PDA

View Full Version : ook laura lynn op anti VB-concert tegen racisme


Mitgard
4 juli 2006, 18:14
Concert tegen racisme

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/051222Ultratop/M_051201_LauraLynn_p.jpg

dEUS-frontman Tom Barman schaart een verzameling artiesten rond zich om u tegen te zeggen voor zijn anti-VB-concerten op 1oktober: van Will Tura, Rocco Granata, Laura Lynn, over Clouseau en Helmut Lotti tot Flip Kowlier, Gorki, Arno, Sioen en Zita Swoon. Die maken samen, één week voor de gemeenteraadsverkiezingen, een vuist voor verdraagzaamheid en tegen racisme met de gratis optredens 0110 in Antwerpen, Gent, Brussel en Charleroi.

Al 50.000 sms'jes voor Barman

Na Tom Barmans oproep op Werchter voor zijn 0110-concert, kreeg hij al 50.000 sms'jes. De organisatoren hopen zo geld in te zamelen voor de gratis concerten. De artiesten treden dan wel gratis op, zoiets kost handenvol geld. Wie wil steunen, kan '0110' sms'en naar het nummer 3699. Dat kost 1,5 euro per berichtje. ,,De prijs van een pintje'', verduidelijkt Barman.

Dewinter stuurt ,,informatiebrief'' naar artiesten

Filip Dewinter (VB) toont zich stomverbaasd :lol: over het lijstje van artiesten die Tom Barman rond zich wist te verzamelen, vooral over de populaire variétémensen. Hij zal ze allemaal aanschrijven om ze te waarschuwen dat zo'n optreden ,,tegen hun eigen belang is''. Dewinter wil niet spreken van een dreigbrief: ,,wel een informatiebrief''. :lol: :lol:

,,Die artiesten staan er niet meteen bekend om zich politiek te profileren. Ik vermoed dat Barman ze gelokt heeft met vrijblijvende slogans zoals ,,voor verdraagzaamheid'' en ,,tegen racisme''. Maar dat ze niet weten dat op die concerten een weinig verholen stemadvies gegeven zal worden, om dus niet op ons te stemmen. Deze artiesten, Laura Lynn en Will Tura, moeten toch beseffen dat een deel van hun aanhang wél op ons stemt. Ik wil hen daar toch even op wijzen.''

,,Voor de rest doet Barman maar. Als de Antwerpenaars aan iets een hekel hebben, is het aan betutteling. Als hij wil polariseren, ik weet - net zoals burgemeester Patrick Janssens - wie daar beter van wordt. Wij dus.'' (KRG)

--------------------------------------------------------------

jee filip, wat moeten we nou met al die verdraagzame artiesten?
en worden de mensen nu ook uitgenodigd om laura-lynn en will tura cd's te komen vernielen op het feestje van bart debie?

PAJOT
4 juli 2006, 18:40
Laura Lynn zal zich wel bedenken, zij werd vals ingelicht. Uw feestje gaat niet door.

Pietje
4 juli 2006, 18:41
VERS VAN DE PERS !!! :lol: :lol:

Laura Lynn blijft achter 0110-concert staan

di 04/07/06 - Laura Lynn is niet van plan om forfait te geven voor het festival voor verdraagzaamheid op 1 oktober, een week voor de gemeenteraadsverkiezingen. Vlaams Belang voelde zich geviseerd, maar het concert heeft volgens Lynn een "non-politiek karakter".

Laura Lynn is niet van plan om haar kat te sturen naar het 0110-concert in Brussel op 1 oktober.

De zangeres benadrukt wel dat ze zich engageert voor een evenement voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter.
Filip Dewinter veroordeelde maandag de Vlaamse muzikanten die deelnemen "aan een manifestatie die enkel Vlaams Belang viseert". Woensdag publiceert de politicus een open brief.
De optredens onder de noemer 0110 in Gent, Brussel en A'pen zijn volgens initiatiefnemer Tom Barman niet rechtstreeks tegen Vlaams Belang gericht, maar tegen de onverdraagzaamheid en racisme.

Kim
4 juli 2006, 18:46
Laura Lynn zal zich wel bedenken, zij werd vals ingelicht. Uw feestje gaat niet door.

Is dat even een afgang zeg... :lol:

Kim
4 juli 2006, 18:54
Komaan misnoegde VB'ers, allemaal achter jullie pc om kwade e-mails te sturen naar Laura Lynn. Vergeet vooral ook niet om de nodige dreigementen mee te sturen zodat het kind niet meer durft op te treden zodat jullie daarna in volle glorie kunnen verkondigen dat "Laura Lynn heeft nagedacht en heeft ingezien dat dit een spokenjacht tegen het VB is"...

Best wel leuk dat jullie zo voorspelbaar zijn... :lol:

PAJOT
4 juli 2006, 18:57
Hier scheiden dus onze wegen.

Zij had de voorbode kunnen zijn van de nieuwe kultuur in Vlaanderen, onze eigen Ilsa Werner.


Maar dat is nu allemaal voorgoed voorbij. Arrivederci Laura Lynn

Pietje
4 juli 2006, 19:00
Hier scheiden dus onze wegen.

Zij had de voorbode kunnen zijn van de nieuwe kultuur in Vlaanderen, onze eigen Ilsa Werner.


Maar dat is nu allemaal voorgoed voorbij. Arrivederci Laura Lynn

Volgens mij zal Laura deze schok wel te boven komen :lol:

PAJOT
4 juli 2006, 19:03
wie heeft haar email-adres want ik vind het niet terug op haar site ?..

Proletariër
4 juli 2006, 19:04
:rofl:

Kim
4 juli 2006, 19:05
wie heeft haar email-adres want ik vind het niet terug op haar site ?..

Need I say more?


Komaan misnoegde VB'ers, allemaal achter jullie pc om kwade e-mails te sturen naar Laura Lynn. Vergeet vooral ook niet om de nodige dreigementen mee te sturen zodat het kind niet meer durft op te treden zodat jullie daarna in volle glorie kunnen verkondigen dat "Laura Lynn heeft nagedacht en heeft ingezien dat dit een spokenjacht tegen het VB is"...

Best wel leuk dat jullie zo voorspelbaar zijn... :lol:

PAJOT
4 juli 2006, 19:07
Ik ga dat meisje niet bedreigen hoor :roll:

Proletariër
4 juli 2006, 19:21
waarom lees ik daar nu (wat er niet staat hoor)
Ik ga dát meisje niet bedreigen hoor
http://www.chezpaulus.be/forum/images/smiles/hoinks.gif

Supervlaming
4 juli 2006, 19:33
Ik ga dat meisje niet bedreigen hoor :roll:

U pakt gewoon willekeurig openbaar Antwerps vervoer en rukt ieders MP3-speler uit handen waar Laura Lynn-muziek op staat?

Afijn, misschien wil ze een keer gesubsidieerd naar een Songfestival? :-)

PAJOT
4 juli 2006, 19:39
wij zijn de enigen die haar muziek beluisteren dus het zal nu snel bergaf gaan met haar carrière

Het had zo niet moeten zijn.

Supervlaming
4 juli 2006, 19:43
wij zijn de enigen die haar muziek beluisteren dus het zal nu snel bergaf gaan met haar carrière

Het had zo niet moeten zijn.

Ha, in Nederland heeft ze ook aanhangers hoor ...

Pietje
4 juli 2006, 19:46
wij zijn de enigen die haar muziek beluisteren dus het zal nu snel bergaf gaan met haar carrière

Het had zo niet moeten zijn.

Je bedoelt dat "ze" goed als failliet is ??:lol: :lol:

PAJOT
4 juli 2006, 19:50
laat het ons hopen. Met Isabelle A is het ook zo gegaan.

Let wel : ik blijf haar muziek fantastisch vinden maar hier moet een krachtig sienjaal gegeven worden.

PAJOT
4 juli 2006, 19:51
En zeggen dat de mensen van haar hielden , dit is een zwarte dag.

Iemand die het smeer van de linkse kandeleers likt kunnen wij niet langer in ons hart dragen.

Pontus
4 juli 2006, 19:52
Het is geen anti-VB concert, het is een concert voor verdraagzaamheid. In feite is het dus reclame voor het VB, om de onverdraagzaamheid van de moslims tegenover de Belgen aan te kaarten. :-D

PAJOT
4 juli 2006, 19:54
Dit initiatief is wel tegen het Vlaams Belang gericht. Dat was ook het oorspronkelijke opzet

Elk inititatief dat doorgaat tegen racisme en onverdraagzaamheid is gericht tegen het V B .

Supervlaming
4 juli 2006, 19:55
Leuke "cultuur" zal dat worden als het VB alleen welgezinden laat optreden. Hoezo is het VB niet jacobijns?

PAJOT
4 juli 2006, 19:55
Anderhalf jaar geleden borrelde bij Tom Barman, zanger-baas van de Antwerpse popgroep dEUS, het idee op om een evenement te organiseren. ”Tegen het Vlaams Belang. We willen een ander gezicht van Antwerpen laten zien: een verdraagzaam Antwerpen, dat duidelijk maakt hoe het denkt over het Vlaams Belang.” Zo klonk het vorig jaar in zijn interview met Knack Weekend.

Pontus
4 juli 2006, 20:02
1 hit kunnen we alvast voor onze huidige regering meezingen : Je hebt me duizendmaal belogen...

Kim
4 juli 2006, 20:04
Tja, helaas voor u is het concert niet opgedragen aan de huidige regering.

PAJOT
4 juli 2006, 20:44
Op 8 Oktober 2006 zijn het gemeenteraadsverkiezingen in heel Vlaanderen. Extreemrechts wil de macht in de stad, dat is geen geheim.
dEUS organiseert één week voor de verkiezingen een spetterend feest op hun verkiezingsnederlaag of, als ze nog groeien, op het graf van een vrij en democratisch Antwerpen. http://www.0110.be - bekijk ook het lijstje met linkse artiesten die zeer talrijk zijn

Jazeker
4 juli 2006, 20:48
VERS VAN DE PERS !!! :lol: :lol:

Laura Lynn blijft achter 0110-concert staan

di 04/07/06 - Laura Lynn is niet van plan om forfait te geven voor het festival voor verdraagzaamheid op 1 oktober, een week voor de gemeenteraadsverkiezingen. Vlaams Belang voelde zich geviseerd, maar het concert heeft volgens Lynn een "non-politiek karakter".

Laura Lynn is niet van plan om haar kat te sturen naar het 0110-concert in Brussel op 1 oktober.

De zangeres benadrukt wel dat ze zich engageert voor een evenement voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter.
Filip Dewinter veroordeelde maandag de Vlaamse muzikanten die deelnemen "aan een manifestatie die enkel Vlaams Belang viseert". Woensdag publiceert de politicus een open brief.
De optredens onder de noemer 0110 in Gent, Brussel en A'pen zijn volgens initiatiefnemer Tom Barman niet rechtstreeks tegen Vlaams Belang gericht, maar tegen de onverdraagzaamheid en racisme.

De titel van deze thread alleen al :lol:

AyneRand
4 juli 2006, 21:10
http://www.0110.be - bekijk ook het lijstje met linkse artiesten die zeer talrijk zijn

Niet moeilijk, er zijn geen extreem-rechtse artiesten, bekrompenheid en kunst zijn namelijk elkaars tegenpolen ....

van Maerlant
4 juli 2006, 21:13
1.5€ voor een bericht?? Uitzuigers, jongen.

Proletariër
5 juli 2006, 10:51
Elk inititatief dat doorgaat tegen racisme en onverdraagzaamheid is gericht tegen het V B . soms komen er toch wel zinnige dingen uit :-o
héél soms

van Maerlant
5 juli 2006, 10:54
Verdomme, wat moet links bang zijn van het VB, als ze er ZO veel tijd en moeite in willen steken :lol:

baarle
5 juli 2006, 10:57
Verdomme, wat moet links bang zijn van het VB, als ze er ZO veel tijd en moeite in willen steken

Tja, dat moet de NVA jaloers maken, kan ik me indenken. Bij de SPA en de CD&V zijn ze nu trouwens ook aan het knarsetanden om zoveel gratis reclame. En de VLD (iets actiever) zou naar verluidt aan het broeden zijn op een manier om ook zo'n anti-festival te krijgen.

Pietje
5 juli 2006, 10:58
Verdomme, wat moet links bang zijn van het VB, als ze er ZO veel tijd en moeite in willen steken :lol:

Het is geen schande bang te zijn voor extreemrechts 8)

Lof der Zotheid
5 juli 2006, 11:09
Het is geen schande bang te zijn voor extreemrechts 8)

Rest er enkel nog juist te kunnen interpreteren wat extreemrechts nu precies inhoudt...

Nick_
5 juli 2006, 11:25
wie heeft haar email-adres want ik vind het niet terug op haar site ?..

Kan zij dan al een pc opzetten? 8O

jan hyoens
5 juli 2006, 15:35
Het is geen schande bang te zijn voor extreemrechts 8)

nee, wel dom.

Pietje
5 juli 2006, 15:39
nee, wel dom.

65jaar geleden was Europa al eens in de greep van extreemrechts (je weet wel, toen het VNV, goed verbonden met de moffen, stond voor wat het VB nu is ). Die periode in acht genomen, is het dus niet zo dom om nu bang te zijn voor die verwerpelijke ideologie.

dejohan
5 juli 2006, 15:43
Trouwens kvind het wel grappig dat het VB moet komen zeggen tegen Laura Lynn en Wil Tura (over de anderen zwijgen ze) wat ze al dan niet moeten doen.

Jazeker
5 juli 2006, 16:02
Kan zij dan al een pc opzetten? 8O

:magniet:

Tegen Laura Lynn zijn is niet langer PeeCee. Ge gaat u moeten bijscholen, jong.

:-D

Armadel
5 juli 2006, 16:04
Laat ze hun feestje maar hebben. Ik denk dat 0810 een groter feest gaat zijn dan deze linkie-winkie-handel. :twisted:

Zeno!
5 juli 2006, 16:13
Hier scheiden dus onze wegen.

Zij had de voorbode kunnen zijn van de nieuwe kultuur in Vlaanderen, onze eigen Ilsa Werner.


Maar dat is nu allemaal voorgoed voorbij. Arrivederci Laura Lynn

8O Grote sukkelaar! :lol:

baarle
5 juli 2006, 16:50
Trouwens kvind het wel grappig dat het VB moet komen zeggen tegen Laura Lynn en Wil Tura (over de anderen zwijgen ze) wat ze al dan niet moeten doen.

Grappig is ook dat de negatieve reacties op de website van Laura Lynn sofort weggecensureerd worden. Je kan het merken aan de (lovende) reacties die blijven staan, die soms inspelen op verdwenen negatieve reacties. Hilarisch!

Griffin
5 juli 2006, 16:56
Ha, dikke tieten Laura! :twisted:

Moest ze eens wat minder zingen en wat meer paaldansen eh... 8)

dejohan
5 juli 2006, 17:02
Grappig is ook dat de negatieve reacties op de website van Laura Lynn sofort weggecensureerd worden. Je kan het merken aan de (lovende) reacties die blijven staan, die soms inspelen op verdwenen negatieve reacties. Hilarisch!

Welke website? Ik zie nergens een gastenboek ofzo.

Griffin
5 juli 2006, 17:03
Grappig is ook dat de negatieve reacties op de website van Laura Lynn sofort weggecensureerd worden. Je kan het merken aan de (lovende) reacties die blijven staan, die soms inspelen op verdwenen negatieve reacties. Hilarisch!

Is dat niet op alle fansites van artiesten? ;)

Distel
5 juli 2006, 17:07
maar het concert heeft volgens Lynn een "non-politiek karakter".

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Wat een naïeve gans... :lol:

baarle
5 juli 2006, 17:08
Is dat niet op alle fansites van artiesten? ;)

Neen, meneer, op de fansite van Clouseau (gastenboek) blijven ook de negatieve reacties staan!

Distel
5 juli 2006, 17:10
Trouwens kvind het wel grappig dat het VB moet komen zeggen tegen Laura Lynn en Wil Tura (over de anderen zwijgen ze) wat ze al dan niet moeten doen.

Da's eens iets anders dan een politicus of een afgeleefde professor die een steeds groter wordende groep kiezers komt vertellen wat ze zeker niet moeten doen.

Griffin
5 juli 2006, 17:13
Neen, meneer, op de fansite van Clouseau (gastenboek) blijven ook de negatieve reacties staan!

Njah, ik ben geen fan dus mij maakt het eigenlijk niet uit :)
Ik vind het helemaal niet onlogisch dat een webmaster zijn site een beetje onderhoud en irritante IPtjes bant en wipet. :twisted:

baarle
5 juli 2006, 17:15
Welke website? Ik zie nergens een gastenboek ofzo.

:rofl: :rofl:

Je hebt gelijk: het gastenboek is helemaal verdwenen van www.lauralynn.be (http://www.lauralynn.be/index.php?selectie=home) (zelfs de knop in de linkerkolom is weg...)

Op usenet doet nu het gerucht de ronde dat Laura zich teruggetrokken heeft. Wait and see!

PAJOT
5 juli 2006, 17:18
8) 8) 8)

PAJOT
5 juli 2006, 17:19
misschien heeft het kind haar fout ingezien. Ze sprak toch over een non-politiek karakter ...

PAJOT
5 juli 2006, 17:22
inmiddels is het optreden ook uit haar agenda verwijderd :-D :-P

Kim
5 juli 2006, 17:24
misschien heeft het kind haar fout ingezien. Ze sprak toch over een non-politiek karakter ...

Wat leuk toch om mezelf eens te kunnen citeren:

Komaan misnoegde VB'ers, allemaal achter jullie pc om kwade e-mails te sturen naar Laura Lynn. Vergeet vooral ook niet om de nodige dreigementen mee te sturen zodat het kind niet meer durft op te treden zodat jullie daarna in volle glorie kunnen verkondigen dat "Laura Lynn heeft nagedacht en heeft ingezien dat dit een spokenjacht tegen het VB is"...

Best wel leuk dat jullie zo voorspelbaar zijn... :lol:

PAJOT
5 juli 2006, 17:27
:roll: jullie plan is schoon mislukt. Blijf maar huilen en schreeuwen, jullie komen nog niet tot aan haar enkels

dejohan
5 juli 2006, 17:28
:rofl: :rofl:

Je hebt gelijk: het gastenboek is helemaal verdwenen van www.lauralynn.be (http://www.lauralynn.be/index.php?selectie=home) (zelfs de knop in de linkerkolom is weg...)

Op usenet doet nu het gerucht de ronde dat Laura zich teruggetrokken heeft. Wait and see!

Nice try.
Dat gastenboek is al enkele maanden ofline.

http://www.hotforum.nl/forum/index.php?go=showsubject&name=fanparadijsll&id=181297

Ik was trouwens al voor uw berichtje gaan zien en toen stond het er ook niet.

Jazeker
5 juli 2006, 17:33
inmiddels is het optreden ook uit haar agenda verwijderd

Die gaat dus haar been keihard tussen een deur moeten vlammen om er langs beide kanten zonder gezichtsverlies vanaf te komen. Of een weekje voorlezen bij kinderen met griep. :-D

Jazeker
5 juli 2006, 17:34
Ha, dikke tieten Laura!

Toch nog iemand die de essentie van de zaken kan vatten. :-P

baarle
5 juli 2006, 17:38
Nice try.
Dat gastenboek is al enkele maanden ofline.

http://www.hotforum.nl/forum/index.php?go=showsubject&name=fanparadijsll&id=181297

Ik was trouwens al voor uw berichtje gaan zien en toen stond het er ook niet.

Onzin. Gisteren stond er nog een uitgebreid gastenboek op www.lauralynn.be (http://www.lauralynn.be). Dat is de officiële fansite. Jouw link is van een Nederlandse site.

PAJOT
5 juli 2006, 17:43
ja natuurlijk, ik heb gisteren ook in het gastenboek geschreven maar de negatieve reakties werden gecensureerd

de massale negatieve reakties moeten Laura Lynn toch aan het denken hebben gezet. Zij is zeer begaan met haar fans.

Griffin
5 juli 2006, 17:44
Toch nog iemand die de essentie van de zaken kan vatten. :-P

Njah voor de rest geen idee hoor. Ik heb alleen ergens een krantenkop gelezen waarin ze zei dat ze beschaamd was voor haar grote tieten.

Antoon
5 juli 2006, 17:53
Concert tegen racisme

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/051222Ultratop/M_051201_LauraLynn_p.jpg

dEUS-frontman Tom Barman schaart een verzameling artiesten rond zich om u tegen te zeggen voor zijn anti-VB-concerten op 1oktober: van Will Tura, Rocco Granata, Laura Lynn, over Clouseau en Helmut Lotti tot Flip Kowlier, Gorki, Arno, Sioen en Zita Swoon. Die maken samen, één week voor de gemeenteraadsverkiezingen, een vuist voor verdraagzaamheid en tegen racisme met de gratis optredens 0110 in Antwerpen, Gent, Brussel en Charleroi.

Al 50.000 sms'jes voor Barman

Na Tom Barmans oproep op Werchter voor zijn 0110-concert, kreeg hij al 50.000 sms'jes. De organisatoren hopen zo geld in te zamelen voor de gratis concerten. De artiesten treden dan wel gratis op, zoiets kost handenvol geld. Wie wil steunen, kan '0110' sms'en naar het nummer 3699. Dat kost 1,5 euro per berichtje. ,,De prijs van een pintje'', verduidelijkt Barman.

Dewinter stuurt ,,informatiebrief'' naar artiesten

Filip Dewinter (VB) toont zich stomverbaasd :lol: over het lijstje van artiesten die Tom Barman rond zich wist te verzamelen, vooral over de populaire variétémensen. Hij zal ze allemaal aanschrijven om ze te waarschuwen dat zo'n optreden ,,tegen hun eigen belang is''. Dewinter wil niet spreken van een dreigbrief: ,,wel een informatiebrief''. :lol: :lol:

,,Die artiesten staan er niet meteen bekend om zich politiek te profileren. Ik vermoed dat Barman ze gelokt heeft met vrijblijvende slogans zoals ,,voor verdraagzaamheid'' en ,,tegen racisme''. Maar dat ze niet weten dat op die concerten een weinig verholen stemadvies gegeven zal worden, om dus niet op ons te stemmen. Deze artiesten, Laura Lynn en Will Tura, moeten toch beseffen dat een deel van hun aanhang wél op ons stemt. Ik wil hen daar toch even op wijzen.''

,,Voor de rest doet Barman maar. Als de Antwerpenaars aan iets een hekel hebben, is het aan betutteling. Als hij wil polariseren, ik weet - net zoals burgemeester Patrick Janssens - wie daar beter van wordt. Wij dus.'' (KRG)

--------------------------------------------------------------

jee filip, wat moeten we nou met al die verdraagzame artiesten?
en worden de mensen nu ook uitgenodigd om laura-lynn en will tura cd's te komen vernielen op het feestje van bart debie?

Goed gedaan van die linksen. Ze organizeren een pro-moslim en pro-criminelen concert, strikken een aantal artiesten zonder echt te zeggen waar het om gaat, gaan na de toezegging zeggen dat het in feite om een anti-Vlaams Belang concert gaat, en kloppen op hun borst voor dat er ook maar iets is gebeurd.

Volgens mij gaat het effect eerder averechts werken. Let maar op.

PAJOT
5 juli 2006, 17:54
Het zou mij dus niet verwonderen dat er behalve Laura Lynn nog andere misleide artiesten zullen afzeggen.

Antoon
5 juli 2006, 17:57
inmiddels is het optreden ook uit haar agenda verwijderd :-D :-P

:lol: :lol: :lol:

dejohan
5 juli 2006, 18:04
Goed gedaan van die linksen. Ze organizeren een pro-moslim en pro-criminelen concert, strikken een aantal artiesten zonder echt te zeggen waar het om gaat, gaan na de toezegging zeggen dat het in feite om een anti-Vlaams Belang concert gaat, en kloppen op hun borst voor dat er ook maar iets is gebeurd.

Volgens mij gaat het effect eerder averechts werken. Let maar op.


Ik wist niet dat Barman de belichaming van links was, en ik wist nog minder dat verdraagzaamheid gelijk staat aan pro-criminaliteit.
Weer wat bijgeleerd vandaag.

Tantist
5 juli 2006, 18:09
laat het ons hopen. Met Isabelle A is het ook zo gegaan.

Let wel : ik blijf haar muziek fantastisch vinden maar hier moet een krachtig sienjaal gegeven worden.
Den illegale download blijft over :twisted:

Kim
5 juli 2006, 18:15
Jammer voor Pajot maar Laura heeft het concert niet van haar website verwijderd, dit is namelijk wat er te lezen staat op haar homepage:

LAURA LYNN TE GAST OP 'CONCERT VOOR VERDRAAGZAAMHEID'
Naast Clouseau, Axelle Red, Will Tura en Helmut Lotti en vele anderen zal ook schlagerkoning Laura Lynn op zondag 1 oktober haar medewerking verlenen aan het gratis concert voor verdraagzaamheid.
Het management én de platenfirma van Laura Lynn benadrukken dat de organisatie schriftelijk de garantie heeft gegeven dat het gaat om een concert voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter.
Een paar maanden geleden - nog voor er sprake was van de zinloze moorden in Antwerpen - is het idee ontstaan om een concert voor verdraagzaamheid te organiseren.
Laura Lynn: "Natuurlijk sta ik achter het idee van zinvolle verdraagzaamheid. Net zoals bij iedereen hebben de zinloze moorden in Antwerpen, de moord op Joe Van Holsbeek en het drama op die antwerpse bus mij aangegrepen. Kijk, ik ben een eenvoudig vlaams meisje, ik put veel kracht uit m'n christelijke opvoeding en daaruit heb ik geleerd dat je je naaste moet liefhebben. Het is een eenvoudige boodschap en daarom sta ik achter initiatieven die dat steunen.
Maar meer moet je er niet achter zoeken, ik hou me niet bezig met politiek. Mijn fans komen uit alle lagen van de bevolking en ik respecteer ieders persoonlijke mening en overtuiging, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is. Maar uiteindelijk zijn we allemaal gewoon mensen en dat mogen we nooit vergeten. Wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is triestig en net als iedereen wil ik een betere wereld. Als artiesten op een muzikale manier een signaal kunnen geven met hun liedjes, dan is dat een goede zaak."
Een reactie op het feit dat Vlaams Belang voorzitter Filip Dewinter een open brief zal schrijven naar deelnemende artiesten wil Laura Lynn niet kwijt omdat ze vindt dat dat niks terzake doet. De zangeres zal ook geen verdere uitspraken doen over "0110" maar benadrukt nog eens dat zij de gedachte voor verdraagzaamheid ten volle ondersteunt.

www.lauralynn.be (http://www.lauralynn.be)

Kim
5 juli 2006, 18:16
inmiddels is het optreden ook uit haar agenda verwijderd :-D :-P

ONZIN! Het concert staat op haar homepage, de eerste pagina die je ziet als je haar site bezoekt!

:rofl:

baarle
5 juli 2006, 18:22
de massale negatieve reakties moeten Laura Lynn toch aan het denken hebben gezet. Zij is zeer begaan met haar fans.

Pas op, als je even nadenkt weet je dat ze nog zeer moeilijk terug kan. Als ze zich nu als enige zou terugtrekken onder druk van haar fans, zal de correcte goegemeente haar meteen als 'zwarte Laura' bestempelen en vliegt ze voor de volgende tien jaar achter het mediacordon.

Een beetje begrip dus!

baarle
5 juli 2006, 18:25
Ik wist niet dat Barman de belichaming van links was, en ik wist nog minder dat verdraagzaamheid gelijk staat aan pro-criminaliteit.
Weer wat bijgeleerd vandaag.

Dat Barman links is zal niemand ontkennen, hijzelf in laatste instantie.

Het tweede wat je geleerd hebt, dat "verdraagzaamheid" zoals begrepen door links hetzelfde is als pro-criminaliteit, behoort tot de bagage die een mens verwerft na een aantal jaren politiek actief te zijn. Proficiat dus dat je dit nu al geleerd hebt!

baarle
5 juli 2006, 18:27
ONZIN! Het concert staat op haar homepage, de eerste pagina die je ziet als je haar site bezoekt!

En het gastenboek is sinds gisteren compleet opgeruimd, nietwaar? :-)

Maar je verwart: Pajot had het over de concertagenda. Daar staat 0110 alvast niet in.

Ik zou het persoonlijk betreuren als ik Laura niet in Brussel zou mogen ontmoeten!

Griffin
5 juli 2006, 18:36
Ik wist niet dat Barman de belichaming van links was, en ik wist nog minder dat verdraagzaamheid gelijk staat aan pro-criminaliteit.
Weer wat bijgeleerd vandaag.

Hou het wel simpel eh! ;)

AyneRand
5 juli 2006, 18:50
wij zijn de enigen die haar muziek beluisteren dus het zal nu snel bergaf gaan met haar carrière

Het had zo niet moeten zijn.

Dat getuigt dan ook van weinig smaak, de smaak van de lagere klasse ...

Griffin
5 juli 2006, 18:52
Dat getuigt dan ook van weinig smaak, de smaak van de lagere klasse ...

:rofl:

Ik wist niet dat smaken en klassen samenvielen.

Dat je haar muziek niet graag hoort, tot daar aan toe. 8)

Max van Dietschland
5 juli 2006, 18:53
Dat getuigt dan ook van weinig smaak, de smaak van de lagere klasse ...

Neen, ik vind schlager erg leuke muziek. Dit naast traditionele parademarsen, klassieke en kerkelijke muziek.

Al diene moderne brol als techno-gekweel, R&B-gebrabbel, hardrock of metal-gebrul, hoef ik niet.

Griffin
5 juli 2006, 18:57
AVV VVK: Alles Voor Vlaanderen, Vlaanderen Voor de Kaloten.

Max van Dietschland
5 juli 2006, 19:00
Pas op, als je even nadenkt weet je dat ze nog zeer moeilijk terug kan. Als ze zich nu als enige zou terugtrekken onder druk van haar fans, zal de correcte goegemeente haar meteen als 'zwarte Laura' bestempelen en vliegt ze voor de volgende tien jaar achter het mediacordon.

Een beetje begrip dus!

Nochtans Laura Lynn wordt nu al constant tegengewerkt door de extreem-progressieve cultuur-elite. Ze wordt nauwelijks gedraaid op de radio, terwijl R&B-vreemdelingen als Brahim en Sandrine overal hun gekweel mogen laten horen.

Laura Lynn had een muzikaal genre opnieuw op de kaart gezet, dat totaal niet naar de smaak was van de links-progressieve kultuur "elite" (dat gespuis daar van de Humo en studio Brussel enzo meer). Nu kon ze legendarisch worden door als eerste belangrijke nationale artiest het cordon mediatique te doorbreken. Ze zou diegenen die de schlager (ook haar muziek) boycotten, zo een verdiend lesje leren. Spijtig is ook zij, net als vele anderen bezweken onder druk van de links-progressieve goegemeente. Door het feit dat ze dat nogmaals haar steun heeft voor het concert op haar site en de reacties van de fans heeft verwijderd, heeft dat mens definitief afgedaan bij mij.

Max van Dietschland
5 juli 2006, 19:02
De schlemiel Koen Wauters heeft trouwens bevestigd dat de opzet van het concert is om de mensen eens goed te laten nadenken welk bolletje ze gaan kleuren. Ik denk dat vele mensen door dat concert het wel rap zullen weten op wie ze gaan stemmen. 8)

Griffin
5 juli 2006, 19:05
De schlemiel Koen Wauters heeft trouwens bevestigd dat de opzet van het concert is om de mensen eens goed te laten nadenken welk bolletje ze gaan kleuren. Ik denk dat vele mensen door dat concert het wel rap zullen weten op wie ze gaan stemmen. 8)

Ah, voor 't Westland gaan ze alvast niet moeten stemmen eh ;) En je mag niet lachen met schlemielen. Voor straf mag je dat woord 500 keer na mekaar opzeggen.

:spank:

AyneRand
5 juli 2006, 19:08
Nochtans Laura Lynn wordt nu al constant tegengewerkt door de extreem-progressieve cultuur-elite. Ze wordt nauwelijks gedraaid op de radio, terwijl R&B-vreemdelingen als Brahim en Sandrine overal hun gekweel mogen laten horen.

Laura Lynn had een muzikaal genre opnieuw op de kaart gezet, dat totaal niet naar de smaak was van de links-progressieve kultuur "elite" (dat gespuis daar van de Humo en studio Brussel enzo meer). Nu kon ze legendarisch worden door als eerste belangrijke nationale artiest het cordon mediatique te doorbreken. Ze zou diegenen die de schlager (ook haar muziek) boycotten, zo een verdiend lesje leren. Spijtig is ook zij, net als vele anderen bezweken onder druk van de links-progressieve goegemeente. Door het feit dat ze dat nogmaals haar steun heeft voor het concert op haar site en de reacties van de fans heeft verwijderd, heeft dat mens definitief afgedaan bij mij.

Ze ligt nu waarschijnlijk te wenen in bed, dat seutje ...

Griffin
5 juli 2006, 19:15
Ha-ha!

Proletariër
5 juli 2006, 19:15
nooit gedacht da blokkerkes zo zouden bleiten om laura :lol:

Griffin
5 juli 2006, 19:18
nooit gedacht da blokkerkes zo zouden bleiten om laura :lol:

:rofl:

Hun idool! :D Blank Blond en Grote Tieten! :P

Everytime
5 juli 2006, 19:44
:rofl:

Hun idool! :D Blank Blond en Grote Tieten! :P

Dewinter zal haar zeker vanavond in "Tien om te Zien" bekijken want ja, dames en heren, ze is van de partij.................

Metternich
5 juli 2006, 19:48
:rofl:

Hun idool! :D Blank Blond en Grote Tieten! :P
Wat moete meer hebben 8)

C uit W
5 juli 2006, 19:56
Dat getuigt dan ook van weinig smaak, de smaak van de lagere klasse ...Naar wat luister jij?

AyneRand
5 juli 2006, 20:10
Naar wat luister jij?

Het liefst? Naar de stilte ...

Jazeker
5 juli 2006, 20:53
Hun idool! :D Blank Blond en Grote Tieten! :P

Neem het ons maar eens kwalijk 8)

Voor de rest mag ze m.i. wel niet beginnen zingen...

dejohan
5 juli 2006, 22:18
Dat Barman links is zal niemand ontkennen, hijzelf in laatste instantie.

Het tweede wat je geleerd hebt, dat "verdraagzaamheid" zoals begrepen door links hetzelfde is als pro-criminaliteit, behoort tot de bagage die een mens verwerft na een aantal jaren politiek actief te zijn. Proficiat dus dat je dit nu al geleerd hebt!

Dus mensen die verdraagzaamheid promoten, promoten eigenlijk criminaliteit volgens u?

Durf dat eens zo neer te schrijven, dan praten we nog eens verder.

Mitgard
5 juli 2006, 22:51
Dus mensen die verdraagzaamheid promoten, promoten eigenlijk criminaliteit volgens u?



ja, er zal door die linksche meute opgeroepen worden om dutroux vrij te laten, wacht maer!

Hertog van Gelre
5 juli 2006, 22:58
De schlemiel 8)
Beste Max,

Wat goedvan je! Je staat open voor andere culturen en talen. Je hebt zeker over je eigen schaduw moeten heenspringen? Toch knap. Het is een begin.

jan hyoens
6 juli 2006, 08:46
65jaar geleden was Europa al eens in de greep van extreemrechts (je weet wel, toen het VNV, goed verbonden met de moffen, stond voor wat het VB nu is ). Die periode in acht genomen, is het dus niet zo dom om nu bang te zijn voor die verwerpelijke ideologie.

daar hebben we Godwin weer! Leer eens uw geschiedenis vooraleer zulke dommigheden uit te kramen!

Hitler-bewonderaars

Het fascistische, zelfs specifiek nazistische gedachtegoed wint veld in de moslimwereld. Dat Ahmedinejad, de president van Iran, de holocaust ontkent of toch minimaliseert, is in de moslimwereld niets bijzonders: hij zegt alleen maar wat daar in brede lagen van de bevolking over joden wordt gedacht. Ik heb er geregeld mensen ontmoet die zonder schroom hun bewondering voor Hitler uitspraken. [...]

Voor het overige ben ik van mening dat het Westen de bedreiging van zijn eigen cultuur en beschaving absoluut niet ernstig neemt.

Jef Lambrecht, VRT-radiocorrespondent in het Midden-Oosten, geïnterviewd door Rudi Vandendaele in Humo van 4 juli 2006

jan hyoens
6 juli 2006, 08:47
Dus mensen die verdraagzaamheid promoten, promoten eigenlijk criminaliteit volgens u?

Durf dat eens zo neer te schrijven, dan praten we nog eens verder.

nee, maar links begrijpt onder "verdraagzaamheid" iets anders dan wat er in de van Dale staat. Newspeak maw.

jan hyoens
6 juli 2006, 08:49
:rofl:

Hun idool! :D Blank Blond en Grote Tieten! :P

En jouw idool is Michael Jackson? Zwart, dom en pedofiel!8)

baarle
6 juli 2006, 08:50
Nochtans Laura Lynn wordt nu al constant tegengewerkt door de extreem-progressieve cultuur-elite.

Zie je wel? Dan begrijp je toch wel waarom ze op de vraag van 0110 ingegaan is?

baarle
6 juli 2006, 08:53
Dus mensen die verdraagzaamheid promoten, promoten eigenlijk criminaliteit volgens u?

"Verdraagzaamheid" zoals begrepen door een bepaald soort links, schreef ik toch.

Kijk maar naar de sabotage van het jeugdsanctierecht, de weigering om de "jongeren"-criminaliteit in de steden echt aan te pakken, de immer durende vergoelijking als "haantjesgedrag", het blijven excuses opvoeren als "achteruitstelling", "discriminatie" etc...

Durf dat eens zo neer te schrijven, dan praten we nog eens verder.

Dat deed ik toch eerder al.

Griffin
6 juli 2006, 08:54
En jouw idool is Michael Jackson? Zwart, dom en pedofiel!8)

Gelieve uw eigen ideaalbeelden niet op anderen te projecteren. Dat is een ziekte die een naam heeft. ;) :>

Griffin
6 juli 2006, 08:56
Neem het ons maar eens kwalijk 8)

Voor de rest mag ze m.i. wel niet beginnen zingen...

:-D

Ik geloof je op je woord.

8)

jan hyoens
6 juli 2006, 09:03
Gelieve uw eigen ideaalbeelden niet op anderen te projecteren. Dat is een ziekte die een naam heeft. ;) :>

cliché! 8)

Griffin
6 juli 2006, 09:06
cliché! 8)

Ge zou beter uw naam veranderen naar cliché, en uw avatar in een sjakos.:lol:

Griffin
6 juli 2006, 09:08
Allee jantje ge zijt zo traag met uw reacties :P En al wa ge moet doen is uw cliché plakken :D.

Djiezes
6 juli 2006, 09:34
En jouw idool is Michael Jackson? Zwart, dom en pedofiel!8)

Michael Jackson is al lang ni meer zwart ;-)

Griffin
6 juli 2006, 09:49
Michael Jackson is al lang ni meer zwart ;-)

Ssst! Nu haal je heel zijn ideaalbeeld van zijn sokkel!
Straks moet hij nog Dash - wast witter dan wit - in huis halen om zijn donker velletje wit te wassen.

dejohan
6 juli 2006, 09:57
"Verdraagzaamheid" zoals begrepen door een bepaald soort links, schreef ik toch.

Kijk maar naar de sabotage van het jeugdsanctierecht, de weigering om de "jongeren"-criminaliteit in de steden echt aan te pakken, de immer durende vergoelijking als "haantjesgedrag", het blijven excuses opvoeren als "achteruitstelling", "discriminatie" etc...



Dat deed ik toch eerder al.

Dus al die artiesten geven een concert pro-criminaliteit :-D .

baarle
6 juli 2006, 10:00
Dus al die artiesten geven een concert pro-criminaliteit

De etters die al jaren het dagelijks leven in de steden en dorpen vergallen, zullen zich hier zeker door gesteund voelen, ja. Barman valt immers alleen de boodschapper aan, niet de daders.

dejohan
6 juli 2006, 10:10
De etters die al jaren het dagelijks leven in de steden en dorpen vergallen, zullen zich hier zeker door gesteund voelen, ja. Barman valt immers alleen de boodschapper aan, niet de daders.

Het is net omdat de boodschapper met extreem rechtse 'oplossingen' of komt is dat er niet naar geluisterd wordt...
Echt, zonder het Blok waren de problemen veel bespreekbaarder.

baarle
6 juli 2006, 10:36
Het is net omdat de boodschapper met extreem rechtse 'oplossingen' of komt is dat er niet naar geluisterd wordt...

Tiens, tot voor kort waren er helemaal geen problemen. Waarom zouden we dan oplossingen nodig hebben?

Echt, zonder het Blok waren de problemen veel bespreekbaarder.

Echt waar? :-)

Griffin
6 juli 2006, 10:37
"tot voor kort"? :>

baarle
6 juli 2006, 10:43
"tot voor kort"? :>

Idd, sinds kort zijn er blijkbaar toch wel wat kleinere probleempjes. Yves Desmedt heeft het er af en toe over.

Griffin
6 juli 2006, 10:46
Idd, sinds kort zijn er blijkbaar toch wel wat kleinere probleempjes. Yves Desmedt heeft het er af en toe over.

Kleiner dan wat? Dan een konijn? :>

baarle
6 juli 2006, 10:47
Kleiner dan wat?

Kleiner dan het afschuwelijke racismemonster dat Vlaanderen in zijn greep houdt?

Griffin
6 juli 2006, 10:49
Kleiner dan het afschuwelijke racismemonster dat Vlaanderen in zijn greep houdt?

Is Nessie weer stout geweest? Heb je al gedacht om een leiband te kopen?

:>

baarle
6 juli 2006, 10:53
Is Nessie weer stout geweest? Heb je al gedacht om een leiband te kopen?

Het monster komt niet in mijn achtertuin, ik moei er mij dus niet mee. Eigen tuin eerst!

1handclapping
6 juli 2006, 10:55
Flip kan zijn ongeduld niet bedwingen : hij voelt dat het bijna zo ver is :

een fakkeltocht, ruiten ingooien, een definitie geven van welke "kunst" volks en welke volksvreemd is - artiesten op een zwarte lijst zetten
en dreigen (genosse Annemans deed al hetzelfde naar de rechters toe).

Zouden de uniformen al besteld zijn ?

benji
9 juli 2006, 21:09
Misschien kunnen de strangers ook optreden met hits als "ziekekas" en " "Borgerokko" of da van ik ben nen bleeke algerijn ik ben da gastarbeiderzijn in den belgiqeu :)

Griffin
10 juli 2006, 08:31
Flip kan zijn ongeduld niet bedwingen : hij voelt dat het bijna zo ver is :

een fakkeltocht, ruiten ingooien, een definitie geven van welke "kunst" volks en welke volksvreemd is - artiesten op een zwarte lijst zetten
en dreigen (genosse Annemans deed al hetzelfde naar de rechters toe).

Zouden de uniformen al besteld zijn ?

De Chinese naaisters zijn al druk in de weer met die Vlaamse Leeuwpakjes.