen.

van Maerlant
25 juni 2006, 13:21
Hij is echt wel grappig, hé. Het is steeds opnieuw lachen met die pseudo-rebelletjes :lol:

Supe®Staaf
25 juni 2006, 15:03
AAAAAAAARGH!!!!:x :evil:
Hoe BELACHELIJK!!! Beseffen die ouders dat dan ni? Echt zo van die halve kleuterleid(st)ers. Ik heb mijn buren zonet tegen hun kleine zo beziggehoord. Komt bijzonder geprogrameerd over, waarvan ik mij kan voorstellen dat DAT nu juist is wat mensen aan zo'n gehuppeldepup waarderen.
Wie deelt mijn ergernis? Wie niet?Nu je het zegt........

C uit W
25 juni 2006, 15:10
Wat is er mis met je?

Bhairav
25 juni 2006, 15:16
Hij is echt wel grappig, hé. Het is steeds opnieuw lachen met die pseudo-rebelletjes :lol:
Zijde gij nen echte?

Bhairav
25 juni 2006, 15:17
Nee. Zoals ik al zei, zijt gij niet meer dan een zielige wannabe, die zich stoer voelt wanneer hij vanachter zijn computerschermpje de mensen op de zenuwen probeert te werken. Spijtig genoeg mislukt dat, hé :lol:
Ik probeer dat helemaal niet. Dat lukt. Ni bij u misschien, maar bij anderen zeker wel.

van Maerlant
25 juni 2006, 15:23
Zijde gij nen echte?

Nen echte rebel? Nah, ik doe gewoon wa ik wil, en meer ni..

van Maerlant
25 juni 2006, 15:24
Ik probeer dat helemaal niet. Dat lukt. Ni bij u misschien, maar bij anderen zeker wel.

Een paar uitzonderingen kunt ge misschien kwaad krijgen, ja :lol: Op dees forum is daar niet veel moeite voor nodig.

Proletariër
26 juni 2006, 04:45
Ik probeer dat helemaal niet. Dat lukt. Ni bij u misschien, maar bij anderen zeker wel.
nu krijgt hij nog grootheidswaanzin ook, spreekt over zichzelf in meervoud.
:lol:

Bhairav
26 juni 2006, 06:28
Wat heeft dat met grootheidswaanzin te zien?

Proletariër
26 juni 2006, 07:21
issie te moelijk om te snappen dan?

Bhairav
26 juni 2006, 09:10
Neen, ik volg uw redenering wel. Alleen ni akkoord mee.
Hoe waant gij uzelf trouwens?

ossaert
26 juni 2006, 10:15
AAAAAAAARGH!!!!:x :evil:
Hoe BELACHELIJK!!! Beseffen die ouders dat dan ni? Echt zo van die halve kleuterleid(st)ers. Ik heb mijn buren zonet tegen hun kleine zo beziggehoord. Komt bijzonder geprogrameerd over, waarvan ik mij kan voorstellen dat DAT nu juist is wat mensen aan zo'n gehuppeldepup waarderen.
Wie deelt mijn ergernis? Wie niet?

Het kan me eerlijk gezegd geen moer schelen, maar ik erger me wel aan de inconsequentie die sommige kinderen/ouders erop na houden. Je krijgt dan van die schizofrene gevallen die dan 'gij bent', soms zelfs 'wie bende gij' gaan zeggen in plaats van 'jij bent' of 'gij zijt'. Dat is pas ergerlijk...

Bhairav
26 juni 2006, 11:20
In Antwerpen hoorde da veel.

Lof der Zotheid
26 juni 2006, 13:10
Inderdaad. Goed verwoord... Gelukkig dat ik zo niet opgevoed was.
Het creëert zo'n ijskoude sfeer... :(

Waart gij überhaupt opgevoed?8O :twisted:

Lof der Zotheid
26 juni 2006, 13:13
Hij is echt wel grappig, hé. Het is steeds opnieuw lachen met die pseudo-rebelletjes :lol:

Eigenlijk is Bhairav de kwaadste niet:twisted: . Met al zijn pseudo - anarchistische, seuterige, zogenaamd militante grootspraak tussen twee fictieve porties wiet, kunt ge d'r toch eens goed mee lachen:twisted: ... Da's meer dan wat ge van sommige anderen hier kunt zeggen...

van Maerlant
26 juni 2006, 13:23
Tja, zonder het te willen, zorgt hij inderdaad voor de komische noot :lol:

Bhairav
26 juni 2006, 13:56
Wie zegt dat ik dat niet wil?
Ik spot idd met anarchisme, maar ik BEN er ook een. Dat was van in het begin mijn bedoeling, en typisch dat rechtsen dat nog niet doorhebben.
Ik word bijvoorbeeld nog steeds tegelijk ongevaarlijk onder moeders rokken gezien, en tegelijk als een rotte appel in de samenleving die best opgesloten zit en wat weet ik allemaal...

Ambiorix
26 juni 2006, 14:05
Ik doe ni seuterig. Ik rook wiet. :(
ma het coole is eraf als ge dat tegen iedereen zegt. Ge moet dat gewoon dóen.

Ambiorix
26 juni 2006, 14:06
AAAAAAAARGH!!!!:x :evil:
Hoe BELACHELIJK!!! Beseffen die ouders dat dan ni? Echt zo van die halve kleuterleid(st)ers. Ik heb mijn buren zonet tegen hun kleine zo beziggehoord. Komt bijzonder geprogrameerd over, waarvan ik mij kan voorstellen dat DAT nu juist is wat mensen aan zo'n gehuppeldepup waarderen.
Wie deelt mijn ergernis? Wie niet?
idd.

Bhairav
26 juni 2006, 14:16
ma het coole is eraf als ge dat tegen iedereen zegt. Ge moet dat gewoon dóen.
Maar ik DOE dat ook!!! :(

van Maerlant
26 juni 2006, 14:19
Stop dan met erover te zagen, niet echt anarchistisch hoor :lol:
KIJK NAAR MIJ, IK ROOK WIET, BEN IK NU AL ANARCHIST?

Proletariër
26 juni 2006, 14:57
ik rook niets, ben ik dan niet cewl? :(

C uit W
26 juni 2006, 15:00
ik rook niets, ben ik dan niet cewl? :(Je riekt, da's al iets ;-)

Lof der Zotheid
26 juni 2006, 15:31
Wie zegt dat ik dat niet wil?
Ik spot idd met anarchisme, maar ik BEN er ook een. Dat was van in het begin mijn bedoeling, en typisch dat rechtsen dat nog niet doorhebben.
Ik word bijvoorbeeld nog steeds tegelijk ongevaarlijk onder moeders rokken gezien, en tegelijk als een rotte appel in de samenleving die best opgesloten zit en wat weet ik allemaal...

Wel, dat is het 'm juist: gij zijt een rotte appel in de samenleving en tegelijkertijd ongevaarlijk onder moeders rokken.:twisted: :twisted: :twisted: