PDA

View Full Version : Morgen Werchter


van Maerlant
28 juni 2006, 12:07
Wie gaat? (meerkeuze)

van Maerlant
28 juni 2006, 12:51
woessies :)

Zeno!
28 juni 2006, 13:03
Waar is de mogelijkheid "ik ga de volle 4 dagen"?? :roll:

Over woessie gesproken ;-)

Lof der Zotheid
28 juni 2006, 13:15
Veel te luidruchtig en te druk. Bovendien is dat georganiseerde lawaai moeilijk muziek meer te noemen...

van Maerlant
28 juni 2006, 13:49
Waar is de mogelijkheid "ik ga de volle 4 dagen"?? :roll:

Over woessie gesproken ;-)

Het is meerkeuze eh. Zoals ge ziet heb ik ze allemaal aangeduid.

Duvelke
28 juni 2006, 14:06
ow, dan heb ik verkeerd aangeduid, ik ga ook de vier dagen. Kvertrek vanavond al se, feesje bouwen met wa pinten en tulpen voor de inkom van de kamping.
Ga dikke feest worden!

Pietje
28 juni 2006, 14:09
Veel te luidruchtig en te druk. Bovendien is dat georganiseerde lawaai moeilijk muziek meer te noemen...

Dat zal jouw moeder waarschijnlijk ook wel gezegd hebben toen jij vroeger "plaatjes speelde".

vjeeke
28 juni 2006, 14:10
niet mijn ding

Duvelke
28 juni 2006, 14:16
Veel te luidruchtig en te druk. Bovendien is dat georganiseerde lawaai moeilijk muziek meer te noemen...
Smaken verschillen e ;-)

Lof der Zotheid
28 juni 2006, 14:51
Dat zal jouw moeder waarschijnlijk ook wel gezegd hebben toen jij vroeger "plaatjes speelde".

Pech! Ik speelde vroeger geen plaatjes:-P !

Lof der Zotheid
28 juni 2006, 14:53
Smaken verschillen e ;-)

Natuurlijk;-) ! Wie ernaartoe wil gaan en er zich amuseren kan, mag dat voor mijn part gerust doen. Het is gewoon niets voor mij. Wie dat wel plezant vindt, kan daar zeker naartoe gaan.;-)

vrijevlaming
28 juni 2006, 18:29
ik heb een kaart voor vier dagen, maar ik ga er maar drie. Morgen zit ik nog met mijn eindwerkverdediging en met zuip- en eetfestijn in school. Dus tzal vrijdagmorgen zijn tegen dat ik aanzet.

ingenious
28 juni 2006, 18:44
oei, ook verkeerd gestemd. ik vertrek morgen na mijn laatste examen. maar dus eerst nog blokken. :-(

BigF
28 juni 2006, 18:48
oei, ook verkeerd gestemd. ik vertrek morgen na mijn laatste examen. maar dus eerst nog blokken. :-(
Succes!!
;-)

PollyCorrect
29 juni 2006, 19:10
Voor degenen die er geweest zijn: laat ons aub weten hoe het was.

Ben benieuwd.

Fonske
29 juni 2006, 21:35
Niemand naar Couleur Café?

PollyCorrect
29 juni 2006, 22:05
Nee, niet naar Couleur Café.. wordt me een ietsje te groots ;) Jij wel, Fonske?

Voor wie ervan houdt:

NU op www.rockwerchter.be : LIVE Red Hot Chili Peppers. Hij heeft prachtig verzorgd haar, die Anthony Kiedis!!

http://ms.skynet.be/festivals2006/werchter/hi/index.php?quality=hi

Tantist
30 juni 2006, 07:47
Waar is de mogelijkheid "ik ga de volle 4 dagen"?? :roll:

Ge vinkt dan nog een vakske aan en nog een en nog een en DAN PAS op de knop duwen.

FISHERMAN
30 juni 2006, 08:24
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

Tantist
30 juni 2006, 12:34
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

Al die nazi's op Werchter zeg.

Nee serieus, VL² op Werchter? Tof!

PetSel
30 juni 2006, 14:26
Ik ga nu ongeveer vertrekken. Mijn favo voor dit jaar zal DEPECHE MODE zijn.
En natuurlijk 2 many dj's :)

Dus voor alle duidelijkheid => dag 2 , 3 , 4

PetSel
30 juni 2006, 14:30
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

Wat is daar mis mee? Het is tenslotte in Vlaanderen :roll:
Je maakt van een mier een olifant?

baarle
30 juni 2006, 14:30
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ha.....

Nu heb ik hier op het forum al veel onnozelheid gelezen, maar dit slaat toch wel alle records van puberale zieligheid. Het menneke wil niet meer naar Werchter omdat er een standje staat dat niet van zijn gedacht is. Woeha!

PetSel
30 juni 2006, 14:31
Al die nazi's op Werchter zeg.

Nee serieus, VL² op Werchter? Tof!

Vorig jaar was het wel leuk anders met Rammstein :-P

PetSel
30 juni 2006, 14:32
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ha.....

Nu heb ik hier op het forum al veel onnozelheid gelezen, maar dit slaat toch wel alle records van puberale zieligheid. Het menneke wil niet meer naar Werchter omdat er een standje staat dat niet van zijn gedacht is. Woeha!

Indeed :lol: .
En dat wilt dan naar Werchter gaan.
Blijft dan thuis eh man !!!! :lol:

Ik had ook zo'n probleem.
Ik wou een Jupiler stand ipv een Stella Artois , maar ze wouden niet. Ik bleef ook thuis rofl.

NOT

baarle
30 juni 2006, 14:35
Indeed :lol:

Tijd voor een comité "Werchter geen tweede Nurenberg".

Tjonge, tjonge, tjonge, wat een genieën hier rondlopen...

baarle
30 juni 2006, 14:36
Ik wou een Jupiler stand ipv een Stella Artois , maar ze wouden niet. Ik bleef ook thuis rofl.

:-)

PetSel
30 juni 2006, 14:38
Tijd voor een comité "Werchter geen tweede Nurenberg".

Tjonge, tjonge, tjonge, wat een genieën hier rondlopen...

Waar begin jij nu over? :-)
Ik ben geen Vlaams Belanger hoor of neo- plazi.

baarle
30 juni 2006, 14:40
Waar begin jij nu over? :-)
Ik ben geen Vlaams Belanger hoor of neo- plazi.

Vlaams Belang? Als het dat maar was...

Vlaanderen Vlagt was verantwoordelijk voor de vlaggen op de Reichstage in Nurenburg, wist je dat niet? En men zegt dat zij ook vlaggen leverden aan de nazikampen in Polen.

PetSel
30 juni 2006, 14:47
Vlaams Belang? Als het dat maar was...

Vlaanderen Vlagt was verantwoordelijk voor de vlaggen op de Reichstage in Nurenburg, wist je dat niet? En men zegt dat zij ook vlaggen leverden aan de nazikampen in Polen.

Ahzo, tjah daarvoor ga ik mijn werchter niet laten.
Maar ik ga nu vertrekken.
Tot volgende week 8)

Pietje
1 juli 2006, 11:14
Niemand naar Couleur Café?

Toen ik nog in Brussel woonde ging ik elk jaar. Morgen toch eens Tracy Chapman (http://www.about-tracy-chapman.net/) gaan bewonderen. 8)

PollyCorrect
1 juli 2006, 19:52
Ik volg Werchter via adsl:

http://ms.skynet.be/festivals2006/werchter/hi/ondemand.php?quality=hi&streamlink=mms://wm.streampower.be/adsl.be/werchter2006/concerts/matisyahu.wmv#

ONWIJSCH GOETH!!

stonaar
1 juli 2006, 19:57
ik vind da iets voor marginalen ...

Doet me denken aan sommige marginalen die op vakantie gaan. Normale mens spaart voor zijn vakantie, en gaat naar een degelijk hotel en relaxt heel de week. Wat doen sommige marginalen? Camperen met 120 man, maken zelf hun eten klaar, douchen in erbarmelijke omstandigheden, ...

Scarabaeida
1 juli 2006, 21:14
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

Wat een flutreden. Heb jij het over dat verkoopstandje met Vlaamse vlaggen...? Kan je dat niet negeren... zo triviaal, zeg.

PollyCorrect
1 juli 2006, 23:22
Nu op Werchter: Sigur Ros uit Ijsland.

Prachtig!

http://ms.skynet.be/festivals2006/werchter/hi/marquee.php?quality=hi#

Scarabaeida
1 juli 2006, 23:26
Oh wat haat ik Telenet momenteel. De lo-quality stream hapert hier nogal wat, vast omdat de rest (i.e. Belgacom-surfers) volop van Sigur Rós aan het genieten is. Lucky bastards! :evil:

PollyCorrect
1 juli 2006, 23:29
ja, het is echt goed joh!
met belgacom adsl dan wel.. :s
kende je sigur Ros dan al?

Ik ontdek toevallig, en ben blij dat muziek me nog kan verbazen!
Zo vreemd, zo mysterieus, hoe hij zijn gitaar bespeelt met een strijkstok zoals een viool, en dan die stem. Heel mooi.

PollyCorrect
1 juli 2006, 23:30
PS: ja op de sigur ros site zijn ze ook al aan het klagen... :(

ik zal je telepatisch wat door-viben.

PollyCorrect
1 juli 2006, 23:35
Ze zijn potdome met z'n twaalven!
Net zo gaaf als... pakweg Arcade Fire ongeveer.

PS: ze gaven nét hun bisnummer maar dat is niet meer te zien of horen op de site..

Scarabaeida
1 juli 2006, 23:36
Ik kende Sigur Rós oppervlakkig en keurde ze toen goed. Echt navertellen van wat ik toen hoorde kan ik niet meer... Jammer dat de stream het laat afweten. Nu zal ik illigaal moeten downloaden, wat niet naar mijn principes is.

Ze hebben dit jaar een buitengewoon goed programma, vind ik. Het is enorm jammer dat ik wegens de proclamaties geen ticket voor Werchter kon halen dit jaar. :-(

PollyCorrect
1 juli 2006, 23:39
LOLOLOL. Tsja... dat zal wel MOéten nu. Nu moet iedereen weer naar die interviews luisteren ipvhet bisnummer :(

er is een http://www.sigur-ros.co.uk/board/viewthread.php?tid=21099
messageboard. Die mensen klagen ook allemaal dat het niet lukte.

PollyCorrect
1 juli 2006, 23:41
oh shit zeg van die procla. :( Het programma van Werchter is idd sterk dit jaar.

Mijn zoon is zijn rapport niet gaan halen - ookal heeft hij herexamens. Hij zit te geniéten als een gek daar!!

PS: die kat en dat konijn, zijn die écht beide siamees? Leuke foto.

Scarabaeida
1 juli 2006, 23:43
PS: die kat en dat konijn, zijn die écht beide siamees? Leuke foto

Ik had die foto anderhalf jaar geleden op mijn harde schijf, en ik heb er mijn avatar van gemaakt. Ik weet verder niet waar ik het vandaan heb.
Hier is nog een andere foto van dezelfde voor mij onbekende fotograaf. ;)


http://home.tiscali.be/joke1/Neme4/cat-rabbit.jpg


Over Sigur Rós: live klinken ze vast beter dan op de radio/videoclip. Ik weet dat ze enorm populair zijn in hun land van herkomst, IJsland. Ze zingen ook voor�*l in het IJslands. Of je het verstaat of niet de muziek is krachtig genoeg om je op de emotionele golflengte te brengen.


Mijn zoon is zijn rapport niet gaan halen - ookal heeft hij herexamens. Hij zit te geniéten als een gek daar!!



En jij hebt het te druk of kon niet voorspellen dat je vrij kon hebben tegen dat het zover werd? Dat je zoon veel succes heeft met zijn herexamen, hoe dan ook.

Zeno!
3 juli 2006, 10:57
Ik ben dood

Djiezes
4 juli 2006, 08:10
Mijn 17de Rock Werchter dit jaar, en naar goeie gewoonte heb ik weer vier dagen op de Heilige Wei doorgebracht. Zoals gewoonlijk was het weeral de moeite! Schitterende groepen aan het werk gezien, gezellige sfeer, weekendje weg met wat vrienden... kortom, de ideale manier om de zomer in te zetten, al was het dit jaar toch wat té warm.

Mijn hoogtepunten waren: Tool, Mogwai, Franz Ferdinand, Bettye Lavette (!!!!!), dEUS, A Brand, The Raconteurs, Starsailor, Roger Sanchez, The Kooks en The Scissor Sisters.

Tegenvallers: Red Hot Chili Peppers, Depeche Mode, Laurent Garnier, Arctic Monkeys.

van Maerlant
4 juli 2006, 09:23
Mijn 17de Rock Werchter dit jaar, en naar goeie gewoonte heb ik weer vier dagen op de Heilige Wei doorgebracht. Zoals gewoonlijk was het weeral de moeite! Schitterende groepen aan het werk gezien, gezellige sfeer, weekendje weg met wat vrienden... kortom, de ideale manier om de zomer in te zetten, al was het dit jaar toch wat té warm.


Op de camping blijft het toch het plezantste hoor :)

hoereeee :-P

Zeno!
4 juli 2006, 09:37
hoereeee :-P

My God, zit gij daar voor iets tussen? Daar erger ik mij al jaren aan... :roll: 8)

Maar op de camping was het idd het plezantste, vooral het naar de sterren kijken. :oops:

van Maerlant
4 juli 2006, 09:38
Iedereen doet dat eh ;)

Djiezes
4 juli 2006, 09:42
Op de camping blijft het toch het plezantste hoor :)

hoereeee :-P

Op de camping kan het inderdaad héél leuk zijn, hoewel sommigen toch overdrijven... Als je, zoals ik, in de eerste plaats voor de muziek komt kan je je moeilijk permitteren om drie of vier nachten na elkaar tot 6u 's ochtends door te feesten. Ik moet altijd met de glimlach vaststellen hoeveel watjes er zondagmiddag nog in de tent hun roes liggen uit te slapen, terwijl ik weeral met een pint in de hand van een geweldig concert aan het genieten ben op een nog niet voor de helft gevulde wei.

Nog een woordje voor de jonge kampeerders die het nodig vinden om met volle blikjes bier te smijten: GE MOET DIE LEEGDRINKEN, ONNOZELAARS!!!! Heeft iemand zich eigenlijk al afgevraagd wat de gevolgen kunnen zijn wanneer er iemand zo'n vol blikje op z'n hoofd krijgt? Waarschijnlijk niet...

Blote tetteuh !!! :-D

Zeno!
4 juli 2006, 09:50
Nog een woordje voor de jonge kampeerders die het nodig vinden om met volle blikjes bier te smijten: GE MOET DIE LEEGDRINKEN, ONNOZELAARS!!!! Heeft iemand zich eigenlijk al afgevraagd wat de gevolgen kunnen zijn wanneer er iemand zo'n vol blikje op z'n hoofd krijgt? Waarschijnlijk niet...

Heb van al dat vuilzakken- en blikjesgegooi gelukkig niks gemerkt 8)

Blote tetteuh !!! :-D

nog zoiets ja :roll:


kindereeeeeeh!

Djiezes
4 juli 2006, 10:06
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

Blijf jij weg omdat daar een paar idioten met een vlaamse poes staan te zwaaien? Veel volk blijft er voor hun standje trouwens nooit staan, behalve dan die ene keer twee jaar geleden toen er ineens een man of 15 voor dat kraam de brabançonne begon te zingen... in het frans. Hilarisch gewoon! Die kerel van vl. vl. wist gewoon niet waar kruipen :lol:

Djiezes
4 juli 2006, 10:07
kindereeeeeeh!

Die had ik nog ni gehoord...;-)

Zeno!
4 juli 2006, 10:10
Die had ik nog ni gehoord...;-)

ge moet er toch �*ets op roepen hé :-P

Djiezes
4 juli 2006, 10:13
ge moet er toch �*ets op roepen hé :-P

Waarom?

Luddo
4 juli 2006, 10:14
Blijf jij weg omdat daar een paar idioten met een vlaamse poes staan te zwaaien? Veel volk blijft er voor hun standje trouwens nooit staan, behalve dan die ene keer twee jaar geleden toen er ineens een man of 15 voor dat kraam de brabançonne begon te zingen... in het frans. Hilarisch gewoon! Die kerel van van vl. vl. wist gewoon niet waar kruipen :lol:

Die idioten verkopen daar nochtans elk jaar méér dan 500 vlaggen!

ingenious
4 juli 2006, 10:14
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:
hij geeft da ni, die betalen daarvoor volgens mij. en veel succes hadden ze ni, mensen komen ni naar werchter voor politiek, wel voor muziek en pintjes.

het feit dat clear channel achter werchter zit en dat het serieuze afzuipers zijn zou ik dan nog eerder een goede reden vinden om ni te gaan. maar ik ben daar te zwak voor, ik zwicht voor de muziek en druk van vrienden. :-D

ingenious
4 juli 2006, 10:16
Die idioten verkopen daar nochtans elk jaar méér dan 500 vlaggen!
dat zal wel zijn. :lol:

elke keer ik er voorbij kwam was die stand leeg. en ik heb geen leeuwenvlaggen gezien op de wei. mensen hadden hun geld nodig om frisse pintjes te kopen.

Luddo
4 juli 2006, 10:21
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.:evil:

En Herman Schueremans heeft hen nog zelf overhaald om er aanwezig te zijn!
En rechtover de stand van Vlaanderen Vlagt stond een grote stand van het ACV. En succes dat die hadden! Ze sloten heel vroeg en vroegen aan die van Vlaanderen Vlagt om een beetje op hun tent te letten!:-)

ingenious
4 juli 2006, 10:23
voor pollycorrect, mijn verslagje c/p:

donderdag: te lang op den trein gezeten (boemel) en bus moeten wachten (pendelbus in panne). tool gehoord vanop de camping dus. manu choa was ok, rhcp weet ik eigenlijk ni veel van te zeggen. was fijn met die hits enzo maar ik weet er ni veel meer van. weinig slaap, likeur en wijn beginnen drinken op een nuchter maag, en sowieso weinig interesse. de mensen rond mij op de wei konden me meer boeien. ik was dus beter naar de streets gaan zien. roger sanchez was een feestje.

vrijdag: ff de groep gevolgd naar skin, maar het liet me echt ijs ijskoud. dus naar de marquee. a brand was echt goed. en dat zeg ik ni omdat ze van antwerpen zijn, maar omdat het echt zo was. wil ik zeker nog eens zien deze zomer. editors waren geweldig. sexy zanger ook wel. elbow was geweldig! helemaal alleen moeten gaan zien, maar echt wel de moeite. ik hou van elbow. mogwai gemist omdat we lagen te crashen aan de stellapub. live dus van ver gehoord. daarna naar de marquee voor radio soulwax: mega-feestje voor de rest van den avond! al weet ik vzn de sets zelf weer ni veel meer: te veel getetterd en pintjes gedronken in de zon.

en om vrijdag nog beter te maken: in de marquee tijdens elbow passeerde mij iemand, en in het passeren keek die me recht in mijn ogen, en ik dacht 'tiens, ik ken diene sexy mens van ergens'. en toen liep die verder en zag ik er nog 3 man nakomen die me bekend voorkwamen, en toen viel mijne frank dat het de mannen van editors waren. ik heb oogcontact gehad met tom smith, en ik heb hem aangeraakt! ultralief cheerleaderke zeker?

zaterdag: arsenal was weer geweldig, al was het iets minder dan vorig jaar in de marquee. vooral de hitte zorgde ervoor dat de massa niet helemaal loskwam denk ik. leonie was erg grappig in interactie met was voze mensen vanvoor die duidelijk op de eerste rij stonden te wachten op een andere groep. john roan is ne sexy vent. artic monkeys waren zoals verwacht. ze mogen dan wel gehypet zijn, ze zijn ook wel echt goed. al zou die snotneus wel beter wa minder drugs pakken en zuipen, want goed zag hij er niet uit. kaiser chiefs waren geweldig. raconteurs waren ook goed, ook al hou ik absoluut niet van jack white. calexico was goed. iedereen stond bij franz ferdinand dus konden we goed van voor staan. het was niet zo goed als vorige keer, ik miste wat enthousiasme, maar die trompetten blijven geweldig. goldfrapp was een feestje, serieus showke, die madam heeft serieus lange benen, maar voor de rest maakte ze op mij niet zo veel indruk. dan naar deus, maar iedereen wou nog voor het einde door, en ik ben dan maar mee pintjes gaan drinken in de doghouse. jammer dat ik sogur ros ni gezien heb wel.

zondag: eels was beestig. helemaal anders dan verwacht. eigenlijk de stevigste set die ik gehoord heb. ze rockten hard! zowel met covers als met stevige versies van eigen nummers. Not ready yet veranderde halverwege in een geweldige jamsessie, waarbij E zelfs een paar minuten van het podium verdween, om daarna nog wat mee te jammen en uiteindelijk het nummer fijn af te maken. in plaats van bindteksten stond er iemand in security-outfit, die tussen de nummers in de camera vroeg om dan op aangeven van E het publiek handjes te schudden of om een dansje te doen. ik hou van E. sinds gisteren nog veel meer. starsailor gehoord van ver en het zijn echt zageventen. laurent garnier was maar plattekes. voor een feestje moest je duidelijk bij de galaxie gang bang zijn. de platen van deze zomer: A Bit Patchy en the sound of C. hooverphonic en depeche mode nog gezien, maar konden me ook niet echt boeien. pintjes opgedronken en wat onnozel doen met de mannen was fijner.

Luddo
4 juli 2006, 10:24
dat zal wel zijn. :lol:

elke keer ik er voorbij kwam was die stand leeg. en ik heb geen leeuwenvlaggen gezien op de wei. mensen hadden hun geld nodig om frisse pintjes te kopen.

Het is ook niet zo de bedoeling dat ze daar mee op de weide staan zwaaien. Enkele standen verder verkochten ze T-shirts van de verdraagzame Che Guevara. Maar of ze er veel verkocht hebben????

DenMathias
4 juli 2006, 10:27
't Was weer geweldig!
Zondag na Depeche Mode de snelste manier om weer op de camping te raken: met een treintje!

Niemand onze 'marginale' bende gezien? :-p

ingenious
4 juli 2006, 10:28
Het is ook niet zo de bedoeling dat ze daar mee op de weide staan zwaaien. Enkele standen verder verkochten ze T-shirts van de verdraagzame Che Guevara. Maar of ze er veel verkocht hebben????

awel ik heb wel wat che's op de wei gezien. :-D

alleszins, op werchter werd niet gevlagd en de stand stond er maar triestig bij. bier en hamburgers, daar stond de massa. maar als jullie denken dat het een nuttig tijdverdrijf was om daar te staan dan is dat goed voor jullie.

Luddo
4 juli 2006, 10:32
awel ik heb wel wat che's op de wei gezien. :-D

alleszins, op werchter werd niet gevlagd en de stand stond er maar triestig bij. bier en hamburgers, daar stond de massa. maar als jullie denken dat het een nuttig tijdverdrijf was om daar te staan dan is dat goed voor jullie.

Geen probleem! Bezie het voor mijn part als een nuttig tijdverdrijf van enkele naieve fiere Vlamingen. Zij doen er niemand kwaad mee. Wie er niet voor is moet er zich niet druk in maken. ;-)

Djiezes
4 juli 2006, 10:33
't Was weer geweldig!
Zondag na Depeche Mode de snelste manier om weer op de camping te raken: met een treintje!

Niemand onze 'marginale' bende gezien? :-p

Als je de polonaise richting A3 bedoelt; ja, ik heb je marginale bende gezien ;-)

Djiezes
4 juli 2006, 10:34
Geen probleem! Bezie het voor mijn part als een nuttig tijdverdrijf van enkele naieve fiere Vlamingen. Zij doen er niemand kwaad mee. Wie er niet voor is moet er zich niet druk in maken. ;-)

Zo zie ik het ook. Ik heb het niet zo op vl. vl., maar ik blijf er niet voor weg. Ze doen maar...

Scarabaeida
4 juli 2006, 11:18
Nog over die leeuwenvlaggen? Valt het iemand op dat het ook officiële Belgisch-Vlaamse vlaggen zijn en geen Vlaams-nationalistisch zwarte leeuwenvlaggen? Nu ja, voorbijlopen als het je niet interesseert. Ik doe dat ook.

Dat mensen zich eraan kunnen storen, miljaarde! De wereld zit toch vol zeveraars!

Luddo
4 juli 2006, 11:32
Nog over die leeuwenvlaggen? Valt het iemand op dat het ook officiële Belgisch-Vlaamse vlaggen zijn en geen Vlaams-nationalistisch zwarte leeuwenvlaggen? Nu ja, voorbijlopen als het je niet interesseert. Ik doe dat ook.

Dat mensen zich eraan kunnen storen, miljaarde! De wereld zit toch vol zeveraars!

Die "officiële Vlaamse vlag" bestaat ook al eeuwenlang. Tot aan de federalisering was de zwartgele strijdvlag de vlag van alle Vlaamse partijen (ook van de CVP!) maar met de federalisering heeft het Vlaams Parlement voor die met de rode klauwen gekozen, omdat die minder gelinkt is aan de Vlaamse Beweging en omdat daar ook de Belgische kleurtjes in zitten.. Vlaanderen vlagt biedt de twee vlaggen aan en verkoopt twee derden strijdvlaggen en één derde officiële vlaggen.

Khonnor
4 juli 2006, 11:36
Die "officiële Vlaamse vlag" bestaat ook al eeuwenlang. Tot aan de federalisering was de zwartgele strijdvlag de vlag van alle Vlaamse partijen (ook van de CVP!) maar met de federalisering heeft het Vlaams Parlement voor die met de rode klauwen gekozen, omdat die minder gelinkt is aan de Vlaamse Beweging en omdat daar ook de Belgische kleurtjes in zitten.. Vlaanderen vlagt biedt de twee vlaggen aan en verkoopt twee derden strijdvlaggen en één derde officiële vlaggen.
Het stoort me niet, dat standje, maar ik kan me niet voorstellen daat jullie daar ook maar één vlagje verkopen...

Luddo
4 juli 2006, 11:40
Het stoort me niet, dat standje, maar ik kan me niet voorstellen daat jullie daar ook maar één vlagje verkopen...

Gemiddeld zo een honderd per dag... Wie het er niet mee eens is heeft het recht die stand te negeren en er niets te kopen.:-)

van Maerlant
4 juli 2006, 12:03
Ik heb er één gekocht.

Luddo
4 juli 2006, 12:09
Ik heb er één gekocht.

Hoe durf je!:-)

PetSel
4 juli 2006, 18:25
ik vind da iets voor marginalen ...

Doet me denken aan sommige marginalen die op vakantie gaan. Normale mens spaart voor zijn vakantie, en gaat naar een degelijk hotel en relaxt heel de week. Wat doen sommige marginalen? Camperen met 120 man, maken zelf hun eten klaar, douchen in erbarmelijke omstandigheden, ...

In case u marginaal bent, ik ga ook nog op hotel naar Italië. :roll:
En een hotel is niet marginaal dan? Van sociaal doen gesproken ;-)

van Maerlant
4 juli 2006, 18:33
Hotels zijn idioot. Ge zit daar op een klotekamer, me ne minibar waar ne cola 15€ kost, een zwembad vol vette rijke wijven, en eten dat op gene zak trekt.

PetSel
4 juli 2006, 18:36
Hotels zijn idioot. Ge zit daar op een klotekamer, me ne minibar waar ne cola 15€ kost, een zwembad vol vette rijke wijven, en eten dat op gene zak trekt.

DUDE, wie blijft er nu rond en in zijn hotel rondhangen :lol:

van Maerlant
4 juli 2006, 18:39
80% van de hotelgangers :lol:

PetSel
4 juli 2006, 19:09
Zeg jij...

Everytime
5 juli 2006, 20:42
Wat is daar mis mee? Het is tenslotte in Vlaanderen :roll:
Je maakt van een mier een olifant?

Ik hoop dat de Franstaligen dit jaar hebben begrepen en dat ze dus niet naar Werchter zijn gegaan. Of waren er toch Franstaligen?

Scarabaeida
5 juli 2006, 21:16
Twee jaar terug waren er Franstaligen, toen bestond dat standje ook. Het is overigens leuk te merken dat jij ook zo'n mierenneuker bent, Everytime.
Zover is weet is Werchter apolitiek en zal dat zo blijven ondanks één standje tussen de honderden...

De kinderachtigheid, het gebrek aan nuances,...

Everytime
5 juli 2006, 21:46
Twee jaar terug waren er Franstaligen, toen bestond dat standje ook. Het is overigens leuk te merken dat jij ook zo'n mierenneuker bent, Everytime.
Zover is weet is Werchter apolitiek en zal dat zo blijven ondanks één standje tussen de honderden...

De kinderachtigheid, het gebrek aan nuances,...

http://www.pop-rock.be/breve.php3?id_breve=665 Als u het Frans begrijpt, lees dit. We zullen dan zien of ik een "mierenneuker" ben............

ingenious
5 juli 2006, 22:30
der waren massa's franstaligen, ik heb zelfs een paar keer mijn frans boven gehaald. er waren ook massa's engelsen, ieren, spanjaarden, hollanders... er gaan trouwens ook massa's nederlandstaligen naar dour.

maar kunnen we nu ofwel deze thread begraven, ofwel over muziek ofzo praten? hou jullie kinderachtige communautaire gesprekjes maar elders.

Duvelke
5 juli 2006, 23:35
Heeft er iemand de naam KENNY BETON gehoord voor zij die op camping A3 waren?

Duvelke
5 juli 2006, 23:38
Het stoort me niet, dat standje, maar ik kan me niet voorstellen daat jullie daar ook maar één vlagje verkopen...
Kheb er ook wa Walen staan reclameren tegen diene mens. Da was grappig.
uiteindelijk kochten ze zo'n vlaggeske en staken da vlak voor zen kop in brand.
ge had die verkoper zen kop moeten zien :lol:

Everytime
6 juli 2006, 07:52
Kheb er ook wa Walen staan reclameren tegen diene mens. Da was grappig.
uiteindelijk kochten ze zo'n vlaggeske en staken da vlak voor zen kop in brand.
ge had die verkoper zen kop moeten zien :lol:

Ik zie al zijn reactie.:lol:

PetSel
6 juli 2006, 10:39
Heeft er iemand de naam KENNY BETON gehoord voor zij die op camping A3 waren?

Nope

van Maerlant
6 juli 2006, 10:50
Nee.

Scarabaeida
6 juli 2006, 13:16
http://www.pop-rock.be/breve.php3?id_breve=665 Als u het Frans begrijpt, lees dit. We zullen dan zien of ik een "mierenneuker" ben............

Straffe mannen toch... Dit is natuurlijk wel wat anders dan gewoon een standje met Vlaamse vlaggen, maar eerder een verval op Middeleeuwse Brugse metten.
Ik kan niet veel antwoorden omdat ik niet weet wat voor volk je als franstalige tegenkomt, maar aan de organisatoren van Werchter zelf of het karakter van het festival tout court zou het alvast niet liggen.

Doet me een beetje denken aan Nederlanders en Duitsers, en die reclame met als boodschap "respect your neighbours".

Anyway, twee jaar geleden was mijn vader er ook voor één dag en heeft hij vol amusement en goed bezopen met zo'n vlag zitten zwaaien en waren er toevallig franstaligen in de buurt. Ik vond op zich dat het meeviel, want er waren geen negatieve blikken en natuurlijk werd er niet geprovoceerd.
Ik denk wèl dat er overdreven wordt en dat één marginale niet het gehele festival maakt. Erg moeilijk kan ik ervoor inkomen dat een gemiddelde Vlaming een artiest zou uitjouwen als die Frans spreekt tegen zijn publiek. Misschien dat er een paar in dronken toestand lastiger worden. Eigenlijk kan ik het niet weten omdat ik moeilijk een franstalige kan stalken om het waar te nemen, dus ik neem die berichtgeving wel serieus.

Djiezes
6 juli 2006, 13:48
Dat valt allemaal wel mee... In de 'bende' waarmee ik elk jaar naar Rock Werchter trek zitten een aantal franstaligen -die overigens ook behoorlijk nederlands spreken- en problemen zijn er nooit geweest. Soms worden ze wel een beetje 'beschimpt maar dan met een knipoog' zoals we ook met de hollanders doen ;-)
Zo moet je volgens mij ook de reacties van het publiek zien, wanneer een artiest iets in het frans zegt.

Eduard Khil
3 maart 2023, 18:25
Gelieve geen oude draden te reanimeren puur om te trollen.

De moderatie

Zucht
3 maart 2023, 18:45
Gelieve geen getrol te copy pasten.

De moderatie

Rudy
3 maart 2023, 19:47
Gelieve geen getrol te copy pasten.

De moderatie