PDA

View Full Version : Ondertussen moorden de moslims gewoon voort.

Antoon
18 juli 2006, 21:06
In Irak zijn er vandaag weer 60 moslims vermoord : mannen, vrouwen en kinderen. En tal van anderen gewond.

Door het Amerikaans leger? Nee hoor, door andere moslims.

Ze hebben sinds het begin van dit jaar reeds 16.000 mede moslims vermoord.

Ik begrijp het niet goed. Dat vinden ze zelf blijkbaar niet zo erg, want ze komen er nauwelijks ( of helemaal niet )voor op straat.

We hebben het niet over 150 of 200 doden door oorlogsgeweld. We hebben het over 16.000 mensen die koelbloedig worden vermoord.

En dit is alleen nog maar Irak. In Algerije staat de teller al op 300.000 , om maar een ander voorbeeld te geven.

Apocalyps
18 juli 2006, 21:10
Hoe is al dat geweld in Irak toch tot stand gekomen, vraagt een mens zich dan af....

Antoon
18 juli 2006, 21:27
Hoe is al dat geweld in Irak toch tot stand gekomen, vraagt een mens zich dan af....

Die discussie is reeds gevoerd. Feit is dat er voor de oorlog ook massaal werd gemoord, maar dan door de troepen van Saddam.
Nu dat Saddam er niet is, blijkt de vrede ook niet gemakkelijk te verkrijgen, want onder het mom van 'verzet' tegen de bezetting worden duizenden moslims gemoord door mede-moslims. Ik vraag mij trouwens af hoe ze dit als verzet verklaren, maar kom.

Mij is het te doen om het moorden zelf. Moslims moorden moslims. Massaal. In Algerije reeds 300.000 doden, in Irak nu reeds 16.000. En geen moslim in de wereld die er ook maar iets over te klagen heeft.

Begijpe wie begrijpen kan.

sodoirt
18 juli 2006, 22:02
Hier is een lijstje wat er dagelijks gebeurd. Maar omdat er geen Israelis of Amerikanen bij betrokken zijn is het natuurlijk niet belangrijk genoeg:
http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks

Flippend Rund
18 juli 2006, 22:06
Die discussie is reeds gevoerd. Feit is dat er voor de oorlog ook massaal werd gemoord, maar dan door de troepen van Saddam.
Nu dat Saddam er niet is, blijkt de vrede ook niet gemakkelijk te verkrijgen, want onder het mom van 'verzet' tegen de bezetting worden duizenden moslims gemoord door mede-moslims. Ik vraag mij trouwens af hoe ze dit als verzet verklaren, maar kom.

Mij is het te doen om het moorden zelf. Moslims moorden moslims. Massaal. In Algerije reeds 300.000 doden, in Irak nu reeds 16.000. En geen moslim in de wereld die er ook maar iets over te klagen heeft.

Begijpe wie begrijpen kan.

Hoe lang is het geleden dat christenen in Europa elkaar afmaakten met miljoenen tegelijk? Wat concludeer je daar dan uit?

sodoirt
18 juli 2006, 22:09
Hoe lang is het geleden dat christenen in Europa elkaar afmaakten met miljoenen tegelijk? Wat concludeer je daar dan uit?Bedoel je dus dat de moslims elkaar ook nog een paar honderden jaren gaan uitmoorden omdat ze wat ten achter staan?

Flippend Rund
18 juli 2006, 22:14
Bedoel je dus dat de moslims elkaar ook nog een paar honderden jaren gaan uitmoorden omdat ze wat ten achter staan?

Dat is best mogelijk. Wijsheid en tolerantie worden maar bereikt als je eerst een opeenvolging van catastrofes doormaakt, zoals WOI en WOII waren voor het Westen.

Mustius
18 juli 2006, 22:43
Hier is een lijstje wat er dagelijks gebeurd. Maar omdat er geen Israelis of Amerikanen bij betrokken zijn is het natuurlijk niet belangrijk genoeg:

Daar zijn wel Israelis en Amerikanen bij betrokken, meeste aanslagen tegen burgers worden door hen gedaan, of georganiseerd door één van die sjietische mollahs die voor hen werken...
En dit om de verzetstrijders zwart te kunnen maken, iedereen tegen elkaar opzetten zodat niemand zich op de amerikanen en co richten...
In Turkije wordt dit zelfs algemeen aangenomen, ex directeur van de Turkse geheime dienst en gepensioneerde generaals herhalen dit vaak, en zij kunnen het weten!!!

slegie
18 juli 2006, 23:40
Wat gebeurt er als er in het midden oosten problemen zijn en of oorlog???

yep, onze grootste verslaving, namelijk aardolie schiet weer de hoogte in!!!

En wie heeft hier profijt aan??

- al zeker de kleine minderheid rijke moslims die deze aardolie bronnen bezitten, alweer een ferrari meer op de ellende van miljoenen andere moslims

- de vele westerse olie raffinaderijen die dankzij het zwarte goud zonder een inspanning hun bankrekeningen de hoogte zien in gaan.

- en natuurlijk de vele westerse overheden die met plezier uitkijken naar problemen in het midden oosten om zo hun begroting toch meer in balans te krijgen

waarom zouden deze mensen dan ook maar de minste inspanning willen doen voor vrede hier?

en israël en amerika hebben maar 1 agendapunt en dat noemen we "kolonisatie"

Jaani_Dushman
18 juli 2006, 23:50
Hoe lang is het geleden dat christenen in Europa elkaar afmaakten met miljoenen tegelijk? Wat concludeer je daar dan uit?Bedoel je de orthodoxe Serviërs en de katholieke Kroaten die elkaar uitmoorden? Of de protestantse Ulster en de katholieke Ieren die elkaar uitmoorden? Of de Colombiaanse katholieke guerilliero's en de Colombiaanse katholieke paramilitairen die elkaar uitmoorden?
Enz...

PollyCorrect
19 juli 2006, 07:01

Inderdaad, sodoirt... plus: d*t durven vertellen is pure islam-bashing... :D

circe
19 juli 2006, 07:30
Inderdaad, sodoirt... plus: d*t durven vertellen is pure islam-bashing... :D

Gewoon het plaatsen van de link is op het INTERculturele forum kifkif, gesponsored door de Koning Boudewijnstichting, carrément verboden met strafpunten als gevolg.

Gargamel
19 juli 2006, 10:52
Bij gebrek aan christenhonden doen ze maar onderling,is een gewoonte bij die oorlogzuchtige stammen

Flippend Rund
19 juli 2006, 10:53
Bij de nieuwe Israëlische luchtaanvallen zijn woensdag minstens 33 mensen om het leven gekomen. De zwaarste aanval vond plaats op een dorp in de buurt van de Zuid-Libanese havenstad Tyrus waarbij tien woonhuizen werden vernield. Volgens medewerkers van het Rode Kruis kwamen daarbij minstens 21 mensen om.

In een andere nabijgelegen dorp werden tien mensen onder het puin van hun compleet verwoeste huizen bedolven. In het Zuid-Libanese dorpje Nabatije werden bij een luchtaanval zes mensen gedood, onder wie een vrouw en haar drie kinderen.

In een dorp bij Baalbek in het oosten van Libanon stierven nog eens zes mensen, toen een Israëlische bom op een vier verdiepingen tellend gebouw viel.

Zouden die Israelische piloten daar nu eigenlijk een stijve van krijgen, van vrouwen en kinderen te vermoorden?

sodoirt
19 juli 2006, 10:57
Zouden die Israelische piloten daar nu eigenlijk een stijve van krijgen, van vrouwen en kinderen te vermoorden?Waar wacht je op om van je PC weg te gaan en "human shield" te worden? Waar zijn al die "dapperen" nu gebleven? Gretta Duisenberg? Brigitte Heremans? enz...

Shadowman
19 juli 2006, 11:09
In Irak zijn er vandaag weer 60 moslims vermoord : mannen, vrouwen en kinderen. En tal van anderen gewond.

Ik begrijp het niet goed. Dat vinden ze zelf blijkbaar niet zo erg, want ze komen er nauwelijks ( of helemaal niet )voor op straat.

We hebben het niet over 150 of 200 doden door oorlogsgeweld. We hebben het over 16.000 mensen die koelbloedig worden vermoord.

En dit is alleen nog maar Irak. In Algerije staat de teller al op 300.000 , om maar een ander voorbeeld te geven.

Ja, dat oorlogje voeren van Bush heeft niet veel zoden aan de dijk gezet voor de Iraakse burgers.

Lof der Zotheid
19 juli 2006, 11:20
Daar zijn wel Israelis en Amerikanen bij betrokken, meeste aanslagen tegen burgers worden door hen gedaan, of georganiseerd door één van die sjietische mollahs die voor hen werken...
En dit om de verzetstrijders zwart te kunnen maken, iedereen tegen elkaar opzetten zodat niemand zich op de amerikanen en co richten...
In Turkije wordt dit zelfs algemeen aangenomen, ex directeur van de Turkse geheime dienst en gepensioneerde generaals herhalen dit vaak, en zij kunnen het weten!!!

En Darfur? Zitten daar Israeli's en Amerikanen achter? Of is het gewoon racisme en inhaligheid van arabieren tegenover zwarten, die nochtans hetzelfde geloof belijden: de islam?

sodoirt
19 juli 2006, 15:14
En Darfur? Zitten daar Israeli's en Amerikanen achter? Of is het gewoon racisme en inhaligheid van arabieren tegenover zwarten, die nochtans hetzelfde geloof belijden: de islam?Maak je niet ongerust. De linksen zullen wel met alle man en macht gaan zoeken om er te vinden. Dat is voor hen contructiever dan die massamoord te bekampen.

Lof der Zotheid
19 juli 2006, 15:31
Maak je niet ongerust. De linksen zullen wel met alle man en macht gaan zoeken om er te vinden. Dat is voor hen contructiever dan die massamoord te bekampen.

Dat is van de linksen inderdaad geweten...

Antoon
23 juli 2006, 11:39
De moslims hebben vandaag weer een autobommen laten ontploffen in een Bagdadse markt en in Kirkuk City. Gevolg : meer dan 50 doden en honderden gewonde moslims. Allemaal onschuldige burgers, inclusief veel vrouwen en kinderen.

Gun
23 juli 2006, 12:26

Ik begrijp het niet goed. Dat vinden ze zelf blijkbaar niet zo erg, want ze komen er nauwelijks (of helemaal niet ) voor op straat.

En dit is alleen nog maar Irak. In Algerije staat de teller al op 300.000 , om maar een ander voorbeeld te geven.:lol:

Gun
23 juli 2006, 12:30
De moslims hebben vandaag weer een autobommen laten ontploffen in een Bagdadse markt en in Kirkuk City. Gevolg : meer dan 50 doden en honderden gewonde moslims. Allemaal onschuldige burgers, inclusief veel vrouwen en kinderen.Yup, en gisteren is de bliksem ingeslagen bij één van de buren. Waarom maakt God zich kwaad tegen deze brave burgers?

Gun
23 juli 2006, 12:32
Inderdaad, sodoirt... plus: d*t durven vertellen is pure islam-bashing... :DAlweer WIT-ZWART PollyC? Zolang jij maar krachtige termen kan gebruiken:?

Boadicea
23 juli 2006, 22:42
Als ik dat allemaal zo lees, vraag ik me af van wie de moslims daar in het Midden-Oosten het meest schrik moeten hebben: het Westen, of elkaar?

xylitar
24 juli 2006, 11:39

Ah, antoon, tha one-man personal shield of bush in belgium.... LOOOOL
Wanneer gaat uw vingertje moe worden? "Kijk, kijk, amerika heilig, zij slecht."

Maar als men op de vinger op de zere plek legt, en vraagt hoe het allemaal is begonnen, dan is die discussie al lang gepasseerd, niet meer van toespassing etc etc...

:roll:

Antoon
24 juli 2006, 11:45

Maar als men op de vinger op de zere plek legt, en vraagt hoe het allemaal is begonnen, dan is die discussie al lang gepasseerd, niet meer van toespassing etc etc...

Hoe wat is begonnen? De massa moorden op duizenden onschuldige moslims door andere moslims? Ongeveer 5000 jaar geleden.

Antoon
24 juli 2006, 11:46
Als ik dat allemaal zo lees, vraag ik me af van wie de moslims daar in het Midden-Oosten het meest schrik moeten hebben: het Westen, of elkaar?

Dat is precies mijn punt.

Lof der Zotheid
24 juli 2006, 12:46

Ik herhaal mijn vraag die ik al eerder aan Mustius gesteld heb, maar waarop hij/zij het antwoord schuldig schijnt te blijven:

En Darfur? Zitten daar Israeli's en Amerikanen achter? Of is het gewoon racisme en inhaligheid van arabieren tegenover zwarten, die nochtans hetzelfde geloof belijden: de islam?