PDA

View Full Version : Al Qaida aanslagen tegen de VN (& het Belgisch Consulaat


Pascal L.
26 augustus 2003, 21:39
Voor wie zich eigenlijk nog steeds afvraagt waarom een aanslag werd gepleegd op het Verenigde Naties gebouw in Irak en of dit misschien wel een vergissing was (want de VN kun je nu toch moeilijk pro-VS noemen), hieronder het antwoord van Al-Qaida. (Misschien moeten we ons bovendien ook afvragen of de aanslag tegen het Belgische Consulaat in Marokko een vergissing/ongelukske was zoals tot nog toe officieel door de Belgische authoriteiten werd geimpliceerd... eerlijk gezegd betwijfel ik dat ... Gelooft Europa nu nog steeds dat als we braaf toegevingen doen en onderhandelen met moordenaars dat we dan gespaard zullen blijven? Met terroristen valt niet te onderhandelen, tijd dat we onze ogen opendoen!
-------

Brigades of Abu Hafs al-Masri Claim UN Bombing On Behalf Of Al-Qaida
Aug 26, 2003
By Bruce Kennedy, JUS

The Brigades of Abu Hafs al-Masri has claimed responsibility for the UN Bombing on behalf of Al-Qaida. The statement posted in Arabic to www.myislah.org late Sunday and dated August 19, the day of the attack, is the second claim of responsibility.

"So why the United Nations? Number one, the United Nations is against Islam, it is a branch of the American State Department and it wears the robes of an international organization. The double standard policies of the United Nations are against Arabs and Muslims. This issue does not need to be proved. It is clear like the light of the sun at midday," the statement said. The statement went on to call Brazilian Sergio Vieira de Mello, "America's number one man."

Although the message’s authenticity can not yet be verified, the complete statement is being translated by JUS translators and will be available to our English viewers here shortly. (JUS)

http://www.jihadunspun.com/intheatre_internal.php?article=73632&list=/home.php&
---
zie ook, http://www.arabtimesonline.com/arabtimes/world/Viewdet.asp?ID=981&cat=b

Antoon
26 augustus 2003, 22:11
Ondankbare smeerlappen. Als je weet dat 150 van de 199 leden van de VN Moslimlanden of bevriend-met-Moslimlanden zijn, en dat de rest democratische landen zijn, dan weet je ook meteen wie de echte VN-spirit onmogelijk heeft gemaakt de laatste 50 jaar.

Mustapha
26 augustus 2003, 22:35
De enigste die embargo's kan instellen is de VN, en zij hebben +10jaar lang Irak in een wurggreep gehouden...

Bagdad was ooit een stad waar zelfs New York niet aan kon tippen, tot de VN er kwam.

Mustapha
26 augustus 2003, 22:37
Antoon wordt grappiger met de dag...

150 moslimlanden? HAHAHA
199 leden?

Antoon
26 augustus 2003, 22:52
Antoon wordt grappiger met de dag...

150 moslimlanden? HAHAHA
199 leden?

Wat ben jij zielig.

1) Je moet leren lezen. Als ze jou dat niet hebben geleerd op school, dan kun je naar de nieuwe studentencomités van het AEL om te gaan klagen. Daarna mag je lachen. Nu heb je jezelf alleen maar belachelijk gemaakt. Ik schreef dat "150 van de 199 leden van de VN Moslimlanden of bevriend-met-Moslimlanden zijn"

2) De Verenigde Naties tellen vandaag, anno 2003, 191 leden. Heb te snel getypt. Klik hier (http://www.un.org/Overview/unmember.html)

wardje
27 augustus 2003, 06:45
Bagdad was ooit een stad waar zelfs New York niet aan kon tippen, tot de VN er kwam.

Dat zal dan wel in de oudheid geweest zijn zeker :)

rabauw
27 augustus 2003, 12:20
De enigste die embargo's kan instellen is de VN, en zij hebben +10jaar lang Irak in een wurggreep gehouden...

Bagdad was ooit een stad waar zelfs New York niet aan kon tippen, tot de VN er kwam.

Zou dat komen omdat New York nog niet bestond in het stenen tijdperk?

Profeet
27 augustus 2003, 13:47
ik ben niet echt pro-VS maar deze aanslag was echt voor niks goed (als dat al bestaat een gerechtvaardigde aanslag of oorlog) This was one bridge too far, then again er zijn ook al onschuldige irakezen (die nog geteld moeten worden) en zelfs journalisten zijn niet veilig...

TomB
27 augustus 2003, 17:46
Ondankbare smeerlappen. Als je weet dat 150 van de 199 leden van de VN Moslimlanden of bevriend-met-Moslimlanden zijn, en dat de rest democratische landen zijn, dan weet je ook meteen wie de echte VN-spirit onmogelijk heeft gemaakt de laatste 50 jaar.

Wil je zeggen dat het schandalig is dat 150 landen de wil van 49 landen tegenwerken en nog iets gedaan krijgen ook?

Aangebrande Phönix
27 augustus 2003, 18:01
Ondankbare smeerlappen. Als je weet dat 150 van de 199 leden van de VN Moslimlanden of bevriend-met-Moslimlanden zijn, en dat de rest democratische landen zijn, dan weet je ook meteen wie de echte VN-spirit onmogelijk heeft gemaakt de laatste 50 jaar.

Dus het is onmogelijk om bevriend te zijn met een moslimland én democratisch te zijn tegelijk? Volgens mij is er dan slechts één democratie in deze hele gore wereld! Eentje met een blauwe ster in de vlag...

Pelgrim
27 augustus 2003, 20:24
Ik ken niet zo veel van vlaggen, Aangebrande.

Aangebrande Phönix
27 augustus 2003, 20:29
Ik ken niet zo veel van vlaggen, Aangebrande.

Allé, om nog een postje bij te doen.

Jawel hoor, je werkt toch bij een linkse organisatie? Het is een van die twee die je in je handen hebt vlak voor je je aansteker bovenhaalt.

Antoon
27 augustus 2003, 21:35
Ik ken niet zo veel van vlaggen, Aangebrande.

Allé, om nog een postje bij te doen.

Jawel hoor, je werkt toch bij een linkse organisatie? Het is een van die twee die je in je handen hebt vlak voor je je aansteker bovenhaalt.

:lol: :lol: :lol:

Antoon
27 augustus 2003, 21:36
Ondankbare smeerlappen. Als je weet dat 150 van de 199 leden van de VN Moslimlanden of bevriend-met-Moslimlanden zijn, en dat de rest democratische landen zijn, dan weet je ook meteen wie de echte VN-spirit onmogelijk heeft gemaakt de laatste 50 jaar.

Dus het is onmogelijk om bevriend te zijn met een moslimland én democratisch te zijn tegelijk? Volgens mij is er dan slechts één democratie in deze hele gore wereld! Eentje met een blauwe ster in de vlag...

Bevriend zijn met moslim-land èn democratisch zou nog kunnen, maar moslim-land èn democratisch... dat bestaat niet.

Antoon
27 augustus 2003, 21:37
Ondankbare smeerlappen. Als je weet dat 150 van de 199 leden van de VN Moslimlanden of bevriend-met-Moslimlanden zijn, en dat de rest democratische landen zijn, dan weet je ook meteen wie de echte VN-spirit onmogelijk heeft gemaakt de laatste 50 jaar.

Wil je zeggen dat het schandalig is dat 150 landen de wil van 49 landen tegenwerken en nog iets gedaan krijgen ook?

Nee, maar dat ze de VN gebouwen mèt personeel opblazen zal wel genoeg uitleg zijn zeker.

Aangebrande Phönix
27 augustus 2003, 22:16
Definieer moslimrepubliek eens. Kun je volgens dezelfde regels België een katholiek koninkrijk heten? (slecht voorbeeld voor sommigen..)

Indien je minder streng bent in het toebedelen van die titel kan je nooit aan 150 landen komen. Zelfs niet als je "bevriende staten" erbij rekent.

Pelgrim
28 augustus 2003, 09:22
Allé, om nog een postje bij te doen.

Jawel hoor, je werkt toch bij een linkse organisatie? Het is een van die twee die je in je handen hebt vlak voor je je aansteker bovenhaalt.

Zal ik eens wat zeggen:
Ik werk bij geen enkele linkse organisatie. Momenteel doe ik stage bij Pax Christi, bij mijn weten geloof ik een katholieke organisatie -die geef ik toe wel veel punten gemeen heeft met linkse organisaties.
Ik beschik niet eens over een partijkaart van een of andere linkse partij.

Twee: ik houdt mij niet bezig met vlaggen. Ik heb geen één laat staan twee vlaggen in mijn handen, de enige vlag met een ster (een groene) die ik ken is die van de Esperantobeweging.

Drie: ik heb geen aansteker want ik ROOK NIET. Geen drugs, tabak, zelfs geen alcohol gebruik ik.


Voor zover uw op vooroordelen gebaseerde beeld van linksen.

En ik weet nog steeds niet over welke vlag u het hebt.

Descartes Jr
28 augustus 2003, 12:08
Voorstel : laat Kofi Annan opvolgen door een moslim. En stem Bush weg. Allez, voor zover hij feitelijk ook verkozen was .... :roll:

TomB
28 augustus 2003, 13:57
Allé, om nog een postje bij te doen.

Jawel hoor, je werkt toch bij een linkse organisatie? Het is een van die twee die je in je handen hebt vlak voor je je aansteker bovenhaalt.

Zal ik eens wat zeggen:
Ik werk bij geen enkele linkse organisatie. Momenteel doe ik stage bij Pax Christi, bij mijn weten geloof ik een katholieke organisatie -die geef ik toe wel veel punten gemeen heeft met linkse organisaties.
Ik beschik niet eens over een partijkaart van een of andere linkse partij.

Twee: ik houdt mij niet bezig met vlaggen. Ik heb geen één laat staan twee vlaggen in mijn handen, de enige vlag met een ster (een groene) die ik ken is die van de Esperantobeweging.

Drie: ik heb geen aansteker want ik ROOK NIET. Geen drugs, tabak, zelfs geen alcohol gebruik ik.


Voor zover uw op vooroordelen gebaseerde beeld van linksen.

En ik weet nog steeds niet over welke vlag u het hebt.

http://www.anyflag.com/religious/israel.gif

Blauwe ster en niet bepaald bevriend met moslimstaten, ik waag een gokje ;)

Pascal L.
28 augustus 2003, 15:23
Tijd dat Pax Christi haar stagaires op een meer meritocratische manier begint te ronselen lijkt me ...

In elk geval, het gaat hier een goede week/weekend worden ... Ik heb het gevoel dat we Saddam deze week gaan vangen mannen ... en dan kraken we dat fleske champoes!

http://www.anyflag.com/religious/israel.gif

Pelgrim
28 augustus 2003, 15:26
Wat bedoel je daar nu mee, pascal?

Pascal L.
28 augustus 2003, 15:38
IS ER DAN TOCH HOOP VOOR HET MIDDEN OOSTEN ??

Vandaag:

17:14 Israel welcomes freeze on Islamic charities` accounts, says any move against `front organizations for Hamas` is `positive`
15:33 Palestinian police officers shoot at individuals launching Qassams in northern Gaza; the latter fled the scene
12:35 Several Islamic charities in Gaza say 36 of their bank accounts have been frozen by PA in possible crackdown

http://www.haaretz.com

p.s. het was een grapje Pelgrim.

Aangebrande Phönix
28 augustus 2003, 15:40
Allé, om nog een postje bij te doen.

Jawel hoor, je werkt toch bij een linkse organisatie? Het is een van die twee die je in je handen hebt vlak voor je je aansteker bovenhaalt.

Zal ik eens wat zeggen:
Ik werk bij geen enkele linkse organisatie. Momenteel doe ik stage bij Pax Christi, bij mijn weten geloof ik een katholieke organisatie -die geef ik toe wel veel punten gemeen heeft met linkse organisaties.
Ik beschik niet eens over een partijkaart van een of andere linkse partij.

Twee: ik houdt mij niet bezig met vlaggen. Ik heb geen één laat staan twee vlaggen in mijn handen, de enige vlag met een ster (een groene) die ik ken is die van de Esperantobeweging.

Drie: ik heb geen aansteker want ik ROOK NIET. Geen drugs, tabak, zelfs geen alcohol gebruik ik.


Voor zover uw op vooroordelen gebaseerde beeld van linksen.

En ik weet nog steeds niet over welke vlag u het hebt.

Komkom, die post was puur bedoeld als humor. Ik heb niets tegen linkse organisaties, ik weet dat Pax Christi zich niet daarmee bezighoudt en dat niet iedereen die zich links noemt vlaggen in brand steekt. Hoe zou ik dat trouwens kunnen verenigen met mijn constante beweringen zelf links te zijn? Ik ga toch niet mijn eigen ideologieën verachten of beledigen? Hoogstens wat ermee lachen. Tenzij ik een wolf in schapenvacht ben natuurlijk...

Pelgrim
28 augustus 2003, 15:42
Ha, ik had niet eens door dat je het over vlaggen VERBRANDEN had.

Ok, tis u vergeven :wink:

Aangebrande Phönix
28 augustus 2003, 15:48
Ha, ik had niet eens door dat je het over vlaggen VERBRANDEN had.

Ok, tis u vergeven :wink:

Goed, dan begraven wij dit kleine misverstand hier ter plekke.
En dat niemand hier ooit nog met een woord over reppe! Op straffe van verbranding. (verwijzing naar de nick! De nick!)

Pelgrim
28 augustus 2003, 15:53
ok aangebrande, mondje dicht.

Antoon
28 augustus 2003, 16:27
En ik weet nog steeds niet over welke vlag u het hebt.

http://www.anyflag.com/religious/israel.gif

Blauwe ster en niet bepaald bevriend met moslimstaten, ik waag een gokje ;)

:lol: :lol: :lol: