PDA

View Full Version : benieuwd over topic

illwill
13 juli 2006, 13:14
Ben eens benieuwd of men nu een topic gaat starten over een bepaald onderwerp. Indien het over amerika was geweest stond hij er al lang op maar nu...misschien door deze aanmoediging dat er iemand is die vind dat hij niet anders kan. Ik ga een dagje wachten..

Lincoln
13 juli 2006, 13:19
K&k ??

Antoon
13 juli 2006, 13:25
welke topic?

SethMoN
13 juli 2006, 14:32
Ceci n'est pas un topic.

Antoon
13 juli 2006, 14:44
Ben eens benieuwd of men nu een topic gaat starten over een bepaald onderwerp. Indien het over amerika was geweest stond hij er al lang op maar nu...misschien door deze aanmoediging dat er iemand is die vind dat hij niet anders kan. Ik ga een dagje wachten..

Ben nog altijd benieuwd naar wat dat "bepaald onderwerp" wel mag zijn.

malinois
13 juli 2006, 20:24
"een bepaald onderwerp"??
U bedoelt toch niet de gigantische Israelische vergeldingsoorlog naar aanleiding van het ontvoeren van een paar van hun soldaten?
Daar zijn intussen op dit forum al een 5-tal aparte topics over van start gegaan. En of ze succes hebben! (van ca. 55 tot 230 reacties per topic tot hier toe)

bruut geweld
13 juli 2006, 20:32
china en niertjes ???

stonaar
13 juli 2006, 20:33
prostitutie in Congo?

Apocalyps
13 juli 2006, 20:41
Maandstonden in de VS?

praha
13 juli 2006, 21:00
laten we het misschien hebben over illwills neurotisch-dwangmatig bashgedrag van vs-critici ?

solidarnosc
13 juli 2006, 21:09
Sluiten die boel.

Heftruck
13 juli 2006, 21:20
Ik denk wel dat ik weet over welke topic Illwill het heeft.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53528

Illwill, met de informatie die wij hebben, kan je niets zeggen. 't Kan zijn dat het de insinuatie is die jij maakt, 't kan zijn dat het dat niet is. Hoe dan ook, 't is een zielige poging van je om andere mensen in discrediet te brengen. :roll:

PollyCorrect
13 juli 2006, 21:22
volgens mij heeft illwill een trilbil.

malinois
13 juli 2006, 21:25
volgens mij heeft illwill een trilbil.
of een of andere duistere illness

PollyCorrect
13 juli 2006, 21:26
misschien is het tijd voor illwill zijn billpill :D

Gun
13 juli 2006, 22:20
Ben eens benieuwd of men nu een topic gaat starten over een bepaald onderwerp. Indien het over amerika was geweest stond hij er al lang op maar nu...misschien door deze aanmoediging dat er iemand is die vind dat hij niet anders kan. Ik ga een dagje wachten..de logica van een domme wortel, IKKWILLEKE toch

styllo_ben
14 juli 2006, 01:17
och, laat het toch.

illwill is gewoon een aandachtshoer.

illwill
14 juli 2006, 16:46
china en niertjes ???

Hier cé, iemand heeft hem toch gevonden.

Als het nu niet china maar amerika was geweest stond het vol met topics van de vs-bashers. Wat zien we nu...typisch, niet belangrijk. ZOals ik al zei hebben de feiten er niets meer mee te maken maar wel om wie het gaat.

illwill
14 juli 2006, 16:47
de logica van een domme wortel, IKKWILLEKE toch

Logica is opnieuw bewezen snulleke

illwill
14 juli 2006, 16:49
och, laat het toch.

illwill is gewoon een aandachtshoer.

Aandacht krijgen op een forum, heel interessant ja. :roll:
Daar hou ik me echt niet mee bezig. Er zijn trouwens wel betere manieren om aandacht te trekken dan gewoon een topic starten.

Jonas Elossov
14 juli 2006, 17:13
Hier cé, iemand heeft hem toch gevonden.

Als het nu niet china maar amerika was geweest stond het vol met topics van de vs-bashers. Wat zien we nu...typisch, niet belangrijk. ZOals ik al zei hebben de feiten er niets meer mee te maken maar wel om wie het gaat.

Misschien komt het omdat China zich niet probeert voor te doen als democratisch en zich ook niet probeert te profileren met mensenrechten.

Uitaard is het uiterst misdadig en crimineel wat de Chinese regering doet, een regering die gesteund wordt door alle multinationals, maar ze zijn tenminste niet hypocriet, zoals jij en de VS-regering...

Zij doen zich voor als de verdedigers van de democratie, net als Israel, terwijl die evenzeer alles wat mensenrechten of democratie is met de voeten treden.

illwill
14 juli 2006, 17:18
Misschien komt het omdat China zich niet probeert voor te doen als democratisch en zich ook niet probeert te profileren met mensenrechten.

Uitaard is het uiterst misdadig en crimineel wat de Chinese regering doet, een regering die gesteund wordt door alle multinationals, maar ze zijn tenminste niet hypocriet, zoals jij en de VS-regering...

Zij doen zich voor als de verdedigers van de democratie, net als Israel, terwijl die evenzeer alles wat mensenrechten of democratie is met de voeten treden.

De feiten blijven dezelfde, zoals ik al zei, de feiten doen er niet meer toe, het enigste wat telt is wie. Wie is er dus hypocriet... Mijn punt is dus nogmaals bewezen. Het zegt ondertussen genoeg.
Als amerika dus niet zou proberen zich voor te doen als democratie en al de rest zou je het ook minder erg vinden? Komaan é.:roll:

Gun
15 juli 2006, 11:15
De feiten blijven dezelfde, zoals ik al zei, de feiten doen er niet meer toe, het enigste wat telt is wie. Wie is er dus hypocriet... Mijn punt is dus nogmaals bewezen. Het zegt ondertussen genoeg.
Als amerika dus niet zou proberen zich voor te doen als democratie en al de rest zou je het ook minder erg vinden? Komaan é.:roll:Eén of andere domme wortel:-(

illwill
15 juli 2006, 18:41
Eén of andere domme wortel:-(

De plant genaamd 2004Gun

tronca
16 juli 2006, 00:20
Ik mis hier een onderwerp en zie enkel persoonlijke aanvallen. Indien je de zaak ten gronde wil bespreken kan je een echte thread er over starten.