PDA

View Full Version : Alija: joden terug naar HUN land

stonaar
13 juli 2006, 18:13
De aliyot(meervoud van alija) zijn immigratiestromingen van etnische joden naar de staat Israël.

Voorwoord: de bedoeling van deze topic is niet aanzetten tot haat of mensen bedreigen. De bedoeling is ook niet dat de zionisten hier collectief masturberen door te wijzen naar corrupte Arabische dictators, steun van de VS aan Israël, ... Hier wordt enkel gepraat over de aliyah.

Als 'Israël' nu nog bestaat, dan is dat te danken aan miljarden $ steun die ze krijgen. En zonder de Amerikaanse en Britse militaire hulp, kon Israël nooit de oorlogen winnen, en nu niet het sterkste leger in het midden-oosten hebben. De vraag moet zijn, welke mensen steunen de joden? Hoe kunnen die mensen uitgeschakeld worden?

Maar liefst 2/3 van de joden wonen in het buitenland. Terwijl de 'joden' in 'Israël' buurlanden platbombarderen, wonen hun broeders in het buitenland. Ze sturen hun kinderen niet naar het leger, ze hoeven niet in angst voor terroristische aanslagen te leven, ..

Wat ze wel doen is 'Israël' financiëel steunen, lobbyen voor het land, .. Als we weten hoeveel de Holocaustindustrie alleen heeft opgebracht.:roll:

Wat moeten de tegenstanders van de staat 'Israël' doen? Hoeft niet uitsluitend uit moslims te bestaan. Ook volksnationalistische Europeanen kunnen de Palestijnen die voor hun land vechten steunen of ze kunnen de joden als een bedreiging zien voor de Europese volkscultuur. Er moet een bondgenootschap ontstaan tussen de moslims en Europeanen tegen de joden. Eens Europa van de joden verlost is, dan pas moeten de Europeanen de moslims wegjagen. Want, wie heeft al die moslims naar hier gebracht? Multinationals .. waarom? Om de joden tegen de genocides in de toekomst te beschermen. Wie zou nu in godsnaam joden willen uitroeien, als er zoveel moslims zijn die de taal niet spreken, haat koesteren tegen het westers systeem, ... Nog een pluspunt, is dat de deportatie van moslims veel vlotter zal verlopen dan die van de joden. Dus eerst beginnen met de moeilijke klus.

Men zegt dat onze kansarme migrantjes de Europese 'joden' op straat lastigvallen, door op hun gezicht te spuwen of te schelden. Maar de joden vinden dat niet erg, want ze hebben veel ergere dinges meegemaakt.

De migranten die geen werk vinden, overal geweigerd worden, kortom niet geaccepteerd worden door de maatschappij .. die moeten door vooraanstaande personen geholpen worden. Ze moeten zakgeld krijgen, en een preek. Wat ze voor islam allemaal kunnen doen. Men moet het palestijns-Israëlisch conflict ongenuanceerd vertellen, men moet gebruik maken van antisemitische lectuur, .. tot de kansarme migrant alles wil doen om zijn Palestijnse broeders te steunen.
In eerste instantie kunnen zionistische mensen in Europa 'opgeruimd worden', gevolgd door enkele aanslagen in de joodse buurten ... De moslims moeten duidelijk maken dat ze enkel en alleen joden willen raken, en niet de Europeanen. De jongeren moeten voortaan alleen de joden lastigvallen, alleen sacoche van de joden stelen, alleen joden aftuigen, .. zodat ze bij hun strijd tegen de jood, ook op sympathie en steun van de Europeaan kunnen rekenen.

Ja! De bedoeling is een Alija (=terugkeer naar 'hun eigen land') opstarten. Een Alija verloopt niet altijd goed af. Want de Arabische joden, 800 000, die werden ook verdreven, hebben samen met de andere joden tegen de Arabische moslims gevochten en hebben ook kinderen op de wereld gezet, die bereid zijn om voor 'Isrâel' te sterven. Maar de Europese joden zijn van een andere kaliber. Het zijn niet de mensen die bij oorlogen Israël zouden kunnen helpen, wat ze kunnen doen is hulp vragen van hun westerse vrienden. In den beginne, zullen ze evenveel contact hebben met hun Europese vrienden, maar na een tijd, zullen ze veel minder elkaar ontmoeten. De steun naar Israël zou dan ook kunenn verminderd worden.

Nu blijft nog de steun die ze van Amerika krijgen over, maar dat is voor later.

Ploertendoder
13 juli 2006, 18:45
Waarom al dat gezeik om een paar vierkante kilometer Israel???

De moslims hebben toch heel Noord Afrika, Centraal Azië, ZuidOost Azië en Europa om zich te ontplooien?

Ploertendoder
13 juli 2006, 18:48
*knip*
Wel, als je ze alle dertien miljoen op die paar vierkante kilometer rond Jeruzalem stopt dan hebben zij er alleen nog maar klagen van.

bruut geweld
13 juli 2006, 19:35
Als 'Israël' nu nog bestaat, dan is dat te danken aan miljarden $ steun die ze krijgen. En zonder de Amerikaanse en Britse militaire hulp, kon Israël nooit de oorlogen winnen, en nu niet het sterkste leger in het midden-oosten hebben. .

daar heb je overschot van gelijk in , de geflipte zionistforumzot heeft het steeds over de sterke joodse ekonomie maar de realiteit is GANS ANDERS .... 8)

I(k heb deze tekst hier al eens gepost, maar ja...zionisten en leugens he;-) )

IB85066 02-10-03
Congressional Research Service ˜ The Library of Congress
Israel: U.S. Foreign Assistance
SUMMARY
Israel is not economically self-sufficient,
and relies on foreign assistance and borrowing
to maintain its economy. Since 1985, the
United States has provided $3 billion in grants
annually to Israel. Since 1976, Israel has been
the largest annual recipient of U.S. foreign
assistance, and is the largest cumulative recipient
since World War II. In addition to U.S.
assistance, it is estimated that Israel receives
about $1 billion annually through philanthropy,
an equal amount through short- and
long- term commercial loans, and around $1
billion in Israel Bonds proceeds.
Israeli Prime Minister Netanyahu told a
joint session of Congress on July 10, 1996,
that Israel would reduce its need for U.S. aid
over the next four years. In January 1998,
Finance Minister Neeman proposed
eliminating the $1.2 billion economic aid and
increasing the $1.8 billion in military aid by
$60 million per year during a 10-year period
beginning in the year 2000. The FY1999,
2000, 2001, and 2002 appropriations bills
included cuts of $120 million in economic aid
and an increases of $60 million in military aid
for each year.
U.S. aid to Israel has some unique
aspects, such as loans with repayment waived,
or a pledge to provide Israel with economic
assistance equal to the amount Israel owes the
United States for previous loans. Israel also
receives special benefits that may not be
available to other countries, such as the use of
U.S. military assistance for research and
development in the United States, the use of
U.S. military assistance for military purchases
in Israel, or receiving all its assistance in the
first 30 days of the fiscal year rather than in 3
or 4 installments as other countries do.
In addition to the foreign assistance, the
United States has provided Israel with $625
million to develop and deploy the Arrow antimissile
missile (an ongoing project), $1.3
billion to develop the Lavi aircraft (cancelled),
$200 million to develop the Merkava tank
(operative), $130 million to develop the high
energy laser anti-missile system (ongoing),
and other military projects. In FY2000 the
United States provided Israel an additional
$1.2 billion to fund the Wye agreement, and in
FY2002 the United States provided an
additional $200 million in anti-terror
assistance.
For FY2003, the Administration
requested $600 million in economic, $2.1
billion in military, and $60 million in migration
resettlement assistance.
[For more information, see CRS Issue
Brief IB82008, Israel-United States Relations.]
IB85066 02-10-03
MOST RECENT DEVELOPMENTS
Reuters reported in early January 2003, that Israel had requested $4 billion in military
grants and $8 billion in economic loan guarantees. The military grants will enable Israel to
prepare for a possible war with Iraq and to cover expenses of the Palestinian uprising. The
economic loans are needed to bale out Israel’s struggling economy. Prime Minister Sharon
apparently requested the funds during his November visit to the White House. The grants and
loan guarantees will be in addition to Israel’s regular $3 billion in annual foreign assistance.
Speculation on Capitol Hill suggests that the President might include the additional funds
for Israel in a supplemental request that would also include funding for a war against Iraq.
President Bush withheld disbursing a portion of the FY2002 supplemental
appropriations bill, P.L. 107-206 (H.R. 4775, S. 2551), including $200 million in antiterrorism
Economic Support Fund (ESF) grants for Israel. The House of Representatives
added the $200 million anti-terror funds to the FY2003 foreign operations appropriations
bill.

Breda
13 juli 2006, 19:54
de Moslims Domineren de Wereld helaas nu , nog ff en iedereen is een Moslim , nou ik schiet liever een kogel door me kop ;-)

ach geef de Palestijnen hun eigen Land , leg er een Mijn Veld om de Grens , En Whala ....nooit meer zo een sukkel van een terrorist die ons opf de Joden gaat lastig vallen ;-)

bolle
13 juli 2006, 20:05
de Moslims Domineren de Wereld helaas nu , nog ff en iedereen is een Moslim , nou ik schiet liever een kogel door me kop ;-)

ach geef de Palestijnen hun eigen Land , leg er een Mijn Veld om de Grens , En Whala ....nooit meer zo een sukkel van een terrorist die ons opf de Joden gaat lastig vallen ;-)

Nu niet overdrijven hé, er zijn nog altijd een 5,3 miljard mensen die niet van die terroristische strekking zijn, er is nog hoop.

Breda
13 juli 2006, 21:16
Nu niet overdrijven hé, er zijn nog altijd een 5,3 miljard mensen die niet van die terroristische strekking zijn, er is nog hoop.

De Islam heeft maar 1 , 2 Miljard aanhangers (Terwijl de katholieken 1 , 5 Miljard groot zijn , en bijna Miljard Protestanten plus nog wat andere christenen , komt het allemaal samen tot over de 2 Miljard , iets van 2 , 5 Miljard Christenen)

bruut geweld
13 juli 2006, 21:22
De Islam heeft maar 1 , 2 Miljard aanhangers (Terwijl de katholieken 1 , 5 Miljard groot zijn , en bijna Miljard Protestanten plus nog wat andere christenen , komt het allemaal samen tot over de 2 Miljard , iets van 2 , 5 Miljard Christenen)

die zitten voor het overgrote deel in ZUID amerika en AFRIKA....
Dus ik zou daar maar niet oprekenen in kinderlijk vergelijkspelletje bij een groots religieus conflict tussen het Westen en het MO waar de zionisten ons zo graag willen insturen en dirigeren.

en ook in die gebieden beginnen steeds meer zich te bekeren tot de Islam.
Religie blijft voor mij onbegrijpelijk. nu ja, ze doen maar.

bruut geweld
13 juli 2006, 21:26
en er staan nog twee miljard JONGE chinezen klaar die vinden dat ze OOK eens mogen uitproberen om de wereld te dirigeren...

en die mannen kunnen het zich dus permitteren een paar honderd miljoen soldaatjes te verliezen... nog even en hun technologie is even goed als de onze, binnen twintig jaar is ze waarschijnlijk beter...

Breda
13 juli 2006, 21:37
en er staan nog twee miljard JONGE chinezen klaar die vinden dat ze OOK eens mogen uitproberen om de wereld te dirigeren...

en die mannen kunnen het zich dus permitteren een paar honderd miljoen soldaatjes te verliezen... nog even en hun technologie is even goed als de onze, binnen twintig jaar is ze waarschijnlijk beter...

mogen we allemaal een Hamer & Sikkel op onze Vlag

Leven het Communisme ;-) :roll: :lol:

http://www.lindqvist.com/kitSiPub/bilder/20030527233932.jpg

http://china.sint-rembert.be/afbeeldingen/vlag.jpg

bruut geweld
13 juli 2006, 21:41
China koppelt de bruikbare zaken uit het communisme en het ultrakapitalisme tot een op termijn zeer gevaarlijke combinatie.

niets grappigs aan.

Breda
13 juli 2006, 21:47
China koppelt de bruikbare zaken uit het communisme en het ultrakapitalisme tot een op termijn zeer gevaarlijke combinatie.

niets grappigs aan.

ik bedoelde onder de grap mijn Vrees voor een Hele Communistische Wereld uit te leggen

ik vrees voor Communistme , ik stem zelf de Nederlandse SP bij de Volgende verkiezing

maar ik Veroordeel en Haat Communisten (Net trouwens als andere groepen ...oa Nazi's)

Communisten zijn Brute zonder Ziel begaande mensen die de wereld verkloten , Moordenaars zijn het ook , kijk naar Rusland , FF een Koningklijke Familie (Romanovs) omleggen omdat ze het niet konden vinden ....PFF Zielige Mensen zeg

bolle
14 juli 2006, 09:20
die zitten voor het overgrote deel in ZUID amerika en AFRIKA....
Dus ik zou daar maar niet oprekenen in kinderlijk vergelijkspelletje bij een groots religieus conflict tussen het Westen en het MO waar de zionisten ons zo graag willen insturen en dirigeren.

en ook in die gebieden beginnen steeds meer zich te bekeren tot de Islam.
Religie blijft voor mij onbegrijpelijk. nu ja, ze doen maar.

Het zijn niet alleen christenen hoor waar de islamieten een conflict mee hebben, die hebben moeilijkheden met meer dan 5 miljard ongelovigen.

stonaar
14 juli 2006, 11:26
Ik heb dit topic speciaal voor de zionisten op het forum geopend ...

Lof der Zotheid
14 juli 2006, 11:31
Ik heb dit topic speciaal voor de zionisten op het forum geopend ...

Maar aan de andere kant propageert ge wel de vernietiging van Israël. 't Is 't één of 't ander, se.

stonaar
14 juli 2006, 11:34
Maar aan de andere kant propageert ge wel de vernietiging van Israël. 't Is 't één of 't ander, se.

Ben je achterlijk of doe je alsof ...

wie steunt Israël? wie moet uitgeschakeld worden ...

AntiDeutsch

carlgustaaf
14 juli 2006, 21:51

en die mannen kunnen het zich dus permitteren een paar honderd miljoen soldaatjes te verliezen... nog even en hun technologie is even goed als de onze, binnen twintig jaar is ze waarschijnlijk beter...Chinezen en Arabieren kun je met grote en kleine misdaad vergelijken: grote misdaad brengt meer schade aan, op halflange/lange termijn (de Chinezen maken de ekonomie kapot), maar de "kleine" misdaden( inbraken, geweld op straat, verkrachtingen enz. =arabische specialiteiten) daar hebt ge onmiddellijk last van, dat schept een onbehaaglijke atmosfeer.
Om van beide plagen verlost te worden zal er hard gewerkt moeten worden.

carlgustaaf
14 juli 2006, 22:00
Ik heb dit topic speciaal voor de zionisten op het forum geopend ...tja, blijkbaar interresseert uw joden-obsessie niemand. We hebben wel andere problemen, Chinezen, Arabieren... Eigenlijk ben jij 85 jaar te laat geboren.Dan was je net oud genoeg geweest om de hele 2de wereldoorlog mee te maken, en alles wat daar aan voorafging!Had je lekker samen met de nazis joden kunnen vervolgen. Wie weet had je wel een job gevonden in één of ander concentratiekamp ofzo.:twisted:

Jonas Elossov
14 juli 2006, 23:08
ik vrees voor Communisme , ik stem zelf de Nederlandse SP bij de Volgende verkiezing
Tof, nogal vreemde stemwijze...

Communisten zijn Brute zonder Ziel begaande mensen die de wereld verkloten , Moordenaars zijn het ook , kijk naar Rusland , FF een Koningklijke Familie (Romanovs) omleggen omdat ze het niet konden vinden ....PFF Zielige Mensen zeg
Tsss, Communisten eten ook baby's zeker...

BTW, wat was er mis met die klootzakken van Romanovs van kant te maken? Zou iemand er ooit een probleem hebben mee gehad dat Hitler van kant werd gemaakt? Of Pol Pot?

Enfin, nu weet ik ook alweer dat ik een brute zielige mens ben zonder ziel en nog moordenaar ben ook, en ik niet alleen, maar ook tal van anderen communisten, zoals: Picasso, Charlie Chaplin, Hemmingway, Einstein, Orwell, Berthold Brecht, Karl Marx...

willem1940NLD
15 juli 2006, 00:30
Nederlandse SP is toch dat clubje Ossenaren die hun Mao-verering momenteel trachten te camoufleren?
http://www.groene.nl/2000/3/tn_sp.html

kingtiger
15 juli 2006, 09:40
een volksnationalist kan geen enkele sympathie hebben voor de palestijnen want een palestijns volk bestaat niet.De arabieren hebben grond genoeg.De joden mogen alles houden wat ze nu hebben.8)

Breda
15 juli 2006, 13:10
Tof, nogal vreemde stemwijze...

Tsss, Communisten eten ook baby's zeker...

BTW, wat was er mis met die klootzakken van Romanovs van kant te maken? Zou iemand er ooit een probleem hebben mee gehad dat Hitler van kant werd gemaakt? Of Pol Pot?

Enfin, nu weet ik ook alweer dat ik een brute zielige mens ben zonder ziel en nog moordenaar ben ook, en ik niet alleen, maar ook tal van anderen communisten, zoals: Picasso, Charlie Chaplin, Hemmingway, Einstein, Orwell, Berthold Brecht, Karl Marx...

laat ik zeggen dat er paar mensen in Nederland zijn met Romanov bloed zijn , zit ook in me familie (Niet dat ik zelf Romanov bloed heb hoor);-)

maar laat ik het zelf zo vragen : bent u Stalin Fan ??

garfield
15 juli 2006, 13:44
een volksnationalist kan geen enkele sympathie hebben voor de palestijnen want een palestijns volk bestaat niet.De arabieren hebben grond genoeg.De joden mogen alles houden wat ze nu hebben.8)

Heb ik ook ergens gelezen. Pas Sinds einde de jaren 60 werd de term palestijn ingevoerd. Voorheen heten deze mensen Egyptenaar of Jordaniër.
De Joodse krant THe Jerusalem Post heette voor 1948 The Palestine Post en de Joden werden ginder Gewoon palestijnen genoemd en de arabieren Bedoein of arabier.

Flippend Rund
15 juli 2006, 13:51
Door woordspelletjes kan onrechtvaardigheid veranderen in rechtvaardigheid.

NOT

Sinistra
15 juli 2006, 13:57
Heb ik ook ergens gelezen. Pas Sinds einde de jaren 60 werd de term palestijn ingevoerd. Voorheen heten deze mensen Egyptenaar of Jordaniër.
De Joodse krant THe Jerusalem Post heette voor 1948 The Palestine Post en de Joden werden ginder Gewoon palestijnen genoemd en de arabieren Bedoein of arabier.

De Joden woonden al eeuwen in deze regio voor de eerste Arabier daar voet aan land zette. Dat is geschiedkundig al genoeg bewezen maar dat wordt angstvallig verzwegen door de Antizionisten en Antisemieten omdat hun verhaaltje dan niet meer klopt...

Flippend Rund
15 juli 2006, 14:05
In België worden veroordeelde moordenaars beter behandeld dan Palestijnen worden behandeld door Israel.

Flippend Rund
15 juli 2006, 14:08
De Joden woonden al eeuwen in deze regio voor de eerste Arabier daar voet aan land zette. Dat is geschiedkundig al genoeg bewezen maar dat wordt angstvallig verzwegen door de Antizionisten en Antisemieten omdat hun verhaaltje dan niet meer klopt...

En daarmee hebben joden het recht om met Palestijnen te doen wat ze willen.

garfield
15 juli 2006, 14:14

Mij hoef je niet te overtuigen8)

garfield
15 juli 2006, 14:14
In België worden veroordeelde moordenaars beter behandeld dan Palestijnen worden behandeld door Israel.

Dat is dan een fout van België

sodoirt
15 juli 2006, 15:07
In België worden veroordeelde moordenaars beter behandeld dan Palestijnen worden behandeld door Israel.Juist; Geef dus alle palestijnen privé-cabine, TV, toegang tot heathcenter, enz... zoals aan Dutroux. Dan content?

willem1940NLD
15 juli 2006, 15:41
Dat is dan een fout van België

Bedoel je dat de Belgen naar ginds moeten om orde op zaken te stellen?
:)

PollyCorrect
15 juli 2006, 21:28
*knip*

Antisemitisme is verboden bij wet.

mvg,
Arnold.

in elk geval mag deze minderjarige "griek" (groeten aan moeder thuis, stonaar!) de forumannalen in als expliciete antisemiet en daarmee ook indirect zijn enige aanhanger (Het Brute G. of diens andere nickskens, die stonaar gretig gebruikten voor het méér expliciet uiten van wat hem in de mond gelegd wordt.) Verder is deze topic vooral veel blabla.

Groeten van Polly!

:D

PetSel
15 juli 2006, 22:36
De aliyot(meervoud van alija) zijn immigratiestromingen van etnische joden naar de staat Israël.

Voorwoord: de bedoeling van deze topic is niet aanzetten tot haat of mensen bedreigen. De bedoeling is ook niet dat de zionisten hier collectief masturberen door te wijzen naar corrupte Arabische dictators, steun van de VS aan Israël, ... Hier wordt enkel gepraat over de aliyah.

Als 'Israël' nu nog bestaat, dan is dat te danken aan miljarden $ steun die ze krijgen. En zonder de Amerikaanse en Britse militaire hulp, kon Israël nooit de oorlogen winnen, en nu niet het sterkste leger in het midden-oosten hebben. De vraag moet zijn, welke mensen steunen de joden? Hoe kunnen die mensen uitgeschakeld worden?

Maar liefst 2/3 van de joden wonen in het buitenland. Terwijl de 'joden' in 'Israël' buurlanden platbombarderen, wonen hun broeders in het buitenland. Ze sturen hun kinderen niet naar het leger, ze hoeven niet in angst voor terroristische aanslagen te leven, ..

Wat ze wel doen is 'Israël' financiëel steunen, lobbyen voor het land, .. Als we weten hoeveel de Holocaustindustrie alleen heeft opgebracht.:roll:

Wat moeten de tegenstanders van de staat 'Israël' doen? Hoeft niet uitsluitend uit moslims te bestaan. Ook volksnationalistische Europeanen kunnen de Palestijnen die voor hun land vechten steunen of ze kunnen de joden als een bedreiging zien voor de Europese volkscultuur. Er moet een bondgenootschap ontstaan tussen de moslims en Europeanen tegen de joden. Eens Europa van de joden verlost is, dan pas moeten de Europeanen de moslims wegjagen. Want, wie heeft al die moslims naar hier gebracht? Multinationals .. waarom? Om de joden tegen de genocides in de toekomst te beschermen. Wie zou nu in godsnaam joden willen uitroeien, als er zoveel moslims zijn die de taal niet spreken, haat koesteren tegen het westers systeem, ... Nog een pluspunt, is dat de deportatie van moslims veel vlotter zal verlopen dan die van de joden. Dus eerst beginnen met de moeilijke klus.

Men zegt dat onze kansarme migrantjes de Europese 'joden' op straat lastigvallen, door op hun gezicht te spuwen of te schelden. Maar de joden vinden dat niet erg, want ze hebben veel ergere dinges meegemaakt.

De migranten die geen werk vinden, overal geweigerd worden, kortom niet geaccepteerd worden door de maatschappij .. die moeten door vooraanstaande personen geholpen worden. Ze moeten zakgeld krijgen, en een preek. Wat ze voor islam allemaal kunnen doen. Men moet het palestijns-Israëlisch conflict ongenuanceerd vertellen, men moet gebruik maken van antisemitische lectuur, .. tot de kansarme migrant alles wil doen om zijn Palestijnse broeders te steunen.
In eerste instantie kunnen zionistische mensen in Europa 'opgeruimd worden', gevolgd door enkele aanslagen in de joodse buurten ... De moslims moeten duidelijk maken dat ze enkel en alleen joden willen raken, en niet de Europeanen. De jongeren moeten voortaan alleen de joden lastigvallen, alleen sacoche van de joden stelen, alleen joden aftuigen, .. zodat ze bij hun strijd tegen de jood, ook op sympathie en steun van de Europeaan kunnen rekenen.

Ja! De bedoeling is een Alija (=terugkeer naar 'hun eigen land') opstarten. Een Alija verloopt niet altijd goed af. Want de Arabische joden, 800 000, die werden ook verdreven, hebben samen met de andere joden tegen de Arabische moslims gevochten en hebben ook kinderen op de wereld gezet, die bereid zijn om voor 'Isrâel' te sterven. Maar de Europese joden zijn van een andere kaliber. Het zijn niet de mensen die bij oorlogen Israël zouden kunnen helpen, wat ze kunnen doen is hulp vragen van hun westerse vrienden. In den beginne, zullen ze evenveel contact hebben met hun Europese vrienden, maar na een tijd, zullen ze veel minder elkaar ontmoeten. De steun naar Israël zou dan ook kunenn verminderd worden.

Nu blijft nog de steun die ze van Amerika krijgen over, maar dat is voor later.

Ik geraak uw onderwerpen over anti-joden lichtjes beu.

garfield
16 juli 2006, 13:51
Bedoel je dat de Belgen naar ginds moeten om orde op zaken te stellen?
:)

omgekeerd zou ook kunnen ;-)