PDA

View Full Version : Tegenslag voor Bush rond Guantánamo


Apocalyps
30 juni 2006, 01:02
Guantánamo-tribunalen zijn illegaal

Het Amerikaanse Hooggerechtshof heeft het plan van president Bush verworpen om gevangenen die vastzitten op Guantánamo door militaire tribunalen te laten berechten. Volgens het Hooggerechtshof zou de VS daarmee zowel het Amerikaanse militaire recht als de Conventie van Genève schenden.
De uitspraak is een grote tegenslag voor Bush, maar betekent niet dat het gevangenenkamp op de Amerikaanse basis op Cuba nu moet worden gesloten. De Europese Unie en mensenrechtenorganisaties dringen daar al enige tijd op aan.
De zaak is voor het Hooggerechtshof gebracht door Salim Ahmed Hamdan, de voormalige chauffeur van Osama Bin Laden. Hij stelde dat Bush niet de bevoegdheid heeft om over rechtszaken te beslissen.
Onrechtvaardig
Bush liet de speciale tribunalen instellen na de aanslagen van 11 september 2001. Hij beriep zich daarbij op zijn positie als opperbevelhebber en op de resolutie die het Congres aannam na de aanslagen van 11-09.
Hamdan en negen anderen zouden door zo'n tribunaal worden berecht. Mensenrechtenorganisaties noemden die tribunalen, formeel 'militaire commissies' genoemd, fundamenteel onrechtvaardig.
Hamdan eiste dat hij berecht zou worden voor een burgerrechtbank, waar de aanklagers meer moeite moeten doen om hun zaken te winnen dan voor een militair tribunaal het geval zou zijn. Veel zaken tegen Guantánamo-gevangenen zijn waarschijnlijk moeilijk te bewijzen.

Goed nieuws aan de ene kant, aan de andere kant, wat gaat er nu gebeuren met de andere soortgelijke gevangenissen, zoals Bagram, blijven deze nu buiten schot? Want Bagram is even erg, zo niet, erger dan Gitmo.

kingtiger
30 juni 2006, 14:02
In de strijd tegen de terroristen moet men buiten de doos durven denken.Laat Guantanamo gerust maar bestaan.Men moet het recht maar aanpassen zodat alles wat daar gebeurt legaal is inbegrepen het opzeggen van vervelende internationale conventies.:twisted:

Zwarte Spion
30 juni 2006, 14:17
Communistische regimes mogen alles, Amerika niets. Tot zo ver de gelijkheid volgens links!

Turkje
30 juni 2006, 14:30
Communistische regimes mogen alles, Amerika niets. Tot zo ver de gelijkheid volgens links!

Precies of het Hooggerechtshof van de VS is "links" :roll:

Zwarte Spion
30 juni 2006, 14:44
Precies of het Hooggerechtshof van de VS is "links" :roll:

Het gaat over dit forum en over de linkse individuen in dit land.

Turkje
30 juni 2006, 14:59
Het gaat over dit forum en over de linkse individuen in dit land.

Ah, ik dacht dat het over de beslissing van het Hooggerechtshof van de VS ging met betrekking tot de militaire rechtbanken in Guantanamo. Maar ik zal me vergist hebben van thread. Sorry. :roll:

Zwarte Spion
30 juni 2006, 15:11
Ah, ik dacht dat het over de beslissing van het Hooggerechtshof van de VS ging met betrekking tot de militaire rechtbanken in Guantanamo. Maar ik zal me vergist hebben van thread. Sorry. :roll:

Op dit forum gaat het over eigen meningen maar ik zal me ook vergist hebben...

Lof der Zotheid
30 juni 2006, 15:21
Goed nieuws aan de ene kant, aan de andere kant, wat gaat er nu gebeuren met de andere soortgelijke gevangenissen, zoals Bagram, blijven deze nu buiten schot? Want Bagram is even erg, zo niet, erger dan Gitmo.

Het is nog lang niet gezegd dat Guantánamo gaat sluiten. Yankee - cowboy Bush probeert nog steeds een paar spaken tussen de wielen te steken...

Gun
30 juni 2006, 18:41
In de strijd tegen de terroristen moet men buiten de doos durven denken.Laat Guantanamo gerust maar bestaan.Men moet het recht maar aanpassen zodat alles wat daar gebeurt legaal is inbegrepen het opzeggen van vervelende internationale conventies.:twisted:Blijf jij dan maar IN je doos zitten, de wereld zal er zich beter bij voelen ... 8)

Apocalyps
30 juni 2006, 18:46
Het is nog lang niet gezegd dat Guantánamo gaat sluiten. Yankee - cowboy Bush probeert nog steeds een paar spaken tussen de wielen te steken...

Waarom verwonderd mij dat niet?!

kingtiger
30 juni 2006, 19:51
Blijf jij dan maar IN je doos zitten, de wereld zal er zich beter bij voelen ... 8)
Ik zit in geen doos.Ik aanvaard alle middelen om een doel te bereiken.8)

Gun
30 juni 2006, 21:06
Ik zit in geen doos.Ik aanvaard alle middelen om een doel te bereiken.8)Hoe kan je dan buiten je doos durven denken?

exodus
30 juni 2006, 21:12
Ik zit in geen doos.Ik aanvaard alle middelen om een doel te bereiken.8)

Ook jezelf opofferen?

kingtiger
1 juli 2006, 06:58
Ook jezelf opofferen?
Als militair in een oorlog of in een gewelddadige politieke actie indien de omstandigheden dit politiek opportuun zouden maken is dat geen probleem.Ik heb in mijn leven al wel eens mijn fysiek welzijn op het spel gezet bij politieke actie.:evil:

Gun
1 juli 2006, 12:47
Als militair in een oorlog of in een gewelddadige politieke actie indien de omstandigheden dit politiek opportuun zouden maken is dat geen probleem.Ik heb in mijn leven al wel eens mijn fysiek welzijn op het spel gezet bij politieke actie.:evil:Ook indien een oorlog wordt gevoerd om fictieve redenen waar alleen de portefeuille van een aantal machtshebbers het doel van de operatie vormt?

Bill
1 juli 2006, 14:01
Het is nog lang niet gezegd dat Guantánamo gaat sluiten. Yankee - cowboy Bush probeert nog steeds een paar spaken tussen de wielen te steken...Waarom zouden ze ook sluiten? Een gevangenis met regime zoals op het thuisfront van de inmates ?? En toch klagen ?

Een yankee - cowboy, is dat zoiets als een marokkaanse Belg/Spanjaard ?

kingtiger
1 juli 2006, 15:04
Ook indien een oorlog wordt gevoerd om fictieve redenen waar alleen de portefeuille van een aantal machtshebbers het doel van de operatie vormt?
Een militair doet wat men hem zegt.De politieke leiding beslist.8)

Pietje
1 juli 2006, 15:17
Een militair doet wat men hem zegt.De politieke leiding beslist.8)

Als ik je goed begrijp, zou je, als militair, zelfs je eigen moeder neerschieten indien je daartoe bevolen werd. :-o

Apocalyps
1 juli 2006, 20:59
Als ik je goed begrijp, zou je, als militair, zelfs je eigen moeder neerschieten indien je daartoe bevolen werd. :-o

Of zichzelf.

carlgustaaf
2 juli 2006, 00:58
Als ik je goed begrijp, zou je, als militair, zelfs je eigen moeder neerschieten indien je daartoe bevolen werd. :-ode Belgische Gendarmen moesten een papier tekenen, waarin stond dat ondertekende zonodig op leden van zijn eigen familie zou schieten. In geval van opstand, burgeroorlog, misdaad gewoon...

Gun
2 juli 2006, 01:03
Een militair doet wat men hem zegt.De politieke leiding beslist.8)Ik had al in de mot dat intelligentie aan U niet was besteed, domme wortel!

Gun
2 juli 2006, 01:04
de Belgische Gendarmen moesten een papier tekenen, waarin stond dat ondertekende zonodig op leden van zijn eigen familie zou schieten. In geval van opstand, burgeroorlog, misdaad gewoon...heel gewoon

Gun
2 juli 2006, 01:05
Waarom zouden ze ook sluiten? Een gevangenis met regime zoals op het thuisfront van de inmates ?? En toch klagen ?

Een yankee - cowboy, is dat zoiets als een marokkaanse Belg/Spanjaard ?U kent niets van het regime dat in guantanamo wordt toegepast, alweer hoog van de toren aan het blazen, net zoals Bush!?

kingtiger
2 juli 2006, 09:35
Ik had al in de mot dat intelligentie aan U niet was besteed, domme wortel!
Dat de burgers beslissen en de militairen uitvoeren is een onbetwistbare waarheid.De intelligentie is aan mijn kant.8)

Gun
2 juli 2006, 11:24
Dat de burgers beslissen en de militairen uitvoeren is een onbetwistbare waarheid.De intelligentie is aan mijn kant.8)

Nochtans de domste uitspraak dit decennium:
Dat de burgers beslissen en de militairen uitvoeren is een onbetwistbare waarheid.
Dit is zowat de grootste leugen

kingtiger
2 juli 2006, 12:04
Nochtans de domste uitspraak dit decennium:

Dit is zowat de grootste leugen
De geschiedenis bewijst dat het nogal eens de militairen zijn die meer terughoudend zijn om oorlogen te beginnen.De beslissing moet in ieder geval door burgers genomen worden en de militairen moeten wel de vrije hand hebben in de uitvoering.8)

Gun
2 juli 2006, 12:14
De geschiedenis bewijst dat het nogal eens de militairen zijn die meer terughoudend zijn om oorlogen te beginnen.De beslissing moet in ieder geval door burgers genomen worden en de militairen moeten wel de vrije hand hebben in de uitvoering.8)Beste vriend Kingtiger, zet AUB één ding uit uw hoofd: "DE BURGER BESLIST NIET".

Beslissingen worden boven ons hoofd genomen, indien nodig wordt de pers aangesproken om de burger warm te maken alvorens de beslissing ter sprake komt. We leven in een geconditioneerde wereld waar de burger op zich niets beslist, democratie is een verbloeming. Zelfs de verkozen 'machtshebbers' hebben een beperkte fictieve macht. 'The real power' zit boven wat wij als machtshebbers aanzien.

carlgustaaf
2 juli 2006, 12:28
]U kent niets van het regime dat in guantanamo wordt toegepast,[/B] alweer hoog van de toren aan het blazen, net zoals Bush!?En wat weet gij daar nu juist van? Ben je een ex-inmate ofwatte?

Bill
2 juli 2006, 12:31
U kent niets van het regime dat in guantanamo wordt toegepast, alweer hoog van de toren aan het blazen, net zoals Bush!?Wat ik er al van gezien heb, doet me sterk aan een brave, opgekuiste versie van Arabische gevangenistoestanden denken. (net als dat opgeklopte Abu Graïb gedoe waarvan ik de eerste schokkende martelfoto nog moet zien trouwens) Er vinden alleen geen executies 'homestyle' plaats. Misschien daarom al die protesten?

Gun
2 juli 2006, 12:38
En wat weet gij daar nu juist van? Ben je een ex-inmate ofwatte?Heb ik dat ergens gemeld beste vriend?:twisted:

U weet er echter geen sikkepit meer van:lol:

Gun
2 juli 2006, 12:40
Wat ik er al van gezien heb, doet me sterk aan een brave, opgekuiste versie van Arabische gevangenistoestanden denken. (net als dat opgeklopte Abu Graïb gedoe waarvan ik de eerste schokkende martelfoto nog moet zien trouwens) Er vinden alleen geen executies 'homestyle' plaats. Misschien daarom al die protesten?U meldt het correct 'Wat ik er al van gezien heb ...'. U weet niet wat er plaats vindt dus STOP met zo hoog van de toren te kraaien!:evil:

Bill
2 juli 2006, 23:20
U meldt het correct 'Wat ik er al van gezien heb ...'. U weet niet wat er plaats vindt dus STOP met zo hoog van de toren te kraaien!:evil: Gelukkig weet u het zodat het u gegund is hoog van de toren te blazen !!!
Waar blijven uw verontwaardigde reakties over Arabische, Afrikaanse, Russische gevangenisregimes, hypocriet kuddediertje?

sodoirt
3 juli 2006, 11:47
En wat weet gij daar nu juist van? Ben je een ex-inmate ofwatte?Denk van niet. Eerder een toekomstige inmate :lol:

xylitar
3 juli 2006, 12:16
Gelukkig weet u het zodat het u gegund is hoog van de toren te blazen !!!
Waar blijven uw verontwaardigde reakties over Arabische, Afrikaanse, Russische gevangenisregimes, hypocriet kuddediertje?

Daar is het vingertje weer :" Maar zij zijn NOG slechter meneer"...

:roll:

kingtiger
3 juli 2006, 12:55
Beste vriend Kingtiger, zet AUB één ding uit uw hoofd: "DE BURGER BESLIST NIET".

Beslissingen worden boven ons hoofd genomen, indien nodig wordt de pers aangesproken om de burger warm te maken alvorens de beslissing ter sprake komt. We leven in een geconditioneerde wereld waar de burger op zich niets beslist, democratie is een verbloeming. Zelfs de verkozen 'machtshebbers' hebben een beperkte fictieve macht. 'The real power' zit boven wat wij als machtshebbers aanzien.
Met burgers wordt vanwelfsprekend de niet-militairen bedoeld.

Lof der Zotheid
3 juli 2006, 13:05
Waarom verwonderd mij dat niet?!

Omdat gij en ik weten dat Yankee - cowboy Bush een dictator en machtswellusteling in democratische mantel is. Oftewel de klassieke metafoor: een wolf in schaapskleren...

Lof der Zotheid
3 juli 2006, 13:12
Waarom zouden ze ook sluiten? Een gevangenis met regime zoals op het thuisfront van de inmates ?? En toch klagen ?

Ik heb het niet over het regime in die gevangenis zelf. Da's nog wat anders. Ik ben er vrij zeker van dat die gevangenen daar niet zonder reden vastzitten. Wat mij echter het meeste stoort is dat Yankee - cowboy Bush uit puur imperialistische motieven denkt de wereld te kunnen overheersen, en dan nog het lef heeft te kunnen zeggen dat hij de democratie op aarde probeert te brengen.

Een yankee - cowboy, is dat zoiets als een marokkaanse Belg/Spanjaard ?

Yankee - cowboy Bush is in Connecticut geboren (yankee), en in Texas opgegroeid (cowboy). Bovendien kan ik enkel denigrerend spreken over yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten.

Lof der Zotheid
3 juli 2006, 13:13
Een militair doet wat men hem zegt.De politieke leiding beslist.8)

Denk niet. Het leger denkt voor u...8)

Gun
3 juli 2006, 21:46
Gelukkig weet u het zodat het u gegund is hoog van de toren te blazen !!!
Waar blijven uw verontwaardigde reakties over Arabische, Afrikaanse, Russische gevangenisregimes, hypocriet kuddediertje?De lemming heeft gesproken:lol:

Bill
3 juli 2006, 23:36
Daar is het vingertje weer :" Maar zij zijn NOG slechter meneer"...

:roll:Waar beweer ik dat de USA slecht is? Hopelijk richt men nog meerdere Guantanamo's op. ;-)

Bill
3 juli 2006, 23:38
Ik heb het niet over het regime in die gevangenis zelf. Da's nog wat anders. Ik ben er vrij zeker van dat die gevangenen daar niet zonder reden vastzitten. Wat mij echter het meeste stoort is dat Yankee - cowboy Bush uit puur imperialistische motieven denkt de wereld te kunnen overheersen, en dan nog het lef heeft te kunnen zeggen dat hij de democratie op aarde probeert te brengen.



Yankee - cowboy Bush is in Connecticut geboren (yankee), en in Texas opgegroeid (cowboy). Bovendien kan ik enkel denigrerend spreken over yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten.Zegt de racismebestrijder...

Bill
3 juli 2006, 23:41
De lemming heeft gesproken:lol:Nu voel ik me nogal eens aangesproken !!! :roll: (geeuw)

xylitar
4 juli 2006, 10:03
Waar beweer ik dat de USA slecht is? Hopelijk richt men nog meerdere Guantanamo's op. ;-)

en ik hoop dat GIJ de eerste klant moogt zijn dan...
:roll:

Bill
4 juli 2006, 11:51
en ik hoop dat GIJ de eerste klant moogt zijn dan...
:roll:Die kans is klein, jij daarentegen...;-)

xylitar
4 juli 2006, 11:56
Die kans is klein, jij daarentegen...;-)

ah natuurlijk, wie niet mooi in het lijntje loopt dat "den amerikaan" in gedachten had, ben je een gevaar he...

Maar zover heb jij nog niet gedacht, overduidelijk.

:roll:

Lof der Zotheid
4 juli 2006, 13:15
Zegt de racismebestrijder...

Racismebestrijder? Wat heeft dat ermee te maken? Feit is dat yankee - cowboy Bush enkel terreur en angst op de wereld zaait, en dit onder het mom van democratieverspreiding door de mensen hun strot probeert te duwen. Ik zal niet ontkennen dat het moslimkrapuul dat op Guantánamo vastzit dat ten zeerste verdient. Maar yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten zijn de laatsten die de morele scherprechter kunnen spelen. Het is hier een kwestie van krapuul tegen krapuul: yankee - cowboykrapuul tegen moslimkrapuul.

Bill
4 juli 2006, 21:24
Racismebestrijder? Wat heeft dat ermee te maken? Feit is dat yankee - cowboy Bush enkel terreur en angst op de wereld zaait, en dit onder het mom van democratieverspreiding door de mensen hun strot probeert te duwen. Ik zal niet ontkennen dat het moslimkrapuul dat op Guantánamo vastzit dat ten zeerste verdient. Maar yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten zijn de laatsten die de morele scherprechter kunnen spelen. Het is hier een kwestie van krapuul tegen krapuul: yankee - cowboykrapuul tegen moslimkrapuul. Hmm vandaag 4th of july... het Belgisch domoor- en nestbevuilingskrapuul moet zich weer eens laten horen.
Konsekwent zijn ze wel allerminst, want hun yankee cowboy krapuul PC moet weer eens hun zieke gedachten schijten op het yankee cowboy krapuul Net anders geraken ze hun zielige frustratietjes niet kwijt; geen zinnig mens luistert, buiten gelijkgestemd schuim der aarde, maar als er te profiteren valt zijn de parasieten er als eerste bij natuurlijk. :usa

Gun
4 juli 2006, 21:49
Nu voel ik me nogal eens aangesproken! (geeuw)Och arm schaap ... zoek terug uw kudde op ... je bent niet gewend om zo alleen rond te crossen ...

carlgustaaf
4 juli 2006, 22:43
Goed nieuws aan de ene kant, aan de andere kant, wat gaat er nu gebeuren met de andere soortgelijke gevangenissen, zoals Bagram, blijven deze nu buiten schot? Want Bagram is even erg, zo niet, erger dan Gitmo.al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...

Gun
4 juli 2006, 22:48
al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...Domme copy paste dan ...

Apocalyps
4 juli 2006, 22:49
al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...

M.a.w, ze zijn ze op dat gebied geen haar beter.

Bill
5 juli 2006, 08:17
Och arm schaap ... zoek terug uw kudde op ... je bent niet gewend om zo alleen rond te crossen ...Zegt een verdwaald schaap uit de Yves Desmet kudde. :roll:

Lof der Zotheid
5 juli 2006, 08:44
Hmm vandaag 4th of july... het Belgisch domoor- en nestbevuilingskrapuul moet zich weer eens laten horen.
Konsekwent zijn ze wel allerminst, want hun yankee cowboy krapuul PC moet weer eens hun zieke gedachten schijten op het yankee cowboy krapuul Net anders geraken ze hun zielige frustratietjes niet kwijt; geen zinnig mens luistert, buiten gelijkgestemd schuim der aarde, maar als er te profiteren valt zijn de parasieten er als eerste bij natuurlijk. :usa

Veel PC's komen niet uit yankee - cowboyland en het Internet is zéker niet exclusief iets uit yankee - cowboyland alleen.

Kaal
5 juli 2006, 08:48
al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...

Ach als het maar Amerika in een slecht daglicht brengt, dan schrikken sommigen er niet voor terug om van alles te verzinnen he? Als ik mij niet vergis steun jij het Vlaams Belang? Wel wat jij doet met de VS is precies hetzelfde als vele tegenstanders van het Belang : overdrijven, op de spits drijven, uitvergroten tot het belachelijke toe.

bruut geweld
5 juli 2006, 09:15
al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...

bwaa , ik denk dat die vreselijke "kampen" vooral afgekeken zijn van de Britten. en nadien van wat duitsers...en laten we ook niet vergeten wat de Amerikaantjes met hun landgenoten van japanse origine deden na Pearl harbour...:roll:

xylitar
5 juli 2006, 10:52
Hmm vandaag 4th of july... het Belgisch domoor- en nestbevuilingskrapuul moet zich weer eens laten horen.
Konsekwent zijn ze wel allerminst, want hun yankee cowboy krapuul PC moet weer eens hun zieke gedachten schijten op het yankee cowboy krapuul Net anders geraken ze hun zielige frustratietjes niet kwijt; geen zinnig mens luistert, buiten gelijkgestemd schuim der aarde, maar als er te profiteren valt zijn de parasieten er als eerste bij natuurlijk. :usa

bwahahaha, Geen andere natie gaat overal zoveel landen "uitzuigen" als uw usa'ke... en dan anderen komen verwijten dat ze profiteren....
ga gewoon in uw usa wonen makker, moet ge niet zoveel tikken om bush'es kont te likken, dan zit ge dichter...

PetSel
5 juli 2006, 18:08
Een militair doet wat men hem zegt.De politieke leiding beslist.8)

Idd, In het Amerikaans leger als je een bevel weigert vlieg je voor de krijgsraad. Heel simpel hoor , is gewoon een pyramide. De generaals van boven en de rest moet de bevelen uitvoeren en opvolgen. Indien dit niet gebeurt wordt dit gerapporteerd en worden ze opgeroepen. Ik heb zelfs vernomen via goede bronnen dat er in het Nederlands leger meer dan 50 % van de militairen hebben afgehaakt toen ze vernamen dat ze naar Afghanistan moesten vertrekken als missie.
Dit vind ik ronduit schandalig, als je bij het leger gaat weet je verdomd goed waar je aan begint. Als je daar enkel zit om easy money te nemen en als het er op aankomt uittekent ben je een eigenlijk een oplichter in mijn ogen . (Maarjah, wie ben ik ) En dat zou gestraft moeten worden. Indien het via een legerplicht zou zijn kan ik het door de ogen zien , maar onder deze omstandigheden niet.

PetSel
5 juli 2006, 18:10
bwahahaha, Geen andere natie gaat overal zoveel landen "uitzuigen" als uw usa'ke... en dan anderen komen verwijten dat ze profiteren....
ga gewoon in uw usa wonen makker, moet ge niet zoveel tikken om bush'es kont te likken, dan zit ge dichter...

USA heeft tenminste de ballen aan hun lijf. Europa is passief en wilt altijd met woorden oplossen. We zullen er ver mee komen. Als je al weet dat er hier in België steeds meer en meer radicale moslims verschijnen.
In USA daar zitten niet veel moslims, ik vraag me af waarom :|

Jullie zitten allemaal bezig op Amerika maar besef je wel wat die US Marines daar mee maken? Ik zou versteld staan van de moed moest ik daar 100 Belgen naar toe zie vertrekken. ( Iraq)

Gun
5 juli 2006, 20:04
Zegt een verdwaald schaap uit de Yves Desmet kudde. :roll:Denk jij kwarteltje

Bill
5 juli 2006, 21:49
Denk jij kwarteltjegeeuw.

Gun
5 juli 2006, 22:57
geeuw.idd, u bent slaapverwekkend, oersaai en bralt hier en daar wat loze beweringen en veronderstellingen rond zonder enige basis of vorm van onderzoek.

No more posts to U

Bill
6 juli 2006, 08:12
idd, u bent slaapverwekkend, oersaai en bralt hier en daar wat loze beweringen en veronderstellingen rond zonder enige basis of vorm van onderzoek.

No more posts to UU daarentegen......geeuw.

kingtiger
6 juli 2006, 12:33
USA heeft tenminste de ballen aan hun lijf. Europa is passief en wilt altijd met woorden oplossen. We zullen er ver mee komen. Als je al weet dat er hier in België steeds meer en meer radicale moslims verschijnen.
In USA daar zitten niet veel moslims, ik vraag me af waarom :|

Jullie zitten allemaal bezig op Amerika maar besef je wel wat die US Marines daar mee maken? Ik zou versteld staan van de moed moest ik daar 100 Belgen naar toe zie vertrekken. ( Iraq)
Europa heeft wel degelijk geen ballen.8)