PDA

View Full Version : Die Zweden toch...


SirGalahad_
14 juli 2006, 17:32
Man verkrachtte 58 meisjes

Atheer Al Suhairy is in het Zweedse Malmø veroordeeld tot elf jaar gevangenis voor de verkrachting van 58 meisjes tussen 12 en 17. De verkrachter lokte zijn slachtoffers met de valse naam Alexandra op het internet. Hij maakte de meisjes wijs dat hij een modellenbureau had. Eens aangekomen, verkrachtte hij er zijn slachtoffertjes, meldt Ekstrabladet.

Bron www.hln.be

Zweden, polen, belgen, enfin soit
Allochtonen zijn smerige boefjes en dienen allemaal aan de rooie schandpaal te komen...

Kay_
14 juli 2006, 17:44
Allochtonen zijn smerige boefjes en dienen allemaal aan de rooie schandpaal te komen...

Ehrrm, Dutroux, Fourniret, Vincent Martin,...

Percalion
14 juli 2006, 17:46
Ehrrm, Dutroux, Fourniret, Vincent Martin,...

awel ja, belgen, hij zegt het toch?

Percalion
14 juli 2006, 17:47
58 meisjes = elf jaar.

Dat is twee maanden en acht dagen per meisje?

Mitgard
14 juli 2006, 17:50
'ekstrabladet'

hihihi...

Griffin
14 juli 2006, 18:15
Allee, nog zo enen en ge krijgt een mazoutage gratis.
:beer:

Griffin
14 juli 2006, 18:15
58 meisjes = elf jaar.

Dat is twee maanden en acht dagen per meisje?

Hoh dien gast hield dat lang uit.

Gringo
14 juli 2006, 18:17
Man verkrachtte 58 meisjes

Atheer Al Suhairy is in het Zweedse Malmø veroordeeld tot elf jaar gevangenis voor de verkrachting van 58 meisjes tussen 12 en 17.


Alléz, alléz alléz alléz alléz. Foei foei foei! Is dat nu echt nodig om die man zijn naam te vermelden?? En is dat nu echt zo moeilijk om gewoon 'jongere' te schrijven? Kwestie om toch een klein beetje politiek correct te blijven...

Kay_
14 juli 2006, 18:19
Alléz, alléz alléz alléz alléz. Foei foei foei! Is dat nu echt nodig om die man zijn naam te vermelden?? En is dat nu echt zo moeilijk om gewoon 'jongere' te schrijven? Kwestie om toch een klein beetje politiek correct te blijven...

Of als er niets is om te klagen, dan verzinnen we wel wat :lol:

carlgustaaf
14 juli 2006, 18:49
Of als er niets is om te klagen, dan verzinnen we wel wat :lol:stel nu, dat gij een neger waart, met 15 vrouwen, en dat die 58 meisjes allemaal uw dochtertjes waren, zou je dan nog zo lachen ?(sadist)

colargo
14 juli 2006, 19:09
Malmo, het zweedse Molenbeek:roll:

Straf uitzitten in land van herkomst!!! Maar de dader moet dat eerst zelf willen he. De meesten zeggen, nee ik pas :lol:

colargo
14 juli 2006, 19:10
stel nu, dat gij een neger waart, met 15 vrouwen, en dat die 58 meisjes allemaal uw dochtertjes waren, zou je dan nog zo lachen ?(sadist)

:lol:

Kay_
14 juli 2006, 19:10
stel nu, dat gij een neger waart, met 15 vrouwen, en dat die 58 meisjes allemaal uw dochtertjes waren, zou je dan nog zo lachen ?(sadist)

Ik had het niet over de misdaden maar de reactie van een forumlid die totaal naast de kwestie was.

Percalion
14 juli 2006, 19:19
Ik zou zeggen: vijf jaar per slachtoffer en hup, een kleine driehonderd jaar de bak in.

Heftruck
14 juli 2006, 22:37
elf jaar gevangenis voor de verkrachting van 58 meisjes

De straf is weer in proportie met de misdaad. :roll: :evil:

carlgustaaf
14 juli 2006, 22:51
Ik zou zeggen: vijf jaar per slachtoffer en hup, een kleine driehonderd jaar de bak in.en vermits dat méér dan een mensenleven is, kan men hem evengoed een spuitje vergif geven= opgeruimd staat netjes.

zorlac
15 juli 2006, 21:34
en vermits dat méér dan een mensenleven is, kan men hem evengoed een spuitje vergif geven= opgeruimd staat netjes.

Doodspuiten is me te makkelijk voor hem.
Gewoon de vergeetput in en langzaam laten wegrotten:evil: