PDA

View Full Version : De wreedheden van de Palestijnse terreurgroepen

Sinistra
16 juli 2006, 20:53
Nu we toch allen bezig zijn om fotootjes te plaatsen graag even uw aandacht voor deze foto's die vorig jaar door een onbekende fotograaf werden gemaakt. De foto's tonen een zogezegde "Israël"-collaborerende Palestijn die op een gruwelijke wijze werd afgemaakt door leden van de Al-Asqa MartelarenBrigades, verbonden met wijlen Arafats Fatah-partij. Is het dan niet normaal dat Israël zulke extremisten hard aanpakt?

http://www.gamla.org.il/images/war/colab5.jpg
http://www.gamla.org.il/images/war/colab3a.jpg
http://www.gamla.org.il/images/war/colab6a.jpg
http://www.gamla.org.il/images/war/colab7a.jpg

meer foto's op http://www.gamla.org.il/english/feature/lynch2a.htm

Flippend Rund
16 juli 2006, 21:13
Israel heeft vandaag 8 Canadese terroristen gedood in Libanon, en gisteren 4 Braziliaanse terroristen, waaronder 2 kinderen, uiteraard ook terroristen.

In tegenstelling tot de lynchpartijen door Al-Aqsa verliepen deze liquidaties zeer proper en menselijk.

Metternich
16 juli 2006, 21:14
Het bestuur in de Palestijnse gebieden kan men dan ook terecht klasseren als "mob rule".

Ke Nan
16 juli 2006, 21:45
Israel heeft vandaag 8 Canadese terroristen gedood in Libanon, en gisteren 4 Braziliaanse terroristen, waaronder 2 kinderen, uiteraard ook terroristen.

In tegenstelling tot de lynchpartijen door Al-Aqsa verliepen deze liquidaties zeer proper en menselijk.

Terroristen of toeristen?

Boadicea
16 juli 2006, 21:52
Bwa, als de Palestijnen ook elkaar beginnen af te maken, heeft Israël minder werk.
Interne keukenkwestie, die foto's. We kunnen er uren over zitten lullen op dit forum, maar dat zal de raketten ginder niet tegenhouden.

Boadicea
16 juli 2006, 21:53

Dju, ze worden steeds jonger, die terroristen.

sodoirt
16 juli 2006, 23:11
Dju, ze worden steeds jonger, die terroristen.Yep!
http://en.wikipedia.org/wiki/Child_suicide_bomber
En dat om even aan die 72 maagden te mogen prutsen ;-)

PollyCorrect
16 juli 2006, 23:14
Allemaal een erfenis van Hairy Fat.
Zijn vrouw zit nu netjes op het droge daar in hartje Parijs, haar verdieping van Hotel Vendome is keurig geboekt en betaald door onze steungelden, terwijl de bevolking DIT krijgt als alternatief ideaal:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/81/Dying_to_Kill_by_Mia_Bloom_cover.jpg/419px-Dying_to_Kill_by_Mia_Bloom_cover.jpg

solidarnosc
16 juli 2006, 23:24
Terroristen of toeristen?

Het waren moslims dus wat doet het er toe? :roll:

Metternich
17 juli 2006, 00:00

Racist! :mrgreen:

solidarnosc
17 juli 2006, 01:07
Racist! :mrgreen:

Ik denk dat ik duidelijk genoeg was.

Sinistra
17 juli 2006, 22:05

Waar het om gaat is dat de Palestijnse Autoriteit geen enkele moeite doet om de para-militaire integristische bendes een halt toe te roepen. Geloof heeft daar eigenlijk weinig mee te maken.....

Mustius
17 juli 2006, 22:13
Hoe kunnen ze, ze worden voortdurend lastiggevalen door uw zionistische nazi vriendjes...
Trouwens Israel is een piratenstaat waarvan de wereld na een aantal jaren verlost zal worden, zodat iedereen vreedzaam langs elkaar kan leven zoals vroeger...

Sinistra
17 juli 2006, 22:27
Hoe kunnen ze, ze worden voortdurend lastiggevalen door uw zionistische nazi vriendjes...
Trouwens Israel is een piratenstaat waarvan de wereld na een aantal jaren verlost zal worden, zodat iedereen vreedzaam langs elkaar kan leven zoals vroeger...

Bedoel je soms deze (Arabische) Nazi's? Let op de Hitlergroet!

http://lesbeauf-sdansstartsinblogs.hautetfort.com/images/medium_islam-nazi1.jpg

aanhangers van de palestijnse terreurgroep "Jihad"

http://www.italia-israele.org/articoli_roma3nov05/img_roma-Iran/islam-nazi31.jpg

De terroristen van "hamas"

http://aval31.free.fr/iran/photos/iran_nazis.jpg
aanhangers van de "Pro-Iraanse" Hezbollah

Hoop maar steeds dat Israël verdwijnt maar dat zal slechts een droom blijven moslim. Face the reality...

slegie
17 juli 2006, 22:44
israel heeft oorlog en dood gezaaid en het zal enkel oorlog en dood blijven oogsten.

de haat die israel en dus de joden nu al meer dan 50 jaar zaaien zullen zij nog eeuwen later mogen oogsten.
en misschien is er dan geen palestijn meer in leven maar de dag dat de joden hun militaire macht verliezen en de moslims militaire macht bijkrijgen, op die dag wil ik geen joodse nakomeling zijn in de wereld.

en hoogmoed komt voor de val en net zoals het oude rome is vergaan kan ook de macht van amerika vergaan en wat is israel zonder amerika en de jaarlijkse 3 miljard dollar militaire steun??

terrorisme bestrijden is een goede zaak en 1 ding maar een volk systematisch uitdrijven en uitmoorden is een ander.

jammer dat europa zijn kop liever in het zand steekt wegens economische belangen, maar ja wat is europa dan ook weer? niks, veel bla bla maar weinig daden. we krijgen nog niet eens orde in eigen huis met onze moslim broeders die het niet zo nauw menen met onze wetten,waarden en vrijheden laat staan dat we een land als israel iets gaan kunnen opleggen en al zeker amerika toch niet tegen de schenen stampen. de irak kwestie heeft heel goed duidelijk gemaakt hoe laf europeanen wel niet zijn geworden.

Mustius
17 juli 2006, 22:48
Da komt ervan als jouw vriendjes hen continu onderdrukt...joodje :-D

Mustius
17 juli 2006, 22:50
israel heeft oorlog en dood gezaaid en het zal enkel oorlog en dood blijven oogsten.

de haat die israel en dus de joden nu al meer dan 50 jaar zaaien zullen zij nog eeuwen later mogen oogsten.
en misschien is er dan geen palestijn meer in leven maar de dag dat de joden hun militaire macht verliezen en de moslims militaire macht bijkrijgen, op die dag wil ik geen joodse nakomeling zijn in de wereld.

en hoogmoed komt voor de val en net zoals het oude rome is vergaan kan ook de macht van amerika vergaan en wat is israel zonder amerika en de jaarlijkse 3 miljard dollar militaire steun??

terrorisme bestrijden is een goede zaak en 1 ding maar een volk systematisch uitdrijven en uitmoorden is een ander.

jammer dat europa zijn kop liever in het zand steekt wegens economische belangen, maar ja wat is europa dan ook weer? niks, veel bla bla maar weinig daden. we krijgen nog niet eens orde in eigen huis met onze moslim broeders die het niet zo nauw menen met onze wetten,waarden en vrijheden laat staan dat we een land als israel iets gaan kunnen opleggen en al zeker amerika toch niet tegen de schenen stampen. de irak kwestie heeft heel goed duidelijk gemaakt hoe laf europeanen wel niet zijn geworden.

Juist (behalve dat de Moslims het niet nauw nemen met de wetten, ok er zijn er ma nie allemaal) .Trouwens ik ben als Turk/Moslim ook voorstander van terugkeer van de Moslims uit Europa naar hun land van afkomst, ik ga na een aantal jaren het goede voorbeeld geven:-D ;-)
Ter informatie: Ik ben niet de enige Turk die zo denkt ;-)

Sinistra
17 juli 2006, 22:56
Da komt ervan als jouw vriendjes hen continu onderdrukt...joodje :-D

Punt 1:Ik ben geen joodje simpelaar maar een Antifascistische Christen-Zionist. En punt 2 is dat jij reeds herhaalde malen bent geband dus probeer het maar niet terug opnieuw Justicelover/Turk4ever of Stonaar...

Sinistra
17 juli 2006, 23:02

Israël heeft nochtans nooit vliegtuigen gekaapt, nooit bussen, restaurants en discotheken laten opblazen door met semtex beplakte religieuze gekken,nooit vrouwen onderdrukt en hen gedwongen besnijdenissen aan te gaan enzovoort... Israël heeft welvaart en vooruitgang gebracht in een zeer verpauperde regio en de Arabische buurlanden zinken steeds verder in hun eigen puinhoop weg. De terreur moet uitgeschakeld worden en alleen dan kan er pas vrede zijn in het midden-oosten. De 1.200 Israëlische kolonisten zijn al weg uit de Gaza strook, wanneer van de Palestijnen eens een constructief voorstel???

Dat heeft Israël nooit gedaan.

Mustius
17 juli 2006, 23:14
Punt 1:Ik ben geen joodje simpelaar maar een Antifascistische Christen-Zionist. En punt 2 is dat jij reeds herhaalde malen bent geband dus probeer het maar niet terug opnieuw Justicelover/Turk4ever of Stonaar...

Anti fascist en zionist hoe gaat da?

en over uw 2 de punt, heb veel bijdrages gelezen van die mannen, in veel opzichte deel ik hun mening, maar spijtig voor u ik ben het niet
SIKonist :lol:

Sinistra
18 juli 2006, 00:54
Anti fascist en zionist hoe gaat da?

en over uw 2 de punt, heb veel bijdrages gelezen van die mannen, in veel opzichte deel ik hun mening, maar spijtig voor u ik ben het niet
SIKonist :lol:

Ga maar snel tot jouw pedofiele profeet bidden dat hij jouw wensen voor werkelijkheid neemt. Pedofilie was toch iets dat de profeet Mohammed ijverig beoefende niet?

Flippend Rund
18 juli 2006, 00:56
Israël heeft nochtans nooit vliegtuigen gekaapt, nooit bussen, restaurants en discotheken laten opblazen door met semtex .

Israel heeft nu toch al 200 Libanese burgers opgeblazen? In feite heeft Israel op 5 dagen tijd meer burgers vermoord dan al het Palestijns terrorisme van de laatste 10 jaar bij elkaar.

Mustius
18 juli 2006, 09:45
Neen hij was geen pedofiel maar dat is een ander discussie onderwerp, op deze manier zal je nie veel bereiken jood, denk je nu echt dat ik me er iets van aantrek van uw gezever en gezaag?

Rr00ttt
18 juli 2006, 10:03

Als Israel burgers raakt is het per ongeluk en volgen er uitgebreide excuses achteraf.

Als Hamas of Hezbolla burgers raken dan zijn ze gelukkig want dan hebben ze hun doelwit geraakt.

Lof der Zotheid
18 juli 2006, 10:30
Als Israel burgers raakt is het per ongeluk en volgen er uitgebreide excuses achteraf.

Als Hamas of Hezbolla burgers raken dan zijn ze gelukkig want dan hebben ze hun doelwit geraakt.

Kort en treffend verwoord.

Mustius
18 juli 2006, 11:13
Schijnheilig doen en liegen ligt in de aard van de zionisten, moslims zijn veel te eerlijk :?

Lof der Zotheid
18 juli 2006, 13:07
Mustius = Bruut Geweld8O ?

sodoirt
19 juli 2006, 15:18
Schijnheilig doen en liegen ligt in de aard van de zionisten, moslims zijn veel te eerlijk :?Vooral eerlijk tegenover hun geloofsgenoten? tegen over anderen mag liegen wel volgens de pedofiele profeet.

Mustius
19 juli 2006, 18:16
Je verwart Jodendom met Islam, bij de Joden mag dat bij Islam niet...

Trouwens hoe kom je erbij geef eens een bewijs uit de koran of hadith?

Mustius
19 juli 2006, 18:17
Mustius = Bruut Geweld8O ?

Vraag aan de mod en zet zijn antwoord hier op het forum aub

sodoirt
19 juli 2006, 18:29
Je verwart Jodendom met Islam, bij de Joden mag dat bij Islam niet...

Trouwens hoe kom je erbij geef eens een bewijs uit de koran of hadith?Wat mag bij de Joden?
En de Koran staat vol van dergelijke teksten. Goed boek lezen zoals dit:
http://www.amazon.com/gp/product/0895260131/102-9150291-9555322?v=glance&n=283155
http://ec3.images-amazon.com/images/P/0895260131.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Mustius
19 juli 2006, 20:06
Ik heb de tekst op uw foto kunnen lezen en het zegt al genoeg:

"The Crusades were defensive conflicts" 8O

lol zelfs Jozef zou hiermee lachen, die robert spencer is een ordinair islamofacistje die feiten verdraait en uit zn duim zuigt zo te zien...Ik hoef niets te lezen van hem...
En nog steeds heb ik het bewijs nie gezien van dat Moslims mogen liegen tegen Niet Moslims, geef me een concreet bewijs zionistje

Sinistra
24 juli 2006, 23:16
Israel heeft nu toch al 200 Libanese burgers opgeblazen? In feite heeft Israel op 5 dagen tijd meer burgers vermoord dan al het Palestijns terrorisme van de laatste 10 jaar bij elkaar.

Bronnen graag? Hopelijk niet de Pro-Arabische Rode VRT??:roll:

solidarnosc
24 juli 2006, 23:26
Bronnen graag? Hopelijk niet de Pro-Arabische Rode VRT??:roll:

Ze zijn zodanig pro-Arabish dat ze de eerste week van het conflict vanuit Israël hebben gebracht. :lol: ;-)

Lof der Zotheid
25 juli 2006, 08:55
Ze zijn zodanig pro-Arabish dat ze de eerste week van het conflict vanuit Israël hebben gebracht. :lol: ;-)

Dat hebben ze naar alle waarschijnlijkheid om hun eigen veiligheid gedaan. O, wat een toeval toch...