PDA

View Full Version : Altijd hetzelfde


Oeteke
25 augustus 2003, 16:19
23/08 Twee Brusselaars verkrachten Luikse meisjes
De politie van de Zone Brussel-Noord heeft twee mannen van Noord-Afrikaanse afkomst opgepakt die ervan verdacht worden twee vrouwen uit het Luikse, onder wie een minderjarige, te hebben verkracht. De twee verdachten hebben een deel van de feiten bekend, maar ontkennen de verkrachting onder dwang. Ze zijn ter beschikking gesteld van het parket.

De twee pikten de meisjes op woensdagavond, 13 augustus op in Luik. Ze zouden met de auto naar de cinema gaan. Maar in de plaats daarvan ging het richting Brussel. Daar belandden ze in het huis van een van de mannen. De meisjes werden verbaal bedreigd en moesten handtastelijkheden ondergaan.

Enkele uren later besloten de mannen hen terug naar Luik te brengen. Maar onderweg verkrachtten ze de meisjes twee keer, een keer in Bertem en vervolgens in de buurt van Landen. In Grace-Hollogne werden de meisjes uit de auto gezet. Daar stapten ze naar de politie.
------------------------------------------------------------------------------

hunne lul eraf snijden en zelf laten opeten.
Da moeten ze doen met zo'n mannen.
Het wordt misschien tijd dat de eigen bevolking het heft in eigen handen neemt aangezien de politie SCHRIK heeft van zo'n mannen.
Ik kan u zo nog 10-talle artikels geven als ge wilt..
Dit mag niet blijven gebeuren en het gerecht bewijst weeral eens zijn onkunde.
Die zullen na 1 jaar weer vrij rondlopen in ONS LAND, en die 2 meisjes zijn heel hun leven getraumatiseerd en zullen niemeer aan een Belgische man geraken.
Wie wil nu een meisje waarop ne Marokkaan heeft gezeten?
Ikke nie zenne!!!!

Supe®Staaf
25 augustus 2003, 18:25
Wat heeft afkomst of nationaliteit met criminaliteit te maken?
Lees eens de eerste bladzijden van b.v. Het Laatste Nieuws.
Het ene misdrijf na het andere.
Krijs je dan ook twintig keer:"Weeral een Belg die zijn wijf de kop ingetoekt heeft!" "Weer een frauderende Belg!" "Weer eenBelgische snelheidsduivel!"
Wie in de fout gaat, gaat in de fout. Daar heeft zijn ras of afkomst geen bal mee te maken.
Het is gewoon zielig hoe bepaalde mensen bijna klaarkomen als ze een misdrijf vanwege een allochtoon kunnen signaleren.
Die gretigheid, dat enthousiasme..... ik kan het niet verklaren. :?

coosie
25 augustus 2003, 20:09
Wat heeft afkomst of nationaliteit met criminaliteit te maken?
Lees eens de eerste bladzijden van b.v. Het Laatste Nieuws.
Het ene misdrijf na het andere.
Krijs je dan ook twintig keer:"Weeral een Belg die zijn wijf de kop ingetoekt heeft!" "Weer een frauderende Belg!" "Weer eenBelgische snelheidsduivel!"
Wie in de fout gaat, gaat in de fout. Daar heeft zijn ras of afkomst geen bal mee te maken.
Het is gewoon zielig hoe bepaalde mensen bijna klaarkomen als ze een misdrijf vanwege een allochtoon kunnen signaleren.
Die gretigheid, dat enthousiasme..... ik kan het niet verklaren. :?

En moesten die 2 vrouwen uit Luik nu ook moslims zijn, zou hij dan ook deze topic hebben geopend ? :wink:

filosoof
25 augustus 2003, 20:37
Wie wil nu een meisje waarop ne Marokkaan heeft gezeten?
Ikke nie zenne!!!!
Dat bewijst héél duidelijk dat je geen haar beter bent dan de ergste Afghaan... maar d�*t wisten we al. Een meisje met een minimum aan intelligentie gaat trouwens op de loop als ze je bezig hoort...
Zielig voor jou inderdaad.

moon
26 augustus 2003, 10:17
23/08 Twee Brusselaars verkrachten Luikse meisjes
De politie van de Zone Brussel-Noord heeft twee mannen van Noord-Afrikaanse afkomst opgepakt die ervan verdacht worden twee vrouwen uit het Luikse, onder wie een minderjarige, te hebben verkracht. De twee verdachten hebben een deel van de feiten bekend, maar ontkennen de verkrachting onder dwang. Ze zijn ter beschikking gesteld van het parket.

De twee pikten de meisjes op woensdagavond, 13 augustus op in Luik. Ze zouden met de auto naar de cinema gaan. Maar in de plaats daarvan ging het richting Brussel. Daar belandden ze in het huis van een van de mannen. De meisjes werden verbaal bedreigd en moesten handtastelijkheden ondergaan.

Enkele uren later besloten de mannen hen terug naar Luik te brengen. Maar onderweg verkrachtten ze de meisjes twee keer, een keer in Bertem en vervolgens in de buurt van Landen. In Grace-Hollogne werden de meisjes uit de auto gezet. Daar stapten ze naar de politie.
------------------------------------------------------------------------------

hunne lul eraf snijden en zelf laten opeten.
Da moeten ze doen met zo'n mannen.
Het wordt misschien tijd dat de eigen bevolking het heft in eigen handen neemt aangezien de politie SCHRIK heeft van zo'n mannen.
Ik kan u zo nog 10-talle artikels geven als ge wilt..
Dit mag niet blijven gebeuren en het gerecht bewijst weeral eens zijn onkunde.
Die zullen na 1 jaar weer vrij rondlopen in ONS LAND, en die 2 meisjes zijn heel hun leven getraumatiseerd en zullen niemeer aan een Belgische man geraken.
Wie wil nu een meisje waarop ne Marokkaan heeft gezeten?
Ikke nie zenne!!!!

er sta noord-afrikaan

circe
26 augustus 2003, 11:04
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?

Die meiden vroegen er toch om zeker!

moon
26 augustus 2003, 11:09
ik vind het verhaal toch maar raar
blijkbaar waen die gasten goeie vrienden , maar het raarste vind k vooral de meisjes werden bedreigd en werden betast en toch stapten ze terug in den auto van de gasten
dus ze werden eerst aangerand , ipv direct weg te lopen en naar politie te gaan, besloten ze om toch nog eens een keer mee te rijden met hun aanranders
zo ontstaan er wel makkelijk misverstanden hé, wat denk je dat die gasten denken? die denken direct dat de meisjes nog meer willen

rabauw
26 augustus 2003, 11:41
Ik vermoed dat ze niet vrijwillig terug in de auto zijn gestapt, maar dat dit onder bedreiging zal geweest zijn.

Waarom deze allochtonen hen perse weer naar Luik wilden brengen is me wel niet duidelijk.

Voor de rest straf voor verkrachting is castratie!!!

moon
26 augustus 2003, 15:50
Ik vermoed dat ze niet vrijwillig terug in de auto zijn gestapt, maar dat dit onder bedreiging zal geweest zijn.

Waarom deze allochtonen hen perse weer naar Luik wilden brengen is me wel niet duidelijk.

Voor de rest straf voor verkrachting is castratie!!!

castratie?
ik vind zeker dat verkrachters zwaar moeten worden gestraft maar castratie doe me teveel aan sharia-toestanden denken dus laat ze maar rotten in den bak en verkracht worden door hun mede celgenoten

dejohan
26 augustus 2003, 15:53
Castratie helpt ook niet.

filosoof
29 augustus 2003, 10:14
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:

De Knut
29 augustus 2003, 10:20
Wat heeft afkomst of nationaliteit met criminaliteit te maken?

Vraag het eens aan Marion Van San.

Stratcat
29 augustus 2003, 10:22
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:

Erg, Filosoof, wat je hier schrijft.

Zou je zelf wel beseffen waarom?

moon
29 augustus 2003, 10:29
Wat heeft afkomst of nationaliteit met criminaliteit te maken?

Vraag het eens aan Marion Van San.

het rapport Van San kon alleen het band aantonen tussen nationaliteit en criminalisering en NIET tussen origine en criminaliteit
maar het rapport Van San is vertoont teveel egbreken om echt als wetenschappelijk te kunnen worden beschouwd
ik hoor mensen vaak verwijzen naar Van San zonder dat ze het rapport eens hebben gelezen

De Knut
29 augustus 2003, 10:35
Wat heeft afkomst of nationaliteit met criminaliteit te maken?

Vraag het eens aan Marion Van San.

het rapport Van San kon alleen het band aantonen tussen nationaliteit en criminalisering en NIET tussen origine en criminaliteit
maar het rapport Van San is vertoont teveel egbreken om echt als wetenschappelijk te kunnen worden beschouwd
ik hoor mensen vaak verwijzen naar Van San zonder dat ze het rapport eens hebben gelezen

Ik heb het hier ergens rondslingeren en heb het gelezen. En jij? :)

Bobke
29 augustus 2003, 11:11
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:
Zo filosoof, in uw optiek hebben de meisjes eigenlijk aanleiding gegeven omdat ze een lift aanvaardt hebben?
Ik las in het artikel: “Ze zouden met de auto naar de cinema gaan. Maar in de plaats daarvan ging het richting Brussel”
Mij lijkt dat op een ontvoering.

Voor de rest ben ik het wel eens met Superstaaf.

circe
29 augustus 2003, 11:30
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:

JA geachte heer filosoof! dat doe ik zelfs regelmatig.
Zeker als we met TWEE zijn!

En NEE (voor het geval ik je ooit eens tegenkom en het doe) dat betekent NIET dat ik met je in bed wil duikelen. Net zomin dat het een uitnodiging is om tussen de lakens te kruipen als ik je vraag "heb je nog zin in een tas koffie?". Ik bedoel daar namelijk mee "heb je nog zin in een tas koffie"!

Denk je nu dat het meer dan waarschijnlijk aan MIJN houding ligt dat ik nog nooit verkracht ben geweest?

athena
29 augustus 2003, 11:51
Er bestaan ook autochtone verkrachters, maar het valt niet te ontkennen dat de trend van de groepsverkrachtingen (volgens de politie naar schatting één per week die wordt aangegeven) bijna uitsluitend gepleegd worden door vreemdelingen, veelal jongerenbendes waar niet alleen autochtone meisjes het slachtoffer van worden maar eveneens allochtone meisjes (die daarna vaak nog verstoten worden door hun eigen familie omdat ze geen maagd meer zijn). Dergelijk gedrag wordt vaak goedgepraat door de politiek- correcten en daardoor indirect aangemoedigd. Toen in de zomer van 2001 een aantal meisjes werden aangerand in het zwembad van Brasschaat door Marrokanen zei pater leman laconiek: Je moet je daar allemaal niet te veel van aantrekken in de islamitische cultuur worden schaars gekleede vrouwen immers beschouwd als hoeren.

circe
29 augustus 2003, 13:13
Toen in de zomer van 2001 een aantal meisjes werden aangerand in het zwembad van Brasschaat door Marrokanen zei pater leman laconiek: Je moet je daar allemaal niet te veel van aantrekken in de islamitische cultuur worden schaars gekleede vrouwen immers beschouwd als hoeren.

:roll: :roll: :roll: dat niemand daar eerder aan gedacht heeft: een hoerenkotprijs als inkom te vragen aan mensen die denken dat ze naar een hoerenkot gaan in plaats van naar een zwembad! EN BOVENDIEN: minderjarigen mogen niet naar een hoerenkot!

Verdorie! de zomer is weer voorbij en dan pas vinden we de oplossingen!

moon
29 augustus 2003, 20:13
Ik heb het hier ergens rondslingeren en heb het gelezen. En jij? :)

kheb haar boek gekocht voor 30 euro !!!! men duurste boek :(
waar hebben jullie dat gratis kunnen krijgen???

filosoof
30 augustus 2003, 02:22
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:

Erg, Filosoof, wat je hier schrijft.

Zou je zelf wel beseffen waarom?
Ja, het erge is vooral dat ik principiëel verwacht dat mensen eerst denken en dan pas handelen...en dat schijnt echt teveel gevraagd. 't Valt me wel op dat jouw antwoord op de vraag aan Circe ontbrak (iederéén loopt een risico in dgl geval), maar ik vermoed dat je geschreven hebt zonder mijn volledig comment te lezen: herlees eens héél goed wat ik schreef...en wat ik aan Circe zélf antwoordde :twisted:
Ik zeg er liever bij dat ik het niet hoog op heb met de fauna(m/v) uit het nachtleven, van welke origine ook....(oy, nu maak ik me weer véél vrienden!! :twisted:)

filosoof
30 augustus 2003, 02:46
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:

JA geachte heer filosoof! dat doe ik zelfs regelmatig.
Zeker als we met TWEE zijn!

En NEE (voor het geval ik je ooit eens tegenkom en het doe) dat betekent NIET dat ik met je in bed wil duikelen. Net zomin dat het een uitnodiging is om tussen de lakens te kruipen als ik je vraag "heb je nog zin in een tas koffie?". Ik bedoel daar namelijk mee "heb je nog zin in een tas koffie"!

Denk je nu dat het meer dan waarschijnlijk aan MIJN houding ligt dat ik nog nooit verkracht ben geweest?
Ik kan niet over je houding oordelen, omdat ook na een avondje stappen ik je te slecht zou kunnen inschatten.maar als man zou ik jou in voorkomend geval antwoorden "nee, dank je wel"... :) en je een tas koffie aanbieden in en open cafe. (precies omdat ik je bedoeling niet juist kan inschatten-) Spijtig als je daarvoor kwaad zou zijn, maar dat neem ik er dan bij.
Flauw van mij , hé? Ik hou niet van dubbelzinnige situaties.

filosoof
30 augustus 2003, 03:01
Er bestaan ook autochtone verkrachters, maar het valt niet te ontkennen dat de trend van de groepsverkrachtingen (volgens de politie naar schatting één per week die wordt aangegeven) bijna uitsluitend gepleegd worden door vreemdelingen, veelal jongerenbendes waar niet alleen autochtone meisjes het slachtoffer van worden maar eveneens allochtone meisjes (die daarna vaak nog verstoten worden door hun eigen familie omdat ze geen maagd meer zijn). Dergelijk gedrag wordt vaak goedgepraat door de politiek- correcten en daardoor indirect aangemoedigd. Toen in de zomer van 2001 een aantal meisjes werden aangerand in het zwembad van Brasschaat door Marrokanen zei pater leman laconiek: Je moet je daar allemaal niet te veel van aantrekken in de islamitische cultuur worden schaars gekleede vrouwen immers beschouwd als hoeren.
Athena,
Statistisch schijnen de meeste verkrachtingen nog altijd door naaste bekenden te gebeuren...

filosoof
30 augustus 2003, 03:10
23/08 Twee Brusselaars verkrachten Luikse meisjes
De politie van de Zone Brussel-Noord heeft twee mannen van Noord-Afrikaanse afkomst opgepakt die ervan verdacht worden twee vrouwen uit het Luikse, onder wie een minderjarige, te hebben verkracht. De twee verdachten hebben een deel van de feiten bekend, maar ontkennen de verkrachting onder dwang. Ze zijn ter beschikking gesteld van het parket.

De twee pikten de meisjes op woensdagavond, 13 augustus op in Luik. Ze zouden met de auto naar de cinema gaan. Maar in de plaats daarvan ging het richting Brussel. Daar belandden ze in het huis van een van de mannen. De meisjes werden verbaal bedreigd en moesten handtastelijkheden ondergaan.

Enkele uren later besloten de mannen hen terug naar Luik te brengen. Maar onderweg verkrachtten ze de meisjes twee keer, een keer in Bertem en vervolgens in de buurt van Landen. In Grace-Hollogne werden de meisjes uit de auto gezet. Daar stapten ze naar de politie.
------------------------------------------------------------------------------

hunne lul eraf snijden en zelf laten opeten.
Da moeten ze doen met zo'n mannen.
Het wordt misschien tijd dat de eigen bevolking het heft in eigen handen neemt aangezien de politie SCHRIK heeft van zo'n mannen.
Ik kan u zo nog 10-talle artikels geven als ge wilt..
Dit mag niet blijven gebeuren en het gerecht bewijst weeral eens zijn onkunde.
Die zullen na 1 jaar weer vrij rondlopen in ONS LAND, en die 2 meisjes zijn heel hun leven getraumatiseerd en zullen niemeer aan een Belgische man geraken.
Wie wil nu een meisje waarop ne Marokkaan heeft gezeten?
Ikke nie zenne!!!!
Een candidaat voor de prijs voor het intelligentste commentaar....

Supe®Staaf
30 augustus 2003, 09:41
De oorzaak van het date-rape-probleem schuilt in het kleffe 'versierpatroon' dat in onze cultuur gebruikelijk is.
Eerst urenlang op café of resto zitten uit de nek lullen om mekaars kwaliteiten te exposeren, en om de tegenpartij te overbluffen in een parodische paringsdans, waar eigenlijk geen spat erotiek vanuitgaat.
Daarna volgt vaak, ofwel een gegeneerd zoeken naar een ietwat elegante manier om mekaar naar de duivel te wensen zonder sjagrijn of ergernis op te wekken, ofwel een onhandig scharrelpartijtje, waarbij niet zelden een verbaasde' tegenpartij op hypocriete wijze te kennen geeft "dat ze geen hoer is", hoewel een financiële vergoeding nooit ter sprake kwam! Die extra cash-toelage is trouwens meestal overbodig, want in bar en spijshuis werd reeds ruimschoots (gebruikelijk op conto van de 'hoerenloper') aan des meidens basisbehoeften voldaan.
Heel heeeeeeel af en toe volgt er na de obligate HORECA-scène al eens een hitsige geilmieterij of stomende soppartij. Des ochtends echter, post coïtum, mag het koppel in de handjes een quatremain klappen, als de wederzijdse weerzin, en respectieve kater geen té grote proporties hebben aangenomen.

Echt, van dit ingebakken stramien moeten we dringend af. Laat de heetzakken en geilmieters, een groep waar iedereen toch af en toe eens deel van uitmaakt, die atavismen achter zich laten, en simpelweg, alvorens het avondje stappen een aanvang neemt, eens lekker van bil gaan, of anders het beddebakgebeuren vooraf als een onmogelijkheid afspreken.
Eens het vuur geblust kan er complexloos alsnog samen een krat pils worden afgezopen of een zevengangen-menu in de kl*ten gedraaid worden, zonder dat daar nog fake, comedie, of misselijkmakende sweet-talk hoeft mee gemoeid te zijn.

Ik denk dat met mijn systeem een hoop frustratie, ellende en misverstanden de wereld uit geholpen kan worden.
Zo ook vermijden we topics als deze, die toch enkel dienen om de mensen te verzuren ten aanzien van autochtone minderheden, die, net als ieder ander, ook al eens met een krols gevoel in het kruis rondbanjeren.

filosoof
30 augustus 2003, 12:56
Superstaaf,
Goede theorie, maar of "welopgevoedde" mensjes(m/v, autoctoon/allochtoon) daar zo vlug zullen toekomen?? 't is zo tegen de sociale geplogenheden in......
:lol:

filosoof
30 augustus 2003, 13:07
Sato,
nog maar eens:
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen?

Stratcat
30 augustus 2003, 13:32
Sato,
nog maar eens:
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen?

Soms wel, soms niet. Dat hangt van de omstandigheden af. Ik heb dat al gedaan, en ik zal dat nog wel doen.

Verder moet jij, die me elders aanraadt een commentaar van jou nog eens goed te lezen, zelf maar eens heel goed lezen wat er in het eerste bericht van Oeteke staat: waar lees jij ergens 'onbekenden'?
Waar lees jij dat het 'na een avondje stappen' was? Waar lees jij dat de meisjes de jongens die ze beschuldigen 'naar huis vergezeld' hebben?

Je verzint er het allemaal bij. Gratis en voor niets uit Filosoofs grote sprookjesboek. Om toch maar de verdachten te vergoeilijken (het zijn allochtonen dus moet je ze wel vergoeilijken, waarmee je al even racistisch toont als wie het credo ''vreemdeling= crimineel" huldigt) en in één keer door de meisjes te culpabiliseren....

En d�*t, Filosoof, vind ik erg...

filosoof
30 augustus 2003, 16:25
Castratie helpt ook niet.
Nee, idd niet, dat zou ze enkel gevaarlijker maken..

filosoof
31 augustus 2003, 03:10
Waar blijft het AEL om die racistische politiemannen aan te klagen die die twee onschuldige bloeikes onterecht van verkrachting hebben beschuldigd?Die meiden vroegen er toch om zeker!

Meisjes die na een avondje stappen met een onbekende man (of met twee mannen ) naar huis gaan geven wel (terecht of onterecht) de indruk dat ze iets meer "willen..." en dat schept misverstanden...(wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigt) Of is er pas de dag daarop rouwkoop gekomen? :twisted:
Circe,
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? :twisted:

Erg, Filosoof, wat je hier schrijft.

Zou je zelf wel beseffen waarom?
Sato,
Ik zet me niet in dubbelzinnige situaties, en ik weet waarom. Ik verwacht van anderen hetzelfde (wat natuurlijk geen verkrachting verontschuldigd), schreef ik in bold
Ik heb meer dan eens iemand getroost (met woorden, voor je het vereerd opvat! die "rouwkoop" had omwille van enkele pintjes te veel bij de vorige sortie-met een ander-voor je het wééral verkeerd opvat :) )

filosoof
31 augustus 2003, 03:43
Sato,
nog maar eens:
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen?

Soms wel, soms niet. Dat hangt van de omstandigheden af. Ik heb dat al gedaan, en ik zal dat nog wel doen.

Verder moet jij, die me elders aanraadt een commentaar van jou nog eens goed te lezen, zelf maar eens heel goed lezen wat er in het eerste bericht van Oeteke staat: waar lees jij ergens 'onbekenden'?
Waar lees jij dat het 'na een avondje stappen' was? Waar lees jij dat de meisjes de jongens die ze beschuldigen 'naar huis vergezeld' hebben?

Je verzint er het allemaal bij. Gratis en voor niets uit Filosoofs grote sprookjesboek. Om toch maar de verdachten te vergoeilijken (het zijn allochtonen dus moet je ze wel vergoeilijken, waarmee je al even racistisch toont als wie het credo ''vreemdeling= crimineel" huldigt) en in één keer door de meisjes te culpabiliseren....



En d�*t, Filosoof, vind ik erg... :oops: Hier zat ik er idd serieus naast (ik verwarde met een similaire topic en nam aan dat die "Oeteke" gewoon het berichtje dat aanleiding was tot die topic gecopiëerd had en hier nog eens geplaatst had, om zijn commentaar wat dikker in de verf te kunnen zetten.) Bij herlezen is het gebeurde moeilijk anders te kwalifiëren dan als ontvoering en verkrachting, met nog door het onderzoek op te lossen onopgehelderde punten. Vandaar ook dat mijn vraag zo naast de kwestie was. Ik distanciëer me uiteraard van het commentaar van die "Oeteke".

Stratcat
31 augustus 2003, 09:31
Sato,
nog maar eens:
zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen?

Soms wel, soms niet. Dat hangt van de omstandigheden af. Ik heb dat al gedaan, en ik zal dat nog wel doen.

Verder moet jij, die me elders aanraadt een commentaar van jou nog eens goed te lezen, zelf maar eens heel goed lezen wat er in het eerste bericht van Oeteke staat: waar lees jij ergens 'onbekenden'?
Waar lees jij dat het 'na een avondje stappen' was? Waar lees jij dat de meisjes de jongens die ze beschuldigen 'naar huis vergezeld' hebben?

Je verzint er het allemaal bij. Gratis en voor niets uit Filosoofs grote sprookjesboek. Om toch maar de verdachten te vergoeilijken (het zijn allochtonen dus moet je ze wel vergoeilijken, waarmee je al even racistisch toont als wie het credo ''vreemdeling= crimineel" huldigt) en in één keer door de meisjes te culpabiliseren....



En d�*t, Filosoof, vind ik erg...

:oops: Hier zat ik er idd serieus naast (ik verwarde met een similaire topic en nam aan dat die "Oeteke" gewoon het berichtje dat aanleiding was tot die topic gecopiëerd had en hier nog eens geplaatst had, om zijn commentaar wat dikker in de verf te kunnen zetten.) Bij herlezen is het gebeurde moeilijk anders te kwalifiëren dan als ontvoering en verkrachting, met nog door het onderzoek op te lossen onopgehelderde punten. Vandaar ook dat mijn vraag zo naast de kwestie was. Ik distanciëer me uiteraard van het commentaar van die "Oeteke".

Ik ben het van de eerste tot de laatste zin met je eens... :)

_Royalist_
1 september 2003, 14:36
Het doet mij altijd huiveren zo een artikel,maar oft nu ne belg is,nederlander,franseman,amerikaan..noordafrikaan, afrikaan,aziaat...
zo een smetten op de maatschappij mogen ze voor mijn part een nekschot geven...
als ge bedenkt wa voor mensen er allemaal rondlopen me zieke gedachten... :lol:

natuurlijk als het zo een een noordafrikaans crimineel duo is ,is da weer olie op het vuur voor "anti's"
en ge zult zien...een paar jaar gevangenis en dan voorlopig vrij om dan lijfwacht van aboe blabla te worden terwijl ze de "levens" verwoest hebben van die meiskes...
het is een kwestie van ne goeje minister(vlaams of waals...tis eenders) te hebben van justitie,die van een "zero-tolerantie" politiek WERK maakt,en ni iemand die politie opdracht geeft " ne-plezante-zatte-op-marktrock-af te-tuigen-als-em-over-de-hekken-springt(valt)" (ik drink ni)
terwijl de hooligans van anderlecht de politie bespuwen!! en daar doen ze niks aan...


zo een feodaal stelsel was ook ni slecht 8)

Tantist
1 september 2003, 14:48
als ge bedenkt wa voor mensen er allemaal rondlopen me zieke gedachten... :lol:

Ik ben blij dat je nog met jezelf kan lachen 8)

_Royalist_
1 september 2003, 14:55
chance :D

filosoof
1 september 2003, 22:43
Voor de rest straf voor verkrachting is castratie!!!
In welk boek las je d�*t?

bk232214
8 september 2003, 17:14
Zijn het noord afrikanen direckt terug naar land van herkomst en hebben zij een paspoord gekregen van Belgie terug afnemen. Dat is de beste oplossing en zo vlug mogelijk

filosoof
8 september 2003, 20:19
Zijn het noord afrikanen direckt terug naar land van herkomst en hebben zij een paspoord gekregen van Belgie terug afnemen. Dat is de beste oplossing en zo vlug mogelijk
Ik vraag me wel af waar bk232214 naartoe gestuurd moet worden? Naar zijn taalfouten te oordelen moet hij Afghaan zijn of zoiets... :lol: :lol: :lol:

Oeteke
9 september 2003, 17:54
Zijn het noord afrikanen direckt terug naar land van herkomst en hebben zij een paspoord gekregen van Belgie terug afnemen. Dat is de beste oplossing en zo vlug mogelijk
Ik vraag me wel af waar bk232214 naartoe gestuurd moet worden? Naar zijn taalfouten te oordelen moet hij Afghaan zijn of zoiets... :lol: :lol: :lol:

Das misschien iemand uit de lagere sociale klasse.
Die niet heeft/willen kunnen genieten van sociaal beleid in Belgie.

Of nog beter.
Nen echte immigrant die het OOK BEU is dat we zo LAKS optreden tgo mensen die NIET WILLEN integreren.
BK232214, als ge dit leest en ge bent een allochtoon, doe zo verder, da meen ik!
Laat zien dat alle allochtonen niet zo zijn.

Voor de rest, aanpassen of opkrassen.
en de cijferkes van de criminaliteit nie vervalsen he, meneer de polies!!

filosoof
9 september 2003, 21:17
Zijn het noord afrikanen direckt terug naar land van herkomst en hebben zij een paspoord gekregen van Belgie terug afnemen. Dat is de beste oplossing en zo vlug mogelijk
Ik vraag me wel af waar bk232214 naartoe gestuurd moet worden? Naar zijn taalfouten te oordelen moet hij Afghaan zijn of zoiets... :lol: :lol: :lol:

Das misschien iemand uit de lagere sociale klasse.
Die niet heeft/willen kunnen genieten van sociaal beleid in Belgie.

Of nog beter.
Nen echte immigrant die het OOK BEU is dat we zo LAKS optreden tgo mensen die NIET WILLEN integreren.
BK232214, als ge dit leest en ge bent een allochtoon, doe zo verder, da meen ik!
Laat zien dat alle allochtonen niet zo zijn.

Voor de rest, aanpassen of opkrassen.
en de cijferkes van de criminaliteit nie vervalsen he, meneer de polies!!Oeteke,
criminaliteit zegde je toch?
Wat had jij nu weer gewild dat Hitler met joden deed,
en wat doe JIJ met Marokkanen, "als de Malinwa" speelt? Is d�*t geen criminaliteit?
den trein richting Budapest , volgens jouw logica, maar eerst den bak in, volgens de wet

Oeteke
9 september 2003, 21:35
tja, ge ziet langs de rooie kant he!
Als iedereen moeite doet om zich aan te passen, dan is er geen probleem!
Maar overal hebde wel van die klojos die alles verpesten.
Moestte gij, filosoof, moslim zijn, dan zoude gij ook wel nen extreme fundamentalist geweest zijn, aan uw taaltje te horen.

En wie zegt dat ik die zaken DOE zoals gij zegt.
Dat van Hitler, tja, daar zien we nu de gevolgen:
Amerika is nog meer wereldmacht geworden, en zij controleren heel de wereld met hun joden...israel, u know!!!

EN 2, wat de Vlamingen doen op de malinwa, tja, da is nu voetbal.
GE zou voor minder als er 2 marokkaanse cafe's vlak naast den ingang staan.
Da past nie in het plaatje.
Een oude kazerne, met enkele "moskee" in...

tssss....
Jullie zgz "Vlamingen" verraadden jullie eigen afkomst en ge nijpt em als ge ne marokkaan zie.
Stand up en laat het stoppen.
Geen geld meer aan integratieprojecten.
Da doen ze al 20 jaar en nog helpt het nie, ziet ge da nie.
Ik voel het wel elk jaar extra in mijne portemonnee.
Dat maar rap verkiezingen zijn....dan stampen we ze plat, de ROOI!

filosoof
9 september 2003, 21:48
weeral een dubbele post!Knip

filosoof
9 september 2003, 23:24
tja, ge ziet langs de rooie kant he!
Als iedereen moeite doet om zich aan te passen, dan is er geen probleem!
Maar overal hebde wel van die klojos die alles verpesten.
Moestte gij, filosoof, moslim zijn, dan zoude gij ook wel nen extreme fundamentalist geweest zijn, aan uw taaltje te horen.

En wie zegt dat ik die zaken DOE zoals gij zegt.
Dat van Hitler, tja, daar zien we nu de gevolgen:
Amerika is nog meer wereldmacht geworden, en zij controleren heel de wereld met hun joden...israel, u know!!!

EN 2, wat de Vlamingen doen op de malinwa, tja, da is nu voetbal.
GE zou voor minder als er 2 marokkaanse cafe's vlak naast den ingang staan.
Da past nie in het plaatje.
Een oude kazerne, met enkele "moskee" in...

tssss....
Jullie zgz "Vlamingen" verraadden jullie eigen afkomst en ge nijpt em als ge ne marokkaan zie.
Stand up en laat het stoppen.
Geen geld meer aan integratieprojecten.
Da doen ze al 20 jaar en nog helpt het nie, ziet ge da nie.
Ik voel het wel elk jaar extra in mijne portemonnee.
Dat maar rap verkiezingen zijn....dan stampen we ze plat, de ROOI!
0,
Je schreef het zélf hier!!
Want tegen jodenuitroeiing zijn, dat is rood? Vertel d�*t aan Degucht en nog een paar andere politici: je zal weinig succes hebben.
vertel d�*t aan 75 �* 80% van de mensen hier: je zal weinig succes hebben.
Marokkaanse cafés passen niet in 't plaatje? en dan mogen mensen als jij boel gaan maken volgens jou? Dat is crimineel gedrag, géén voetbal, volgens de belgische wet.
dus eerst den bak in en dan je eigen recept! 2° klas zal wel goed zijn zeker, of wil je meer betalen?
WIE is er dus de klojo?
en "Moestte gij, filosoof, moslim zijn, dan zoude gij ook wel nen extreme fundamentalist geweest zijn
moest mijn tante etc, dan zou ze mijne nonkel zijn... :lol:
En ik knijp em niet als ik een Marokkaan zie: dan sla ik een vriendelijke babbel met die mens en ik klaag tegen hem dat we hier van die klojos hebben rondlopen... :evil: