PDA

View Full Version : Bericht uit Palestina


stonaar
9 juli 2006, 23:58
Ik heb deze afbeelding, gisteren per mail binnegekregen, en zou het graag met jullie willen delen.

http://img330.imageshack.us/img330/7433/mail7zo.jpg

:roll:

maddox
10 juli 2006, 02:01
Hetgeen ik ik hiervan kan maken is

Of dat de soldaten/militie hun boekje te buiten gegaan zijn.

Of er foto's missen, en het weeral eens pure propaganda is.

Dat het geen Palestijnse ordetroepen zijn is duidelijk. Het wapen dat ze voeren is geen Kalashnikov.

zorlac
10 juli 2006, 02:06
Hetgeen ik ik hiervan kan maken is

Of dat de soldaten/militie hun boekje te buiten gegaan zijn.

Of er foto's missen, en het weeral eens pure propaganda is.

Dat het geen Palestijnse ordetroepen zijn is duidelijk. Het wapen dat ze voeren is geen Kalashnikov.

Ik gok op uw 2de optie...

stonaar
10 juli 2006, 14:46
Ik had ook liever beelden gepost, maar die hadden ze niet.

Lof der Zotheid
10 juli 2006, 14:49
Ik had ook liever beelden gepost, maar die hadden ze niet.

Ach, wat een toeval toch... "Die hadden ze niet"...:roll:

stonaar
10 juli 2006, 14:52
Ach, wat een toeval toch... "Die hadden ze niet"...:roll:

Jawel, maar niet over deze gebeurtenis :roll:

google wat, u zult verschieten ..

Lof der Zotheid
10 juli 2006, 15:08
Jawel, maar niet over deze gebeurtenis :roll:

google wat, u zult verschieten ..

Komt het woord "selectiviteit" u bekend voor?

stonaar
10 juli 2006, 15:14
Komt het woord "selectiviteit" u bekend voor?

Nee. De Palestijnen hebben de kracht niet om hun tegen de Israëlische arrogantie te beschermen.

Wat de Israëliërs ook doen, vindt men in het westen goed of heeft men daar begrip voor.

kingtiger
10 juli 2006, 15:27
De aanpak is volkomen normaal gegeven de dreiging van zelfmoordterroristen.Niets om zich druk over te maken.:lol:

StevenNr1
10 juli 2006, 16:10
Dit dateert uit 2002: http://electronicintifada.net/features/articles/020312beithanina.shtml
Als ik het zo lees, ging het om de zoveelste buitengerechtelijke executie van 'terroristen' door de Israëli's. Het betreft volgens bovenstaande bron nl. een militant van de Al Aqsa-brigade die dus (zoals op de foto's te zien) in koelenbloede op straat werd afgemaakt.

garfield
10 juli 2006, 17:06
propaganda

stonaar
10 juli 2006, 17:09
propaganda

Heb je de beelden gezien van de Israëlische soldaten die botten van de Palestijnse kinderen breken? Dat is waarschijnlijk ook propaganda.

Flippend Rund
10 juli 2006, 17:26
Israelische soldaten doen zoiets niet want Israelische soldaten begaan nu eenmaal geen misdaden (aangezien ze moreel volmaakt zijn).

garfield
10 juli 2006, 17:33
Heb je de beelden gezien van de Israëlische soldaten die botten van de Palestijnse kinderen breken? Dat is waarschijnlijk ook propaganda.

nop.
Je kan me natuurlijk altijd de bron geven. Maar aub een expertborn. Niet zomaar een nitwit met een blog die zich onderzoeker noemt .

stonaar
10 juli 2006, 17:49
nop.
Je kan me natuurlijk altijd de bron geven. Maar aub een expertborn. Niet zomaar een nitwit met een blog die zich onderzoeker noemt .

Oké, de beelden zijn door Israëlische soldaten opgenomen en verspreid.

Twee Palestijnse steengooiers ('terroristen') zijn vastgebonden en worden gecontroleerd of ze wel 'clean' zijn.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=2050122A5928A611

garfield
10 juli 2006, 18:06
Oké, de beelden zijn door Israëlische soldaten opgenomen en verspreid.

Twee Palestijnse steengooiers ('terroristen') zijn vastgebonden en worden gecontroleerd of ze wel 'clean' zijn.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=2050122A5928A611

Als ik morgen tijd heb zal ik het bekijken . Indien je voor donderdag géén reply gezien heb, ben ik het vergeten PB dan maar 8)

stonaar
10 juli 2006, 18:09
Als ik morgen tijd heb zal ik het bekijken . Indien je voor donderdag géén reply gezien heb, ben ik het vergeten PB dan maar 8)

de video is 800kb groot, duurt nog geen minuut om het te downloaden én te bekijken ;-)

Vlaanderen_onafhankelijk
10 juli 2006, 18:15
de video is 800kb groot, duurt nog geen minuut om het te downloaden én te bekijken ;-)

Je moet dat begrijpen, hij moet eerst een dagje nadenken over een compleet misplaatst en ziekelijk excuus om te trachten aan te tonen dat de video staged is. En dan morgen, na een dag lang hard nadenken komt hij met zijn onomstotelijke theorie voor de dag: "propaganda".

Israëlische soldaten zijn ziek. Ze zouden beter hun haar in een scheiding dragen en een snorretje van een vierkante centimeter laten groeien.

Vlaanderen_onafhankelijk
10 juli 2006, 18:17
Ik heb deze afbeelding, gisteren per mail binnegekregen, en zou het graag met jullie willen delen.

http://img330.imageshack.us/img330/7433/mail7zo.jpg

:roll:

Wie zijn die gasten in het zwart gekleed eigenlijk? Mossad? De groene uniformen zijn op de laatste twee foto's niet meer te bespeuren.

garfield
10 juli 2006, 18:26
Je moet dat begrijpen, hij moet eerst een dagje nadenken over een compleet misplaatst en ziekelijk excuus om te trachten aan te tonen dat de video staged is. En dan morgen, na een dag lang hard nadenken komt hij met zijn onomstotelijke theorie voor de dag: "propaganda".

Israëlische soldaten zijn ziek. Ze zouden beter hun haar in een scheiding dragen en een snorretje van een vierkante centimeter laten groeien.

het filmke is reeds gedownload. Maar hoe verwacht je een zinnig antwoord met eventueel enkele verwijzingen als het nu nu moet gebeuren :|

kelt
10 juli 2006, 18:50
Die fotootjes op zich raken me niet meer...

Het zou me echt niet verbazen binnen een paar maanden te mogen vernemen dat Israel doelbewust tientallen,zo niet honderden "stille" executies uitgevoerd heeft van hamas-,en/of jihad-personeel.....

Eerlijk nu,gaan we daarover nog treuren:?

Laat die Midden-Oosters elkaar maar uitroeien,het is wat ze leuk vinden.

Het stuit me ook tegen de borst dat er normale betrekkingen zijn met de staat Israel,zowel als betrekkingen met die farce genaamd "palestijnse autoriteit".

Ondertussen is zowat alle door de EU bekostigde infrastruktuur heel doelbewust vernietigd mogen we aannemen. EU-politici die OPNIEUW ons belastingsgeld daar naartoe willen gooien zonder uitzicht dat die dan eens tenminste 30 jaar zal blijven staan moeten electoraal afgestraft worden!


let them go to hell and burn!...all of them! :evil:

StevenNr1
10 juli 2006, 19:04
Buitengerechtelijke executies zijn inderdaad helemaal niet zo uitzonderlijk. Maar vaak doen ze dat toch eerder met raketten, dacht ik.

Sinistra
10 juli 2006, 21:32
Ik heb deze afbeelding, gisteren per mail binnegekregen, en zou het graag met jullie willen delen.

http://img330.imageshack.us/img330/7433/mail7zo.jpg

:roll:

Wat Stonaar er natuurlijk niet bij verteld is dat onze Mo een vooraanstaand lid was van de Al-Aqsa martelarenbrigade en trouwens eerder door de Mossad werd gezocht voor het fabriceren van zelfmoordexplosieven. Toen men hem ontkleedde zou hij naar het schijnt geprobeerd hebben te grijpen naar het wapen van de Israëlische militair die hem vasthad daarop schoot een politieagent die hem vasthad onmiddelijk in het hoofd. Nu, ik vind persoonlijk dat men de man inderdaad beter voor het gerecht had kunnen brengen. De militairen en de politie zijn in dit geval idd een stap tever gegaan. Anderzijds hem ik met het uitschakelen van terroristen weinig problemen.

stonaar
10 juli 2006, 22:02
Wat Stonaar er natuurlijk niet bij verteld is dat onze Mo een vooraanstaand lid was van de Al-Aqsa martelarenbrigade en trouwens eerder door de Mossad werd gezocht voor het fabriceren van zelfmoordexplosieven. Toen men hem ontkleedde zou hij naar het schijnt geprobeerd hebben te grijpen naar het wapen van de Israëlische militair die hem vasthad daarop schoot een politieagent die hem vasthad onmiddelijk in het hoofd. Nu, ik vind persoonlijk dat men de man inderdaad beter voor het gerecht had kunnen brengen. De militairen en de politie zijn in dit geval idd een stap tever gegaan. Anderzijds hem ik met het uitschakelen van terroristen weinig problemen.

leg het uit, maar niet tegen mij

Vlamingtje :lol:

StevenNr1
10 juli 2006, 23:06
Toen men hem ontkleedde zou hij naar het schijnt geprobeerd hebben te grijpen naar het wapen van de Israëlische militair die hem vasthadAls de bron van de Israëlische staatsorganen is, zou ik daar toch niet teveel van geloven.
Nu, ik vind persoonlijk dat men de man inderdaad beter voor het gerecht had kunnen brengen.Inderdaad.

(Maar dat is misschien wel wat hypocriet als ze zich zelf niet willen schikken naar internationale rechtsregels.)
Anderzijds hem ik met het uitschakelen van terroristen weinig problemen.Als men opzettelijk burgerslachtoffers maakt (of voor burgers geen oog heeft in gewapende acties) , gaat het inderdaad wel om terrorisme.
Maar men kan dat niet los zien van het kader waarbinnen het gebeurt (zijnde Israël als sterke door een grootmacht gesteunde staat die vele internationale rechtsregels aan haar laars lapt en aan de andere kant veel Palestijnen in miserie door de jarenlange bezetting en ander onrechtmatig handelen door die Israëlische staat.)

Gun
10 juli 2006, 23:07
De aanpak is volkomen normaal gegeven de dreiging van zelfmoordterroristen.Niets om zich druk over te maken.:lol:Uw post loopt alweer over van de intelligentie;-)

Gun
10 juli 2006, 23:10
Wat Stonaar er natuurlijk niet bij verteld is dat onze Mo een vooraanstaand lid was van de Al-Aqsa martelarenbrigade en trouwens eerder door de Mossad werd gezocht voor het fabriceren van zelfmoordexplosieven. Toen men hem ontkleedde zou hij naar het schijnt geprobeerd hebben te grijpen naar het wapen van de Israëlische militair die hem vasthad daarop schoot een politieagent die hem vasthad onmiddelijk in het hoofd. Nu, ik vind persoonlijk dat men de man inderdaad beter voor het gerecht had kunnen brengen. De militairen en de politie zijn in dit geval idd een stap tever gegaan. Anderzijds hem ik met het uitschakelen van terroristen weinig problemen.

zorlac
10 juli 2006, 23:22
Waarom zouden de Israëli's de moeite doen om die kerel volledig te fouilleren(tot op't ondergoed toe), als ze toch al van plan waren hem te doden?

Die kerel heeft 'aanleiding gegeven tot'.......simpel!

Andrei Rublev
10 juli 2006, 23:48
Tiens tiens, blijkbaar zijn er toch aan paar tegenstrijdigheden in het stripverhaal:

Op de eerste drie fotos zijn (bloed)-sporen te zien van iets dat eerder plaatsvond; waarschijnlijk de gebeurtenis op de laatste fotos.

De begroeiing in een voeg zichtbaar op fotos een en drie (onderaan tegen rand) ontbreekt op de laatste foto.

De kleurzweem van het beeld is anders (3 eerste groen, 2 laatste magenta)

De jeep is anders (zie wieldop).

De uniformen zijn anders (gewoon zien)

-De figuranten waarschijnlijk ook.-

Conclusie: Het is propaganda. :lol:

stonaar
10 juli 2006, 23:58
forumjood heeft zelfs toegegeven dat het echt is:roll:

StevenNr1
11 juli 2006, 00:07
Amang, ik ben echt overtuigd Andrei.

Sinistra
11 juli 2006, 00:08
forumjood heeft zelfs toegegeven dat het echt is:roll:

Men had die rotzak gewoon in de boeien moeten slaan en voor het gerecht brengen wegens samenzwering tegen de staat Israël, publiekelijke executies is meer de stijl van de Arabische dictaturen, ik vind niet dat Israël zich daaraan moet spiegelen.

Ke Nan
11 juli 2006, 00:24
Tiens tiens, blijkbaar zijn er toch aan paar tegenstrijdigheden in het stripverhaal:

Op de eerste drie fotos zijn (bloed)-sporen te zien van iets dat eerder plaatsvond; waarschijnlijk de gebeurtenis op de laatste fotos.

Nonsens.

De begroeiing in een voeg zichtbaar op fotos een en drie (onderaan tegen rand) ontbreekt op de laatste foto.

Omdat ze vanuit een andere hoek genomen zijn. De begroeing zit niet in de frame. Let eens op de hoek van de stoeprand. Je zit daar een cirkelvormige vlek die op foto's 1, 3 en 2 terugkomt.

De kleurzweem van het beeld is anders (3 eerste groen, 2 laatste magenta)

Ja en?

De jeep is anders (zie wieldop).

De jeep kan weggereden zijn en een ander voertuig kan de plaats hebben ingenomen.

De uniformen zijn anders (gewoon zien)

-De figuranten waarschijnlijk ook.-

Conclusie: Het is propaganda. :lol:

De antiterreurbrigade, bombsquad, de gemeentepolitie? Het is duidelijk nadat de militairen hem gevat hebben en waarschijnlijk overgegeven hebben.

StevenNr1
11 juli 2006, 00:29
Wow wow, Ke Nan, u neemt dat serieus op, NIET DOEN !

bruut geweld
11 juli 2006, 00:32
Nonsens.



Omdat ze vanuit een andere hoek genomen zijn. De begroeing zit niet in de frame. Let eens op de hoek van de stoeprand. Je zit daar een cirkelvormige vlek die op foto's 1, 3 en 2 terugkomt.



Ja en?



De jeep kan weggereden zijn en een ander voertuig kan de plaats hebben ingenomen.



De antiterreurbrigade, bombsquad, de gemeentepolitie? Het is duidelijk nadat de militairen hem gevat hebben en waarschijnlijk overgegeven hebben.

Nope, het is dezelfde jeep , maar nu langs de voorkant. op de eerste foto heeft die vanvoor OOK donkere wieldoppen.
Conclusie : de jeep is waarschijnlijk verplaatst en is gewoon omgedraaid.

Maar het is bij zionisten steeds hetzelfde verhaal : net zoals de "Palestijnse" landmijn die onlangs een Palestijns gezin uitmoordde, NEE dat hebben wij de zionisten niet gedaan. Ondertussen is al duidelijk dat het WEL degelijk een israelisch projectiel was.

bruut geweld
11 juli 2006, 00:41
Andrei rublev :

Slechts 40 berichten, ultra zionistisch, twee jaar geregistreerd
en reeds al een jaar niet meer gepost, zo goed als inactief :

Laatste post
12-09-2005, 23:27
Joden verlaten Gaza, Palestijnen krijgen grond terug (http://forum.politics.be/showthread.php?t=40206)
st door Andrei Rublev (http://forum.politics.be/member.php?u=4571)
Er zouden 's maandags al een paar Ex-Egyptenaren... (http://forum.politics.be/showthread.php?p=1317904#post1317904)

Er zouden 's maandags al een paar Ex-Egyptenaren (tegenwoordig Palestijnen genaamd) in zee verdronken zijn omdat ze zo roekeloos waren om zich in een onbewaakte/ontruimde zone in zee te begeven. Is





Ja, vermits onze joodse ultrazionist al met enkele van zijn nicks en fake christelijkheid al stevig op zijn bekje is gegaan,haalt die er maar een paar oude uit de doos...en daar is : SUSPENSE 8O Rublev !
Zionisten en leugens gaan samen : je kan het echt blijven herhalen, want het is de werkelijkheid.8)

Ke Nan
11 juli 2006, 00:47
Wow wow, Ke Nan, u neemt dat serieus op, NIET DOEN !

Het was sterker dan mezelf. Tijd dus om te gaan slapen.

En StevenNr1, die u klinkt echt te formeel. Ik kan daar niet zo goed tegen. ;) :D

Ke Nan
11 juli 2006, 00:47
Nope, het is dezelfde jeep , maar nu langs de voorkant. op de eerste foto heeft die vanvoor OOK donkere wieldoppen.
Conclusie : de jeep is waarschijnlijk verplaatst en is gewoon omgedraaid.



Dat is ook een mogelijkheid.

Sinistra
11 juli 2006, 00:49
Zionisten en leugens gaan samen : je kan het echt blijven herhalen, want het is de werkelijkheid.8)

Nochtans heb ik bewezen dat de antizionisten consequent leugens verspreiden. Er werd helemaal geen land gestolen aangezien er al langer Joden in Palestina woonden voor de eerste Arabier daar voet aan land zette.

Sinistra
11 juli 2006, 00:49
. Ondertussen is al duidelijk dat het WEL degelijk een israelisch projectiel was.

Het onderzoek is nog steeds niet afgerond. Bewijs uw stelling maar eens.

StevenNr1
11 juli 2006, 00:50
Jaja, nu zo verlegen en bescheiden doen, maar eens meneer op den TV is, is het grote chique met ferme flat screens enzo.

stonaar
11 juli 2006, 20:12
Buitengerechtelijke executies zijn inderdaad helemaal niet zo uitzonderlijk. Maar vaak doen ze dat toch eerder met raketten, dacht ik.

klopt

Rene Artois
11 juli 2006, 20:32
Tiens tiens, blijkbaar zijn er toch aan paar tegenstrijdigheden in het stripverhaal:

Op de eerste drie fotos zijn (bloed)-sporen te zien van iets dat eerder plaatsvond; waarschijnlijk de gebeurtenis op de laatste fotos.

De begroeiing in een voeg zichtbaar op fotos een en drie (onderaan tegen rand) ontbreekt op de laatste foto.

De kleurzweem van het beeld is anders (3 eerste groen, 2 laatste magenta)

De jeep is anders (zie wieldop).

De uniformen zijn anders (gewoon zien)

-De figuranten waarschijnlijk ook.-

Conclusie: Het is propaganda.

Was ook mijn idee. Bij de derde foto meldt de commentaar dat het "slachtoffer" overmeesterd is. Waarom dan een andere eenheid erbij halen enkel om hem neer te schieten? Wat gebeurde er tussen de voorlaatste en laatste foto?

Men moet niet klakkeloos geloven wat de israelische propaganda uitbrengt maar van de versie van palestijnse kant kan men doorgaans nog veel minder geloven.

Gun
11 juli 2006, 21:06
Nochtans heb ik bewezen dat de antizionisten consequent leugens verspreiden. Er werd helemaal geen land gestolen aangezien er al langer Joden in Palestina woonden voor de eerste Arabier daar voet aan land zette.U bewijst gewoon niets en dat is niets nieuw onder de zon.

Wanneer pakweg de Marokanen, Turken, Hollanders of Chinezen morgen België confiskeren, hun wetten doorvoeren met de geflikte steun van de twijfelachtige VN, een aantal muren neerpoten, de Belgen als 3-de rangsburgers gaat beschouwen en alle burgerlijke rechten ontnemen ...

... ga jij brallen dat het gerechtvaardigd is omdat er reeds Chinezen in België verbleven vóór de confiscatie.

U haalt het niveau van IKKWILL, waarvoor proficiat

Lof der Zotheid
12 juli 2006, 14:57
Vlamingtje :lol:

Het juiste verkleinwoord voor "Vlaming" is "Vlaminkje", El Turco/JusticeLover...

stonaar
12 juli 2006, 15:19
Het juiste verkleinwoord voor "Vlaming" is "Vlaminkje",

Vlamingtje klinkt toch beter, vind ik toch.

El Turco/JusticeLover...[/quote]

Wat een zever toch, ik ben niet van plan om dat 12503 keer te ontkennen.

U mag gerust aan El Turco/JusticeLover of ik El Turco/JusticeLover ben :-D

garfield
12 juli 2006, 16:58
Ik heb het filmke gezien.
Zulk dingen zijn niet toelaatbaar, indien deze beelden ter beschikking gesteld worden van het IDF zal deze gepaste sancties nemen. Zulk gedrag is een efficient en degelijk leger onwaardig. Zulke dingen moeten direct aangepakt worden.

Sinistra
12 juli 2006, 20:51
Israëlische soldaten zijn ziek. Ze zouden beter hun haar in een scheiding dragen en een snorretje van een vierkante centimeter laten groeien.

Al eens een onthoofding door Al-Zharqawi aanhangers gezien? Blijft feit dat ik ook zulke dingen als in het filmpje ten stelligste afkeur.

Gargamel
12 juli 2006, 22:26
Dien heeft duidelijk een hersenbloeding

sodoirt
13 juli 2006, 00:05
Ik heb het filmke gezien.
Zulk dingen zijn niet toelaatbaar, indien deze beelden ter beschikking gesteld worden van het IDF zal deze gepaste sancties nemen. Zulk gedrag is een efficient en degelijk leger onwaardig. Zulke dingen moeten direct aangepakt worden.Hier zijn nog zo'n filmpjes. Allen uit de Pallywood studios

http://www.seconddraft.org/
Echt de moeite waard om de Pallywood producties nader te bekijken. Aan dergelijke zaken had zelf Mr Bean niet aan gedacht!
En daar moeten de meeste hournalisten weer intrappen omdat ze door Eurabisten en het Eurabia Anna Lindh instituut in Alexandrië gecontroleerd worden.

Lof der Zotheid
13 juli 2006, 09:26
Hier zijn nog zo'n filmpjes. Allen uit de Pallywood studios

http://www.seconddraft.org/
Echt de moeite waard om de Pallywood producties nader te bekijken. Aan dergelijke zaken had zelf Mr Bean niet aan gedacht!
En daar moeten de meeste hournalisten weer intrappen omdat ze door Eurabisten en het Eurabia Anna Lindh instituut in Alexandrië gecontroleerd worden.

Niet vergeten dat Mr. Bean van tijd tot tijd een plezante grapjas kan zijn. De Palestijnen hebben zoals de meeste moslims weinig tot geen gevoel voor humor...

sodoirt
13 juli 2006, 09:50
Niet vergeten dat Mr. Bean van tijd tot tijd een plezante grapjas kan zijn. De Palestijnen hebben zoals de meeste moslims weinig tot geen gevoel voor humor...Eigenlijk toch niet juist hoor! Als onschudige Amerikanen of Joden of nog andere "kafirs" vermoord worden dan kunnen ze er toch goed mee lachen en ik denk niet dat het "auf befehl" bevel gebeurd :evil:

Lof der Zotheid
13 juli 2006, 10:24
Eigenlijk toch niet juist hoor! Als onschudige Amerikanen of Joden of nog andere "kafirs" vermoord worden dan kunnen ze er toch goed mee lachen en ik denk niet dat het "auf befehl" bevel gebeurd :evil:

Ze lachen er wel mee, maar gevoel voor humor hebben ze niet. Moslims en Arabieren zijn van nature geen vrolijke mensen, en dat valt aan ze te zien ook...

stonaar
13 juli 2006, 17:10
Hier zijn nog zo'n filmpjes. Allen uit de Pallywood studios

http://www.seconddraft.org/
Echt de moeite waard om de Pallywood producties nader te bekijken. Aan dergelijke zaken had zelf Mr Bean niet aan gedacht!
En daar moeten de meeste hournalisten weer intrappen omdat ze door Eurabisten en het Eurabia Anna Lindh instituut in Alexandrië gecontroleerd worden.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=2050122A5928A611

Deze beelden zijn door Israelische soldaten opgenomen en verspreid.

Ik vind het helemaal niet grappig.

garfield
13 juli 2006, 17:40
Hier zijn nog zo'n filmpjes. Allen uit de Pallywood studios

http://www.seconddraft.org/
Echt de moeite waard om de Pallywood producties nader te bekijken. Aan dergelijke zaken had zelf Mr Bean niet aan gedacht!
En daar moeten de meeste hournalisten weer intrappen omdat ze door Eurabisten en het Eurabia Anna Lindh instituut in Alexandrië gecontroleerd worden.
thx voor de link. Is zeer zeker de moeite

Max van Dietschland
13 juli 2006, 18:16
Israëlische soldaten zijn ziek.

Juist, zionistische beesten zijn het. :evil: