PDA

View Full Version : Ramp in Nederland


Revolutie
19 juli 2006, 21:22
Momenteel is er een ramp in Nederland.

PollyCorrect
20 juli 2006, 01:42
wat is er? dat met de vierdaagse?

PollyCorrect
20 juli 2006, 01:42
Of die heidebrand? Dat is al onder controle.

stropkeuh
20 juli 2006, 07:36
ja de PNDV die door de rechter niet is afgewezen. :x

barvo
20 juli 2006, 08:54
Momenteel is er een ramp in Nederland.

beetje meer uitleg aub?

Shadowman
20 juli 2006, 09:31
Revolutie is wsl een daguitstap aan het doen in Nederland... ;-)

maddox
20 juli 2006, 09:53
Een ramp in Nederland. Ik weet er wel meer daar. Al eens een broodje kroket gegeten? Da's een culinaire ramp klasse A1 op de schaal van Maddox

garfield
20 juli 2006, 10:01
:?


F-16 stort neer in Waddenzee
Een F-16 van vliegbasis Volkel is woensdag rond 15:00 uur in de Waddenzee bij Vlieland (http://www.telegraaf.nl/binnenland/46778441/F-16_stort_neer_in_Waddenzee.html) neergestort. De piloot wist zichzelf te redden door zijn schietstoel te gebruiken en is ongedeerd. Dat heeft de Koninklijke Luchtmacht in Den Haag laten weten

Metal Tom
20 juli 2006, 10:04
Om dat nu een ramp te noemen ... zo vallen er in België elk weekend

Chipie
20 juli 2006, 10:07
Om dat nu een ramp te noemen ... zo vallen er in België elk weekendIn België valt alles, behalve ministers...;-)

Stef Leeuwenhart
20 juli 2006, 11:01
Wat is de ramp nu eigenlijk? Revolutie een beetje uitleg aub.

Fonske
20 juli 2006, 11:09
Is dit zo één van die reclamestunts waarbij ge eerst idereen nieuwsgierig maakt?

Breda
20 juli 2006, 13:18
Een ramp in Nederland. Ik weet er wel meer daar. Al eens een broodje kroket gegeten? Da's een culinaire ramp klasse A1 op de schaal van Maddox

Broodje Kroket woord zelfs in Zuid Nederland Gegeten en Verkocht , het is zo erg al ingeburgerd dat het net zo gewoon is als een Fiets , nu moet Vlaanderen nog volgen ;-) :roll:

LeMmOnN
20 juli 2006, 13:32
In België valt alles, behalve ministers...;-)

Grinnik, grinnik, grinnik... :lol:

Revolutie
20 juli 2006, 18:34
Het was loos alarm. Een kennis die in Twente woont had een grote explosie gehoord en kort daarna viel alle elektriciteit. Ook was er een gaswolk ontsnapt.
Later bleek dat het een brand was.

Metternich
20 juli 2006, 18:37
Zeg, belachelijke. Meneer hoort een explosie, elecktriciteit valt uit en 't is een ramp! Voor 't zelfde geld was er door een defect een zekeringenkast ontploft.

Revolutie
20 juli 2006, 18:38
Zeg, belachelijke. Meneer hoort een explosie, elecktriciteit valt uit en 't is een ramp! Voor 't zelfde geld was er door een defect een zekeringenkast ontploft.
:-) ramptoerist

kutkind
20 juli 2006, 18:40
Goe bezig.

Breda
20 juli 2006, 19:09
Stroom Valt uit ... schijnbaar geld dat voor de meeste Nederlanders als een Nationale Ramp :roll:

PAJOT
20 juli 2006, 19:21
bij ons was de tv eergisteren ook uitgevallen.

Maar later bleek dat er ergens een kabel was geraakt en onze ongerustheid was dus voor niets geweest.

kutkind
20 juli 2006, 20:55
Sinds wanneer zirgt een uitgevallen tv voor ongerustheid?

Supervlaming
20 juli 2006, 21:13
Ohw, ik las "Ramp is Nederland". Ik wilde al een onderscheiding uitdelen aan De Slimste Belg ...

Heftruck
20 juli 2006, 22:22
Hoe teleurstellend..

DaBlacky
21 juli 2006, 06:57
Broodje Kroket woord zelfs in Zuid Nederland Gegeten en Verkocht , het is zo erg al ingeburgerd dat het net zo gewoon is als een Fiets , nu moet Vlaanderen nog volgen ;-) :roll:

In Hasselt kun je al kroketten uit de muur halen (in Gallerij De Ware Vrienden, voor de geïnteresseerden).

Stef Leeuwenhart
21 juli 2006, 12:32
Broodje Kroket woord zelfs in Zuid Nederland Gegeten en Verkocht , het is zo erg al ingeburgerd dat het net zo gewoon is als een Fiets , nu moet Vlaanderen nog volgen ;-) :roll:Een broodje kroket is best te eten, af en toe schaf ik er mij eentje aan in Terneuzen. Als die vettige hamburgers van de McDonalds aanvaardbaar zijn dan is een broodje kroket dat zeker.

Havana
21 juli 2006, 14:06
interessant ...

1handclapping
21 juli 2006, 14:25
Ik had eigenlijk niet gedacht dat de bami-schijf en vleeskroketautomaten het Nederlandse grondgebied zouden verlaten, tenzij Hasselt natuurlijk
kortelings Nederlands grondgebied zou worden.

Nederland staat intussen wel vol met "Belgische Frituren".. maar Nederlanders zouden Nederlandsers niet zijn indien ze een goed idee niet
zouden aanpassen en re-exporteren : zo vind je op de Hamburger Dom
"Echte Holländische Pommes mit Käsesosse".

De grootste fastfoodramp is in Vilnius te vinden : een soort van bockworst
ingebakken in een reuzesandwich voor ongeveer 20 eurocent...
Benieuwd wat ik in Belgrado ga vinden (schijnt dat er een stevige chinese gemeenschap is, dat beloofd minimaal gebakken hond)

Supervlaming
21 juli 2006, 18:47
Ach een eetcultuur is eenvoudig te exporteren. Broodjes pita, kebab, nasi rames, nasi goreng, bagels, Gentse waterzooi, jambalaya, allemaal heeft het mijn smaakpapillen gepasseerd. Net als spruitjes, boerenkool met worst, zoute haring, hutspot, andijvie met een papje, nen trappist, Löwenbräu, slivovits, ouzo, Baby Sham, Suzy wafel, gehaktballetjes in tomatensaus enz. enz.

1handclapping
21 juli 2006, 18:57
Bravo :

België = Groot-Wallonië
Europa = groot-Vlaanderen
???

PAJOT
21 juli 2006, 18:58
ik persoonlijk pas toch liever voor de culinaire tradities van Afrika :-)


http://www.wickedrock.co.za/IMAGES/general/cannibalism.jpg

Supervlaming
21 juli 2006, 21:05
Bravo :

België = Groot-Wallonië
Europa = groot-Vlaanderen
???

Uw politieke stroming wil niet eens één Europa dus uw wensdroom ...

Het eerste is geen droom, meer een reeds 176 jaar bestaande nachtmerrie.